Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:29
Beste leden,

Omdat ik waarschijnlijk mijn toetsenbord niet goed had vergrendeld aan de tablet viel het toetsenbord
op de grond , helaas niet plat maar op de zijkant ( rechtsonder waar de SD kaart gleuf zit ).
Nu is er wat speling in de aansluiting gekomen tussen het bovengedeelte en onderkant opnieuw indrukken heeft geen resultaat.
Nu zie ik wel links en rechts aan de bovenkant twee zwarte knopjes uitsteken ( naast de toets CTR en End).
Mijn vraag is nu kan ik hiermee het onderste gedeelte losklikken om hierna het weer zodanig vast te klikken
dat er geen speling meer is .

Gaarne advies

Mvg

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
Hoi, welkom op Tweakers! Ik zie dat je een asus transformer (prime?) hebt, we hebben voor de meeste tablets aparte topics hier waar je je vraag in kwijt kan, anders wordt het een beetje onoverzichtelijk. Daarnaast is een foto misschien wel handig!

ASUS Eee Pad Transformer Prime topic

Asus EEE Pad Transformer - deel 2

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:29
Beste Kingslayer,
Ik heb geen prime maar een TF 300 en ik kon hier op het forum nog geen onderwerp van vinden.
Daarom heb ik een nieuwe topic gemaakt.
Hiervoor excuses.

P.s Het is zo minimaal kiertje tussen de aansluiting van de de bovenkant/onderkant dat ik het niet goed
op de foto kan weergeven met mijn simpel fototoestel.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Welkom op Tweakers! De vragen zoals jij die steld mogen in het Asus Transformer Pad 300T Tablet topic, voor jouw vraag hoef je geen nieuw topic aan te maken.

Daarbij doen wil ik je op het Het algemeen beleid wijzen, hier in valt te lezen dat we elkaar op Tweakers op voorhand al de groeten doen, een aanhef in je bericht is dus niet nodig ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Bullet NL op 13-05-2012 18:38 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.