Waar is het Nederlandse doelpunt al die tijd gebleven nu je 'm nodig hebt?beat schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:01:
Waar is Bergkamp als je hem nodig hebt.
Robben ego in duitsland en hij was super belangrijk. Mensen gaan op hem zeuren, dat hij socialer moet worden, sindsdien loopt het niet. Strekking: robben moet ego zijnVos schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:02:
Er mag ook over Robben geklaagd worden. Die man is echt te ego... En onbegrijpelijk hoe stijf links je kan zijn.
Do what you love, do it often
Wat is het toch leuk zoveel spelers te hebben die op de belangrijke momenten alleen aan zichzelf denken.electrom schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:05:
En nog een...
Dit, want dat naar binnen komen en schieten is geen succes..Deadsy schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:04:
[...]
Ik zou zelf Afellay eruit halen (behalve die ene kans kwam hij niet echt veel voor in t spel) dan Robben op links.
Op rechts dan v. Persie en dan Huntelaar als nr9.
En wie begint over ja maar v. Persie is topscorer van de PL. Oranje speelt en als je naar Oranje kijkt dan heeft Huntelaar meer als nr9 gepresteerd dan v. Persie.
Sinds wanneer kopt Kjaer die niet in eigen goal

Volgens mij bedoelde de verslaggever de bovenhoek van het stadion.Robbe zag 'm al in de bovenhoek vliegen…
Denmark have never won an opening match in European Championship history.
Grueter is sws een soepjurk.sypie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:06:
Volgens mij bedoelde de verslaggever de bovenhoek van het stadion.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
hahahahahahaa, laat het commentaar maar komen op Van Persie..
Sowieso schrijf je zo!
Gunner....ik zeg nix....
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Zu van Persie andere noppen nodig hebben?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En moet je eens op Sneijder letten en de nr10 positie.Jefrim schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:06:
[...]
Dit, want dat naar binnen komen en schieten is geen succes..
Toen net zaten ze met 3 mensen op de linker flank en was de nr10 positie onbezet.
Die positie moet altijd bezet zijn, want zo heb je een extra afspeel optie en met die optie kun je met een simpele pas soms een opening in de defensie creëren.
Evenwicht verliezen heet dat, Schmucksypie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:07:
Onder de bal door trappen en een schwalbe maken is ook een kunst.
Twitter: @KSIOlajidebt
Persie...What's going on?
Trouwens ik heb niet echt opgelet. Is er nog gewisseld?
Nope, aan twee zijdes niet.Biersteker schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:08:
Trouwens ik heb niet echt opgelet. Is er nog gewisseld?
The Netherlands are the most experienced squad at Euro2012, with the squad averaging 42 caps per player.
Volgens mij was de opdracht van van Marwijk voor de tweede helft: "Ram die bal over de lijn, technisch hoeft het niks voor te stellen want dat deed het in de eerste helft ook niet."
Sneijder doet soms leuke dingen alleen niet als nr10.
Ik heb hem deze pot nu al een paar keer leuke dingen op de flank zien doen.
Misschien een optie om hem op de flank te zetten? Want als nr10 is hij te vaak niet op zijn positie.
Ik heb hem deze pot nu al een paar keer leuke dingen op de flank zien doen.
Misschien een optie om hem op de flank te zetten? Want als nr10 is hij te vaak niet op zijn positie.
En dan nu via de corner een doelpunt?
EDIT: of via deze corner?
EDIT: of via deze corner?
[ Voor 26% gewijzigd door sypie op 09-06-2012 19:11 ]
Von Bommel!
Spuit...Matis schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:11:
Von Bommel!
Ik ben al lang blij dat deze wat doelgerichter zijn dan de meeste schoten uit de 1e helft.Jefrim schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:11:
Dat was al de 19de poging van Nederland om te scoren.. Mag er nu wel eentje in.
pffff, wat een verdediging
Sowieso schrijf je zo!
Is die oranje leeuw een oranje koalabeer geworden? Man wat een slappe hap in de verdediging van Nederland.
Maar daarmee zitten ze niet in de goal.Deadsy schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:11:
[...]
Ik ben al lang blij dat deze wat doelgerichter zijn dan de meeste schoten uit de 1e helft.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

HOLLAND HOLLAND!!!
Even wat aanmoedigen hoor, ze hebben het nodig!

Misschien weten ze dat niet
Iemand heeft ze toch wel verteld dat ie tussen de palen en onder de lat moet, toch? Want als je ze soms bezig ziet zou je het niet zeggen.
Zeg t je nu al. Van der Vaart voor Afellay.
Afellay is te traag aan de bal en laat niet echt veel zien.
Afellay is te traag aan de bal en laat niet echt veel zien.
Ik denk dat ze getraind hebben op het veld van de Amsterdam Admirals (ja ik weet dat die niet meer bestaan)Deadsy schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:14:
[...]
Misschien weten ze dat niet![]()
Iemand heeft ze toch wel verteld dat ie tussen de palen en onder de lat moet, toch? Want als je ze soms bezig ziet zou je het niet zeggen.
Nu dan....vrije trap....kom op!!
Waarom laten ze een kabouter nou een vrije trap nemen waar een muurtje staat? Die kleine krijgt die bal er immers nooit overheen...
Ok mocht v. Persie eraf gaan. Wie denkt dat hij dan uitflipt of dingen gaat schreeuwen?
Nog een half uur om 2 goals te maken
. Begin er een hard hoofd in te krijgen....
Kjaer speelt niet slecht
Drie als het even kanBiersteker schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:18:
Nog een half uur om 2 goals te maken. Begin er een hard hoofd in te krijgen....
Ik mis Van Es

Buitenspel of niet, als je dat niet scoort was je vanmiddag beter wat anders gaan doen

Wel even zeggen dat Nederland deze goals maakt en t liefst in de goal van de Denen.
Die Nederlanders leggen de bal veel te stil na iedere pass. Hierdoor kan Denemarken z'n verdediging weer op orde brengen... Laat die bal snel rond gaan zonder al te veel corrigeerwerk, dan had Nederland 3 van die doelpunten kunnen maken die Denemarken nu gemaakt heeft.
sorry hoor, maar dit was geen opgelegde kans voor Robben.
Sowieso schrijf je zo!
Moet wel zeggen dat Sneijder deze 2e helft het wat beter doet. Maar Afellay vind ik nog steeds te traag aan de bal.
Vraag me af hoe lang men wacht met de wissels.
Vraag me af hoe lang men wacht met de wissels.
Nu gaan we winnen!!!Rev! schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:24:
Eindelijk Huntelaar erin!
Elect a clown, expect a circus.
Ach, anders kunnen al die oranje versieringen er over een ruime week weer vanafSlasher schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:24:
Nu gaan we winnen!!!
Misschien zelfs na vanavondMatis schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:25:
[...]
Ach, anders kunnen al die oranje versieringen er over een ruime week weer vanaf
We zullen zien. Ik denk dat hij ook geen potten kan breken.Rev! schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:26:
Hij struikelt tenminste niet bij elke kans.
Rofl ze staan nu al minstens 4 minuten te wachten om erin te komen.
Willems doet een van Persie hahahaha. Mooie wedstrijd is dit toch
Sowieso schrijf je zo!
Had oranje grotere ballen op training ofzo?
Do what you love, do it often
Kleiner veldsypie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:28:
Groter doel...
Echt als we nu niet wisselen kan er opnieuw warm gelopen worden.
Lijken me in eerste instantie prima wissels
Sowieso schrijf je zo!
Is wel de vraag of v. Persie wel naar zijn nieuwe positie gaat en niet op de nr9 positie blijft rond lopen.sypie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:29:
Affelay er uit.. Tjonge. Eindelijk..
Want dat heb ik al vaker gezien als ze beide spelen en dan lopen ze elkaar redelijk in de weg.
Geweldig, bert haalt een verdedigende middenvelder eruit en zet en huntelaar en van persie samen in het elftal, het werd tijd ook.
Ik heb hier geen TV/radio, dus ik kijk even in dit topic hoe het gaat met de wedstrijd.
Laten we zo zeggen: het is niet vreemd dat het muis- en muisstil is buiten in de wijk
Laten we zo zeggen: het is niet vreemd dat het muis- en muisstil is buiten in de wijk

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Eerste corner die Anderssen niet klemvast heeft
Hunter

http://nos.nl/ek2012/live/Twhomp schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:31:
Ik heb hier geen TV/radio, dus ik kijk even in dit topic hoe het gaat met de wedstrijd.
Ja en Huntelaar knalt ze erin hè
sure
Sowieso schrijf je zo!
Wat een misser van Huntelaar zeg.... niet te geloven

[ Voor 22% gewijzigd door Slasher op 09-06-2012 19:33 ]
Het zit gvd ook niet mee.....
DUGG
Zoveel kansen in het 16-gebied en dan zo afmaken... Het is maar goed dat ze niet betaald worden van belastinggeld, anders had ik mijn geld terug geëist.
Zo. De mythe dat Huntelaar de betere spits is is ook gelijk de wereld uit.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En dat op basis van 4 minuten en 1 kans?Gunner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:32:
Iedereen hier weet dat je voor Arsenal en v. Persie bent maar kom op.
Gunner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:32:
En nu maar hopen dat het net als het EK88 gaat
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Dit dus.sypie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:22:
Die Nederlanders leggen de bal veel te stil na iedere pass. Hierdoor kan Denemarken z'n verdediging weer op orde brengen... Laat die bal snel rond gaan zonder al te veel corrigeerwerk, dan had Nederland 3 van die doelpunten kunnen maken die Denemarken nu gemaakt heeft.