Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

Kan je het spel ook al ergens preloaden? Op de Battle.net site wordt ik er niet veel wijzer van. Heb t spel fysiek gepreordered maar zou wel handig zijn als ik de client al zou kunnen installeren.

Alvast bedankt.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:10

Xeo

NoTimeRemains schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:37:
Kan je het spel ook al ergens preloaden? Op de Battle.net site wordt ik er niet veel wijzer van. Heb t spel fysiek gepreordered maar zou wel handig zijn als ik de client al zou kunnen installeren.

Alvast bedankt.
Je kan t al downloaden en vanaf 17.01 installeren. Check dit topic voor meer info ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Xeo op 14-05-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Spunkjah schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Mediamarkt past zijn prijzen ook aan hoor, of ja je krijgt het verschil terug als je kan bewijzen dat het ergens anders goedkoper is (iig hier in Rotterdam, hangt zelfs een bord bij de ingang).
Maar als je ergens iets goedkoper ziet dan bij de MM , dan vragen ze toch op welke site je dat gezien hebt en gaan ze zelf kijken op die site of het ook echt goedkoper is , maar je kan dan toch niet zo die flyer uitprinten en laten zien want dat geloven ze toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Alvast bedankt.
Als je niet de digital pre purchase bij blizzard hebt kan je vanaf vandaag om 17u CEST de client beginnen downloaden :)

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:28:
Pfft, dat kunnen ze echt niet maken, als je een aanbetaling doet hoe klein dan ook, terug geen die handel als ze niet kunnen leveren! wat u als je de pre-order volledig betaald hebt? :X
Dan ben je dat geld volledig kwijt. Werkt overigens in Nederland ook zo, zelfs als je bijv 10k aanbetaald op je nieuwe auto en de dealer gaat failliet.. Bye bye money (nou ja, eigenlijk kom je helemaal onder aan de kredieteuren lijst, waar de belastingdienst en bank eerst komen en daarna is vaak het geld gewoon op).

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Door een andere tweaker al regelmatig gepost maar misschien weer handig voor de last minute:

Video's:
Diablo I & II in 5minutes [video die verhaal samenvat van voorgaande delen]
What is Diablo III? [uitgebreide trailer van Diablo III]
Diablo III: Wrath [Animatie gemaakt door Blizzard in samenwerking met Peter Chung en animatiestudio Titmouse]

Voorbereiding voor het spelen:
Heb je de beta gespeeld...
Deïnstalleer de beta client en installeer de nieuwe versie (12 mei client):
enGB client (English Britain client voor Windows
enGB client (English Britain client voor Mac)

Maak een BattleTag aan
Een BattleTag is een unieke code die jij koppelt aan jouw account. Zie hier voor verdere uitleg op de officiële Diablo website: Create BattleTag
*Dit is nodig om Diablo 3 te kunnen spelen!

Hoe laat kunnen we beginnen?
Het installeren kan om 17:01 vanaf 14 mei. Zorg er dus voor dat je de client eerder binnenhaalt, zodat je niet langere wachttijden krijgt door het drukke verkeer.

Het spelen zelf zal van start gaan om 00:01 op 15 mei. Houd hierbij rekening met veel vertraging in het verbinding maken met het spel of het spelen zelf. Blizzard heeft zelf aangegeven dat bij het inloggen er een maximale wachttijd van 40 seconden aanwezig kan zijn. Heb dus geduld!
Wanneer er geen verbinding wordt gemaakt in deze 40 seconden, zal er een Error 37 op het scherm komen. Niks ernstigs, je kan gewoon nogmaals proberen met het verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

Rinzler schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Als je niet de digital pre purchase bij blizzard hebt kan je vanaf vandaag om 17u CEST de client beginnen downloaden :)
thanks

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Alvast bedankt.
Er zijn overal al downloaders te vinden...

http://us.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

dat is er eentje van :P

Je kunt hem al weken downloaden, maar installeren kan pas van af 17:00 vandaag.

