Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:58:
Nou m'n Bartsmit pakketje is van bezorgen op zaterdag verplaatst naar maandagochtend en staat nu op dinsdagochtend! Moet ik in de pauze ook nog langs de BS ipv voor het werk. Ach ja niet zo'n ramp zolang ik hem maar ook echt krijg.

BOL.COM nog steeds geen update en dit valt me toch wel een beetje tegen. Als ze hem morgen willen bezorgen mogen ze wel eens opschieten of gewoon eerlijk zeggen dat ik hem wel of niet krijg. Meeste winkels geven netjes een update zodat je nog indien nodig ergens anders je CE kan gaan kopen. Maar ik heb nog wel vertrouwen dat hij binnen komt :)
Ach, bij mij staat de BS al vanaf gisteren onbekend dus wees blij. Bol.com zou ik me al
Helemaal geen zorgen om maken. Wat zou je van ze willen weten dan? "beste we gaan het pakket morgen versturen"? Nah, je krijgt vanacht gewoon een verzendbevestiging en het pakket morgen. Zo is het altijd al geweest bij Bol. Ondanks dat dit natuurlijk wel beter zou kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bol.com stuurt waarschijnlijk pas vannacht een bevestiging dat hij is overgedragen aan de post, dus niet zo zeuren ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Exxus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:04:
[...]

Helemaal geen zorgen om maken. Wat zou je van ze willen weten dan? "beste we gaan het pakket morgen versturen"?
Oh mijn verhaal was niet helemaal compleet sorry. Paar dagen geleden hadden een aantal mede tweakers gemailed naar onder andere GameMania en kregen netjes bevestiging dat ze de CE zouden krijgen. Dus besloot ik bol.com maar eens te mailen, zeiden ze "we leveren de game pas op releasedate dus we vragen u nog geduld te hebben", wat dus in feite heel mijn vraag niet beantwoorde want dat wisten we al.

Dat de status update niet veranderd is logisch zolang ze de deur niet uit gaan maar ik heb al eens meegemaakt met bol dat ze op last minute een bestelling geannuleerd hadden zonder duidelijke reden en ik hoop dat dit nu niet gebeurd.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Oh mijn verhaal was niet helemaal compleet sorry. Paar dagen geleden hadden een aantal mede tweakers gemailed naar onder andere GameMania en kregen netjes bevestiging dat ze de CE zouden krijgen. Dus besloot ik bol.com maar eens te mailen, zeiden ze "we leveren de game pas op releasedate dus we vragen u nog geduld te hebben", wat dus in feite heel mijn vraag niet beantwoorde want dat wisten we al.

Dat de status update niet veranderd is logisch zolang ze de deur niet uit gaan maar ik heb al eens meegemaakt met bol dat ze op last minute een bestelling geannuleerd hadden zonder duidelijke reden en ik hoop dat dit nu niet gebeurd.
zelfde euvel hier... als er morgen ochtend geen mail is dan neem ik wel een extra uurtje pauze om naar de MM te racen als die open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
https://twitter.com/#!/Bo...status/201933577590550528

Word gewoon vandaag verstuurd dus

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Je krijg vandaag echt geen bevredigd antwoord van Bol. Telefoon/mail medewerkers weten gewoon niet precies hoe de situatie is. Afwachten is echt het enige dat je kan doen. Weet dat de bevestigingsmail waarschijnlijk pas vannacht verstuurd gaat worden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denk je dat het vannacht om 12 uur gelaunched word? of pas morgen middag bijv? want ik heb hem al geinstalleerd staan via die annual pass van WoW. zou leuk zijn als k gelijk kan spelen vannacht ;p dan maar een ~32 uur niet slapen =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

voxxel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:16:
Je krijg vandaag echt geen bevredigd antwoord van Bol. Telefoon/mail medewerkers weten gewoon niet precies hoe de situatie is. Afwachten is echt het enige dat je kan doen. Weet dat de bevestigingsmail waarschijnlijk pas vannacht verstuurd gaat worden.
even uit interesse, aangezien de meeste winkels waar ik bestel altijd vóór 4 uur/10 uur moet bestellen om je pakketje de volgende dag binnen te krijgen. Hoe werkt dit bij bol.com dan? Die hebben ook tot 22:30 bestellen is volgende dag in huis, hebben die een nightshift die snachts alle pakketjes bezorgd bij post.nl zodat ze gelijk in de volgende ochtend verwerkt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 12-09 16:48
Hij heeft het in zijn reactie alleen over Diablo III, zie nergens staan dat het om de CE gaat ;)

