[Groep B] Nederland - Denemarken

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:15

Nederlands Elftal - Denemarken

Afbeeldingslocatie: http://www.vvnieuwroden.nl/images/logos/knvb_logo.gif
18:00 9 juni 2012
Metaliststadion
Kharkiv, Oekraine
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Dansk_Boldspil-Union.gif

Voor Nederland begint het EK op zaterdag 9 juni om 18:00 uur in Kharkiv. Dan staat de nummer vier van de wereld tegenover de nummer tien, Denemarken. Het belooft een spannende pot te worden en als Nederlanders hopen we natuurlijk op een herhaling van de openingswedstrijd van het WK 2010.

Nederland - Denemarken (zaterdag 9 juni om 18:00 uur)
Nederland kon haast op de automatische piloot door de EK kwalificatie heen vliegen. Het trapte af met een 0-5 overwinning in San Marino, maar een perfecte kwalificatiereeks bleef deze keer uit. De laatste wedstrijd in en tegen Zweden werd met 3-2 verloren en zodoende kwalificeerde Zweden zich samen met Oranje voor het EK in Polen en Oekraïne.

Zoals bekend had Nederland enige opstartproblemen in de voorbereiding voor het EK. In eigen huis tegen Bulgarije kon het geen potten breken en ondanks dat het op slag van rust op een 1-0 voorsprong kwam dankzij Robin van Persie, stond er aan het eind van de wedstrijd een 1-2 eindstand op een scorebord. Tegen Slowakije ging het ook niet allemaal van een leien dakje maar werd er met 2-0 gewonnen. Noord-Ierland was de laatste tegenstander en toen begon de motor een beetje te lopen. Het duel eindigde in een dikverdiende 6-0 overwinning, maar daarbij moet gezegd worden dat de tegenstand zo goed als minimaal was. Toch zal Oranje met een goed gevoel naar de openingswedstrijd toeleven.

Waar de kracht van Nederland ligt, is inmiddels wel duidelijk. Met de topscorer alsmede speler van het jaar in Engeland in de gelederen, Robin van Persie, zit het met de aanval wel snor. Maar dat is nog niet alles; ook de topscorer van de Bundesliga is een Nederlander in de persoon van Klaas-Jan Huntelaar. Vooralsnog lijkt er echter alleen maar plek te zijn voor van Persie in de spits. Op de flanken komt er voldoende gevaar van Arjen Robben en Ibrahim Afellay; Wesley Sneijder moet voor de aanvoer zorgen en ook Rafael van der Vaart komt in aanmerking voor die positie. Het bikkelharde blok van Bommel - De Jong op het middenveld moet de verdediging ontlasten. En de verdediging is het zorgenkindje van Nederland.

Mathijsen lijkt ouder en trager te worden en met name de linksbackpositie is nog niet ingevuld. De vraag is of van Marwijk gaat kiezen voor de snelle, talentvolle maar vooral onervaren Jetro Willems of voor Stijn Schaars, die nog niet op de linksback positie gespeeld heeft. Ook Wilfred Bouma komt wellicht nog in aanmerking. Qua keepers heeft van Marwijk met het trio Stekelenburg - Krul - Vorm niets te klagen.

Voor Nederland is deze wedstrijd meteen het meest cruciale model. Na Denemarken wacht namelijk Duitsland en dat is een zeer, zeer zware dobber. Als Nederland weet te winnen van Denemarken dan krijgt het een extra duwtje in de rug en een goed begin is het halve werk. In 2010 begon Nederland het WK in Zuid-Afrika ook al tegen Denemarken; het duel eindigde toen in een 2-0 overwinning voor Oranje, dat weinig problemen met Denemarken leek te hebben.

Denemarken
De kwalificatiereeks van Denemarken is tevens indrukwekkend. In Groep H eindigde Denemarken met negentien punten uit acht wedstrijden boven Portugal, Noorwegen, IJsland en Cyprus. De meest indrukwekkende prestatie die Denemarken op de mat legde was de 2-1 thuisoverwinning die het boekte op Portugal. Het was de laatste wedstrijd van de groep en de winnaar zou zeker zijn van EK kwalificatie; Denemarken domineerde en versloeg Portugal met 2-1. De uitwedstrijd ging eerder met 3-1 verloren en verder liet Denemarken alleen op bezoek bij Noorwegen punten liggen; 1-1.

De voorbereiding op het EK was niet helemaal wat de Denen er van gehoopt hadden. Het speelde slechts twee oefenduels en de eerste, tegen Brazilië, werd met 1-3 verloren. Voor de rust had Denemarken niets in te brengen en stond het met 0-3 achter; na rust wist Nicklas Bendtner nog de 1-3 te maken en kwam Denemarken beter in de wedstrijd, maar meer zat er niet in. De tweede oefenwedstrijd, tegen Australië, werd wel met 2-0 gewonnen. Het was een wat rommelige wedstrijd en Denemarken had twee standaardsituaties nodig om tot scoren te komen (strafschop en hoekschop), maar de overwinning op de Australiërs was terecht.

Denemarken heeft geen beschikking over zijn eerste doelman Thomas Sorensen. Hij haakte geblesseerd af en wordt vervangen door Stephan Andersen van Évian. De verdediging van Denemarken is ijzersterk met Daniel Agger (Liverpool) en Simon Kjaer (AS Roma). Nicklas Bendtner moet voorin voor de doelpunten zorgen. De spits van Sunderland, die wordt gehuurd van Arsenal, maakte geen al te best seizoen door in Engeland, maar bij gebrek aan beter kan hij toch rekenen op vertrouwen. Veel wordt er verwacht van Christian Eriksen; het creatieve brein op het middenveld wordt al door verschillende Europese topclubs in de gaten gehouden.

Hij wordt in de rug gesteund door de Christian Poulsen van van Évian. De vraag is natuurlijk of hij op zijn leeftijd een elftal kan dragen. Op de flanken staat de pijlsnelle Dennis Rommedahl, die inmiddels bij Brondby onder contract staat. Ook Michael Krohn-Dehli kan op de flanken uit de voeten. Andere Denen die bij het Nederlandse volk bekend zijn, zijn Lasse Schone, Nicklas Pedersen, Simon Poulsen, Niki Zimling en Michael Silberbauer.

Ook voor Denemarken is dit een cruciaal duel. Na Nederland wacht Portugal en Denemarken heeft al bewezen wel met Portugal om te kunnen gaan. Een positief resultaat tegen Nederland kan zeer goed uitpakken voor Denemarken als het zijn tweede wedstrijd tegen Portugal weet te winnen. Het is echter niet voor niets dat Denemarken wordt gezien als de zwakke broeder in de 'poule des doods'. De selectie herbergt geen echte sterren; alleen verdedigend zal Denemarken zich wellicht kunnen bevinden tussen de Europese top en subtop.

Prognose
Denemarken is een tegenstander om rekening mee te houden. Het is niet voor niets dat Denemarken in de kwalificatie boven Portugal wist te eindigen, maar een kijkje naar de selectie van Denemarken levert geen huiveringwekkende rillingen over de rug op. Het creatieve brein van Eriksen zal wellicht een probleem kunnen vormen, maar de ervaren Mark van Bommel zal hem toch uit moeten kunnen schakelen. Denemarken heeft spelers die twee jaar geleden op hun hoogtepunt zaten, zoals Rommedahl, Christian Poulsen en Nicklas Bendtner. Denemarken beschikt niet over de absolute topspelers, die Nederland wel heeft. De verdediging van Denemarken zal lastig te kraken zijn en de verdediging van Nederland is hét zwakke punt, maar uiteindelijk is Nederland het aan haar stand verplicht om deze wedstrijd winnend af te sluiten. Hoewel dat misschien niet zal gaan zonder een tegendoelpuntje te moeten incasseren.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:19
Het is niet eens zeker of Eriksen wel speelt. Die is daar niet onomstreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Ik vond het twee jaar geleden helemaal niet zo goed gaan tegen Denemarken, Nederland had moeite om kansen te creeëren, en had uiteindelijk geluk met het eigen doelpunt van Poulsen om in de wedstrijd te komen. Nu was Denemarken ook niet heel erg gevaarlijk, maar mocht Denemarken weer op een gelijkspel gokken zal het voor Nederland toch echt weer een lastige wedstrijd worden medunkt, in deze poule heeft Nederland weinig aan een gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

