Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou, ik zou even de komende wedstrijd afwachten. Als Ronaldo net zoveel ruimte krijgt als de Duitsers gister dan scoort ie wel een paar keer verwacht ik. En dan mag ie ook nog een paar grote kansen missen ook.L1nt schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:41:
[...]
Overigens wil ik C. Ronaldo ook nomineren. Wel tijd om z'n haar te herstylen in de rust maar mist nog erger dan van Persie......
Nederland heeft nog nooit met een verschil van 2-0 kunnen winnen van Portugal, laat staan dat ze met dit bedroevende team nog een wonder kunnen verrichten.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
(om dan in de finale nogmaals te worden afgemaakt door de Duitsers...)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Statistisch gezien is de kans dat het juist wel gebeurt toegenomen. Zou wel een gigantische grap zijn als we het EK nu opeens wel winnen, mede omdat Duitsland wint van Denemarken.Step schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:53:
Bert hoeft zijn ontslagbrief niet te schrijven, alle Nederlanders hebben toch gezien hoe triest het loopt.
Nederland heeft nog nooit met een verschil van 2-0 kunnen winnen van Portugal, laat staan dat ze met dit bedroevende team nog een wonder kunnen verrichten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee ze kunnen niet winnen van een tegenstander met meer kwaliteit.3XPER7 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:42:
Mochten ze nog doorgaan na de wedstrijd tegen Portugal, dan is het maar de vraag of het team tegenstanders als Rusland, Spanje en wellicht nogmaals Duitsland zou kunnen verslaan..
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Chelsea heeft dit jaar toch echt de beker met de grote oren. Ze stonden er op het juiste moment. In de league stonden ze 6de, 10 wedstrijden verloren en 10 gelijkgespeeld.Postius schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:55:
[...]
Nee ze kunnen niet winnen van een tegenstander met meer kwaliteit.
Alleen als je 'de statistiek' terugbrengt naar winst OF verlies. In werkelijkheid zijn er m.i. meer variabelen die een rol spelen. Bv. 'kans op balbezit', 'kans op scoren', 'kans op slecht verdedigen'..MeNTaL_TO schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:40:
[...]
Statistisch gezien is de kans dat het juist wel gebeurt toegenomen. Zou wel een gigantische grap zijn als we het EK nu opeens wel winnen, mede omdat Duitsland wint van Denemarken.
Maar neemt niet weg dat het idd een ontzettend goeie (en leuke!) grap zou zijn als we gewoon keihard die Portugezen van de mat af spelen.
wild mutant space hamsters
Winnen met 5-0 van Portugal.... maar Denemarken wint met 1-0 van Duitsland. Dat zou ik grappig vinden (erg jammer, maar grappigpkopf schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:21:
[...]
Maar neemt niet weg dat het idd een ontzettend goeie (en leuke!) grap zou zijn als we gewoon keihard die Portugezen van de mat af spelen.
Do what you love, do it often
Ik verwacht dat Oranje die 2 goals wel maakt, maar dat Portugal er 1 a 2 maakt lijkt me echt zeker.
[ Voor 30% gewijzigd door Sjah op 15-06-2012 09:27 ]
Van Persie, is een schlemiel en dat was ie op het WK 2010 ook al. Dat ie excelleert bij Arsenal is een wonder, wellicht komt het omdat Wenger hem elke avond in slaap zingt.
Sneijder, de inkt van de tattoo's heeft schijnbaar echt effect op de prestaties van voetballers.
Van Der Wiel, over het paard getild, ik ben te goed voor NL competitie..
Ik hoorde zelfs dat op een training Sneijder zei dat ie wilde stoppen op dat moment tegen de trainer, volgens mij was het bij Jack van Gelder aan tafel ofzo... en dat ie toen ook echt kapte met de training
Allemaal diva's en geen gretige honden meer... en wij Nederlanders verwachten na een verloren WK finale een gewonnen EK finale. De voortekenen waren allemaal positief (tijdens de reguliere competitie) de ene na de andere NL'er vervulde een belangrijke zoniet de belangrijkste rol bij hun club. Maar tijdens de oefenwedstrijden was het al duidelijk...
Als ik van Marwijk was, zou ik kuijt rechtsachter zetten. en voorin alles wat we hebben.. the hunter, luuk de jong, affelay maar geen RVP en Arjen Robben.. ze hebben hun kansen gehad.
maar gelukkig ben ik van Marwijk niet.
En dan ben ik nog niet begonnen over de conditie van de mannen icm. temperatuur, vlieguren en weet niet wat andere omgevingsvariabelen. Want 1300 km verderop gestationeerd zitten bij een reguliere temperatuur trainen om vervolgens 25+ wedstrijden te voetballen. Lekker handig, dus het is niet alleen Bertje aan te rekenen....
Statistisch gezien is de kans 50%. We gaan door of ze gaan niet door. Daarvoor moeten we winnen van Portugal met 2 doelpunten verschil. Opnieuw 50%, namelijk: het lukt wel of het lukt nietpkopf schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:21:
[...]
Alleen als je 'de statistiek' terugbrengt naar winst OF verlies. In werkelijkheid zijn er m.i. meer variabelen die een rol spelen. Bv. 'kans op balbezit', 'kans op scoren', 'kans op slecht verdedigen'..
[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-06-2012 09:37 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
en over 2 jaar is Nederland (als ze de kwalificatie al doorkomen) misschien de verrassing van het WK als ze de eerste rond doorkomen...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Wat een poep-EK
Haha wow ja, we hebben zelfs maar 2 doelpunten gescoord. Op een heel EK. En 3x verloren. Inderdaad echt het lachertje.AzzKickah schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:22:
Nou inderdaad zeg.. Wie had gedacht dat wij het lachertje van het EK zouden worden. De giller, zelfs. 0 punten. 2 doelpunten.
Wat een poep-EK
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
(gedeelde smart is halve smart
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dat laatste dusJoosie200 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:58:
[...]
In elk ander geval is het: game, set and match

Dat vind ik wel heel makkelijk. Hij is geswitched en dat werkte ook niet, en jouw conclusie is dat hij het eerder had moeten doen? Overigens hadden spelers als Vd Vaart en Huntelaar ook in de eerste 2 wedstrijden bij elkaar al bijna een hele wedstrijd gespeeld. Als deze jongens zo goed zouden functioneren als hun lobby dan hadden we nu nog in het toernooi gezeten.Joosie200 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:40:
Dat laatste dusAchja.. ze hebben het aan zichzelf te wijten. Dat en dat het geluk niet aan hun kant was. Als van Marwijk nou tegen DLD al deze opstelling die ie hanteerde tegenover Portugal had ingezet, dan was het team er al aan gewend geraakt. Op deze manier zet je de spelers ook voor het blok met een bondscoach die ook niet meer weet wat ie dan maar moet doen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ph4ge schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:58:
[...]
Hij is geswitched en dat werkte ook niet, en jouw conclusie is dat hij het eerder had moeten doen?

Wie als bondscoach overduidelijk geen plan b klaar heeft staan als overduidelijk blijkt dat plan a niet uitpakt zoals gedacht en pas schoorvoetend plan b er maar eens bij pakt wanneer het al niet meer hoeft.. ja, dan had ie het maar eerder moeten doen. Iets met: niet op 1 paard wedden enzo. Kun je mij wel verwijten 1/16miljoen bondscoaches te zijn + stuurlui en wal. Maar een beetje bondscoach heeft lijkt mij toch iig twee opstellingen in zijn hoofd zitten. Voorkeur voor opstelling a mag je best hebben als bondscoach. Zolang je maar een opstelling plan b achter de hand hebt. En dat had Van Marwijk overduidelijk niet.
Maar het ligt ook niet compleet aan Van Marwijk.. aardig wat spelers misten gewoon hun vorm die ze in 2010 overduidelijk wel hadden. Dat en in 2010 had Oranje gewoon geluk en ditmaal niet. Kan gebeuren, deal with it. Next!
Nederland mag wat mij betreft niet eens op het bankje naast Rusland zitten, die hebben tenminste iets van ballen getoond.gambieter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:05:
We zijn niet alleen: de Russen mogen in het bankje naast ons zitten. In een zwakke poule er als schlemielen uitgaan, na een makkelijke overwinning in de eerste wedstrijd...
(gedeelde smart is halve smart)
Nee, de vuilnisbak is eigenlijk nog te goed.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Van Marwijk heeft de afgelopen 2 jaar heel vaak met Huntelaar en Vd Vaart gespeeld. Hij had er alleen geen vertrouwen in tegen sterke tegenstanders. En dat bleek terecht.Joosie200 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:06:
![]()
Wie als bondscoach overduidelijk geen plan b klaar heeft staan als overduidelijk blijkt dat plan a niet uitpakt zoals gedacht en pas schoorvoetend plan b er maar eens bij pakt wanneer het al niet meer hoeft.. ja, dan had ie het maar eerder moeten doen. Iets met: niet op 1 paard wedden enzo. Kun je mij wel verwijten 1/16miljoen bondscoaches te zijn + stuurlui en wal. Maar een beetje bondscoach heeft lijkt mij toch iig twee opstellingen in zijn hoofd zitten. Voorkeur voor opstelling a mag je best hebben als bondscoach. Zolang je maar een opstelling plan b achter de hand hebt. En dat had Van Marwijk overduidelijk niet.
Hij heeft ingezien dat het niet goed genoeg was en heeft gepoogd door terug te vallen op het oude systeem en vertrouwen te geven aan een aantal jongens dat om te keren. Dat is niet gelukt. Maar het alternatief was ook niet goed genoeg. De spelers zijn gewoon niet goed genoeg, daar is geen opstelling tegen op gewassen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Yep duidelijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben vooral teleurgesteld in Rusland en Zweden. En wie had ooit gedacht dat Griekenland door zou gaan?
Dat is geen lachertje, dat is gewoon ongelukkig uitkomen met je punten. Vanavond kan engeland of Frankrijk er ook nog uit worden gegooid, als Oekraine weet te winnen. Het is ook de manier hoe je de groep verlaat, Denemarken is strijdend ten onder gegaan, net als Ierland (wat een aanhang). Nederland heeft gewoon niets gepresteerd, dat is het lachertje.tweaker2010 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:09:
Lachertje of teleurstelling, veel mensen verwachtten vooraf al dat Nederland de poule niet door zou komen.
Ik ben vooral teleurgesteld in Rusland en Zweden. En wie had ooit gedacht dat Griekenland door zou gaan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hoewel de stemming héél negatief is en dat terecht is, moet je ook ietwat afdingen op dat 'gehuil vand e wolven'...SinergyX schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:11:
[...]
Nederland heeft gewoon niets gepresteerd, dat is het lachertje.
Nederland zat in een groep met de top-tien van de FIFA-ranking an alledrie de tegenstanders waren gewoon heel zwaar:
tegen denemarken hadden ze eigenlijk moeten winnen, waren het meest aanvallende team en kregen verdomd veel kansen en met een wat beter oplettende scheids had er ook meer in gezeten..
Dit Denemarken was sterker dan in 2010 maar ook toen was het eigenlijk 'geluk' (eigen doelpunt Poulsen) dat de wedstrijd brak en nederland relatief eenvoudig liet winnen..
vervolgens tegen Duitsland; ook toen begon nederland goed maar had na dat goed begin een blackout waar er opeens héél veel ruimte in het midden werd weggegeven en Gomez die mete en para balcontactend aar ook optimaal gebruik van maakten...
nederland verloor ook die wedstrijd van een topfavoriet met slechts één doelpunt verschil.
Portugal begon nederland goed, kwam op 1-0 voor, maar ook toen zakte et team hierna ineen, vermoedelijk door de druk en de negativiteit die al rondom dat team ontstaan was, en die ook versterkt wordt door alle 'fans' die het zoveel beter weten en die lijken te denken dat als nét een bepaalde gehate speler niet op die plek zou staan, maar eena nder, opeens nederland een ander voetbal zou spelen...
Overall denk ik zeker dat het terecht is dat nederland uitgeschakeld is, de conditie zat gewoon niet goed en mentaal konden ze niet omgaan met tegenslagen, zoals bv die vroege tegentrefer van de defensieve Denen.
maar ik vind niet dat je zou kunnen roepen dat het een eenvoudige afgang was....
in een andere groep zouden de kansen veel hoger zijn geweest, ook om een eventuele teleurstelling in de eerste wedstrijd te kunnen verwerken en in dat geval wordt die druk minder snel tot 'paniek' (wat ik al de indruk had ind e eindfase tegend e denen, toen de Bondscoach opeens 6 pure aanvallers op het veld zette, wat voroal vreemd was, omdat het niet aan klasse in de aanval ontbrak, maar vooral goede passes daarheen en positiespel op het middenveld)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Probleem zat hem echt in de ver,dediging, achteraf had van Marwijk het goed gezien. Als je naar de verdedeging van de andere sterke landen kijkt zijn het allemaal verdedigers van clubteams die of kampioem zijn geworden, of hebben meegestreden om het kampioenschap. Nederland had die ook, resp vd wiel en vlaar, maar die komen niet uit de grote 5 a 6 competites van dit moment (engeland, spanje, italie, duitsland, en in mindere mate frankrijk en portugal).RM-rf schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:24:
[...]
hoewel de stemming héél negatief is en dat terecht is, moet je ook ietwat afdingen op dat 'gehuil vand e wolven'...
Nederland zat in een groep met de top-tien van de FIFA-ranking an alledrie de tegenstanders waren gewoon heel zwaar:
tegen denemarken hadden ze eigenlijk moeten winnen, waren het meest aanvallende team en kregen verdomd veel kansen en met een wat beter oplettende scheids had er ook meer in gezeten..
Dit Denemarken was sterker dan in 2010 maar ook toen was het eigenlijk 'geluk' (eigen doelpunt Poulsen) dat de wedstrijd brak en nederland relatief eenvoudig liet winnen..
vervolgens tegen Duitsland; ook toen begon nederland goed maar had na dat goed begin een blackout waar er opeens héél veel ruimte in het midden werd weggegeven en Gomez die mete en para balcontactend aar ook optimaal gebruik van maakten...
nederland verloor ook die wedstrijd van een topfavoriet met slechts één doelpunt verschil.
Portugal begon nederland goed, kwam op 1-0 voor, maar ook toen zakte et team hierna ineen, vermoedelijk door de druk en de negativiteit die al rondom dat team ontstaan was, en die ook versterkt wordt door alle 'fans' die het zoveel beter weten en die lijken te denken dat als nét een bepaalde gehate speler niet op die plek zou staan, maar eena nder, opeens nederland een ander voetbal zou spelen...
Overall denk ik zeker dat het terecht is dat nederland uitgeschakeld is, de conditie zat gewoon niet goed en mentaal konden ze niet omgaan met tegenslagen, zoals bv die vroege tegentrefer van de defensieve Denen.
maar ik vind niet dat je zou kunnen roepen dat het een eenvoudige afgang was....
in een andere groep zouden de kansen veel hoger zijn geweest, ook om een eventuele teleurstelling in de eerste wedstrijd te kunnen verwerken en in dat geval wordt die druk minder snel tot 'paniek' (wat ik al de indruk had ind e eindfase tegend e denen, toen de Bondscoach opeens 6 pure aanvallers op het veld zette, wat voroal vreemd was, omdat het niet aan klasse in de aanval ontbrak, maar vooral goede passes daarheen en positiespel op het middenveld)
Op een toernooi van dit kaliber moet je gewoon met een sterk verdedigend duo komen, het is makkelijk om een slechte back(vdwiel) en onervaren jonge back(willems) aan te wijzen als een zwakke schakel. Hun kwetsbaarheden worden volledig uitgebuid als de twee linies ervoor niet collectief mee verdedigen. Ik denk dat van marwijk beide vleugels omwisselde om het middenveld compact te houden. Maargoed als nl verdedigend speelt zit iedereen te morren, er wordt dan geforceerd aanvallend gespeeld terwijl de selectie deze speelwojze opdit moment niet toelaat. Wat dat betreft had van marwijk beter een hele strakke counterploeg kunnen opzetten. Van denemarkem moest gewonnen worden en dan gooi je het gewoon helemaal dicht tegen portugal en duitsland voor twee puntjes. Maarja daarvoor heb je mentaliteit in de selectie nodig.. Daar ontbrak het gewoon duidelijk aan
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Waar de verdediging van NL niet de beste was, was dit feit heel simpel te overrompelen als de aanvallers hun taak uitvoeren. Iets wat ze ook wel scoren noemen. NL heeft bij alledrie de wedstrijden gewoon mega veel kansen (waaronder 100% kansen) laten liggen. Als daar ook maar 10% van gescoord was (wat laag is), dan was NL doorgegaan.fynrd1 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:51:
[...]
Probleem zat hem echt in de ver,dediging, achteraf had van Marwijk het goed gezien. Als je naar de verdedeging van de andere sterke landen kijkt zijn het allemaal verdedigers van clubteams die of kampioem zijn geworden, of hebben meegestreden om het kampioenschap. Nederland had die ook, resp vd wiel en vlaar, maar die komen niet uit de grote 5 a 6 competites van dit moment (engeland, spanje, italie, duitsland, en in mindere mate frankrijk en portugal).
Idd. Zeker met zo'n aanval van wereldklasse als Nederland, hadden er veel meer doelpunten moeten vallen.Hogader schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:00:
[...]
Waar de verdediging van NL niet de beste was, was dit feit heel simpel te overrompelen als de aanvallers hun taak uitvoeren. Iets wat ze ook wel scoren noemen. NL heeft bij alledrie de wedstrijden gewoon mega veel kansen (waaronder 100% kansen) laten liggen. Als daar ook maar 10% van gescoord was (wat laag is), dan was NL doorgegaan.
Dat de verdediging geen top is wisten we al langer. Tegen teams als Duitsland en Portugal kan dat gebeuren.
Mi heeft dan ook vooral de aanval gefaald en niet de verdediging.
Wat een onzin zeg. Hij heeft net een topseizoen achter de rug bij Arsenal, in de moeilijkste league ter wereld. Dat hij zijn draai niet kan vinden in Nederlands elftal ben ik mee eens maar om hem een schlemiel te noemen is ronduit absurd.loewie1984 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:33:
Van Persie, is een schlemiel en dat was ie op het WK 2010 ook al. Dat ie excelleert bij Arsenal is een wonder, wellicht komt het omdat Wenger hem elke avond in slaap zingt.
[ Voor 60% gewijzigd door DefLite op 19-06-2012 15:58 ]
Bron: Nederland 'beste slechte team' in EK-historieDe slechtste teams in de EK-historie (allen 0 punten):
1. Denemarken 2000 (0 treffers, 8 tegendoelpunten)
2. Bulgarije 2004 (1 treffer, 9 tegendoelpunten)
3. Joegoslavië 1984 (2 treffers, 10 tegendoelpunten)
4. Turkije 1996 (0 treffers, 5 tegendoelpunten)
5. Denemarken 1988 (2 treffers, 7 tegendoelpunten)
6. Engeland 1988 (2 treffers, 7 tegendoelpunten)
7. Griekenland 2008 (1 treffer, 5 tegendoelpunten)
8. Roemenië 1996 (1 treffer, 4 tegendoelpunten)
9. Nederland 2012 (2 treffers, 5 tegendoelpunten)
Hmm... we hebben toch nog een soort prijsje gewonnen dus. Mogen we onszelf nu nog het lachertje noemen?
Virussen? Scan ze hier!
En als Zweden vanavond met 1-0 verliest, komen ze beste op de lijst met 3 voor en 6 tegen
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 19-06-2012 18:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Weet niet of Oranje blij moet zijn dat alleen Ierland nog slechter is

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus