Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Beste tweakers,

Ik ben van plan een 2560x1440 monitor aan te schaffen, nu zijn ze in nederland nog al prijzig dus toen ik dit topic tegen kwam leek het me een goeie oplossing :)

Ik vraag me alleen af wat voor aansluiting ik precies nodig heb? hij komt aan een laptop te hangen (nu nog alienware m17x, binnenkort wordt dat een lenovo y500). Ik heb ook nog een oud 21" scherm liggen, ik vroeg me af of jullie weten of dit er ook aan kan? als ik het goed heb is hdmi gelimiteerd op 1200p? Ik zou zelf denken dat ik een DVI port nodig heb? Display port? Oftewel weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Daarnaast kom ik later dit jaar in china, heeft iemand enig idee of het goedkoper is om er daar 1 aan te schaffen en zelf mee te nemen?

Bedankt :)

Joost.

[ Voor 10% gewijzigd door joost18 op 21-03-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:16
je hebt sowieso een Dual link DVI poort nodig als je dvi wil gebruiken

voor de rest HDMI ondersteuning van 2560x1440 kan ook maar die panelen met HDMI zijn belachelijk duur.

dan is dit ook nog een oplossing http://www.ebay.nl/itm/CA...m257708af3d#ht_6452wt_936

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

gekke-gerrit schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:06:
je hebt sowieso een Dual link DVI poort nodig als je dvi wil gebruiken

voor de rest HDMI ondersteuning van 2560x1440 kan ook maar die panelen met HDMI zijn belachelijk duur.

dan is dit ook nog een oplossing http://www.ebay.nl/itm/CA...m257708af3d#ht_6452wt_936
Gaat deze kabel niet tot 1080p max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Ja klopt deze gaat max tot full hd, maar zou het als de y500 2560x1440 over hdmi ondersteund wel mogelijk zijn om een dergelijke kabel te vinden die hdmi omzet naar dual link DVI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Guys,

Mijn Crossover 27Q LED-P (check hier de post van een paar maanden geleden!) heeft het gisteravond begeven. Werd opeens niet meer wakker nadat mijn Hackintosh hem in slaap had gedaan.

Het beeld werd heel, heel donker weergegeven, bijna zwart, niet te zien of leesbaar etc. Lijkt wel of de (aansturing van de) backlight het heeft begeven. Blauwe led lampje brandt gewoon, PC geeft aan dat er niets aan de hand is. Computer aangesloten op ander beeld, niets aan de hand. Dus toch de Crossover.

Iemand suggesties etc.? Los van het feit dat ik de verkoper natuurlijk ga bevragen. Lees op het Overclock.com forum dat het wel eens aan het PCB'tje kan liggen? Overigens kan ik bevestigen dat het een LG LM270WQ1-SD2A paneel betreft... Dezelfde als in de Apple 27" Cinema Display! Vond het al zo'n mooi beeld :)

Iemand een defecte 27" Apple Display in de aanbieding?

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
@DirtySanchez: Zo te zien heb jij jouw monitor minder dan een jaar in jouw bezit dus dat betekent dat je nog garantie hebt (aangezien dit één jaar is). Wellicht dat je contact op kan nemen met de leverancier voor een RMA of uiteindelijk de fabrikant? Succes ermee!

Zoektocht naar eigen IPS monitor
Ik ben zelf nu ook aan het kijken naar Koreaanse monitors, mijn interesse als volgt gevallen:
Monitor: Crossover 27Q LED-P Pivot 2560x1440

Overzicht van verkopers, monitoren en prijzen:
  • bigclothcraft; checkt op minder dan 5 defecte pixels.
    • monitor + verzending = € 320. Versie met ingebouwde speakers, waarom dan goedkoper? :?
    • monitor + verzending = € 354
    • monitor + verzending = € 366
    • monitor + verzending + pixel perfect = € 377
  • accessorieswhole; checkt op minder dan 3 defecte pixels.
    • monitor + verzending = € 335
    • monitor + verzending + pixel perfect = € 411
Als ik dit zo die ga ik het liefst voor de € 335 kostende monitor van accessorieswhole of zie ik wat over het hoofd?

[ Voor 0% gewijzigd door Junketsu op 15-04-2013 22:59 . Reden: typo in laatste zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 21:15
Dronefang schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:01:
@DirtySanchez: Zo te zien heb jij jouw monitor minder dan een jaar in jouw bezit dus dat betekent dat je nog garantie hebt (aangezien dit één jaar is). Wellicht dat je contact op kan nemen met de leverancier voor een RMA of uiteindelijk de fabrikant? Succes ermee!

Zoektocht naar eigen IPS monitor
Ik ben zelf nu ook aan het kijken naar Koreaanse monitors, mijn interesse als volgt gevallen:
Monitor: Crossover 27Q LED-P Pivot 2560x1440

Overzicht van verkopers, monitoren en prijzen:
  • bigclothcraft; checkt op minder dan 5 defecte pixels.
    • monitor + verzending = € 320. Versie met ingebouwde speakers, waarom dan goedkoper? :?
    • monitor + verzending = € 354
    • monitor + verzending = € 366
    • monitor + verzending + pixel perfect = € 377
  • accessorieswhole; checkt op minder dan 3 defecte pixels.
    • monitor + verzending = € 335
    • monitor + verzending + pixel perfect = € 411
Als ik dit zo die ga ik het liefst voor de € 335 kostende monitor van accessorieswhole of zie ik wat over het hoofd?
Kijk uit voor eventuele douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
Wat is het percentage van de aanschafprijs dat dit extra zou kunnen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dere12
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:48

dere12

Kennis delen is goud waard!

Dronefang schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:07:
Wat is het percentage van de aanschafprijs dat dit extra zou kunnen kosten?
Ik heb voor jouw monitor bijna 90 dollar moeten bijbetalen, maar ik had pech omdat ze mijn pakket eruit hadden gepikt en de originele factuur moest tonen. FedEx is erg streng, met DHL moet ik veel minder bijbetalen op mijn bestellingen uit Azië.

Life is all about Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:27
Ik hoefde bij DHL helemaal niets bij te betalen toen ik mijn Yamakasi Catleap Q270 SE uit Korea importeerde. Je moet net geluk hebben, maar bij FedEx ben je vrijwel altijd de pineut inderdaad.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:29
MiBe schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:07:
Ik hoefde bij DHL helemaal niets bij te betalen toen ik mijn Yamakasi Catleap Q270 SE uit Korea importeerde. Je moet net geluk hebben, maar bij FedEx ben je vrijwel altijd de pineut inderdaad.
Kun je bij Acc-Whole aangeven dat hij DHL moet gebruiken ipv fedex dan? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik niet 1 of 2 van deze schermen zou moeten kopen maar het valt me op dat de prijzen met de komst van de nieuwe modellen omhoog aan het gaan zijn. Of lijkt dat maar zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
Ik heb ondertussen een Dell Ultrasharp U2711 uit de Vraag & Aanbod gepikt, net gelijk aan mijn budget en wat een heerlijk groot virtueel bureaublad :)

Bedankt nog voor het meedenken en succes met jullie eigen Koreaanse avontuurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dronefang schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:23:
Ik heb ondertussen een Dell Ultrasharp U2711 uit de Vraag & Aanbod gepikt, net gelijk aan mijn budget en wat een heerlijk groot virtueel bureaublad :)
Het is inderdaad erg lekker zo'n groot oppervlak icm de resolutie. Die Dell vind ik persoonlijk maar een lelijk monster, ook omdat die geen glossy scherm heeft (waar ik persoonlijk van hou).

Maar ieder zijn ding... :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik sta op het punt om de X-STAR DP2710LED aan te schaffen bij geen-sum.
http://www.ebay.nl/itm/ws...K:MESE:IT#ht_10682wt_1219

Helaas kan ik geen 'echte' reviews vinden over de schermen, is er een reden om voor een duurdere variant te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

SilenceMurderer schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:41:
Ik sta op het punt om de X-STAR DP2710LED aan te schaffen bij geen-sum.
http://www.ebay.nl/itm/ws...K:MESE:IT#ht_10682wt_1219

Helaas kan ik geen 'echte' reviews vinden over de schermen, is er een reden om voor een duurdere variant te gaan?
Geen reviews én veel risico op een paar bad pixels, ik geef toch liever € 100 euro extra uit voor een 2713HM.
En ja; de prijs is goedkoop maar dan komen er nog invoerrechten 15%(?) en BTW 21% bovenop.

Volgens mij scheelt het dan nog maar tientjes. Maar dapper als je het toch gaat doen hoor 8)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Ik heb gisteren avond ook de sprong in het diepe gewaagd en een QNIX QX2710 LED Evolution ll besteld bij accessorieswhole. Deze heeft een Samsung PLS scherm die (theoretisch) iets beter schijnt te zijn dan de LG S-IPS schermen. Volgens mij is het precies dezelfde monitor als de X-Star DP2710.

Nog wat extra voor de "echte" tweakers: deze Samsung PLS schermen hebben ondersteuning voor 120Hz, alhoewel ze als 60Hz geleverd worden. Met wat tooling kan je ze "overclocken" naar 120Hz.

Meer info over deze type monitoren: http://www.overclock.net/...-monitor-club-qnix-x-star

FedEx heeft m'n pakketje al, verwachtte aflevering is woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

tomic schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:34:
[...]

Geen reviews én veel risico op een paar bad pixels, ik geef toch liever € 100 euro extra uit voor een 2713HM.
En ja; de prijs is goedkoop maar dan komen er nog invoerrechten 15%(?) en BTW 21% bovenop.

Volgens mij scheelt het dan nog maar tientjes. Maar dapper als je het toch gaat doen hoor 8)
Uiteindelijk zal het nog een kleine 200,- schelen incl. invoerrechten Ik vraag mij af waar jij een 2713HM kan kopen voor 335?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Na twee dagen vertraging, heb ik gisteren mijn glossy QNIX QX2710 in ontvangst mogen nemen van FedEx. Als nog is één week voor Zuid-Korea naar Nederland dikke prima vind ik.
Bij deze een korte foto-reportage :) (het album op photobucket heeft nog wat meer foto's)

Doos ziet er stevig uit, geen beschadigingen:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_b3131027-6fae-4900-bf5e-277bcf5d84e3.jpg

Bescherming ook in orde:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250433.jpg

Uitgepakt:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250435.jpg

Geïnstalleerd:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250441.jpg

Dit topic op 2560x1440 :)
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250462.jpg

Minimale backlight bleed:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250446.jpg

Het lijkt er wel op ik dat ik een aantal dode pixels heb:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250444.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250454.jpg

Maar het lijkt een stofje te zijn tussen het panel en de backlight, want het donkere plekje "verschuift" als ik mijn perspectief verander:
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250455.jpg

Al met al erg tevreden! Het waarschijnlijke stofje zit rechts bovenin en valt eigenlijk alleen op bij een lichte achtergrond. De monitor zelf voelt stevig en degelijk aan, de voet is wel redelijk wiebelig; op een knop drukken resulteert in 5 seconden schudden. Ik wist dat de voet niet fantastisch zou zijn, maar ik was al van plan 'em te verwijderen en de monitor aan de muur te bevestigen (vesa 100mm gaten zijn aanwezig).

Daarnaast meteen geprobeerd over te clocken, maar eerst zonder extra driver patch zoals ik hierboven gelinkt heb.
Resultaat: 96Hz
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_QNIXQX271096Hz.png

Ohja, het scherm vervangt deze twee oude beestjes :+
Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o144/Micr0mega/QNIX%20QX2710/th_P1250463.jpg

Op de doos staat 200 USD aan waarde, dat zou dus iets meer dan 30 euro belasting betekenen, plus 10 euro inklaringskosten voor FedEx. Maar even afwachten wanneer de naheffing komt.

En wie weet een 2e bestellen, als ik mijn dual monitor setup begin te missen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Micr0mega schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:02:
Op de doos staat 200 USD aan waarde, dat zou dus iets meer dan 30 euro belasting betekenen, plus 10 euro inklaringskosten voor FedEx. Maar even afwachten wanneer de naheffing komt.
Ik zou daar maar niet op rekeken, de mijne was ook een waarde van 200,- :). Ga maar van ong. 50/60 euro uit. BEWAAR JE PAPIEREN! FedEx heeft het voor elkaar gekregen om een deurwaarder op mij af te sturen terwijl ik betaald had. Ze hebben duidelijk hun administratie niet op orde.
En wie weet een 2e bestellen, als ik mijn dual monitor setup begin te missen <3
Neem maar van mij aan dat je die niet zal missen. Het zal eerder wennen zijn dat je zo'n groot scherm hebt. :)

Ik heb zelf ook altijd dual-screen gewerkt, maar met deze monitor heb ik er tot nu toe (na 9 maanden gebruik) nog steeds niet de behoefte aan.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
BabyXL schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:03:
[...]

Ik heb zelf ook altijd dual-screen gewerkt, maar met deze monitor heb ik er tot nu toe (na 9 maanden gebruik) nog steeds niet de behoefte aan.
Daar denk ik toch echt anders over. Het werkt inderdaad heel prima zo'n 27", maar ik zou echt niet kunnen zonder mijn 2e scherm die er nog naast staat (in mijn geval een 23" full hd). Het liefst zou ik zelfs 2 keer 2560x1440 hebben (en dan op 25" ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

DirtySanchez schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:45:
Mijn Crossover 27Q LED-P (check hier de post van een paar maanden geleden!) heeft het gisteravond begeven. Werd opeens niet meer wakker nadat mijn Hackintosh hem in slaap had gedaan.
Update: hij doet het weer.... BigClothCraft heeft keurig, via de fabrikant, een nieuw PCB (de kleine!) gestuurd en daarna deed hij het weer als vanouds. Bij nader inzien was een mosfet op het PCB behoorlijk 'doorgebrand'. Op verschillende andere fora wordt daar ook over gesproken. Duidelijk een ontwerpfout etc. Fabrikant Crossover deed daar dus niet moelijk over. Ik kreeg dus een nieuw PCB. Ook echt nieuw in de zin van een nieuw ontwerp. Nu maar hopen dat hij het langer volhoud.

Kortom: goeie service van Crossover én BigClothCraft!

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb maandag ook mijn QNIX QX2710 ontvangen, geen dode pixels wel wat backlight bleeding maar niet erg genoeg dat ik hem ga open maken.
Bouwkwaliteit laat te wensen over, maar dat was te verwachten na een honderdtal paginas op OC.net gelezen hebben :)
Dit zijn overigens Samsung PLS schermen, een nieuwe variant op IPS.
Heb hem op 99 Hz draaien momenteel, zou het nut hebben om die driver patching te gebruiken om 120 Hz te behalen? Als ik nu 100 Hz selecteer gaat m'n scherm op zwart.

Koste me uiteindelijk €280 + €60 import belasting.

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 11-06-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 22:17

zerocool82

Ignorance causes chaos

Afgelopen week ook een QNIX QX2710 besteld. Geen pixel perfect omdat dit volgens mij toch vaak een 'wassen neus' is. Bij veel pixel perfect schermen staat max 0 -1 pixel, maar indien er meer dan 1 dode pixel aanwezig is ontvang je 5 dollar per pixel terug ipv dat je het hele scherm op de kosten van de verkoper terug mag sturen. Ik ben in elk geval benieuwd naar het verschil (in vergelijking met mijn Aoc 27 inch 1080p scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:36
Ik ben ook van plan om een monitor uit Korea te laten komen. Er is een prijsverschil maar bovenal ik lees de laatste tijd ook veel problemen met de Dell U2713HM die uitgeleverd wordt ook veelal met veel backlight bleeding en gele gloed issues. Mijn inziens heb je dus niet meer zekerheid bij Dell op een "perfecte" monitor dus heeft het voor mij ook weinig zin om daar extra voor te gaan betalen.

Ik heb mijn oog laten vallen op een Crossover 2720MD Gold LED-P. Dit is nl. het enige model dat ze hebben met displayport en die heb ik wel nodig aangezien ik een Haswell IGP wil gebruiken en bijna alle mobo's maar max 1200p over DVI doen.

Ik heb al behoorlijk wat research gedaan en kom er toch wel op uit dat accessoireswhole de meest betrouwbare leverancier is en ook de beste pixel en kwaliteit policy heeft voor returns of refund. Max. 3 defect pixels waarbij de andere grote (Red-cap, dreamseller e.d.) allemaal minimaal 5 hanteren.

Ik zou graag van iedereen die bij accessoireswhole heeft besteld willen weten met welk vervoersbedrijf je de minste kans hebt op een naheffing. Zelf gebruiken ze UPS, FedEX en EMS. Nu lees ik vooral dat bij FedEx er vaak een naheffing komt, is dat bij de andere minder? Want dan ga ik vragen of ze daarmee willen versturen.

Ik lees ook dat mensen een lagere gedeclareerde waarde op de papieren hebben staan, hebben jullie hierom gevraagd? Of heeft accessoireswhole dit uit zichzelf gedaan?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
Voor eenieder die met HDMI zit te stoeien omdat, bijvoorbeeld, de laptop van de zaak alleen HDMI heeft en zo nu en dan toch gebruikt wordt als men thuis werkt.

Ik ben (zoals sommigen hier weten) in het bezit van een Crossover 2720MDP Gold Led en zat van de week weer eens te stoeien met de laptop van m'n nieuwe werkgever mbt native resolutie en HDMI. (daar ik geen displayport kabeltje had)

Laptop, Dell Precision m4600, icm crossover wilden maar niet samenwerken om een native / 1440p beeld tevoorschijn te toveren. Na wat research, omdat ik gek werd van de vage gescalede beelden, kwam ik erachter dat de meeste ATI/nVidia kaarten wel te forceren zijn, om deze resolutie te genereren. Jammer genoeg zitten hier haken en ogen aan, mbt fysieke grenzen van de gebruikte hardware. Zo kon ik op mijn laptop maar maximaal 40 Hz met 32 bit halen en 45 Hz met 16 bit op native resolutie. (wie gebruikt er nou nog 16 bit 8)7 )

Gebruikte methodiek staat hier beschreven: http://www.monitortests.c...om-Resolution-Utility-CRU

"Ja, maar dit is onacceptabel, waarom deel je dit mede?" 2 redenen eigenlijk:
1 - Je zal je toch maar eens in deze situatie bevinden en net als ik er gek van worden, omdat je pas NA het weekend een displayport kabeltje kan gaan halen. (of helemaal geen displayport output hebt!)
2 - Ik vermoed (echt PUUR een vermoeden) dat andere hardware, zoals desktop GraKa's, wel de juiste hardware hebben om de native resolutie op de juiste refreshrate kunnen tonen met deze hack. En dat het niet out-of-the-box supported is door de hardware leverenciers, meer komt door de luie insteek mbt driver updates. (want HDMI wordt toch alleen maar gebruikt voor HD schermen zoals TV's en beamers, om daar een presentatie op te geven)

Sterkte iedereen die graag met HDMI aan de slag wil gaan :Y)

[disclaimer]
Mijn ervaring is natuurlijk geen aanleiding om zelf maar een scherm te bestellen, omdat je toevallig geen Dual Link DVI hebt, maar wel een HDMI uitgang heb op je outdated nVidia/ATI kaartje! Gebruik deze informatie aub niet zo, mijn ervaring hoeft immers niet jou ervaring te zijn. /me LinuX-TUX heeft inmiddels een DP kabeltje gekocht voor zijn laptop, wel zo handig om native op 60Hz te spelenwerken.

Davidshadow13 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:15:
[...]
Ik lees ook dat mensen een lagere gedeclareerde waarde op de papieren hebben staan, hebben jullie hierom gevraagd? Of heeft accessoireswhole dit uit zichzelf gedaan?
Zelf om gevraagd O-) (of je het krijgt is natuurlijk een tweede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Ik was vandaag niet thuis toen de DHL bezorger de monitor kwam bezorgen. Wel een briefje in de brievenbus of ik even 171,57 euro aan BTW en / of invoerrechten wil betalen (op een monitor van 225 euro...). Meer mensen dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:09
zerocool82 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:47:
Ik was vandaag niet thuis toen de DHL bezorger de monitor kwam bezorgen. Wel een briefje in de brievenbus of ik even 171,57 euro aan BTW en / of invoerrechten wil betalen (op een monitor van 225 euro...). Meer mensen dit meegemaakt?
Dat is wel heel veel.
Naheffing van FedEx, 62 Euro voor een 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:10
Even contact met ze opnemen, denk dat daar iets verkeerd is gegaan bij de douane ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik moest ook rond 60 euro dokken, maar dan moet je wel aangeven bij verkoper dat hij het als gift/refurbished verzend met een lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

unfor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:35:
Ik moest ook rond 60 euro dokken, maar dan moet je wel aangeven bij verkoper dat hij het als gift/refurbished verzend met een lage prijs.
Zojuist nog even rondgekeken op de sites van de belastingdienst en de invoercalculator en het lijkt dat de kosten meer rond de 47 euro (21%) + 10 euro (inklaringskosten DHL) + 5 euro douanerecht (2.5%) = 62 euro zou moeten liggen. Hetgeen ook overeenkomt met wat jullie aangeven. Even zien hoe moeilijk ze gaan doen, het kan zijn dat ze zeggen 'betaal maar en ga later maar bezwaar maken' of 'we hebben inderdaad een fout gemaakt en gaan het rechtzetten'... Morgen in elk geval maar even bellen met de belastingdienst/douane en DHL zelf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
Haha, helemaal mooi. Ik zou dat ook weigeren / vragen waarop ze die prijs baseren. Kale schermprijs van 900 euro ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

LinuX-TUX schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Haha, helemaal mooi. Ik zou dat ook weigeren / vragen waarop ze die prijs baseren. Kale schermprijs van 900 euro ofzo?
Het is wel weer van het kastje naar de muur... Vanochtend met DHL gebeld. Ze gaven aan dat het ook zou kunnen komen doordat BTW wordt berekend over de verzendkosten en dat dat waarschijnlijk de reden was. Blijkbaar ook over de verzendkosten die de verkoper heeft betaald? Toen ik aangaf dat de verzendkosten dan 650 euro waren geweest (als BTW 172 euro is) moest ze toch ook wel toegeven dat dat het dan waarschijnlijk niet was. Ze kon de berekening ook niet inzien, waarbij ze aangaf dat DHL de berekening maakt en die voorlegt / communiceert naar de douane (ter controle). Vervolgens een e-mailadres gehad waar ik een mail naar moest sturen met het shipping nummer, waarna deze afdeling mij de berekening zou toesturen.

