Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:30:
Zo, even wat koetjes vervoerd. Voor de gelegenheid mijn truck in bijpassende kleuren gespoten...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Meisje met die motor een mod? Mooi plaatje!

is scandinavie DLC nice?

============================================================================
In het algemeen:

Voel je vrij om reviews te plaatsten voor de basis game zelf en de DLCs!

pricewatch: Euro Truck Simulator 2 PC

pricewatch: Euro Truck Simulator 2 Going East!, PC (Windows)

pricewatch: Euro Truck Simulator 2 Scandinavia (Add on), PC (Windows)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat motormeisje is een mod van Jazzycat. Scandinavië DLC is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:16
EDIT:

Dat mogen ze wel eens fixen daar bij SCS, in de volgende update: het kenteken van mijn DAF hoort bij een MAN TGS van januari 2015 :(
als je een World of Trucks profiel hebt kun je dit aanpassen ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/onLcwai.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Even een vraagje... Ik wil ets 2 multiplayer spelen, maar blijkbaar moet ik met mijn steamaccount inloggen?? Klopt dit? En als ik inlog met steam zijn er dan nog dingen waar ik op moet letten? Gaat om deze website:http://ets2mp.com/ . Lijkt me te kloppen, vraag toch liever voordat ik gehackt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 11:05
hoi1234 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 10:24:
Even een vraagje... Ik wil ets 2 multiplayer spelen, maar blijkbaar moet ik met mijn steamaccount inloggen?? Klopt dit? En als ik inlog met steam zijn er dan nog dingen waar ik op moet letten? Gaat om deze website:http://ets2mp.com/ . Lijkt me te kloppen, vraag toch liever voordat ik gehackt wordt.
Ik en een paar andere van het forum spelen hier soms wel es op en heb er geen problemen gemerkt (nog nooit samen getruckt maar misschien dat we een treintje van vrachtwagens kunnen maken? :9).
Zelf speel ik wel vooral op de US1 server omdat ze daar toch wel het netst rijden en het is een stuk minder druk, kan is wel groter dat je eruit ligt door connectieproblemen.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 24-05-2015 11:40 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
timmie271 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:39:
[...]

Ik en een paar andere van het forum spelen hier soms wel es op en heb er geen problemen gemerkt (nog nooit samen getruckt maar misschien dat we een treintje van vrachtwagens kunnen maken? :9).
Zelf speel ik wel vooral op de US1 server omdat ze daar toch wel het netst rijden en het is een stuk minder druk, kan is wel groter dat je eruit ligt door connectieproblemen.
Hartstikke bedankt!!! Dacht al dat het in orde was, maar extra bevestig kan nooit kwaat. Vraag me wel af waarom ze je steamaccount nodig hebben, daarom begon ik ook te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
hoi1234 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Hartstikke bedankt!!! Dacht al dat het in orde was, maar extra bevestig kan nooit kwaat. Vraag me wel af waarom ze je steamaccount nodig hebben, daarom begon ik ook te twijfelen.
Om er zeker van te zijn dat je het spel gekocht hebt ;). Ze willen geen 'illegale spelers' op de multiplayer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Duidelijk^^^.
Nog een vraag over de multiplayer. Ik heb ingelogd met steam en een account aangemaakt op hun website. Vervolgens heb ik de multiplayer gedownload en uitgepakt. Toen heb ik Install ETS2MP gestart en het installatieproces doorgelopen. Maar ETS2 start op zoals die het zou doen als ik offline speel. Volgens het filmpje van squirrel zou er niet alleen gevraagd worden of er een desktop icoon aangemaakt moet worden, maar wordt ook iets anders gevraagd. Dat is bij mij dus niet zo, misschien dat ik daardoor geen server kan selecteren, maar meteen ets2 te zien krijg. Ik heb alles geïnstalleerd met adminrechten (wel op een standaardaccount, maar dat moet toch niet veel uitmaken?) Squirrel deed trouwens wel iets in steam met beta's ofzo is dat belangrijk of hoeft dat niet, want dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik niet wist wat ik daar moest doen.

YouTube: Complete Guide to Euro Truck Multiplayer (ETS2 MP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Je moet ook niet ETS 2 opstarten van steam want dat is de offline versie. Als het goed is moet je een programma downloaden. Dat is het programma waar je online kan. Als je op windows typt euro truck simulator muiltiplayer dan zou dat programma voorkomen. Met dat programma kan je de server kiezen dan op play klikken en je bent online

