Startrek Online topic is verwaarloosd, nieuw leven geven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
De Star Trek Online topic is verwaarloost en vroeg me af of het mogelijk is om de topic wat nieuw leven te geven. Door bijvoorbeeld een echte first post te maken, in de oude of misschien wel beter een nieuw topic.

[MMORPG] Star Trek Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je denkt een nieuw topic met betere first post beter is voor de activiteit zou ik zeggen doe het!
Vergeet niet om zelfde titel te gebruiken en er DEEL 2 achter te zetten en topic id van vorige deel te includen bij het nieuwe topic aanmaken.
Maar als er geen reacties meer in een topic zijn denk ik niet dat er nog kans is dat het een populaire topic gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ik ging er vanuit dat als je een nieuw deel wilde maken, dat je eerst toestemming moest vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja en nee. De "regel" binnen Spielerij is, voor zover ik weet, dat topic rond de 1000 posts dicht gaan, juist zodat er nog eens een moment is waarin de startpost geforceerd aangepast/geupdated moet worden. Het is hooguit netjes om het even te checken met de originele topicstarter in het geval dat hij liever zelf een nieuw topic wil openen, maar die kans schat ik in dit specifieke geval klein in. :P En je zou het bij de Spielerij-modjes voor kunnen leggen om te checken of er niet net toevallig iemand anders bezig is met het maken van een nieuw topic, maar ook die kans schat ik in dit geval heel klein in. :+

Als je graag een nieuw topic wil maken, dan zou ik dat gewoon doen als ik jou was. Ik ben het wel met Lemming eens dat je niet moet overschatten wat een nieuwe topicstart doet. Een nieuw topic zou best wel eens voor een kleine opleving kunnen zorgen, maar verwacht geen wonderen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ok fijn om te horen, dat ik gewoon een nieuw deel kan maken. Ja ik besef zeker dat het zou kunnen dat het geen hele actieve topic zal worden maar zoals die nu is zal die niet echt helpen. Het verdiend meer ;)

Maar bedank ik ga me voorbereiden voor een nieuwe topic.

P.S. Enig idee of ik ergens een beetje standaard layout voor een topic start kan krijgen om mee te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

AndreStarTrek schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:16:
P.S. Enig idee of ik ergens een beetje standaard layout voor een topic start kan krijgen om mee te beginnen?
D'r is helaas nog geen topicgenerator :P Maar je kunt altijd inspiratie doen in andere grote topics en de UBB van hun topicstart bekijken ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Nee daar ging ik wel vanuit dat het niet zou bestaan :) Nee maar het kan bijvoorbeeld handig zijn om een bestaande/populaire start topic te nemen en aan te passen, scheelt veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

AndreStarTrek schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:32:
Nee daar ging ik wel vanuit dat het niet zou bestaan :) Nee maar het kan bijvoorbeeld handig zijn om een bestaande/populaire start topic te nemen en aan te passen, scheelt veel werk.
De meesten zijn met een een heel standaard patroon gemaakt, gewoon kopiëren en de namen aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ach, zolang het topic niet gesloten is kan je je TS blijven bijwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat mij betreft kun je gewoon een nieuw topic starten (deel 2 dus) en die voorzien van een mooie TS. Lijkt mij een prima manier om het topic wat actueler te maken en een kleine boost in activiteit te geven :) De huidige is (met alle respect) inderdaad niet echt uitnodigend en is bijzonder lang geleden voor het laatst bijgewerkt.

Zodra je een nieuw topic geopend hebt, zet even een TR op het oude topic dan sluiten we die en linken we naar de volgende :)

Excuus voor de trage reactie! Dit topic was helaas aan onze aandacht ontsnapt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Prima bedank zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ok even een voorproefje en een testje ;)

For the entire month of May, rotating each week, the Feature Episode Series are once again offering their special, unique rewards* for completion! Don't miss your chance to (re)play the Feature Episodes and earn limited-time rewards. Read more to learn about which series will be featured each week.

Check out our Feature Episode Guide to learn more about this special content.