Vervolgens de douane gebeld. Douanekosten op monitoren is 0%, dus kosten zouden enkel BTW en mogelijk inklaringskosten van DHL zijn; wat niet meer dan 60 a 70 euro zou mogen bedragen. Een bedrag van 172 euro klopt in elk geval niet. Ze gaf ook nog even aan dat hetgeen DHL aangaf over de berekening (berekening wordt voorgelegd aan de douane ter controle) totaal niet klopte.

Na nog een reminder gestuurd te hebben naar DHL, nog steeds niets vernomen... Nog maar een keer gebeld of en wanneer ik meer informatie kon ontvangen over deze berekening. Uiteindelijk weer een ander verhaal te horen gekregen, DHL zou niets te maken hebben met de berekening dat zou de douane zelf zijn. DHL zou enkel het bedrag voorschieten. Uiteindelijk ook een telefoonnummer van de afdeling ontvangen, waar ik eerder vandaag al twee e-mails naar toe had gestuurd. Morgen maar eens naar die afdeling bellen...

Fijne service weer van DHL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Denk er aan dat je van ieder gesprek notities maakt: de datum/tijd en de naam van de persoon die je spreekt, Vraag ook zijn/haar directe telefoonnummer. Voordat je ophangt, maak een samenvatting en vraag aan de andere kant of dat zo correct is. Noteer dat ergens in een logboek.
Op die manier kun je het kastje-muur effect voorkomen.

Maak niet de fout om te denken dat een persoon binnen een organisatie gelijk staat aan de organisatie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

joopv schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 07:31:
Maak niet de fout om te denken dat een persoon binnen een organisatie gelijk staat aan de organisatie zelf.
Dat is voor mij ook de reden waarom ik mijn gesprekken opneem. Niet zozeer als bewijs, want dat is toch niet rechtsgeldig als je het niet van te voren vermeld, maar puur voor mezelf om achteraf een samenvatting te maken van het gesprek.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
BabyXL schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Dat is voor mij ook de reden waarom ik mijn gesprekken opneem. Niet zozeer als bewijs, want dat is toch niet rechtsgeldig als je het niet van te voren vermeld, maar puur voor mezelf om achteraf een samenvatting te maken van het gesprek.
Het is wel degelijk rechtsgeldig:

"Een telefoongesprek opnemen dat je zelf voert, mag je dus opnemen – ook wanneer je dat niet meldt aan de tegenpartij. Alleen het heimelijk opnemen van zo’n gesprek zonder deelnemer te zijn is dus strafbaar (tenzij je toestemming hebt van één van de deelnemers). [...]

Gebruik als bewijs is eigenlijk altijd toegestaan. In het gewone (civiele) recht gelden namelijk geen specifieke eisen voor hoe het bewijs verkregen mag zijn. De rechter mag zelf alles beoordelen op de merites. Hij hoeft bewijs niet uit te sluiten omdat het een stiekeme opname is"

http://blog.iusmentis.com...bruikt-worden-als-bewijs/

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb de sprong ook maar gewaagd en een witte Yamakas CATLEAP Q270 SE LED 27'' gekocht bij green-sum. Ik heb hem expliciet gevraagd deze te verschepen met lage waarde en als refurbished toestel. Ben benieuwd wat het gaat worden :)

Ik heb de witte trouwens nog niet voorbij zien komen in dit topic, heeft iemand hem al op zijn bureau staan in dezelfde kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

joopv schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 07:31:
Denk er aan dat je van ieder gesprek notities maakt: de datum/tijd en de naam van de persoon die je spreekt, Vraag ook zijn/haar directe telefoonnummer. Voordat je ophangt, maak een samenvatting en vraag aan de andere kant of dat zo correct is. Noteer dat ergens in een logboek.
Op die manier kun je het kastje-muur effect voorkomen.

'kastje-muur'-effect blijf je volgens mij wel houden, ze houden dan toch aan 'dat hebben ze dan niet goed uitgelegd' of 'dat klopt niet'.

Ik zal hier niet alles toelichten, maar heb inmiddels verschillende afdelingen gesproken. Medewerkers, zelfs op dezelfde afdelingen, spreken elkaar tegen. Op de ene afdeling wordt gezegd dat de andere afdeling het verkeerd heeft, er wordt aangegeven dat er een aantal medewerkers nog maar net in dienst waren en hierdoor niet geheel op de hoogte waren van alle procedures etc. etc. Ik heb denk ik alles meegemaakt, doorverbonden worden naar een toestel die na 10 minuten nog niet werd opgenomen of nummers door gekregen van toestellen die niet werden opgenomen. E-mailadressen doorgekregen waarbij ik nog wacht op antwoord etc. etc. Ik had het eigenlijk moeten opnemen inderdaad; ik denk dat je mond er van zal openvallen als je de tegenstrijdige antwoorden / doorverwijzingen achter elkaar zou zetten.

Ik heb uiteindelijk de ruim 170 euro betaald (er kan geen bezwaar worden gemaakt als er geen factuurnummer aanwezig is en een factuurnummer is alleen aanwezig als er betaald is..) en direct bezwaar gemaakt. We wachten af.

Over het scherm zelf ben ik zeer tevreden. Een beetje een 'wiebelige' behuizing en beperkte instelmogelijkheden op het scherm zelf (enkel helderheid). Enkel één stuck pixel, bijna niet zichtbaar (duidelijk op zwart, beperkt zichtbaar op groen / blauw en niet zichtbaar op wit en rood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Die "crap" is steeds mooier aan het worden. Misschien toch maar mn 27q verpatsen..hmmm

Net de CROSSOVER BLACK TUNE 2755AMG IPS LED 27" AH-IPS besteld, ben benieuwd! :D

[ Voor 14% gewijzigd door Huigie op 24-08-2013 14:09 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
Huigie schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:10:
Die "crap" is steeds mooier aan het worden. Misschien toch maar mn 27q verpatsen..hmmm

Net de CROSSOVER BLACK TUNE 2755AMG IPS LED 27" AH-IPS besteld, ben benieuwd! :D
Deze Crossover 2735AMG/2755AMG monitoren hebben exact dezelfde apple behuizing wat mij ook wel aanspreekt.

Zou je je ervaringen willen delen zodra die er is? Ben zeer benieuwd of deze H-IPS schermen ook op 96hz kunnen draaien, hier en daar gelezen dat dat er niet inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Die schermen zijn niet overclockable, is hetzelfde als een Shimian.
Hier genoeg ervaringen: klik

Wil je een scherm dat vrijwel gegarandeerd 120 Hz trekt dan raad ik Qnix/Xstar aan.

[ Voor 38% gewijzigd door unfor op 26-08-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
unfor schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:20:
Die schermen zijn niet overclockable, is hetzelfde als een Shimian.
Hier genoeg ervaringen: klik

Wil je een scherm dat vrijwel gegarandeerd 120 Hz trekt dan raad ik Qnix/Xstar aan.
Dit is dan weer geen IPS scherm maar de samsung variant. En voor 120hz met games is 100+fps ook wel nodig voordat je het verschil merkt en dat valt toch wel tegen met 50% meer pixels.

Ik ben er nog niet uit.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Voor 100+ fps op 2560x1440 heb je btw ook flink wat gpu power nodig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Indien je een scherm wilt met die mooie glazen "Apple" look kun je ook eens kijken naar de splinternieuwe Iiyama ProLite XB2779QS.

Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.com/fill,9391,385,320.jpg

Deze heeft alle aansluitingen en is waarschijnlijk wat betrouwbaarder dan dat Koreaanse spul waarbij je maar moet afwachten of het allemaal goed is wat je krijgt. Terugsturen lijkt me wat lastig...

De Iiyama is net uit maar al wel overal te bestellen voor een nette prijs.
Ben wel benieuwd hoe die presteert in vergelijking tot bijvoorbeeld de Dell U2713HM die ik eerst wou hebben, maar gezien de vele problemen (bleeding, cross hatching etc.) heb ik daar maar van af gezien.

Die nieuwe Iiyama ziet er echter erg mooi uit en heeft die mooie glazen plaat a'la tablet en Apple Cinema Display.
Zie de link hieronder bij de buren ;)
http://nl.hardware.info/n...-vriendelijk-prijskaartje
Bij Tweakers staat 'ie nog niet in de Pricewatch, bij de buren wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 27-08-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Damn...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JazzySOB schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:40:
Indien je een scherm wilt met die mooie glazen "Apple" look kun je ook eens kijken naar de splinternieuwe Iiyama ProLite XB2779QS.

[afbeelding]
Tring! Dat is nou eindelijk een monitor die mij aanspreek! Helaas heb ik al een Crossover. (enne, opsturen was het probleem niet voor mij hoor. Ging gewoon op kosten van de verkoper).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Nu online
Heb de knoop doorgehakt en vanavond de Iiyama ProLite XB2779QS maar besteld. Ik kan wel blijven wachten op reviews en aangezien er hetzelfde AH-IPS panel in zit zal het nooit zo veel verschil uitmaken.

In tegenstelling tot de nieuwe "all plastic" Dell schermen is de iiyama tenminste wel chique met die glasplaat. Ik wilde ook niet langer meer wachten aangezien ik mijn oude Dell 2707WFP vorige week al verkocht had. Wil zo snel mogelijk weer achter een groot scherm zitten i.p.v. een klein laptopschermpje... ;)

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Scherm binnen, pixelperfect. Afwerking is 99%. Meeste schroeven zaten los... _o- Panel is super, ti's hetzelfde als wat in de iMac zit, je ziet de rondjes voor de cam en sensors zitten. :D Voet is echt spuuglelluk maar ik ga het toch vesamounten. Voor de "bleed-ofielen": een heel klein beetje boven het controlpanel. OSD werkt, heb de 2755AMG/10bit. Kleuren zijn in het scherm in te stellen, super! Al met al een hoop waar voor je geld. Pics volgen!

Specs

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
1 ding vind ik jammer van CROSSOVER BLACK TUNE 2755AMG, is dat je geen macbook enzo erop aan kan sluiten.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:55

Silence

Godlike

JazzySOB schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:40:

[afbeelding]

Deze heeft alle aansluitingen en is waarschijnlijk wat betrouwbaarder dan dat Koreaanse spul waarbij je maar moet afwachten of het allemaal goed is wat je krijgt. Terugsturen lijkt me wat lastig...

De Iiyama is net uit maar al wel overal te bestellen voor een nette prijs.
Ben wel benieuwd hoe die presteert in vergelijking tot bijvoorbeeld de Dell U2713HM die ik eerst wou hebben, maar gezien de vele problemen (bleeding, cross hatching etc.) heb ik daar maar van af gezien.

Die nieuwe Iiyama ziet er echter erg mooi uit en heeft die mooie glazen plaat a'la tablet en Apple Cinema Display.
Zie de link hieronder bij de buren ;)
http://nl.hardware.info/n...-vriendelijk-prijskaartje
Bij Tweakers staat 'ie nog niet in de Pricewatch, bij de buren wel ;)
Ik had bijna een Dell gekocht maar nu ik deze zie ga ik toch even wachten tot hij in Nederland is. :9~

Inventaris - Steam

• Tranquility
  • Nu online
Hij is er al een tijdje hoor :)
Ik heb hem gisteren besteld en de postbode is net een uurtje geleden lang geweest toen ik nog niet thuis was. Balen! :(
Morgen afhalen bij het postkantoor.

Ze zijn overal volop leverbaar.

@Huigie,

Goed te horen dat jouw scherm pixelperfect is aangekomen, Is toch een geruststelling bij een bestelling zo ver van huis.. Veel plezier ermee!

EDIT:
Verassing! De postbode kwam net alsnog de monitor bezorgen. Nu gelijk maar even uitpakken... wordt vervolgd!

[ Voor 38% gewijzigd door Tranquility op 29-08-2013 17:25 ]

• Tranquility
  • Nu online
Nou ik heb hem staan!

Meteen even TFT-tester gestart en alle kleuren full-screen weergegeven om te kijken of er dode (sub)pixels aanwezig waren. Opluchting: geen enkele! Dus het scherm is pixel-perfect. Jeah!

Wel moest ik het contrast en helderheid een flink stuk terugdraaien. Dit stond standaard op 60 en heb dit met de helft teruggedraaid, anders heb je echt een zonnebril nodig ;)

Wel is de typische IPS-glow zichtbaar (niet te verwarren met backligt bleed) vanuit een hoek. De kleurweergave en helderheid blijft echter gelijk! Van die IPS-glow zie je overigens niks meer van bij gewoon gebruik.

Ook is er bij pikzwart beeld heel iets backlight bleed zichtbaar boven in beeld, maar dat is miniem en prima mee te leven en daar zie je bij gewoon gebruik niets van. Ik denk dat dit bij geen enkele monitor 100% te vermijden is. De helderheid en egaalheid van het scherm bij alle kleuren is echter mooi uniform.

En wat is deze resolutie geweldig! Wat een heerlijke desktopspace en nu kun je gewoon twee volwaardige browservensters naast elkaar zetten. Echt dus een ingebouwde Multi-monitoropstelling ;)
Tekst is ragscherp en door die glazen plaat ziet het er kristalhelder uit. Echt "Apple-like"!

En wit is prachtig wit en niet gelig. Nu zie je toch goed het verschil tussen LED en CCFL van mijn vorige monitor. CCFL is toch niet zo mooi wit als deze.

Ja mensen, Iiyama is weer helemaal terug!

En de vormgeving is echt om van te kwijlen, De monitor zit degelijk in elkaar met echt een goede stabiele voet. Het is net een touchscreen met die vlakke tot de rand lopende glasplaat, die overigens van een anti-reflectie coating (niet mat) is voorzien. Echt heel chique.

Het menu is ook heel mooi en uitgebreid en is volledig tiptoetsbediening wat wel even wennen is. En zoals het Iiyama betaamt, is het menu ook beschikbaar in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

JazzySOB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:48:
Nou ik heb hem staan!

Meteen even TFT-tester gestart en alle kleuren full-screen weergegeven om te kijken of er dode (sub)pixels aanwezig waren. Opluchting: geen enkele! Dus het scherm is pixel-perfect. Jeah!

Wel moest ik het contrast en helderheid een flink stuk terugdraaien. Dit stond standaard op 60 en heb dit met de helft teruggedraaid, anders heb je echt een zonnebril nodig ;)

Wel is de typische IPS-glow zichtbaar (niet te verwarren met backligt bleed) vanuit een hoek. De kleurweergave en helderheid blijft echter gelijk! Van die IPS-glow zie je overigens niks meer van bij gewoon gebruik.

Ook is er bij pikzwart beeld heel iets backlight bleed zichtbaar boven in beeld, maar dat is miniem en prima mee te leven en daar zie je bij gewoon gebruik niets van. Ik denk dat dit bij geen enkele monitor 100% te vermijden is. De helderheid en egaalheid van het scherm bij alle kleuren is echter mooi uniform.

En wat is deze resolutie geweldig! Wat een heerlijke desktopspace en nu kun je gewoon twee volwaardige browservensters naast elkaar zetten. Echt dus een ingebouwde Multi-monitoropstelling ;)
Tekst is ragscherp en door die glazen plaat ziet het er kristalhelder uit. Echt "Apple-like"!

En wit is prachtig wit en niet gelig. Nu zie je toch goed het verschil tussen LED en CCFL van mijn vorige monitor. CCFL is toch niet zo mooi wit als deze.

Ja mensen, Iiyama is weer helemaal terug!