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:06

Eagle Creek

Breathing security

Hebben jullie ook dat de cruise control sinds de laatste update automatisch remt, ondanks dat automatic retarder en automatic exhaust brake uitgeschakeld zijn?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
MarcRvB schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:35:
Je moet ook niet ETS 2 opstarten van steam want dat is de offline versie. Als het goed is moet je een programma downloaden. Dat is het programma waar je online kan. Als je op windows typt euro truck simulator muiltiplayer dan zou dat programma voorkomen. Met dat programma kan je de server kiezen dan op play klikken en je bent online
Ik heb die mod voor multiplayer al gedownload op ets2mp.com en geïnstalleerd. Maar ik kan gewoon geen servers kiezen. Als ik na de installatie aanvink dat hij meteen start. start hij de offline versie. Als je de keuze krijgt om een desktopicoon aan te maken moet je ook nog een andere keuze krijgen ("Register ETS2MP Protocol"geloof ik), maar die keuze zie ik dus niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Eagle Creek schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:04:
Hebben jullie ook dat de cruise control sinds de laatste update automatisch remt, ondanks dat automatic retarder en automatic exhaust brake uitgeschakeld zijn?
Ja dat viel mij ook al op, maar als ik naar beneden ga gooi ik 'm ervan af en laat ik de truck uitrollen :) .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

pwillemske schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:12:
[...]

Ja dat viel mij ook al op, maar als ik naar beneden ga gooi ik 'm ervan af en laat ik de truck uitrollen :) .
Juistem :). Maar als je het niet doorhebt kost het je snelheid en heb je weer extra vermogen nodig bergopwaarts.

(ja, ik let erg op de brandstof :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Haha, moet je een scania 6 cilinder kopen, die dingen rijden zuinig!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

pwillemske schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:27:
Haha, moet je een scania 6 cilinder kopen, die dingen rijden zuinig!
Maar gaan ze amper de berg op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een R490 doet 't best aardig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Inderdaad, zelfs met een 380pk motor kon ik met een 39 tons lading een lange helling met zo'n 30 a 40 km/uur nemen. Maar bij een klein hellinkje, dropt de snelheid meteen. Maar ach, daar is de prijs van het motortje ook naar ;)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik zie het maar als een rush to idle, een 700pk+ motor zuipt dan wel als een tempelier als hij moet gassen, maar hij moet wel minder lang gassen.

Al helpt realistic fuelconsumption bij wel aardig, zonder die aan geen upgrade is zuiniger rijden reed ik altijd iets van 45l100km, ook al zei mijn boordcomputer 30l, met realistic fuel consumption aan rijdt ik wat de boordcomputer zegt.

Overigens is dat dus niet gunstig bij zeer zware ladingen, De 1 op 1 heb ik wel gehaald.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, geen last van. Welke versie van de game/mods draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
FastFred schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:40:
[...]

Nope, geen last van. Welke versie van de game/mods draai je?
Is gewoon bij de instellingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Nou, vertel me dat dan eens d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:02:
[...]

Is gewoon bij de instellingen aan te passen.
^ Dat heeft ie al uit staan zegt ie, vandaar.

Trouwens, volgens mij is er naast auto retarder en auto engine brake ook zo iets als auto brake?

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 24-05-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
slimme cruise control uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
hoi1234 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:08:
[...]

Ik heb die mod voor multiplayer al gedownload op ets2mp.com en geïnstalleerd. Maar ik kan gewoon geen servers kiezen. Als ik na de installatie aanvink dat hij meteen start. start hij de offline versie. Als je de keuze krijgt om een desktopicoon aan te maken moet je ook nog een andere keuze krijgen ("Register ETS2MP Protocol"geloof ik), maar die keuze zie ik dus niet,
Heb je toevallig 1.18 beta erop staan? Die doet het niet namelijk.. Je moet trouwens ook een modvrij account nemen want mods doen het niet op de multiplayer.

Ik zal wel ff downgraden naar 1.17 en kijken hoe ie het bij mij doet.

Edit: Bij mij doet ie het gewoon, hij start op zoals het hoort op te starten maar daarna krijg je als het goed is een multiplayer inlogscherm. Daar zul je moeten inloggen met de gegevens van de ets2mp.com website, eronder kun je een server kiezen. En als het goed is zal ie daarna inloggen om op je normale profielkeuze menu te komen. Hier zul je je profiel moeten kiezen waar je geen mods gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door timmie271 op 24-05-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
timmie271 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:29:
[...]

Heb je toevallig 1.18 beta erop staan? Die doet het niet namelijk.. Je moet trouwens ook een modvrij account nemen want mods doen het niet op de multiplayer.

Ik zal wel ff downgraden naar 1.17 en kijken hoe ie het bij mij doet.

Edit: Bij mij doet ie het gewoon, hij start op zoals het hoort op te starten maar daarna krijg je als het goed is een multiplayer inlogscherm. Daar zul je moeten inloggen met de gegevens van de ets2mp.com website, eronder kun je een server kiezen. En als het goed is zal ie daarna inloggen om op je normale profielkeuze menu te komen. Hier zul je je profiel moeten kiezen waar je geen mods gebruikt.
Ik heb 1.17.2. Het probleem is dus juist dat ik geen scherm krijg waar ik een server kan kiezen. Als ik kan kiezen of ik een desktopicoon wil, moet mij ook gevraagd worden of ets2mp protocol wil hebben, maar dat gebeurd dus juist niet.( En volgens mij krijg ik daarom geen scherm om een server te installeren.) Zou het misschien aan de firewall of virusscanner kunnen liggen? Heb firewall al uitgezet, maar weet niet precies hoe je je virusscanner in win7 uitzet. Ik heb ook adminrechten dus daar kan het niet aan liggen. Of heb ik misschien een onbrekend bestand? Heb 1 bestand en dat is dat installding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:40
hoi1234 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:30:
[...]

Ik heb 1.17.2. Het probleem is dus juist dat ik geen scherm krijg waar ik een server kan kiezen. Als ik kan kiezen of ik een desktopicoon wil, moet mij ook gevraagd worden of ets2mp protocol wil hebben, maar dat gebeurd dus juist niet.( En volgens mij krijg ik daarom geen scherm om een server te installeren.) Zou het misschien aan de firewall of virusscanner kunnen liggen? Heb firewall al uitgezet, maar weet niet precies hoe je je virusscanner in win7 uitzet. Ik heb ook adminrechten dus daar kan het niet aan liggen. Of heb ik misschien een onbrekend bestand? Heb 1 bestand en dat is dat installding
Dat protocol is niet van belang. Dat is ervoor dat je ETS2MP vanaf de site kan openen. Maar je opent dus ETS2MP vanaf dat nieuwe icoontje met de naam ETS2MP? Want je moet het dus niet via steam openen of via de normale "Euro truck simulator 2" snelkoppeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
[...]

Ik heb het bestand gewoon geïnstalleerd en snelkoppeling maken aangevinkt (is alweer verwijderd :+).
En bij mij doet ie het verder gewoon. Moest hem ff updaten wegens een wat oudere versie van de mp.
Heb verder ook niks met firewall of iets dergelijks gedaan..

En net zoals hij hierboven zegt opstarten via de ets2 multiplayer snelkoppeling al deed je dat wel geloof ik.

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 24-05-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Weet iemand waar de mod map staat?? Ik kan 'm niet meer vinden nadat ik ets2 opnieuw geïnstalleerd heb... Gevonden :)

Ik heb promods gedownload, maar nu crasht ie heel de tijd bij het laad scherm. Toch wel de dlc nodig?? Volgens de site niet:
http://www.promods.net/compat.php
En ik heb dan de 2e :/

[ Voor 50% gewijzigd door pwillemske op 25-05-2015 11:19 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.95 werkt wel met de DLC's (zijn ook verplicht), alleen niet met ETS2 1.17, wel met 1.18

Als je Going East of Scandinavië niet hebt, zul je bij ETS2 1.17 en Promods 1.91 moeten blijven.

Going East en Scandinavië zijn vanaf Promods 1.95 verplicht namelijk.

[ Voor 62% gewijzigd door FastFred op 25-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Promods 1.91 doet het wel met 1.18 :P, bij mij tenminste. Heb dan ook nog niet de DLC scandinavië..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik heb geen een dlc, alleen het spel zelf, 1.17 en PM1.91

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
pwillemske schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:09:
Ik heb geen een dlc, alleen het spel zelf, 1.17 en PM1.91
Ik weet niet of je de going east dlc nodig hebt eigenlijk. Maar heb je ook dat extra bestandje toegevoegd dat ervoor zorgt dat 1.91 samen kan werken met 1.17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Antivirus en firewall uitzetten, als dat niet lukt probeer dan de multiplayer opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist met scs_extractor het base bestand uitgepakt. nu zocht ik eigenlijk naar het interior.sii bestand om hierin het volume te wijzigen van de trucks in de cabine (evt. op hetzelfde niveau als exterior), maar helaas kan ik deze niet vinden....
Weet er iemand welk bestand/bestanden ik kan aanpassen om dit te realiseren? Zou wat minder werk zijn, dan van alle trucks de .ogg files te amplifyen :)

Al gevonden, ik vergat het def bestand uit te pakken met scs_extractor 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door efan op 25-05-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Carfanatic schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:20:
[...]

slimme cruise control uitgeschakeld?
Wat is slimme cruise control? Ik zie überhaupt geen opties voor de cruise control?
FastFred schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:37:
[...]

Trouwens, volgens mij is er naast auto retarder en auto engine brake ook zo iets als auto brake?
Dat zou je dan moeten kunnen controleren a.d.h.v. je luchtdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ik heb nog steeds problemen met de multiplayer. Ik heb al zowel de firewall als de virusscanner uit staan, maar hij blijft maar de singleplayer starten. Als ik klaar ben met installeren, launch ik hem meteen en ook als ik op het icoon van de multiplayer klik, start de singleplayer op. Ik snap er echt serieus niks meer van, zover ik het weet doe ik alles volgens het filmpje van squirrel. Misschien dat iemand mij even kan helpen via teamviewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Truck pr0n voor de liefhebbert... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Zo, m'n eerste sound boost mod geupload, nu nog even wachten tot deze wordt goedgekeurd en dan kan ik de link hier plaatsen :)

Ah, daar is ie al: http://ets2.lt/en/ido-soundboost/

[ Voor 18% gewijzigd door efan op 25-05-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi1234 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:22:
Ik heb nog steeds problemen met de multiplayer. Ik heb al zowel de firewall als de virusscanner uit staan, maar hij blijft maar de singleplayer starten. Als ik klaar ben met installeren, launch ik hem meteen en ook als ik op het icoon van de multiplayer klik, start de singleplayer op. Ik snap er echt serieus niks meer van, zover ik het weet doe ik alles volgens het filmpje van squirrel. Misschien dat iemand mij even kan helpen via teamviewer?
Ik kan je wel helpen als je wilt. Wat is je steam naam?

praten we daar even verder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:03:
[...]

Ik kan je wel helpen als je wilt. Wat is je steam naam?

praten we daar even verder :9
Steam naam= eenteddybeer. Kun je je steamnaam eigenlijk veranderen, want eigenlijk wil ik wel eens een andere naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

hoi1234 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:47:
[...]

Steam naam= eenteddybeer. Kun je je steamnaam eigenlijk veranderen, want eigenlijk wil ik wel eens een andere naam
Niet je inlognaam maar wel je displaynaam, in settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 11:21
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:31:

[video]
Ik was daar afgelopen weekend 8) Was 2 km. fietsen bij mij vandaan. Heb zelfs nog een miniatuur Scania gekocht :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 25-05-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ircghost schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:09:
[...]

Niet je inlognaam maar wel je displaynaam, in settings.
Lol, dacht dat die hetzelfde waren. Maar mijn displaynaam is jvds1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:31:

[video]
Die v8 geluiden <3 . Maar helaas geen echte hollandse v8 :( (die met een harde turbo fluit bij het schakelen :) )
timmie271 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Ik weet niet of je de going east dlc nodig hebt eigenlijk. Maar heb je ook dat extra bestandje toegevoegd dat ervoor zorgt dat 1.91 samen kan werken met 1.17?
Helaas, heeft niet geholpen, ik ga verder zoeken naar de oorzaak O-)
Ik denk dat ik het gevonden heb, ik had 1.95 gedownload 8)7
Doet het! Heel mooie mod!

[ Voor 40% gewijzigd door pwillemske op 25-05-2015 19:35 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

@Scul: heb je dit al een keer gehoord? Ik draai de beta EST2 met DLC Scandinavië, Poland Rebuilding (laatste versie) en Promods 1.95.

Als ik in de buurt van een bord kom, zie ik geen tekst
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TwCzQtivaDkur8QZlTMYZoZw/full.jpg

maar als ik iets dichterbij rijdt, dan verschijnt de tekst opeens wel
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6H4IPOkVIx2QbtIQ5aqMuzZj/full.jpg

Dit zie ik alleen in de Scandinavische landen. Ik zie het ook bij borden die een dorps/stadsnaam aangeven.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is een instelling in de nVidia profiler die niet standaard is, ik weet de precieze naam niet meer maar als alles op default staat moet het goed werken.

Je zult hetzelfde zien op alle borden die het nieuwe systeem gebruiken (zo ook in ProMods Duitsland)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister na 2 weken testen en troubleshooten mijn 2e GTX560 terug geplaatst en SLI aangezet. Nu geen rare artifacts meer. GTA 5 draait ook weer als een trein :D

En ik ben gedurende de dag telkens op het SCS blog aan het kijken of 1.18 uit is....

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 26-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi1234 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:44:
[...]

Lol, dacht dat die hetzelfde waren. Maar mijn displaynaam is jvds1996
Ik heet TruCkDr1V3r en heb je net toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
FastFred schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:41:
Gister na 2 weken testen en troubleshooten mijn 2e GTX560 terug geplaatst en SLI aangezet. Nu geen rare artifacts meer. GTA 5 draait ook weer als een trein :D

En ik ben gedurende de dag telkens op het SCS blog aan het kijken of 1.18 uit is....
hij is uit :)

"For Steam users its an automatic process. Retail users are now able to use our Updater tool to sync their game to the latest version."

aldus http://blog.scssoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die foto van de Mercedes op de blog :9~
Toch jammer dat die van binnen tegenvalt, en niet echt lekker rijdt. (Niet krachtig genoeg en het is wel heel erg stil)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zometeen ff updaten, moet eerst m'n TruckerJosh fix hebben, hele weekend geen vlogs gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 26-05-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Woehoew! 1.18 werkt gewoon met ProMods 1.91. Weet iemand nog een map mod die ik kan gebruiken icm ProMods, ETS2 map?? Ik heb (nog) geen dlc's...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TJ's vlog was niet veel aan vandaag...

Als die online updater van SCS nu ook enigszins snel zou zijn...

EDIT:

Pfff, Ritje gemaakt met mijn DAF naar de dichtsbijzijnde Mercedes dealer, DAF ingeruild (XF 106, 460pk met retarder, 4x2 chassis + een klein beetje lampjes, € 148.000,- nieuw, amper 9000km mee gereden). Inruil: € 90.000,- :X

Kom bij de Mercedes dealert, Actros met op één na sterkste motor (578pk ofzo, de sterkste heb ik nog niet vrij gespeeld), retarder, 4x2 chassis en verder helemaal niets (echt gewoon kaal, niet eens banden of een ander treeplankje). Moest nog bijna € 60.000,- bij leggen. Reed bij de dealer weg in mijn nieuwe truck met nog maar € 1710,- op zak

Mening over de nieuwe Mercedes na een ritje van 400km

- veel en veel en veel te stil, heb m'n geluid echt op het allerhardste gezet en dan hoor je in de cabine dus helemaal niks als je op de CC over de snelweg dendert (ook geen bandenruis, of het rustig snorren van de motor). Je maakt mij niet wijs dat dit in het echt ook zo is (hetzelfde ervaar ik met de XF 106 sinds 1.17.1)
- Weinig opties voor lampenbeugels/andere zonnekleppen etc.
- Display tussen de toerenteller en snelheidsmeter is slecht zichtbaar (als in, heel korrelig), maar dat kan ook komen door mijn relatief kleine beeldscherm
- Spiegels staan erg ver naar achter, waar je bij DAF en Scania zonder de camera te draaien in beide spiegels links kunt kijken, moet je bij de Mercedes dus wel de camera draaien. Heb hiervoor nog niet met de zitpositie en spiegel settings gespeeld, dat zal het misschien nog iets verbeteren.

Verder toch geen verkeerde truck, ziet er mooi uit, hoewel ik nog steeds een hekel heb aan dat gigantisch lange chassis als je voor 6x2 of 6x4 gaat. Interieur vind ik eigenlijk ook niet verkeerd moet ik zeggen. Rijd best lekker ook.

Ik heb voorlopig geen geld voor een ander dus zal hier flink wat km's in af moeten leggen, eens zien hoe dat verder bevalt.

[ Voor 92% gewijzigd door FastFred op 26-05-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:38:
Woehoew! 1.18 werkt gewoon met ProMods 1.91. Weet iemand nog een map mod die ik kan gebruiken icm ProMods, ETS2 map?? Ik heb (nog) geen dlc's...
Ik heb meerdere mensen dat horen zeggen maar er zijn een aantal bestanden die niet goed lopen. Werkt de veerboot bij Hirtshals nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
ScuL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:12:
[...]

Ik heb meerdere mensen dat horen zeggen maar er zijn een aantal bestanden die niet goed lopen. Werkt de veerboot bij Hirtshals nog?
Oh, daar ben ik nog niet geweest. Ben helemaal overnieuw begonnen (alweer). Tot nu toe werkt alles waar ik ben geweest :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 23:05
@Fastfred had je dan niet beter even een Quick Job met een nieuwe Mercedes kunnen doen? Zonde van het kapitaal ...

Ik vind hem persoonlijk wel mooi, maar inderdaad wel erg stil. In de 1.18 beta zat inderdaad vrij weinig extra's, geen idee of ze bij de final nog iets toegevoegd hebben, maar anders is het een kwestie van wachten op een mod. Zal waarschijnlijk niet al te lang duren voordat er weer zo'n enthousiasteling een Mercedes MPIV addons mod uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
88Weighed schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:52:
@Fastfred had je dan niet beter even een Quick Job met een nieuwe Mercedes kunnen doen? Zonde van het kapitaal ...
Argh! Waarom heb ik dat niet gedaan! :(

Dat was inderdaad veel makkelijker geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 27-05-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:20:
[...]
Argh! Waarom heb ik dat niet gedaan! :(

Dat was inderdaad veel makkelijker geweest.
Save terug zetten :P

Overigens voegt SCS binnenkort meer tuningopties toe aan de nieuwe Actros. Geen idee, waarom het er nu zo weinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Misschien dat ze dat nog aan het optimaliseren zijn? Maar hoop wel dat het er komt inderdaad. Kan ik tenminste leuke bouwlampen bovenop de truck zetten want die kon ik nu niet vinden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Er zijn ook zat tuning mods voor de mercedes. Ik zou daar een kijkje nemen om toch een bling bling mercedes van te maken.

Ik heb ook in de mercedes gereden (die van +-600pk) en ik moet zeggen dat die rustgevend rijdt (ja hij is stil) Ik heb hem ook een 6x2 chassis gegeven met een tag lift.

Ik heb maar een ritje Antwerpen-Noord oost Polen (een plaatsje op de expressweg 7). De vracht was een 22t bakstenen waardoor ik niet 4x2 kon rijden :-(.

Dus ik ging de weg op en hij heeft wel moeite om de 80km/u te blijven. Tuurlijk ik ging een heuveltje op maar gelijk ging dat ding 70 of 60 km/u rijden. Niet echt fijn. Na het mooie Promods Duitsland en het polandrebuilding te komen kwam ik met een ander probleem. De zeer beperkte (ja i know) bezinnetank. 600L is net genoeg om mijn ritje te rijden zonder tank maar ik denk als je met dat ding in Ijsland of midden Rusland rijdt dat je gauw met een probleem komt. Ook het verbruik is niet zo geweldig. ik heb deze vracht ongeveer 1 op 3 verbruikt en met combinatie met de krappe tank is het zeker geen vrachtwagen die je lang kan rijden op 1 tank

Toen ik de vracht wou lossen vond ik de draaicirkel van de mercedes minder. Na veel proppen en passen kwam de vracht eindelijk op zijn plaats.

Maar ik vind het wel een mooie vrachtwagen. Ook het dashbord ziet er niet verkeerd uit. Ik vind alleen de luxe editie oer leijk.

Als ik een cijfer mog geven aan de mercedes zou ik hem een 6,5 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt prima 22ton trekken met een 4x2 chassis hoor? Ik heb al eens 59ton getrokken met een 4x2 Renault?

Die 600 liter tank valt best mee te rijden, die heb ik op mijn oude profiel ook op de DAF XF 106, gewoon op tijd tanken als je denkt het niet te gaan halen. Heb 1x zonder brandstof gestaan in IJsland, verder nog nooit.

Ik vind het persoonlijk bar slecht dat ze zo ongelofelijk lang gedaan hebben over het bouwen van die nieuwe Actross, terwijl er maanden geleden al mods waren die nog steeds beter zijn dan het exemplaar van SCS. Ook dat er beperkte customize mogelijkheden zijn, zelfs de oude XF heeft meer mogelijkheden dan de nieuwe Actross en die lijkt geïmporteerd te zijn uit ETS1.

[ Voor 36% gewijzigd door FastFred op 27-05-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

600L is wat weinig, maar opzich voldoende. Wel iedere 1000km tanken ongeveer, maar zo erg vind ik dat zelf niet. 300l tanks, die zijn kut, kan ik ook niemand aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

FastFred schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:42:
Je kunt prima 22ton trekken met een 4x2 chassis hoor? Ik heb al eens 59ton getrokken met een 4x2 Renault?
Ik bedoelde dat de taglift het niet aankon. Gaf namelijk de melding dat die vracht te zwaar was. Over je 59 ton om een renault zou waarschijnlijk een ramp zijn geweest :+ .
Die 600 liter tank valt best mee te rijden, die heb ik op mijn oude profiel ook op de DAF XF 106, gewoon op tijd tanken als je denkt het niet te gaan halen. Heb 1x zonder brandstof gestaan in IJsland, verder nog nooit.
Het kan wel maar het iedere keer om bij de (dure) pomp te gaan tanken. Daarnaast als je nog een zware vracht hebt (50+ ton) dan die mercedes 1 op 1 gaat slurpen op sommige plekken. Het zou fijner zijn geweest als die een 800L tank had net als mijn volvo :)
VasZaitsev schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:49:
600L is wat weinig, maar opzich voldoende. Wel iedere 1000km tanken ongeveer, maar zo erg vind ik dat zelf niet. 300l tanks, die zijn kut, kan ik ook niemand aanraden.
Ik heb nog nooit een vrachtwagen gezien in ETS met een 300L tank. Welke vrachtwagen hebben we het eigenlijk over :9

[ Voor 18% gewijzigd door MarcRvB op 27-05-2015 10:59 . Reden: quote toegevoegt van Vas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ach, je krijgt toch idiote hoeveelheden per kilometer, tanken merk ik echt niet op mijn inkomsten.

Als het natuurlijk wel leuk om te tanken bij een zeer goedkope tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop in iedere stad waar ik kom nu een garage, gelijk upgraden en je hebt je eigen pomp en goedkope brandstof. Dit soort kosten zijn echt alleen interessant als je echt net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Het is meer het probleem dat je lekker zit te rijden op een lekker tempo (80/90 km/u) en dat het brandstoflampje zit te branden om gelijk naar de pomp te gaan. Je snelheid gelijk weer 0 is en het weer duurt een poos voordat je weer op dreef bent :N

[ Voor 4% gewijzigd door MarcRvB op 27-05-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

first world problems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
MarcRvB schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:52:
[...]

Ik bedoelde dat de taglift het niet aankon. Gaf namelijk de melding dat die vracht te zwaar was. Over je 59 ton om een renault zou waarschijnlijk een ramp zijn geweest
Je kunt de optie automatische taglift of iets in die richting uit zetten in de i stellingen bij het kopje gameplay. Hierna kan je met elk gewicht met taglift omhoog rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

SpaTieBaLk schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:35:
[...]

Je kunt de optie automatische taglift of iets in die richting uit zetten in de i stellingen bij het kopje gameplay. Hierna kan je met elk gewicht met taglift omhoog rijden.
Ah thx ik zal er vanavond naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Totdat de lading zwaar genoeg is, wat vrij snel is, waardoor je voorwielen omhoog gaan, en dat rijdt vrij klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

VasZaitsev schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:42:
Totdat de lading zwaar genoeg is, wat vrij snel is, waardoor je voorwielen omhoog gaan, en dat rijdt vrij klote.
WHELLIEEEEEE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Als je rustig optrekt valt dat nog wel mee. Toevallig gister nog getest met een 50T trailer, als je rustig optrekt is het nog te doen.

[ Voor 51% gewijzigd door SpaTieBaLk op 27-05-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mijn ervaring is dat zelfs bij constante snelheden op de snelweg met een lading de taglift omhoog doen betekend dat je veel minder controle over je truck hebt.

Daarom neem ik, als ik überhaubt lift neem, midlift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaTieBaLk schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:37:
Als je rustig optrekt valt dat nog wel mee. Toevallig gister nog getest met een 50T trailer, als je rustig optrekt is het nog te doen.
Tja, maar wie trekt er nu rustig op, gewoon hoppa, gas op die lollie en vlam in de pijp! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Blijkbaar ben ik de enige die stopt, zijn wielen omhoog doet en daarna weer veder rijd.

Opzich is taglift best wel fijn. Door 4x2 te rijden i.pv. 6x2 gaat het verbruik een stuk omlaag waardoor ik minder vaak naar de pomp moet wat weer fijn is voor mijn rijplezier en mijn bankrekening ookal heb ik 13 mil :+

[ Voor 8% gewijzigd door MarcRvB op 27-05-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Ik heb echt werkelijk nog nooit naar die pompprijzen gekeken he. Begin nu pas een beetje in het gebied te komen waar ik makkelijk garages bij kan komen, maar ik ben op dit moment eigenlijk alleen maar in mijn thuisgarage als er een update is geweest en ik gereset word naar mijn thuisgarage. Ik tank eigenlijk altijd onderweg langs de snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcRvB schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:11:
Blijkbaar ben ik de enige die stopt, zijn wielen omhoog doet en daarna weer veder rijd.

Opzich is taglift best wel fijn. Door 4x2 te rijden i.pv. 6x2 gaat het verbruik een stuk omlaag waardoor ik minder vaak naar de pomp moet wat weer fijn is voor mijn rijplezier en mijn bankrekening ookal heb ik 13 mil :+
Ik stop altijd als ik de liftas omhoog of omlaag doe.

En als ik een taglift heb, en een vracht van 6 ton ofzo en ik ga rijden met de taglift omhoog, dan komen de voorwielen niet volledig los van de grond, maar hij stuurt dan wel heel zweverig en gaat gemakkelijker rechtdoor als je in een krappe bocht omhoog moet en dus op het gas gaat staan.

En zoals hierboven genoemd wordt, brandstofprijzen kijk ik ook nooit naar. Als ik de kans krijg tank ik wel even bij m'n eigen garage, gewoon voor het gevoel 'is lekker goedkoop'. Maar normaal trek ik me er niets van aan, je verdient zo ranzig veel per vracht dat die € 100,- meer of minder voor een tank diesel geen biet uit maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 27-05-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

FastFred schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Ik stop altijd als ik de liftas omhoog of omlaag doe.

En als ik een taglift heb, en een vracht van 6 ton ofzo en ik ga rijden met de taglift omhoog, dan komen de voorwielen niet volledig los van de grond, maar hij stuurt dan wel heel zweverig en gaat gemakkelijker rechtdoor als je in een krappe bocht omhoog moet en dus op het gas gaat staan.

En zoals hierboven genoemd wordt, brandstofprijzen kijk ik ook nooit naar. Als ik de kans krijg tank ik wel even bij m'n eigen garage, gewoon voor het gevoel 'is lekker goedkoop'. Maar normaal trek ik me er niets van aan, je verdient zo ranzig veel per vracht dat die € 100,- meer of minder voor een tank diesel geen biet uit maakt.
Apart. ik heb een keer een 12T lading en ik deed mijn 2 middelste wielen omhoog en mijn volvo reed nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Midlift is geen probleem natuurlijk, taglift is vervelend.

Geef mij maar 8x4 of 6x4, rijdt heerlijk.

Al vind ik het wel leuk dat SCS de moeite doet om dingen als tag/midlift in te bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik heb 8x4 op me volvo :). En heb ook een hele tijd met taglift gereden bij 6x4 maar kon daardoor ook vaak niet sturen :P.

En meestal tank ik toch iedere keer pas als de tank bijna leeg is dus zit meestal aan de 1500 euro brandstofkosten :+. Dat is dan met de 800L tank dacht ik, maar kan altijd meer zijn :z.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 27-05-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

timmie271 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:39:
Ik heb 8x4 op me volvo :). En heb ook een hele tijd met taglift gereden bij 6x4 maar kon daardoor ook vaak niet sturen :P.

En meestal tank ik toch iedere keer pas als de tank bijna leeg is dus zit meestal aan de 1500 euro brandstofkosten :+. Dat is dan met de 800L tank dacht ik, maar kan altijd meer zijn :z.
ik weet niet waar je tank maar €1,93 per liter is wel erg veel. Zit jij de hele tijd in Noorwegen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MarcRvB schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:52:
[...]

ik weet niet waar je tank maar €1,93 per liter is wel erg veel. Zit jij de hele tijd in Noorwegen ofzo? :P
Dan zal het wel de 1200L tank zijn die ik heb :P.
Tank opzich best wel veel in het noorden ja :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

timmie271 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:53:
[...]

Dan zal het wel de 1200L tank zijn die ik heb :P.
Tank opzich best wel veel in het noorden ja :/.
Je kan ook kijken op je bordcomputer als je klaar bent met tanken. Dan kan je ook zien hoeveel je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MarcRvB schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:00:
[...]

Je kan ook kijken op je bordcomputer als je klaar bent met tanken. Dan kan je ook zien hoeveel je hebt
Kan ook ja :P, maar ik rij in verschillende trucks dus zal wel een keer opletten de volgende keer O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:24:
Ik heb echt werkelijk nog nooit naar die pompprijzen gekeken he.
Het is aanbevolen om dat wel te doen.. In Luxemburg tanken kan je behoorlijk schelen ten op zichte van Noorwegen bijvoorbeeld !!

Wij hebben in ProMods alle prijzen accuraat weergegeven (peildatum maart 2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zo ging ik eens, nog op dampen rijdend, naar Valduz om daar wel even goedkoop mijn tank vol te gooien, want Liechtentein is toch net zo'n belastingparadijs als Luxemburg?

Nou, dat heb ik geweten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Was toch ineens heel duur of wel goedkoop?
Ga ik nadat ik al die schoolopdrachten af heb ook maar es kijken of het me lukt om zo zuinig en goedkoop mogelijk te rijden al is het voor de fun :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Afgrijselijk duur, ergens in de 1,80 als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dan ga ik daar niet tanken als ik dat goedkope ritje ga proberen }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Luxemburg is echt the place to be, net als oost-europa.

Van Scandinavië moet je wegblijven als je goedkoop klaar wilt zijn :P

En bij lichte ladingen realistic fuel consumption aanzetten, dan rijdt je ook wat zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Heb altijd al realistic fuel consumption aanstaan, maar is dat dan echt alleen voordelig als je lichte ladingen rijd?

Dan maak ik wel een ritje van Luxemburg naar een van de oosterse landen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De laatste keer dat ik reed wel, het maakt het verschil tussen minimum en maximum groter, je kan zo 50% zuiniger rijden, maar met zeer zware ladingen [50 ton+] kun je ook opeens 1:1 of zelfs minder gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dan ga ik daar ook maar es naar kijken, want ik heb weleens een rit gehad van 1:0,8. Combinatie van een 80ton lading en een onzuinige majestic motor :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Naar mijn weten is Denemarken wel aardig te doen. 1L diesel in Denemarken is ongeveer even duur als in NL. Finland is ook ongeveer even duur. Noorwegen is de duurste en Zweden is ook aardig duur.

Als je echt goedkoop wilt tanken ga dan naar (wit) Rusland. Daar kost 1L €0,86 bij de snelweg pomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dan maar dus een ritje van luxemburg naar Rusland uitkiezen :9. En weer terug uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

timmie271 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:58:
Dan maar dus een ritje van luxemburg naar Rusland uitkiezen :9. En weer terug uiteraard.
Het is wel een berentocht he? Misschien even tanken in polen voor €1,- per L :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MarcRvB schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:07:
[...]

Het is wel een berentocht he? Misschien even tanken in polen voor €1,- per L :9
Ik zie wel hoever ik kom met mijn volvo fh 8x4 op 1 tank met lading :9. Kan altijd nog tanken in polen als ik het toch niet red..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 13:30
Jongens, ik zit even met een vraag.

Ik heb 2x 23inch hier staan, en nu vraag ik me af of het mogelijk is ETS2 te spelen met deze 2 schermen en dan te zorgen dat het stuur niet in het midden staat. Ik wil de rechterkant van mijn interieur/ rechter spiegels aan die kant hebben.

Iemand enig idee?

Thanks
Pagina: 1 ... 110 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.