Nu we het toch over winkels hebben, iemand al iets gehoord van de Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Exxus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:20:
[...]
Hij heeft het in zijn reactie alleen over Diablo III, zie nergens staan dat het om de CE gaat ;)

En hij/zij beantwoord ook niet de vraag of ze er genoeg hebben binnengekregen ;)
Maar aangezien de de CE alleen in bepaalde periodes op de site hadden staan neem ik aan dat ze precies wisten hoeveel ze er kregen en hoeveel er besteld zijn. Lijkt me verder ook vreemd dat ze alleen de normale hebben binnengekregen en iet de CE. Op alle foto's van winkelmagazijnen zag je namelijk beide op de foto staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exxus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Geachte heer "x",

Uw bestelling is goed bij ons binnengekomen en het spel wordt op 14 mei naar u verstuurd.
Als het goed is heeft u van ons een mailtje van de bevestiging van de bestelling ontvangen
U kunt het spel op 15 mei verwachten.
Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Joke Massar
Medewerker Servicedesk Webshop
Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:22
Iemand em al kunnen kopen bij saturn, mm, intertoys of bs?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:50
CobyBE schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:56:
Jongens ik wil jullie niet nog verder op opjagen maar, ... *O* NOG 15 uurtjes maar! *O*

Kan al niet meer wachten :D Nog 8 uurtjes werken en dan naar huis, D3 installeren en dan op mijn CD-key wachten -O-

Ik had hier ergens gelezen (in het gewone D3 topic, voor het gesplitst werd) dat game-card.nl de CD-keys 's nachts al verstuurd, klopt dit? Ik heb namelijk al twee opmerkingen aan mijn bestelling toegevoegd maar nog geen reply gekregen van hun :o

Ik bedenk mij namelijk net dat aangezien ik in België woon een pakketje uit Nederland wel langer als 1 dag onderweg is. En trouwens ik moet morgen ook nog naar de tandarts, dus dan is er ook al kans dat ik de postbode mis, en als ik hem mis dan heb ik het spel pas overmorgen -O- :'(
Je hebt als het goed is een e-mail gekregen van game-card.net daarin vragen ze om jou toestemming om de box te unsealen om de CD-KEY naar je toe te sturen. Dus check je mailbox even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Xtzlove schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Je hebt als het goed is een e-mail gekregen van game-card.net daarin vragen ze om jou toestemming om de box te unsealen om de CD-KEY naar je toe te sturen. Dus check je mailbox even.
Juist even snel gechecked maar nog geen mail binnen :'(

Nu rest van de dag mijn mailbox als een gekke in de gaten houden :D

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zijn er nog meer sites zoals game-card.net waar ze de key via mail opsturen? Ik wil hem toch gaan kopen namelijk en het liefst vanavond nog de key hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
mitchel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:47:
Zijn er nog meer sites zoals game-card.net waar ze de key via mail opsturen? Ik wil hem toch gaan kopen namelijk en het liefst vanavond nog de key hebben :)
gewoon digital pre-order dan? via de blizzard site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Toevallig ook nog mensen die hem bij Freerecordshop besteld hebben? Ook hier blijft de status totop heden staan op: Toekomstige release.

Ga er toch wel van uit dat die dingen vandaag de post opgaan.

Wat is verder de official unlock time in nederland tbv. D3, weet iemand dat?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Dizzy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:52:
Toevallig ook nog mensen die hem bij Freerecordshop besteld hebben? Ook hier blijft de status totop heden staan op: Toekomstige release.

0:01

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

00:01 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

17:01 de installer
00:01 Kan je (proberen) in te loggen. Let wel op de langere handshake.

[ Voor 27% gewijzigd door Melkaz op 14-05-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Flghter1982 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:49:
[...]

gewoon digital pre-order dan? via de blizzard site zelf.
ik zag het ja maar dan is hij 60,- en op daar was hij 45,- maar uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

mitchel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:53:
[...]

Je moet er wel wat voor overhebben als je 0:01 wilt beginnen... Ik wacht lekker de postbode af met de CE morgen :) Daarna krijg ik er van de week nog eentje extra voor noppes :) Lekker voor MF items ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik zit nog zo hard te twijfelen of ik deze game ga halen, zal me eerste Diablo worden maar als ik dat enthiousasme ziet hier lijkt het me wel wat....

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
[...]

g2play.net?

EDIT: hufters xD Hij word daar per dag duurder lijkt het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 14-05-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
[...]

de normale editie dus NIET de collectors editie.

http://www.gamecardwinkel...6/Diablo-3-incl.-download

Op dit moment hebben wij nog genoeg voorraad! Een pre-order die u nu plaatst is gegarandeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Laatst online: 18-05-2024
Iemand by gamesync besteld? Op de site staat dat ze hem 1dag voor de release zouden versturen (mits je op tijd hebt besteld)
Ik heb nog geen bericht en wacht ongeduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Kuunlan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:58:
Iemand by gamesync besteld? Op de site staat dat ze hem 1dag voor de release zouden versturen (mits je op tijd hebt besteld)
Ik heb nog geen bericht en wacht ongeduldig af :)
Ik heb hem ook daar besteld. Hoop vandaag een mailtje te krijgen dat hij met de post mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ter info :Saturn gaat D3 voor € 39, -- verkopen. Kreeg net een foldertje.

Zelf zit ik op me CE van Mycom te wachten maar nog niets gehoord helaas.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
NVM

[ Voor 119% gewijzigd door Konjo op 14-05-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem bij g2play besteld :+ iemand hem al geleverd van hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
voxxel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:16:
Klopt, je krijgt rond 1 uur gewoon een mailtje met T&T code, zo gaat het echt altijd bij bol.com :p

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Denk dat er in Azie ook wel gasten voor World First gaan, en ze liggen uuuuuuuuren voor op Europa/USA

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVranya
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:58:
BOL.COM nog steeds geen update en dit valt me toch wel een beetje tegen. Als ze hem morgen willen bezorgen mogen ze wel eens opschieten of gewoon eerlijk zeggen dat ik hem wel of niet krijg. Meeste winkels geven netjes een update zodat je nog indien nodig ergens anders je CE kan gaan kopen. Maar ik heb nog wel vertrouwen dat hij binnen komt :)
Bij mij is de status "wordt verwerkt" en verzending "op verschijningsdatum" (van de CE).
Als jouw status dit niet is, zou ik misschien nog even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Laatst online: 18-05-2024
Topskilled schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:05:
[...]

Ik heb hem ook daar besteld. Hoop vandaag een mailtje te krijgen dat hij met de post mee is.
Stuur me een PM als je iets per mail krijgt. Dan zal ik hetzelfde doen. deal? :)

[ Voor 45% gewijzigd door Kuunlan op 14-05-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Kuunlan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Stuur me een PM als je iets per mail krijgt. Dan zal ik hetzelfde doen. deal? :)
Doe ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 19:34
Zijn er ook mensen die speciaal naar de nachtelijke opening gaan om de CE editie te kopen?
Het lijkt wel of bijna iedereen de CE editie online besteld heeft!

Een reden voor mij om voor de CE editie te gaan is omdat daat een game guide bijzit.
Als er ook een losse game guide te koop is, dan verandert dat de zaak een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DJskippy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:21:
Zijn er ook mensen die speciaal naar de nachtelijke opening gaan om de CE editie te kopen?

Een reden voor mij om voor de CE editie te gaan is omdat daat een game guide bijzit.
Als er ook een losse game guide te koop is, dan verandert dat de zaak een beetje.
http://www.amazon.com/Dia...TF8&qid=1336983800&sr=8-2
http://www.amazon.com/Dia...TF8&qid=1336983800&sr=8-1

Zijn ook losse guides te koop.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 15-09 14:57
Ik loop even langs de winkels in Utrecht, als het nergens ligt toch maar de 60 eur versie vrees ik..

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vrij simpele kroeg vraag, wat is de goedkoopste plek voor een key?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrVegeta schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:26:
Vrij simpel antwoord, wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... wachten duurt gewoon erg lang.. heb gelukkig avonddienst, en zodra ik terug ben nog ff installeren, en dan op bed. Morgen vrij gelukkig, zonder dat ik vrij heb hoeven te nemen. En natuurlijk Hemelvaartsdag vrij. Wordt een leuk weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

my guess would be: Media markt. 44 euro en als je het goed doet krijg je er nog een muismat bij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DJskippy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Ow, Thanx! Ze zijn niet eens zo heel duur!
Let erop dat de afleverdatum bij Amazon (bij mij) staat op tussen 11 juni en 29 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDemon
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Saturn Amsterdam Oosterdokseiland staat ie voor 33 euro in de folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Iusedto schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:05:
Ter info :Saturn gaat D3 voor € 39, -- verkopen. Kreeg net een foldertje.

Zelf zit ik op me CE van Mycom te wachten maar nog niets gehoord helaas.
DVDemon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Saturn Amsterdam Oosterdokseiland staat ie voor 33 euro in de folder
Verschillen dit soort aanbiedingen per vestiging, kan het me haast niet voorstellen? Zo niet moet ik morgen toch maar even bij de Saturn hier in de stad langs gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Sagaris op 14-05-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de key al binnen en vroeg me af of je hem al bij Battle.net mag invoeren? aangezien het voor de release is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:30:
Ik heb de key al binnen en vroeg me af of je hem al bij Battle.net mag invoeren? aangezien het voor de release is
Doet die het, dan kan het. Doet die het niet, dan niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Key mag je volgens mij gewoon invoeren, alleen moet je alsnog wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:54
Volgens mij komt hij inderdaad gewoon in het lijstje te staan met aangeschafte spellen. Dan kun je vervolgens lekker tot 0:01 wachten voordat je kunt spelen ;) Als je slim bent ga je lekker slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Sagaris schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:30:
[...]

[...]

Verschillen dit soort aanbiedingen per vestiging, kan het me haast niet voorstellen? Zo niet moet ik morgen toch maar even bij de Saturn hier in de stad langs gaan.
Denk het wel.
Zie op de site dat er lokale aanbiedingen zijn en bij mij ( HHW) staat er 39 Euro

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Iusedto schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Denk het wel.
Zie op de site dat er lokale aanbiedingen zijn en bij mij ( HHW) staat er 39 Euro
Dan nemen we morgen die flyer maar mee naar de Saturn, nu wil ik ook Diablo 3 voor 33 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Je moet er wel wat voor overhebben als je 0:01 wilt beginnen...
Die vijftien euro zal me rukken, maar die geskipte nacht gaat me opbreken. Goddank home office dus ik kan moeiteloos tot 8:45 spelen, even douchen en frisse kleren aantrekken, en op dezelfde stoel gaan zitten werken :+

Alhoewle het waarschijnlijk handiger is om gewoon tot een uur of twee te spelen, dan lekker het bedje in te kruipen, en de donderdag en vrijdag volcontinue te gaan beestjesmeppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel_C
  • Laatst online: 14-06-2018
Sagaris schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:30:
[...]

[...]

Zowel Saturn als Mediamarkt zijn autonoom in de prijsbepalingen en hierdoor heeft het wel nut om te shoppen. Bijvoorbeeld Diablo 3 is in Rotterdam 44 (preorder) en in Den Haag 38 euro (preorder). Aangezien saturn en mediamarkt onder zelfde holding vallen volgen de vestigingen elkaar met prijs, althans dit zei een saturn verkoper vorige week tegen me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Ik denk dat ik gewoon op tijd naar bed ga en dan om 5 uur opstaan om nog even te kunnen gamen voordat de werkdag begint.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:11
En voor iedereen die straks aan de caffeine gaat...hier kan je zien tot hoe ver je kan gaan

http://www.fastcompany.co...harting-your-morning-buzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb de key zojuist ingevoerd en met Succes! 00:01 ben ik in iedergeval van partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Bikkel_C schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Zowel Saturn als Mediamarkt zijn autonoom in de prijsbepalingen en hierdoor heeft het wel nut om te shoppen. Bijvoorbeeld Diablo 3 is in Rotterdam 44 (preorder) en in Den Haag 38 euro (preorder). Aangezien saturn en mediamarkt onder zelfde holding vallen volgen de vestigingen elkaar met prijs, althans dit zei een saturn verkoper vorige week tegen me. ;)
Ze volgen elkaar inderdaad zoveel mogelijk, ik werk bij de Saturn in nieuwegein en we gaan altijd mee met de prijzen van de MM in Utrecht.

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Falco91Bones schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Ze volgen elkaar inderdaad zoveel mogelijk, ik werk bij de Saturn in nieuwegein en we gaan altijd mee met de prijzen van de MM in Utrecht.
Ook voor games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Ja zolang er een folder, website van een winkel site, word laten zien dan gaan we mee, (als het binnen een regio is van 20-30 km. dit verschilt ook weer per MM-Saturn

[ Voor 6% gewijzigd door Falco91Bones op 14-05-2012 10:52 ]

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJskippy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:21:

Ik ga vannacht even naar de MM in Rotterdam. Moet geloof ik ook nog even spelen voor Gamekings :P

Ligt ook een CE voor me klaar. Al heb ik er al eentje ook van Bart Smit. (Dus als iemand er eentje wil hebben dalijk, laat maar weten).

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Mijn vriendin wil de slaapkamer schilderen komend hemelvaartweekend :'(

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Blitzdoctor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:57:
Zet je de PC in de woonkamer, kan zij rustig schilderen en jij gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Puc van S. schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Zet je de PC in de woonkamer, kan zij rustig schilderen en jij gamen ;)
Ze doen het erom hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Blitzdoctor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:57:
afgelopen 3 weken hele beneden verdieping geverfd... afgelopen weekend laminaat gelegd... vandaag is ze jarig... vanaf morgen D3....

kwestie van plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Konjo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Ze doen het erom hoor :)
Ach, morgen werken, woensdag werken, donderdag vrijgezellenfeest, vrijdag kater, zaterdag auto uitzoeken... Dus helaas zelf ook niet veel tijd deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Is er iemand die samen met mij een full clear wil gaan doen i.p.v. rushen.

Dus alles rustig aan clearen filmpjes bekijken, de exp bar rustig op zien lopen komende nacht?

Tis leuker met zun 2en toch?

*edit: heeft iemand al alle gamestores vandaag langsgelopen / gebeld om te kijken of ze niet al ergens verkocht worden? :)

[ Voor 23% gewijzigd door boombes op 14-05-2012 11:04 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:10

Xeo

Ah ik zie net dat mijn CE bij de MyCom gereed staat voor verzending naar het filiaal in Den Bosch.

Deze is besteld op 9-5-2012 via de Web shop.

Misschien stelt dit andere mensen wat gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

@Boombes

Ik ga absoluut eerst een normale run doen, om het verhaal lekker mee te krijgen, items/zaken rustig te bekijken. Na een volle run op die manier ga ik wel over na rush mode. En misschien ah la diablo2 sommige eindbazen paar keer tussendoor rushen om ff te levelen, maar wel eerst rustig aan.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Puc van S. schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Ach, morgen werken, woensdag werken, donderdag vrijgezellenfeest, vrijdag kater, zaterdag auto uitzoeken... Dus helaas zelf ook niet veel tijd deze week ;)
Een andere oplossing is een dubbelganger creëren.
Zit ook in een gelijkaardige situatie, damn wat zou dat toch handig zijn :p

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Voor iedereen die D3 via de Power Unlimited-actie besteld heeft, goed nieuws. Hij wordt vandaag verzonden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn CE staat ook op verzending bij Mycom, komt dus morgen pas binnen bij het filiaal. Ik hoop wel een beetje vroeg in de ochtend!

Verder staat dynabyte CE ook voor morgen en Bart Smit op onbekend (stond eerst op zaterdag).

Ik verwacht dus wel een CE over te hebben (morgen al) als dat inderdaad zo is kan een belangstellende tweaker hem oppikken, anders gaat hij gewoon retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Nu online
@Yorin waar heb je die informatie vandaan!!!!?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:07:
Mijn CE staat ook op verzending bij Mycom, komt dus morgen pas binnen bij het filiaal. Ik hoop wel een beetje vroeg in de ochtend!

Verder staat dynabyte CE ook voor morgen en Bart Smit op onbekend (stond eerst op zaterdag).

Ik verwacht dus wel een CE over te hebben (morgen al) als dat inderdaad zo is kan een belangstellende tweaker hem oppikken, anders gaat hij gewoon retour.
dynabyte staat bij mij in backorder

wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Flghter1982 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:58:
[...]

de normale editie dus NIET de collectors editie.

http://www.gamecardwinkel...6/Diablo-3-incl.-download

Op dit moment hebben wij nog genoeg voorraad! Een pre-order die u nu plaatst is gegarandeerd!
Moet je nog wel even 4 euro aftikken om het doosje thuis te krijgen zag ik net bij mijn bestelling :S. Voor alleen de key zijn er wel cheapere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Kan ik met deze folder:
http://flyer.redblue.de/N...S2/NL_SE_OOS_1405JPS2.pdf

Naar de mediamarkt utrecht zodat ik hem voor 33 euro meekrijg?

[ Voor 53% gewijzigd door mitchel op 14-05-2012 11:13 . Reden: verkeerde quote :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 00:54
@Blaaschkaak Waarom retour, Zo'n CE wordt alleen maar meer waard toch. Over een jaartje kun je em voor 200,- verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

mitchel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Kan ik met deze folder:
http://flyer.redblue.de/N...S2/NL_SE_OOS_1405JPS2.pdf

Naar de mediamarkt utrecht zodat ik hem voor 33 euro meekrijg?
Niet hopen. Mediamarkt is geen BCC waar ze hun prijzen aanpassen aan anderen. Waarschijnlijk al helemaal niet voor games. Ze zullen hoogstens vriendelijk verzoeken het spel vooral lekker daar te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Niet hopen. Mediamarkt is geen BCC waar ze hun prijzen aanpassen aan anderen. Waarschijnlijk al helemaal niet voor games. Ze zullen hoogstens vriendelijk verzoeken het spel vooral lekker daar te kopen.
Mediamarkt past zijn prijzen ook aan hoor, of ja je krijgt het verschil terug als je kan bewijzen dat het ergens anders goedkoper is (iig hier in Rotterdam, hangt zelfs een bord bij de ingang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Iemand al bericht van Bol of ze vandaag op de post gaan? Stat bij mij nog steeds op "Wordt verwerkt"

Bij eerder email contact wisten ze me te verzekeren dat hij op de verschijningsdatum geleverd zou worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Bulls op 14-05-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:16:
Iemand al bericht van Bol of ze vandaag op de post gaan? Stat bij mij nog steeds op "Wordt verwerkt"
Nee niemand heeft zn status al geupdate zien worden maar:
https://twitter.com/#!/Bo...status/201933577590550528

Meestal verwerkt bol.com hun pakketjes savonds/snachts aangezien je tot 22:30 kan bestellen en het nog de volgende dag binnen krijgt. Dus waarschijnlijk pas vanacht een mailtje met T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:50
Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:16:

Bij eerder email contact wisten ze me te verzekeren dat hij op de verschijningsdatum geleverd zou worden.
Yep bij mij ook, begin hem een beetje te knijpen...bestelling staat er al vanaf 25-10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
ervaring leert dat ze altijd mooie geruststellende praat hebben maar het dan oh sorry wordt...hoop het niet maar dat heb ik al keer gehad met bol.com erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem 9 mei en toen heb ik meteen besteld.
Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:07:
[...]

dynabyte staat bij mij in backorder

wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheng88
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-08 01:31
Weet iemand of de normale versie al bij Saturn/MM in de schappen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Nu online
@ Dizzie, ik heb je een inv gestuurd op steam community :)
Als je zin hebt voeg me straks maar ingame in diablo toe.

Andere mensen die zin hebben om diablo 3 de eerste keer volledig te wipen en alle filmpjes lekker rustig te bekijken en dit samen te doen laat maar weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
Heel fijn! gister tijdens voetbal gevallen, en verkeerd om m'n hand terecht gekomen, heb waarschijnlijk een vinger (licht) gekneused! Typen is al pijnlijk en gaat moeizaam. Hopenlijk is dat morgen beter!

Ik ga vanavond even naar de MM in Arnhem om te kijken of ie daar al ligt!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Voor ons niet relevant: http://www.kotaku.com.au/...ng-refunds-on-pre-orders/
Due to the appointment of an administrator to our business this morning, it is with regret that I inform you all that our stores will not be receiving any stock of diablo 3. Because of this, we regrettably will be unable to fulfill any pre-orders. Also, we will be unable to refund any deposits paid towards a pre-order of diablo 3. If you need any more info, please email customerrelations@game.com.au
Die lui krijgen een dag van te voren dat ze geen diablo3 krijgen en ook nog es naar hun geld kunnen fluiten. Blij dat ik niet in hun schoenen sta }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:20:

[...]
ik ook alleen ik hoor maar niks 8)7

wat staat er bij jouw dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Denniz0229 op 14-05-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
stime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:23:

[...]

Die lui krijgen een dag van te voren dat ze geen diablo3 krijgen en ook nog es naar hun geld kunnen fluiten. Blij dat ik niet in hun schoenen sta }:O
Pfft, dat kunnen ze echt niet maken, als je een aanbetaling doet hoe klein dan ook, terug geen die handel als ze niet kunnen leveren! wat u als je de pre-order volledig betaald hebt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:20:

[...]
Bizar..ik heb mijne een dag eerder besteld en nog steeds niks.
Besteldatum: 8 mei 2012

Ordernummer: 1000xxxxx - Backorder
Zou dat komen omdat ik heb gekozen voor Afhalen en pinnen in de winkel? Dat ze voorrang geven aan mensen die al betaald hebben en laten bezorgen? Zal toch haast niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 15-09 21:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:10

Xeo

@Melkaz
Nope ik kan hem morgen op halen en heb ook de 8e besteld ( en niet betaald )

[ Voor 20% gewijzigd door Xeo op 14-05-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
stime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:23:

[...]

En dat is nou net de reden dat ik niet voor de goedkoopste ga, maar voor de betrouwbaarste webwinkel!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb hem ook bij Dynabyte besteld op 9 mei, ook voor afhalen in de winkel gekozen. Hij staat nog (steeds) op backorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Bizar..ik heb mijne een dag eerder besteld en nog steeds niks.

[...]

Zou dat komen omdat ik heb gekozen voor Afhalen en pinnen in de winkel? Dat ze voorrang geven aan mensen die al betaald hebben en laten bezorgen? Zal toch haast niet :o
Neem aan dat ze gewoon via bestel datum of ordernummer afhandelen, je gaat echt niet dat databaseje uitpluizen om te kijken wie hoe besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel_C
  • Laatst online: 14-06-2018
swipe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:29:
Ik heb hem ook bij Dynabyte besteld op 9 mei, ook voor afhalen in de winkel gekozen. Hij staat nog (steeds) op backorder.
Ook besteld op 9 mei. Mijn afhaallocatie is rijswijk en die gaan maandag pas om 13.00 open. Hopelijk kunnen ze dan meer vertellen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 31-08 19:53
swipe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:29:
Hier precies hetzelfde.. Had ik nou maar meteen betaald ;)

Bij Bol loopt ook nog een bestelling sinds maart.. Hoop dat alles goed komt en tenminste 1 van de 2 CE's er door komt.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Pagina: 1 ... 9 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.