'must win' voor Nederland. Als ze geen 3 punten pakken wordt het wel erg moeilijk om uberhaupt een volgende ronde te halen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Fleximex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:08:
Het is niet eens zeker of Eriksen wel speelt. Die is daar niet onomstreden.
Eriksen wordt wel gehyped, maar objectief gezien heeft hij nog niet zoveel laten zien. In de kwalificatie speelde hij lang niet alles, bij Ajax wel maar dat was ook lang niet altijd goed. Een groot talent, maar hij is nog lang niet op het niveau van de Nederlandse toppers als Sneijder en Van Persie. Op papier hoeven we dan ook echt niet bang te zijn voor de Denen, in de prakijk hebben ze echter een degelijke ploeg die sinds het WK een stuk sterker is geworden.

Ik verwacht wel dat we gewoon winnen, het zal de individuele klasse zijn die de doorslag gaat geven. Nederland moet echter wel scherp zijn, want op inzet en teamgeest kan Denemarken het ons nog heel moeilijk maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
ph4ge schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:37:
[...]

Eriksen wordt wel gehyped, maar objectief gezien heeft hij nog niet zoveel laten zien. In de kwalificatie speelde hij lang niet alles, bij Ajax wel maar dat was ook lang niet altijd goed. Een groot talent, maar hij is nog lang niet op het niveau van de Nederlandse toppers als Sneijder en Van Persie. Op papier hoeven we dan ook echt niet bang te zijn voor de Denen, in de prakijk hebben ze echter een degelijke ploeg die sinds het WK een stuk sterker is geworden.

Ik verwacht wel dat we gewoon winnen, het zal de individuele klasse zijn die de doorslag gaat geven. Nederland moet echter wel scherp zijn, want op inzet en teamgeest kan Denemarken het ons nog heel moeilijk maken.
Ach, ik weet niet wat je nou zegt dat hij niet op hetzelfde niveau zit als van der Vaart/Sneijder.. Hij is pas 20, het enige wat hem eigenlijk echt ontbreekt is veel kracht in zijn schot. Verder is het een fantastische speler, als je 20 jaar bent en al zo goed kunt spelen, dan voor zie ik voor hem echt wel een hele grote carriere! Echter hij is inderdaad pas 20, dus kan het team van Denemarken echt niet dragen, zoiets kun je van zo'n jonge jongen ook niet verwachten. Ik denk dat hij bijvoorbeeld al beter is dan Kevin Strootman die toch al 2 jaar ouder is. Maar Eriksen wordt vaak vergeleken met toppers die al een jaar of 25-28 zijn, nee daar kan die inderdaad nog niet standaard mee mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Dit wordt gelijk een grote vuurproef voor Oranje, als we deze wedstrijd verliezen of gelijkspelen dan wordt het wel heel lastig want ik zie ons niet van zowel Duitsland en Portugal tegelijk winnen.

Vorig WK ging het ook niet soepel tegen de Denen en we werden in het zadel geholpen door de ongelukkige eigen goal van Poulsen. Pas later in de tweede helft maakte Kuyt de beslissende 2-0.

Hun verdediging is ook best goed met Agger en Kjaer, maar verder is het een ploeg die het van team-spirit moet hebben, want echte toppers hebben ze niet.

Ze zijn wel in staat om een appeltje te schillen met Portugal, laten we hopen dat ze dat ons nog even kunnen vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed een gelijkspel. Nederland loopt stroef op het moment en heeft nog tijd nodig om te groeien. Denemarken zal revanche willen voor de vorige wedstrijd.

Komende zaterdag is het vooral belangrijk dat Duitsland wint van Portugal. Als dat gebeurt is er met een gelijkspel niks verloren en heb je alles nog in eigen hand. Als Duitsland verliest wordt de wedstrijd tegen Duitsland opeens cruciaal en als Duitsland gelijkspeelt kan het alle kanten op gaan vallen. Dus komende zaterdag duim ik met 1 duim voor Oranje en met de ander voor Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Nederland wint van Denemarken 3-0.

Ondanks dat we verwachten Nederland rustig aan doet, verwacht ik van marwijk gelijk wil knallen met de zelfde prestatie's als op het WK.
Duitsland wint van Portugal...
Helaas ook van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Mektheb schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:50:
Nederland wint van Denemarken 3-0.
Leuk dat je op flexvoetbal dan 2 - 0 zegt :9

Ik denk overigens niet dat het zo makkelijk zal gaan. Voor beide teams is dit vrijwel de beslissende wedstrijd. Hier winnen betekent kans hebben, hier verliezen betekent hoogstwaarschijnlijk direct afscheid kunnen nemen. Een gelijkspel hebben beide teams niets aan. Ik verwacht een leuke wedstrijd die tot het laatste fluitsignaal spannend blijft en ik reken ook op meerdere doelpunten :)

[ Voor 50% gewijzigd door Fid3lity op 06-06-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
3XPER7 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:18:
[...]

Dat is verstandig, dan kun je tenminste ergens pochen dat je het goed had voorspeld. >:)

Persoonlijk denk ik ook 2-0. Ik verwacht dat het even zal duren voordat de eerste er in ligt en dan is er weinig tijd meer voor een veel hogere score. Ik zie de Denen niet in staat om zelf een doelpunt te maken, mocht de Nederlandse verdediging niet al te hard door het ijs zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Ik verander nog wel is van gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk overigens niet dat het zo makkelijk zal gaan. Voor beide teams is dit vrijwel de beslissende wedstrijd. Hier winnen betekent kans hebben, hier verliezen betekent hoogstwaarschijnlijk direct afscheid kunnen nemen. Een gelijkspel hebben beide teams niets aan. Ik verwacht een leuke wedstrijd die tot het laatste fluitsignaal spannend blijft en ik reken ook op meerdere doelpunten :)
Met 1 punt is nog alles mogelijk en daar zal Denemarken ook zeker tevreden mee zijn.

Om teleurstelling te voorkomen zou ik geen goals verwachten als ik jou was. De eerste wedstrijd is aftasten en beide ploegen zullen koste wat kost niet willen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Joris Mathijsen mist zaterdag de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het EK tegen Denemarken. De verdediger herstelt langzamer dan verwacht van een hamstringblessure.

'Zoals het er nu voorstaat is het 80% zeker dat hij niet speelt tegen Denemarken. Maar ik wil de komende twee dagen afwachten en dan zien hoe het met hem gaat en wat de vooruitzichten zijn. Spierblessures zijn altijd moeilijk te voorspellen. Tot 24 uur voor het eerste groepsduel kan ik eventueel nog een vervanger voor Joris oproepen. Dat zou dan iemand worden die op dit moment niet in training is. Ik kan ook nog een speler van Jong Oranje oproepen', aldus Van Marwijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Uniciteit op 06-06-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Ik hoop dat Bert van Marwijk de spelers nog even een filmpje van 1992 laat zien. Tijd om revanche te nemen! :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fiber schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:58:
Ik hoop dat Bert van Marwijk de spelers nog even een filmpje van 1992 laat zien. Tijd om revanche te nemen! :)
Nou, revanche.... Het NL elftal liep als 11 lamzakken over het veld. Er had makkelijk gewonnen kunnen worden. Daarbij staat de aanloop van van Basten bij de penalty nog in mijn geheugen gegrift... het is een wonder dat die bal de doellijn nog heeft gehaald.

Waardeloze pot, maar daar kon Denemarken niet zoveel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:12:
[...]

Nou, revanche.... Het NL elftal liep als 11 lamzakken over het veld. Er had makkelijk gewonnen kunnen worden. Daarbij staat de aanloop van van Basten bij de penalty nog in mijn geheugen gegrift... het is een wonder dat die bal de doellijn nog heeft gehaald.

Waardeloze pot, maar daar kon Denemarken niet zoveel aan doen.
Mwah dat is niet waar. Ze waren dr heel dichtbij met heel wat kansen die dr niet in wouden. Nederland was redelijk goed maar Denemarken zat in een heel goede flow. Ze hadden een prima team en dan is alles mogelijk. Denemarken had dat toernooi verdiend gewonnen. Ze wonnen van Frankrijk met Cantona dr in, Nederland na strafschoppen wat de verdedigend EK kampioen was en daarna in de finale van de altijd lastige Duitsers. Nou dan verdien je het wel hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Maar eigenlijk had Nederland toen gewoon weer Europees Kampioen moeten worden. De kern van het '88 elftal, aangevuld met jonge gasten als Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Robby Witschge, Aron Winter en Brian Roy. Ook om de schande van 1990 uit te wissen natuurlijk.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:37:
[...]

Eriksen wordt wel gehyped, maar objectief gezien heeft hij nog niet zoveel laten zien. In de kwalificatie speelde hij lang niet alles, bij Ajax wel maar dat was ook lang niet altijd goed.
Ik weet dat je niet voor Ajax bent, dat is al heel lang duidelijk, maar een speler van 20 jaar oud die in een seizoen 7 goals maakt en 15+ assists geeft is gewoon goed. Dat kun jij weliswaar anders beoordelen door vergelijkingen te trekken met bijvoorbeeld Sneijder, maar die is 8 jaar ouder. Sneijder maakte op zijn 20e bij Ajax in 1 seizoen ook 9 doelpunten en het jaar daarna 7. Dat hij het later beter is gaan doen staat buiten kijf maar jouw beredenering dat Erikssen objectief gezien niks heeft laten zien vind ik pure onzin. Zouden alle topclubs die achter hem aan zitten het soms ook niet objectief bekijken?

Erikssen is nog niet constant genoeg, dat ben ik met je eens. Maar hij heeft wel aardig wat goede wedstrijden. Als hij tegen Nederland net een goede wedstrijd heeft dan kan hij met een goal of 2 assists Nederland een lastige 90 minuten bezorgen, daar ben ik van overtuigd.

[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 06-06-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56

FreakNL

Well do ya punk?

Falkenburg maakte bij het degraderende Sparta ook 10 goals en gaf ook nog een handvol assists. En nu zit hij op de bank bij AZ. Statistieken zeggen mij dus niets in deze zwakke competitie. Eigenlijk moet die Eriksen zich schamen dat hij er maar 7 maakt bij de kampioen. Een aanvallende middenvelder van Ajax moet gewoon 15+ goals maken. Nee, die jongen is er nog lang niet,als hij er uberhaupt al komt. Ik vind hem te klein en te fragiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Moeten we kunnen verslaan denk ik zo, ik heb er iig alle vertrouwen in.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik ben er in ieder geval klaar voor morgen! Verwacht een moeizame overwinning net als 2 jaar geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Aghanim schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:36:
Ik weet dat je niet voor Ajax bent, dat is al heel lang duidelijk, maar een speler van 20 jaar oud die in een seizoen 7 goals maakt en 15+ assists geeft is gewoon goed. Dat kun jij weliswaar anders beoordelen door vergelijkingen te trekken met bijvoorbeeld Sneijder, maar die is 8 jaar ouder.
We hebben het toch gewoon over de huidige stand van zaken? De huidige stand van zaken is dat de spelers van Oranje veel beter zijn dan Eriksen. Nergens zeg ik dat hij een slechte speler is, ik noem hem niet voor niets een groot talent. Maar op dit moment is hij nog verre van wereldtop, waar wij er zelfs een aantal van hebben.

