• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dag,

Zojuist heeft een huisgenoot een Philips 7000 serie TV gekocht. Gaaf ding en dat ding kan ook Smart 3D. Ik zou alleen niet weten hoe. Het is gelukt om dmv Twonky Media Server video's af te spelen vanaf mijn iMac. Als test had ik Avatar 3D gedownload, maar het enige wat ik zie is het videobeeld links en rechts, maar niet in 3D.

Hoe kan ik aan 3D video content komen (een demo filmpje is ook prima, ik vraag dus niet om een Torrent link naar illegale films)? Er zijn verschillende 3D systemen, hoe weet ik wanneer iets werkt met het systeem van Philips? Hoe krijg ik 3D werkent?

Ik kan er ganselijk niks over vinden onine :s.

Thanks!

🌞🍃

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:45
Die avatar 3D kun je gewoon in 3D afspelen je moet alleen wel instellen op je tv dat het SBS(side by side) 3D is.
Gewoon de options of adjust knop indrukken en dan bladeren naar 3D weergave en dan beeld naast elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door audiojunk op 05-06-2012 23:49 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Op welke termen heb je gezocht?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• EMDB
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2025
Datafeest schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:23:
Dag,

Zojuist heeft een huisgenoot een Philips 7000 serie TV gekocht. Gaaf ding en dat ding kan ook Smart 3D. Ik zou alleen niet weten hoe. Het is gelukt om dmv Twonky Media Server video's af te spelen vanaf mijn iMac. Als test had ik Avatar 3D gedownload, maar het enige wat ik zie is het videobeeld links en rechts, maar niet in 3D.

Hoe kan ik aan 3D video content komen (een demo filmpje is ook prima, ik vraag dus niet om een Torrent link naar illegale films)? Er zijn verschillende 3D systemen, hoe weet ik wanneer iets werkt met het systeem van Philips? Hoe krijg ik 3D werkent?

Ik kan er ganselijk niks over vinden onine :s.

Thanks!
Als je 2 halve beelden ziet is het een 3D SBS (Side By Side) film. Je moet hierbij in het TV menu (Beeld -> 3D) handmatig 3D SBS aanzetten.

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

Mocht je nu vaker films gaan streamen en loop je tegen beperkingen aan van de ingebouwde mediaspeler van je TV (Bijvoorbeeld gebrek aan ondersteuning voor het afspelen van Bluray isos), dan raad ik aan om eens de volgende topics te bezoeken: [Mediaplayer] HiMedia HD900B & aanbod full HD 3D :)