PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Aanrader!!..
Tubes....It's what make music music!
Hier toevallig gisteren de LF5 geflashed, krijg de indruk dat hij wat minder is als de LF2.renzo4000 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:25:
Welke modemversie gebruiken jullie? Ik ben nu dxlea en werkt op zich prima.
Van de week de DXLEA en DULE6 eens proberen.
Nu wil ik op de s3 toch ook een custom rom gaan draaien, cwm, root etc. heb ik er al op dat is geen probleem.
Maar is er een goede, stabiele custom rom die veel op stock android 4.0 lijkt, maar die ook de opties van de samsung rom heeft? (vind de camera bijv. nu heel fijn).
Ps4/switch gamer
APEX launcher maakt al veel goed. In appdrawer veel aanpassingen. Goede rom staat 2posten boven.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:01:
Op mijn galaxy s1 altijd cm9 gebruikt. Wat nu vooral irritant is op s3 is de touchwiz interface, vooral dat je op heel veel plekken (contactenlijst, mp3 speler etc.) niet horizontaal kan scrollen maar per se bovenin het scherm de tegels moet aanraken, die lastig te bereiken zijn door het grote scherm.
Nu wil ik op de s3 toch ook een custom rom gaan draaien, cwm, root etc. heb ik er al op dat is geen probleem.
Maar is er een goede, stabiele custom rom die veel op stock android 4.0 lijkt, maar die ook de opties van de samsung rom heeft? (vind de camera bijv. nu heel fijn).
0.5 update is er ook inmiddels.
Ps4/switch gamer
Rom is idd gebaseerd op Samsung maar wel op laatste update, die is in NL nog niet beschikbaar.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:42:
Apex gebruik ik al, maare die rom hierboven, die behoudt toch de touchwiz interface?
Tijdens de Aroma install kunnen kiezen uit: Launchers TW/Apex/Nova wel of niet bloatware.
Theme van Foxhound 15 toggles in Notificatie (update 0.5)..en verder veel mooie tweaks en OC/UV
setting enz enz.. Mooie en stabiele rom. Aantal smaken al geprobeerd maar zolang MIUI er nog niet is, bij deze Dev blijven.
CM9 is natuurlijk ook een optie, maar die mis nog het een en ander op de S3

- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 14:13
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/crop65f05ddf03716.gif?f=community)
Wacht eventjes is dit op stock speeds?silitek schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:36:
[...]
Rom is idd gebaseerd op Samsung maar wel op laatste update, die is in NL nog niet beschikbaar.
Tijdens de Aroma install kunnen kiezen uit: Launchers TW/Apex/Nova wel of niet bloatware.
Theme van Foxhound 15 toggles in Notificatie (update 0.5)..en verder veel mooie tweaks en OC/UV
setting enz enz.. Mooie en stabiele rom. Aantal smaken al geprobeerd maar zolang MIUI er nog niet is, bij deze Dev blijven.
CM9 is natuurlijk ook een optie, maar die mis nog het een en ander op de S3![]()
[afbeelding] [afbeelding]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nee OC van 200Mhz op 1600Mhz, dat wel
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 14:13
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/crop65f05ddf03716.gif?f=community)
Alsnog wat gaat dat ding dan echt keihard!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nog geen ervaringen verder, maar i.c.m. Apex Launcher loopt het so far wel weer erg lekker
Ps4/switch gamer
Leuk rommetje idd. Op de SGS ook zo'n tablet variant gedraaid. Scherm is weleens waar groter op de S3.Lutjebroeker schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:30:
Heb zojuist deze (http://goo.gl/MyyVz) rom geïnstalleerd waarmee het mogelijk is om zowel de tablet als de phone variant van ICS te draaien. Moet zeggen dat ik het tot nu toe geweldig vind!
Komt de DPI een keer tot z'n recht zal wel redelijk leesbaar zijn.
Zal even kijken of het lukt met de notificatie balk, vind hem tot nu toe niet storend onderin. Qua updates kan ik niets zeggen, gebruik hem pas een paar uurNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:40:
Die rom had ik ook al gezien, ziet er nice uit. Maare de notificatiebar kan toch wel gewoon boven in je scherm? En hoe vaak wordt deze geupdate tov cm9 waar hij op gebaseerd is?
In de toekomst zullen ook de apps (dialer, contacts etc.) gethemed worden. Dit voldoet aan mijn eisen, je houdt de toevoegingen van samsung, maar in ICS stijl!
thread hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1730397
Ps4/switch gamer
Sorry ik bedoel dat ik bloatware wil verwijderen en de camera mod erop wil hebben en dan gewoon bij de stockrom blijven.silitek schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:48:
[...]
Bloatware kan uiteraard weg van stockrom. Tooltje kun je gebruiken en weer terug naar originele camera kun je stock camera.apk terugzetten met RootExplorer.Mits je deze nog bezit.
Is dit te doen voor me? Ik bedoel is er een stap voor stap handleiding of heb je hiervoor wel voorkennis nodig?
Wow die is vettt! Maar even een vraagje; ik draai Wanamlite, ik zie dat er heel veel nog stock Samsung is. Enig idee of ik deze dan er gewoon op kan gooien?NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:18:
Dit is een hele goede theme! Heb hem nu zelf draaien, werkt op stock rom (LF2 - LF6).
In de toekomst zullen ook de apps (dialer, contacts etc.) gethemed worden. Dit voldoet aan mijn eisen, je houdt de toevoegingen van samsung, maar in ICS stijl!
thread hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1730397
En ja, ik kan lezen en ja ik zie de requirements, maar ik ben nog niet zover met modden dat ik begrijp wat er staat
Edit: Zo te zien werkt het niet op WanamLite.XXALF6.V1.3.StkThemed.NO-WIPE maar wel op WanamLite.Stock.Odexed.XXALF6.NO-WIPE. Wat is het verschil; de ene rom heeft een thema (stock themed), de ander is clean?
[ Voor 13% gewijzigd door ilhanko op 26-06-2012 09:32 ]
Ps4/switch gamer
Het is mij niet gelukt om de notificatiebar boven in het scherm te krijgen. Zelf heb ik hier geen moeite mee maar weet niet of het voor jou een dealbreaker is.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:40:
Die rom had ik ook al gezien, ziet er nice uit. Maare de notificatiebar kan toch wel gewoon boven in je scherm? En hoe vaak wordt deze geupdate tov cm9 waar hij op gebaseerd is?
Maar met bovenstaande theme ben ik al weer dichter bij ics look. En voor de rest draait de stock rom soepeltjes.
Ik moet zeggen tablet mode in sommige apps ziet er wel heel handig uit, hoe is jou ervaringen daarmee? Is alles nog overzichtelijk en goed leesbaar?
Ps4/switch gamer
Rooten, bloatware verwijderen met de tool eventueel. Camera mod is niets meer dan in RootExplorer apk vervangen. (originele even in backup zetten). "How to" staat in de topicLe_Freak ! schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 06:41:
[...]
Sorry ik bedoel dat ik bloatware wil verwijderen en de camera mod erop wil hebben en dan gewoon bij de stockrom blijven.
Is dit te doen voor me? Ik bedoel is er een stap voor stap handleiding of heb je hiervoor wel voorkennis nodig?
De letters zijn aan de kleine kant (kan veranderd worden maar dat vind ik niet mooi) maar ik kan het prima lezen.
EDIT: Hmm... Bluetooth werkt niet en zelf het bellen gaat bij mij helemaal niet lekker, toch maar weer op zoek naar een andere rom.
[ Voor 18% gewijzigd door Lutjebroeker op 26-06-2012 20:36 ]

Iemand een idee waardoor ik het vage icoontje links in mijn notification bar heb opgelopen?
Meld nu dus bovenin geen alerts meer, maar wel in de pull down zelf.
Is de foxhound ROM, updated to 0.5
Op XDA in the thread nog niets kunnen vinden en misschien is het wel een instelling of een specifieke app die lastig doet.
[ Voor 32% gewijzigd door cannibal op 26-06-2012 22:37 ]
Is dat niet dat je een wekker of alarm aan hebt staan?cannibal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:33:
[afbeelding]
Iemand een idee waardoor ik het vage icoontje links in mijn notification bar heb opgelopen?
Op XDA in the thread nog niets kunnen vinden en misschien is het wel een instelling of een specifieke app die lastig doet.
Bij de stock rom kun je "melding" aan/uitzetten in de pull down lijst...druk daar eens op om het aan te zetten..cannibal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:33:
[afbeelding]
Dat van de meldingen staat me iets van bij. Maar daar ben ik dus al bijna een dag af en toe naar opzoek.Wisey schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:47:
[...]
