Beetje moeilijke titel, maar weet hem niet anders te omschrijven.
Maar ik ben gek van adventure games. De echte adventure games, dus niet te verwarren met RPG's. Dus zoals die oude van Sierra, Lucas Filmgames enzo. Ik heb inmiddels bijna alles gehad wat er zo maar bestaat. Ik kreeg van de week het spel "Syberia" (had ik nog nooit van gehoord) en heb die spel zowat de halfe nacht lopen spelen. Nu vraag ik me af bestaan er nog meer van dat soord spellen?
Wie kent er nog een paar die niet in mijn lijst staan.
Wat ik dus allemaal heb liggen thuis is:
-Secret on Monkey Island (compleet)
-Loom
-Zack Mc Kracken
-Manic manson
-Day of the tentacle (Manica Manson II)
-Myst (compleet)
-Riven
-7th Guest
-11th Hour
-Syberia (slaapgebrek ik nu heb)
-Full Throttle
-Sierra serie (Space quest, police quest, kings quest, Larry
)
-Chewy: Escape from F5
-Ween
-Shivers
-Nine
-ToonStruck
-Indiana Jones and the last crusade (op de amiga
)
-Labyrinth of time
-Down in the dumps
En ik mis er denk ik nog een berg (maar zal als ze me binnen schieten de lijst nog aanpassen).
Het meeste zijn idd oude spellen van ruim 10 tot 20 jaar geleden. En ik zoek dus eigenlijk nieuwe spellen. Spellen met CGA/EGA graphics is niet echt meer LOL
Helaas worden er bijna geen spellen meer gemaakt volgens mij. Beetje uit de tijd, ach ja ben ook al 30
Heb ze trouwens bijna allemaal uit gespeeld behalfe Ween en Myst (tl, dr) okee soms met een beetje hulp van een of andere walkthrou als ik echt niet meer verder kwam
/edit title toegevoegd
Maar ik ben gek van adventure games. De echte adventure games, dus niet te verwarren met RPG's. Dus zoals die oude van Sierra, Lucas Filmgames enzo. Ik heb inmiddels bijna alles gehad wat er zo maar bestaat. Ik kreeg van de week het spel "Syberia" (had ik nog nooit van gehoord) en heb die spel zowat de halfe nacht lopen spelen. Nu vraag ik me af bestaan er nog meer van dat soord spellen?
Wie kent er nog een paar die niet in mijn lijst staan.
Wat ik dus allemaal heb liggen thuis is:
-Secret on Monkey Island (compleet)
-Loom
-Zack Mc Kracken
-Manic manson
-Day of the tentacle (Manica Manson II)
-Myst (compleet)
-Riven
-7th Guest
-11th Hour
-Syberia (slaapgebrek ik nu heb)
-Full Throttle
-Sierra serie (Space quest, police quest, kings quest, Larry
-Chewy: Escape from F5
-Ween
-Shivers
-Nine
-ToonStruck
-Indiana Jones and the last crusade (op de amiga
-Labyrinth of time
-Down in the dumps
En ik mis er denk ik nog een berg (maar zal als ze me binnen schieten de lijst nog aanpassen).
Het meeste zijn idd oude spellen van ruim 10 tot 20 jaar geleden. En ik zoek dus eigenlijk nieuwe spellen. Spellen met CGA/EGA graphics is niet echt meer LOL
Heb ze trouwens bijna allemaal uit gespeeld behalfe Ween en Myst (tl, dr) okee soms met een beetje hulp van een of andere walkthrou als ik echt niet meer verder kwam
/edit title toegevoegd
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.