Kleurechtheid is niet persoonlijk maar gebaseerd op feiten, als je een goede foto hebt van een banaan, en diezelfde banaan in het echt voor je hebt liggen, en op het scherm ziet de kleur er totaal anders uit, dan is het een feit dat het niet kleurecht is. Ik hoef geen perfecte kleuren, maar standaard out of the box ergerde ik me er teveel aan om het toestel te blijven gebruiken. Ik vraag me dus af of er mensen zijn die durven te beweren (oprecht, niet als troll) dat het scherm kleuren wel correct weergeeft ongeacht de voorkeur voor teletubbieland of zombieland.
Of je het mooier vind op het scherm of het liever kleurecht hebt DAT is een persoonlijke voorkeur ja.
Het probleem is dat ik moeite heb gedaan om het toestel netjes weer in de doos te stoppen en als er meerdere mensen zeggen dat movie mode teletubbie effect 'oplost' het weer de moeite waard is om het een tweede kans te geven.
Of je het mooier vind op het scherm of het liever kleurecht hebt DAT is een persoonlijke voorkeur ja.
Het probleem is dat ik moeite heb gedaan om het toestel netjes weer in de doos te stoppen en als er meerdere mensen zeggen dat movie mode teletubbie effect 'oplost' het weer de moeite waard is om het een tweede kans te geven.
[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-06-2012 14:18 ]