Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

S1NN3D schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:44:
Al enige tijd de prijs van de 600D + 18-55 IS in de gaten gehouden. Op basis van de pricewatch en de site van mediamarkt rekening gehouden met een prijs van € 569 na aftrek van de vakantiepremie-korting. Maar de prijs was nog beter... Mediamarkt Eindhoven vroeg € 569 en daar ging de korting nog vanaf ofwel € 494. Lekker scherpe prijs, alleen jammer dat ze geen voorraad hadden.
Snel even naar BCC Eindhoven gegaan waar ze er nog één hadden en daar een beroep gedaan op hun laagste-prijs-garantie. Ze wilden in eerste instantie niet geloven dat hij dan voor € 494 de deur uit zou gaan. Maar nadat ik een foto van de prijs bij Mediamarkt liet zien, ging met met gepaste tegenzin akkoord. Volgens de manager ging de 600D nu met verlies de deur uit. Goede deal gemaakt dus, lijkt me. d:)b
€494,= voor een Canon 600D is inderdaad een mooie deal! Mag ik vragen waarom je voor de Canon 600D gegaan bent? Een verkoper in een foto speciaalzaak wist mij te vertellen dat de Nikon D5100 absoluut de betere was van de twee. Zelf ben ik voorstander van Canon, maar dat is meer een onderbuikgevoel, echt onderbouwen kan ik het niet. Maar als je hier kijkt, dan zie je inderdaad dat op basis van de specs, de 600D toch echt in de pan wordt gehakt door de Nikon D5100. http://snapsort.com/compare/Canon-600d-vs-Nikon-D5100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wat een mickey mouse vergelijk site, daar kan ik niet veel mee. Ik zie niet waar ze die verschillen op baseren. Ik zou persoonlijk meer waarde hechten aan een vergelijking op de site van www.dpreview.com en dan zie je dat beide modellen elkaar niet heel veel ontlopen. In het kort maakt de canon betere films en de nikon betere foto's maar ik denk dat de verschillen niet supergroot zullen zijn in het veld.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Marando schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:27:
[...]

€494,= voor een Canon 600D is inderdaad een mooie deal! Mag ik vragen waarom je voor de Canon 600D gegaan bent? Een verkoper in een foto speciaalzaak wist mij te vertellen dat de Nikon D5100 absoluut de betere was van de twee. Zelf ben ik voorstander van Canon, maar dat is meer een onderbuikgevoel, echt onderbouwen kan ik het niet. Maar als je hier kijkt, dan zie je inderdaad dat op basis van de specs, de 600D toch echt in de pan wordt gehakt door de Nikon D5100. http://snapsort.com/compare/Canon-600d-vs-Nikon-D5100
Ik heb persoonlijk geen vergelijkingsmateriaal want de 600D is mijn eerste SLR. Om me wat te verdiepen ben ik bij een speciaalzaak langs geweest. Daar was men meer te spreken over de Canons dan de Nikons. (maar men probeerde me vooral een Sony te verkopen) Verder nogal wat reviews gelezen op o.a. dpreview.com. Heb inderdaad lang getwijfeld tussen de D5100 en de 600D maar had bij de laatste toch het beste gevoel gekregen. Vandaar dat de keuze op de 600D is gevallen. En de top-prijs maakte het helemaal compleet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pfff, ik heb vandaag proberen te bellen naar MM R' Centrum voor mijn oogschelp van mijn Canon 5DII, maar heb na een half uur "Hold the liiihiiineee" maar weer opgehangen. Kost me een beetje teveel beltegoed. Misschien straks of morgen maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:19

iew

What the...?!

S1NN3D schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:44:
Maar nadat ik een foto van de prijs bij Mediamarkt liet zien, ging met met gepaste tegenzin akkoord. Volgens de manager ging de 600D nu met verlies de deur uit. Goede deal gemaakt dus, lijkt me. d:)b
Moest wel even lachen, alsof je dan medelijden zou moeten krijgen met MM.
Toppie deal, veel plezier er mee !