[ Voor 6% gewijzigd door Blue_Entharion op 14-05-2012 11:39 . Reden: info ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Je kan hem al weken preloaden en die kun je decrypten/installeren om 17 uur vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mag hopen dat mijn order gewoon geleverd word @ bol.com, ik was er vroeg bij :P

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-WnEvn9J7Z0s/T7DSwNgZPEI/AAAAAAAABT8/3oyxWpDdGBY/s727/diablo+3.png

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:41:
Mag hopen dat mijn order gewoon geleverd word @ bol.com, ik was er vroeg bij :P

[afbeelding]
Eng hé die twee gigantische annuleer knoppen :(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Officiële post van blizzard over de clients:

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/

Niet kwijtraken.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Tip! Niet vergeten!

Er is onlangs (2 dagen geleden), een nieuwe download voor English EU en German vrijgegeven. De oude downloads zullen niet werken bij de launch. Mocht je de oude nog hebben, dan moet je de oude bestanden verwijderen en de nieuwe downloaden.

http://www.diablofans.com...s-for-english-and-german/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Ik moest vanochtend darksiders 2 annuleren, was inderdaad wel even knijpen met diablo 3 ertussen :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:42:
[...]

Ik moest vanochtend darksiders 2 annuleren, was inderdaad wel even knijpen met diablo 3 ertussen :P
Krijg je nog een bevestiging erna of is erop klikken echt BYEBYE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:01
Bikkel_C schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Ook besteld op 9 mei. Mijn afhaallocatie is rijswijk en die gaan maandag pas om 13.00 open. Hopelijk kunnen ze dan meer vertellen :O
Niet om jullie ongerust te maken, maar ik heb in november bij Dynabyte besteld en zag gisteren dat mijn bestelling naar de vestiging verstuurd is en vandaag staat mijn order op 'voltooid'.
Lijkt mij dat mijn order bij de vestiging is aangekomen en hem af kan komen halen.

Back-order betekent dat ie waarschijnlijk niet meer of in ieder geval niet snel geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Krijg je nog een bevestiging erna of is erop klikken echt BYEBYE?
Je krijgt gelukkig een "WEET JE HET HEEL ZEKER" melding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:37
Iemand die bij bart smit besteld heeft en een track en trace code gehad heeft met daarin een afleveringsdatum? Bij mij staat de afleverdatum / tijd op onbekend en de verzending word voorbereid. Hoop wel dat ik um morgen binnenkrijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:38:
Door een andere tweaker al regelmatig gepost maar misschien weer handig voor de last minute:
Zou wel handig zijn om deze in de OP te zetten met credits.

Overigens zag ik dat er net als ik mensen die lekker langzaam door de game willen gaan. Let er op dat tijdens de beta de optie "quick join" standaard aan stond, waardoor iedereen in je friends list jouw game kan joinen zonder dat jij toestemming hoeft te geven. Als je daar geen zin in hebt even die quick join uitzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:36
Nieuwe PC gekocht voor dit spel, game gepreload en ready to go!! :D
Ik heb er zoveel zin in, een week vrij, gamen met vrienden, pilsje erbij.. The forces of evil verpletteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Chainthunder schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Maar als je ergens iets goedkoper ziet dan bij de MM , dan vragen ze toch op welke site je dat gezien hebt en gaan ze zelf kijken op die site of het ook echt goedkoper is , maar je kan dan toch niet zo die flyer uitprinten en laten zien want dat geloven ze toch niet ?
Voor zover ik weet is een folder of iets dergelijks ook goed, maar zou kunnen hoor wat jij zegt.
Je krijgt iig je geld terug! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

morm schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Niet om jullie ongerust te maken, maar ik heb in november bij Dynabyte besteld en zag gisteren dat mijn bestelling naar de vestiging verstuurd is en vandaag staat mijn order op 'voltooid'.
Lijkt mij dat mijn order bij de vestiging is aangekomen en hem af kan komen halen.

Back-order betekent dat ie waarschijnlijk niet meer of in ieder geval niet snel geleverd zal worden.
Maar hoe kan het dan dat mensen die 9 mei hem besteld hebben en tot vandaag ook back-order stonden nu een bevestiging hebben gehad en mensen met 8 mei nog backorder hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Ja ik kijk ook regelmatig en als de pagina op een bepaalde manier gescrolled is dan staat Annuleer exact onder het dropdown menu voor '" uitloggen" :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
morm schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Bij mij hetzelfde. Dynabyte Groningen hier, maar ze zijn pas om 13:00 open :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik heb het gevoel alsof er overheen gelezen word...

JE HEBT EEN NIEUWE INSTALLER NODIG, DE OUDE WERKT NIET MEER.

HIER KUN JE HEM HALEN

Dus niet janken als hij straks niet werkt, je bent gewaarschuwd.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
jongens 4 maal op 1 pagina is voldoende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
8) ik jank als ik daar zin in heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Lol mensen... chillpill nemen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Misschien moet het maar in een topic waarschuwing staan, maar zelfs daar wordt over heen gelezen met anti-spam/reclame/popup/banner ogen :D

Net als dat je voor een download eerst 3 nep dikke DOWNLOAD blokken moet ontwijken en ergens heel klein weggestopt het echt regeltje hebt staan download

[ Voor 40% gewijzigd door Bulls op 14-05-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
maar mag hopen dat de meesten al lang de nieuwe installer hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:47:
Lol mensen... chillpill nemen xD
Even een tabletje onder de tong en blijven ademen 8-)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Maar hoe kan het dan dat mensen die 9 mei hem besteld hebben en tot vandaag ook back-order stonden nu een bevestiging hebben gehad en mensen met 8 mei nog backorder hebben?
Nou, bij mij was het nog maar 22 minuten 9 mei, dus zo goed als 8 mei. Het zou kunnen, zonder je ongerust te willen maken, dat postordering eerst wordt gepicked. Vaak worden verschillende leverstraten ingezet voor postordering en winkelleveringen. Dat zou een verklaring kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Ik zag dat Saturn Amsterdam ivm de flagshipstore opening Diablo 3 voor 33 euro verkoopt. Zijn er mensen die weten of deze prijs ook in andere vestigingen geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Nou, bij mij was het nog maar 22 minuten 9 mei, dus zo goed als 8 mei. Het zou kunnen, zonder je ongerust te willen maken, dat postordering eerst wordt gepicked. Vaak worden verschillende leverstraten ingezet voor postordering en winkelleveringen. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
als ze 1 uur open gaan hang ik als eerste aan de lijn.

laat wel even weten wat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Flowmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:49:
Ik zag dat Saturn Amsterdam ivm de flagshipstore opening Diablo 3 voor 33 euro verkoopt. Zijn er mensen die weten of deze prijs ook in andere vestigingen geldt?
33 of 45 boeit toch niet zoveel? Hoeveel uur ga je wel niet plezier hebben in D3 (eerder in jaar te tellen dan in uur) Daar kan geen hele EA game serie tegen op. Diablo is echt zijn geld wel waard, (daarom neem ik ook een CE mocht ik hem nog ooit krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vraag het mij ook af, ik zag hem wel in het mediamarkt krantje van utrecht staan maar wat de prijs toen was geen idee. Misschien maar even langs Amsterdam gaan aangezien hij toch dichtbij het station ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:47
Op 26-10 een CE pre-order gedaan bij bol.com maar nog steeds niks gehoord, best vervelend.

Ik snap zowiezo niet wat er mis is met het wat eerder versturen van de dozen naar iedereen, we kunnen toch niet spelen voordat Blizzard de knop omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Heb je hier ergens online een folder van?
Ik heb D3 gepreordered bij Mediamarkt in Utrecht voor 44 euro (met muismat), ik vraag me af als je die folder laat zien of je hem voor die prijs mee krijgt.
Omdat Saturn en MM toch onder dezelfde holding vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Euh ik zie net dit op bartsmit twitter:

Hey! Hoe zit het met Diablo III CE? Hij staat op verzonden, maar bij T&T gebeurt er nog niets. Verzekerd van een exemplaar nu?
@LukevanV Hoi Luke, je krijgt wel een exemplaar. Hij komt alleen dinsdag pas binnen, je kunt hem helaas niet eerder ontvangen.
@bartsmitcom Zeker een exemplaar? Prima! Haast heb ik niet.
@LukevanV Hoi Luke, dit ga je niet leuk vinden maar ik hoor net dat het niet zeker is of je CE Edition krijgt. Je hebt een 50-50 kans.

Niet mijn tweet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rixos schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Heb je hier ergens online een folder van?
Ik heb D3 gepreordered bij Mediamarkt in Utrecht voor 44 euro (met muismat), ik vraag me af als je die folder laat zien of je hem voor die prijs mee krijgt.
Omdat Saturn en MM toch onder dezelfde holding vallen.
De folder
http://flyer.redblue.de/N...S2/NL_SE_OOS_1405JPS2.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:51:
[...]

33 of 45 boeit toch niet zoveel? Hoeveel uur ga je wel niet plezier hebben in D3 (eerder in jaar te tellen dan in uur) Daar kan geen hele EA game serie tegen op. Diablo is echt zijn geld wel waard, (daarom neem ik ook een CE mocht ik hem nog ooit krijgen)
Nou.. 12 euro vind ik wel een groot verschil hoor :+ Het spel zal het vast wel waard zijn maar als je 12 euro kan besparen dan doe je dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
[...]

Dat D3 zn geld waard is, dat klopt. Maar of ik em dan voor 45 euro online bestel, of ik rij morgen na mn werk naar de saturn om hem voor die prijs op te halen en er dan de doos en whatever bij krijg, vind ik nogal een verschil.

Edit: met online bestellen krijg je natuurlijk ook de doos :+

[ Voor 5% gewijzigd door Flowmo op 14-05-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

DeepSeven schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:52:
Euh ik zie net dit op bartsmit twitter:

Hey! Hoe zit het met Diablo III CE? Hij staat op verzonden, maar bij T&T gebeurt er nog niets. Verzekerd van een exemplaar nu?
@LukevanV Hoi Luke, je krijgt wel een exemplaar. Hij komt alleen dinsdag pas binnen, je kunt hem helaas niet eerder ontvangen.
@bartsmitcom Zeker een exemplaar? Prima! Haast heb ik niet.
@LukevanV Hoi Luke, dit ga je niet leuk vinden maar ik hoor net dat het niet zeker is of je CE Edition krijgt. Je hebt een 50-50 kans.

Niet mijn tweet btw.
Lol, lekker handig en duidelijk allemaal weer.
En dan ook nog mails versturen met al verzonden en T&T's die niet kloppen.
Hopelijk geld die 50/50 alleen voor hem. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:38
stime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Bij mij hetzelfde. Dynabyte Groningen hier, maar ze zijn pas om 13:00 open :-(
Daar heb ik ook gepreorderd met afhaal. Mocht je meer komen te weten, keep me posted. Status staat hier nl. ook nog op backorder :(

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Xtzlove schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Je hebt als het goed is een e-mail gekregen van game-card.net daarin vragen ze om jou toestemming om de box te unsealen om de CD-KEY naar je toe te sturen. Dus check je mailbox even.
Ik ben nu met hun aan't mailen en ze zeggen inderdaag dat ik een mail zou hebben gekregen, heb er echter geen ontvangen :(

Even ordernummer en e-mail doorgestuurd omdat ze dan "mijn code gingen registeren". Weet wel niet goed wat ze daarmee bedoelen :p

Nu begint het toch echt wel te kriebelen en ik hoop echt dat ik de code deze nacht nog heb :O

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

The Chosen One schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:55:
[...]

Inderdaad...je weet toch wel hoeveel pakketten je binnen hebt gekregen en hoeveel er de deur uit gaan? Waarom al die T&T bevestiging geven en dan nog een 5/50 kans dat je krijgt.

Maar ach hopelijk is het alleen voor die kerel, als ik zn tweets leest heeft ie al 100% zeker een CE, beter dan hoe de meeste er hier voorstaan
Ha. Exemplaar 2 van de Diablo 3-CE is zeker, al wacht ik Bart Smit even af. (MyCom.) @Superdajk vroeg het als de eerste, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:55:
[...]

Inderdaad geen touw aan vast te knopen. Ik heb een CE en een standard staan, allebei met T&T en bevestiging 'uw pakket is verzonden'. Als een order zo ver kan doorlopen en dan nog niet aankomen hebben ze echt een waardeloos ordersysteem. Wie gaat er nu lege dozen aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen de CE en de normale versie bij een Saturn die hem voor 33,- verkoopt is mij net wat te groot. Ik ging nog proberen de CE ergens te scoren maar hij is me geen 50 euro meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Naja ik heb ook 100% zeker een C.E. maar die komt van amazon. Met geluk versturen ze hem vandaag en hij komt uit Amsterdam... maar als B.S. em verstuurd ben ik zekerder dat die morgen komt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

[...]

Je mag die van mij overkopen 8)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Puc van S. schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Zet je de PC in de woonkamer, kan zij rustig schilderen en jij gamen ;)
Denk je dat ik dat overleef O-)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler

Rinzler

You. Just. Did.

Danku Game Mania om 2 weken geleden een filiaal in mijn straat te openen waar ik D3 nog kon pre-orderen :P
Ik sta morgen om 9u voor de winkel })

[ Voor 5% gewijzigd door Rinzler op 14-05-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Half dagje nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Zijn er eigenlijk al cijfers bekend over het aantal pre-orders dat er geplaatst zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Is het normaal dat ik mijn key al heb?

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
Avioto welke zaak heb je em besteld?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler

Rinzler

You. Just. Did.

frye schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:01:
Zijn er eigenlijk al cijfers bekend over het aantal pre-orders dat er geplaatst zijn? ;)
Op Amazon zou het spel in de PC-divisie al records gebroken hebben. Al was het volgens mij enkel om best-voor-verkopende PC game van Blizzard. Misschien krijgen we na de release wat statistieken

De annual-pass verkopen zijn hier ook wel in verwerkt...
Blitzdoctor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Denk je dat ik dat overleef O-)
Zoek een dubbelganger })

[ Voor 25% gewijzigd door Rinzler op 14-05-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Avioto schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:02:
Nee, geef maar aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 16:16
Avioto schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:02:
lijkt me niet gek, je kan immers toch nog niet online.
hoop dat bol.com doorzet, heb nog geen melding gehad dat hij verstuurt is :(

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

frye schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:01:
Alleen dat het er meer zijn dan welk Blizzard game dan ooit, plus alle marketing crap eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Oggy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:02:
Avioto welke zaak heb je em besteld?
randyrun.nl

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:15
Wat een gedoe over 33 euro of 69 euro of 40 euro.
Nou als mensen meer willen betalen is het hun zaak.
Is meer iets van gemak of die mensen willen geen gestress ...
Wat is het belangrijkkste dat je het kan spelen en dat je er plezier aan heb.
Sommige mensen kopen een hele nieuwe Pc of upgraden hun pc...(daar hoor je niemand over klagen)
Sommige mensen kopen CE om ze voor heel veel geld door te verkopen en hopen rijk te worden...
Ach leuk voor die mensen...
Mensen moeten het allemaal zelf weten
Als je maar plezier het in het spel en als je nou 33 40 of 70 of 100 euro heb betaald moet niet uitmaken.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

nog 11 uur en 55 minuten, count down running...........

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 15:08
BOL.COM VERZENDBEVESTIGING KOMT OP ZIJN VROEGST VANAVOND!!!!!

omg mensen, wat een stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Raoul.TLS schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:05:
Wat een gedoe over 33 euro of 69 euro of 40 euro.
Nou als mensen meer willen betalen is het hun zaak.
Is meer iets van gemak of die mensen willen geen gestress ...
Wat is het belangrijkkste dat je het kan spelen en dat je er plezier aan heb.
Sommige mensen kopen een hele nieuwe Pc of upgraden hun pc...(daar hoor je niemand over klagen)
Sommige mensen kopen CE om ze voor heel veel geld door te verkopen en hopen rijk te worden...
Ach leuk voor die mensen...
Mensen moeten het allemaal zelf weten
Als je maar plezier het in het spel en als je nou 33 40 of 70 of 100 euro heb betaald moet niet uitmaken.
A two-edged sword. Als mensen moeite willen doen om minder te betalen is dat ook hun zaak. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:31
Als je zo graag zo snel mogelijk wilt spelen, waarom pre-order je dan ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Doosje... C.E.... op de centjes letten... zie vorige 39 pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:07:
Dan speel je het spel "komt ie wel of komt ie niet" O-)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:07:
Omdat je zo snel mogelijk wilt spelen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:06:
BOL.COM VERZENDBEVESTIGING KOMT OP ZIJN VROEGST VANAVOND!!!!!

omg mensen, wat een stress
NOOOOO!! :*)

:) Kan morgen toch nog niet spelen dus maakt mij niet zo veel uit wanneer die komt, ben ook nog eens op werk dus waarschijnlijk ligt die bij de buren op me te wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Ja net als benzine bingo; onwijs spannend maar totaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig is vandaag mijn muis kapot gegaan dus zal straks eens langs de pc/game winkels lopen om te zien of ze ze al verkopen. Dan horen jullie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:10:
Toevallig is vandaag mijn muis kapot gegaan dus zal straks eens langs de pc/game winkels lopen om te zien of ze ze al verkopen. Dan horen jullie het wel
Wat een toeval zeg, hehe _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Vlak voor sluitingstijd naar de MM gaan, liggen ze al in de schappen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Omdat je zo snel mogelijk wilt spelen denk ik
Dan bestel je gewoon via Battlenet of andere keysite, ga je niet nog de hele dag wachten na de launch op de postbode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:10:
Dat is idd iets wat nog niet heel veel in dit topic voorbij is gekomen: hardware.

Waar gaan jullie D3 op draaien? Ik op een iMac 27" met een Razer Nostromo en een Steelseries D3 muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 16:16
UltraMark schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:12:
[...]

Dat is idd iets wat nog niet heel veel in dit topic voorbij is gekomen: hardware.

Waar gaan jullie D3 op draaien? Ik op een iMac 27" met een Razer Nostromo en een Steelseries D3 muis.
i72600K met gtx580.
toetsenbord merkloos en muis een rocat kone

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Belgen onder ons die besteld hebben bij de Game Mania: alle CE preorders zijn binnengekomen. Zonet even gebeld naar de plaatselijke winkel om toch maar zeker te zijn na al de doemberichten hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:10:
Vlak voor sluitingstijd naar de MM gaan, liggen ze al in de schappen denk ik
net bij de MM geweest voor wat anders in rijswijk die zeiden dat ze echt pas morgen ochtend in de schappen worden gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel_C
  • Laatst online: 14-06-2018
[...]

Sandy Bridge 2500K, 12 GB DDR 3, ATI Radeon 6950, HP ZR24w IPS, OCZ Vertex 3 SSD 120Gb, Logitech K500 i.c.m. G500 gaming mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:13:
Voor de Belgen onder ons die besteld hebben bij de Game Mania: alle CE preorders zijn binnengekomen. Zonet even gebeld naar de plaatselijke winkel om toch maar zeker te zijn na al de doemberichten hier...
Ik ga zo even langs de GM in Leiden, deze is meestal wel heel soepel met het verkopen. Zij weten zelf ook dat je niet kan spelen tot 0.01u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

dvvelzen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:13:
[...]

net bij de MM geweest voor wat anders in rijswijk die zeiden dat ze echt pas morgen ochtend in de schappen worden gezet ;)
Natuurlijk zeggen ze dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Zij weten zelf ook dat je niet kan spelen tot 0.01u.
Ja maar daar gaat het niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 14-09 20:36
We gaan nou toch niet alleen maar een 'Pimp hier met je pc' posts krijgen 8)7
Maar vanavond om 0:00 toch maar eens D3 uitproberen.
Kreeg het toch gratis bij anual pass van WoW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
[...]

MBA (gaat net... niet :P)

i7 2600 / ATI 6850 / 16 GB / SSD

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik ga het waarschijnlijk op mijn computer 'draaien' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
[...]

Highend MacBook Pro 15" 2.4Ghz hi-res late 2011 :) De beta liep best aardig op de lowend early 2011, dus verwacht weinig problemen :9

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik op een Macbook Pro met i5 en 8GB geheugen. Waarschijnlijk met die steelseries diablo muis. Draait niet super op de macbook maar goed genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Laatst online: 09:50
CobyBE schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:56:
[...]

Ik ben nu met hun aan't mailen en ze zeggen inderdaag dat ik een mail zou hebben gekregen, heb er echter geen ontvangen :(

Even ordernummer en e-mail doorgestuurd omdat ze dan "mijn code gingen registeren". Weet wel niet goed wat ze daarmee bedoelen :p

Nu begint het toch echt wel te kriebelen en ik hoop echt dat ik de code deze nacht nog heb :O
Oke, dat moet wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
[...]

Holy PatsTroll... zet dat ff in je sig ofzo! Ik probeer dit topic te volgen om te zien of ie al ergens verkocht wordt, het topic loopt hier zo vol met setups met 0,0 infomatiewaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
Zie mijn signature!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
CopyCatz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Holy PatsTroll... zet dat ff in je sig ofzo! Ik probeer dit topic te volgen om te zien of ie al ergens verkocht wordt, het topic loopt hier zo vol met setups met 0,0 infomatiewaarde.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben benieuwd naar Diablo 3. Ik heb nog nooit zo'n soort spel gespeeld, maar kreeg Diablo gratis bij de World of Warcraft Anual pass.

Ik zal wel pas morgenochtend inloggen want ik hoef niet per se om middernacht te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Alsof je zoveel hebt aan "ik heb hem nog niet" en "nee ik ook niet" en "ik heb morgen vrij" en "oh ik moet morgen werken" het is toch een slowchat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Dynabyte hier ook geupdate net! besteld op 8-mei-2012
100074237 08-05-12 Gerjan Smits € 72,99 Verzonden naar de winkel
Juist degene waar ik het meest over twijfelde bevestigd het als eerste!
ps: iemand omgeving Breda nog opzoek naar een CE? aangezien ik hem nu waarschijnlijk toch echt 2 x ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Alsof je zoveel hebt aan "ik heb hem nog niet" en "nee ik ook niet" en "ik heb morgen vrij" en "oh ik moet morgen werken" het is toch een slowchat topic?
Slowchat over Diablo 3, of teminste betrekking tot. Dat is mi. niet je pc specs, en als eenmaal 1 iemand hierover begint te patsen dan heb je zodrek tig van zulke posts van men die hun e-peen willen showen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Dat hoeft ook niet, maar het begint zo wel op te stapelen he.. slowchat is het sowieso al niet meer met 10 posts per minuut. Ik ga toch ook niet vragen wat iedereen gaat drinken bij z'n eerste potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De telefoon ging, was te laat met opnemen
Mss was het wel DB, dat mijn exemplaar gearriveerd is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13
Iemand die weet of er vanavond ook winkels open gaan in Groningen (0:00)? Vroeger deed Dimensionplus het nog wel eens, deze is alleen overgenomen door Nedgame...
Pagina: 1 ... 10 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.