Dat hij over een jaar of 8 net zo goed is als Sneijder zou kunnen, maar we hoeven toch nu niet niet bang te zijn voor een speler omdat hij mogelijk over 8 jaar net zo goed is als onze spelers? We spelen toch nu tegen Denemarken, dan is het toch logisch dat ik hem met onze spelers vergelijk?
Aghanim schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:36:
Erikssen is nog niet constant genoeg, dat ben ik met je eens. Maar hij heeft wel aardig wat goede wedstrijden. Als hij tegen Nederland net een goede wedstrijd heeft dan kan hij met een goal of 2 assists Nederland een lastige 90 minuten bezorgen, daar ben ik van overtuigd.
Je zegt zelf hetzelfde wat ik zeg. Hij heeft goede dingen laten zien, maar "aardig wat voor een 20 jarige" is van een heel andere orde dan wat Sneijder, Van Persie etc. hebben laten zien, dat zijn de spelers die tegenover hem staan morgen. Wat heeft die constatering nou met mijn clubvoorkeur te maken? Overigens kan iedere speler net de wedstrijd van zn leven spelen, net als dat Messi ook ineens een totale offday kan hebben. Toch is bij de ene speler de kans wat groter dan bij de andere.

Overigens had bijv. Wijnaldum bij een team wat in de middenmoot speelde al betere cijfers op zijn leeftijd. Bij Nederland gaat zo'n speler niet eens mee. Terecht overigens, want we hebben veel beter.

[ Voor 38% gewijzigd door ph4ge op 08-06-2012 12:46 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:49:
Ik vermoed een gelijkspel. Nederland loopt stroef op het moment en heeft nog tijd nodig om te groeien. Denemarken zal revanche willen voor de vorige wedstrijd.
Dat verwacht ik ook. Nederland komt nog wel op voorsprong maar Bendtner maakt er 1-1 van.... zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik denk 2-2!

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Affellay had last van zijn hamstring op de training... als dat maar goedgaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de titel even iets aangepast, we gaan voor alle poulewedstrijden aparte topics maken en deze is er vast :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Voetbal is ook deels geluk. Als de Denen dat niet ontzettend veel hebben wordt het gewoon een overwinning voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Loona35 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:34:
Voetbal is ook deels geluk. Als de Denen dat niet ontzettend veel hebben wordt het gewoon een overwinning voor Nederland.
Geluk dwing je af vind ik. Nederland gaat in deze poule zeker veel geluk nodig hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
tweaker2010 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:35:
[...]

Geluk dwing je af vind ik. Nederland gaat in deze poule zeker veel geluk nodig hebben. :)
Kansen dwing je af. Geluk dat de bal boven of onder de lat komt of een blunder van de scheids niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Verwacht een wedstrijd met veel doelpunten, 3-2 voor Nederland heb ik op de pool staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

2-0 Nederland wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:53

MM99

That is the way I am!

HOLLAND!!!! HOLLAND!!!!!! HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We gaan de denen in stukjes hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nederland ooo Nederland we gaan in / na de poulphase naar huissssssss !!

o wait !

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 09-06-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Misschien wel even grappig om te kijken wat je voor je euro terugkrijgt als je inzet:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WlXWS9s9a6t5kzAjcBFTmmga/full.png

Mijn 3-0 doet het prima ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 09-06-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ga er vanavond eens lekker voor zitten :)F

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwacht meer van de wedstrijd er na eigenlijk haha :), maar nee vanavond lekker oranje brullen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Allebei de wedstrijden. :)F Als ik na vanavond nog op 0 punten sta geef ik het wel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb 2-0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Heb er in ieder geval veel zin in, en ik verwacht een 2-0 overwinning net als 2 jaar geleden. Het zal niet makkelijk worden.

Ben daarnaast ook zeer benieuwd wat de Duitsers tegen de Portugezen gaan doen, dus ik ga er vanavond eens lekker voor zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Grannd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:11:
het eigen doelpunt van Poulsen
Dat was Agger :)
edit:
DeppOx: sure, Poulsen mag een assist achter z'n naam zetten :+

[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 09-06-2012 15:53 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Haha nouuuu, Poulsen kopte de bal tegen de rug van Agger waarna de bal in het doel verdween :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

PWM schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:31:
Misschien wel even grappig om te kijken wat je voor je euro terugkrijgt als je inzet:

[afbeelding]

Mijn 3-0 doet het prima ;)
Weet iemand waar dit overzicht vandaan komt?
Als er geld verdiend kan worden is voetbal kijken misschien toch leuker dan Diablo III spelen. :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

The Netherlands scored 37 goals against their opponents during the European Championships qualifiers; more than any other team.

Hihi Blame San Marino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Had trouwens wel verwacht van de modjes hier dat dit topic toch een speciaal kleurtje zou krijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@kristan: Cijfers zijn leuk, maar dat telt nu niet. Zo heeft Portugal dit jaar nog geen wedstrijd gewonnen.
Eens kijken of Oranje door de Deense muur heen gaat komen vanavond. Ik denk dat het een gelijkspel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

We zullen zien, ik ga alvast lekker zitten voor de voorbeschouwing :Y) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Van Persie gaat keihard vlammen vanavond. Mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Sneijder heeft alvast goed geoefend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:58

epic_gram

undercover moderator

Je moet ook echt snel kunnen filmen als je die bal zo wilt volgen xD

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:03:
@kristan: Cijfers zijn leuk, maar dat telt nu niet. Zo heeft Portugal dit jaar nog geen wedstrijd gewonnen.
Eens kijken of Oranje door de Deense muur heen gaat komen vanavond. Ik denk dat het een gelijkspel wordt.
Ik ben aan het funfacten. Denemarken heeft in elke wedstrijd gescoord bij de kwalificatie.
Daarnaast, Kjaer speelt mee met Denemarken, hij bakt er hélemaal niets van.
Ik heb bijna elke wedstrijd van Roma gezien, drama die kerel, echt waar, hij had veel potentie, maar hij is in staat 3 eigen goals te maken, ik meen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Wat is dat een gestuntel met de statistiekenvent zeg, ongelooflijk. Hij praat ook als een Marokkaan, is zichtbaar zenuwachtig, en er zijn volgens mij geen afspraken gemaakt over wat 'ie wel en niet gaat vertellen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

KoppenSneller schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:28:
Wat is dat een gestuntel met de statistiekenvent zeg, ongelooflijk. Hij praat ook als een Marokkaan, is zichtbaar zenuwachtig, en er zijn volgens mij geen afspraken gemaakt over wat 'ie wel en niet gaat vertellen. :F
Italiano
Ze doen ook echt alsof van Marwijk aan de buis gekluisterd zit ten tijde van dit programma :X
epic_gram schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:22:
Je moet ook echt snel kunnen filmen als je die bal zo wilt volgen xD
Tja, daar is een techniek voor.

[ Voor 31% gewijzigd door StrongArmLance op 09-06-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik zeg 3-2

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Logische opstelling van Oranje in ieder geval. Laten we hopen dat de verdediging het houdt en er geen gekke gele of rode kaarten vallen, dan komt het vast wel goed allemaal. Toch heb ik er nog steeds geen heel goed gevoel over, maar hopelijk krijgt mijn gevoel volkomen ongelijk en rollen'we' die Denen op met een nulletje of vier, vijf. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stadion is aardig leeg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Dit was de scheidsrechter van gister, die van Polen - Griekenland.
Hopen dat we vandaag meer geluk hebben.

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/Au9UvP_CQAAz-Ny.jpg

Die plekken naast het veld :o Hoe kan daar nou niemand zitten?

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 09-06-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Eindelijk gaan we beginnen.
Na de bittere ontgoocheling tegen Spanje nu weer kans op eeuwige roem en heldendom stap voor stap en wedstrijd voor wedstrijd. :)
HUP HOLLAND HUP! :o :D _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 09-06-2012 18:00 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

* gwystyl kruipt onder bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Willems heeft direct al een record te pakken hoor ik net. Jongste speler ooit die speelt in een wedstrijd op een EK eindronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

:)F :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Van persie laat zich een eerste keer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
en meteen de camera op Huntelaar...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik hoop niet dat we veel gele of nog veel erger een rode kaart gaan krijgen deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

RVP, sooo good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ok, leuk vrije trapje. Erin met die bal!
Ik hoop dat ze scoren op 13:37.
Lijkt me wel leuk.

[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 09-06-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Zijn er meer mensen die last hebben van een vreselijk slechte NOS stream? En zijn er ook goede alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Nou jongens, ik zou zeggen, hij mag er zo langzamerhand wel eens in :)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

BlueMotion schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:15:
Zijn er meer mensen die last hebben van een vreselijk slechte NOS stream? En zijn er ook goede alternatieven?
tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

BlueMotion schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:15:
de televisie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Die heb ik niet bij me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

terugspeelbal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jeetje wat een kans van Robben zeg.........pfffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

The Netherlands had the highest passing accuracy in #Euro2012 qualifying (90.2%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:47
Ga dan voor eigen geluk....damn wat een kans

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

RvP speelt tot nu toe een behoorlijke pot......Ik zie Huntelaar niet zo meevoetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik vind het goed dat Robben past. Hij speelde de laatste tijd veel te veel voor eigen succes.
Als hij past op het juiste moment is hij veel waardevoller dan altijd naar binnen gaan en laag in de hoek schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het ziet er goed uit, maar als je dit niet afmaakt en de tegenstander een counter intikt heb je er niks aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Slasher schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:20:
RvP speelt tot nu toe een behoorlijke pot......Ik zie Huntelaar niet zo meevoetballen.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Kain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:20:
Ik vind het goed dat Robben past. Hij speelde de laatste tijd veel te veel voor eigen succes.
Als hij past op het juiste moment is hij veel waardevoller dan altijd naar binnen gaan en laag in de hoek schieten.
Wilde net zeggen. Het is ook nooit goed wat Robben doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Pffff, Nederland is beter, heeft veel meer balbezit, krijgt genoeg kansen. Nu nog doelpunten maken en dan wordt het echt feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ze zijn geduldig. Komt van zelf. 1 voor de rust en één vlak na de rust en de wedstrijd zou binnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:47
Tering....

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Saaaay WHUUT!!>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Fail :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Dat is zuur zeg. Speel je zo goed en dan verpruts je het alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Niets aan het handje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bam! deksel op je neus... zo gaat dat dus als je de kansen niet afmaakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Weg toto :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooie goal hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah 0 - 1 voor Denemarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Een tegendoelpunt is wat mij betreft goed. Dan wordt ons elftal wellicht wakker om eens echt te gaan voetballen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

K*t. Is dit die Krohn-Dehli die bij RKC speelde?

Netjes afgemaakt, maar zwak verdedigd van Oranje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lekker bezig. Tja, als je ze zelf niet maakt kan dit gebeuren. Nog tijd genoeg gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Voetbalwet, als je ze zelf niet maakt....

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

Was te verwachten met zulke gatenkaas...

Strava

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste