Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:19:
Vroeger bestelde ik bij Dimplus, wist je zeker dat je het zou krijgen
Maar die bestaat niet meer
Echt? Jammer, was erg leuke winkel met vriendelijke mensen :(
Joarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:16:
[...]

Zijn disclaimer aan het eind ontkracht ook alles wat hij ervoor in de advertentie heeft gezet 8)7
Wat een held :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Flowmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Social media en levertijden... Relevantie van 0,0. Winkels zijn afhanklijk van hun distributiecentrum, die centra zijn weer afhankelijk van de importeur en die weer van de uitgever. Het hangt ervan af hoeveel er zijn geproduceerd en hoe die zijn verdeeld. Daar *kan* wel eens iets misgaan dat niet niet alle bestelde items direct geleverd worden.

wil je hem per se hebben (de gewone release dan), bestel dan via battle.net. Geen gezeik, direct speelbaar.
Wat mij betreft is de relevatiie 100 van de 100. communicatie is communicatie. naar de klant toe en van de klant af maakt dat geen verschil. dat er iets mis *kan* gaan is bekend. maar dan hoort een winkelier niet aan te komen met termen als wellicht/misschien/waarschijnlijk of iets wat net zo vaag is als dat het lijkt. Als er al iets mis gaat kan dat normaal gecommuniceert worden in de vorm van:"er is iets misgegaan, wat weet ik niet, maar het betekend dat wij u niet kunnen leveren". dit heet een NEE-verkoop en is nog altijd 600 maal duidelijker dan wellicht/misschien/waarschijnlijk .

dit is het complete achterliggende probleem. uitgevers,distributiecentra en importeurs hebben ook gewoon de mogelijkheid om duidelijkheid te verschaffen, het interesseert ze alleen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:35
jaj, hij is verzonden volgens bol!
ze leveren met postnl het vervelende is dat die 's ochtends leveren bij ons...

maar weer achteraan bellen.. zo blijf je bezig :(

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:20:
[...]

Echt? Jammer, was erg leuke winkel met vriendelijke mensen :(

[...]

Wat een held :')
De winkel mss wel, zat geloof ik in Groningen, maar de onlineshop niet meer, heet nu nedgame

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:18:
[...]

DIT

Ik heb voor de duidelijkheid maar bij 1 shop besteld, prior knowledge :)
Nou niet DAT. Wat hij voorsteld is dat Blizzard alle reclame die winkels gratis voor hun product maken er tussenuit haalt. Het enige waar hij gelijk in heeft is dat winkels / ketens meer duidelijkheid en eerder duidelijkheid moeten hebben over wat er te verkopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jeetje wat een gedoe allemaal over die CE. Als je te laat bent heb je pech. Als winkels niet (meer) kunnen leveren heb je pech. Dit zou je moeten weten! Op=op.

En mensen die die dingen tegen woekerprijzen doorverkopen: dat is inderdaad een discutabele praktijk. Echter: de mensen die zo'n CE voor een idioot hoge prijs kopen zijn toch echt zelf verantwoordelijk.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07 16:13
16-3 CE nog geen mail van bol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 14:25
Axewi schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:22:
jaj, hij is verzonden volgens bol!
ze leveren met postnl het vervelende is dat die 's ochtends leveren bij ons...

maar weer achteraan bellen.. zo blijf je bezig :(
bestel datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 16:35
had um staan vanaf oktober 2011

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:34

Raphaelo

boeiend!!

Ik kan pas vrijdagavond beginnen met spelen... heb hieronder medelijden met mij...

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Nog geen bevestiging van Bol -O- Nouja kan nog wel komen, waarschijnlijk handelen ze het via bestel nummer af en ik heb ergens in maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik heb hem bij GameMania besteld waar toen verteld werd dat ik de eerste was met bestellen.
Net even langs gelopen (zonder SMS gekregen te hebben), maar ze mochten nog niets uitleveren jammer genoeg. Ben eigenlijk vergeten te vragen of ze me met zekerheid konden vertellen dat ik ook daadwerkelijk een CE zou krijgen. Maar ga er vanuit van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Raphaelo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:23:
Ik kan pas vrijdagavond beginnen met spelen... heb hieronder medelijden met mij...
Zondagavond pas ;)

But I'm feelin' ya bro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Nyarlathotep schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:22:
Jeetje wat een gedoe allemaal over die CE. Als je te laat bent heb je pech. Als winkels niet (meer) kunnen leveren heb je pech. Dit zou je moeten weten! Op=op.

En mensen die die dingen tegen woekerprijzen doorverkopen: dat is inderdaad een discutabele praktijk. Echter: de mensen die zo'n CE voor een idioot hoge prijs kopen zijn toch echt zelf verantwoordelijk.
Om zoiets geheel bij de klant te leggen is mijns inziens verkeerd. Een winkel die te veel bestellingen aanneemt en zodoende bestellingen op het laatste moment annuleert of tijd rekt, daar ligt het probleem. Dan moet men of geen pre-orders aannemen, of nadrukkelijk moeten vermelden dat de winkel niet weet hoeveel exemplaren die binnenkrijgt. Dit wordt beide niet gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 14-05-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
RoelekT86 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:25:
[...]

Zondagavond pas ;)

But I'm feelin' ya bro!
slechte planners blijkbaar 7(8)7
toen de release datum bekend werd heb ik alles gecanceld wat er stond vanaf 15 mei 20:00 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
Dan kan ik nog wel effe wachten op mijn mail van de bestelling op 26 april :P Heb te lang zitten twijfelen of ik voor de CE zou gaan ivm annual pass van WoW maar ik heb mijn wow account echt gecancelled dus toen was alles al uitverkocht. Zag hem toevallig langs komen bij Bol paar weken terug en toen meteen maar besteld met gekruisde vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ero-Sensei schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Nou niet DAT. Wat hij voorsteld is dat Blizzard alle reclame die winkels gratis voor hun product maken er tussenuit haalt. Het enige waar hij gelijk in heeft is dat winkels / ketens meer duidelijkheid en eerder duidelijkheid moeten hebben over wat er te verkopen is.
Oeps, daar doelde ik op, misschien wat beter moeten quoten sorry :P

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:21:
[...]

Wat mij betreft is de relevatiie 100 van de 100. communicatie is communicatie. naar de klant toe en van de klant af maakt dat geen verschil. dat er iets mis *kan* gaan is bekend. maar dan hoort een winkelier niet aan te komen met termen als wellicht/misschien/waarschijnlijk of iets wat net zo vaag is als dat het lijkt. Als er al iets mis gaat kan dat normaal gecommuniceert worden in de vorm van:"er is iets misgegaan, wat weet ik niet, maar het betekend dat wij u niet kunnen leveren". dit heet een NEE-verkoop en is nog altijd 600 maal duidelijker dan wellicht/misschien/waarschijnlijk .

dit is het complete achterliggende probleem. uitgevers,distributiecentra en importeurs hebben ook gewoon de mogelijkheid om duidelijkheid te verschaffen, het interesseert ze alleen niet...
Het ding met duidelijkheid KUNNEN verschaffen is dat er eerst duidelijkheid moet zijn. Die is er niet, niet bij de importeurs, niet bij de distri's, niet bij de winkels en dan dus ook niet bij ons. Het is vooraf heel moeilijk te bepalen of alles geleverd gaat en kan worden. Als je het niet *kan* communiceren, dan blijft het vaag. Het is voor de winkels waarschijnlijk net zo vaag als voor ons.

Kom op, het is *maar* een spelletje, je leven hangt er niet vanaf. Heb je hem een paar dagen later, pech gehad, jammer. Dat weet je vantevoren, dat is al jaar en dag zo het geval met gehypete preorders waar gigantisch veel interesse in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

8)7 Ik ga even lunchen en ik zie 54 nieuwe berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:26:
[...]

slechte planners blijkbaar 7(8)7
toen de release datum bekend werd heb ik alles gecanceld wat er stond vanaf 15 mei 20:00 *O*
Haha :D

Ik had al een weekend staan om met gehandicapte kids naar zee te gaan. Dat kan ik nou echt niet afzeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
RoelekT86 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:29:
[...]

Haha :D

Ik had al een weekend staan om met gehandicapte kids naar zee te gaan. Dat kan ik nou echt niet afzeggen :P
Ok fair enough.

Beter een echte held als in diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:35:
[...]

Beter een echte held als in diablo
Dat ;) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Flowmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:28:
[...]

Het ding met duidelijkheid KUNNEN verschaffen is dat er eerst duidelijkheid moet zijn. Die is er niet, niet bij de importeurs, niet bij de distri's, niet bij de winkels en dan dus ook niet bij ons. Het is vooraf heel moeilijk te bepalen of alles geleverd gaat en kan worden. Als je het niet *kan* communiceren, dan blijft het vaag. Het is voor de winkels waarschijnlijk net zo vaag als voor ons.

Kom op, het is *maar* een spelletje, je leven hangt er niet vanaf. Heb je hem een paar dagen later, pech gehad, jammer. Dat weet je vantevoren, dat is al jaar en dag zo het geval met gehypete preorders waar gigantisch veel interesse in is.
en daar hebben we deze discussie inderdaad. jij legt je erbij neer dat nergens iemand is die iets weet. ik betwijfel dat en wijt het aan de inzet van alle mensen in de verschillende lagen van de handelaren en fabrikanten.
als het op een bloemenveiling kan met een organisch product, dan kan het ook bij een videogame welke gewoon fabrieksmatig geproduceert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:38:
[...]

en daar hebben we deze discussie inderdaad. jij legt je erbij neer dat nergens iemand is die iets weet. ik betwijfel dat en wijt het aan de inzet van alle mensen in de verschillende lagen van de handelaren en fabrikanten.
als het op een bloemenveiling kan met een organisch product, dan kan het ook bij een videogame welke gewoon fabrieksmatig geproduceert wordt.
Precies, ikzelf werk in het fruit. Ik vertel mijn klanten nu al hoevel er beschikbaar is over 4 weken, en dat moet notabene nog groeien / rijpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Ik besef nu pas dat ik nog helemaal geen class heb gekozen nog 8)7
Hoe kan ik een juiste keuze maken ? :/
Ik ben totaal niet thuis nog in de wereld van diablo 3, wordt denk ik gewoon ienemienemutte vanavond O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:38:
[...]

Bij een bloemenveiling zijn daar op locatie alle bloemen die geveild worden en worden deze meegegeven aan de hoogste bieder. Logistiek niet heel spannend. Als jij denkt dat een spel wereldwijd op dezelfde releasedatum distribueren hetzelfde is als een bloemenveiling, dan heb je mijns insziens daar een wat kromme kijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ero-Sensei schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:39:
[...]

Precies, ikzelf werk in het fruit. Ik vertel mijn klanten nu al hoevel er beschikbaar is over 4 weken, en dat moet notabene nog groeien / rijpen!
Het is ook meer de inhaligheid van de winkels denk ik...

Als ze er mogelijk ergens nog 30 kunnen vinden dan zeggen ze dat ze er nog 30 hebben, terwijl daar geen zekerheid op is, dus de klant koopt in, de 30 worden niet geleverd, jammer dan, dan wachten we wel op de backorder.

Edit: Kortom, ze kopen/verkopen op verwachting, niet te veel veilig spelen, want dan maak je geen goeie winst.