Bij de stock rom kun je "melding" aan/uitzetten in de pull down lijst...druk daar eens op om het aan te zetten..
Krijg ik iig (met Nova launcher actief) niet gevonden. Kan het zijn dat het wel ergens in Apex launcher een optie is?
Hoe heb jij de theme geïnstalleerd? heb het nu een paar keer geprobeerd maar het enige dat veranderd is dat ik opnieuw mag flashenNinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:31:
dealbreaker
Maar met bovenstaande theme ben ik al weer dichter bij ics look. En voor de rest draait de stock rom soepeltjes.
Ik moet zeggen tablet mode in sommige apps ziet er wel heel handig uit, hoe is jou ervaringen daarmee? Is alles nog overzichtelijk en goed leesbaar?
Verwijderd
de install zip van sdcard verschijnt niet bij mijsilitek schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:44:
CWM en Root voor de SIII door Chainfire's developer ...
Zoals het geval is met elke release van de SGS (het gebeurde met de SGS1 en de SGS2, en nu weer met de SGS3 , CWM is niet ingebouwd. Relatief simpel te doen, eigen risico natuurlijk![]()
Instructies - korte
Pak de bijgevoegde CF-SGS3-CWM-v5.5-v1.2.zip-bestand, om het tar-bestand dat kunt u flash in Odin als PDA.
Instructies - lang
-Volg deze instructies
-Unzip het bijgevoegde bestand Odin3-vX.X.zip
-Unzip het bijgevoegde bestand in de CF-SGS3-CWM-vX.X-vY.Y.zip
-Als je met Unzip op img-bestand eindigt, moet u twee keer uitpakken. U moet eindigen met een .tar-bestand -
-[USB]uw telefoon loskoppelen van uw computer
-Odin3-vX.X.exe start
-Klik op de knop PDA en selecteer CF-SGS3-CWM-vX.X-vY.Y.tar
-Zet uw telefoon in download modus, telefoon uit, dan houd volume-omlaag + home + power -
-[USB] Sluit de telefoon aan met uw computer
-Zorg ervoor dat Repartition niet is aangevinkt
-Klik op de knop Start
-Wachten tot de telefoon reboot
Navigatie
In recovery , de knoop van het volume te omhoog/omlaag, power of home-knop te gebruiken om te selecteren, en weer terug te gaan.
Rooten
-Ga naar de SuperSU topic en download het CWM-SuperSU-... zipfile
-Zet het zipbestand op uw sdcard interne opslag of externe sdcard.
-Zet uw telefoon in recovery modus of in "adb reboot herstel"
-Selecteer "install zip van sdcard"
-Selecteer "Kies zip van sdcard" of "Kies zip van interne sdcard" # afhankelijk van waar je de zip staat
-Selecteer het CWM-SuperSU...
-Klaar
[Bron] XDA
In CWM krijg de optie automatisch...Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:03:
[...]
de install zip van sdcard verschijnt niet bij mij
Gewoon de winrar file dmv van CWM flashen. Zorg wel dat je 1.0 gedownload hebt en niet per ongeluk 1 die bedoeld is voor de galax s2. Voor de rest moet je ook op een goede rom zitten, lf2 of lf6 uit mijn hoofd. Succes!Lutjebroeker schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:09:
[...]
Hoe heb jij de theme geïnstalleerd? heb het nu een paar keer geprobeerd maar het enige dat veranderd is dat ik opnieuw mag flashen![]()
Ps4/switch gamer
Uiteraard op FoxHound Alì Tribute 0.6, new framework..Modem I9300XXLEF geef het beste resultaat.

what's with the ali tribute name.... Aan het downloaden nu, echter is die site echt ubertraag op dit moment...silitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:13:
LED indicator nu aanwezig..lightflow niet meer nodig.
Uiteraard op FoxHound Alì Tribute 0.6, new framework..Modem I9300XXLEF geef het beste resultaat.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Vandaag trok ik gelijk mijn oordopjes eruit, de notificaties van FM Radio en 'Oordopjes ingeplugd' gingen heel langzaam weg en mijn S3 werkte weer normaal.
Iemand met dezelfde problemen of een eventuele oplossing?
Geen last van OTA downloadEwivis schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:12:
[...]
what's with the ali tribute name.... Aan het downloaden nu, echter is die site echt ubertraag op dit moment...
Mooie tweaks, theme en super stabiel ook met OC/UV.
Beste rom momenteel..
Verwijderd
ik heb de stappen door gelopen maar ik keek net op youtube waar iemand ook ging rooten, daar zag ik dat je een cwm schermpje krijg met daarin de install optie maar die krijg ik niet te ziensilitek schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:06:
[...]
In CWM krijg de optie automatisch...Als je de stappen doorloopt kan het niet mis.
Vreemd..Neem eens de laatste CWM-CF Root file deze XDA topic en hier.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:00:
[...]
ik heb de stappen door gelopen maar ik keek net op youtube waar iemand ook ging rooten, daar zag ik dat je een cwm schermpje krijg met daarin de install optie maar die krijg ik niet te zien
Lees even aandachtig door. Het is een "fluitje van een cent" dus lukt dat ook bij jou
[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 28-06-2012 12:13 ]
Verwijderd
dit moest ik doensilitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:11:
[...]
Vreemd..Neem eens de laatste CWM-CF Root file deze XDA topic en hier.
Lees even aandachtig door. Het is een "fluitje van een cent" dus lukt dat ook bij jou
- NOTE: Sometimes the device does *not* boot into recovery mode and root your device. Just do the entire procedure again if this happens. If it still will not install root and such, make sure that in Odin "Auto Reboot" is not checked. Then after flashing, pull the battery, and boot with VolUp+Home+Power button to boot into recovery manually. This will start the install process.
nu is het wel gelukt
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:54:
[...]
dit moest ik doen
- NOTE: Sometimes the device does *not* boot into recovery mode and root your device. Just do the entire procedure again if this happens. If it still will not install root and such, make sure that in Odin "Auto Reboot" is not checked. Then after flashing, pull the battery, and boot with VolUp+Home+Power button to boot into recovery manually. This will start the install process.
nu is het wel gelukt
Modem DXLEA geeft bij mij veel betere resultaten (4/5 streepjes ontvangst vs. 2/3/4 streepjes ontvangst met XLEF)silitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:13:
Klopt, draai nu LF2. Ook een beste.edgarf28 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:05:
[...]
Modem DXLEA geeft bij mij veel betere resultaten (4/5 streepjes ontvangst vs. 2/3/4 streepjes ontvangst met XLEF)
Alvast bedankt
EDIT: Blijkbaar zat het toch wel in de ROM, heb gelukkig weer lekker de originele taal
[ Voor 15% gewijzigd door Lutjebroeker op 28-06-2012 23:08 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik zelf gebruik Quickpic en als je dan Quickpic wallpaper kiest dan gaat het goed.g0tanks schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:16:
Weet iemand hoe je een scrolling wallpaper kan instellen? Ik gebruik FoxHound 0.6 en in de Apex Launcher staat gewoon 'multiple screen (scrolling)' aan als wallpaper mode, maar als ik een wallpaper instel wordt deze gecropt naar de grootte van één scherm.
Op XDA staan nog andere methodes, maar deze vind ik zelf het simpelste (waarschijnlijk omdat ik standaard altijd quickpic gebruik
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Vaag, hier moet die ook wel iets gecropped worden, maar kan de crop wel gewoon scherm vullend zettend, zeg maar.g0tanks schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:47:
Quickpic werkt ook niet, hij stuurt me gewoon door naar het scherm waar ik het plaatje kan croppen.
Plaatje anders gewoon niet te klein? (even hardop aan het mee denken)
PicSpeed Wallpapers app...gebruiken.g0tanks schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:01:
Het plaatje is 3600x1280, dus dat lijkt mij niet. De standaard wallpaper van Apex pakt ie wel gewoon goed, maar als een eigen wallpaper wil instellen gaat het mis.
Werkt perfect op 0.6
Momenteel ben ik nog in het bezit van m'n HTC HD2, deze had ik vanaf dag 2 of 3 dat ie beschikbaar was.
Uiteraard hier veel mee lopen klieren met custom loader, custom rom enz.
Nu vind ik de vrijheid van ROOT geweldig fijn en ook de CWM vind ik super fijn.
Echter heb ik veel gezijk met roms die na 3 mnd tijd zo instabiel en langzaam worden als maar kan.
Om die reden wil ik de S3 eerst eens zonder custom rom proberen.
Nu las ik dat als je de S3 root of CWM er op gooi, je de garantie kwijt raak.
Dit is gelukkig ook weer te fixen... en daar over heb ik oa een vraag.
a) Heb je hier die jig voor nodig, of is dat zonder jig ook te fixen?
Uiteraard is het verstandig eerst het toestel te checken voordat je ga Rooten enz.
b) Waar moet ik op letten bij de S3? defecte achterkant? vlekken in scherm?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
1) JIG is niet persé nodig daar is Triangle Away voor.HellStorm666 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:23:
Heej mede tweakers.
Momenteel ben ik nog in het bezit van m'n HTC HD2, deze had ik vanaf dag 2 of 3 dat ie beschikbaar was.
Uiteraard hier veel mee lopen klieren met custom loader, custom rom enz.
Nu vind ik de vrijheid van ROOT geweldig fijn en ook de CWM vind ik super fijn.
Echter heb ik veel gezijk met roms die na 3 mnd tijd zo instabiel en langzaam worden als maar kan.
Om die reden wil ik de S3 eerst eens zonder custom rom proberen.
Nu las ik dat als je de S3 root of CWM er op gooi, je de garantie kwijt raak.
Dit is gelukkig ook weer te fixen... en daar over heb ik oa een vraag.
a) Heb je hier die jig voor nodig, of is dat zonder jig ook te fixen?
Uiteraard is het verstandig eerst het toestel te checken voordat je ga Rooten enz.
b) Waar moet ik op letten bij de S3? defecte achterkant? vlekken in scherm?
2) Optische staat goed en alles sluit i.v.m. "back-cover"
Vlekken is Amoled eigen en zie je "normaal" niets van..
3) Halen dat ding en flashen die hap..
Zijn er overigens manieren om een back-up te maken van apps, etc.?
Uitgaande van mijn ervaring op de de S1 flashing 300> kwam het idd voor in de begin periode van Darkyrom/ DocRom b.v, traagheid op ten duur. In een later stadium verdween dat ook weer met betere kernels en modems.Nedra schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:35:
@silitek, deel jij die mening dat custom roms binnen een aantal maanden (en met het nodige aanklooien) minder soepel lopen? Ik heb zelf die ervaring ook wel een beetje, maar ik heb nu een dag mijn siii en ik krijg toch wel echt zin om 'm te rooten en een nieuwe rom te proberen.
Zijn er overigens manieren om een back-up te maken van apps, etc.?
Een single core speelt daarin ook een rol natuurlijk.
Nu met quad-core geweld van de S3 is dat verleden tijd. Ook geheugenbeheer is vele malen beter en daar is nog veel Developers winst te behalen.
Kortom, custom paradijs voor de S3 ligt open!!.
Back-up of nandroid/Titanium gebruiken. Zelf altijd TB binnen 5minuten staat alles weer op z'n plaats incl data.
Wow, is er een linkje voor die wallpaper? Of hoort die specifiek bij de rom?silitek schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:13:
Verwijderd
Omega v7.0
Based on XXALF5 Android 4.0.4 (Date: 07/06/2012)
Rom is Deodexed + Rooted + Zipaligned
Ik heb hem net als zip op mijn sd kaart gezet, maar krijg er geen beweging in.
Het is al gelukt alles werkt...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 19:18 ]
Zit niet in de rom AnnaPurna wall hier...Morfang schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:22:
[...]
Wow, is er een linkje voor die wallpaper? Of hoort die specifiek bij de rom?
Werk nog niet veel...niet bruikbaar voor daily-use.
Dikke kans van wel, ja dus..Nedra schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:15:
Nou, hij is rooted hoor, dat was een fluitje van een cent. Ik wil voorlopig de stock rom nog even gebruiken, maar ik wil wel alle bloatware verwijderen. Misschien een stomme vraag, maar als er een update van FW of OS komt, moet ik de bloatware dan weer opnieuw verwijderen?
Verwijderd
Zit nu op de Omega Rom 7 waar ik zeer tevreden over ben, alleen die counter wil ik graag naar 0 hebben.

Dat was inderdaad echt supersimpel met CF-Root en ODIN, veel makkelijker dan eerdere ervaringen (o.a. een Desire, Legend, Yarvik tablet, e.d.). Kwastie van 2x op een knop drukken en even wachten.
Morgen maar verder met debloaten en ICS Domination.
Heb hem bij geloof ik 5.0 een keer gedraaid en zojuist nog even voor je afgetrapt en de counter stond netjes op 0.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 01:27:
Is Triangle Away ook te gebruiken als ik een custom rom draai?
Zit nu op de Omega Rom 7 waar ik zeer tevreden over ben, alleen die counter wil ik graag naar 0 hebben.
Verwijderd
Heb net een foutje ondekt, Ik wilde net muziek luisteren maar de de muziek blijft bij het inpluggen van de headset gewoon via het speakertje van de telefoon komen. Dat is het enige minpuntje tot zover. Meer mensen met dit pobleem, en evt een oplossing?
Ook dit even getest op Omega V7 en werkt bij mij gewoon goed.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 09:53:
Is er iemand die de Omega Rom7 draait?
Heb net een foutje ondekt, Ik wilde net muziek luisteren maar de de muziek blijft bij het inpluggen van de headset gewoon via het speakertje van de telefoon komen. Dat is het enige minpuntje tot zover. Meer mensen met dit pobleem, en evt een oplossing?
Verwijderd
Durf het niet aan op een gegeven moment vraagt triangle away draait u een ICS rom.??? Ik kan hier doorgaan maar weet niet wat er dan gebeurd.Rhodan schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 08:38:
[...]
Heb hem bij geloof ik 5.0 een keer gedraaid en zojuist nog even voor je afgetrapt en de counter stond netjes op 0.
Ik draai een custom rom Omega, dus dat is het probleem.
Verwijderd
Okay dan zou hij goed moeten zijn. Ik denk dat er dan niets anders opzit dan even een full wipe te doen Grrrr.Rhodan schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:27:
[...]
Ook dit even getest op Omega V7 en werkt bij mij gewoon goed.
Had er net alles netjes opstaan. Zou ik eerst nog iets anders kunnen doen?
Nog een ander oortje in huis?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:19:
[...]
Okay dan zou hij goed moeten zijn. Ik denk dat er dan niets anders opzit dan even een full wipe te doen Grrrr.
Had er net alles netjes opstaan. Zou ik eerst nog iets anders kunnen doen?
Misschien dat die niet lekker contact maakt?
En voor je een full wipe doet, alleen wipen van Dalvik en cache al geprobeerd?
FF kijken wat ik krijg:Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:16:
[...]
Durf het niet aan op een gegeven moment vraagt triangle away draait u een ICS rom.??? Ik kan hier doorgaan maar weet niet wat er dan gebeurd.
Ik draai een custom rom Omega, dus dat is het probleem.
Dat het zeker om een S3 gaat.
En dan na klikken van reset counter, DANGER
Reboot and volume up en dan is alles klaar.
Die kreet over ICS zie ik niet.
Verwijderd
Yes had mijn oortje gisteren nog gebruiktvoor de sprong naar de nieuwe romRhodan schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Nog een ander oortje in huis?
Die laatste heb ik nog niet geprobeerd, ben ik dan spullen kwijt met Dalvik of blijft alles erop staan?
Verwijderd
Ik ga dit vanavond nog eens even proberen dan maak ik even een screenshot.Rhodan schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:27:
[...]
FF kijken wat ik krijg:
Dat het zeker om een S3 gaat.
En dan na klikken van reset counter, DANGER
Reboot and volume up en dan is alles klaar.
Die kreet over ICS zie ik niet.
Verwijderd
Ps heb Dalvik en Cache al gedaan, maar moet even wachten tot vanavond, zit op mijn werk.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Yes had mijn oortje gisteren nog gebruiktvoor de sprong naar de nieuwe rom
Die laatste heb ik nog niet geprobeerd, ben ik dan spullen kwijt met Dalvik of blijft alles erop staan?
Ps ben benieuwd en laat het vanavond even weten of het opgelost is.
Met SpoofFW lukt dit namelijk niet..
Niet, als alles naar tevredenheid is.mister_S schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:51:
Hoe belangrijk is het om up-to-date te zijn met het rooten? Als ik een maand geleden heb geroot, is het dan aan te raden om opnieuw the rooten met een nieuwe CF-root en CWM? Voor de duidelijkheid, het gaat om de stock ROM.
Niet al wat nieuw is, is een verbetering, maar ik zelf ben nu eenmaal die graag dingen uitprobeer.
En by the weg, opnieuw rooten is trouwens niet nodig als die geroot is.
Als je een nieuwe rom ziet, zit daar vast en zeker de laatste insecure kernel of custom kernel in met de laatste CWM.
Verwijderd
Hoi nog bedankt voor de juiste tip.Rhodan schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Nog een ander oortje in huis?
Heb Dalvik en cache geleegd en alles werkt nu,ook het geluid via mijn oortjes.
Rooten staat op page1 en beste stabiele rom FoxHound op dit moment, gebaseerd op Samsung rom.Husy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:17:
Hey jongens, ik zit op het internet te zoeken hoe ik me S3 moet gaan rooten want ik wil niks fouts gaan doen ben een noobie. Nu heb al heel veel op internet gezocht maar wil ik toch de meningen van Tweakers. Wat is de beste manier om device te rooten en wat is de beste / stabiele ROM die ik kan gebruiken.
CM9/AOKP(SP) rommetjes zijn er ook inmiddels.
Het meest makkelijke is ff de tweede post (van Silitek) in dit topic te gebruiken. Werkt het makkelijkst omdat daar ook alle verwijzingen naar de benodigde bestanden staan. Ben zelf nog niet zo gevorderde rooter, maar heb mijn SIII nu alweer twee keer probleemloos geroot op deze manier.Husy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:17:
Hey jongens, ik zit op het internet te zoeken hoe ik me S3 moet gaan rooten want ik wil niks fouts gaan doen ben een noobie. Nu heb al heel veel op internet gezocht maar wil ik toch de meningen van Tweakers. Wat is de beste manier om device te rooten en wat is de beste / stabiele ROM die ik kan gebruiken.
Handigste is wel eerst even de laatste update van het toestel erop te zetten als je deze nog niet hebt. Anders moet je hem na zo`n update weer rooten (wat overigens zo gepiept is hoor).
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:40:
Hoi Silitek wat jij zeg ben ik het helemaal mee eens. De Fox hound rom is wel de beste. Ik heb hem geprobeerd, en nu even geschakeld naar de Omega rom. De vraag waarom ik dan naar de Omega rom ben gegaan is dat bij Fox hound alle achtergronden o.a email sms allemaal zwart zijn. Is er een manier om deze aan te passen naar de orginele kleur? Zo ja dan ga ik weer terug naar Fox hound.
Pin me er niet op vast..kies altijd voor black themed.
Verwijderd
Dan ga ik het er op wagen laat het je weten als het gelukt is.silitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:52:
[...]
..tijdens de Aroma Install niet voor Foxhound theme kiezen dan is volgens mij alles standaard.
Pin me er niet op vast..kies altijd voor black themed.
Btw leonmm.....zeker nog niet gelukt

[ Voor 21% gewijzigd door dave1972 op 02-07-2012 19:17 ]
Samsung Flip 7
Nog niet. Wacht voor kernel switch nog op Lippols kernel cleaning script voor de s3..dave1972 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:16:
Iemand deze kernel al geprobeerd ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1741385
Minder risico om in een bootloop te komen. Kernel switch kan een "pain in the ass" zijn.
Top thanks, dan laat ik m ook f voor wat t is, aangezien ik die van mn vrouw als test tel gebruik ( ik heb m nog niet )en ik geen zin heb in gemekker van haarsilitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:31:
[...]
Nog niet. Wacht voor kernel switch nog op Lippols kernel cleaning script voor de s3..
Minder risico om in een bootloop te komen. Kernel switch kan een "pain in the ass" zijn.
Samsung Flip 7
Dit is ook mijn eerste smartphone waardoor ik dus ook nog nooit iets geroot had. Gewoon goed alle stappen opvolgen zoals het er staat en dan komt het goed. Als je precies doet wat er staat en niet eens zelf nadenkt maar gewoon doet lukt het wel. Als je maar geen stappen gaat overslaan of denkt dat het misschien ook anders kan.Husy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:05:
Pff, ik heb heel de uitleg gelezen, en ik snap het al wel een beetje nu maar ik durf het niet, niet omdat me garantie vervalt want dit is te verhelpen volgens mij met dat Triangle Away maar gewoon omdat dit me eerste Android-toestel is en ik bang ben iets fouts te doen. Heeft er iemand veel ervaring met rooten die mij graag wil helpen. ( zou heel dankbaar zijn) Misschien als je je msn of skype wil doorgeven, dankjewel!!
Dat is de volgorde. 0.7 is idd een update van 0.6. Als je nog even geduld kunt hebben 0.8 komt eraan.Husy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:38:
ik heb me telefoon nu geroot, had een hele noobvriendelijke handleiding gevonden en heb nu ook ClockWorkMode will hem nu gaan flashen met een custom rom. Ik wil dus FoxHound gaan nemen maar ik zit nu op het xda forum waar ik ook de laatste versie zag 0.7 blijkbaar. Alleen dan klik ik op download word ik naar hun site toegewezen. En hier weet ik me geen raad. De bovenste versie is de nieuwste ( 0.7 ) alleen er staat UPDATE only en deze is ook maar 70 mb. En die daaronder is 0.6 en die is 750 mb ongeveer. Moet ik nu dus eerst 0.6 gaan downloaden en flashen en daarna 0.7 downloaden en flashen? Hulp zou echt geweldig zijn!
Vandaag nog of morgen.
Changelog 0.8:
Insert Fix Cell Battery
Themed stock S3 toggle (for stock theme)
Trasparent statusbar (for stock theme)
Insert animation Jelly Bean
Insert default wallpaper Jelly Bean
Insert Bootanimation Foxhound
Black backgtìround in settings (for FoxHound theme)
Insert last Franko Kernel r7
Removed one script in init.d
Updated SuperSu
Insert CRT Anim (in OTA)
Insert AppWidgetPicker
ilhanko schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:01:
Wowww net WanamLite.Stock.Deodexed.XXALF6.NO-WIPE met ICS Domination erop gegooid.
I like!
silitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:52:
[...]
Dat is de volgorde. 0.7 is idd een update van 0.6. Als je nog even geduld kunt hebben 0.8 komt eraan.
Vandaag nog of morgen.![]()
Changelog 0.8:
Insert Fix Cell Battery
Themed stock S3 toggle (for stock theme)
Trasparent statusbar (for stock theme)
Insert animation Jelly Bean
Insert default wallpaper Jelly Bean
Insert Bootanimation Foxhound
Black backgtìround in settings (for FoxHound theme)
Insert last Franko Kernel r7
Removed one script in init.d
Updated SuperSu
Insert CRT Anim (in OTA)
Insert AppWidgetPicker
Denk dat 0.8 een standalone rom is zo rond 750Mb..gezien de update's.Husy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:03:
Oke nice. Maar dan moet ik dus eerst 0.6 flashen en dan updaten naar 0.8 gewoon daarna door weer te flashen toch?
[...]
Kun je 0.6 en zeker 0.7 overslaan!!..
OTA update verder kun je uiteraard zonder wipe over de vorige versie heen flashen.
[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 02-07-2012 22:10 . Reden: toevoeging ]
silitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:08:
[...]
Denk dat 0.8 een standalone rom is zo rond 750Mb..gezien de update's.
Kun je 0.6 en zeker 0.7 overslaan!!..
Verwijderd
Dus maar even afwachten, tot zolang blijf ik op Omega die trouwens ook prima loopt hoor.
Verwijderd
Omega werkt hier prima en lekker snel. Als je een update krijgt weer gewoon zipbestand naar je sd kaart plaatsen. Ps niet van te voren uitpakken. Daarna werkt het precies hetzelfde zoals je de omega zip hebt geinstalleerd. succesHusy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:13:
Ik heb nu ff geen geduld haha dus wil ik Omega v7.0 erop gaan zitten schijnt dat die ook 1 van de stabiele versies is maar ik wil weten. Als ik hem wil flashen moet ik cache wissen en wipe factory enzo doen. Maar wat moet ik doen als ik iets ALLEEN wil updaten dus voorbeeld een update van 50 mb, moet ik dan gewoon erover heen flashen alleen dan zonder wipe factory alleen cache enzo toch?
[...]
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:10:
[...]
Omega werkt hier prima en lekker snel. Als je een update krijgt weer gewoon zipbestand naar je sd kaart plaatsen. Ps niet van te voren uitpakken. Daarna werkt het precies hetzelfde zoals je de omega zip hebt geinstalleerd. succes
Anyone?
melvinnie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:41:
Ik heb laatst een nightly van CyanogenMod erop gedraaid en dat werkt prachtig, het enige wat mij stoort is het missen van het Swype gedeelte. Zijn er custom roms met Swype er nog in of kan ik dat simpel met een apk installeren? Dan heb ik het echt over het Swype van de S3 en niet van bijvoorbeeld de S2 omdat daar echt enorm verschil in zit.
Anyone?
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.