[Groep B] Portugal - Nederland

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:07

vhal

ಠ_ಠ

Van Marwijk is wel behoorlijk zuur en een stuk chagrijn tijdens de persconferentie.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik snap die onderling resultaat regel niet helemaal. Rusland gaat nu niet door, omdat ze onderling van Griekenland hebben verloren. Ok prima.

Maar dan kan Nederland toch nooit meer doorgaan? Want de Denen staan op 3 punten en wij op 0. Stel dat de Denen verliezen en wij winnen morgen. Dan komen we ook op 3 punten, maar onderling hebben we verloren dus gaan we niet door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 12:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Er wordt dan gekeken naar doelsaldo.

Even lezen: .oisyn in "Wat zijn de kansen dat Nederland kampioen wordt?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik ben benieuwd wat de reacties zullen zijn als blijkt dat Marwijk weer exact dezelfde opstelling heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:22
2TS :Ja maar de Portugezen hebben dan van ons verloren, en de Denen van de Portugezen (je hebt dan 3 teams waarnaar je kijkt). Kortom je krijgt dan een cirkelredenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:14
Probleemis datDenemarken van portugal verloor en wij dan gewonnen hebben. Tussen ons drie hebben alle ploegen 1x gewonnen en 1x verloren.

Regel geeft dus geen doorslag en wordt naar de volgende mogelijkheid gekeken, wat get doelsaldo is.

[ Voor 27% gewijzigd door Jwlb op 16-06-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:30

Wmm

Er wordt onderling gekeken naar alle ploegen die gelijk staan. Als Denemarken morgen verliest en NL wint staan ze samen met Portugal allen op 3 punten. Er wordt dan gekeken naar alle onderlinge wedstrijden en ook daar komen ze dan weer uit op 3 punten elk, dan wordt er gekeken naar het onderlinge doelpuntensaldo.

Dus: Denemarken / Nederland / Portugal morgen elk 3 punten => de wedstrijden van allen tegen Duitsland worden niet meegeteld en dan wordt gekeken wie er in de resterende wedstrijden bovenaan staat. Dat gaat dan gewoon op punten, doelsaldo.

Stel dat NL met 2-0 wint van Portugal en Denemarken verliest dan wordt het dit:

Land / Wedstrijden / Punten / Voor / Tegen
NL 2 - 3 - 2 - 1
DK 2 - 3 - 3 - 3
PT 2 - 3 - 3 - 4

NL gaat dan dus door omdat ze +1 doelsaldo hebben en dat is dus beter dan de rest.

[ Voor 20% gewijzigd door Wmm op 16-06-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Gewoon de Aad de Mos opstelling, maar de Jong ipv Strootman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:48:
Ik zit nu het EK journaal te kijken met beelden van de laatste training. Het hoeft niks te betekenen maar wat ii zie bevalt me wel. Een elftal op de schop:

code:
1
2
3
4
5
6
7
                                         Huntelaar
        Sneijder                                                     Robben
                                          v Persie

de Jong              vd Vaart

Schaars          Heitinga           Boulharouz        Kuyt

Zou mooi zijn niet?
Mij lijkt het niks. Het systeem van rechtsbenig op links en linksbenig op rechts werkt niet. Alles gaat dan weer door het midden. Het is daarbij gebleken dat Portugal zwak is in de flanken bij verdedigen. Dat moet je benutten door het veld breed te houden en gewoon met linksbenig op links te spelen en rechtsbenig op rechts. Met voorzetten naar het strafschopgebied Ik zou het zo doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.footballuser.com/formations/2012/06/432441_Holland.jpg
Narsingh of Affelay zou beide kunnen. En misschien Nigel de Jong op rechtsback en Heitinga terug in het centrum. Van Bommel kan ook voor Strootman, maar dan moet hij wel beter gaan spelen of eigenlijk zijn niveau halen, want ik vind hem normaal gesproken beter. Iedereen moet uiteraard beter.

Verder is het systeem meer meer dynamisch. Als Van Persie wat meer zakt, krijg je een 4-1-4-1 systeem of nog anders gezegd een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren. En Sneijder links en Van Persie rechts, omdat als ze een bal krijgen vanaf de flank ze met hun sterke been op doel kunnen schieten.

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:18:
Jullie met je Narsingh ook. Die jongen heeft nog nooit op dit niveau gespeeld.
Tja, als je hem nooit opstelt, gaat het ook nooit gebeuren. :P Verder als je hem niet wil opstellen waarom dan wel meenemen?
Dan krijg je zo'n Willems geval. In een grote wedstrijd kan hij niet met de druk om gaan.
Willems heb ik niet kunnen betrappen op een fout. Het zijn juist de ervaren spelers die het laten afweten, naar mijn mening.

[ Voor 14% gewijzigd door Regeneration op 16-06-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Joosie200 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:23:
[...]
Morgen met 3-0 winnen van Portugal waarna duidelijk wordt dat DLD-DK blijft steken op gelijkspel :+ Bespaar je een eventueel Rusland-trauma als je voor de tweede maal hen zal treffen in de kwartfinale, mocht DLD winnen van DK. Want goed, Oranje mag nog wel een kans hebben als nog door te gaan. Geheid dat Rusland 1e eindigt in hun poule, NL eindigt dan nipt tweede. Goh: waar kennen we die wedstrijd toch nu weer van? O-) Nee, liever de poule niet overleven dan net wel en meteen eruit geknikkerd worden in de knock-out fase.
Je bedoelt: Dag Rusland, veel vodka toegewenst. :+

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GS88 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:43:
[...]

Je bedoelt: Dag Rusland, veel vodka toegewenst. :+
Ik had geen rekening gehouden met zo'n leip Griekenland en een Pools team dat in de tweede helft inzakte :/ Das het leuke van voetbal ook wel weer.. de bal is rond ey :+ En de bal kan gek rollen, zo blijkt maar weer na vanavond. Des te meer reden voor Oranje om Portugal gewoon de pan in te hakken. Statistiek zit NL niet mee, ach: laat morgen dan die 1 v/d 10 keer zijn dat we gewoon wel van hun winnen. Positief denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

FreakNL

Well do ya punk?

Inderdaad, je krijgt een cirkelredenering, als NL morgen wint en Denemarken verliest

NL eindigt boven Portugal
Portugal eindigt boven Denemarken
Denemarken eindigt boven NL

Daar kom je dus niet uit, dus dan doelsaldo (vandaar dat we met 2 - 0 moeten winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je moet ook niet kijken wie er van wie heeft gewonnen, je moet gewoon kijken hoeveel punten er behaald zijn tussen alle teams die gelijk zijn geëindigd. En dan komen ze alle drie op 3 punten, want ze hebben er allemaal 1 gewonnen en 1 verloren. En dan krijg je de volgende regel; doelsaldo.

Een leuke test van de regels is als Portugal met 0-1 verliest van Nederland en Duitsland wint van Denemarken.

Eerst punten: Duitsland heeft er 9 dus die is sowieso door, de rest heeft er 3.

Dan onderling resultaat Nederland, Denemarken en Portugal (dus we negeren alle wedstrijden tegen Duitsland):
• punten: allemaal 3
• doelsaldo: allemaal op 0
• goals gescoord: Denemarken 3, Portugal 3, Nederland 1.

Nederland valt af, Portugal en Denemarken staan nog steeds gelijk

Dan onderling resultaat Portugal en Denemarken:
• punten: Portugal 3, Denemarken 0.
Portugal gaat door.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik quote mezelf maar, vergelijkbaar met wat anderen zeggen (en wat al vaak uitgelegd is):
gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:27:
Op het moment dat Duitsland van Denemarken wint en Nederland van Portugal (met 2 goals verschil), dan eindigen 3 ploegen op 3 punten, en maak je een mini-poule van onderlinge uitslagen. Aangezien Portugal wint van Denemarken (3-2) en verliest van NL (zeg 0-2), en Denemarken wint van Nederland (1-0) en verliest van Portugal (2-3), en Nederland verliest van Denemarken (0-1) en wint van Portugal (2-0), krijg je de volgende driekamp uitslag:

Nederland 2-3 (2-1 = +1)
Denemarken 2-3 (2-2 = 0)
Portugal 2-3 (3-4 = -1)

Is Nederland dus door.

Posts uit topic "Hoe zit dat nu met het onderlinge resultaat" zijn overgeheveld naar dit topic, apart topic was niet nodig :)

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 17-06-2012 00:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Regeneration schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:31:
[...]

Mij lijkt het niks. Het systeem van rechtsbenig op links en linksbenig op rechts werkt niet. Alles gaat dan weer door het midden. Het is daarbij gebleken dat Portugal zwak is in de flanken bij verdedigen. Dat moet je benutten door het veld breed te houden en gewoon met linksbenig op links te spelen en rechtsbenig op rechts. Met voorzetten naar het strafschopgebied Ik zou het zo doen:
Heb je het doelpunt van V. Persie tegen Duitsland gezien? Hij kwam van links achter Huntelaar vandaan. Die 2 spelers qua positie net even spiegelen en ik kan me er wel in vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
3XPER7 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:51:
[...]

Heb je het doelpunt van V. Persie tegen Duitsland gezien? Hij kwam van links achter Huntelaar vandaan. Die 2 spelers qua positie net even spiegelen en ik kan me er wel in vinden..
Natuurlijk, hij schoot hem goed met rechts in. Maar ja dat is maar 1 doelpunt en in principe is hij gewoon sterker met zijn linker. Dus vandaar dat ik liever Van Persie iets rechts achter Huntelaar zie en Sneijder links. Maar zoals ik ook al zei het is niet geheel vast natuurlijk, ze hebben natuurlijk ook wel wat bewegingsruimte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
deadsy33 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:57:
Van Marwijk is wel behoorlijk zuur en een stuk chagrijn tijdens de persconferentie.
Ik kan van geen kant begrijpen waarom toch ....

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Regeneration schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:22:
[...]

Natuurlijk, hij schoot hem goed met rechts in. Maar ja dat is maar 1 doelpunt en in principe is hij gewoon sterker met zijn linker. Dus vandaar dat ik liever Van Persie iets rechts achter Huntelaar zie en Sneijder links. Maar zoals ik ook al zei het is niet geheel vast natuurlijk, ze hebben natuurlijk ook wel wat bewegingsruimte. ;)
In principe is Robben ook gewoon 'sterker' vanaf rechts, maar iedereen weet nou ongeveer wel wat hij normaal gesproken doet. In de eerste 2 poulewedstrijden heeft dat ook niet zo geweldig uitgepakt voor Oranje..

Dan kun je wel iedereen in een kluitje op het veld gooien met het onderschrift "ja, ze hebben wel bewegingsruimte.." maar wat heeft het maken van een opstelling dan nog voor zin? ;)

Je snapt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:07

Fiber

Beaches are for storming.

Luxeprobleem: Ik hoorde vanavond dat Nederland de 2-0 eigenlijk niet te vroeg moet scoren, want dan hoeft Duitsland niet meer... (Als Portugal verliest is Duitsland veilig.) :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Tsja, je mag wel verwachten dat Duitsland zo sportief zal zijn om de laatste wedstrijd ook gewoon te winnen als het even kan. If not, let's be honest, heeft Oranje het er wel zelf naar gemaakt.. Maar ik geloof niet dat de Duitsers akkoort zullen gaan met een remise als Oranje de voorsprong heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Verliezen van Denemarken is een prestatie op zich. Ik denk dat Duitsland moeite moet doen als ze willen gaan verliezen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nee, maar het 'heilige moeten' is dan wel weg... Laten we maar hopen dat Duitsland heel snel op een dikke voorsprong komt, dat zal de Oranje jongens ook wat meer moed en inspiratie geven. Hup, Duitsland... :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.l
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 23:40

w.l

Duitsland zal wel niet verliezen maar het kan best dat als het gelijkstand is rond de 70e minuut dat ze niet evenveel moeite zullen doen als anders om alsnog te winnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar ze mogen dan niets weggeven. Als Portugal van NL wint en Denemarken van Duitsland dan gaat Duitsland ook niet door (Denemarken en Portugal winnen dan in de poule van Duitsland op aantal gescoorde goals).

Alleen als ze verliezen van Denemarken met 1 doelpunt verschil en minstens 2 goals (dus 2-3 of 3-4 oid) dan gaan ze door naar de kwartfinale, maar dat is in de door jouw geopperde 70e-minuut-scenario niet echt realistisch. Of 't moet dan 2-2 staan oid.

Eigenlijk kan het nog best alle kanten op:
Duitsland en NL door
Duitsland en Denemarken door
Duitsland en Portugal door
Denemarken en Portugal door

't Is wel frappant dat de enige optie die gunstig is voor ons vereist dat Duitsland ook doorgaat :P

[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 17-06-2012 03:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
.oisyn schreef op zondag 17 juni 2012 @ 03:14:
't Is wel frappant dat de enige optie die gunstig is voor ons vereist dat Duitsland ook doorgaat :P
met 6 punten voor Duitsland, 3 voor Denemarken en Portugal en 0 voor Nederland is dat natuurlijk niet zo heel frappant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
3XPER7 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:46:
[...]

In principe is Robben ook gewoon 'sterker' vanaf rechts, maar iedereen weet nou ongeveer wel wat hij normaal gesproken doet. In de eerste 2 poulewedstrijden heeft dat ook niet zo geweldig uitgepakt voor Oranje..
Hoe je de spelers zet op de flanken is anders dan in het centrum in mijn ogen. De flanken staan uiteraard verder van het doel en hebben nu een hele andere opdracht namelijk voorzetten geven naar de twee spitsen. De centrum spitsen staan dichter op doel en moeten veel op doel schieten. Daarom lijkt het mij nog steeds beter om Van Persie iets rechtsachter Huntelaar te zetten. Ik zou het geen ramp vinden als deze twee omgewisseld zijn bij de uiteindelijke opstelling. Ik zou er überhaupt al erg blij zijn als dit het enige is wat anders zou zijn.
Dan kun je wel iedereen in een kluitje op het veld gooien met het onderschrift "ja, ze hebben wel bewegingsruimte.." maar wat heeft het maken van een opstelling dan nog voor zin? ;)

Je snapt me wel.
Uhm... eigenlijk niet echt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Laatst online: 10:55
.oisyn schreef op zondag 17 juni 2012 @ 03:14:
Maar ze mogen dan niets weggeven. Als Portugal van NL wint en Denemarken van Duitsland dan gaat Duitsland ook niet door (Denemarken en Portugal winnen dan in de poule van Duitsland op aantal gescoorde goals).

Alleen als ze verliezen van Denemarken met 1 doelpunt verschil en minstens 2 goals (dus 2-3 of 3-4 oid) dan gaan ze door naar de kwartfinale, maar dat is in de door jouw geopperde 70e-minuut-scenario niet echt realistisch. Of 't moet dan 2-2 staan oid.

Eigenlijk kan het nog best alle kanten op:
Duitsland en NL door
Duitsland en Denemarken door
Duitsland en Portugal door
Denemarken en Portugal door

inderdaad. en om deze reden gaan de duitsers echt niet gelijk spelen met het risico dat de denen met mazzel er nog 1 intrappen in de blessuretijd (al is dit vaker een duitse happening). Duitsland maakt 2-0 en gaat dan lekker met 10 man voor het hok liggen wachten tot het eindsignaal klinkt. bij 2-0 gomez eruit en een verdediger erbij. Geen mooi voetbal maar wel het slimst.

ps. Nederland wint met 3-1 van portugal :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Hunt in ieder geval in de basis vanavond, RvP, Sneijder en Robben op het middenveld.

Afellay verliest zijn plek, van Bommel speelt "gewoon"....

Is al iets logischer, je stelt namelijk een echte spits op in plaats van een valse spits (RvP). En die laatste is ook sterker als hij "er komt" in plaats van als hij "er staat".. (zie ook de goal tegen Duitsland)..

Ik vraag me alleen wel af wie de voorzetten moet geven. Na het EK (of nu al) zou ik met Robben vanaf links gaan spelen, RvP kort achter Huntelaar (soort Bergkamp/Kluivert) en een rechtsbuiten zoeken die voorzetten kan geven. Kan Elia zijn, kan Narsingh zijn. Of Lens. Of geheel iemand anders.. In ieder geval gewoon 4-3-3 met RvP op 10 en Sneijder en iemand anders (Strootman of De Jong?) met de punt naar achteren. Ik denk dat je dan veel meer voetbal in de ploeg krijg dan nu, met die twee brekers die ervoor zorgen dat het elftal in twee stukken breekt. Als je Sneijder een linie terug haalt heb je een verbindingsman... En ook Strootman moet dat kunnen... Vd Vaart is een geweldige technicus maar kan dat niet opbrengen. Die kan eventueel wel op 10 als RvP er niet bij is....

Naja, ik ben ook geen trainer ofzo, maar ik denk wel dat je iets moet gaan verzinnen waardoor je de mensen die het makkelijkst doelpunten maken (RvP, Hunt) in één systeem kunt laten spelen. Doodzonde anders. Wij zijn geen Spanje die met gemak Torres en Fabregas op de bank kunnen laten...

/edit
Waarom type ik altijd Affelay ipv het correcte Afellay?? Moet mezelf altijd corrigeren... :|

[ Voor 94% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Theoretisch kan het natuurlijk nog..
Ik heb in ieder geval wel vertrouwen in de Duitsers, die gaan echt niet achterover leunen maar ook vol voor de winst. Die zullen normaal gesproken ook wel winnen van de Denen, want die hebben heel wat meer kwaliteit.

Maar wat ik veel minder waarschijnlijk acht is de kans om van Portugal te winnen, en als er mensen zijn die me een pessimist noemen dan moeten ze maar even de statistieken erbij pakken:
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Nederland - Portugal

Ik ga vanavond met een grote bak chips en een biertje en een oranje shirtje op de bank zitten, ondanks dat ik er zeer weinig vertrouwen in heb... Wonders kunnen altijd gebeuren natuurlijk en het balleke is nog altijd rond.

[ Voor 15% gewijzigd door Vlassie1980 op 17-06-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik voorspel een 1-1. Nadat NL lang 1-0 heeft voorgestaan en tegen 't einde op jacht is naar de 2-0 vergeet men te verdedigen en wordt 't vlak voor tijd 1-1. :(

Nu hopen dat ik ongelijk heb, en dan in de zin van: NL gaat door. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik hoop dat de verdediging en middenveld weer eens regelmatig met elkaar gaan communiceren om te voorkomen dat onze aanvalszin in zelfmoord eindigt. De doelpunten van Duitsland waren echt onthutsend slecht verdedigd.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Het mooiste is nog wel dat we deze laatste poulewedstrijd in het uittenue gaan spelen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronaldo toen hij hoorde dat V/D Wiel zijn directe tegenstander was:
Afbeeldingslocatie: http://gifsforum.com/images/gif/lol/grand/1171414112.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Alleen zal dat zeer waarschijnlijk niet het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:25:
Ronaldo toen hij hoorde dat V/D Wiel zijn directe tegenstander was:
[afbeelding]
of toen die de geflopte image in je signature zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:07:
Maar wat ik veel minder waarschijnlijk acht is de kans om van Portugal te winnen, en als er mensen zijn die me een pessimist noemen dan moeten ze maar even de statistieken erbij pakken:
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Nederland - Portugal
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistieken ;)
Wikipedia: Misbruik van statistische gegevens

[ Voor 10% gewijzigd door -The_Mask- op 17-06-2012 14:36 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:22
Nou de dag is aangebroken, laat er maar eens Het Wonder van Charkov gebeuren. Zoveel wonderen heeft Oranje niet om op terug te kijken, of je moet de overwinning op Brasil 2010 als wonder zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lateef schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:08:
[...]

met 6 punten voor Duitsland, 3 voor Denemarken en Portugal en 0 voor Nederland is dat natuurlijk niet zo heel frappant...
Ik had het niet over de punten, ik had het over het feit dat de Nederlanders nu vóór winst van de Duitsers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

-The_Mask- schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:35:
[...]

Ben ik in dit geval gewoon niet met je eens ;) Statisieken als zijnde dat een land sinds 1952 nooit meer in minuut 8 heeft gescoord in de 2de wedstrijd in thuistenue vallen er wel onder. Echter, sinds 1990 hebben we van de 10 interlands 9 niet kunnen winnen. Als voetbal een toevalskans is, is deze statistiek waardeloos. Dat is voetbal alleen niet ;)

Portugal speelt een bepaald type voetbal systeem, inclusief randzaken als bovengemiddeld hard spel en continu zuigen van de spelers, wat Nederland blijkbaar niet ligt.

Ondanks de wisselende ploegen, is er zeker een bepaalde speelstijl die Portugal en Nederland (willen) spelen door de jaren heen. En die matchen op een bepaalde manier niet positief voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Duitsland wint wel met 1 of 2. Nederland speelt gelijk 1 - 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ook op clubniveau ligt Portugal ons niet...

http://www.vi.nl/eknieuws...veau-tegen-Portugezen.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:43

StrongArmLance

Endless flow

FootballFacts101® ‏@FootballFact101

Dutch top goal scorers for club 2011-12. Huntelaar-48,RVP-37, Luuk de Jong-32. Portugal's--Ronaldo-60, Almeida-13,Nani-10 #AsWeHopeForGoals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Laatst online: 08-09 23:13
Grappig dat sommigen hier nog hoop hebben, was bij Nederland - Duitsland ook al weer het geval.
Dit word gewoon de zoveelste nederlaag, Tenzij drie keer is scheepsrecht vanavond geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

kleine joop schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:28:
Grappig dat sommigen hier nog hoop hebben, was bij Nederland - Duitsland ook al weer het geval.
Dit word gewoon de zoveelste nederlaag, Tenzij drie keer is scheepsrecht vanavond geldt.
Ach hoop is altijd leuk, ik zie er geen erg in. Sowieso, je moet toch ergens in geloven. Je moet gewoon rekening houden met een verlies en dan komt de teleurstelling niet zo hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:17
kleine joop schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:28:
Hoop mag je hebben toch? Een beetje positiviteit en gunfactor mag wel :)
Statistieken zijn er om gebroken te worden!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Lekker boeiend, de grote talenten spelen toch niet in Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Nederland heeft de beste passzuiverheid (90%) van alle landen op #EK2012, Portugal de op één na slechtste (76%). #porned

Vergelijking Portugal vs Nederland tot nu toe op #EK2012: Schoten 27-46, balbezit 41-54%, Passzuiverheid 76-90%. Luchtduels gewonnen: 16-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
-The_Mask- schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:35:
[...]

Ben ik het niet mee eens, Nederland heeft aan Portugal gewoon een zeer lastige tegenstander. Ons voetbal matcht de agelopen 20 jaar niet met die van Portugal, niet voor niets wordt Nederland op een EK en WK uitgeschakeld door hetzelfde land. Statistiek kunnen we dingen aantonen, we kunnen echt nu niet voorspellen wat de uitslag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
kristan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:35:
Nederland heeft de beste passzuiverheid (90%) van alle landen op #EK2012, Portugal de op één na slechtste (76%). #porned

Vergelijking Portugal vs Nederland tot nu toe op #EK2012: Schoten 27-46, balbezit 41-54%, Passzuiverheid 76-90%. Luchtduels gewonnen: 16-16
Komt omdat Nederland continu tikkie breed doet. Dan haal je wel een hoog percentage natuurlijk. Balbezit is ook zo'n mooie, maar de Nederlanders zijn de enige die waarde hechten aan die statistiek. Wat interesseert het andere landen nou hoeveel ze de bal hebben? Als ze maar winnen! Vraag de Italianen maar! :P

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

RobertJ schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Komt omdat Nederland continu tikkie breed doet. Dan haal je wel een hoog percentage natuurlijk. Balbezit is ook zo'n mooie, maar de Nederlanders zijn de enige die waarde hechten aan die statistiek. Wat interesseert het andere landen nou hoeveel ze de bal hebben? Als ze maar winnen! Vraag de Italianen maar! :P
Nou uit zulke statistieken kun je veel dingen opmaken en daar wat aan doen :)
Voor de rest zijn ze gewoon leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:17
RobertJ schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Ask Gomez!

(32 seconden balbezit? 2 doelpunten)

[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 17-06-2012 17:59 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mouzetc schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:58:
[...]

Ask Gomez!

(32 seconden balbezit? 2 doelpunten)
22 seconden 3 doelpunten :+

En dan van die 2de trainer van Bayern op ZDF kritiek krijgen dat hij te weinig voor een elftal doet. "Scoren ja, maar dat is het dan ook". 8)7

EDIT:

Hier dus:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ueUw6CALN2U]

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 17-06-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 17:56

mambo No5

Bad Apple?

Denk persoonlijk dat men na de 1e tegendoelpunt pas een keer wakker word en echt aan de bak gaat, helaas op dat moment al riant te laat.. * mambo No5 kijkt naar de wedstrijd NL-DLD..

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:47
Duitsland gaat in ieder geval beginnen in hun sterkste opstelling (iig Gomez en Ozil doen mee) dus dat schept hoop. Ik heb echter nog steeds mijn twijfels of Oranje Portugal met 2 doelpunten verschil kan verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Duitsland gaat het tegen Denemarken zeker niet gemakkelijk krijgen. Ik denk dat Oranje bij een ongunstige tussenstand bij die andere wedstrijd zoiezo de hoop laat varen en niet meer voor die 2-0 gaat.

Portugal gaat ook vol voor de winst, dus ik verwacht een gelijkspel 1-1 of 2-2.
De scheidrechter van vanavond is Rizzoli, weet iemand wat voor reputatie hij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:56
Hij schijnt altijd een fluitje bij zich te hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:55
De opstelling:

Stekelenburg
Van der Wiel, Mathijsen, Vlaar, Willems
Vd Vaart, De Jong
Robben, Van Persie, Sneijder
Hunterlaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Heitinga, Van Bommel en Afellay spelen niet. Voor hen Vlaar, Van der Vaart en Huntelaar.

Verrassend!

Hopelijk is Van der Vaart beter in vorm dan de afgelopen wedstrijden.

Op papier wel een voorhoede om je vingers bij af te likken trouwens. :9~

[ Voor 45% gewijzigd door Fiber op 17-06-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Ok, ik geef het op, van der Vaart erin, plus nog wat gerommel in de marge zoals die arme Sneider als linksbuiten. Ik denk dat die jongen al 10 jaar geen achterlijn heeft gezien.

Eerder heb ik heel stoutmoedig de kansen voor Oranje op 40% gezet (om door te gaan), maar nu onze Bert heeft besloten om niet alleen zonder middenveld te spelen, maar ook gewoon met 10 man (zie van der Vaart), geef ik het helemaal op.

Go Duitsland, Spanje en Italie!!!

Prettige wedstrijd iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08

St@m

@ Your Service

Hoezo speelt Mathijsen wel, en Heitinga niet? Raar, en Sneijder op links is ook raar.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:56

Clush

Do as I say...

maggoo schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:35:
Ok, ik geef het op, van der Vaart erin, plus nog wat gerommel in de marge zoals die arme Sneider als linksbuiten. Ik denk dat die jongen al 10 jaar geen achterlijn heeft gezien.

Eerder heb ik heel stoutmoedig de kansen voor Oranje op 40% gezet (om door te gaan), maar nu onze Bert heeft besloten om niet alleen zonder middenveld te spelen, maar ook gewoon met 10 man (zie van der Vaart), geef ik het helemaal op.

Go Duitsland, Spanje en Italie!!!

Prettige wedstrijd iedereen :P
Compleet met je oneens. Sneijder speelt gewoon nogsteeds als spelverdeler, maar dan vanaf links. Robben gaat toch naar binnen komen, dus dan heb je al 3 man voor het doel. Als Sneijder zijn passes net zo op maat zijn als in de wedstrijd tegen Denemarken moet het in theorie heel gevaarlijk worden, helemaal als Van der Vaart er ook nog eens bij komt. Sneijder hoeft de achterlijn niet te halen om gevaar te creëren.

Als het voorin eindelijk gaat lopen (en als dat met deze opstelling niet lukt dan lukt het nooit) zal uitendelijk succes afhangen van hoe gedisciplineerd de mannen achterin zijn. Als ze mee naar voren komen geef ik Nederland een hele grote kans, als ze weer gaan afwachten en hopen op balverlies spelen ze Van der Vaart kapot omdat die dan in z'n eentje (ok, met De Jong) het hele Portugese middenveld moet bespelen.

Komt er op neer dat onze verdediging gewoon moet gaan meevoetballen, anders ligt de voorhoede na 20 minuten op apegapen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Huntelaar
Sneijder, Van Persie, Robben

Ongeloofelijk als je zo die 4 namen ziet staan 8)7 Dit hebben we niet vaak beter gehad.

Had liever een verassende Narsingh o.i.d. op rechts gehad en Robben op links, maar goed.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 17-06-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:00
No offence maar als wij zo aanvallend gaan spelen, wie gaat Ronaldo dan dekken? De Jong? Tegen de tijd dat Nigel start staat Ronaldo aan de achterlijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaap schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:47:
No offence maar als wij zo aanvallend gaan spelen, wie gaat Ronaldo dan dekken? De Jong? Tegen de tijd dat Nigel start staat Ronaldo aan de achterlijn...
Dat is de hele tactiek. Ronaldo is zo weinig weerstand gewoon niet gewend, en rent dus met elke bal over de achterlijn heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Opvallend dat Heitinga wel geslachtofferd wordt na inderdaad matig spelen, maar dat de extreem zwakke Vd Wiel gewoon opgesteld wordt. Is er echt niets anders voor rechtsback?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

maggoo schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:35:
Ok, ik geef het op, van der Vaart erin, plus nog wat gerommel in de marge zoals die arme Sneider als linksbuiten. Ik denk dat die jongen al 10 jaar geen achterlijn heeft gezien...
David Beckham ook niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Daar hoef je niet zo bang voor te zijn als je zag wat voor kansen Ronaldo miste in de vorige wedstrijd :+.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Hmm ben het op zich wel eens dat Heitinga op de bank zit maar ik had alleen niet gedacht dat Vlaar zijn vervanger zou zijn, waarom kiest hij niet voor boulahrouz?, dat is toch echt een killer af en toe en meevoetballend even slecht als Vlaar. :P

Trouwens stel dat Nederland deze wedstrijd wint ( wat ik niet geloof ) en de groepsronde doorkomt dan zou het me niet verbazen dat de volgende wedstrijd Bert gewoon weer zijn verdedigende blok opstelt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Dit lijkt op zelfmoord.. Maarja, je moet wat. In die oude opstelling werkte het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

gambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:50:
Opvallend dat Heitinga wel geslachtofferd wordt na inderdaad matig spelen, maar dat de extreem zwakke Vd Wiel gewoon opgesteld wordt. Is er echt niets anders voor rechtsback?
Je kan ze moeilijk alle elf wisselen, toch? Nou ja, alle tien dan, op Sneijder na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ronaldo moet gewoon achter de aanvallende Van der Wiel aanhollen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 22:02

krvabo

MATERIALISE!

Gewoon een van de verdedigers Ronaldo keihard tegen z'n schenen schoppen, dan is er van portugal nog maar weinig dreiging.

Met 10 man moet dat wel te belopen zijn :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
gambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:50:
Eigenlijk is het best simpel als Robben op rechts staat, er moet dus een aanvallende back staan voor voorzetten van rechts, als het er niet goed voor staat in de tweede helft kunnen we Kuyt rechtsback verwachten lolol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

https://twitter.com/Footy...214379692357189633/photo/
Klikken op eigen risico, staat niets provocerend in, slechts over waar de spelers gevoetbalt hebben.
Anyway, láten we hopen op het wonder van charkov :)
Fiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:50:
[...]

David Beckham ook niet... :)
David Beckham zien spelen bij LAG? Niet te geloven, heb hem liever dan Robben... :)

[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 17-06-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:43
:P van Ronaldo ben ik niet ben, die andere vleugel speler knijp ik um harder.

Ronaldo ligt met zn ego overhoop. Was duidelijk zichtbaar bij Denemarken :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:02
geen vinger schreef op zondag 17 juni 2012 @ 02:47:
Verliezen van Denemarken is een prestatie op zich. Ik denk dat Duitsland moeite moet doen als ze willen gaan verliezen.
Heeft Oranje toch nog iets gepresteerd dit EK! >:)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Dit zou nog wel eens een flinke afstraffing kunnen worden, Nani tegenover Willems... ogen dicht! haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Fiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:53:
Je kan ze moeilijk alle elf wisselen, toch? Nou ja, alle tien dan, op Sneijder na...
Maar van de zwakke spelers is Vd Wiel wel een van de zwaksten geweest...

En zijn ego kan wel een schop gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 17-06-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

kristan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:55:
https://twitter.com/Footy...214379692357189633/photo/
[...]
David Beckham zien spelen bij LAG? Niet te geloven, heb hem liever dan Robben... :)
Jij had toch een ban...? ;)

Bedoel natuurlijk de Beckhem zoals hij bij Man United speelde. Dat kan Sneijder hopelijk ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
gambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:58:
[...]

Maar van de zwakke spelers is Vd Wiel wel een van de zwaksten geweest...

En zijn ego kan wel een schop gebruiken.
Zou best eens kunnen dat hij bij het volgende WK wisselspeler is, tijd zal het leren, hij moet aanvallen anders kun je hem beter niet opstellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Heb nog eens goed zitten kijken. ALS ze in vorm zijn is dit natuurlijk een waanzinnig mooie opstelling. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Afbeeldingslocatie: http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/full/600603683.jpg?key=755320&Expires=1339957546&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=VGdBTUB2gFq2umYDtotbBa~~sbkP0oAW44eZ-yzi2QHGHicu4zhbxA96Nqpy6dSblKHialtFpCXVKJNp~8s4sUocyjROTQZdr9Fd6Y~0jmp3VtdZ92O6iEh5JuaVVxXH5MpocWenvRUOm-u8hqns3vKPYn~Lh6K1XHNpKjv~XvA_

even het scorebord testen?

oOo :)F oOo

Inmiddels heeft Portugal ook al de eerste gele kaart te pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door Clush op 17-06-2012 20:12 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 15:51

Grvy

Bot

ze wouden kijken of die het nog wel deed; na 2 wedstrijden stilstand. :+

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nou, heb vast een Oranje verlies gezien: de dames hebben met 1-0 van Engeland verloren, en daarmee de koppositie voor de EK2013 kwalificatie. Goal viel doordat Nederland aan het slapen was bij een vrije trap.

Hopelijk doen de heren het beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
WTF laat de NOS nou weer zien op TV??? lekker professioneel zeg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23

aerofreak

Steve Jobs

Hoppa eerste gele kaart is ook binnen :P spuit 11
Afbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/rtdbpf.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door aerofreak op 17-06-2012 20:24 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:43
http://nos.nl/ek2012/live/

Voor de personen die geen TV in de buurt hebben ;)
Wel een beetje rare dingen aan de onderkant :P
Duits - Den staat al 2 - 1 en NLD - Port 1 - 0 :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Toch heb ik er wel weer een beetje vertrouwen in. Met deze opstelling en een beetje hulp van onze Duitse vrienden moet het kunnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

D_Jeff schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:25:
http://nos.nl/ek2012/live/

Voor de personen die geen TV in de buurt hebben ;)
Wel een beetje rare dingen aan de onderkant :P
Duits - Den staat al 2 - 1 en NLD - Port 1 - 0 :+
Jonguh, de wedstrijden staan allang vast! Gewoon afgesproken /sjonniemodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de NOS hebben ze er in ieder geval vertrouwen in :P
Ik vrees dat Nederland niet al te veel potten gaat breken, maar je weet het natuurlijk nooit, de spelers hebben ze in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Jij had toch een ban...? ;)

Bedoel natuurlijk de Beckhem zoals hij bij Man United speelde. Dat kan Sneijder hopelijk ook!
Was geband, alleen ze besefte dat een sfeermaker als ik niet te missen is :)
Beckham speelt heel goed bij galaxy, echt, alleen hij heeft nu een stelletje debielen als Keane om zich heen... zonde.

Daarnaast was dit geen troll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

De wedstrijd van 2006 Nederland - Portugal:
16 gele kaarten, 4 rode kaarten..
http://www.dumpert.nl/med..._battle_of_nuremberg.html

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Silasje schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:28:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrc.nl/wereld/files/foto__s_mei/ivanov.jpg

Laat de wedstrijd maar beginnen! :)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Oei ik ben zenuwachtig. WTF. Nog een kwartiertje, en volgens mij gaat het helemaal goedkomen!

heb de wedstrijd gister al op eurosport gezien, 4-0 voor Nederland

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
goodluck all!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 15:14
We can do this!! Come on,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23

aerofreak

Steve Jobs

Toch wel even een kippenvel momentje zo met het Wilhelmus :)F

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 15:51

Grvy

Bot

Waarom speelt NL nu eigenlijk in het uit tenue? ze spelen toch in hetzelfde stadion

disclaimer: normaal kijk ik geen voetbal dus; heb geen idee hoe dit zit precies..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Silasje schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:28:
Laten we die pot maar niet herhalen :X

En nu maar hopen dat ze winnen... zo sportief ben ik wel :P Want als je maar 1 wedstrijd wint hoor je imo niet naar de volgende ronde te gaan...
Grvy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:42:
Waarom speelt NL nu eigenlijk in het uit tenue? ze spelen toch in hetzelfde stadion
Omdat NL 'uit' speelt en Portugal in het thuistenue (rood). En oranje vs. rood is niet handig :+

[ Voor 23% gewijzigd door Bastien op 17-06-2012 20:43 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:03
@Grvy de rode kleur lijkt iets teveel op het oranje, moeilijk uit elkaar te halen dus!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste