[Groep B] Portugal - Nederland

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
17 juni 2012 (20:45)

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/por.png Portugal - Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ned.png Nederland

Dit topic is bedoeld voor van alles en nog wat gedurende de wedstrijd :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik voorspel 6-0 voor nederland. :)

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 04:20
Op poules ga ik 1-4 inzetten denk ik, maar ik denk eigenlijk meer 2-1 voor Portugal. Late tegengoal die ons uitschakelt.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Deze wedstrijd maakt voor mij niet meer uit, Nederland heeft in de huidige vorm en samenstelling naar mijn mening niet veel te zoeken op het EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Doelsaldo telt voor onderling resultaat begrijp ik?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Nederland heeft nog nooit met meer dan 1-0 gewonnen van Portugal. Waarom zou dat met dit team, en beperkte strategie van de bondscoach nu wel het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:10

@r!k

It is I, Leclerq

2-4 moet het maar worden. met 0-4 voorkomen en dan nog met hangen en wurgen uiteindelijk 2-4 laten worden. En van persie en huntelaar mogen eindelijk samen vanaf het begin in de spits.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 21:58
Anoniem: 14124 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:26:
Nederland heeft nog nooit met meer dan 1-0 gewonnen van Portugal. Waarom zou dat met dit team, en beperkte strategie van de bondscoach nu wel het geval zijn?
Eensch... Laten we ons vooral geen illusies maken:

1. Winnen van Portugal wordt nagenoeg onmogelijk, want dat kunnen we nooit.
2. Denemarken en Duitsland spelen een salon-remise

Mijn hoofd staat al richting het WK van 2014, nieuwe trainer en nieuw talent. Deze strategie is gewoon te laf voor woorden. Gewoon 4-3-3 gaan spelen in plaats van dat 4-2-3-1 systeem met 2 controlerende middenvelders. We zakten gisteren keihard door het ijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447007

Nederland moet minimaal met 2 doelpunten verschil winnen om nog kans te maken?
Duitsland moet ook van Denemarken winnen?

Mhmm ik zie het allemaal niet gebeuren, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Ik heb er een hard hoofd in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vlassie1980 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:31:
[...]

Eensch... Laten we ons vooral geen illusies maken:

1. Winnen van Portugal wordt nagenoeg onmogelijk, want dat kunnen we nooit.
2. Denemarken en Duitsland spelen een salon-remise
Waarom zou Denemarken een salonremise willen spelen? Zij moeten ook winnen om zeker te zijn van doortocht naar de volgende ronde.

We mogen blij zijn dat we nog een doelpunt maakten, want anders had met 3 doelpunten verschil moeten winnen nu "maar" 2.

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 14-06-2012 08:44 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:20
Nee dit wordt ook een mislukking en al zou het lukken, we hebben er eigenlijk geen recht. Individueel hebben we heel veel goede spelers maar het is gewoon geen "team" het speelt gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-04 16:24
je moet eigenlijk als Nederland achter komen te staan tegen Portugal en dan in de laatste 10 minuten dit ombuigen naar een winst van 2 punten verschil. Dat is namelijk de enige situatie dat een salonremise niet werkt in de andere situatie.

Als we snel voorkomen zal Duitsland zich echt niet bovenmatig inspannen, zonde van hun energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:59
rik86 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:44:

Als we snel voorkomen zal Duitsland zich echt niet bovenmatig inspannen, zonde van hun energie.
Die wedstrijd wordt eerder gespeeld, dus Duitsland zal zich echt niet in gaan houden.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

kaos- schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:45:
[...]

Die wedstrijd wordt eerder gespeeld, dus Duitsland zal zich echt niet in gaan houden.
Ik dacht dat de laatste wedstrijden tegelijk worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 04:20
kaos- schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:45:
[...]

De laatste poulewedstrijden zijn toch gewoon tegelijkertijd?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Jullie hebben helemaal gelijk. Stond er niet bij stil B)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Makkelijk schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:47:
[...]

De laatste poulewedstrijden zijn toch gewoon tegelijkertijd?
De laatste wedstrijden zijn inderdaad tegelijk. Het is beter dat Duitsland snel scoort tegen Denemarken, zodat daar van een salonremise geen sprake kan zijn. Maar het is allemaal ijdele hoop. We hebben het ook niet verdiend op deze manier. Tijd voor een nieuwe bondscoach en een frisse wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:20
Een nieuwe coach wordt het niet toch? Ik meen dat van de week ergens te hebben gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik zeg, oldskool 4-3-3 met echte flanken, stevige backs en creatief middenveld.
De spelers hebben we, nu nog de tactiek.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
kaos- schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:50:
Ik zeg, oldskool 4-3-3 met echte flanken, stevige backs en creatief middenveld.
De spelers hebben we, nu nog de tactiek.
Gewoon een systeem bouwen op basis van de kwaliteit van je spelers en niet je spelers in een van te voren bedacht systeem gieten. Nederland moet gewoon aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Vlassie1980 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:55:
[...]

Gewoon een systeem bouwen op basis van de kwaliteit van je spelers en niet je spelers in een van te voren bedacht systeem gieten. Nederland moet gewoon aanvallen.
Inderdaad. Als je ziet hoeveel aanvallende kwaliteit we hebben dan kan het toch niet zo zijn dat je in zo'n systeem speelt en daar je spelers maar gaat invullen. Er zijn gewoon een paar namen die op papier moet zetten en daar moet je een elftal omheen bouwen. Als eerst Huntelaar en van Persie in de spits en Sneijder op 10. En de rest van de poppetjes komen dan wel. Maar van Marwijk heeft een systeem in gedachte en gaat daar de poppetjes bij invullen, terwijl de selectie veel beter gedijt in een ander systeem. Erg jammer, wat een deceptie dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Wat zit iedereen hier nou over die salonremise te bazelen?

Denemarken en Portugal hebben allebei 3 punten nu. Duitsland 6.

Denemarken kan helemaal niet gelijkspelen. Als Portugal wint liggen ze eruit en dat is tegen dit Nederland goed mogelijk. Als Portugal gelijk speelt is Denemarken ook de klos. Als Portugal en Denemarken winnen is zelfs Duitsland nog niet zeker. Kortom: salonremise is helemaal niet reeel, tenzij in de laatste 10 minuten Portugal kansloos achterstaat tegen Nederland en Duitsland - Denemarken nog gelijk is.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Tettie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:04:
Wat zit iedereen hier nou over die salonremise te bazelen?

Denemarken en Portugal hebben allebei 3 punten nu. Duitsland 6.

Denemarken kan helemaal niet gelijkspelen. Als Portugal wint liggen ze eruit en dat is tegen dit Nederland goed mogelijk. Als Portugal gelijk speelt is Denemarken ook de klos. Als Portugal en Denemarken winnen is zelfs Duitsland nog niet zeker. Kortom: salonremise is helemaal niet reeel, tenzij in de laatste 10 minuten Portugal kansloos achterstaat tegen Nederland en Duitsland - Denemarken nog gelijk is.
Als Nederland snel twee goals maakt tegen Portugal, wat ik overigens niet zie gebeuren, dan zie ik die salonremise echt wel gebeuren hoor. Voor alle andere scenario's geef ik je gelijk. We zullen het allemaal wel zien. De druk zal iig minder zijn omdat ze toch niets meer te verliezen hebben en hopelijk gaat van Marwijk nu eindelijk zijn schoonzoon eens op de bank zetten. Hij heeft van Bommel al veel te lang de hand boven het hoofd gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit wordt helemaal niets. Alsof we met 2 of 3 gaan winnen. Het wordt eerder een gelijkspel of we gaan weer gigantisch onderuit. Het is tijd voor een grote schoonmaak zoals in 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:04

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Slasher schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:41:
[...]

Waarom zou Denemarken een salonremise willen spelen? Zij moeten ook winnen om zeker te zijn van doortocht naar de volgende ronde.

We mogen blij zijn dat we nog een doelpunt maakten, want anders had met 3 doelpunten verschil moeten winnen nu "maar" 2.
Dat resultaat tegen Duitsland telt niet mee in de onderline resultaten (dwz tussen portugal, nederland en denemarken.)

we winnen nog wel

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:15

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mijn vertrouwen in ons Oranje elftal is tot op nulpunt gedaald. Ik stel dit voor:

Dan kunnen we gegarandeerd de finale halen, met een elftal gemengd wat wat 'Deutsche Mannschaft' >:)

Over aanstaande zondag: Ik vrees het ergste. Nederland kan gaan inpakken met 0-3. Het is nu nog even afwachten van Dui - Den gaat doen, maar ik vrees dat Ned - Por een lachertje zal gaan worden, en dat de Voetbal-homevideo's van Hans Kraay jr. op SBS6 zelf meer kijkers zullen trekken :+

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Mocht duitsland winnen, en wij winnen met 2-0, dan gaan we door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:36:
Correct.

Het is te bezopen voor woorden, maar waar. B)

[ Voor 11% gewijzigd door kaos001 op 14-06-2012 09:38 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:36:
Dat klopt. Er is nog hoop, maar ik zie geen problemen bij Denemarken - Duitsland. Duitsland gaat wel winnen van die Denen omdat ze zelf ook nog niet helemaal zeker zijn maar ik denk niet dat Nederland een goed resultaat haalt tegen Portugal en al helemaal niet met twee goals verschil wint, als we al winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:27
Het wordt 3 - 0 voor Portugal omdat wij gewoon keihard zuigen :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Dat zou wel een bak zijn ja, haha. Enorm slecht presteren maar toch doorgaan. Ik ben benieuwd, maar heb er een hard hoofd in.

Aan de andere kant, we verdienen natuurlijk eens een gelukje, heb het gevoel dat niets meegezeten heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Wij zijn een gek volk en ik zie het nog wel gebeuren als ik heel eerlijk ben.
Portugal speelt dit EK ook niet geweldig en mocht Nederland het op z'n heupen krijgen zie ik zeer zeker kansen :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Laatst online: 25-04 15:03

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb er een goed gevoel over. Portugal voetbalt ook als een dweil dus de kans zit er nog in.

Gregory van der Wiel wisselen voor een spiegel en een kammetje en Ronaldo is uitgeschakeld. Huntelaar in de spits en Van Persie erachter en we winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:39:
Dat zou wel een bak zijn ja, haha. Enorm slecht presteren maar toch doorgaan. Ik ben benieuwd, maar heb er een hard hoofd in.

Aan de andere kant, we verdienen natuurlijk eens een gelukje, heb het gevoel dat niets meegezeten heeft :P
Tot nu toe hebben we, naast het feit dat we slecht speelden, ook niet echt geluk gehad nee. Tegen Denemarken speel je de eerste 20 minuten nog best goed en had het 2, misschien wel 3-0 moeten zijn. Tegen Duitsland kregen we ook de eerste grote kans en als van Persie die bal gewoon binnen schiet krijg je ook een andere wedstrijd. Misschien hebben we zondag wel alle geluk van de wereld, het zou wel een heerlijk gevoel geven ;)

In de laatste minuut de 2e goal maken tegen Portugal en Duitsland dat op z'n Duits in de laatste minuut de 1-0 tegen Denemarken binnen schiet :)

Dromen mag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 08:15
Nederland speelt gewoon belabberd. En dan met smoesjes komen zoals "Het gras was slecht" etc. Nee, de tegenstander was gewoon beter. En begin niet over "De scheidsrechter was corrupt". Sorry, Nederland presteert niks dit EK, het is een groot contrast tegen het WK waarin we wel wat goed deden.

Maar waarschijnlijk is het het standaard oranje probleem. In het WK goed presteren, dan denken "We doen het wel even" en door het ijs zakken. Dat zag je ook in de finale.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
MAZZA schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:41:
Huntelaar in de spits en Van Persie erachter en we winnen!
Moet zeggen dat de 2e helft nou niet zoveel beter was hoor. Ze begonnen ook weer matig en de echte snelheid zat er jammer genoeg niet in.

Het oude 4-3-3 systeem past ons veel beter, maar om dat nu ineens in te gaan voeren in de laatste wedstrijd is ook weer zowat. De ruimtes zijn nu gewoon veel te groot en dat is duidelijk zichtbaar op het veld.
Wat ik ook maar moeilijk kan begrijpen was waarom wij totaal geen slot-offensief inzette gisteravond.

Hunter en Persie samen moet lukken, maar ik vraag me af of Bertje dat vanaf het begin zal doen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
lanerios schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:44:
Nederland speelt gewoon belabberd. En dan met smoesjes komen zoals "Het gras was slecht" etc. Nee, de tegenstander was gewoon beter. En begin niet over "De scheidsrechter was corrupt". Sorry, Nederland presteert niks dit EK, het is een groot contrast tegen het WK waarin we wel wat goed deden.

Maar waarschijnlijk is het het standaard oranje probleem. In het WK goed presteren, dan denken "We doen het wel even" en door het ijs zakken. Dat zag je ook in de finale.
Sorry maar ik kan jou echt niet serieus nemen. Ik weet niet welke interviews jij hebt gelezen of gezien maar die excuses heb ik absoluut niet gehoord. Ik heb juist iedereen horen zeggen dat Duitsland beter en effectiever was en al helemaal niemand over het gras of de scheidsrechter gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mwTI8Gj0nzQ]
Zou dit Oranje nog kunnen motiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 08:15
Ik doelde daarmee meer op de Denemarken wedstrijd, daar was het eerste excuus van het elftal het gras. Toen een zooi topics hier over corrupte scheids etc. Geef het even tijd, en je krijgt de "fans" die dat de schuld gaan geven.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:57
Ik heb er een goed gevoel over. Portugal voetbalt ook als een dweil dus de kans zit er nog in.

Gregory van der Wiel wisselen voor een spiegel en een kammetje en Ronaldo is uitgeschakeld. Huntelaar in de spits en Van Persie erachter en we winnen!
Haha, geniaal!

Is het niet zo dat als we zelfs met 1 - 0 winnen en de Denen met 1 - 0 verliezen we alsnog door zijn?
Gelijk doelsaldo -> Fifa Ranking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 15:16

StrongArmLance

Endless flow

AW_Bos schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:50:
[video]
Zou dit Oranje nog kunnen motiveren?
Ik vond ze daar ook niet supersterk eerlijk gezegd, rvp mist daar flink wat kansen en scoort dan opeens 4 hele lelijke goals :?
Maar ik vind dat sws de opstelling moet worden omgegooid.
Als je slecht speelt HOP eruit! Anders motiveert het echt niet, ik weet zeker dat vdv, huntelaar en andere bankzitters tot op het bot gemotiveerd zijn te laten zien wat ze kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33

artificial_sun

Mazda Rx7

Nederland gaat winnen van portugal als we met veel aanvallende kracht spelen. Verdedigen kunnen we toch niet :+ of we nu met 4 of 6 verdedigers spelen.

opstelling:

------ Hunt ------
Robben-RVP
---KabouterW---
DeJong-Vaart
Kuyt-Mathijsen-Heit-VdWiel

(Is er iemand die Van de Wiel kan vervangen, hij hoeft alleen maar te kunnen rennen met de bal en kunnen overspelen naar het centrum. Goede slidings zijn een pre!)

