Sowieso schrijf je zo!
In de eerste pot haalden beide elke snelheid uit het spel en deden niet echt veel goed.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Als je het niet sportief kunt winnen, dan maar niet.ScorpionSquad schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:52:
Plan: Had Van Bommel de knieën van Gomez laten breken, wel rood maar dan is hij weg en Gomez ook

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En de Jong even Ozil vermoorden..ScorpionSquad schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:52:
Plan: Had Van Bommel de knieën van Gomez laten breken, wel rood maar dan is hij weg en Gomez ook
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
en met 10 man verder als de scheids tenminste ogen heeft.abn19 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:53:
holland is godverdomme het hardste!!!! en dan weer zon mooie ninjakick van de jong ja
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Die komt er uiteindelijk toch. Hoop maar dat het geen 5-0 word.Geckoo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:54:
dat was bijna 3-0...
Ja, ondanks dat het niet helemaal zeker was heeft ie ze wel tegen gehouden.ScorpionSquad schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:55:
Stekelenburg gaan we hard nodig hebben zo te zien...
[ Voor 53% gewijzigd door nadroJ op 13-06-2012 21:55 ]
Sowieso schrijf je zo!
en dan lekker slapen.
Classic. Nightsuit up!kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:56:
Mag ik deze adviseren: http://www.amazon.com/Bar...&sr=8-2&keywords=suitjama
en dan lekker slapen.
Sowieso schrijf je zo!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Want sommige spelers zou ik gewoon niet meer selecteren en dan gewoon andere spelers een kans geven.
Want ook al hebben deze spelers minder ervaring maar ze kunnen het niet veel slechter doen.
Ey!! Macarena \o/
Dit.dus.TTLCrazy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:57:
wanneer begint nl met aanvallen ?
Sowieso schrijf je zo!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Arbeid is kracht maal de afgelegde afstand.
NL: 0 = 0×0
Natuurkunde is ook van toepassing op voetbal.
grapjasVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:59:
Toch maar matig voetbal van Nederland hoor...
Matig? Dan druk je het nog voorzichtig uit..Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:59:
Toch maar matig voetbal van Nederland hoor...
hangt er vanaf waar je begint met je rating he. Als ik bv naar veel game review sites kijk beginnen deze vaak bij 7.MADG0BLIN schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:59:
[...]
Matig? Dan druk je het nog voorzichtig uit..
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 13-06-2012 22:03 . Reden: Geen getroll svp ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ben zelf Belg, dus mijn rating start al niet te hoogDeadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:00:
[...]
hangt er vanaf waar je begint met je rating he. Als ik bv naar veel game review sites kijk beginnen deze vaak bij 7.
Is er nog een kans dat we de volgende ronde halen? We moeten immers wel kampioen worden!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 100% gewijzigd door Wvr op 13-06-2012 22:02 ]
Gifs op nl1, 90 min langkristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:01:
Hebben we nog leuke gniffelbare plaatjes?
Verwijderd
Zelfs als Nederland verliest is er nog steeds een kans dat Nederland toch naar de volgende ronde gaat.wildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:01:
Als ze nou van Persie in het doel zetten en Stekelenburg in de spits gaan we tenminste scoren.
Is er nog een kans dat we de volgende ronde halen? We moeten immers wel kampioen worden!
Ach zoals ze spelen zou ik daar niet teveel op hopen want dan word er verwacht dat ze de volgende pot goals maken.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:02:
[...]
Zelfs als Nederland verliest is er nog steeds een kans dat Nederland toch naar de volgende ronde gaat.
Wat een afgang.
Nederland speelt alsof ze net betaald zijn en de prestatie niet meer boeit.TTLCrazy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:03:
nederland voetbalt nog steeds alsof ze met 4-0 voorstaan gaat es storen bij de duitse opbouw !
Ah mooi. Portugal rollen we waarschijnlijk met groot gemak op. Gaan we tenminste nog door, gelukkig maar!Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:02:
[...]
Zelfs als Nederland verliest is er nog steeds een kans dat Nederland toch naar de volgende ronde gaat.
Virussen? Scan ze hier!
Ik noemde dat geen bijna winnen hoor...DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:03:
Niet te geloven dat we 2 jaar geleden in de WK finale stonden en nog bijna wonnen ook.
Wat een afgang.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Rupsen, Rapsen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Verwijderd
Ik was op dat moment net in Madrid. Heb de hele match op een groot scherm gezien in hartje Madrid. Was toch blij dat Spanje won, heel de nacht kunnen feestenDanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:03:
Niet te geloven dat we 2 jaar geleden in de WK finale stonden en nog bijna wonnen ook.
Wat een afgang.

Ach op het WK was het regelmatig ook om te janken.DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:03:
Wat een afgang.
Nederland had op het Wk toch regelmatig wat mazzel maar dat vergeten mensen dan weer.
Achteraf hebben ze bij het Nederlands elftal niet geleerd van het WK maar zijn gewoon zo doorgegaan.
De verdediging was toen al slecht en is nu nog slechter.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Dat zou ik zelfs onder hypnose nog niet zeggenwildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Ah mooi. Portugal rollen we waarschijnlijk met groot gemak op. Gaan we tenminste nog door, gelukkig maar!
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En je laten troosten door de Spaanse meiden?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:05:
[...]
Ik was op dat moment net in Madrid. Heb de hele match op een groot scherm gezien in hartje Madrid. Was toch blij dat Spanje won, heel de nacht kunnen feesten
Jah leuk, maar met van Bronckhorst verdween de laatste ervaren en echt goede 'verdediger'. De tijden van Jaap Stam zijn allang vervlogen.Deadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:05:
[...]
Ach op het WK was het regelmatig ook om te janken.
Nederland had op het Wk toch regelmatig wat mazzel maar dat vergeten mensen dan weer.
Achteraf hebben ze bij het Nederlands elftal niet geleerd van het WK maar zijn gewoon zo doorgegaan.
De verdediging was toen al slecht en is nu nog slechter.
veel overeenkomsten, maar portugal kan het compenseren met Nani, Alvera (ofzo) etc.
Zodra de gasten om hem heen eens beginnen met voetballen.kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:06:
Wanneer maakt Huntelaar het verschil?
Verwijderd
Als Belg zijnde (Verwijderd in "[Groep B] Nederland - Duitsland") hoefde ik niet echt getroost te worden
[ Voor 86% gewijzigd door aerofreak op 13-06-2012 22:07 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
3-2

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
Ditmar schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:07:
Duits publiek in koor "alles ist vorbei, alles ist vorbei", zou mij niets verbazen als er Nederlanders meezingen...
Dat gebeurt hier in de straat al een goed kwartiertjeDitmar schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:07:
Duits publiek in koor "alles ist vorbei, alles ist vorbei", zou mij niets verbazen als er Nederlanders meezingen...
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Tuurlijk wel. Met van Persie in het doel, Stekelenburg in de aanval en van Bommel als degelijke middenvelder mag Portugal toch geen probleem zijn? Dat wordt een complete walkover.Bastien schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:05:
[...]
Dat zou ik zelfs onder hypnose nog niet zeggen
We kunnen ook gewoon geen spelers opstellen, wordt de wedstrijd iig leuker van om te zien.
Volgens mij zou zelfs FC Knudde het nog beter doen dan deze stuntelaars. Tikkie terug Jaap!
Virussen? Scan ze hier!
Nee, zondag ook nog een keer om het af te lerenMalarky schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:08:
Je ziet van Bommel kijken, hij weet dat dit de aller laatste keer ooit is dat hij op dat bankje zit.
Misschien wel beter... da's dan reglementair 3-0 verliezen toch? Blijft de schade beperktwildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:08:
[...]
We kunnen ook gewoon geen spelers opstellen, wordt de wedstrijd iig leuker van om te zien.
[ Voor 37% gewijzigd door Bastien op 13-06-2012 22:10 ]
En dan mag hij aan de TV gaan wennen.Bastien schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:09:
[...]
Nee, zondag ook nog een keer om het af te leren

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nee.Wvr schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:11:
maar is het spel nu veel beter dan de eerst helf?
Stop je toeter in je la want we verlaten het ek

Ik moest toch even lachen.kazuka schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:10:
Je kunt altijd nog Der Untergang gaan kijken op NL1, goeie film.
Nah, de Duitsers zijn wat minder scherp tot nu toe dus ik denk het niet.Wvr schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:11:
maar is het spel nu veel beter dan de eerst helf?