[quote]WingsOfFury schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 01:33:
[...]
...
Veel meer dan dat kan ik niet aangeven. Als iemand mij kan vertellen waar ik logs van SkyDrive kan vinden dan hoor ik het graag, want ik ben echt bereid om het uit te zoeken, als ik maar wel gericht kan zoeken.
...
You can find the SkyDrive logs at %LocalAppData%\Microsoft\SkyDrive\logs
Maar ik denk dat je meer kans hebt om de route van felixk (nog eens) te volgen. Rechtszaken zijn duur en kosten veel tijd. Het is interessant als proefproces, maar als je gewoon je account terug wil is het praktischer MS nog eens lief aan te kijken. Email naar je account wordt niet gebounced dus MS heeft het account niet verwijderd maar geblokkeerd. Je krijgt bovendien de melding dat het afsluiten tijdelijk is en MS heeft in haar verklaring ook gezegd: "Any content we find to be in violation of our Code of Conduct is subject to removal – and in rare cases, can lead to temporary or permanent shutdown of an account."
MS heeft verschillende digitale loketten en misschien ben je nog niet bij het juiste loket geweest (Felixk: heb je een linkje?), of trof je een medewerker met een maandagochtendhumeur. Probeer het gewoon nog eens, hou je van de domme, geef toe dat je een fout hebt gemaakt en vraag hoe lang de afsluiting duurt en wat je moet doen om weer toegang te krijgen. Toon begrip en wordt niet boos want zeker met supportmedewerkers vang je meer vliegen met stroop dan met azijn.
en SinergyX mag blijven van mij want een beetje tegenspraak houdt de discussie scherp
[...]
...
Veel meer dan dat kan ik niet aangeven. Als iemand mij kan vertellen waar ik logs van SkyDrive kan vinden dan hoor ik het graag, want ik ben echt bereid om het uit te zoeken, als ik maar wel gericht kan zoeken.
...
You can find the SkyDrive logs at %LocalAppData%\Microsoft\SkyDrive\logs
Nee dat zal niet de reden zijn. Weliswaar geldt de Live-gedragscode voor het hele account dus ook voor email, maar daar wordt hij niet gehandhaafd, dat is juist één van de onduidelijkheden van Microsoft. De gedragscode is duidelijk opgesteld voor materiaal dat gedeeld wordt (waarbij MS dus geen onderscheid blijkt te maken tussen private en publieke mappen op Skydrive). Werd hij ook bij email gehandhaafd, dan hadden we al lang vergelijkbare discussies gehad inclusief briefgeheim-argumenten.Edit, kleine toevoeging:
De reden dat direct ook mijn mail afgesloten is, zou kunnen komen doordat ik de dag ervoor foto's van mijn ex had ontvangen die volgens de AV van MS niet mogen. Ik hoop echt dat ze dit niet hebben onderzocht (lees: gezien), maar dat zou nog een reden kunnen zijn voor de 'totale' account blokkade.
Arnoud heeft een goeie column op security.nl waar hij juridische vragen beantwoordt en waar je vragen voor kunt insturen.@Felix; hoe lang geleden is dit gebeurt? Want ik meen in de afgelopen 4 maanden pas voor het eerst iets over het PhotoDNA systeem van MS gelezen te hebben. Misschien is dit voor de invoering van de huidige scan-systemen dus gebeurt?
@alle lezers: mocht iemand het mail adres of tel nummer van Arnoud Engelfriet hebben, dan ontvang ik die graag via PM. Anders zal ik er morgen zelf naar gaan zoeken en hem om advies gaan vragen.
Maar ik denk dat je meer kans hebt om de route van felixk (nog eens) te volgen. Rechtszaken zijn duur en kosten veel tijd. Het is interessant als proefproces, maar als je gewoon je account terug wil is het praktischer MS nog eens lief aan te kijken. Email naar je account wordt niet gebounced dus MS heeft het account niet verwijderd maar geblokkeerd. Je krijgt bovendien de melding dat het afsluiten tijdelijk is en MS heeft in haar verklaring ook gezegd: "Any content we find to be in violation of our Code of Conduct is subject to removal – and in rare cases, can lead to temporary or permanent shutdown of an account."
MS heeft verschillende digitale loketten en misschien ben je nog niet bij het juiste loket geweest (Felixk: heb je een linkje?), of trof je een medewerker met een maandagochtendhumeur. Probeer het gewoon nog eens, hou je van de domme, geef toe dat je een fout hebt gemaakt en vraag hoe lang de afsluiting duurt en wat je moet doen om weer toegang te krijgen. Toon begrip en wordt niet boos want zeker met supportmedewerkers vang je meer vliegen met stroop dan met azijn.
en SinergyX mag blijven van mij want een beetje tegenspraak houdt de discussie scherp