En de vormgeving is echt om van te kwijlen, De monitor zit degelijk in elkaar met echt een goede stabiele voet. Het is net een touchscreen met die vlakke tot de rand lopende glasplaat, die overigens van een anti-reflectie coating (niet mat) is voorzien. Echt heel chique.

Het menu is ook heel mooi en uitgebreid en is volledig tiptoetsbediening wat wel even wennen is. En zoals het Iiyama betaamt, is het menu ook beschikbaar in het Nederlands ;)
+1 eerst even afwachten of ik nog een boete krijg want denk dat ik geflitst ben met 120/140 ergens daartussen :> . Zoniet dan dit scherm halen }:O

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nou, kan het scherm niet aanraden, bleeden was thuis in het donker heel wat erger dan ik overdag zag. Normaal stoor ik me er niet aan maar dit was zelfs tijdens het gamen goed zichtbaar.
Als je het vesa gebruikt dan hangt het hele scherm aan een plastik kap. Schroefgaten waren niet standaard VESA. Die kap zat maar met 2 schroeven vast, draaide er 2 bij en merkte vanmorgen waarom ze er niet in zaten. Ik draaide het scherm en zag op de plek van de schroeven putjes verschijnen.
Ga maar eens proberen of ik het paneel eruit kan krijgen, misschien dat ik hier en daar wat zwarte tape kan plakken tegen het bleeden.

Ziet er voor de rest wel ok uit:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/xredy.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Huigie op 30-08-2013 10:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Exact welk model, met wel paneel heb je gekocht Huigie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Crossover 2755AMG

Edit: opgelost! Vandaag panel uit elkaar gehaald, weer in elkaar gezet en ervoor gezorgd dat er niks onder spanning kwam te staan. Zie het op 100% licht nog een heel klein beetje, gewoon niet meer op 40%. Zal vanavond nog eens kijken in het donker.

Edit 2, meh. Kamer was vanmorgen te licht om het goed te kunnen beoordelen vermoed ik. Scherm is nog steeds bleh. :/

[ Voor 106% gewijzigd door Huigie op 04-09-2013 21:14 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

@JazzySOB

Heb je wat foto's van dat iiyama scherm? kan nergens user pics of filmpjes vinden op internet...

Inventaris - Steam

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

JazzySOB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:48:
Het is net een touchscreen met die vlakke tot de rand lopende glasplaat, die overigens van een anti-reflectie coating (niet mat) is voorzien. Echt heel chique.
Ik heb een beetje huiverig voor een scherm met een glazen plaat. Hoe is de anti reflectie coating? Is het een beetje te doen met daglicht?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Tranquility
  • Nu online
De anti-reflectie coating werkt uitstekend, als je er heel schuin op kijkt zie je ook een beetje een paarsige gloed van de coating zitten. Schoonmaken ging eerst niet goed. Had eerst een glassex variant gebruikt en het scherm werd enorm vlekkerig. Ik dacht, ojee wat heb ik me nu op de hals gehaald?

Maar met een gewone tissue bevochtigd met wat water veegde ik die vlekken er zo af en werd het scherm in no-time vlek- en streepvrij!

Ik heb een tafel achter mij staan met felle lampen er boven en heb daar op het scherm in het geheel geen last van. Ook van daglicht heb ik geen last, maar nou heb ik ook geen raam die er op weerspiegelt (Scherm staat in een teak houten computerkast).

Wel valt de IPS-glow me erg tegen voor zo een modern scherm, maar dat is niet de schuld van Iiyama, want daar hebben alle schermen last van die een IPS-panel hebben. Onder een kleine hoek zie je al contrastverschillen en zie je een lichte vlek boven en onder het scherm over de gehele breedte. Echter is de helderheid en kleurweegave onder een (grote) hoek juist weer uitstekend en veel beter dan mijn oude Dell 2707WFP met S-PVA scherm. Dacht dat de LCD-techniek ondertussen wel eens volwassen zou zijn maar dat is dus (nog) niet het geval 8)7

Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe OLED het gaat doen, maar daarvan is naar ik weet de duurzaamheid nog niet zoals het zou moeten zijn. Maar eerst moet LCD nog helemaal uitgemolken worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Enigzins topic kaping maar eindelijk wat mensen met de Iiyama XB2779QS-S1 ! Ik "Stalk" dit scherm al 2 maanden maar twijfel i.v.m. gebrek aan reviews. Er is er nu 1 op digitalversus maar die is wat summier.

Zijn er hier serieuze gamers met een Iiyama 2779 die FPS games spelen? Ik vraag me namelijk af of de refresh rate/input lag laag genoeg is voor Battlefield 3 en andere snelle games. Dat het hoger is dan een TN paneel is snap ik maar ik zoek een IPS scherm dat ook "goed genoeg" is voor FPS-gaming.

Ik lees b.v. dat overdrive niet goed werkt en al snel mega overshoot genereert..is dit zo ?

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 09-10-2013 15:11 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Qnix QX2710 Evolution II gekocht voor 225 euro, eens zien hoe ver die wil overklokken. :p

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Ik heb hem ook besteld. Ik stap over van een 24inch 1920x1200 samsung. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmania71
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06-2023
Hi The_Mask en MaXeRs, wil hem ook aanschaffen, bij welke aanbieder / website hebben jullie hem besteld? Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Ik heb hem daar ook besteld bij EBay aanbieder Storewithstory ,zodra die up en running is laat ik het hier weten.
Voor 224 incl verzending was dit een no brainer voor mij. :P

[ Voor 10% gewijzigd door MaXeRs op 04-11-2013 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmania71
Bedankt beiden, ga het ook maar proberen, zie nu 223€ staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Vergeet de btw, doanerechten, inklaringskosten, importheffingen, handlingskosten enzovoorts enzoverder niet... zie vorige berichten in dit topic.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met het bezwaar van zerocool82 is ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Niets van dat alles als je een beetje koppie koppie gebruikt.
Het leven is al duur genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
En hoe wil je dat doen? Vragen als hij er een waarde van 20 dollar of garantie of zo opzet? Denk niet dat dat werkt.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JazzySOB schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:57:
De anti-reflectie coating werkt uitstekend, als je er heel schuin op kijkt zie je ook een beetje een paarsige gloed van de coating zitten. Schoonmaken ging eerst niet goed. Had eerst een glassex variant gebruikt en het scherm werd enorm vlekkerig. Ik dacht, ojee wat heb ik me nu op de hals gehaald?

Maar met een gewone tissue bevochtigd met wat water veegde ik die vlekken er zo af en werd het scherm in no-time vlek- en streepvrij!
Vochtige brillendoekjes werken ook uitstekend! Die kan je voor 1 euro oid kopen bij de Action en Digros (heb je er geloof ik 20 of 30).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Heeft er al iemand ervaring met een van de 2560x1440 schermen met een display port aansluiting? Ik zit erover te denken voor een DP 1440p scherm te gaan die waarschijnlijk te OC-en is richting de 90 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BradKing schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:14:
Heeft er al iemand ervaring met een van de 2560x1440 schermen met een display port aansluiting? Ik zit erover te denken voor een DP 1440p scherm te gaan die waarschijnlijk te OC-en is richting de 90 Hz.
AFAIK bestaan die niet.

Voor de Qnix 2710 kopers heb ik ff de tools online gegooid die ik regelmatig gebruik voor deze monitor.
Color Profile, Nvidia driver patcher voor SLI gebruikers (anders 96Hz max), inf file voor monitor zodat 120Hz ook in alle games geforceerd is.
https://www.dropbox.com/s/uu735zxedmmroa5/qnix2710.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmania71
Super, bedankt unfor. Heb de Qnix ook besteld via ebay.
Moet ook nog nieuwe videokaart kopen; weet iemand of er verschillen zijn in overclock succes met Nvidea of AMD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kmania71 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:51:
Super, bedankt unfor. Heb de Qnix ook besteld via ebay.
Moet ook nog nieuwe videokaart kopen; weet iemand of er verschillen zijn in overclock succes met Nvidea of AMD?
Geen verschil, bij nvidia kan het vanuit control panel, voor amd heb je een tool nodig. (CRU iirc)

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 04-11-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinMM
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 21:56
JazzySOB schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:57:

Ik heb een tafel achter mij staan met felle lampen er boven en heb daar op het scherm in het geheel geen last van. Ook van daglicht heb ik geen last, maar nou heb ik ook geen raam die er op weerspiegelt (Scherm staat in een teak houten computerkast).

Wel valt de IPS-glow me erg tegen voor zo een modern scherm, maar dat is niet de schuld van Iiyama, want daar hebben alle schermen last van die een IPS-panel hebben. Onder een kleine hoek zie je al contrastverschillen en zie je een lichte vlek boven en onder het scherm over de gehele breedte. Echter is de helderheid en kleurweegave onder een (grote) hoek juist weer uitstekend en veel beter dan mijn oude Dell 2707WFP met S-PVA scherm. Dacht dat de LCD-techniek ondertussen wel eens volwassen zou zijn maar dat is dus (nog) niet het geval 8)7

Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe OLED het gaat doen, maar daarvan is naar ik weet de duurzaamheid nog niet zoals het zou moeten zijn. Maar eerst moet LCD nog helemaal uitgemolken worden :/
Hey JazzySOB,

Je klinkt erg enthousiast over het scherm, ik lees dat sommige mensen last hebben van een fluittoon, ervaar jij dat ook met jouw scherm? Ik heb 2x een miskoop gedaan met een dell 2317hm, wil niet graag weer een miskoop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
unfor schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:25:
[...]

AFAIK bestaan die niet.

Voor de Qnix 2710 kopers heb ik ff de tools online gegooid die ik regelmatig gebruik voor deze monitor.
Color Profile, Nvidia driver patcher voor SLI gebruikers (anders 96Hz max), inf file voor monitor zodat 120Hz ook in alle games geforceerd is.
https://www.dropbox.com/s/uu735zxedmmroa5/qnix2710.zip
Ik dacht het eerst ook niet maar zag http://www.ebay.nl/itm/QN...itors&hash=item1c33da7682 dit soort versies langskomen, leek me wel interessant ivm de huidige videokaarten.

Maar goed, een dual dvi gaat waarschijnlijk net zo goed, zeker zolang je max 2 schermen doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmania71
Mijn ervaring met de bestelling van Matte Qnix 2710 Evolution II:
op 4 Nov. in ochtend besteld (ebay, "storewithstory", 300 dollar) en via Seoul, Leipzig, Amsterdam en Rotterdam op 7 Nov. in middag hebben ze geprobeerd af te leveren maar was niet thuis. Inderdaad erg rap. Verzonden via DHL,weet al dat ik 56 Euro moet bijbetalen.

Ontvangen en geen dode pixels of backlight bleeding. Heb hem nu op 110Hz stabiel. Prachtige monitor!

[ Voor 13% gewijzigd door kmania71 op 08-11-2013 15:22 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
kmania71 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:27:
Mijn ervaring met de bestelling van Matte Qnix 2710 Evolution II:
op 4 Nov. in ochtend besteld (ebay, "storewithstory", 300 dollar) en via Seoul, Leipzig, Amsterdam en Rotterdam op 7 Nov. in middag hebben ze geprobeerd af te leveren maar was niet thuis. Inderdaad erg rap. Verzonden via DHL,weet al dat ik 56 Euro moet bijbetalen.
Ik heb hem op zondag 3 nov besteld en kreeg hem vandaag, 295,90 dollar (225 euro) betaald via dezelfde koper en ook 56 euro douane kosten.
Ontvangen en geen dode pixels of backlight bleeding. Heb hem nu op 110Hz stabiel. Prachtige monitor!
Denk wel dat je backlight bleeding hebt op volle helderheid met alleen een zwarte achtergrond, maar dat is op zich wel logisch. Ik heb het dan ook, maar stelt niet veel voor en wie gaat er nu na een zwart scherm staren in het donker met de helderheid op het hoogst. Zelf heb ik eerst de helderheid wat verlaagd, helderheid is te extreem. :p

Van het weekend maar eens overklokken.

Ik ben iig meer dan tevreden over het scherm. :D

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Hardware.info

Iiyama ProLite XB2779QS review: bijzondere wqhd-monitor
http://nl.hardware.info/r...w-bijzondere-wqhd-monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Momenteel heb ik een Samsung Syncmaster 2443BW staan. Prima ding, op een iets na: Als je de monitor op het profiel Text of Internet hebt staan komt er een irritante zoem/buzz van af. Ik weet dat je softwarematig ook de helderheid en het contrast kan manipuleren, maar dan lever je hard in op kwaliteit.

De vraag:
Ik zoek een monitor met resolutie van 1920*1200 of meer. Schermgrootte 22-26 inch. Het panel zou best TN mogen zijn, als het maar geen bagger ding is, kwalitatief rond de 2443BW zou prima zijn. Prijs, tja...een tweedehands 2443BW kan je tegenwoordig voor 125 euro krijgen. Aangezien ik er 3 nodig ga zijn zou het mooi zijn als het kan voor minder dan 175 euro per stuk.
En er mogen dus echt geen irritante geluiden van af komen. Wie nu denkt: "Waar heeft hij het over?" Here you go: http://members.home.nl/saturnusdj/temp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
iemand ook al ervaring met : Zevroid monitoren: Zevroid-30QU 2560x1600 S-IPS DVI-D WQHD Built in USB 3.0 HUB Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMajorLazer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-11-2020
Ik ben redelijk geïnteresseerd in de Qnis scherm van The Mask. Het is een stuk goedkoper dan de VP2770, maar je kan de Qnix wel overclocken. Input lag valt ook mee volgens mij, dus gamen moet ook te doen zijn. Alleen ben ik een beetje huiverig met het bestellen in het buitenland. Is de kans op dode pixels groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Nee de kans is klein, maar daarom niet afwezig natuurlijk. Misschien zijn er ook eBay verkopers die gratis retour bij DOA aanbieden?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMajorLazer
Ik koop de monitor via de link van jou op de vorige pagina, denk ik :).

E: Zou je het de moeite waard vinden om iets extra te betalen voor een perfect pixel bij dezelfde store?

[ Voor 64% gewijzigd door MrMajorLazer op 16-11-2013 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
27" Ultra Slim Crossover 27QW LED IPS 2560x1440 QHD Monitor DVI-D
Net gekocht 225 € nu wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Ik vraag me af of ze al van wat betere kwaliteit zijn, met die crossovers een tijd geleden kocht ook iedereen ze maar na een half jaar / jaar gingen ze al stuk. Dat is het nadeel van die Koreaanse schermen en dan neig ik toch eerder naar een Dell

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
Silencex schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:24:
Ik vraag me af of ze al van wat betere kwaliteit zijn, met die crossovers een tijd geleden kocht ook iedereen ze maar na een half jaar / jaar gingen ze al stuk. Dat is het nadeel van die Koreaanse schermen en dan neig ik toch eerder naar een Dell
Hoezo? Zelf ervaring mee of is dit geblaat?
Het enige wat wel eens problemen gaf was het AD bord/

Mijn 30" Crossover geeft nog steeds een zeer prettig beeld ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zanac-ex op 18-11-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
goed om te horen, hoelang gebruik je die 30" al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FolkertP
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-08 08:02
Heeft iemand nog aankoop tips voor een 1440p 27" monitor onder de 350 euro. Ik ben nieuw in de monitoren wereld en heb weinig merkenkennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMonk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 22:37
Ik heb mijn matte Qnix QX2710 binnen gekregen en het is echt een geweldig scherm :-) Eerst had ik 2x 1280x1024 en dit is echt een groot verschil. Ik heb helaas 2 dode pixels, maar die zijn amper zichtbaar (niet in het midden en alleen op rood/groen).

Heb ook even gekeken naar 120Hz, dat is wel fijn opzich, je ziet wel verschil. Maar ben toch bang dat hierdoor de monitor eerder kapot gaat, ik lees bijvoorbeeld dat er soms verticale strepen tevoorschijn komen als je hem een lange tijd op 120Hz hebt staan, dat klinkt niet echt goed. Backlight bleeding is er wel een beetje, maar alleen aan de onderkant (bij mij) en valt niet echt op. Ben er zeker blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
killer2 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:26:
goed om te horen, hoelang gebruik je die 30" al?
1/2 Jaar ;)
Een jaar lang de kat uit de boom gekeken en het enige problem (knock on wood) zijn de AD borden.
Dat probleem heeft de mijne niet met zijn enkele DVI input.

(En altijd nog een 27" IPS Viewsonic als backup, maar dat beeld is niet te vergelijken met de Crossover)

[ Voor 14% gewijzigd door Zanac-ex op 18-11-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

joopv schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:20:
Vergeet de btw, doanerechten, inklaringskosten, importheffingen, handlingskosten enzovoorts enzoverder niet... zie vorige berichten in dit topic.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met het bezwaar van zerocool82 is ..?
Te veel gebeurd om hier toe te lichten, maar laat ik concluderen dat ik in elk geval niets meer via DHL laat versturen. DHL zou tevens bezwaar maken bij de douane, maar uiteindelijk heb ik zelf maar direct een bezwaar ingediend bij de douane (het is aan te bevelen om dit zelf direct te doen mocht je hier mee te maken krijgen).

Twee weken geleden heb ik de uitspraak op mijn bezwaar ontvangen en ik ben in het gelijk gesteld. Ik krijg 125 euro terug (op een bedrag van 172 euro)! :*) Echter maken ze het geld over naar DHL en moet ik het geld nog van DHL ontvangen (en dat zal ongetwijfeld weer even duren...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Laatst online: 18-09 23:28
BradKing schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:11:
[...]

Ik dacht het eerst ook niet maar zag http://www.ebay.nl/itm/QN...itors&hash=item1c33da7682 dit soort versies langskomen, leek me wel interessant ivm de huidige videokaarten.

Maar goed, een dual dvi gaat waarschijnlijk net zo goed, zeker zolang je max 2 schermen doet..
Met het model met meer aansluitingen dan alleen DVI-D kan je waarschijnlijk niet overclocken naar 120Hz (hij heeft zo'n model, blijkt op pag.2).

Anyway, ik zit ook zeer met de gedachte om de Qnix QX2710 Evolution II aan te schaffen, voor 221,52 nu op Ebay + 14,79 expedited shipping.
Mijn Samsung Syncmaster 305T+ is zojuist voor de 4e keer overleden, na nog 2 jaar er succesvol mee gewerkt te hebben door middel van 4x de 'oven trick'. Hij was namelijk 2 jaar geleden al kapot. De 5e keer is 'm vandaag fataal geworden, want de symptonen waren niet verdwenen zoals voorheen steeds het geval, maar het werd erger. RIP tweedehands 30" PVA scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMajorLazer
Ik lees hier verscchillende verhalen over douanakosten. Sommige betalen 56 euro en anderen meer of minder. Zijn hier nog bepaalde tips en tricks voor het verzenden/importeren? Ik wil het verzenden zo soepel mogelijk laten verlopen, maar ik heb niet al te goede verhalen gelezen over bijv DHL en de Koreaanse schermen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
Ja, ik zal seller 'storewithstory' op ebay eens vragen of hij de pakketwaarde te faken en er $100 van te maken ofzo. Ik vind die douanekosten een beetje onzin, of is dit associaal van mij om zo te denken? :P

EDIT:

LOL, snelle en grappige reactie:

spoiler:
Van: snsgn
Aan: storewithstory
Onderwerp: Verzending: snsgn stuurde een bericht over Perfect Pixel] 27" Matte Qnix QX2710 Evolution II LED PLS 2560x1440 QHD Monitor #321239742388
Verzenddatum: 20-nov-13 03:15:27 CET

Beste storewithstory,

I heard from other buyers of these Korean monitors, that it is possible to make a note of the value on the package much less, such as $100, so the customs won't charge so much tax and handling fee. Is it possible to do this on the Qnix QX2710?

- snsgn

Beste snsgn,

Hello
Of course!
I can put lower price on invoice.
Please leave message( lower price on invoice) on order note.
Then I will follow your opinion.
Thanks

Bruce

- storewithstory

Het boeit ze kennelijk niet zo veel :P

[ Voor 67% gewijzigd door snsgn op 21-11-2013 12:57 ]

• killer2
heb ik net ook gedaan :)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Ik wil zelf ook de Matte Qnix 2710 Evolution II bestellen maar ik wil graag wat meer weten over de inputlag op dit scherm.
Ik lees overal dat de inputlag ongeveer even erg is als de Catleap schermen. Maar als ik dan kijk naar de verhalen van Catleap kom ik tegenstrijdige verhalen tegen. De 1 zegt dat er nauwelijk inputlag is en de ander beweert weer dat het zowat onspeelbaar is op Catleap schermen.

Dus... wie kan wat zinnigs zeggen over de inputlag van de Matte Qnix 2710 Evolution II?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• snsgn
YouTube: Qnix QX2710 Review 2560x1440 96hz+ Matte PLS

Input lag was nauwelijks merkbaar zei deze reviewer volgens mij.
Hij heeft alles tot op de bodem uitgezocht :).

• unfor
ChojinZ schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:53:
Ik wil zelf ook de Matte Qnix 2710 Evolution II bestellen maar ik wil graag wat meer weten over de inputlag op dit scherm.
Ik lees overal dat de inputlag ongeveer even erg is als de Catleap schermen. Maar als ik dan kijk naar de verhalen van Catleap kom ik tegenstrijdige verhalen tegen. De 1 zegt dat er nauwelijk inputlag is en de ander beweert weer dat het zowat onspeelbaar is op Catleap schermen.

Dus... wie kan wat zinnigs zeggen over de inputlag van de Matte Qnix 2710 Evolution II?
Ik merk geen verschil met mijn 1ms TN scherm.

• joopv
  • Niet online
snsgn schreef op woensdag 20 november 2013 @ 03:09:
Ja, ik zal seller 'storewithstory' op ebay eens vragen of hij de pakketwaarde te faken en er $100 van te maken ofzo. Ik vind die douanekosten een beetje onzin, of is dit associaal van mij om zo te denken? :P

EDIT:

LOL, snelle en grappige reactie:
[...]
Het boeit ze kennelijk niet zo veel :P
Volgens mij kan die verkoper aardig in de problemen komen bij zowel ebay als paypal als je dit soort mailtjes publiceert. En dan hebben we het nog niet eens over extra aandacht van de douane cq. fiscus.

Tja, en of je belastingontduiking asociaal of grappig is mag je zelf uitzoeken. Wellicht veranderd je mening op het moment dat het een beetje tegenzit en je vadertje staat nodig gaat hebben.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
snsgn schreef op woensdag 20 november 2013 @ 03:09:
Had dat ook gedaan. Vond de douane geen enkel probleem. Hoefde slecht 85 Euro aan hen af te tikken d:)b

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste