Nu gaat Denemarken natuurlijk vol op de verdediging. Dat is alleen maar mooi.
*Kuch* Kjaer *Kuch*
*Kuch* Kjaer *Kuch*
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
alsof die nog niet spannend genoeg zijn....Fiber schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:30:
Het enige voordeel van nu verliezen is dat de wedstrijden tegen de Duitsers en Portugezen daardoor straks nog wat spannender worden...
Vlaar botst Afellay knock out...?
DUGG
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
So trueThis is like watching Arsenal. Holland wasting chances, lots of possession and still conceding.
Elect a clown, expect a circus.
Ze (NL) hebben al 3 behoorlijke kansen gehad, maar worden niet benut.electrom schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:30:
Veel oranje fans hier vermoed ik? Slecht begonnen maar nog genoeg tijd om te scoren.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Als we vandaag echt verliezen, dan gok ik dat de wedstrijd tugen Portugal helemaal niet meer spannend isFiber schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:30:
Het enige voordeel van nu verliezen is dat de wedstrijden tegen de Duitsers en Portugezen daardoor straks nog wat spannender worden...
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Sowieso schrijf je zo!
De definitie van enthousiasmeKain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:37:
Ik GELOOF erin! KOMAAAAN
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Beter dan die vuvuzela'sBiersteker schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:38:
Het legioen moet ook even van zich laten horen, toch behoorlijk stil in het stadion...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 38% gewijzigd door Kain_niaK op 09-06-2012 18:40 ]
Je went er inderdaad wel aan.Nikolas schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:41:
[...]
Ik wou al ergens laten weten dat ik die dingen mis, maar ik vond geen geschikt topic
sudo apt-get rekt
Nikolas schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:41:
[...]
Ik wou al ergens laten weten dat ik die dingen mis, maar ik vond geen geschikt topic
Sowieso schrijf je zo!
Do what you love, do it often
[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 09-06-2012 18:44 ]
Minder dan in dit topic.kristan schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:44:
kutaanname
Tegen wie speelt Belgie op dit EK?Nikolas schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:44:
Hebben die van Nederland zelf ingezet op "achterstand in de eerste helft" ofzo? Ram die bal er dan toch gewoon in.
[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 09-06-2012 18:45 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het geluk van de WK finale wel.Kain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:45:
Het geluk van het WK is helemaal weg ...
Moeilijk vergelijkbaar imhogambieter schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:45:
Brrr, Van Persie is geen schim van de speler in de Premier League.
Do what you love, do it often
ben je aan het klussen ;-) ?gambieter schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:45:
Brrr, Van Persie is geen schim van de speler in de Premier League. Ik frees met grote frezen als het zo doorgaat, daar ik de Denen nog wel een keer zie scoren met onze zwakke verdediging...
DUGG
[ Voor 15% gewijzigd door Biersteker op 09-06-2012 18:47 ]
haha .... mooi hoor dit opportunisme.....Biersteker schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:46:
Van persie wisselen voor huntelaar. Mis je wel een actieve voetballer, maar heb je tenminste een echte pinchhitter.
Hey beste vriend, ik supporter voor Nederland, dus waz met jou?Gunner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:45:
[...]
Tegen wie speelt Belgie op dit EK?
oh wacht....
heh shitNikolas schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:47:
En je oorspronkelijke reactie over terughoudendheid betrachten sloeg ook al nergens op
[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 09-06-2012 18:48 ]
Wakker maken! Jij wil bier natuurlijk!Matis schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:46:
De wedstrijd is zo "spannend" dat mijn vriendin gewoon ligt te slapen op de bank
Haha ja dan zou van marwijk pas toegeven aan de waan van de dag en voor onrust zorgen.
Nee hoor.
Ho effe...nu ik erover nadenk. Als jouw vriendin ligt te slapen, heb jij gewoon niet hard genoeg gesupporterd!
Sowieso schrijf je zo!
Ze spelen gewoon prima natuurlijk...jammer dat ze ff geen geluk hebben..bijvoorbeeld met dat schot van Robben op de paal..Kain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:48:
Ik zeg, het komt wel goed.
Eerst gelijk en dan 4 -1 of zo.
DUGG
Ik vind het te gemakkelijk om Van Persie te slachtofferen in dit stadium. Het is een teamsport en Nederland is collectief verantwoordelijk voor de huidige stand.Biersteker schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:50:
@gunner. Tsja misschien een beetje, maar opportunisme => kansen => Scoren. En Van Persie een helft en Huntelaar een helft zou toch niet voor onrust moeten zorgen. Niet dat van Persie slecht speelt, maar gezien de kansen die er waren zou ik toch Huntelaar inbrengen, juist voor dat kleine beetje extra in het forceren.
Als de Belgische verdediging zo goed was stonden ze wel op het EK te spelen. verder maken Vertonghen en vermaelen zich ook vaak genoeg schuldig aan 'foutjes'.Kain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:51:
Ik kijk alles op sportza. De belgen hebben gelijk. De Belgische verdediging zou bij Nederland moeten spelen.
Nederland verdedigt niet met vertrouwen en dat is een stuk minder ...
[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 09-06-2012 18:52 ]
PROEST, PUF, WAT? Kuijt, echt?Fiber schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:52:
Dubbele wissel in de rust? Van Persie en Robben er uit en dan Huntelaar en Kuijt of Narsing er in...?
ja dat zekers maar vind die hele arbitrage ook een grote vaal hoorGunner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:51:
[...]
Ik vind het te gemakkelijk om Van Persie te slachtofferen in dit stadium. Het is een teamsport en Nederland is collectief verantwoordelijk voor de huidige stand.
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 09-06-2012 18:55 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 39% gewijzigd door Fid3lity op 09-06-2012 19:53 ]
Hij faalt al 7 wedstrijden, we need Huntelaar!Gunner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:51:
[...]
Ik vind het te gemakkelijk om Van Persie te slachtofferen in dit stadium. Het is een teamsport en Nederland is collectief verantwoordelijk voor de huidige stand.
[...]
Als de Belgische verdediging zo goed was stonden ze wel op het EK te spelen. verder maken Vertonghen en vermaelen zich ook vaak genoeg schuldig aan 'foutjes'.
[ Voor 17% gewijzigd door Biersteker op 09-06-2012 18:57 ]
De statistieken van Van Persie spreken voor zich dit seizoen, in de sterkste competitie ter wereld. Dat hoef ik niet te verdedigen, die spreken voor zich. Als hij bij Oranje niet hetzelfde kan neerzetten als bij Arsenal, ligt dat niet aan RvP maar aan Oranje.Biersteker schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:56:
Tsja 3x Hands van de Denen. 0 keer voor gefloten. *Gunner ik weet dat je voorstander van van Persie bent, maar van Persie is gewoon een pro, om nou te zeggen dan je hem slachtoffert gaat ook ver.*
[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 09-06-2012 19:00 ]
Lekker statisch in de 16 gaan staan heb je ook niets aan met deze tussenstand.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 09-06-2012 18:58 ]
Ik snap het probleem ook niet, hij heeft 1 kans gehad en 1 prachtpass gemaakt, dat had Huntelaar niet beter gedaan.Slasher schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:57:
[...]
Hij had die kansen tenminste erin geschoten.Slasher schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:57:
[...]
Haha we hadden Frank de Boer ook moeten meenemen.beat schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:01:
Waar is Bergkamp als je hem nodig hebt.
Giovanni!beat schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:01:
Waar is Bergkamp als je hem nodig hebt.
Daar zullen we nooit achter komen, dus dat is wel erg makkelijk gezegd en niet te bewijzen.
Ik zou zelf Afellay eruit halen (behalve die ene kans kwam hij niet echt veel voor in t spel) dan Robben op links.Vos schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:02:
Er mag ook over Robben geklaagd worden. Die man is echt te ego... En onbegrijpelijk hoe stijf links je kan zijn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq