Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Oh sorry hoor baas, dat had ik effe niet zien staan in de OP.CopyCatz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:20:
Holy PatsTroll... zet dat ff in je sig ofzo! Ik probeer dit topic te volgen om te zien of ie al ergens verkocht wordt, het topic loopt hier zo vol met setups met 0,0 infomatiewaarde.

*wijst naar signature*UltraMark schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:12:
[...]
Dat is idd iets wat nog niet heel veel in dit topic voorbij is gekomen: hardware.
Waar gaan jullie D3 op draaien? Ik op een iMac 27" met een Razer Nostromo en een Steelseries D3 muis.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
in groningen zelf zijn er geen nacht openingen.Rprp schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:24:
Iemand die weet of er vanavond ook winkels open gaan in Groningen (0:00)? Vroeger deed Dimensionplus het nog wel eens, deze is alleen overgenomen door Nedgame...
ik sta zelf om half 10 bij de GM

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bij mij staat de status ook op onbekend.The Chosen One schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:24:
Staat trouwens op de bartsmit site als special vermelding wanneer je op klantenservice klinkt by helpstuff;
Diablo III verzending
Antwoord
Aanstaande dinsdag is de release-dag van Diablo III voor de PC. Alle bestellingen voor deze game worden maandag verzonden zodat de game op de release-dag bij u wordt afgeleverd. Mocht u reeds een track en trace code hebben ontvangen, betekent dit niet dat de game eerder afgeleverd wordt, slechts dat de game reeds voor u ingepakt is. Alle games worden maandag vroeg overgedragen aan Postnl om aflevering op dinsdag mogelijk te maken.
M'n T&T staat nog steeds op status onbekend.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hier in Zoetermeer is de MM pas om 10u open hoorstime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:28:
Dynabyte is pas om 10:00 open, mediamarkt om 9:00. Had ik nou maar bij mediamarkt besteld

Dat is NIET waar. Je kunt gewoon je key al activeren. Het punt is, als je hem dus niet vandaag hebt, kun je ook om 00:01 NIET spelen, vandaar dat iedereen ermee bezig is.MrVegeta schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:30:
Raar dat ze niet nu al verkopen, de key kan je toch pas 00:01 gebruiken
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Verwijderd
Success!
You’ve successfully activated Diablo® III Standard Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Standard Edition client, click the download link below.
Professor Eijkmanlaan 2
2035 XB Haarlem
Telefoon: 023-5430000
Telefax: 023-5359627
Net even gebeld met Hub-uitgevers (de diablo 3 actie van Powe unlimited)
Heb bevestigd gekregen dat ze vandaag op de post gaan echter ZONDER 3S code, zijn dus niet volgbaar maar zou morgen wel bij de gewone post moeten zitten.
Heb ook bevestigd gekregen dat ik op de lijst sta en dat die van mij dus ook verzonden gaat worden.
Net voor mijn andere pc op de kamer maar een internet code besteld en nu maar hopen dat die ook geleverd gaat worden!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
PS: 28 oktober besteld, voor degenen die dat ook nog willen weten.
[ Voor 41% gewijzigd door Baroshir op 14-05-2012 12:35 ]
Verwijderd
Hun oplossing: bel de winkel en zie of ze al CE's hebben gekregen - koop er daar een en dan krijg je je geld terug van de webshop. Wat? Dit slaat toch helemaal nergens op?
Damn dan ben je de eerste, wanneer besteld?Baroshir schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:34:
Mail van bol.com hier binnen, wordt nu verzonden!
Me 2!Baroshir schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:34:
19 maart besteld.
Zie edit, 28 oktober al. Krijg de mail ook echt net 1 minuut geleden binnen
w00t .. nix wachten tot middernacht om het mailtje van bol.comOnderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxx van 27 oktober 2011 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Ik denk dat zoiets zullen hebben van wut? Wut? Wut?stime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:36:
Zouden ze raar opkijken als je naar het post distributie centrum zou rijden om hem daar te halen?
Stond er bij jou ook eerst:Baroshir schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:34:
"Artikelen Bestelstatus Verzending Extra informatie
Diablo III - Collector's Edition
€ 89,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum
" ?
Jastime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:36:
Zouden ze raar opkijken als je naar het post distributie centrum zou rijden om hem daar te halen?

Mijn mailtje is ook binnen dat hij verstuurd is (CE) van Bol.com
Me happy!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 14-05-2012 12:38 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Yup, die tekst had ik ook. Net als vele anderen hier volgens mijHoD85 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:37:
[...]
Stond er bij jou ook eerst:
"Artikelen Bestelstatus Verzending Extra informatie
Diablo III - Collector's Edition
€ 89,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum
" ?
Zit ik straks met 3 CE's..sigh altijd dat gestress om niks.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
staat op de siteDear customers,
our support team is sending Diablo III keys at this very moment! Please be patient! Thank You!
het houd je van de straat.Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:39:
altijd dat gestress om niks.
Same here, wat een geruststellingVisgek82 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me happy!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ook al in oktober besteld dus moest haast wel goed zitten
Hier idem!Visgek82 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:38:
Me happy!!!!
26 oktober al besteld
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ik denk dat ze je daar weer wegsturenstime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:36:
Dat weet ik wel zeker
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
zou nog ff een adres update naar bol sturen nu...Visgek82 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me happy!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1st world problem? Die verkoop je zo weer, als je gierig bent zelfs met winst.Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:39:
Zit ik straks met 3 CE's..
Vergeet die verzendkosten maar, ik rij zelf wel, als ik hem maar als eerste heb! *vroem*ReCreator schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:41:
[...]
Dat weet ik wel zekerIs ook wel erg wanhopig niet?
Verwijderd
Vrienden en tweakers die willen ophalen krijgen hem voor de verkoopprijsTherapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:42:
[...]
1st world problem? Die verkoop je zo weer, als je gierig bent zelfs met winst.
Maar waarschijnlijk bel ik er eentje gewoon af, geen zin om naar de stad te rijden
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
I'll do what I can, but expect very little.
Nou uit mijn hoofd van de Blizzard site (kan niet kijken op mijn werk) Hebben MM Eindhoven en Rotterdam een midnight launch MM Rot om 22:00 uur. + nog een derde winkel maar die weet ik uit mijn hoofd niet.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:43:
Weet iemand toevallig of Nedgame en Dynabyte een midnight launch houden?.. Ik heb ze allebei in de buurt en zou 'm vanacht na werk wel willen spelen als 't even kan.
Volgens mij gamemania in Hilversum.DJskippy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:47:
[...]
Nou uit mijn hoofd van de Blizzard site (kan niet kijken op mijn werk) Hebben MM Eindhoven en Rotterdam een midnight launch MM Rot om 22:00 uur. + nog een derde winkel maar die weet ik uit mijn hoofd niet.

bol heeft zijn Diablo verstuurd (gewone editie)
Toch maar een digital copy halen of kan ik op de een of andere manier starten met een starter edition? Probleem is dat je daar een gamecard voor nodig hebt, en die zitten weer alleen bij een retail copy. Dus zijn er mensen die naar een midnight launch gaan en er dan een paar over hebben? Dan kan ik in ieder geval alvast tot de skeleton king spelen totdat mijn games morgen binnenkomen.
Had ik met de CE van WoW ook gedaan, kreeg ik er 2, had ik er maar 1 dicht gelaten, $1500Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:50:
Wtf mensen geen wonder dat er winkels zonder voorraad zitten als iedereen uit paniek bij drie verschillende winkels zit te bestellen

yup best asociaal hoe sommigen gewoon meerdere exemplaren bij meerdere winkels bestellen met als doel de rest weer te annulerenTherapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:50:
Wtf mensen geen wonder dat er winkels zonder voorraad zitten als iedereen uit paniek bij drie verschillende winkels zit te bestellen
We do what we must because we can.
Egoïstisch , zou ik het noemen.ResuCigam schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:52:
[...]
yup best asociaal hoe sommigen gewoon meerdere exemplaren bij meerdere winkels bestellen met als doel de rest weer te annuleren
Waarom zou je uberhaupt een tweede CE openmakenCthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:52:
[...]
Had ik met de CE van WoW ook gedaan, kreeg ik er 2, had ik er maar 1 dicht gelaten, $1500
[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 14-05-2012 12:54 ]
Je weet al 12 jaar dat er een Diablo 3 aankomt, je weet al 8 maanden dat er een CE aankomt en hij is al 6 maanden te bestellen. De eerste geruchten dat hij uitverkocht zou raken op de launch zijn ook alweer 2 maanden oud, dus als je nu nog steeds geen CE hebt weten te bemachtigen had je ook wat beter kunnen opletten.ResuCigam schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:52:
[...]
yup best asociaal hoe sommigen gewoon meerdere exemplaren bij meerdere winkels bestellen met als doel de rest weer te annuleren
FYI, ik heb afgelopen vrijdag nog een CE bemachtigd. Overigens heb ik er zelf nu eentje bevestigd gekregen, dus ik ben blij
[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 14-05-2012 12:55 ]
Nee, WoW, origineel uit 2004(2005?) Die 2e heb ik weer doorverkochtTherapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:53:
[...]
Je doelt dan zeker op SC2 ofzo? Waarom zou je uberhaupt een tweede CE openmaken
Voor hoeveel heb je 'm uiteindelijk verkocht dan? Altijd zuur achteraf als je ziet wat je mislooptCthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Nee, WoW, origineel uit 2004(2005?) Die 2e heb ik weer doorverkochtWist ik veel dat die geld zouden opleveren ruim 10 jaar later
[ Voor 9% gewijzigd door Therapy777 op 14-05-2012 12:56 ]
Haha, wie weet zitten we ons over 10 jaar ook voor onze kop te slaan als we een CE hebben geannuleerd....Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Nee, WoW, origineel uit 2004(2005?) Die 2e heb ik weer doorverkochtWist ik veel dat die geld zouden opleveren ruim 10 jaar later
Ach, als je een ton geinvesteerd had in Google in 1999 had je een stuk betere return on investment gehad.Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:56:
[...]
Voor hoeveel heb je 'm uiteindelijk verkocht dan? Altijd zuur achteraf als je ziet wat je mislooptmaar dan nog zou ik voor de zekerheid een extra kopie nooit openmaken
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Meteen maar ff een email gestuurd, maar heb nog geen antwoord gekregen...
Precies m'n punt idd. Wat wel aso is, als je de CE's nu voor het dubbele zou verkopen. Maar ja aan de andere kant vraag en aanbod dus...Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:58:
Het punt is dat de shops niet leveren wat ze beloven, daarom bestel je op meerdere plekken, dat is niet egoïstisch te noemen, dat is zekerheid willen. Je betaalt er immers voor dus je mag verwachten dat je het krijgt, op tijd ook.
Computers are useless. They can only give you answers.
Verwijderd
Asjeblieft zeg, deze mensen gebruiken een acceptgiro. Een acceptgiro is helemaal niet betalen! Het is wel degelijk egoïstisch en je zorgt ervoor dat je mede-gamer geen CE kan bemachtigen voor 15 mei.Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:58:
Het punt is dat de shops niet leveren wat ze beloven, daarom bestel je op meerdere plekken, dat is niet egoïstisch te noemen, dat is zekerheid willen. Je betaalt er immers voor dus je mag verwachten dat je het krijgt, op tijd ook.
Ergens is dat natuurlijk wel egoïstisch, je bent maar van plan om één exemplaar te gebruiken en door meerdere bestellingen te plaatsen zorg je ervoor dat het aanbod kleiner wordt.Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:58:
Nee die verantwoordelijkheid ligt bij de shop die niet kan leveren maar toch beweert het wel te kunnen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:01:
[...]
Asjeblieft zeg, deze mensen gebruiken een acceptgiro. Een acceptgiro is helemaal niet betalen! Het is wel degelijk egoïstisch en je zorgt ervoor dat je mede-gamer geen CE kan bemachtigen voor 15 mei.
Als ze allemaal op tijd zouden leveren dan zou niemand een 2e pre-order doen.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Want je sluit geen overeenkomst als je met acceptgiro betaalt? Als ik er een bestel, maakt de vorm van betaling niets uit.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:01:
[...]
Asjeblieft zeg, deze mensen gebruiken een acceptgiro. Een acceptgiro is helemaal niet betalen! Het is wel degelijk egoïstisch en je zorgt ervoor dat je mede-gamer geen CE kan bemachtigen voor 15 mei.
da's ook vast niet helemaal waar... die mede-gamer had ook zo lang geleden al kunnen bestellen... en wie zegt dat zonder al die pre-order bestellingen er net zoveel geproduceerd zouden worden? er is toch al aangegeven dat de CE oplage een stuk beperkter zou zijn dan zoals die van TBC bijvVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:01:
[...]
Verwijderd
Ze kunnen niet leveren omdat iedereen overal 3 CE's besteld! Als je gewoon allemaal braaf bij 1 winkel 1 CE bestel is er niks aan de hand.Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:03:
[...]
Nee die verantwoordelijkheid ligt bij de shop die niet kan leveren maar toch beweert het wel te kunnen.
Als ze allemaal op tijd zouden leveren dan zou niemand een 2e pre-order doen.
Tsja, behalve de gamers (zoals ik) die pas sinds twee weken te horen hebben gekregen dat Diablo 3 binnenkort komt. Even verder kijken dan dat je neus lang is... Er zijn meer mensen die sinds de laatste maand van Diablo 3 hebben gehoord dan mensen die al 10 jaar aan het wachten zijn op de volgende versie.dvvelzen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:04:
[...]
da's ook vast niet helemaal waar... die mede-gamer had ook zo lang geleden al kunnen bestellen... en wie zegt dat zonder al die pre-order bestellingen er net zoveel geproduceerd zouden worden? er is toch al aangegeven dat de CE oplage een stuk beperkter zou zijn dan zoals die van TBC bijv
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 13:06 ]
Was wel echt iets dat in de starttopic zou moeten komen!Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:38:
Door een andere tweaker al regelmatig gepost maar misschien weer handig voor de last minute:
Video's:
Diablo I & II in 5minutes [video die verhaal samenvat van voorgaande delen]
What is Diablo III? [uitgebreide trailer van Diablo III]
Diablo III: Wrath [Animatie gemaakt door Blizzard in samenwerking met Peter Chung en animatiestudio Titmouse]
Voorbereiding voor het spelen:
Heb je de beta gespeeld...
Deïnstalleer de beta client en installeer de nieuwe versie (12 mei client):
enGB client (English Britain client voor Windows
enGB client (English Britain client voor Mac)
Maak een BattleTag aan
Een BattleTag is een unieke code die jij koppelt aan jouw account. Zie hier voor verdere uitleg op de officiële Diablo website: Create BattleTag
*Dit is nodig om Diablo 3 te kunnen spelen!
Hoe laat kunnen we beginnen?
Het installeren kan om 17:01 vanaf 14 mei. Zorg er dus voor dat je de client eerder binnenhaalt, zodat je niet langere wachttijden krijgt door het drukke verkeer.
Het spelen zelf zal van start gaan om 00:01 op 15 mei. Houd hierbij rekening met veel vertraging in het verbinding maken met het spel of het spelen zelf. Blizzard heeft zelf aangegeven dat bij het inloggen er een maximale wachttijd van 40 seconden aanwezig kan zijn. Heb dus geduld!
Wanneer er geen verbinding wordt gemaakt in deze 40 seconden, zal er een Error 37 op het scherm komen. Niks ernstigs, je kan gewoon nogmaals proberen met het verbinden.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Nou nee... het komt nu ook nog voor dat ze 500 verkocht hebben, en er maar 300 leveren, die andere 200 die dan braaf alleen bij die webshop bestellen die zijn gewoon genaaid.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:04:
[...]
Ze kunnen niet leveren omdat iedereen overal 3 CE's besteld! Als je gewoon allemaal braaf bij 1 winkel 1 CE bestel is er niks aan de hand.
Dus... volgende keer gaan die 200 ook gewoon dubbel bestellen.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Nu wachten of mijn 5 mei bestelling bij Dynabyte ook nog verzonden word vandaag anders wandel ik wel even langs de winkels of haal hem direct bij Blizzard of zo

Ik zal weinig slapen vannacht.
Uw bestelling hebben wij ook nog op backorder staan. De officiele releasedatum van het spel staat op dinsdag 15-05-2012. Ik verwacht dat wij alle bestellingen van Diablo III inclusief de collectors editions etc. dan ook morgen binnen gaan krijgen.
Zodra wij het artikel binnen hebben nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Arjan Stoevelaar (Ass. Shopmanager)
van dynabyte, 2 minuten geleden
oftewel, deze gaat dus niet komen

[ Voor 4% gewijzigd door Denniz0229 op 14-05-2012 13:09 ]
25-10 besteld, ook het mailtje binnenVisgek82 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me happy!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik vind gewoon als je kon bestellen, dus klikken en er staat leverbaar, dan moeten ze uitleveren en niet annuleren met een rotsmoes. Ik vind dat blue wel een punt heeft hoor.Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:07:
Als je gewoon op tijd had besteld is er niks aan de hand
en dit is gelijk de reden waarom iedereen er dus 30 besteld. die akelige mafketels in al die winkels die moeten niet in verwachting zijn, ze moeten eens een keer iets zeker weten.Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:09:
[i]Goedemiddag,
... Ik verwacht dat wij alle bestellingen van Diablo III inclusief de collectors editions etc. dan ook morgen binnen gaan krijgen.
...
Vaak weten winkels van te voren niet hoeveel ze gaan binnen krijgen, ook komt het vaak genoeg voor dat een leverancier pas later doorkrijgt dat ze maar xx ipv xxx krijgen.DjCoke schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Ik vind gewoon als je kon bestellen, dus klikken en er staat leverbaar, dan moeten ze uitleveren en niet annuleren met een rotsmoes. Ik vind dat blue wel een punt heeft hoor.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
02-01 en hier nog niks bekend..
gelukkig in totaal 4 besteld (voor 3 personen totaal) dus hopelijk geen probleem als er 1 niet geleverd wordt..
Jah, waarom bestel ik dan. Kan ik net zo goed een filiaal binnenwandelen... Heeft geen nut te wachten tot ze een speciaal kopie van filiaal A naar B geleverd hebben -_- (had ophalen bij filiaal gekozen)Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:09:
Goedemiddag,
Uw bestelling hebben wij ook nog op backorder staan. De officiele releasedatum van het spel staat op dinsdag 15-05-2012. Ik verwacht dat wij alle bestellingen van Diablo III inclusief de collectors editions etc. dan ook morgen binnen gaan krijgen.
Met vriendelijke groet,
en hoe is dit het probleem van de klant? ze kunnen bellen, sms-en, mailen, twitteren, facebooken etc.Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:11:
[...]
Vaak weten winkels van te voren niet hoeveel ze gaan binnen krijgen, ook komt het vaak genoeg voor dat een leverancier pas later doorkrijgt dat ze maar xx ipv xxx krijgen.
maar ze kunnen niet een harde garantie bij een leverancier/fabrikant krijgen?
ah joh, ik heb er gelukkig nog 3 besteld.batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:10:
[...]
en dit is gelijk de reden waarom iedereen er dus 30 besteld. die akelige mafketels in al die winkels die moeten niet in verwachting zijn, ze moeten eens een keer iets zeker weten.
EN JA IK BEN LEKKER EGOÏSTISCH
Dat snap ik, maar dat is natuurlijk wel een probleem van de winkelier, die dus veroorzaakt dat mensen bij meerdere shops bestellen.Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:11:
[...]
Vaak weten winkels van te voren niet hoeveel ze gaan binnen krijgen, ook komt het vaak genoeg voor dat een leverancier pas later doorkrijgt dat ze maar xx ipv xxx krijgen.
haha morgenDenniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:09:
Goedemiddag,
Met vriendelijke groet,

SPANNNUUUND!
Had geen geld om te pre-orderen
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Social media en levertijden... Relevantie van 0,0. Winkels zijn afhanklijk van hun distributiecentrum, die centra zijn weer afhankelijk van de importeur en die weer van de uitgever. Het hangt ervan af hoeveel er zijn geproduceerd en hoe die zijn verdeeld. Daar *kan* wel eens iets misgaan dat niet niet alle bestelde items direct geleverd worden.batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:12:
[...]
en hoe is dit het probleem van de klant? ze kunnen bellen, sms-en, mailen, twitteren, facebooken etc.
maar ze kunnen niet een harde garantie bij een leverancier/fabrikant krijgen?
wil je hem per se hebben (de gewone release dan), bestel dan via battle.net. Geen gezeik, direct speelbaar.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:13:
De eerste CE staat al in V&A
Wow, klinkt bijna alsof we hem dankbaar moeten zijnAangezien er een hoge belangstelling is voor de Diablo 3 collector's edition heb ik twee exemplaren besteld, hierdoor heb ik er één over, en ik ben bereid deze aan u te verkopen.
Maar geen CE, als echte fan wil je dat vaak wel...Flowmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:14:
[...]
Social media en levertijden... Relevantie van 0,0. Winkels zijn afhanklijk van hun distributiecentrum, die centra zijn weer afhankelijk van de importeur en die weer van de uitgever. Het hangt ervan af hoeveel er zijn geproduceerd en hoe die zijn verdeeld. Daar *kan* wel eens iets misgaan dat niet niet alle bestelde items direct geleverd worden.
wil je hem per se hebben (de gewone release dan), bestel dan via battle.net. Geen gezeik, direct speelbaar.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
de gewone release maakt niemand zich druk om hoorFlowmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:14:
[...]
Social media en levertijden... Relevantie van 0,0. Winkels zijn afhanklijk van hun distributiecentrum, die centra zijn weer afhankelijk van de importeur en die weer van de uitgever. Het hangt ervan af hoeveel er zijn geproduceerd en hoe die zijn verdeeld. Daar *kan* wel eens iets misgaan dat niet niet alle bestelde items direct geleverd worden.

Zijn disclaimer aan het eind ontkracht ook alles wat hij ervoor in de advertentie heeft gezetPheace schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:15:
[...]
[...]
Wow, klinkt bijna alsof we hem dankbaar moeten zijn

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik zou bijna zeggen laat de fysieke normale versie lekker zitten. Als ze de prijs van de online aanschaf nou omlaag gooien en er geen tussenhandelaren meer tussen zetten hoeven ze niet zo moeilijk te doen met winkels die niet mogen verkopen / wel versturen en mensen die ze al weken binnen hebben en kunnen gaan spoileren.
De fysieke CE heeft wel meerwaarde, maar daar hadden ze niet zo vroeg mee moeten komen in de aankondiging of zo laat met het bekend maken van het aantal oplages. De hoeveelheden die winkels uiteindelijk gaan krijgen is nu uiteindelijk voor velen frustrerend. Winkels gaan natuurlijk de goedkopere eerdere pre-orders cancellen en de voor hen gunstigste kwa inkomsten door laten gaan en ze zullen gewoon heel veel mensen die al betaald hebben toch "nee" moeten gaan verkopen. En veel mensen gaan dus meerdere exemplaren bestellen om dit tegen te gaan en zo vervolgens met winst 2e hands proberen te verkopen.
DITdjunicron schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:16:
Ik denk dat Blizzard in het vervolg toch anders moet omgaan met hun orders / fysieke uitgaves.
Ik zou bijna zeggen laat de fysieke normale versie lekker zitten. Als ze de prijs van de online aanschaf nou omlaag gooien en er geen tussenhandelaren meer tussen zetten hoeven ze niet zo moeilijk te doen met winkels die niet mogen verkopen / wel versturen en mensen die ze al weken binnen hebben en kunnen gaan spoileren.
De fysieke CE heeft wel meerwaarde, maar daar hadden ze niet zo vroeg mee moeten komen in de aankondiging of zo laat met het bekend maken van het aantal oplages. De hoeveelheden die winkels uiteindelijk gaan krijgen is nu uiteindelijk voor velen frustrerend. Winkels gaan natuurlijk de goedkopere eerdere pre-orders cancellen en de voor hen gunstigste kwa inkomsten door laten gaan en ze zullen gewoon heel veel mensen die al betaald hebben toch "nee" moeten gaan verkopen. En veel mensen gaan dus meerdere exemplaren bestellen om dit tegen te gaan en zo vervolgens met winst 2e hands proberen te verkopen.
Ik heb voor de duidelijkheid maar bij 1 shop besteld, prior knowledge
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Maar die bestaat niet meer
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.