Life is what happens while you're busy making other plans
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
gewoon nee.
Virussen? Scan ze hier!
Als Nederland er uit vliegt in deze poule dan wil ik ze niet direct het lachertje van het EK noemen. Duitsland en Portugal zijn toch van hoog niveau en Denemarken is een gevaarlijke outsider. Beetje pech en het is met drie potjes afgelopen.wildhagen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:34:
Nederland gok ik, door de groepsfase niet te overleven. De paar recente wedstrijden waren niet echt van denderend niveau, daarmee ga je het toch echt niet redden tegen de teams in de poule.
Verschil is dat bepaalde 'underdog' landen weten dat ze nooit ver kunnen komen en moeten hopen op gelukjes. Nederland blijkt inmiddels zo 'zelfverzekerd' te zijn dat ze zelfs durven gokken dat ze kampioen worden. Ga je dan in de groepsfase er al uit, ben je wel het lachertje.Amras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:35:
[...]
Als Nederland er uit vliegt in deze poule dan wil ik ze niet direct het lachertje van het EK noemen. Duitsland en Portugal zijn toch van hoog niveau en Denemarken is een gevaarlijke outsider. Beetje pech en het is met drie potjes afgelopen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou dat eerder geluk noemen, zijn we ook weer van dat irritante gedoe af rond voetbal, het EK en oranje.Amras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:35:
[...]
Als Nederland er uit vliegt in deze poule dan wil ik ze niet direct het lachertje van het EK noemen. Duitsland en Portugal zijn toch van hoog niveau en Denemarken is een gevaarlijke outsider. Beetje pech en het is met drie potjes afgelopen.
Lachertje wordt wel Engeland, of Portugal/Duitsland mochten zij eruit liggen na de 1e ronde...
[ Voor 9% gewijzigd door Darkasantion op 08-06-2012 16:39 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Nou, als je half Nederland hoort roepen dat we wel makkelijk "even de finale gaan halen", is het toch echt wel een lachertje te noemen als je de groepsfase niet eens door komtAmras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:35:
[...]
Als Nederland er uit vliegt in deze poule dan wil ik ze niet direct het lachertje van het EK noemen
Ik denk dat we er iig na 3 wedstrijden weer vanaf zijn eerlijk gezegd.
Virussen? Scan ze hier!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, wat zul je daar een last van hebben.Darkasantion schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:38:
[...]
Ik zou dat eerder geluk noemen, zijn we ook weer van dat irritante gedoe af rond voetbal, het EK en oranje.
Dat ligt meer aan half Nederland dan aan het Nederlands Elftal. Persoonlijk ben ik altijd pessimistisch wat betreft de kansen voor de volgende ronde, eindzege, etc., dan kan het alleen maar meevallen.wildhagen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:38:
[...]
Nou, als je half Nederland hoort roepen dat we wel makkelijk "even de finale gaan halen", is het toch echt wel een lachertje te noemen als je de groepsfase niet eens door komt
Ik denk dat we er iig na 3 wedstrijden weer vanaf zijn eerlijk gezegd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Kunnen beiden niet. Engeland presteert nooit dus als die er in de poule uitvliegen kijkt niemand daar van op toch?
En Ierland is ook niets.
Mwah, nooit? In 1996 haalden ze de halve finale, zo extreem slecht is dat nu ook weer niet, toch? En in 1968 werden ze derde (na Italië en Joegoslavië).418O2 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:58:
[...]
Kunnen beiden niet. Engeland presteert nooit dus als die er in de poule uitvliegen kijkt niemand daar van op toch?
Virussen? Scan ze hier!
Hij is geschorst voor de eerste drie poulewedstrijden.Amras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:13:
Speelt Rooney nu eigenlijk vanaf het begin aan mee? Er staat mij iets bij dat hij geschorst was voor de eerste wedstrijd(en). Maakt natuurlijk een flink verschil!
Hij is de eerste 2 wedstrijden geschorst.Amras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:13:
Speelt Rooney nu eigenlijk vanaf het begin aan mee? Er staat mij iets bij dat hij geschorst was voor de eerste wedstrijd(en). Maakt natuurlijk een flink verschil!
bron
Heb je daar een bron van? Want ik kan alleen vinden dat hij voor twee wedstrijden geschorst zou zijn. Waar haal je die derde vandaan?Zeddicius schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:13:
[...]
Hij is geschorst voor de eerste drie poulewedstrijden.
Virussen? Scan ze hier!
Verder verwacht ik vrij weinig van Engeland.
Het waren er in eerste instantie drie en na beroep zijn het er twee geworden.wildhagen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:15:
Heb je daar een bron van? Want ik kan alleen vinden dat hij voor twee wedstrijden geschorst zou zijn. Waar haal je die derde vandaan?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
I stand corrected; bedoelde ook de eerste twee. Ik wist dat hij alleen de laatste poulewedstrijd mee mag doen en op de één of andere manier zat ik op vier poulewedstrijden.....wildhagen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:15:
[...]
Heb je daar een bron van? Want ik kan alleen vinden dat hij voor twee wedstrijden geschorst zou zijn. Waar haal je die derde vandaan?

Ik ben het zeer met jou eens.Amras schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:41:
[...]
Nou, wat zul je daar een last van hebben.![]()
[...]
Dat ligt meer aan half Nederland dan aan het Nederlands Elftal. Persoonlijk ben ik altijd pessimistisch wat betreft de kansen voor de volgende ronde, eindzege, etc., dan kan het alleen maar meevallen.
Een beetje kort door de bocht om een lachertje te worden als je een poule van Nederland/Duitsland/ Denemarken en Nederland niet overleeft. Volgens mij gaat het veeleer om de manier waarop je het niet overleeft dan over het overleven zelf....
Ik durf zelfs te stellen dat je in principe een lachtertje kunt zijn als je het wel overleeft.....
Ik heb extreem weinig vertrouwen in Italië, daar is te veel st#@#t aan de knikker om lekker ontspannen de EK in te gaan.
Van Nederland ben ik eigenlijk ook niet heel zeker, ze zijn te inconsistent. Maar als grote voordeel vind ik wel dat we een prima bondscoach hebben. Ik vind hem sterk optreden, zowel richting die vreselijke Nederlandse journalisten als richting zijn spelers.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
lijkt me ook best mogelijk dat Spanje behoorlijk teleurstelt...TheThomas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:11:
Maar Spanje zie ik er (hopelijk) uitgaan voor de halve finale, door een tweesplitsing in het team, Real-spelers vs Barca-spelers.
ze hebben én geen echt goede aanvallers (sinds de blessure van Villa, Torres is volgens mij té ongelukkig al kan het best dat die nu zn kans grijpt)
verderd enk ik ook dat het ontbreken van Puyol beste een gemis is, de hardste werken en mentaal een enorme rots in de branding...
Spanje is nu vooral een verzamling top-middenvelders, maar enkel daarmee kom je er ook niet.
verder start Spanje vrijwel altijd moeizaam op toernooien en heeft een tricky groep... de eerste wedstrijd tegen Italie zal een flinke klus zijn en Kroatie én Ierland kunnen best rottige tegenstanders zijn als ze moeten presteren (bv omdat ze tegen Italie 0-1 verloren hebben) ..
andere kandidaten zijn imho ook de Oekraine, volgens mij een te zwak team om mee te doen (waren tot vor enige jaren wel goed, danwel als landenteam en in het clubvoetbal, maar nu over datum en legionairs die ook bij hun clubteams vaak geen basis spelen)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Denemarken heeft de underdog positie dus als hun de groepsfase niet overleven zal niemand daar raar over doen. Maar als 1 van de andere 3 landen het niet haalt zullen mensen daar lacherig over doen, dat het gewoon de zwaarste poule was zal deze mensen niet interesseren.
De scheidsrechter van dienst kan deze titel al ophalen.KoppenSneller schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:46:
Griekenland is leuk op weg.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad. Verdere voorzetting van dit topic is volledig overbodig. Scheidsrechter wint met vlag en wimpelph4ge schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:55:
[...]
De scheidsrechter van dienst kan deze titel al ophalen.
Nikolas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:57:
[...]
Inderdaad. Verdere voorzetting van dit topic is volledig overbodig. Scheidsrechter wint met vlag en wimpel
ph4ge schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:55:
[...]
De scheidsrechter van dienst kan deze titel al ophalen.
Eens. Belachelijk.kristan schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:55:
Ik nomineer de arbitrage.
[ Voor 56% gewijzigd door SquareOne op 08-06-2012 18:59 ]
2 belachelijke gele kaarten -> rood
Door een behoorlijk goede voorhoede, ze zijn echt niet slecht...
't Is niet dat ze scheidsrechterlijke dwalingen nodig hadden om te winnen tegen dit Griekenland.

Ik begin me alweer te verheugen op Nederland-Portugal. Welk jaar was het ook weer dat er een stuk of 22 kaarten werden uitgedeeld?
Wikipedia: Wereldkampioenschap voetbal 2006 (1/8e finale) Portugal - Nederland
[ Voor 46% gewijzigd door wildhagen op 08-06-2012 19:25 ]
Virussen? Scan ze hier!
Je moet de Grieken niet onderschatten.Nikolas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:17:
[...]
't Is niet dat ze scheidsrechterlijke dwalingen nodig hadden om te winnen tegen dit Griekenland.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 08-06-2012 19:24 ]
Met dit Griekenland bedoelde ik het Griekenland in deze wedstrijd en ze waren écht zwak in de eerste helft.
Klopt maar Polen drukt niet door. Ze hebben 1 man meer en dan verwacht je dat ze doordrukken maar ze spelen veel te afwachtend. En nu dat Polen ook met 10 man verder mag ga ik er vanuit dat de Grieken winnen.Nikolas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:26:
[...]
Met dit Griekenland bedoelde ik het Griekenland in deze wedstrijd en ze waren écht zwak in de eerste helft.
Als de Grieken de penal maken zie ik ze met 3-1 winnen.
Waarschijnlijk omdat ze de eerste penalty vanwege hands niet kregen en nu eindelijk wel.Gropah schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:29:
k vind het toch frapant. Op alle shirts staat "respect" of "play fair", maar vervolgens schreeuwt een griek het uit van plezier als de keeper het veld af moet....
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
[ Voor 18% gewijzigd door BeefHazard op 08-06-2012 19:51 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
\[25-06-06] Eng - Ecu 17:00, Nederland - Portugal 21:00Gropah schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:19:
Kwam deze nog tegen in een ander topic
[afbeelding]
Ik begin me alweer te verheugen op Nederland-Portugal. Welk jaar was het ook weer dat er een stuk of 22 kaarten werden uitgedeeld?
Vermakelijk topic om terug te lezen
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dat stukje dat sneijder even heitinga helpt. Geweldig!BeefHazard schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:50:
En als je echt niet weet waar we het over hebben als we zeggen Nederland-Portugal en je te lui bent op youtube te zoeken, dan is deze voor jou: [video]
https://www.youtube.com/@droommotor
Wat de verademing die scheids in de wedstrijd van Rusland -Tsjechië. Vooral na dat debacle van die achtelijke scheids daarvoor.
Wat zijn die Polen goed weggekomen zeg.... Dat hadden ze toch altijd moeten winnen, met geluk halen ze nog net een 1-1.
Pjerry leest de les....
---RAWE CEEK!!!---
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat jullie Ryan Donk niet laten opdraven is echtNoFearCreations schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:53:
Zeker Nederland, vooral als die verdediging zo blijft. Wat een lachertje zeg...

Einde topic...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mee eens!DanielWW2 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:57:
Tevens ben ik van mening dat Parijs vernietigd moet worden.
Lijkt me t beste als we nu gewoon nog keihard verliezen van Portugal en Duitsland, zijn we daar ook weer vanaf en kunnen we nog genieten van de rest vd wedstrijden
[ Voor 3% gewijzigd door i-sk op 09-06-2012 19:59 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Ja en Nee. Hoe ze deze wedstrijd gespeeld hebben met deze verdediging en de aanvallers die maar niet tot scoren komen... komen ze inderdaad in aanmerking voor de lacher-van-het-EK-award.Lip schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:36:
Nederland is ook wel kanshebber na het verlies van Denemarken.
Maar ik kan me nog een aantal teams voor de geest halen dat de eerste wedstrijd verloor, en uiteindelijk het EK binnen haalde. (NL '88 als ik me niet vergis?).
Rotterdam
Aan de andere kant..... ik was ook niet echt kapot van Duitsland en Portugal. Denemarken als winnaar van onze poule... dat zou nog eens een lachertje zijn LOL
Pjerry leest de les....
2 jaar geleden verloor Spanje ook haar openingswedstrijd op het WK tegen Zwitserland, om vervolgens alsnog het toernooi te winnen.GS88 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:30:
[...]
Ja en Nee. Hoe ze deze wedstrijd gespeeld hebben met deze verdediging en de aanvallers die maar niet tot scoren komen... komen ze inderdaad in aanmerking voor de lacher-van-het-EK-award.
Maar ik kan me nog een aantal teams voor de geest halen dat de eerste wedstrijd verloor, en uiteindelijk het EK binnen haalde. (NL '88 als ik me niet vergis?).
Maar.. Spanje had toen iets minder zware tegenstanders, wij moeten nog eventjes winnen van Duitsland en Portugal om door te gaan en dat zie ik gewoon echt niet gebeuren. Als we erin slagen dan wordt ik knettergek van vreugde en dan is opeens alles weer mogelijk.
Denk helaas toch dat Oranje het lachertje van het EK wordt met 0 punten in de tas
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zoals Derksen terecht zei gisteren in VI nogmaals.. Van Marwijk moet het systeem van het team eens loslaten en een systeem bouwen rondom de spelers. Na gisteren is het wel overduidelijk dat zo'n systeem wel leidt tot genoeg kansen, maar je stelt de spelers er niet mee in staat individueel uit de verf te komen en dus succesvol te zijn in de afronding.m0nk schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:40:
idd als Bertje de goede poppetjes op de juiste plek neerzet is er nog hoop!
Als Van Marwijk dat lef heeft tegenover DLD/Portugal, alleen dan ontkomt Oranje aan de status 'lachertje van het EK'. In elk ander geval is het: game, set and match

Told you so.wildhagen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:34:
Nederland gok ik, door de groepsfase niet te overleven. De paar recente wedstrijden waren niet echt van denderend niveau, daarmee ga je het toch echt niet redden tegen de teams in de poule.
Grootste lachertje is Nederland en dat zal zo wel blijven ook. Zelfs de F-jes van FC Knudde hebben meer niveau dan dit 'elftal'.
Virussen? Scan ze hier!
helaas, helaas... wat een drama dit
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik snap dat je ontevreden bent wildhagen, maar om nu meteen te gaan flamen richting FC knudde is ook niet echt gepastwildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:12:
[...]
Grootste lachertje is Nederland en dat zal zo wel blijven ook. Zelfs de F-jes van FC Knudde hebben meer niveau dan dit 'elftal'.

Dat zeg ik je.. Oranje
Die van marwijk snapt het echt niet meer, wanneer zal hij snappen dat je niet je spelers zet op een systeem dat je hebt bedacht, maar een systeem maakt om je spelers heen.
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2012 23:11 ]
^ Wat hij zegt.
Onze 2e helft was heel aardig, en we zijn echt wel in staat er 2 tot 4 in te schieten (Portugal) . Aardig van de Britten.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Bert, ga je ontslagbrief maar schrijven.
Tot nog toe heb ik wel ergere ploegen gezien dan Nederland... Wie? ehhhhhhhhhhh even denken
Pjerry leest de les....
Verwijderd
+1DanielWW2 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:57:
Nederland is het lachertje van het EK.
Einde topic...

Ik kan alleen nog hopen dat frankrijk en engeland nog een flater gaat slaan... aan de andere kant, die hebben iig allebei al wel een puntje gehaald.
Dit EK moeten we vrees ik maar zsm vergeten
Life is what happens while you're busy making other plans
T/m 2014 loopt zijn contract nog, en ik ben bang dat Bert niet snel opgeeft....DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:45:
Dit topic kan echt dicht hoor, de uitslag is bekent en het is Oranje.![]()
Bert, ga je ontslagbrief maar schrijven.
Dus over twee jaar staat hij voor de laatste keer achter Oranje...
Geweldige wedstrijd man...BeefHazard schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:50:
En als je echt niet weet waar we het over hebben als we zeggen Nederland-Portugal en je te lui bent op youtube te zoeken, dan is deze voor jou: [video]
Dit was uiteindelijk gewoon meer poulen om gele en rode kaarten per ploeg dan om de doelpunten....

Best vermakelijk was dit....
Nederland, ga maar weer lekker opwarmen in de kwalificatie-wedstrijden en tot in 2014 dan hè...?
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 14-06-2012 09:41 ]
Sterker nog, Bert heeft zijn contract t/m het EK van 2016 verlengd (bron: http://www.elsevier.nl/we...-contract-tot-EK-2016.htm). Tenzij er tussendoor een internationale topclub komt, maar de kans daarop lijkt me na dit EK niet bijzonder grootAW_Bos schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:36:
[...]
T/m 2014 loopt zijn contract nog, en ik ben bang dat Bert niet snel opgeeft....
Dus over twee jaar staat hij voor de laatste keer achter Oranje...
Nomen nescio
mijn vriendin zat er ook al over te praten, waarom het eerst wel wou en nu niet.
Het is nu gewoon zo dat een paar jongens te oud zijn of hun nivo niet redden (vd Wiel, van Bommel, Sneijder) en van Bronckhorst is vervangen door iemand die simpelweg te jong en onervaren is. in 2010 lukte het allemaal nét wel, nu ben je net even iets minder en wil het allemaal nét niet. Want in essentie speelt hij hetzelfde
goede grap. Maak anders die grap van de vorige keer dat we zo slecht verdedigde nog eens.e.looijenga schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:40:
Jammer dat ze op gras speelden, op papier waren ze veel beter. De vraag die aan dit topic hangt is wat mij betreft na gisteravond al beantwoord.
[ Voor 33% gewijzigd door 418O2 op 14-06-2012 13:41 ]
Volgens Schneider hadden we meer kwaliteit in huis. Jammer dat we in de Oekraïne speeldene.looijenga schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:40:
Jammer dat ze op gras speelden, op papier waren ze veel beter. De vraag die aan dit topic hangt is wat mij betreft na gisteravond al beantwoord.

Overigens wil ik C. Ronaldo ook nomineren. Wel tijd om z'n haar te herstylen in de rust maar mist nog erger dan van Persie......
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!