Nieuwe mag-safe lader idd! New iPhone / iPad compatible?
[ Voor 3% gewijzigd door JanvdVeer op 11-06-2012 21:17 ]
[ Voor 3% gewijzigd door JanvdVeer op 11-06-2012 21:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
wie weet een stille update... maar ik betwijfel het... nog even de store update afwachten
39
Omdat ik vind dat Apple het momentum verloren heeft. Er komt niks nieuws meer. Allemaal zwaar US localized gezever. Kijk eens naar Siri. Wordt als een premium gebracht, en andere talen zullen snel volgen. Right, 60 stuks, maar geen .nl. Heb al bijna een jaar een 4S, en nog steeds niks.
Geen stille update neeFietsbel schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:16:
[...]
wie weet een stille update... maar ik betwijfel het... nog even de store update afwachten
NUC I5 256GB SSD
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Hmm, vind het huidige ontwerp van in het stopcontact klikken juist wel wat hebben. NjaBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:07:
jup lijkt net op een witte Apple TV
http://www.apple.com/airportexpress/
Dat is goed nieuws, want de oude connector was een stuk beter in losschieten. Degene op de huidige MBP werkt niet goed als je kabel naar achteren of naar voren loopt en je er een forse ruk aan in dezelfde richting aan geeft.robbinonline schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:15:
[...]
Dat lijkt wel weer op de oude connector.
Verwijderd
Hier nog nietvistu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:17:
Wel degelijk nieuwe mac pro: http://store.apple.com/us...e/shop_mac/family/mac_pro
US Store is up!
Als je kijkt naar de stappen die Google heeft doorlopen met Android en dit vergelijkt met Apple dan voelt het in mijn ogen niet goed. De hardware van Google's partners overklast op meerdere fronten de iPhone's en ook de software begint nu echt goed te worden. Veel features die ik vanavond heb gezien zijn leuk voor de amerikaan maar hiervoor ons in europa, lees de nederlander niet of nauwelijks bruikbaar. Ik ben toch wel lichtelijk teleurgesteld in iOS6.thijszor schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:11:
[...]
Wat had je verwacht dan? ios is nu toch gewoon goed? android 5.0 wordt ook niet radicaal anders..
Precies dat dus. Maar lichtelijk mag je wat mij betreft vervangen door zwaarMiki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:18:
[...]
Als je kijkt naar de stappen die Google heeft doorlopen met Android en dit vergelijkt met Apple dan voelt het in mijn ogen niet goed. De hardware van Google's partners overklast op meerdere fronten de iPhone's en ook de software begint nu echt goed te worden. Veel features die ik vanavond heb gezien zijn leuk voor de amerikaan maar hiervoor ons in europa, lees de nederlander niet of nauwelijks bruikbaar. Ik ben toch wel lichtelijk teleurgesteld in iOS6.
fingers crossed , aangezien de mac pro nu ook is aangepast.
39
Verwijderd
Wat is er precies veranderd?Fietsbel schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:20:
[...]
fingers crossed , aangezien de mac pro nu ook is aangepast.
Ik kan een laptop met 2880x1800 scherm niet 'niks nieuws' noemen hoor. Dat heeft verder niemand, is dus uniek, vergeleken met andere high end laptops nog niet eens zo duur en ik zie het nog niet zo heel snel nagedaan worden. Meestal koopt Apple in dit soort gevallen gewoon alle productie capaciteit op.UltraSub schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:17:
[...]
Omdat ik vind dat Apple het momentum verloren heeft. Er komt niks nieuws meer....
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waar zie je bij de specs dat ie nieuw is?robbinonline schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:18:
Nee geen stille update voor de iMac, wel voor de Pro
[afbeelding]
zie eerdere berichten o.a. waar je zelf ook al op hebt gereageerdVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:20:
[...]
Wat is er precies veranderd?
http://www.apple.com/macpro/specs.html
39
http://www.pcworld.com/ar...cbooks_in_early_2012.htmlFiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:21:
[...]
Ik kan een laptop met 2880x1800 scherm niet 'niks nieuws' noemen hoor. Dat heeft verder niemand, is dus uniek, vergeleken met andere high end laptops nog niet eens zo duur en ik zie het nog niet zo heel snel nagedaan worden. Meestal koopt Apple in dit soort gevallen gewoon alle productie capaciteit op.
Er staat new boven in de store, store is inmiddels weer offline. Even afwachten wat de specs zijn dusDancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:21:
[...]
Waar zie je bij de specs dat ie nieuw is?
Store is inmiddels onlinePBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:23:
[...]
Er staat new boven in de store, store is inmiddels weer offline. Even afwachten wat de specs zijn dus
PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:23:
[...]
Er staat new boven in de store, store is inmiddels weer offline. Even afwachten wat de specs zijn dus
[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 11-06-2012 21:26 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
En hoe is dat dan ondersteuning voor de bewering dat Apple niet meer voorop zou lopen of niet meer zou vernieuwen? Lijkt mij namelijk het tegendeel...zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:23:
[...]
http://www.pcworld.com/ar...cbooks_in_early_2012.html
Ik denk dat het wel vrij snel nagedaan wordt. Andere fabrikanten zijn er ook druk mee bezig en de ultrabooks zullen waarschijnlijk ook met dit soort hele hoge resoluties worden uitgerust. Net als de nieuwe Ipad die ook concurrentie gaat krijgen van de full hd tablets.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Ik heb de andere berichten gezien maar zie niet direct wat er nieuw aan is ...Fietsbel schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:22:
[...]
zie eerdere berichten o.a. waar je zelf ook al op hebt gereageerd
[ Voor 33% gewijzigd door SquareOne op 11-06-2012 21:27 ]
Hier nog een, was mijn aandacht voor iOs al een beetje verloren toen ik begin van de maand een aantal Android telefoon had geroot maar ben het nu echt helemaal kwijt.UltraSub schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:20:
[...]
Precies dat dus. Maar lichtelijk mag je wat mij betreft vervangen door zwaar
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waar is hier?iMick schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:21:
Store is hier al online, alleen wanneer je via het menu op Store klikt!
Screenshot
Staan ook gelijk de nieuwe producten op.
[ Voor 64% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-06-2012 21:27 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Geen idee in dat geval eigenlijk, vreemd.
Uh daar is het ook geen ondersteuning op. Ik refereerde naar het gedeelte: 'ik denk niet dat dit snel nagedaan wordt'. Niet naar het al dan wel of niet voorop lopen van Apple. Ik zou even mijn opmerking goed nalezen als ik jou was.Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:25:
[...]
En hoe is dat dan ondersteuning voor de bewering dat Apple niet meer voorop zou lopen of niet meer zou vernieuwen? Lijkt mij namelijk het tegendeel...
[ Voor 5% gewijzigd door zynex op 11-06-2012 21:27 ]
Verwijderd
Het zijn nog steeds dezelfde processoren als voordien ...Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:26:
Volgens mij alleen iets geüpgradede processors zo te zien? En meer geheugen standaard.
39
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
[ Voor 3% gewijzigd door filenox op 11-06-2012 21:28 ]
Stond vrij recent volgens mij ook bij de Mac Pro. Dat laten ze gewoon veel te lang staan.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:28:
Hoe zit dat nu? Er staat 'new' bij de Mac Pro maar er is niets veranderd?
Misschien kun je de nieuwe Macbook wel gewoon openschroeven en je eigen ssd plaatsen zoals bij eerdere modellen wel het geval is geweest. Dat bespaart je dan veel geld.TlighT schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:28:
$600 extra voor 512GB.... lastige keuze...
Zit gesoldeerd. kon je zien tijdens de presentatie.zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:29:
[...]
Misschien kun je de nieuwe Macbook wel gewoon openschroeven en je eigen ssd plaatsen zoals bij eerdere modellen wel het geval is geweest. Dat bespaart je dan veel geld.
Lijkt me sterk dat er een normale SSD in gaat.zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:29:
[...]
Misschien kun je de nieuwe Macbook wel gewoon openschroeven en je eigen ssd plaatsen zoals bij eerdere modellen wel het geval is geweest. Dat bespaart je dan veel geld.
2096 met m'n studentenkortingPBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:29:
€ 2.279,00 is de prijs van de MBP retina
Geheugen ook.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:31:
[...]
Zit gesoldeerd. kon je zien tijdens de presentatie.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Niet eens de Dollar == Euro prijs, maar gewoon duurder in Europa? Goh...PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:29:
€ 2.279,00 is de prijs van de MBP retina
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik betwijfel het, maar goed daarvoor zijn reviews. Als ik nu naar de afbeelding kijk ... http://www.apple.com/nl/macbook-pro/design/ (naar beneden scrollen, plaatje van onderkant veranderd naar binnenwerk)zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:29:
[...]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Via waar heb jij korting? Als ik kijk via apple studentenkorting is het €2.096 en via surfspot €2.050.vistu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:31:
Store is up, met 12% onderwijskorting E 2005,15. Dat wordt bestellen dus.
Eerst zien, dan geloven. Voorlopig is er nog niks.zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:23:
[...]
http://www.pcworld.com/ar...cbooks_in_early_2012.html
Ik denk dat het wel vrij snel nagedaan wordt. Andere fabrikanten zijn er ook druk mee bezig en de ultrabooks zullen waarschijnlijk ook met dit soort hele hoge resoluties worden uitgerust. Net als de nieuwe Ipad die ook concurrentie gaat krijgen van de full hd tablets.
[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 11-06-2012 21:35 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik teken nergens meer voor
TU Delft; dan krijg je 12% korting.Rogieer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:33:
[...]
Via waar heb jij korting? Als ik kijk via apple studentenkorting is het €2.096 en via surfspot €2.050.
En updates downloaden, kan handig zijn. Vreet inderdaad wel batterij. Zou wel handig kunnen zijn bij toekomstige iMacsfilenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:34:
Wat vinden jullie van die Power Nap modus? Ik kan het nut niet echt vinden... Wat heb je er nu aan dat je Mac voor mails gaat checken als hij dicht is? Zoiets kost alleen maar batterij...
Verwijderd
Ik vind het maar niets. Zie er het nut niet echt van in. Misschien kan de sync met TimeMachine toch nog wel interessant zijn ...filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:34:
Wat vinden jullie van die Power Nap modus? Ik kan het nut niet echt vinden... Wat heb je er nu aan dat je Mac voor mails gaat checken als hij dicht is? Zoiets kost alleen maar batterij...
NUC I5 256GB SSD
Yep.not2secure4u schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:35:
De gewone MB pro kan wel geupgrade worden ?
SSD/ RAM ed ?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Heb je er dan last van als TimeMachine zijn werk doet als je Mac aanstaat?Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:35:
[...]
Ik vind het maar niets. Zie er het nut niet echt van in. Misschien kan de sync met TimeMachine toch nog wel interessant zijn ...
Verwijderd
Ik gebruik geen TimeMachinefilenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:35:
[...]
Heb je er dan last van als TimeMachine zijn werk doet als je Mac aanstaat?
Helaas : http://www.macrumors.com/...sor-bump-to-mac-pro-line/Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:32:
Kijk ik bij de specs van de Mac Pro dan zie ik geen USB 3 of Thunderbolt terugkomen. Misschien moet die pagina nog geupdate worden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geldt dat ook voor iPhones? In dat geval ben ik even je meester...hmr schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:37:
Wil best tegen een kleine vergoeding mijn studentenstatus aan iemand aanbieden voor de korting
Waar dan? ik zie 'm niet op de dev portal.tomk94 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:38:
iOS6 is voor de developers nu ook te downloaden:)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
indeed en iTunes 10.6.3 benodigd!tomk94 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:38:
iOS6 is voor de developers nu ook te downloaden:)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
nope helaasDancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:38:
[...]
Geldt dat ook voor iPhones? In dat geval ben ik even je meester...
Nee. Alleen CPU's, geen iOS devices.Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:38:
[...]
Neen, alleen Macs.Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:38:
[...]
Inderdaad erg chille prijs, nouja voor een student (zoals ik) niet echt eigenlijk maar alles beter dan 2279,-vistu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:31:
Store is up, met 12% onderwijskorting E 2005,15. Dat wordt bestellen dus.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Dat is best een verstandige keuze denk ik, als je nu niet voor die volle mep een retina scherm wilt halen op je MBP.Underworld schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:39:
[...]
Inderdaad erg chille prijs, nouja voor een student (zoals ik) niet echt eigenlijk maar alles beter dan 2279,-
Misschien toch nog even mijn MBP late '09 behouden en wachten op WWDC '13 - MackBook Air with Retina display!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De hele prijsstelling van de gewone macbook pro's klopt niet meer:SSaven schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:40:
default 15" mbp € 1.879,00tering man en daar krijg je dan niet eens een 7200rpm schijf voor
Kunnen we USB 3.0 als graadmeter nemen of een Apple product wel of niet serieus is vernieuwd vandaag?PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:39:
Wel een vreemde keuze dat de nieuwe Mac Pro geen thunderbolt en usb3.0 heeft en de iMac helemaal achter blijft.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik geef er je wel iets voor PM maarhmr schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:37:
Wil best tegen een kleine vergoeding mijn studentenstatus aan iemand aanbieden voor de korting
NUC I5 256GB SSD
Verwijderd
Inderdaad, vind 'm ook niet...nils7 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:42:
waar staat trouwens itunes 10.6.3.
Op de dev page redirect ie me naar apple.com/itunes
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq