[7]Foto's weg?

Pagina: 1
Acties:

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-01 22:51
Goedendag,

Ik heb gisteren op een usb stick een back up gemaakt van zo'n 3gb aan foto's. Computer opnieuw geinstalleerd en de foto's er weer op gezet. Kom ik erachter dat alle mappen leeg zijn. Maar als ik op inhoud controlleer van de usb stick is er nog 800mb vrij van de 4gb. Heb hierna een diskcheck gedaan. En die verandere alle maps naar .bestand files. Is er een manier om alle foto's terug te halen?

Mvg,

Wesley

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-01 09:30
Recuva van Pririform werkte bij mij erg goed om bestanden van een externe HDD terug te halen...

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 14:14

Swordlord

Act first, think never

Ten eerste, stop met het gebruiken van die schijf. Elke write verminderd je recovery kansen.

Ga het volgende topic doorlezen.
Thematopic: Datarecovery
Hier is veel info te vinden over data recovery. Veel succes met je data terug te krijgen.

Edit:

Beter 3 hetzelfde goede advies dan 3 keer slecht advies xD

[ Voor 21% gewijzigd door Swordlord op 24-05-2012 17:02 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:00
Vooral zo weinig mogelijk knoeien en dit topic lezen:
Thematopic: Datarecovery

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk hier eens: Thematopic: Datarecovery
doe het liefst zo min mogelijk met die stick, dan kun je er misschien nog wat van terughalen.

/spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 24-05-2012 17:00 ]

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-01 22:51
Lorem_Ipsum schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:00:
Recuva van Pririform werkte bij mij erg goed om bestanden van een externe HDD terug te halen...
Heb ik al geprobeerd maar het vond geen foto's. Wel een paar rars die ik eerder op de dag heb verwijderd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> OM

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• A4-
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

A4-

Je foto's staan mogelijk ook nog op je HDD. Scan die dus ook. (bij voorkeur je OS schijf in een andere pc hangen en niet meer van booten etc.)

Verder: Nooit chkdsk gebruiken als je geen backup hebt van de data. Dit programma heeft ook bij mij al eens bergen bestanden vernield. (gelukkig was ik op een clone aan het werken).

zie ook: OM FAQ

[ Voor 6% gewijzigd door A4- op 25-05-2012 12:11 ]

Verwijderd

als je zegt dat je een backup hebt gemaakt bedoel je dan ook dat je een backup programma hebt gebruikt want ik ken een backup programma die van mappen .bestand files maakt.

als dit het geval is moet je hetzelfde programma gebruiken die je gebruikt hebt om ze gewoon weer op jou schijf te zetten
Pagina: 1