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 10:06
Vandaag voor €279 een Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi gekocht. Prima deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 14:01

TNW

70-200 f/4 L non IS in Utrecht gescoord. Nu nog de cashback van Canon en ik heb deze lens voor ca €450, toch een netjes bedrag.

Het was trouwens de laatste van dit exacte type in Utrecht dus als je er naar op zoek bent is ie helaas weg >:)

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had je niet eerst even op het forum kunnen vragen of nog iemand anders hem wilde? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW

TNW

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Nordlys op 28-05-2012 17:03 . Reden: Niet de bedoeling ]

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BTW: Weet er iemand nog toevallig voor de aankomende actie's of er ook MM's of Saturn's zijn die de Canon 17-40 verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Zuden ze inmiddels de 5d mark iii al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:29
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:10:
BTW: Weet er iemand nog toevallig voor de aankomende actie's of er ook MM's of Saturn's zijn die de Canon 17-40 verkopen?
Niet echt voor dit topic geschikt. Beter hier vragen: Saturn Taxfree Shopping (28 mei t/m 3 juni)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW

TNW

Hahn schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:20:
Er is ook zeker wel een verandering gaande, maar de mensen die bij de Media Markt kwamen (en nog steeds komen) zijn voor een heel groot deel nooit de mensen geweest die uren besteden aan rondzoeken waar je een bepaalde type tv of camera het goedkoopste kan vinden.

Sowieso moet de Media Markt het bij de foto-afdeling het maar weinig hebben van DSLR's en lenzen enzo, maar vooral compactcamera's en accessoires.
Ik kom al een langere tijd voor fotospullen bij de MM Utrecht en ondanks dat ze inderdaad veel ruimte besteden aan compact en budgetspul zijn de verkopers met wie ik te maken heb gehad bijna allemaal fotografieënthousiastelingen. Bij de compacts zie je ook vaak jongere mensen en "promo" personeel staan wat een bepaald toestel loopt aan te prijzen.

Zeker, je moet er niet komen voor bijvoorbeeld afwijkende lenzen zoals primes met grote diafragma's, want het is vooral zoom en nog eens zoomlenzen, afgezien van de bekende 50mm en macrolenzen.

Uiteindelijk vind ik de MM in Utrecht zeker niet slecht qua expertise, je zou verwachten dat een grote winkel goedkoop, niet al te ervaren personeel neerzet maar dat is in dit geval niet zo.

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:10:
Je kunt hem ook online bestellen en gebruik maken van de vakantiepremie + cashback naderhand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, had niet gezien dat ie ook online stond bij MM. Alleen is ie daar na aftrek van de vakantiepremie nog duurder (€674,-) dan de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Mediamarkt belde net. De 70-200 2.8 die ik vorige week besteld had komt morgen waarschijnlijk al binnen. Geen maanden levertijd zoals ze bij sommige mediamarkten beweerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:00
Brm-G schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:34:
Mediamarkt belde net. De 70-200 2.8 die ik vorige week besteld had komt morgen waarschijnlijk al binnen. Geen maanden levertijd zoals ze bij sommige mediamarkten beweerden.
Dat zou mooi zijn, dan kan die van mij (besteld in Maastricht) ook nooit meer heel lang op zich laten wachten :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lijkt me ook sterk dat het lang zou moeten duren. Die lens is prima leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:14:
Pfff, ik heb vandaag proberen te bellen naar MM R' Centrum voor mijn oogschelp van mijn Canon 5DII, maar heb na een half uur "Hold the liiihiiineee" maar weer opgehangen. Kost me een beetje teveel beltegoed. Misschien straks of morgen maar weer proberen.
Verkeerde ontvangen... :F "Hold the line" :(

Pakket met lensdop en zonnekap had er al moeten zijn. Is voor mijn oogschelp verstuurd. Ben bang dat ze het adres, net als op mijn brief met oogschelp, verknald hebben.

EDIT:
Pakketpost is later omdat het niet in een brief paste en daardoor met DHL mee moest. :? De mysteryeyecup mag ik houden of weggooien. Ik zal zo wel even een foto plaatsen. Misschien weet iemand wat het is/ophalen in Almere.

EDIT2: Hij past mooi op mijn oude Sony Alpha. Hij is alleen te hoog voor een A200.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
De bestelde 70-200 2.8 net opgehaald in MM Roermond :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Nog steeds aan het wachten op mijn 15-85 IS USM. Vorige week in MM Utrecht besteld; de verkoper vond de lens wel in het systeem maar niet in de schappen/magazijn. Met een schuin oog zag ik ergens achter in het schap volgens mij 3 15-85 lenzen in plastic in een doorzichtige doos (waarschijnlijk de kitlens versie van de 7D). Had ik toen maar niet gezegd; hopelijk is mijn bestelling een boxed retail versie waarop ik nog cashback op kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Brm-G schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:27:
De bestelde 70-200 2.8 net opgehaald in MM Roermond :) !
!! dat was snel! Ik begrijp dan niet dat maastricht zei dat het waarschijnlijk lang zou duren?
Gefeliciteerd man!! Enne jij had em ook voor 1959euro?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Gisteren ben ik even langsgewipt bij MM Maastricht (ik was er toch naast, bij de Jumbo :P), maar daar was m'n lens nog niet binnen. Ze hadden gisteren wel een levering van Canon gehad, maar zonder de mijne :-( Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Viccers schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:38:
Nog steeds aan het wachten op mijn 15-85 IS USM. Vorige week in MM Utrecht besteld; de verkoper vond de lens wel in het systeem maar niet in de schappen/magazijn. Met een schuin oog zag ik ergens achter in het schap volgens mij 3 15-85 lenzen in plastic in een doorzichtige doos (waarschijnlijk de kitlens versie van de 7D). Had ik toen maar niet gezegd; hopelijk is mijn bestelling een boxed retail versie waarop ik nog cashback op kan krijgen :)
Dat moet een boxed retail zijn, staat namelijk niet op de bon dat het om een bulk lens gaat (ik heb hem ook besteld in utrecht). Ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt, ga 23-06 op vakantie namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Deathchant schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:57:
[...]

!! dat was snel! Ik begrijp dan niet dat maastricht zei dat het waarschijnlijk lang zou duren?
Gefeliciteerd man!! Enne jij had em ook voor 1959euro?
Ja bij de MM waren ze inderdaad bezig dat het super lang kon duren. In Roermond was het allemaal geen probleem. Idd aangeschaft 1959euro, -225 eur, -200 eur. uiteindelijk dus voor 1535 euro. Prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Heb mijn lens (15-85) de 14e opgehaald, hij was de 12e al binnen in utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Brm-G schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:27:
[...]

Ja bij de MM waren ze inderdaad bezig dat het super lang kon duren. In Roermond was het allemaal geen probleem. Idd aangeschaft 1959euro, -225 eur, -200 eur. uiteindelijk dus voor 1535 euro. Prima deal.
De mijne is de 14e binnengekomen. En wat'n beest van'n lens is het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:53
Weet iemand of er nog meer van dit soort acties aankomen de komende tijd?
Ben aan het twijfelen om een Canon SX240HS te halen, deze is nu 239 in de actie en met de cashback van Canon zelfs 209. Van de andere kant heb ik de camera pas eind september nodig dus wei weet wat dan de prijs is?mmmm twijfels twijfels....

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Zou er niet op rekenen. Meestal heb je rond januari/februari BTW-actie, dan rond mei de vakantiepremie en je hebt nu fotomania. Dat zijn wel zo'n beetje de drie grootste acties van de MM.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Media Markt in Heerlen staat de Nikon D800 voor ongeveer 2750. Niet verkeerd, niet verkeerd!

Edit: wilde dit in de Fotomania-thread plaatsen, pardon.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:50:
Zou er niet op rekenen. Meestal heb je rond januari/februari BTW-actie, dan rond mei de vakantiepremie en je hebt nu fotomania. Dat zijn wel zo'n beetje de drie grootste acties van de MM.
De Media Markt stunt toch het hele jaar door met aanbiedingen in hun folders? Dan wel niet grote acties maar volgens hebben ze altijd wel aardige aanbiedingen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste