Ik heb een beetje rond gezocht op het forum hier, maar volgens mij zijn de games wat te oud: Pandora Directive, Under a Killing Moon, Overseer, Mean Streets en Martian Memorandum. Zelf speelde ik als kind Pandora Directive met mijn pa: een super spannende en humoristische adventure over een PI, die een mysterie rond een gecrashte UFO oplost (Roswell). En het beste was dat het een full motion video in een 3D omgeving was (we spreken over 1996)!
Zijn er nog mensen die deze game kennen en dezelfde nostalgische waarde toekennen aan deze game
? Wat voor games in dit straatje vind je nog meer leuk?
Wat voor mij aanleiding was om de game (na lange tijd) weer uit te kast te halen, is dat er op dit moment een project op kickstarter.com gaande is om geld bij elkaar te krijgen voor een volgend deel. Een aanradertje voor mede-fans misschien?
Zijn er nog mensen die deze game kennen en dezelfde nostalgische waarde toekennen aan deze game
Wat voor mij aanleiding was om de game (na lange tijd) weer uit te kast te halen, is dat er op dit moment een project op kickstarter.com gaande is om geld bij elkaar te krijgen voor een volgend deel. Een aanradertje voor mede-fans misschien?