Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Silitek: dank voor de suggestie van Rockplayer. Deze app werkte niet goed bij mij: elke keer FC als ik het opstartte. Maakt verder ook niet uit, ik vind dat BSPlayer Free precies doet wat ik wil met mkv's en avi's.

Het verbaast mij dat zowat 'iedereen' aan de Temasek rom is. Las eerder dat sommigen gebruik hebben gemaakt van de hybride Paranoid rom (versie 1.9.3). Ik gebruik deze nu ook een paar dagen en ik ben er zeker over te spreken. Vooral het aanpassen van de dpi per app kan heel mooi uitpakken.

DPI omlaag bij youtube geeft een tabletexperience en als je dan terugschakelt naar de default instellingen, dan ziet dit er gewoon niet uit. Ik denk dat Temasek hierdoor zal tegenvallen als ik terug ga naar Temasek.

Ik zie dat versie 1.9.6 uit is de Paranoid rom. In combi met Nova launcher vond ik 1.9.3 al erg snel, dus ik ben benieuwd naar versie 1.9.6. Tijd om deze erop te zetten.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 21:45
wilmundo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:19:
Silitek: dank voor de suggestie van Rockplayer. Deze app werkte niet goed bij mij: elke keer FC als ik het opstartte. Maakt verder ook niet uit, ik vind dat BSPlayer Free precies doet wat ik wil met mkv's en avi's.

Het verbaast mij dat zowat 'iedereen' aan de Temasek rom is. Las eerder dat sommigen gebruik hebben gemaakt van de hybride Paranoid rom (versie 1.9.3). Ik gebruik deze nu ook een paar dagen en ik ben er zeker over te spreken. Vooral het aanpassen van de dpi per app kan heel mooi uitpakken.

DPI omlaag bij youtube geeft een tabletexperience en als je dan terugschakelt naar de default instellingen, dan ziet dit er gewoon niet uit. Ik denk dat Temasek hierdoor zal tegenvallen als ik terug ga naar Temasek.

Ik zie dat versie 1.9.6 uit is de Paranoid rom. In combi met Nova launcher vond ik 1.9.3 al erg snel, dus ik ben benieuwd naar versie 1.9.6. Tijd om deze erop te zetten.
Deze heb ik ook. Bevalt idd prima!

Paar probleempjes (wellicht kun jij mij helpen als het bij jou wél werkt):

Notificatie-LED werkt niet. Wel voor de batterij (laden, bijna leeg, vol), maar niet voor apps (WhatsApp, SMS). Hij blinkt 1x, en dat was het.

Laatste versie van Gmail app (uit PlayStore) crasht steeds. Uninstall --> geen problemen meer.

Dit had ik ook gepost op XDA, maar toen werd ik afgemaakt wegens het ontbreken van logs en zo :-(

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
Draai nu dus op Foxhound, en kwam er onlangs achter dat er geen notitie-app meer blijkt te zijn. Weet iemand hoe ik de (gebackuppede) *.smm file op een of andere weer zichtbaar kan krijgen op mijn telefoon (of computer)? Ik heb bepaalde info namelijk nodig en de enige optie die ik op dit moment zie is terug gaan naar stock, importeren en de notities kopieren/plakken. Dat moet toch makkelijker kunnen?!

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 17:16
Bonkdoos schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:48:
Draai nu dus op Foxhound, en kwam er onlangs achter dat er geen notitie-app meer blijkt te zijn. Weet iemand hoe ik de (gebackuppede) *.smm file op een of andere weer zichtbaar kan krijgen op mijn telefoon (of computer)? Ik heb bepaalde info namelijk nodig en de enige optie die ik op dit moment zie is terug gaan naar stock, importeren en de notities kopieren/plakken. Dat moet toch makkelijker kunnen?!
gebruik foxhound 1.4.2 en heb wel gewoon de smemo app, deze kun je selecteren bij de aroma installer als je custom install kiest.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Sandrioni schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:36:
[...]

Deze heb ik ook. Bevalt idd prima!

Paar probleempjes (wellicht kun jij mij helpen als het bij jou wél werkt):

Notificatie-LED werkt niet. Wel voor de batterij (laden, bijna leeg, vol), maar niet voor apps (WhatsApp, SMS). Hij blinkt 1x, en dat was het.

Laatste versie van Gmail app (uit PlayStore) crasht steeds. Uninstall --> geen problemen meer.

Dit had ik ook gepost op XDA, maar toen werd ik afgemaakt wegens het ontbreken van logs en zo :-(
Welke versie heb je van de rom? Ik heb zojuist 1.9.6 erop gezet. De stappen die ik neem bij het flashen zijn als volgt:

-Backup via TBP
-Backup instellingen van Nova launcher
-Opstarten in recovery mode
-Factory reset
-Wipe partitiion cache
-Adv/Wipe dalvik cache
-Rom flashen
-Gapps flashen
-Reboot
-Backup TBP terugzetten waar nodig
-Backup Nova terugdraaien.

Waarom noem ik dit? Omdat ik bij het volgen van dit stramien geen probleem ondervind bij Gmail. Ik kreeg via Play store de melding dat er een update beschikbaar is. Na het installeren van deze uptdate, werkt Gmail nog steeds goed.

Wat betreft de notificatie-led: ik onderschrijf jouw bevindingen. Ik krijg een blinkende led bij Whatsapp (ook in de kleur die ooit via de Temasek rom had ingesteld), maar ik krijg geen blinkende led bij bv Rumble, terwijl notifiers toch aanstaan. Ik ben ook wel benieuwd hoe dit verholpen kan worden. Nu meen ik mij te herinneren dat er in de Temasek rom (geen idee welke versie, die gast komt vaker met een update dan hij waarschijnlijk onderbroeken verwisselt, maar dat terzijde) een aparte app was voor led instellingen.

Is er overigens een manier om systeeminstellingen makkelijk terug te kunnen rollen? Ik zie dat Paranoid een backupfunctie ondersteunt, maar dit kan wellicht handig zijn bij het switchen naar andere roms.

Een andere rom erop gooien is zo gepiept, maar ik vind 'alles weer naar het oude' zetten een beetje vervelend worden. In het begin vond ik dit wel leuk, want dan kan je je homescreen aanpassen enz, maar ondertussen ben ik er wel uit hoe die eruit moet zien (handig via Nova backup), maar van de systeemsettings zou ik ook graag een backupmogelijkheid zien. Iemand een idee?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:06:
[...]

Welke versie heb je van de rom? Ik heb zojuist 1.9.6 erop gezet. De stappen die ik neem bij het flashen zijn als volgt:

-Backup via TBP
-Factory reset
-Wipe partitiion cache
-Adv/Wipe dalvik cache
-Rom flashen
-Gapps flashen
-Reboot

Waarom noem ik dit? Omdat ik bij het volgen van dit stramien geen probleem ondervind bij Gmail. Ik kreeg via Play store de melding dat er een update beschikbaar is. Na het installeren van deze uptdate, werkt Gmail nog steeds goed.

Wat betreft de notificatie-led: ik onderschrijf jouw bevindingen. Ik krijg een blinkende led bij Whatsapp (ook in de kleur die ooit via de Temasek rom had ingesteld), maar ik krijg geen blinkende led bij bv Rumble, terwijl notifiers toch aanstaan. Ik ben ook wel benieuwd hoe dit verholpen kan worden. Nu meen ik mij te herinneren dat er in de Temasek rom (geen idee welke versie, die gast komt vaker met een update dan hij waarschijnlijk onderbroeken verwisselt, maar dat terzijde) een aparte app was voor led instellingen.

Is er overigens een manier om systeeminstellingen makkelijk terug te kunnen rollen? Ik zie dat Paranoid een backupfunctie ondersteunt, maar dit kan wellicht handig zijn bij het switchen naar andere roms.

Een andere rom erop gooien is zo gepiept, maar ik vind 'alles weer naar het oude' zetten een beetje vervelend worden. In het begin vond ik dit wel leuk, want dan kan je je homescreen aanpassen enz, maar ondertussen ben ik er wel uit hoe die eruit moet zien (handig via Nova backup), maar van de systeemsettings zou ik ook graag een backupmogelijkheid zien. Iemand een idee?
Waarom gebruik je nova backup? Ik backup nova ook via tb ? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Nova zit geintegreerd in de Paranoid rom (als ik het goed heb). TB maakt geen backup van Nova, althans, niet bij mij. Het voordeel van de backup met Nova zelf, is dat ik bij het upgraden van de rom (naar een nieuwere versie van Paranoid) heel snel m'n launcher instellingen terug heb. En als ik switch naar een andere rom, dan download ik Nova opnieuw en heb ik alsnog baat bij de backup van Nova zelf.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
wilmundo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:06:
[...]

-Backup via TBP
-Factory reset
-Wipe partitiion cache
-Adv/Wipe dalvik cache
-Rom flashen
-Gapps flashen
-Reboot

Ik heb het probleem al sinds 1.9.3a, en daarbij heb ik een full wipe gedaan. Ik weet niet of de bug ook bij bv Temasek voorkomt. Ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft met DPI.

Vindt overigens die hogere DPI instellingen superhandig. Linkerkant de menu's/labels/wat dan ook, en rechts je opties. Heerlijk. Mocht ik ooit weer teruggaan naar een Sammy ROM of Temasek, zal dat wel een 'stap terug' zijn.

Gmail vind ik niet (meer) zo erg, die Notificatie LED wel. Nu zie ik niet of ik iets gemist heb of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|Longtime lurker, firsttime poster.

Heb m'n S3 al een paar weken. Maar aangezien ik een totale noob ben met Android nog niet geroot en/of geflashed. Tot gisteravond dan :)

Met behulp van de deze thread en xda-developers forum, geroot en geflashed naar Temasek v16 + GAPPS. (eerst volledige backup en EFS backup gemaakt)

Vind Temasek erg fijn en snel werken. Geen overbodige poespas. Wel moest ik naar wat instellingen opzoek. En ik moet ook nog een aantal functies testen. Maar vooralsnog ben ik erg blij met deze versie. Na het flashen heb ik wel de Google-search uitgeschakeld omdat ik die zoekbalk hinderlijk vind op m'n homescreen.

N.a.v. Siliteks post op pagina 34 gelijk die mooie SSD-theme toegepast. Kreeg wel een foutmelding m.b.t. grote van de achtergrond maar verder geen problemen. Ziet er erg mooi uit.
Heb alleen een probleem met het verplaatsen van de clock (OMC). Ik krijg em niet op de 'bovenste rij' zoals Silitek en de maker van SSD zelf. Hebben jullie enig idee? Heeft dit te maken met de theme of met de rom? Of mogelijk dat de oude locatie van de Google zoekbar dwarszit?

Heb nog nooit een screenshot gemaakt van m'n homescreen. Op de S3 zou dat moeten kunnen d.m.v. Homeknop + Powerknop in te drukken. Niet gedaan voor ik em heb geflashed maar na de flash werkt die functie niet. Toetsel gaat gewoon in standby. Is dit normaal of is er gewoon een andere toetsencombinatie voor?

Al met al erg tevreden met deze flash. Maar ook een beetje verbaasd dat het rooten/flashen zo makkelijk gaat. :P Was waarschijnlijk veel sneller overgegaan op een custom rom als ik dat had geweten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:24
Screenshot op de S3 gaat door middel van een swipe.
Met de meskant van je hand over het scherm vegen en dan maakt die een screenie.
Kijk wel bij motion / beweging onder system settings dat het aan staat.
En het stomme bij mij is dat het beter werkt als ik van links naar rechts veegt.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:00:
|Longtime lurker, firsttime poster.

Heb m'n S3 al een paar weken. Maar aangezien ik een totale noob ben met Android nog niet geroot en/of geflashed. Tot gisteravond dan :)

Met behulp van de deze thread en xda-developers forum, geroot en geflashed naar Temasek v16 + GAPPS. (eerst volledige backup en EFS backup gemaakt)

Vind Temasek erg fijn en snel werken. Geen overbodige poespas. Wel moest ik naar wat instellingen opzoek. En ik moet ook nog een aantal functies testen. Maar vooralsnog ben ik erg blij met deze versie. Na het flashen heb ik wel de Google-search uitgeschakeld omdat ik die zoekbalk hinderlijk vind op m'n homescreen.

N.a.v. Siliteks post op pagina 34 gelijk die mooie SSD-theme toegepast. Kreeg wel een foutmelding m.b.t. grote van de achtergrond maar verder geen problemen. Ziet er erg mooi uit.
Heb alleen een probleem met het verplaatsen van de clock (OMC). Ik krijg em niet op de 'bovenste rij' zoals Silitek en de maker van SSD zelf. Hebben jullie enig idee? Heeft dit te maken met de theme of met de rom? Of mogelijk dat de oude locatie van de Google zoekbar dwarszit?

Heb nog nooit een screenshot gemaakt van m'n homescreen. Op de S3 zou dat moeten kunnen d.m.v. Homeknop + Powerknop in te drukken. Niet gedaan voor ik em heb geflashed maar na de flash werkt die functie niet. Toetsel gaat gewoon in standby. Is dit normaal of is er gewoon een andere toetsencombinatie voor?

Al met al erg tevreden met deze flash. Maar ook een beetje verbaasd dat het rooten/flashen zo makkelijk gaat. :P Was waarschijnlijk veel sneller overgegaan op een custom rom als ik dat had geweten. :)
;) ..screenshot maken met CM10 simpelweg door powerbutton even ingedrukt houden en in de popup>schermafdruk kiezen. Indien niet daar dan in system>power menu screenshot aanvinken.
Samsung swipe screenschot werkt niet meer op CM10.

Wat erg goed werkt Screenshot V2.3 van Kastor Soft. Daarmee maakt je van alles een shot.
Gebruik het al jaren.

Inmiddels zijn we op V17 belandt..wederom erg goed. Blijf zolang de officiële JB nog niet gereleased op Temasek. Er is al een JB AOSP versie, maar (nog) niet interessant voor mij.

Combineren met verschillende themes,launchesr en lockapps kun je heel de rom customizer naar smaak.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/35aotae.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/29ftso9.png

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/28veuma.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2zzndvk.png
Zen

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan en Silitek bedankt voor jullie hulp/uitleg. De swipe werkt inderdaad niet meer helaas.

De powerknop-popupmenu werkt echter perfect. Zodra ik alle functies die ik veel gebruik heb getest en alles werkt naar behoren zal ik met apps aan de slag gaan. Screenshot V2.3 ga ik er zeker opzetten. Zal even de change-list van Temasek bekijken of ik ook overwil naar v17. Op dit moment ben ik nog vanalles aan het uitproberen.

Het enige waar ik nog tegen aan loop is dat de OMC (OneMoreClock) niet te verplaatsen is naar een rij erboven. Zie pic hierbeneden. Ik weet nieteens of dit een ROM, theme, widget, setting kwestie is of gewoon een andere app (zoals Google-search die daar eerst stond)

Afbeeldingslocatie: http://i1063.photobucket.com/albums/t519/DigitalOverd0se/Screenshot_2012-08-07-09-47-08SmallMove.png

Mmh, zie dat ik m'n wolkje nog een beetje naar links moet blazen :P

Mooi gecustomized Silitek. Rustig aan de ogen, geen tirelantijntjes. Hou zelf ook erg van minimalistich. Aparte knopjes (homescreen), heel wat anders dan je normaal ziet. Zelf gemaakt of uit een icon-pack/theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:20:
Rhodan en Silitek bedankt voor jullie hulp/uitleg. De swipe werkt inderdaad niet meer helaas.

De powerknop-popupmenu werkt echter perfect. Zodra ik alle functies die ik veel gebruik heb getest en alles werkt naar behoren zal ik met apps aan de slag gaan. Screenshot V2.3 ga ik er zeker opzetten. Zal even de change-list van Temasek bekijken of ik ook overwil naar v17. Op dit moment ben ik nog vanalles aan het uitproberen.

Het enige waar ik nog tegen aan loop is dat de OMC (OneMoreClock) niet te verplaatsen is naar een rij erboven. Zie pic hierbeneden. Ik weet nieteens of dit een ROM, theme, widget, setting kwestie is of gewoon een andere app (zoals Google-search die daar eerst stond)

[afbeelding]

Mmh, zie dat ik m'n wolkje nog een beetje naar links moet blazen :P

Mooi gecustomized Silitek. Rustig aan de ogen, geen tirelantijntjes. Hou zelf ook erg van minimalistich. Aparte knopjes (homescreen), heel wat anders dan je normaal ziet. Zelf gemaakt of uit een icon-pack/theme?
Standaard launcher laat het niet toe om OMC tot bovenaan je scherm te resizen.. Nova of Apex wel ;)
Zit heden op 360Launcher redelijk onbekent maar zeer mooi, snel en pracht themes. (icons b.v)
Voor in de theme chooser CM10 kun je Ghost white theme (nexus) gebruiken.
Klok widget van UCCW voor de geintresseerde kan ik de unzip clock wel even uploaden..

Verder ben je aardig op weg met customizen ;) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik denken dat ik Temasek toch niet wil houden. Heeft iemand nog een leuke CM9 ROM? CM10 is het toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Even weer een vraag.. Jullie hebben het telkens over temasek, en weer een nieuwe release van.....? Inmiddels v17? Geen idee wat er bedoeld wordt! Dat theme wat je gebruikt ziet er in ieder geval mooi uit Silitek! Wat gebruik je nou precies?

Ik gebruik momenteel toch weer MIUI en die bevalt tot nu toe heel goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, verkeerde topic, is het mogelijk mijn bericht te verwijderen?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:05:
Even weer een vraag.. Jullie hebben het telkens over temasek, en weer een nieuwe release van.....? Inmiddels v17? Geen idee wat er bedoeld wordt! Dat theme wat je gebruikt ziet er in ieder geval mooi uit Silitek! Wat gebruik je nou precies?

Ik gebruik momenteel toch weer MIUI en die bevalt tot nu toe heel goed! :)
V18 doe maar :P ..Temasek versie inmiddels. Wat theme betreft moet je 360Launcher hebben als basis.
Voor de CM10 gebruikers onder ons..althans, heb ik de mooiste en snelste gallery ooit gezien en werkt perfect.
Install APK en klaar ( werkt waarschijnlijk ook op andere rommetjes)

[APP] Xperia Album (Photo Gallery) *Awesome*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
silitek schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:40:
[...]

V18 doe maar :P ..Temasek versie inmiddels. Wat theme betreft moet je 360Launcher hebben als basis.
Voor de CM10 gebruikers onder ons..althans, heb ik de mooiste en snelste gallery ooit gezien en werkt perfect.

Klopt werkt ook op revolution van mike 1986, heb hem ook en werkt idd erg mooi en zeeeeeer soepel :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:38:
Klopt werkt ook op revolution van mike 1986, heb hem ook en werkt idd erg mooi en zeeeeeer soepel :P :9
Alleen nogal naadje dat je geen media kan sharen, levert een FC op, dus weer terug naar QuickPic it is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:42:
[...]

Alleen nogal naadje dat je geen media kan sharen, levert een FC op, dus weer terug naar QuickPic it is :)
Das waar maar misschien dat ze dat nog wel voor elkaar kunnen krijgen zou wel top zijn dan :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:42:
[...]

Idd QuickPic maar voor zo te blieken is het wel tof....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
silitek schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:40:
[...]

Dus dat theme krijg je gewoon met een launcher? Hoe kan het dan dat ook je bel app getweaked is.. Dat kan toch niet met een launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

ROM weten te vergallen, kom ook niet meer in CWM. Gewoon CF-root opnieuw flashen of heeft iemand anders een leuke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb nu ook een Galaxy S3, aan het inlezen welke rom ik er het beste op kan zetten.
Maar CM10 is dus nog een beetje een no-go zoals ik het hier lees?
Vanavond maar eens met CM9 prutsen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
TripleQ schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:01:
Heb nu ook een Galaxy S3, aan het inlezen welke rom ik er het beste op kan zetten.
Maar CM10 is dus nog een beetje een no-go zoals ik het hier lees?
Vanavond maar eens met CM9 prutsen dan
Helemaal niet..CM10 is geweldig. :9
powermarcel10 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:51:
[...]

Dus dat theme krijg je gewoon met een launcher? Hoe kan het dan dat ook je bel app getweaked is.. Dat kan toch niet met een launcher?
Klopt, nodig Ghost theme Cm10/AOPK (nexus) in theme chooser. Dan de 360Launcher een mix maken zeg maar. :)

[ Voor 35% gewijzigd door silitek op 09-08-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb denk ik mijn modem verkracht. Flash nu in ieder geval ParanoidAndroid en SiyahKernel in CWM. Welke modem kan erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Amanoo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:35:
Ik heb denk ik mijn modem verkracht. Flash nu in ieder geval ParanoidAndroid en SiyahKernel in CWM. Welke modem kan erbij?
LF5 altijd goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dr is trouwens weer een updatje onderweg van samsung om de memleak te dichten ;).....je kan hem zelf ook flashen via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1740061

[ Voor 9% gewijzigd door dave1972 op 09-08-2012 16:37 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
btw silitek...op jou bestandje van die clockwidget zit een key :?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Je link twee posts boven deze werkt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb nog steeds geen verbinding met het telefoonnetwerk... Ook niet met LF5.
In beschikbare netwerken zie ik overigens rustig T-Mobile NL, vodafone NL en NL KPN bij mijn beschikbare netwerken, maar verbinding maken wil niet. Als ik op T-Mobile klik zegt hij dat die niet beschikbaar is.
EFS stuk, misschien? ik heb er nog backups van.

[ Voor 64% gewijzigd door Amanoo op 09-08-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beter komt dit CM10 thema snel uit! Ziet er prachtig uit!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1799362

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
TripleQ schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:00:
Je link twee posts boven deze werkt ook niet...
hmm ik zie t f veranderen #EDIT....WORKS#

[ Voor 4% gewijzigd door dave1972 op 09-08-2012 16:38 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:58:
btw silitek...op jou bestandje van die clockwidget zit een key :?
Probeer het nog eens UCCW Da Rolleyes

***wachtwoord*** rolleyes ;)
Hou deze al een tijdje in de gaten..zit weinig progressie in nu is de dev weleens waar op vakantie, dat wel!
Zwaar fotoshop maar als de icons er zo uit komen te zien :9

[ Voor 43% gewijzigd door silitek op 09-08-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
silitek schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:41:
[...]

Probeer het nog eens UCCW Da Rolleyes

[...]

Hou deze al een tijdje in de gaten..zit weinig progressie in nu is de dev weleens waar op vakantie, dat wel!
Zwaar fotoshop maar als de icons er zo uit komen te zien :9
Nog steeds een ww op :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Net geinstalleerd, top weer, behalve.....de notification LED doet het niet meer. Geniale feature, kan niet meer zonder. Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Bonkdoos schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:12:
[...]

Net geinstalleerd, top weer, behalve.....de notification LED doet het niet meer. Geniale feature, kan niet meer zonder. Iemand??
Nope zou t niet weten ik gebruik zelf Android Revolution close to stock..smooth en perfecte accu duur.....oh...en LED doet het wel :+ _O-

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
dave1972 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:17:
[...]

Nope zou t niet weten ik gebruik zelf Android Revolution close to stock..smooth en perfecte accu duur.....oh...en LED doet het wel :+ _O-
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Amanoo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:10:
Ik heb nog steeds geen verbinding met het telefoonnetwerk... Ook niet met LF5.
In beschikbare netwerken zie ik overigens rustig T-Mobile NL, vodafone NL en NL KPN bij mijn beschikbare netwerken, maar verbinding maken wil niet. Als ik op T-Mobile klik zegt hij dat die niet beschikbaar is.
EFS stuk, misschien? ik heb er nog backups van.
Mijn IMEI lijkt kloppend. Iemand enig idee?
Ik denkd at ik het weet, mijn nieuwe abonnement is waarschijnlijk ingegaan!

[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 09-08-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Amanoo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Mijn IMEI lijkt kloppend. Iemand enig idee?
Ik denkd at ik het weet, mijn nieuwe abonnement is waarschijnlijk ingegaan!
Ik zou gewoon f stockrom flashen dan kijken wat ie doet............................ 8)7 8)7 _O- tsja dat zou ook nog kennen :+

[ Voor 10% gewijzigd door dave1972 op 09-08-2012 20:32 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Draai nu de Android revolution 2.1.1. Eerste indrukken zijn wel soepeltjes inderdaad, maar qua software volledig stock, er is niks te tweaken, mis Foxhound dus wel! Heeft iemand al Foxhound 1.4.3 draaien met werkend notification LED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bonkdoos schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:13:
[...]

Draai nu de Android revolution 2.1.1. Eerste indrukken zijn wel soepeltjes inderdaad, maar qua software volledig stock, er is niks te tweaken, mis Foxhound dus wel! Heeft iemand al Foxhound 1.4.3 draaien met werkend notification LED?
Ik draai nu 1.4.3 en de led's werken gewoon. Ik draai sinds 1.3 Foxhound en ze hebben het bij mij altijd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
silitek schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:10:
[...]

Helemaal niet..CM10 is geweldig. :9
Je had gelijk! Sinds gisteravond CM10 Temasek erop, en de v20 zojuist geïnstalleerd...
Werkt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
PilatuS schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:07:
[...]

Ik draai nu 1.4.3 en de led's werken gewoon. Ik draai sinds 1.3 Foxhound en ze hebben het bij mij altijd gedaan.
same here, enige wat al sinds een paar versies is bij foxhound is dat dlna niet aangezet kan worden. (settings->wireless network more settings -> nearby devices (dlna))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
TripleQ schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:00:
[...]

Je had gelijk! Sinds gisteravond CM10 Temasek erop, en de v20 zojuist geïnstalleerd...
Werkt als een zonnetje!
werkt op zich wel soepel, maar mis toch kleine dingetjes. camera wat nog niet helemaal af is (save pics op sd) enz. Ik wacht wel op de beta of de sammy jb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Mouki_9 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:21:
[...]

werkt op zich wel soepel, maar mis toch kleine dingetjes. camera wat nog niet helemaal af is (save pics op sd) enz. Ik wacht wel op de beta of de sammy jb :P
Tjah ik kom vanaf een zwaar instabiele CM10 op de Galaxy S1 versie met aardig wat lag..
Dan is dit wel een verbetering :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Mouki_9 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:20:
[...]

same here, enige wat al sinds een paar versies is bij foxhound is dat dlna niet aangezet kan worden. (settings->wireless network more settings -> nearby devices (dlna))
Kan het zijn dat de LED niet werkt om dat ik in de custom install een bepaald iets niet aangevinkt heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonkdoos schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Kan het zijn dat de LED niet werkt om dat ik in de custom install een bepaald iets niet aangevinkt heb?
Heb daar ook bijna niks aangevinkt en hier werkt hij wel, (gebruikt wel geen batterij notificatie, de rest wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 22:06
nvm, kies niet geinstalleerd... :P

[ Voor 94% gewijzigd door Dirrukje op 10-08-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Ik run nu een paar dagen Temasek V15 en ik moet zeggen dat het me behoorlijk tegenvalt. De batterijduur is gehalveerd t.o.v. de officiële rom toen ik 'm nog niet geroot had. Daarom ga ik denk ik weer terug naar de normale rom, is dat een kwestie van gewoon een factory reset in het recovery menu? Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
laurson schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:32:
Ik run nu een paar dagen Temasek V15 en ik moet zeggen dat het me behoorlijk tegenvalt. De batterijduur is gehalveerd t.o.v. de officiële rom toen ik 'm nog niet geroot had. Daarom ga ik denk ik weer terug naar de normale rom, is dat een kwestie van gewoon een factory reset in het recovery menu? Bvd.
Nope f ROM downloaden op samfirmware dan f wipen flashen en klaar :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
laurson schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:32:
Euhmmmm, neen. Een factory reset doe je op je huidige ROM, dus dan krijg je gewoon weer je 'lege' Temasek ROM terug.

Je zult een nieuwe ROM moeten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Thanks.

Hoe zijn trouwens jullie ervaringen mbt de batterijduur bij de Temasek of een andere geflashde rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Bonkdoos schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Probeer light flow eens.
Die gebruik ik en werk prima.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Iemand die de LH1 modem werkend heeft gekregen? Zie hier en hier.

Ik heb de update als volgt uitgevoerd: Rom Manager>Download Rom>(tabje Free) codeworkx>(tabje baseband) en selecteer LH1 Modem.

Hoewel ik graag de battery drain van ca. 15-20% in de nacht zou willen verliezen (voornamelijk AudioOut_2), is dit niet de juiste modem voor mij. Ik hoorde de tegenpartij niet. Niet via de speaker, noch via de luidspreker. Jammer. Ik heb de Paranoid rom (v. 1.9.6a), geen aangepaste kernel en ik heb Vodafone. Needless to say dat ik terug ben gegaan naar de XXLFB modem.

Iemand overigens een idee waar die AudioOut_2 aan te wijten is? Heb er zelf weinig tot niets over gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door wilmundo op 10-08-2012 18:20 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dit thema in Fox hound te integreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:32:
[...]

Is het mogelijk dit thema in Fox hound te integreren?
Nope denk het niet, of ze moeten hem opnieuw maken voor sammy based roms :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:36:
[...]

Nope denk het niet, of ze moeten hem opnieuw maken voor sammy based roms :+
Jammer was het proberen waard, maar om de boel nu om zeep te helpen is ook geen goed idee.
Ps Fox hound 1,4,3 draait wel lekker en is zeer zuinig met de laatste siah kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Is er ook een ROM waar audio by dre technologie in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

Jammer was het proberen waard, maar om de boel nu om zeep te helpen is ook geen goed idee.
Ps Fox hound 1,4,3 draait wel lekker en is zeer zuinig met de laatste siah kernel.
Verklaar zuinig?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dirrukje schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:55:
Is er ook een ROM waar audio by dre technologie in zit?
Nope nog niet :P

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu na hele dag nog 65% over.
Wifi, bluetooth, sync, gps steeds aan.
2 uur muziek geluisterd via luidspreker op het luidst.
beetje gebeld en wat gesurft.

Kortom, zeer mooi

Ga morgen of overmorgen eens een goede test maken met 2 verschillende accu's

Iemand een "maak zo snel mogelijk de batterij leeg app" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Het is toch eigenlijk wel een uitdaging om de juiste rom te kiezen. En met name omdat ik die handige tweakjes van Samsung wel wil behouden in mijn custom ROM. Zoals S-Voice, schudden bij je contact en hij belt het contact, video blijven kijken bij browsen. Samsung heeft toch veel van dit soort handige zaken toegevoegd welke de reden waren om voor sgs3 te gaan ipv de one x.

Zaken zoals dropbox en die overbodige samsung apps kunnen er uiteraard wel af.

Iemand enig idee welke ROM optimaal is getweaked maar wel die leuke softwaretweaks van samsung heeft behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirrukje schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:17:
Het is toch eigenlijk wel een uitdaging om de juiste rom te kiezen. En met name omdat ik die handige tweakjes van Samsung wel wil behouden in mijn custom ROM. Zoals S-Voice, schudden bij je contact en hij belt het contact, video blijven kijken bij browsen. Samsung heeft toch veel van dit soort handige zaken toegevoegd welke de reden waren om voor sgs3 te gaan ipv de one x.

Zaken zoals dropbox en die overbodige samsung apps kunnen er uiteraard wel af.

Iemand enig idee welke ROM optimaal is getweaked maar wel die leuke softwaretweaks van samsung heeft behouden?
Als je blij bent met de stock ROM dan verberg gewoon die "overbodige" dingen in het menu en wees er blij mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Mwa, die stockrom met al zijn meuk neemt 400-500 MB van me ram in beslag, en er is maar 200-300 over! Bij nieuwe Custom ROM's weet ik gewoon dat dit beter geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dirrukje schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:33:
Mwa, die stockrom met al zijn meuk neemt 400-500 MB van me ram in beslag, en er is maar 200-300 over! Bij nieuwe Custom ROM's weet ik gewoon dat dit beter geregeld is.
Niet helemaal waar hoor, zat custom roms die net zoveel ram overhouden, alleen de volledig gestripte roms niet :+ :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Oke, heb je dan een tip welke ROM niet gelijk het merendeel van me RAM verbruikt? Ik wil namelijk genoeg over houden om te customizen en me widgets erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dirrukje schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:40:
Oke, heb je dan een tip welke ROM niet gelijk het merendeel van me RAM verbruikt? Ik wil namelijk genoeg over houden om te customizen en me widgets erop te zetten.
Ram zegt niet zoveel hoor, ik gebruik zelf Android Revolution van Mike1986, is gewoon stock maar qua performance veel beter dan stock ;) heb het vergeleken met de S3 van mn vrouw die weer terug is naar stock en het verschil is echt huge.....Ik heb voldoende widgets open staan en zo smooth als babybilletjes :+ _/-\o_ ....maar goed er zijn er genoeg om uit te kiezen, en flashen is zo gebeurd dus ik zou zeggen gewoon proberen en kijk welke het beste bij jou past 8)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Haha toevallig.. Zat er al aan te denken om vandaag Revolution uit te proberen! Of CM9, voor cm9 zag ik bovenaan deze pagina leuke theme staan, Cobalt. Genoeg uit te proberen dus vandaag. In ieder geval bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Die Beats by Dre technologie zat eerst ingebakken in Paranoid roms, maar is naderhand verwijderd. Je kunt een app downloaden uit de market, die deze functie toevoegt, zie hier. Moet je toestel wel geroot zijn, maar grote kans dat dat reeds het geval als je deze topic leest.

Ik heb zeer slecht wi-fi ontvangst op de plek waar ik het meeste zit met de S3. Moet zelfs regelmatig overschakelen naar 3G om internetverbinding te hebben: yep, 1 streepje wifi... Als je het toestel 30cm omhoog/omlaag/links/rechts beweegt, kan dat al invloed hebben op het signaal. Heel frustrerend. Vooral omdat andere apparaten geen slecht ontvangst hebben. Iemand enig idee of je de wi-fi ontvanger in de S3 gevoeliger kan maken? Las iets over een energiebesparende modus die je kon benaderen via *#1011# (of iets dergelijks, maar die methode werkt niet.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is *#0011# daarna linkse toets dan kiezen voor wifi daarna zie je aan staan. Deze uitzetten werkte bij mij prima, een nadeel vreet batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Dat is inderdaad de code die ik heb gebruikt. Helaas krijg ik de foutmelding 'Connection problem or invalid MMI code'. In het Nederlands 'Verbingsprobleem of ongeldige MMI-code'.

Heel frustrerend. Ik heb het zojuist een half uur lang lopen proberen, dmv tips op andere fora, zoals een extra * toevoegen voor de code of een extra ',' toevoegen aan het einde. Niets werkt. :( :( Iemand enig idee?

Ik draai Paranoid JB versie 1.9.6a icm Vodafone.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:16:
Dat is inderdaad de code die ik heb gebruikt. Helaas krijg ik de foutmelding 'Connection problem or invalid MMI code'. In het Nederlands 'Verbingsprobleem of ongeldige MMI-code'.

Heel frustrerend. Ik heb het zojuist een half uur lang lopen proberen, dmv tips op andere fora, zoals een extra * toevoegen voor de code of een extra ',' toevoegen aan het einde. Niets werkt. :( :( Iemand enig idee?

Ik draai Paranoid JB versie 1.9.6a icm Vodafone.
Had je die slechte wifi verbinding ook met de orginele firmware?
Ik draai hier Fox hound 1.4.3 met siah kernel en dat werkt formidabel.
Misschien eens een andere rom proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
CM10 Temasek V22 24..en het wordt beter en beter
Lang moeten wachten maar daar is tie dan. Voor mij de mooiste icons ooit gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/hx18qx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:59:
CM10 Temasek V22..en het wordt beter en beter
Lang moeten wachten maar daar is tie dan. Voor mij de mooiste icons ooit gemaakt.

[afbeelding]
Ziet er echt gaaf uit wauwwww :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
silitek schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:59:
CM10 Temasek V22..en het wordt beter en beter

[afbeelding]
Stomme vraag, hoe zet je die aan?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Taigu schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:24:
[...]

Stomme vraag, hoe zet je die aan?
[Theme Chooser][XHDPI] elemente for AOKP/CM9/10

Aan 8) ..theme apk install en in CM9/10 theme chooser. Icons manual instellen (nova/apex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Probeer het te installeren, krijg de melding dat het thema onjuist is gecomprimeerd, en het niet toegepast kan worden. Enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt? Verkeerde download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Dirrukje schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:26:
Probeer het te installeren, krijg de melding dat het thema onjuist is gecomprimeerd, en het niet toegepast kan worden. Enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt? Verkeerde download?
Komt vaker voor theme chooser "bug"..keertje reboot en dan nog eens proberen.
of terug naar system theme, aantal keer switchen tussen theme's. ;) ..
Als je de vraag krijgt theme mist een aantal blablabla..gewoon negeren.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:44:
[...]

[Theme Chooser][XHDPI] elemente for AOKP/CM9/10

Aan 8) ..theme apk install en in CM9/10 theme chooser. Icons manual instellen (nova/apex).
Ligt het aan mij of is dit thema daar niet meer te downloaden? Er zouden files in de attachment moeten zitten, maar die kan ik nergens vinden. Er is wel een Play Store link, maar ik kan daar niet betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 01:09:
[...]

Ligt het aan mij of is dit thema daar niet meer te downloaden? Er zouden files in de attachment moeten zitten, maar die kan ik nergens vinden. Er is wel een Play Store link, maar ik kan daar niet betalen 8)7
Ja, modjes van XDA zijn weer eens overgevoelig. Icons zijn wel (nog) verkrijgbaar. Lees de laatste 10 pagina's van de theme topic eens door.

Forum rules states you cannot make money from your work here at XDA
Link to Play store paid version removed.
If you wish to support the developer look for the theme in the Play Store
Forum Moderator

;)

Edit mediafire link is weer online

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 13-08-2012 08:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Yeah tomasek V24. I like it too ;)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/21kcppz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34
Als mijn wifi verbonden is met een netwerk is mijn batterij binnen no time leeg. Dit issue is opeens gekomen (na een update van Samsung apps), en is nu niet meer weg te krijgen. Zelfs na een factory reset blijft ie de batterij leegtrekken. Als wifi wel aanstaat maar niet verbonden is met een netwerk is het batterij verbruik normaal.

Zoals al gezegd werkt een factory reset niet. Nu zie ik in Samsung Kies de optie: Noodherstel firmware staan. Ik weet niet precies wat deze optie is en wat het doet. Is het een flash? En zo ja, doet het iets met mijn garantie? En bovendien: is het anders dan de factory reset die je in de gsm zelf kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
zunrob schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:28:
Als mijn wifi verbonden is met een netwerk is mijn batterij binnen no time leeg. Dit issue is opeens gekomen (na een update van Samsung apps), en is nu niet meer weg te krijgen. Zelfs na een factory reset blijft ie de batterij leegtrekken. Als wifi wel aanstaat maar niet verbonden is met een netwerk is het batterij verbruik normaal.

Zoals al gezegd werkt een factory reset niet. Nu zie ik in Samsung Kies de optie: Noodherstel firmware staan. Ik weet niet precies wat deze optie is en wat het doet. Is het een flash? En zo ja, doet het iets met mijn garantie? En bovendien: is het anders dan de factory reset die je in de gsm zelf kunt doen?
Deze vraag heb je ook al gesteld in het ervaringen topic, crossposten is niet zo 8)

Wellicht zit het hem toch in je samsung apps die telkens connectie maken met het internet (om welke reden dan ook). Probeer ze anders te freezen via applicatiebeheer met de optie "uitzetten". Ik begrijp namelijk dat je toestel nog niet geroot is?

Wat ook zou kunnen is dat je S3 niet lekker werkt icm je router, hierover is ook al het eea te vinden op GoT en XDA. Als je hier niks aan hebt veranderd, dan zou dit niet het probleem moeten zijn.

Het terugzetten van een noodherstelbestand kan geen kwaad, die heb je waarschijnlijk laten aanmaken toen je voor de eerste keer met kies verbonden was.

Om toch on-topic te zijn, kom je er echt niet uit... lees dit topic eens goed door en overweeg om je toestel te voorzien van een customrom. Ik draai nu enige weken foxhound (1.4.3) en ben daar zeer over te spreken. Succes!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34
renzo4000 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Deze vraag heb je ook al gesteld in het ervaringen topic, crossposten is niet zo 8)

Wellicht zit het hem toch in je samsung apps die telkens connectie maken met het internet (om welke reden dan ook). Probeer ze anders te freezen via applicatiebeheer met de optie "uitzetten". Ik begrijp namelijk dat je toestel nog niet geroot is?

Wat ook zou kunnen is dat je S3 niet lekker werkt icm je router, hierover is ook al het eea te vinden op GoT en XDA. Als je hier niks aan hebt veranderd, dan zou dit niet het probleem moeten zijn.

Het terugzetten van een noodherstelbestand kan geen kwaad, die heb je waarschijnlijk laten aanmaken toen je voor de eerste keer met kies verbonden was.

Om toch on-topic te zijn, kom je er echt niet uit... lees dit topic eens goed door en overweeg om je toestel te voorzien van een customrom. Ik draai nu enige weken foxhound (1.4.3) en ben daar zeer over te spreken. Succes!
Sorry, ik had op een Engels forum gelezen dat deze Emergency Firmware een soort van flash was, en dat een bepaalde teller dan omhoog werd gezet. Daarom leek deze specifieke vraag mij het meest geschikt voor dit topic.
Ik ben inderdaad nog niet geroot. Dat ie niet werkt met een specifieke router kan. Maar dat zou met 3 routers zijn. Bovendien deed ie het daar eerst wel zonder problemen.

Ik dacht trouwens dat die emergency firmware gedownload wordt van Samsung servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Draai nu (weer) Foxhound 1.4.3, de black edition 8)
Weet iemand of het mogelijk is de layout te wijzigen naar Stock zonder de hele ROM opnieuw te installeren (en dus weer alle app's en systeeminformatie kwijt te zijn)?
Ik weet, ik kan een volledige Titaniumbackup maken, maar is toch weer een heel gedoe en sommige apps installeer ik liever handmatig ipv terug te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonkdoos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:57:
Draai nu (weer) Foxhound 1.4.3, de black edition 8)
Weet iemand of het mogelijk is de layout te wijzigen naar Stock zonder de hele ROM opnieuw te installeren (en dus weer alle app's en systeeminformatie kwijt te zijn)?
Ik weet, ik kan een volledige Titaniumbackup maken, maar is toch weer een heel gedoe en sommige apps installeer ik liever handmatig ipv terug te flashen.
Volgens mij kun je dit via Fox hound extra doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:26:
[...]

Volgens mij kun je dit via Fox hound extra doen.
Yes, gewoon stock thema flashen en je hebt hem weer terug!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
madmaus schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:18:
[...]

Yes, gewoon stock thema flashen en je hebt hem weer terug!
Heb je misschien voor mij de te nemen stappen? In Fox Hound extra zijn zeer veel menu's c.q. instellingen. Het mooiste zou zijn als ik een menu krijg zoals bij de ROM-installatie en alles opnieuw kan kiezen/instellen met behoud van alle systeemdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonkdoos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:24:
[...]

Heb je misschien voor mij de te nemen stappen? In Fox Hound extra zijn zeer veel menu's c.q. instellingen. Het mooiste zou zijn als ik een menu krijg zoals bij de ROM-installatie en alles opnieuw kan kiezen/instellen met behoud van alle systeemdata.
rom opnieuw flashen maar niks wipen dus GEEN RESET van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Bonkdoos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:24:
[...]

Foxhound extra, dan foxhound ota (onderste) dan kies je voor theme, en download je de stock theme.
Deze flash je in Cwm, en je bent klaar. Rom opnieuw flashen kan ook maar dit is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:24
@Silitek wat voor kleur telefoon heb jij?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Btje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:13:
@Silitek wat voor kleur telefoon heb jij?
Wit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn microfoon werkt niet meer. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb geen zin om van alles te flashen en er dan achter te komen dat het aan bepaalde dingen niet kan liggen. Ik heb Siyah kernel 1.4, als het goed is de nieuwste Paranoid Android en LF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Amanoo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:01:
Mijn microfoon werkt niet meer. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb geen zin om van alles te flashen en er dan achter te komen dat het aan bepaalde dingen niet kan liggen. Ik heb Siyah kernel 1.4, als het goed is de nieuwste Paranoid Android en LF5.
Heb ik ook eens gehad. Heb toen een andere modem geflashed (zit nu op LH1), en heb het probleem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Amanoo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:01:
Heb je het lockscreen en bijbehorende lockscreen geluid aanstaan? Zo nee, even doen. Is een bug in siyah.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 23:07
Een bladzijde terug in het topic staat een slechte ervaring met de batterijduur van de CM10 rom, V15. Nu die inmiddels bij V24 is aangekomen wil ik vragen wat de batterijduur daarvan is. Ik heb geen zin in een stopcontactverslaafde telefoon. Ik draai nu nog MIUI op mijn SGS3 maar ben toch benieuwd naar de CM10 rom.

[ Voor 3% gewijzigd door Denizz op 14-08-2012 15:58 ]

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Bij redelijk gebruik heb ik op het eind van de dag rond de 40% van een lading over.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.