[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Entharion op 14-05-2012 13:42 ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zooo mijn 2 CE Diablo 3 zijn binnen. Me vriendin heeft ze net opgehaald bij MM. (Handig als een goede vriend daar werkt en voor ons 2 apart heeft gehouden) :D Wordt vanavond gamennnn met mijn Barbarian :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:42:
Zooo mijn 2 CE Diablo 3 zijn binnen. Me vriendin heeft ze net opgehaald bij MM. (Handig als een goede vriend daar werkt en voor ons 2 apart heeft gehouden) :D Wordt vanavond gamennnn met mijn Barbarian :D
Hmm krijg ineens de neiging om nu alvast naar de mediamarkt te gaan en te kijken of ik mijn pre-order alvast kan meenemen. Maar ik denk niet dat dat lukt zonder insiders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Flowmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Bij een bloemenveiling zijn daar op locatie alle bloemen die geveild worden en worden deze meegegeven aan de hoogste bieder. Logistiek niet heel spannend. Als jij denkt dat een spel wereldwijd op dezelfde releasedatum distribueren hetzelfde is als een bloemenveiling, dan heb je mijns insziens daar een wat kromme kijk op.
nee, de bloemen die geveild worden moeten vaak nog van het veld gehaald worden. en deze worden ook wereldwijd gedistribueert. zelf nog binnen 1 a 2 dagen vanaf het plukmoment. ik denk zelf dat jij geen flauw idee hebt hoeveel gecompliceerder een organisch product is.

maar ik denk dat we het er beter bij kunnen laten, we worden het toch niet eens. en ik ben bang dat we anderen hopeloos gaan vervelen met dit welles/nietes spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxx van 19 november 2011 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Hier ook bevestiging van Bol :) Gelukkig heeft mn vriendin nog zwangerschapsverlof dus morgen is mn CE er. Vanavond alvast spelen middels de annual pass van WoW gratis D3 versie :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Hmm krijg ineens de neiging om nu alvast naar de mediamarkt te gaan en te kijken of ik mijn pre-order alvast kan meenemen. Maar ik denk niet dat dat lukt zonder insiders...
Goeie vriend dan, ik zou voor een spelletje echt niet mijn baan op het spel zetten d:)b

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:40:
Ik besef nu pas dat ik nog helemaal geen class heb gekozen nog 8)7
Hoe kan ik een juiste keuze maken ? :/
Ik ben totaal niet thuis nog in de wereld van diablo 3, wordt denk ik gewoon ienemienemutte vanavond O-)
Misschien helpt dit artikel bij 't kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
redfoxert schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:44:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxx van 19 november 2011 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Hier ook bevestiging van Bol :) Gelukkig heeft mn vriendin nog zwangerschapsverlof dus morgen is mn CE er. Vanavond alvast spelen middels de annual pass van WoW gratis D3 versie :D
Leuk cadeautje zo voor je verjaardag :)

GEFELI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Pics incl bon or it didn't happen!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Goeie vriend dan, ik zou voor een spelletje echt niet mijn baan op het spel zetten d:)b
Wij waren niet de enige. De conclusie luidde toch: We verkopen ze, maar je kan ze toch nog niet spelen tot de servers online gaan.
Dus ook al heb je ze een week eerder, maakte nog geen bal uit.

Wij kochten toen ook MW3, terwijl we nog een dag moesten wachten. Zelfde gedachte gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:45:
[...]

Wij waren niet de enige. De conclusie luidde toch: We verkopen ze, maar je kan ze toch nog niet spelen tot de servers online gaan.

Wij kochten toen ook MW3, terwijl we nog een dag moesten wachten. Zelfde gedachte gang.
Technisch gezien maakt het niks uit, maar staat wel een fikse boete op.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
[...]

Kun je de retail versie niet al installeren? Dus vanaf de discs of is dit het zelfde als de gepreloade versie?

edit//
Niet dat je er wat aan hebt omdat je moet inloggen om te spelen, maar MW3 kun je dan toch al wel SP spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Xentor op 14-05-2012 13:48 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bol. Com pakt ze dus in op besteldatum
Benieuwd wanneer ze op zijn.

Oktober en november hebben we gehad dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net mijn intertoys bevestiging binnen! *cheer*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:44:
[...]

nee, de bloemen die geveild worden moeten vaak nog van het veld gehaald worden. en deze worden ook wereldwijd gedistribueert. zelf nog binnen 1 a 2 dagen vanaf het plukmoment. ik denk zelf dat jij geen flauw idee hebt hoeveel gecompliceerder een organisch product is.

maar ik denk dat we het er beter bij kunnen laten, we worden het toch niet eens. en ik ben bang dat we anderen hopeloos gaan vervelen met dit welles/nietes spelletje.
:O! NIETES!

Dit wordt inderdaad een welles nietes verhaal :P Ik denk dat we er toch niet achter zullen komen waarom er geen duidelijkheid gegeven kan of wil worden, misschien zelfs om de verkopen te stimuleren ("Dan hebben we er maar nog een preorder bij").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

Ik ben er bekend mee maar zoals eerder gepost, eerder aanslaan kan de verkoper zijn baan kosten en het bedrijf een leuke boete, geheel terecht natuurlijk.

Het is fijn dat wij allemaal zo enthousiast zijn over een spelletje maar we moeten ook denken aan eerlijke concurrentie, iets wat met dit soort acties in 1 trap geheel onderuit gehaald word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Xentor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Kun je de retail versie niet al installeren? Dus vanaf de discs of is dit het zelfde als de gepreloade versie?
Je kan het spel al installeren, maar je kan de key nog niet activeren. Krijg je dezelfde melding als de preloaded versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik weet het ook nog steeds niet, Monk of toch de WD :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Je kan het spel al installeren, maar je kan de key nog niet activeren. Krijg je dezelfde melding als de preloaded versie.
Logisch, maar zoals je aangaf met MW3. Dan is het toch wel mogelijk om de SP te spelen of zie ik dit ook verkeerd? (nooit gespeeld dus weet niet wat voor activatie systeem er in zit)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verderf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Ik ben er bekend mee maar zoals eerder gepost, eerder aanslaan kan de verkoper zijn baan kosten en het bedrijf een leuke boete, geheel terecht natuurlijk.

Het is fijn dat wij allemaal zo enthousiast zijn over een spelletje maar we moeten ook denken aan eerlijke concurrentie, iets wat met dit soort acties in 1 trap geheel onderuit gehaald word.
Klopt, ben ik ook eens. Maar hij weet ook wat hij doet. Als het voor hem te riskant zou zijn, had hij het ook niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Xentor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Logisch, maar zoals je aangaf met MW3. Dan is het toch wel mogelijk om de SP te spelen of zie ik dit ook verkeerd? (nooit gespeeld dus weet niet wat voor activatie systeem er in zit)
Steam! Dus nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
batsma schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:45:
[...]

Leuk cadeautje zo voor je verjaardag :)

GEFELI!
Thanks :) Persoonlijk had ik liever mn nieuwe lease bak vandaag opgehaald maar helaas ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Ik denk dat ik voor de Monk ga, demonen en uiteindelijk Diablo met je blote vuisten aangaan heeft wel iets vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 26-07 00:33
ja zou dus vannacht om 12:01 kunnen installeren en spelen?

Ik denk ook de monk als begin te nemen, dernaast lijk de wizard mij het stevigste :-)

[ Voor 43% gewijzigd door BitchCrew op 14-05-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 10:42
Ik heb ook nog niks gehoord van mijn CE bestelling (bij wehkamp). Bestelling geplaats op 14-jan maar staat nu nog steeds op >5 weken levertijd :(. Dus heb ook maar een digitale preorder gedaan die ik dan later kan upgraden als ik me CE nog krijg.

Wat ik me afvraag hoeveel van jullie gaan een midnight sessie houden. Ik ben vanplan vandaag heel vroeg naar bed te gaan en dan van middernacht tot middernacht te spelen (natuurlijk wel tussen pauzes om te douchen, eten en de bekende biobreaks). Was toch wel een mooie planning van mij bijna 4 maanden geleden om deze week vakantie te nemen toen ik de release datum nog niet eens wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Dan moet je dus ook geen weapon equipen in je itemslot. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan al pre-downloaden, maar pas vanaf 17:00 installeren en patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;ik ga ook voor de monk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Laatst online: 18-09 11:03
5 uur maar installeren en patchen, als hij klaar is lekker naar bedje toe en dan om 12 uur lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
The Chosen One schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:51:
Dan moet je dus ook geen weapon equipen in je itemslot. :P
Dit vind ik ook nog blote vuisten ;)
http://eu.battle.net/d3/en/item/fist-weapon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 15:41
Mijn CE via Dixons komt morgen tussen 11:30 - 21:30.. via TNT.... dat word thuiswerken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Roeland007 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:50:
Ik heb ook nog niks gehoord van mijn CE bestelling (bij wehkamp). Bestelling geplaats op 14-jan maar staat nu nog steeds op >5 weken levertijd :(. Dus heb ook maar een digitale preorder gedaan die ik dan later kan upgraden als ik me CE nog krijg.

Wat ik me afvraag hoeveel van jullie gaan een midnight sessie houden. Ik ben vanplan vandaag heel vroeg naar bed te gaan en dan van middernacht tot middernacht te spelen (natuurlijk wel tussen pauzes om te douchen, eten en de bekende biobreaks). Was toch wel een mooie planning van mij bijna 4 maanden geleden om deze week vakantie te nemen toen ik de release datum nog niet eens wist.
Ik begin zelf ook om 00:01. Thuis kom eerst eten en dan lekker dutje doen tot 23:00 uur.
Nog even mijn serie afkijken (Stargate atlantis) en dan beginnen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoeveel gaan de SP doen en wie gaat gelijk MP doen? Ik zelf ga gelijk voor de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Laatst online: 11-10-2018
:( UPC heeft problemen, en ik heb gepreordered.. :S Kan er niks mee zonder internet !..
Want kmoet hem hebben van Battle.net..
Waarom altijd op dit soort momenten haha :P

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:34:
Voor wie via Freerecordshop online heeft besteld: volgens de klantenservice hebben ze geen voorraad en weten ze niet wanneer ze die wel hebben.
Ze verwachten het vanmiddag of vanavond bij de FRS (hier in de stad). Sprak er net een gast die ik goed ken.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:54:
:( UPC heeft problemen, en ik heb gepreordered.. :S Kan er niks mee zonder internet !..
Damn das echt balen, alsof ze het erom doen. Gelukkig zit ik zelf bij Ziggo (120Mbit) wel paar keer storingen gehad (Den Helder) maar gelukkig niks hier wat in de planning staat voor onderhoud.! (Effe afkloppen op de tafelblad :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Kreeg net de bevestiging van bol.com dat een bestelling verzonden was, ik helemaal wappie.. blijkt het een dikkie dik kruiwagen te zijn voor m'n neefje -.- :+

(CE versie, april dit jaar besteld)

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:03
Iemand Gamemania in Zwolle al geprobeerd? Even peilen of ik daar langs moet fietsen vanmiddag na werk.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Joarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:55:
Iemand Gamemania in Zwolle al geprobeerd? Even peilen of ik daar langs moet fietsen vanmiddag na werk.
Een beller is sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ireyon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:55:
Kreeg net de bevestiging van bol.com dat een bestelling verzonden was, ik helemaal wappie.. blijkt het een dikkie dik kruiwagen te zijn voor m'n neefje -.- :+

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Damn das echt balen, alsof ze het erom doen. Gelukkig zit ik zelf bij Ziggo (120Mbit) wel paar keer storingen gehad (Den Helder) maar gelukkig niks hier wat in de planning staat voor onderhoud.! (Effe afkloppen op de tafelblad :P)
Ik heb ook 120mbit :P
Normaal nooit geen problemen,, en een vriend die het normaal oplost (UPC reparateur)
die is natuurlijk weer net op vakantie whaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Ik heb ook 120mbit :P
Normaal nooit geen problemen,, en een vriend die het normaal oplost (UPC reparateur)
die is natuurlijk weer net op vakantie whaha :P
Goh en dan tref je net een slome zak...geheid! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:56

Barthak

mcl

Ireyon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:55:

Kun je ook de avond mee doorkomen :+

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Barthak schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:57:
[...]

Kun je ook de avond mee doorkomen :+
Kruiwagenrace met je neefje? :P

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 15:41
Jo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:54:
Hehe toen ik dit las maar even bij Ziggo gecontroleerd of zij geen werkzaamheden geplanned hebben :D Gelukkig niet. Helaas kan ik pas morgen spelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Meh, het is erg makkelijk om een beller af te schepen.
Was gewoon benieuwd of iemand er al fysiek langs was geweest

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dikkie Dik is lief
Afbeeldingslocatie: http://www.echtachterhoek.nl/images1/data/nieuws/Dikkie%20Dik.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hierbij de status van mijn CE's.

Besteld bijBesteld opStatus
Bol.com26-10-2011Bevestiging @ 14-05 om 12:32
Dixons04-11-2011Geannuleerd @ 12-05 om 11:59
Dynabyte04-11-2011Bevestiging @ 13-05 om 09:44
Intertoys07-05-2012Bevestiging @ 14-05 om 13:45

Ziet er goed uit. *O*

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
ik heb ook interesse bij de vraag @ gamemania in zwolle!
Heb dr niet ge-pre-orderd, maar als ik vanmiddag even binnen kan lopen en het ophalen!
Graaaag!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

en dan met dat gifje ernaast, ik ga stuk!

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 10:42
Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:54:
Hoeveel gaan de SP doen en wie gaat gelijk MP doen? Ik zelf ga gelijk voor de MP.
Ik ga normal eerst SP doen met me wizard zodat ik het verhaal een beetje kan volgen zonder door andere gepushed the worden.
Maar zodat ik normal gedaan heb ga ik MP doen voor de andere difficulties.

En dan uiteindelijk voor inferno zit ik te denken aan een full control build voor me wizard zoiets als dit: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UQgOdY!bXh!aYccaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 31-08 19:53
Joarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:55:
Ik ben daar vorige week langs geweest om te vragen of ze CE's verwachten, maar waarschijnlijk kregen ze die niet binnen daar was het antwoord. Ik kon het altijd wel even proberen tijdens de release of ze misschien toch binnen waren gekomen.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
evadnl schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:58:
[...]

Hehe toen ik dit las maar even bij Ziggo gecontroleerd of zij geen werkzaamheden geplanned hebben :D Gelukkig niet. Helaas kan ik pas morgen spelen :(.
achja,
Ik kon vannacht spelen :P
Maar nu dus niet, en het is geen algehele storing/werkzaamheid,
Alleen bij mij storing xD:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Oggy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:00:
ik heb ook interesse bij de vraag @ gamemania in zwolle!
Heb dr niet ge-pre-orderd, maar als ik vanmiddag even binnen kan lopen en het ophalen!
Graaaag!
Kheb een preorder voor CE en normal uit staan (dat raadde ze me aan voor het geval er geen CE's beschikbaar zouden zijn).
Anders morgenvroeg voor werk erheen...maar ja, dat gaat tegen mijn gevoel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PromWarMachine schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:00:

Ziet er goed uit. *O*
Jij woonde in de buurt van Utrecht he }> :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik kreeg gister tijdens het spelen van dota2 ineens artifacts ,... het zal toch niet dat me vid kaart de geest geeft :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• at00mb0m
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02-2023
Weet iemand of je nu al diablo 3 kan kope bij gamemania,mycom,mm of andere winkel?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Lijkt erop dat het alleen lukt met insiders.
Dus mocht iemand kennen die bij een shop werkt... sla je slag :)
Maar dat had je anders waarschijnlijk al gedaan dus helaas.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
at00mb0m schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:03:
Weet iemand of je nu al diablo 3 kan kope bij gamemania,mycom,mm of andere winkel?

groet
Nee, anders was het hier wel een stuk stiller en leger geweest.

Trouwens, het is:
"ken kope" of "kan kopen", geen "kan kope"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
idd game mania zei me da ik het morgen vanaf 10u kan kome hale, ik van eu, vanavond bedoel je :)

nee mag niet voor morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
YEAH! Intertoys bevestiging binnen! (had ik eerder gezegd dat mensen rustig moeten wachten? Ik ben weer rustig.. :P)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Er moet toch een winkel zijn die hem al verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
PromWarMachine schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:00:

Ziet er goed uit. *O*
Vreemd, ik heb mijn CE op 9 november bij Dixons besteld en ik krijg hem wel als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:42
Via welke site kan je anders een digitale key voor vanavond verkrijgen? Dan maar geen fysieke doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Baas. Is wel een collectors edition kruiwagen :+

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
kwdtjuh schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:06:
Via welke site kan je anders een digitale key voor vanavond verkrijgen? Dan maar geen fysieke doos
das de juiste vraag, kan je die niet bij blizzard zelf kope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Ja, alleen verschilt die prijs nogal met andere prijzen, vandaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die bij Gamecardwinkel hebben besteld:
In verband met de drukte van Diablo 3 zullen wij geen e-mail behandelen. Alle Diablo 3 (thuisbezoring) exemplaren zijn verzonden! Ook alle CE's zijn de deur uit.

Iedereen ontvangt zijn code om 0:00 via e-mail. Krijg je geen e-mail? log dan in op gamecardwinkel.nl! Je kunt hier de code rechtstreeks inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Optioneel thuisbezorgd, betekend dat je dan de doos later krijgt en de CD key nu? Ik merk toch dat ik niet langer kan wachten... zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Als iemand hem nog wil bestellen, hij is nog beschikbaar bij bol.com

Special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Taliesin schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:06:
[...]

Vreemd, ik heb mijn CE op 9 november bij Dixons besteld en ik krijg hem wel als het goed is.
Ik heb daarbij een verkeerde inschatting gemaakt. Om de kansen te spreiden had ik gedacht slim te zijn en mijn exemplaar in de winkel laten bezorgen. Maar bij bezorgen in de winkel, hoef je nog niet te betalen.

De winkel belde vervolgens afgelopen zaterdag op, om te zeggen dat Dixons (hoofdkantoor) alle winkelexemplaren heeft teruggetrokken voor hun eigen online verkopen. Degenen die al betaald zijn dus.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

LabsTipJr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:11:

Special
MIJN KLEINZOON WAS HEEL BLIJ MET DEZE KRUIWAGEN, HET MONTEREN WAS AL VERRASEND EN LEERZAAM VOOR HEM.
DAARNA HEEFT HIJ GEHOLPEN OM DE GAZON PROPER TE MAKEN EN NATUURLIJK OM IN DE ZANDBAK TE SPELEN .
HET WAS ZEKER EEN GOEDE AANKOOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVranya
  • Laatst online: 20:01
LabsTipJr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:11:

Special
Hm, maar nergens de CE met pluche beest meer te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:12:
[...]

MIJN KLEINZOON WAS HEEL BLIJ MET DEZE KRUIWAGEN, HET MONTEREN WAS AL VERRASEND EN LEERZAAM VOOR HEM.
DAARNA HEEFT HIJ GEHOLPEN OM DE GAZON PROPER TE MAKEN EN NATUURLIJK OM IN DE ZANDBAK TE SPELEN .
HET WAS ZEKER EEN GOEDE AANKOOP
Capslock held.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Pagina: 1 ... 12 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.