May 3 - May 9: Spectres (The Devidians)

•Special Reward: Ophidian Cane*
•Minimum level required to accept missions: 11 (Fed) 25 (KDF)
•How to Play: Use your Mission Journal (Press J or click the Hail button next to your minimap) to hail and transwarp to the different episodes; for Federation Officers, use the Klingon War tab, and for Klingon Officers, use the Federation War tab.
•Episodes in this series: Skirmish, Spin the Wheel, What Lies Beneath, Everything Old is New, and Night of the Comet

May 10 - May 16: Cloaked Intentions (The Romulans and Remans)

•Special Reward: Reman Bridge Officer*
•Minimum level required to accept missions: 34 (Fed) 36 (KDF)
•How to Play: Use your Mission Journal (Press J or click the Hail button next to your minimap) to hail and transwarp to the different episodes; for Federation and Klingon Officers, use the Romulan Mystery tab.
•Episodes in this series: The Vault, Mine Enemy, Frozen, Coliseum, Cutting the Cord, and Darkness Before the Dawn

Edit:

Hmm de opmaak gaat niet helemaal goed, moet ik nog even uit zoeken.

Edit 2:

Gevonden

[ Voor 255% gewijzigd door AndreStarTrek op 04-08-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndreStarTrek schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:10:
Ok even een voorproefje en een testje ;)

Edit:

Hmm de opmaak gaat niet helemaal goed, moet ik nog even uit zoeken.

De *gamenaam topic - DEEL 2

Welkom in deel 2 van deze topic
De spel
In dit spel doe je blablabla
Videos
YT vid
Links
blblabla

Een kleine basis voor een TS
Tabellen zijn oud, ik weet niet of je hier ook meerdere kolommen kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ik weet dat er nog content op moet maar ik moest even weten of het goed gerenderd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat met het laden van de plaatjes vanaf t.warpcore.nl. Met de tabellen kan ik je niet echt helpen, ik heb zelf ook nog niet zo'n grote TS gemaakt :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tabellen zijn easy en eigenlijk een must voor een mooi opgemaakte TS hier op GoT:
De 99e Tour de France (2012)
Buitenlandse TV Series 2011 - 2012
[GOM Player] Ervaringen & discussie topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Onzin. Er is een verschil tussen mooi opgemaakt en visueel aantrekkelijk. Met simpele header tags kom je al een heel eind.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
LOL dat zie ik nu pas hehehehehe. Dat is van mijn eigen server maar t.warpcore.nl is een intern sub domain. nu doet die het wel ;)

OOOOOOOO zo stom van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Cloud schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:39:
Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat met het laden van de plaatjes vanaf t.warpcore.nl. Met de tabellen kan ik je niet echt helpen, ik heb zelf ook nog niet zo'n grote TS gemaakt :P
Opgelost het moest naar warpcore.nl gaan niet naar t.warpcore.nl
Zelf vind ik tablellen ook fijn, het maakt het makelijker om de opmaak goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05 13:35
Goed nieuws,

heel fijn dat iemand nieuw leven in het STO gebeuren blaast!

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
SparC-EHV schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:08:
Goed nieuws,

heel fijn dat iemand nieuw leven in het STO gebeuren blaast!
Geweldig om te horen :+

Inmiddels heb ik er zeker 30 uur inzitten en ben nog niet klaar. Maar het word wel mooi zo langzamer hand ;)

[ Voor 255% gewijzigd door AndreStarTrek op 04-08-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Nieuwe deel is online [MMORPG] Star Trek Online Free to Play - Deel 2

Oude deel mag gesloten worden [MMORPG] Star Trek Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat gaat het snelst als je een topicreport indient bij het oude topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
RoD schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:31:
Dat gaat het snelst als je een topicreport indient bij het oude topic :)
Het is 2 dagen geleden dat ik de report heb gedaan en de oude topic is nog steeds niet opslot. Is de sloten zetter op vakantie :P

[ Voor 4% gewijzigd door AndreStarTrek op 06-08-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie dat Cloud hem net op slot heeft gegooid, maar haast had het niet: er liep daar geen discussie ofzo. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1