Facebook, wat wel en wat niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Beste mensen,

Van tijd tot tijd vragen er mensen aan ons of wij Facebook hebben. Dit hebben we niet.

De positieve kant van Facebook spreekt ons op zich wel aan, de negatieve kant schrikt ons af. Natuurlijk is het leuk om op de hoogte blijven van familie en vrienden, ook al zie je hen minder vaak, maar alle privacy-kwesties, de reclame, de "verplichting tot lezen" ("...maar dat moest je weten, want dit heb ik op Facebook gezet"...), het ondoorzichtige bos aan instellingen, etc., schrikken ons tot nu toe af.

Nu zouden we toch eens willen proberen of Facebook wel/niet iets voor ons is. Daarvoor hebben we al veel in de algemene voorwaarden gelezen en op Tweakers.net naar informatie gezocht. De scepsis en de onduidelijkheid blijft echter.

Wat we graag zouden willen weten:

* Kan je samen 1 profiel hebben, of moet je als partners/gezin sowieso per individu een account hebben? (Het lijkt me raar om op de Facebook-website van mijn partner te moeten "liken", terwijl ik er bij was toen zij het met mij samen meemaakte. En wie gaat er mijn/haar Facebookpagina lezen, als ze bij de ander al de foto's/verhaaltjes gezien hebben?...)
* Kan je ergens op een overzichtelijke manier alle privacy instellingen instellen? (Niet op 7 verschillende pagina's, maar gewoon netjes in 1 keer.)
* Hoe lang staan je gegevens/foto's op Facebook?
* Kan je ook gegevens/foto's definitief verwijderen?
* Kan je mensen tijdelijk/definitief uit de vriendenlijst halen?
* Kan je per persoon kiezen wie/wat ziet en leest? (Werkgevers, mensen die je van vroeger kent, etc.)
* Hoe zit het met de privacy van de vaakgenoemde timeline?
* Zijn er nog do's en dont's waar we echt rekening mee moeten houden?
* Wat krijgt Facebook over ons te weten en wat zijn hun/onze rechten en plichten?

Natuurlijk zullen we - als we een Facebook-account aanmaken - alleen informatie posten die niet nadelig voor ons kan zijn; maar toch. Controle over wat we doen, willen we absoluut houden. Dat is wel een vereiste.

Alle informatie wordt zeer gewaardeerd.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 21:44
[b]Jorgen schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:09:
* Kan je samen 1 profiel hebben, of moet je als partners/gezin sowieso per individu een account hebben? (Het lijkt me raar om op de Facebook-website van mijn partner te moeten "liken", terwijl ik er bij was toen zij het met mij samen meemaakte. En wie gaat er mijn/haar Facebookpagina lezen, als ze bij de ander al de foto's/verhaaltjes gezien hebben?...) Ja is mogelijk
* Kan je ergens op een overzichtelijke manier alle privacy instellingen instellen? (Niet op 7 verschillende pagina's, maar gewoon netjes in 1 keer.)De meest belangrijke zaken wel
* Hoe lang staan je gegevens/foto's op Facebook?Permanent denk ik?
* Kan je ook gegevens/foto's definitief verwijderen?Ja is mogelijk
* Kan je mensen tijdelijk/definitief uit de vriendenlijst halen?Ja is mogelijk
* Kan je per persoon kiezen wie/wat ziet en leest? (Werkgevers, mensen die je van vroeger kent, etc.)Ja is mogelijk
* Hoe zit het met de privacy van de vaakgenoemde timeline? Als je de juiste privacy instelling hebt is het prima
* Zijn er nog do's en dont's waar we echt rekening mee moeten houden?
* Wat krijgt Facebook over ons te weten en wat zijn hun/onze rechten en plichten?

Natuurlijk zullen we - als we een Facebook-account aanmaken - alleen informatie posten die niet nadelig voor ons kan zijn; maar toch. Controle over wat we doen, willen we absoluut houden. Dat is wel een vereiste.

Alle informatie wordt zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:49

thommich

Belg

In principe is alles wat je wil te doen, maar is het erg onoverzichtelijk om het ook effectief zo te krijgen dat de privacy werkt zoals jij wil.

Profielen samen lukken wel, maar zijn op sommige momenten weer vreemd. (bvb als je een reactie op een foto schrijft weten mensen niet wie van de twee die reactie schreef... om maar iets te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gezamenlijke profielen nogal vreemd eerlijk gezegd, net alsof die twee personen niet meer los van elkaar bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:35
Mijn vrouw en ik hebben beide een profiel.
Ik like haar dingen ook als ik daar geweest ben. Of, zij kan bijvoorbeeld jou taggen als zijnde, ik was daar met jou. Dus vreemd is het niet om beide een account te hebben. Ik heb in principe geen collega's op mijn profiel behalve degene waar ik ook prive mee om ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inderdaad, je kan gewoon een gezamelijk profiel aanleggen, maar het is dan vaak onduidelijk wie er reageert (of dingen liket) en daarnaast, je krijgt dan mensen in je vriendenlijst die jij niet kent of je metgezel ziet vrienden die zij/hij niet kent, wat een beetje vreemd kan zijn. Denk aan schoolvrienden, oude studiegenoten, sportvrienden, etc.

Overigens hebben zowel ik en mijn vriendin aparte profielen en we liken elkaar's dingen en geven zelfs commentaar op elkaar, daar is niets vreemds aan, doe je in het echt toch ook? ;)

Over privacy-settings:
Er is een hele hoop mogelijk, maar het is in principe niet altijd even duidelijk waar je het kan vinden, al is het beter dan vroeger. Er zullen ongetwijfeld ook wel guides online te vinden zijn hoe je het zo goed mogelijk dichttimmert, al spreekt een hoop voor zichzelf.

Je kan ook groepen maken en bepalen per bericht/foto/etc welke groep dat te zien krijgt. Denk aan bijvoorbeeld een groep 'familie', een groep 'vrienden', een groep 'iedereen' etc.
Zo houd je controle over wie wat te zien krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 30-05-2012 18:40 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Gezamenlijke profielen zijn niet per definitie vreemd. Je hebt samen ook 1 vaste telefoonlijn, 1 skype-account, 1 adres. Veel (oudere) mensen hebben per gezin 1 e-mail. Wij hebben er elk ons eigen natuurlijk. We kiezen nu voor elk 1 Facebookprofiel en gaan eens zien of het inderdaad goed dicht te timmeren en fijn te gebruiken is. Dankjewel voor jullie reacties.

Als iemand qua veiligheid nog tips heeft of links, dan zou dat fijn zijn. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
Wij hebben elk ons eigen profiel, maar ik gebruik Facebook eigenlijk bijna niet.
Je bent ook helemaal niet verplicht om de dingen van je partner te 'liken'. Dat doe ik sowieso bijna bij niemand, ik vind het maar idioot :P
Als mijn vrouw iets post, en ik krijg een melding, zal ik het wel eens checken, maar het kan ook zijn dat ik een week Facebook niet bekijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 20:50
Ik zou sowieso gewoon eens een test account aanmaken. Er staat je niets in de weg om even ergens een nieuw e-mail adres aan te maken en daar een facebook account op aan te maken. Dan kan je gewoon eens wat gaan spelen met alle instellingen etc en een beetje feeling voor de hele mikmak te krijgen. Wanneer je alles een beetje gezien hebt kan je er voor kiezen om je account achter te laten als facebook toch niets is wat je hoopte, of een nieuwe aanmaken, met je echte naam en gegevens (of dat van de fam), wanneer je verder wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomg its Harro
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 07:56
Zeebonk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:58:
Ik zou sowieso gewoon eens een test account aanmaken. Er staat je niets in de weg om even ergens een nieuw e-mail adres aan te maken en daar een facebook account op aan te maken. Dan kan je gewoon eens wat gaan spelen met alle instellingen etc en een beetje feeling voor de hele mikmak te krijgen. Wanneer je alles een beetje gezien hebt kan je er voor kiezen om je account achter te laten als facebook toch niets is wat je hoopte, of een nieuwe aanmaken, met je echte naam en gegevens, wanneer je verder wilt :)
Eens, heb ik zelf ook gedaan. Zeker als je niet precies weet waar je voor kiest zou ik het eerst even proberen. Sowieso het uitvogelen van alle settings.. Als je alles precies wilt zoals de TS aangeeft ben je toch wel even bezig als je nieuw bent op Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Dat klopt helemaal. Na 1 profielfoto, 1 x like en 1 x delen en het zoeken van circa 100 verschillende instellingen waren we al gauw een aantal uren verder. Wat dat betreft kan Facebook nog een heleboel leren, want de instellingen staan helaas dus niet op 1 plaats en dat maakt de boel niet echt heel overzichtelijk.

In het topic van AmbroosV over de Timeline las ik dat er nogal wat scheelt aan de manier waarop de timeline met onze privacy omgaat. De timeline ziet er echter wel veel mooier/interessanter uit dan het huidige prikbord. Is deze timeline ondertussen ook al goed dicht te timmeren? En hoe krijgen we hem überhaubt in beeld? Wat zijn nu de (belangrijkste) verschillen tussen het prikbord en de timeline?

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen "vind ik leuk" en "delen"? En wat zijn de implicaties van de keuze die je hierin maakt? In de help van Facebook wordt het verschil me nog niet geheel duidelijk.

Sorry voor de vele vragen, maar zelfs na het urenlang lezen van de verschillende helponderwerpen en het aanpassen van de privacy-instellingen, blijft het een oerwoud van onduidelijkheden. Ik kan heel goed begrijpen dat veel mensen de moeite niet nemen om zich in die enorme brei aan tekst en opties te verdiepen. Wij willen dat wel serieus en goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:49

thommich

Belg

Qua instellingen heb je gelijk, die staan overal verspreid. Kwestie van overal eens op te klikken en aan te passen wat je niet bevalt.

Zelf heb ik geen Timeline (nog niet, wordt binnenkort verplicht voor iedereen). Op zich zou de Timeline even goed dicht moeten te spijkeren zijn als de gewone profielen, maar de instellingen staan, opnieuw, overal verspreid.

Om hem in beeld te krijgen moet je naar je eigen profiel gaan, normaal staat bovenin dan een balk om over te schakelen. (Mogelijk duurt dat een paar dagen na aanmelden)

Grootste verschil tussen prikbord en timeline (vind ik) is dat op timeline alles gegroepeerd wordt en facebook bepaalt wat belangrijk is en wat niet. Op een gewoon profiel wordt alles apart getoond. Ik vind de Timeline dan ook totaal niet overzichtelijk.

Vind ik leuk: is in principe enkel bedoeld voor het bericht/foto waarover je het hebt. Toch wordt dit (soms) op je profiel geplaatst, zodat andere mensen dit mogelijk ook leuk kunnen vinden.

Delen is iets doelbewust delen. Je wil echt dat iédereen in je lijst (tenzij anders aangeduid) dit bericht/foto/link ziet. (Vergelijk het met: vind ik leuk is zeggen tegen iemand dat je z'n nieuwe auto mooi vindt. Delen is tegen alle andere mensen zeggen wat voor mooie auto die persoon heeft.)

En niet wanhopen. Sowieso moet je het gaandeweg leren kennen door te verkennen. Niet alles in 1 keer willen weten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Dat laatste is helemaal waar. We doen hard ons best om het goed in te stellen, en dat zal vanzelf ook wel lukken. Dankjewel voor je uitleg over delen/leuk vinden.

We zullen eens wachten of die timeline-mogelijkheid er ook komt te staan.

Wat nu al wel stoorde was dat er van de contacten die we hebben toegevoegd al gelijk allerlei updates en "delingen" etc op het prikbord kwamen te staan. Dat gaan we dus proberen uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Timeline kan manueel al geactiveerd worden via https://www.facebook.com/about/timeline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:00
Verwijderde foto's blijven altijd in bezit van Facebook?

/me heeft het niet en hoeft het niet

Zoals je aangeeft heeft het wel leuke aspecten, zoals bv een lang verloren vriend (oid) terugvinden en weer contact krijgen.
Maar hoe het gros er mee omgaat, dus letterlijk alles van hun dag maar openbaar online zetten, vind ik ronduit belachelijk.

En inderdaad datgene "dat je het had moeten weten, want het staat online", en nog erger, wat ik ook bij mijn naasten merk is dat ze gesmst/gebeld worden met de boodschap "waarom reageer je niet op facebook!?" 8)7
(en dan niet eens een persoonlijk bericht, maar gewoon zo'n standaard update of whatever dat beestje heet)

[ Voor 31% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-06-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Die pagina hebben we gelezen. Behalve uitleg over de timeline, konden we hier niets vinden over hoe je hem daadwerkelijk activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
NeutraleTeun schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:25:
Verwijderde foto's blijven altijd in bezit van Facebook?

/me heeft het niet en hoeft het niet

Zoals je aangeeft heeft het wel leuke aspecten, zoals bv een lang verloren vriend (oid) terugvinden en weer contact krijgen.
Maar hoe het gros er mee omgaat, dus letterlijk alles van hun dag maar openbaar online zetten, vind ik ronduit belachelijk.

En inderdaad datgene "dat je het had moeten weten, want het staat online", en nog erger, wat ik ook bij mijn naasten merk is dat ze gesmst/gebeld worden met de boodschap "waarom reageer je niet op facebook!?" 8)7
(en dan niet eens een persoonlijk bericht, maar gewoon zo'n standaard update of whatever dat beestje heet)
Dat is precies wat ons tegenstaat. We hoeven geen continue stroom van updates van zinloze activiteiten te zien. Die gaan we er zelf ook niet opzetten. En we verwachten al helemaal niet dat iemand straks van ons weet dat we "ding X in stad Y hebben gedaan vanwege Z". Daar zul je ons ook niet op kunnen betrappen. Maar het lijkt ons wel leuk om gewoon te kunnen zien dat iemand zijn huis verbouwd heeft, op de foto staat met zijn diploma, of iets anders bijzonders heeft gepost. En als Facebook daar een geschikt medium voor is; fijn. Zo niet, jammer dan, dan gebruiken we het na een paar weken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Goed, ondertussen hebben we elk een profiel. Hoe zet ik nu die vervelende meldingen uit dat iemand een spelletje heeft gespeeld? En hoe zet ik porren uit? Sommige instellingen zijn gewoon onvindbaar.

En klopt het dat Facebook je verrichtingen op het internet volgt zolang je ingelogd blijft? Hoe werkt zoiets?

Als je van iemand heel veel updates, vind-ik-leuks en andere gedeelde dingen krijgt, dan kan ik die wel op "alleen belangrijke updates" zetten. Maar wat krijg je dan te zien? En hoe maak ik dit weer ongedaan?

[ Voor 37% gewijzigd door Jorgen op 09-06-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Behoorlijk vreemd en ongewenst. Ik schrijf een privébericht naar een kennis en noem daarin een plaatsnaam. De allereerste gesponsorde link die ik zie gaat over dezelfde plaats. Toeval? Of worden de berichten gescand op bepaalde namen en begrippen? Zo nee, hoe kan dat dan? Zo ja, wat doe ik ertegen?

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 21-06-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
Jorgen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:18:
Behoorlijk vreemd en ongewenst. Ik schrijf een privébericht naar een kennis en noem daarin een plaatsnaam. De allereerste gesponsorde link die ik zie gaat over dezelfde plaats. Toeval? Of worden de berichten gescand op bepaalde namen en begrippen? Zo nee, hoe kan dat dan? Zo ja, wat doe ik ertegen?
Berichten worden gescand, dat gebeurt ook met je Gmail en ook hier op het forum. Wat doe je ertegen? Niet gebruiken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Vraag me eigenlijk af waarom dat gescand wordt.
Is dat de marketing kant? Reclame, waar ze dus geld mee verdienen?
Maar dat is hier niet het geval neem ik aan?

En een "nofollow", zou dat daar wel tegen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:24
Effectieve reclame is veel meer waard dan ineffectieve reclame. Als jij over Tilburg post, dan zie je toch liever dingen die over Tilburg gaan, dan over Groningen? FB hanteert, samen met Gmail, vast een of ander gewogen algoritme over wat je wel en niet interessant vindt. Als jij een woonplaats Gouda opgeeft, en je hebt het tegen een vriend over een bezoek in Tilburg, zal er kortstondig over Tilburg geadvertered worden, en daarna weer over zaken in de buurt van Gouda.

Ikzelf vind het minder vervelend als er reclame getoond wordt waar ik ook misschien nog iets aan hebt, dan het hagelschieten dat er vroeger gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
NeutraleTeun schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:15:
Vraag me eigenlijk af waarom dat gescand wordt.
Is dat de marketing kant? Reclame, waar ze dus geld mee verdienen?
Maar dat is hier niet het geval neem ik aan?
Natuurlijk is dat voor reclame-doeleinden, waarom zou dat hier niet het geval zijn?
En een "nofollow", zou dat daar wel tegen helpen?
Zou kunnen, maar hoe wou je dat activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Weet niet, nooit eigenlijk aan gedacht of Tweakers reclame- of winstgevend minded was.

En zelf activeren gaat niet lukken, was meer de vraag of dat uberhaupt nut had als dat in een site meegenomen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tweakers draait zo goed als volledig op reclame-inkomsten :D En het is gewoon een bedrijf, die winst wil maken :P Waar dacht jij dat de banners en dergelijke anders voor waren? Om je te helpen? ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 21-06-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 10:43

Koenvh

Hier tekenen: ______

Hahn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:52:
Tweakers draait zo goed als volledig op reclame-inkomsten :D En het is gewoon een bedrijf, die winst wil maken :P Waar dacht jij dat de banners en dergelijke anders voor waren? Om je te helpen? ;)
Tweakers helpt mij en daardoor helpt het zichzelf. Dus eigenlijk zijn die banners er wel om je te helpen.. O-)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zo kan je het ook zien ja, ik denk dat T.net daar weinig op tegen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:39

GeekK

Rag Mama Rag

Las laatst dit: Checking Your Facebook Privacy (Again). Helder artikel, maar toont wel aan hoe ingewikkeld het geworden is.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ingewikkeld? Overdrijven is ook een vak :P Facebook is qua instellingen zeker niet ingewikkeld, verspreid dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Onoverzichtelijk dus.
En dat is wel wat stoort. Verder vind ik het best leuk om even te zien wat mijn vrienden/bekenden doen, maar ik blijf wel kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Na een tijdje Facebook proberen, zijn we erachter gekomen dat het toch best wel leuk is. Zeker om te zien wat mensen doen, die je "niet elke dag" spreekt. Daar hoopten we op. Fijn dus! :)

Toch nog wat vragen:

* De laatste tijd komen er steeds allerlei polls in mijn nieuwsoverzicht voor. Kan ik die uitzetten, zonder dat ik ook ander nieuws van deze mensen uitzet?

* En wat als ik ervoor kies een poll in te vullen. Krijgt dan ook iedereen dat te zien?

* Kan ik dat ook doen met allerlei wedstrijden van bedrijven die door mijn vrienden gedeeld worden?

* Wat is nu effectief gezien het verschil tussen "alle updates"; "meeste updates" en "alleen belangrijke updates"? Toen ik iemand op "alleen belangrijk" had gezet, ontving ik namelijk helemaal niets meer, terwijl er ondertussen toch wel een hoop leuke foto's door die persoon op Facebook zijn gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
* Nee.
* Ja.
* Wat doen? De poll uitzetten? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THA_ErAsEr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 10:56
Facebook weet enkel informatie over jou, die jij aan hen geeft. Daarboven op komt dan nog wel die shit met die cookies die je zoek querys bijhouden en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Aegir81 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:39:
* Nee.
* Ja.
* Wat doen? De poll uitzetten? Nee.
Ik bedoel: die advertenties die mensen gedeeld worden, uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
Jorgen schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:26:
[...]

Ik bedoel: die advertenties die mensen gedeeld worden, uitzetten.
Ik denk het niet. Maar je kunt wel voorkomen dat jouw naam gebruikt wordt in advertenties: http://howto.cnet.com/830...k-social-ads/?tag=FD.epic

En over je laatste vraag:
- alle updates: zelfverklarend
- meeste updates: zoals je vroeger ook al zag
- alleen belangrijk: hoogtepunten zoals een nieuwe job, relatiestatuswijziging, ...

[ Voor 20% gewijzigd door Aegir81 op 21-07-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Bedankt!