Ik beredeneer niks, ik stel een vraag. Het internationale leesteken van een vraag is nog altijd ?
Dat weet jij helemaal niet en vind ik dus een zeer kortzichtige reactie.
Maar goed, alle S3-eigenaren zullen hun kindje hier toch met man en macht blijven verdedigen. Wee je gebeente als je ook maar iets van commentaar geeft. Snap dat niet, het is een friggin' telefoon fcol. Ach ja.
Dat mag jij vinden maar de waarheid is wel zo.
Achja... S3 Primary. 4S, backup en nog een hoop HOX'jes hier in de kast. Tja, blijkbaar heb ik een "kindje" om te verdedigen. Over absurde aannamen gesproken. Ik begrijp even ook niet waarom je S3 eigenaar beschuldigd van defensief gedrag, misschien zijn het wel eigenaren van concurrerende producten die aan het zeiken. Weer zo'n aanname waar je niks mee kan.
Maar kom gewoon even langs joh, heb ik al vaker tegen je gezegd. Je mag zelf laten zien wat er allemaal fout is. Maken we er een videotje van, Youtube. Kan iedereen zien wat er aan de hand is. Misschien kan je me nog iets leren ook.
Waarom vraag je dat dan aan mij, vraag dat aan hun. Maaruh met miljoenen eenheden wereldwijd heb je blijkbaar een fractie mensen die beweren dat ze betere zichtbeeld hebben en zeggen dat er iets mis is. De rest vindt het wel goed zo. Waar is het probleem dan?
Dat jij iets niet kunt onderscheiden maakt het geen universele waarheid, hoe graag je dat ook zou willen.
Tja, sorry dat mijn oog 83um meter niet kan zien, kan geen enkel oog trouwens, op een moleculair niveau zal er een verschil zijn maar dagelijks gebruik zijn ze hetzelfde.
[
Voor 31% gewijzigd door
Anoniem: 105188 op 18-06-2012 08:51
]