Het mooie isdat als we tweede in de poul worden, we waarschijnlijk weer tegen Rusland moeten in de 1/4 finale. Wij waren vorige x de favoriet...... })

[ Voor 17% gewijzigd door artificial_sun op 14-06-2012 10:24 ]

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voor een poule des doods, vind ik het niveau inderdaad vrij bedroevend. Gister begon Duitsland zich wat mooier te presenteren, maar Duitsland - Portugal was ook al een drama. Ik heb Portugal - Denemarken niet gezien, maar je zou zeggen dat dat 3-0 voor Portugal had moeten worden. Twee tegen?!

Maar aan de andere kant; ik dacht ook dat Duitsland niet zo lekker ging, terwijl ze gister best goed speelden.
Gregory van der Wiel wisselen voor een spiegel en een kammetje en Ronaldo is uitgeschakeld.
_O_ :D

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik vind Willems het overigens beter doen dan vdwiel, hij blijft opvallend rustig! Er valt veel te verbeteren, maar ik word er blij van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Voor een poule des doods, vind ik het niveau inderdaad vrij bedroevend. Gister begon Duitsland zich wat mooier te presenteren, maar Duitsland - Portugal was ook al een drama. Ik heb Portugal - Denemarken niet gezien, maar je zou zeggen dat dat 3-0 voor Portugal had moeten worden. Twee tegen?!

Maar aan de andere kant; ik dacht ook dat Duitsland niet zo lekker ging, terwijl ze gister best goed speelden.

[...]

_O_ :D
De kwaliteit is inderdaad om te huilen in de poule des doods. Denemarken - Portugal was ook dramatisch. Portugal is ook echt een drama elftal hoor, toen het nog 0-0 stond waren ze al op elkaar aan het mekkeren dus je kan je voorstellen wat er gebeurd als ze 1-0 achter komen. Maar Nederland MOET met een andere opstelling spelen, anders gaan we weer niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462800

ik zie niet in waarom het nu wel goed gaat
tegen die portugezen hebben zij niet echt veel gewonnen het zijn vieze gemene voetballers en ja ook daar loopt er een die denk dat ie kan voetballen ook zo'n over het paard heen getilde sukkel die heel ver naast z'n schoenen loopt
en ja als bert weer met de zelfde 11 gaat beginnen dus incl die *knip* schoonzoon van hem die er niets te zoeken(zoals men dit ook bij de voetbal programma's zeggen vi orange en sportzomer) heeft gaan ze gewoon lekker terug maandag kunnen die vrouwtjes ook niet meer ouwehoeren en lekker op vakantie gaan zij blij en wij ook geen gezeik meer zijn ze weer terug op aarde en het elftal opnieuw opbouwen met de goede voetballers en geen kwezels.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 14-06-2012 11:00 . Reden: hou het netjes svp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Laatst online: 25-04 15:03

MAZZA

Barbie is er weer!

kristan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:20:
Ik vind Willems het overigens beter doen dan vdwiel, hij blijft opvallend rustig! Er valt veel te verbeteren, maar ik word er blij van :D
Echt? Z'n tegenstander rende hem links en rechts voorbij. In mijn ogen viel hij echt door de mand. Iets wat je zo'n broekkie overigens niet kwalijk kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

kristan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:12:
[...]

Ik vond ze daar ook niet supersterk eerlijk gezegd, rvp mist daar flink wat kansen en scoort dan opeens 4 hele lelijke goals :?
Het gaat even om de score ;).
Dat de pogingen toch enkele keren misten, maakt die 11-0 in ieder geval veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

MAZZA schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:43:
[...]

Echt? Z'n tegenstander rende hem links en rechts voorbij. In mijn ogen viel hij echt door de mand. Iets wat je zo'n broekkie overigens niet kwalijk kunt nemen.
Ja, niet dat Willems het goed deed, maar beter dan VdWiel, hij probeerde het echt in ieder geval, het is niet zijn schuld dat hij zo vroeg al gebracht wordt. Maar ik vond hem vaak bij uitverdedigen opvallend rustig. Soms verprtuste hij het echt heel erg, maar bij vlagen ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:58
kristan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:04:
[...]

Ja, niet dat Willems het goed deed, maar beter dan VdWiel, hij probeerde het echt in ieder geval, het is niet zijn schuld dat hij zo vroeg al gebracht wordt. Maar ik vond hem vaak bij uitverdedigen opvallend rustig. Soms verprtuste hij het echt heel erg, maar bij vlagen ook prima.
Het gaat er niet om dat je het Willems niet kwalijk kan nemen, maar dat de bondscoach simpelweg ervoor moet zorgen dat er iemand staat die functioneerd op dit niveau.

Het is niet alsof er geen alternatieven zijn ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
je kan Willems echt niets kwalijk nemen en ik denk/hoop dat hij er over twee jaar wel staat, maar op dit moment komt hij voor dit niveau echt nog te veel te kort. De enige die je iets kwalijk kan nemen, is Van Marwijk, die Emanuelson niet mee heeft genomen.
AW_Bos schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Het gaat even om de score ;).
Dat de pogingen toch enkele keren misten, maakt die 11-0 in ieder geval veel goed.
tegen een stel amateurs, dat is toch een onmogelijk vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Bospa01 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:08:
[...]

Het gaat er niet om dat je het Willems niet kwalijk kan nemen, maar dat de bondscoach simpelweg ervoor moet zorgen dat er iemand staat die functioneerd op dit niveau.

Het is niet alsof er geen alternatieven zijn ...
Emanuelson was de enige juiste keuze geweest voor die positie. Bert heeft het afgedaan met een zwakke smoes dat Emanuelson daar niet genoeg gespeeld heeft maar dat is gewoon onzin. Urby gaf zelf al aan daar de laatste wedstrijden bij Milan ook gespeeld te hebben. Bert had Willems in bescherming moeten nemen, dat kan je hem zwaar aanrekenen. Vind trouwens dat Willems zich verder wel prima staande houdt, dat is wel een linksback met potentie en toekomst in het Nederlands elftal. Natuurlijk heeft hij het moeilijk met Muller, dat is niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 02:58
rickjehh schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:11:
[...]

Emanuelson was de enige juiste keuze geweest voor die positie. Bert heeft het afgedaan met een zwakke smoes dat Emanuelson daar niet genoeg gespeeld heeft maar dat is gewoon onzin. Urby gaf zelf al aan daar de laatste wedstrijden bij Milan ook gespeeld te hebben. Bert had Willems in bescherming moeten nemen, dat kan je hem zwaar aanrekenen. Vind trouwens dat Willems zich verder wel prima staande houdt, dat is wel een linksback met potentie en toekomst in het Nederlands elftal. Natuurlijk heeft hij het moeilijk met Muller, dat is niet zo gek.
Klopt, maar dat zag iedereen aankomen toch ?
Dus ook de bondscoach.

Normaliter gaat Ronaldo Willems juist opzoeken zondag, dan is het helemaal open huis.
(Tenzij Ronaldo zijn ek vormcrisis doorzet ;) )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Bospa01 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:29:
[...]

Klopt, maar dat zag iedereen aankomen toch ?
Dus ook de bondscoach.

Normaliter gaat Ronaldo Willems juist opzoeken zondag, dan is het helemaal open huis.
(Tenzij Ronaldo zijn ek vormcrisis doorzet ;) )
Nou, als Ronaldo zaterdag net zo speelt als de afgelopen twee wedstrijden dan is er voor Willems niets aan de hand. Ronaldo speelde echt dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Ja absoluut waar, Emanuelson had daar echt moeten staan. Kan ook prima opkomen, voorzetten geven en zelfs goals scoren. Wat Willems nu laat zien is echt droevig. Naast Emanuelson had je ook beter Maduro kunnen zetten. Mathijsen is altijd al matig geweest en ook Heitinga is weer eens zwaar door de mand gevallen. Boulharouz is een veel betere verdediger waar maar niet gebruik van word gemaakt, ongelofelijk is dat in mijn ogen. Van der Wiel moet nu echt eens ophoepelen, wat hij laat zien moet hij zich voor schamen, die gast is een mietje, mist alle lef die een man kan hebben.

De complete defensie zou echt beter vervangen kunnen worden en het verdedigende middenveld op de schop nemen. Van Bommel sowieso dr uit en eigelijk zou ik zelfs de Jong dr uit halen, hij verstoort de opbouw echt teveel. Met van der Vaart naast hem ga je het niet lekker laten lopen.

Sowieso zijn alle spelers opgegroeid in een 4-3-3 systeem, dat hoort bij de aard van Oranje en doordat je daar druk meezet kan je je tegenstander breken door telkens een goal meer te scoren dan je tegenstander.

Degene die eigelijk het meest verdient om gewisseld te worden is van Marwijk. Hoeveel fouten hij dot keer wel niet gemaakt heeft is ronduit bedroevend. Daarnaast neemt hij beslissingen zonder zich daarvoor te verantwoorden aan het volk. Een bondscoach mag doen wat hij wil, maar elke keuze moet hij kunnen beargumenteren. Na gister kan hij dr niet meer omheen dat hij gefaald heeft en dat het volk al die tijd gelijk heeft gehad. Wat betekent dat voor een bondscoach dat het volk het beter weet dan hem?

Daarnaast wil je toch ook trots zijn op het voetbal wat je speelt? Lelijk winnen kan een keer gebeuren maar moet niet de insteek zijn. Winnen is niet waar sport omdraait, de liefde voor de sport is waar de sport omdraait, anders zou de sport niet bestaan. Winnen is een nuttige bijzaak zodat je een reden hebt om je best te doen, maar genieten van het voetbal wat je speelt zou altijd de insteek moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

Safaci schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:07:
[...]

Haha, geniaal!

Is het niet zo dat als we zelfs met 1 - 0 winnen en de Denen met 1 - 0 verliezen we alsnog door zijn?
Volgens mij niet. Eerst onderling resultaat.
En dan is Denemarken door. Want zij wonnen van NL.. Maar Portugal won van Denemarken.. en Nederland (áls ze al van Portugal met 1-0 winnen) van Portugal.. Ehm.. ik weet niet meer welke criteria er dan volgen :p
Ohja.. aantal doelpunten voor, en daarna aantal tegen. Gezien Portugal er 3 heeft gescoord tegen de Denen.. :'(

Ach het geloof is er allang niet meer ;w 2014 we'll see.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:18
Eerst onderling resultaat, dan onderling doelsaldo, dan onderling doelpunten voor, dan fifa ranking dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

franssie

Save the albatross

Anoniem: 379258 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:33:
<>
Daarnaast wil je toch ook trots zijn op het voetbal wat je speelt? Lelijk winnen kan een keer gebeuren maar moet niet de insteek zijn. Winnen is niet waar sport omdraait, de liefde voor de sport is waar de sport omdraait, anders zou de sport niet bestaan. Winnen is een nuttige bijzaak zodat je een reden hebt om je best te doen, maar genieten van het voetbal wat je speelt zou altijd de insteek moeten zijn.
Dat zou inderdaad het uitgangspunt moeten zijn. "Normaal" als we van Duitsland verloren vond ik dat NL tenminste mooi voetbal had laten zien en sportiever/aanvallender speelde. Gisteren was dat andersom, mooie wedstrijd gezien maar DE speelde gewoon mooier :o

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 20:57

Royz

Kleurenblind!!

De stand van zondagavond! ;)

Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg532/scaled.php?tn=0&server=532&filename=cxwea.jpg&xsize=640&ysize=640

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Daar teken ik voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Huntelaar moet er 2 maken :P

Verder teken ik er idd voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dat interesseert me weinig ;). Ik denk dat de combinaties tussen Huntelaar en VP beter gaan lopen dan Bert eigenlijk denkt. Ben benieuwd

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 12:39
Een ding begrijp ik nog steeds..
We klagen dat we geen goede links back hebben, van Marwijk stelt de 18 jarige Willems op die nog niet eens in de basis staat bij PSV en begin vorig seizoen nog in de Jupiler Leque speelde. Zelf ben ik (altijd geweest) een voorstander van de wellicht onbekende ( in Nederland) Roel Brouwers (Borussia Möchengladbach). Welliswaar geen topper maar hij staat vaak in basis en speelt al 3 jaar in de Bundesliga. Ook stond hij dit seizoen 2x tegen Bayern Munchen in de basis en werden beide keren gewonnen.

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Royz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Dat interesseert me weinig ;). Ik denk dat de combinaties tussen Huntelaar en VP beter gaan lopen dan Bert eigenlijk denkt. Ben benieuwd
Leverde gister anders ook weinig op de tweede helft. Ik denk dat de combinatie wat overschat wordt zolang ons middenveld en verdediging zo brak blijft functioneren.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33

artificial_sun

Mazda Rx7

Hoezo weinig al onze doelpunten gister zijn zo tot stand gekomen

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

artificial_sun schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:54:
Hoezo weinig al onze doelpunten gister zijn zo tot stand gekomen
"Al" onze doelpunten ja. We zijn gauw tevreden nu. Eén is meer dan niks inderdaad.

Nadat ik alle kritieken op de opstelling had gezien de laatste weken had ik toch minstens een goal of 3 van Huntelaar verwacht.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ebayzo schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:57:
[...]
Nadat ik alle kritieken op de opstelling had gezien de laatste weken had ik toch minstens een goal of 3 van Huntelaar verwacht.
Dat sowieso, Huntelaar stond garant voor doelpunten, inmiddels staat hij 5 wedstrijden droog geloof ik. En voordat mensen zeggen dat hij het moeilijk had, Van Persie ook en die haalt er toch meer uit door combinaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 24-04 21:00
Royz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Dat sowieso, Huntelaar stond garant voor doelpunten, inmiddels staat hij 5 wedstrijden droog geloof ik. En voordat mensen zeggen dat hij het moeilijk had, Van Persie ook en die haalt er toch meer uit door combinaties
Van Persie is ook de betere voetballer, maar Huntelaar trekt mooi verdedigers weg van van Persie, zodat hij wat meer kansen kan creëren :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Strider schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Van Persie is ook de betere voetballer, maar Huntelaar trekt mooi verdedigers weg van van Persie, zodat hij wat meer kansen kan creëren :)
Het klinkt ineens als een soort Gomez - Ozil combinatie die 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Safaci schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:07:
Nee, want Portugal heeft gisteren met 3-2 gewonnen en gemaakte doelpunten tellen zwaarder. Dus 5-5 is beter dan 3-3.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 27-04 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Royz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:26:
Dat is natuurlijk ook geen vergelijking, zet speeltijd en 'vermoeidheid' eens tegen die 2? Huntelaar die mag invallen als je hele team amper renkracht overheeft, wat verwacht je dan nog dat hij daar kan uithalen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

SinergyX schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:56:
[...]

Dat is natuurlijk ook geen vergelijking, zet speeltijd en 'vermoeidheid' eens tegen die 2? Huntelaar die mag invallen als je hele team amper renkracht overheeft, wat verwacht je dan nog dat hij daar kan uithalen?
Als het hele elftal amper renkracht heeft, verwacht ik een enorm frisse en energievolle Huntelaar. Huntelaar kreeg wel ballen hoor, maar zijn aannames waren barslecht. De rest van je argumenten geldt ook voor Van Persie overigens, die speelt in datzelfde zwakke elftal zonder renkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Royz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Als het hele elftal amper renkracht heeft, verwacht ik een enorm frisse en energievolle Huntelaar. Huntelaar kreeg wel ballen hoor, maar zijn aannames waren barslecht. De rest van je argumenten geldt ook voor Van Persie overigens, die speelt in datzelfde zwakke elftal zonder renkracht.
Renkracht, daar zeg je me wat. Heb je v/d Vaart zien wandelen gisteren? Die komt echt niet meer vooruit, het leek van Beukering wel toen hij vanaf eigen helft alleen op de keeper af kon 1,5 jaar geleden. Echt heel bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

rickjehh schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:04:
[...]

Renkracht, daar zeg je me wat. Heb je v/d Vaart zien wandelen gisteren? Die komt echt niet meer vooruit, het leek van Beukering wel toen hij vanaf eigen helft alleen op de keeper af kon 1,5 jaar geleden. Echt heel bedroevend.
Idd, en dan zijn er nog mensen die heb in de basis zouden zetten. Laat duidelijk zijn, qua voetbal kwaliteiten schat ik hem enorm hoog in, maar als je alleen de 2e helft speelt en na 30 min er al zo bij loopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Royz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Idd, en dan zijn er nog mensen die heb in de basis zouden zetten. Laat duidelijk zijn, qua voetbal kwaliteiten schat ik hem enorm hoog in, maar als je alleen de 2e helft speelt en na 30 min er al zo bij loopt :?
Het erge was dat hij er na 10 minuten al zo bij liep. toen Hummels zo opkwam en zomaar door kon lopen was het v/d Vaart die erachteraan hobbelde alsof hij een oude opa met 10 kilo overgewicht is. Hij oogt totaal niet fit. Als je dat vergelijkt met Sneijder, die bijna niets gespeeld heeft en geen wedstrijdritme heeft dan is het schrijnend dat v/d Vaart er fysiek zo slecht voorstaat. Laat duidelijk zijn dat zijn voetbalkwaliteiten buiten kijf staan, maar fysiek kan het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:28

superwashandje

grofheid alom

Anoniem: 379258 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:33:

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 27-04 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Royz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:03:
En wat wil je doen als 'frisse' spits? Iemand moet de bal eerst vooraan krijgen, maar juist die gasten hadden geen energie meer over. Ja, Persie heeft wat kansen gehad, Huntelaar ook, maar verder kan je er weinig over zeggen, Hunterlaar heeft gewoon geen wedstrijd vanaf het begin meegedaan. En zeker tegen Denemarken zag je juist dat daar Oranje volle kracht ging.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat mij betreft start het elftal van de 2ehelft tegen de Duitsers tegen de Portugezen.

AMIRITE?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
zolang robben maar op links staat. wellicht een goede rechtsvoor er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 22:22
Luuk de Jong ipv van Persie zwervend om de hunter.
Afelay op rechts, Robben op links.
Achter zo laten
Middenveld links sneijder, rechts de Jong (die andere), geen plek voor van Bommel

En dus gewoon 4-3-3

[ Voor 5% gewijzigd door Jeronimo78 op 14-06-2012 15:34 ]

Canon EOS 40D + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Jeronimo78 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:34:
Luuk de Jong ipv van Persie zwervend om de hunter.
Afelay op rechts, Robben op links.
Achter zo laten
Middenveld links sneijder, rechts de Jong (die andere), geen plek voor van Bommel

En dus gewoon 4-3-3
Je meent toch niet serieus dat je van Persie eruit haalt voor de Jong he? Dat kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:24
Het zou al knap zijn als Nederland wint van Portugal, dit is op de 10 wedstrijden slecht 1x gebeurd. Dat was voor de EK kwalificaties voor 1992.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind dat vaak maar rare statistieken. De meeste wedstrijden uit het verleden waren totaal andere teams. Misschien dat de algemene speelstijl te vergelijken is, maar het wel/niet kunnen winnen van een team is toch voornamelijk afhankelijk van de spelers en ook de trainer qua tactiek. En als er nu iets vaak wisselt zijn het spelers/trainers.

Het huidige Portugal heeft zich met moeite gekwalificeerd en zolang Ronaldo het niet op z'n heupen krijgt en Nederland zowaar een fatsoenlijke pot speelt zie ik best mogelijkheden. Zal niet makkelijk worden, maar een kans is er zeker.

Je moet alleen zorgen dat je niet voor komt zolang Duitsland Denemarken nog gelijk is, want als je al op 2-0 staat en daar 0-0 wordt het daar mogelijk gewoon een potje overtikken. Maar ja, je moet wel 2x meer scoren dan die Portugezen, dus daar moet je niet tot het laatste moment mee wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

IntToStr schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:15:
[...]

Je moet alleen zorgen dat je niet voor komt zolang Duitsland Denemarken nog gelijk is, want als je al op 2-0 staat en daar 0-0 wordt het daar mogelijk gewoon een potje overtikken.
Ik ben vrij slecht in dit soort dingen en heb hier en daar al wat uitleg gelezen maar ik ben niet helder genoeg of zo. :P

Kan iemand mij vertellen waarom Duitsland - Denemarken misschien gewoon gaat overtikken als Nederland vroeg op 2-0 komt? Het is voor Duitsland toch interessant om te winnen, om 1e te worden in de poule? Of worden beide 1e en 2e van de groep indien ze gelijk spelen en Nederland wint van Portugal?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:23:
[...]

Ik ben vrij slecht in dit soort dingen en heb hier en daar al wat uitleg gelezen maar ik ben niet helder genoeg of zo. :P

Kan iemand mij vertellen waarom Duitsland - Denemarken misschien gewoon gaat overtikken als Nederland vroeg op 2-0 komt? Het is voor Duitsland toch interessant om te winnen, om 1e te worden in de poule? Of worden beide 1e en 2e van de groep indien ze gelijk spelen en Nederland wint van Portugal?
Als ze gelijkspelen heeft Duitsland 7 punten en Denemarken 4. Nederland en Portugal staan dan op 3.

Kleine toevoeging: als Denemarken verliest komen ze ook op 3 en wint Nederland het op doelsaldo als ze met minimaal 2 doelpunten verschil van Portugal winnen.

[ Voor 11% gewijzigd door IntToStr op 14-06-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:36

FreakNL

Well do ya punk?

Yup, en dan kan Duitsland dus (door Denemarken een puntje te schenken) in 1 klap zowel NL als Portugal uitschakelen...

Ik weet echter niet of de Oosterburen zo denken. Het zou wel slim zijn. Niet zo sportief, maar wel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah nu snap ik het inderdaad. Zolang Duitsland en Denemarken dus niet zeker weten dat Nederland wint, moeten ze beide hun best doen om te winnen, vanwege de kans dat Portugal naar 6 punten gaat met een win op Nederland.

Duidelijk :) Ik verwacht overigens ook niet dat Duitsland zo lullig doet, maar je weet het nooit hé.

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 14-06-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
En als Portugal en Denemarken winnen zou het zomaar kunnen dat Duitsland nog naar huis gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:31:
Ah nu snap ik het inderdaad. Zolang Duitsland en Denemarken dus niet zeker weten dat Nederland wint, moeten ze beide hun best doen om te winnen, vanwege de kans dat Portugal naar 6 punten gaat met een win op Nederland.

Duidelijk :) Ik verwacht overigens ook niet dat Duitsland zo lullig doet, maar je weet het nooit hé.
Ik verwacht dat ze het wel doen. Een van de redenen waarom ik Duitsers ook niet mag zijn die geintjes die Bild etc continu uithalen. Ik verwacht gewoon een 1/1 of 0/0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

FreakNL schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:30:
Yup, en dan kan Duitsland dus (door Denemarken een puntje te schenken) in 1 klap zowel NL als Portugal uitschakelen...

Ik weet echter niet of de Oosterburen zo denken. Het zou wel slim zijn. Niet zo sportief, maar wel slim.
Duitsers zijn vrij sportief hoor, ze gaan wel voor de winst denk ik.
Ze hebben vast meer met ons westerburen dan met die noorderlingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

IntToStr schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:33:
En als Portugal en Denemarken winnen zou het zomaar kunnen dat Duitsland nog naar huis gaat :p
Ze hebben wat problemen met hun doelsaldo inderdaad :p
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Ik verwacht dat ze het wel doen. Een van de redenen waarom ik Duitsers ook niet mag zijn die geintjes die Bild etc continu uithalen. Ik verwacht gewoon een 1/1 of 0/0.
Misschien heb ik teveel vertrouwen in mijn medemens :) Je loopt wel de kans dat je jezelf enorm te kijk zet, mocht het te opzichtig worden. De hele wereld ziet dat gelijkspel aankomen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:38:
[...]

Ze hebben wat problemen met hun doelsaldo inderdaad :p

[...]

Misschien heb ik teveel vertrouwen in mijn medemens :) Je loopt wel de kans dat je jezelf enorm te kijk zet, mocht het te opzichtig worden. De hele wereld ziet dat gelijkspel aankomen namelijk.
Te kijk, lekker boeiend. Duitsers willen maar al te graag 2 sterke landen elimineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Anoniem: 244101 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:40:
[...]

Te kijk, lekker boeiend. Duitsers willen maar al te graag 2 sterke landen elimineren.
En gomez wil topscorer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kristan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:40:
[...]

En gomez wil topscorer worden.
1-1 kan toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Amai, we zijn er al vroeg bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 244101 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:40:
[...]

Welke sterke landen? :?

Nee flauw :+ Oké; het is wel degelijk een mogelijkheid maar ik verwacht het eigenlijk niet. Sowieso hangt het sterk af van het Nederlandse succes in de eerste helft en dat valt tot nu toe flink tegen. Ik denk dat het allemaal wel gewoon uitgespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

scoort hij ze dan alle twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Welke sterke landen? :?

Nee flauw :+ Oké; het is wel degelijk een mogelijkheid maar ik verwacht het eigenlijk niet. Sowieso hangt het sterk af van het Nederlandse succes in de eerste helft en dat valt tot nu toe flink tegen. Ik denk dat het allemaal wel gewoon uitgespeeld gaat worden.
Waarom verwacht je het niet dan? Heb geen enkel argument gelezen waarom Duitsland het niet zou doen aangezien ze tijdens de wedstrijd ook de tussenstanden doorkrijgen of course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kristan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:44:
[...]

scoort hij ze dan alle twee?
Waarom zou die perse 2 keer moeten scoren dan? 1 per wedstrijd dan wordt je ook topscoorder obv.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste