Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:01:
[...]

Mensen moeten niet zo zeuren over spoilers etc. Je weet donders goed dat je gespoilerd gaat worden de komende dagen.

Wil je dat niet, dan lees je geen forums en/of D3 website tot aan de release!
Ik vind het perongeluk tegenkomen tijdens het browsen van een forum doordat een onoplettend persoon de tags vergeet iets anders dan dat je het expres verstierd in de title van een post.
Iemand zou gewoon net als hier op een forum moeten kunnen kijken en over de game praten zonder spoilers tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Onzin. Als je officiële D3 fora checkt kan je er donder op zeggen dat je spoilers tegen gaat komen. Wil je dat niet, blijf daar dan weg de komende dagen. Mods kunnen immers niet alles binnen 10sec wegfilteren, al zouden ze dat willen. Dat moet je toch echt vantevoren kunnen bedenken voordat je zo'n site bezoekt.

Daarnaast: D3 is een game waarbij ik me kan voorstellen dat er een groep spelers is die schijt hebben aan spoilers, die het liefst een week geleden de hele game al van begin tot eind kunnen bestuderen en doorrekenen om zo goed mogelijk voorbereid een rush naar Nightmare/Inferno en bijbehorende gear te rennen. Die denken er misschien niet altijd over na dat anderen niks minder (anders zat je niet op dat forum) willen weten.

[ Voor 41% gewijzigd door Bundin op 12-05-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Azaruc schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:09:
[...]

If you have installed the Diablo III beta at any point and intend to install Diablo III, please make sure that all Diablo III beta files are removed from your system prior to installing the full game.

This includes the Battle.net folder, which can be found in the following locations:

[WINDOWS XP]
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Battle.net

[WINDOWS VISTA/7]
C:\ProgramData\Battle.net

MAC
/Users/Shared/Battle.net

Once this folder and all other beta files are removed, simply run the installer again.
bedankt deze zocht ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Hoe je het ook wendt of keert, spoilen blijft triest.
Als je er plezier uit haalt om de lol van anderen te bederven ben je een triest persoon.
Of het je eigen schuld is dat je spoilers leest is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:00
Zou iemand mij de irc server willen pmen? Dan kan ik ff @ irc komen op iphone..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik kan het verhaal wel bijna raden, Blizzard is best voorspelbaar. Zolang ik de cinematics maar niet zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:41
Oh mensen ik word gek! Heb dinsdag eerst nog een hertentamen.. Dan denk je: Mooi, ben er vanaf en kan lekker gamen.

NEE DUS!!! Moet nog 3-4 verslagen maken en woensdag inleveren :((

ARGGG moet dus 24 uur lang naar de doos kijken en kwijlen en depressief worden..
Wel 1 voordeel Woensdag en Donderdag is mn vriendin het huis uit.. NERD TIME!

Ik zou wel met iemand anders casual willen spelen vanaf woensdag. Cinematics kijken etc, niet te snel door het spel heen rushen.

Ik ga voor een Barb of Witch docter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauke1984
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 07:34
Rixos schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:33:
Hoe je het ook wendt of keert, spoilen blijft triest.
Als je er plezier uit haalt om de lol van anderen te bederven ben je een triest persoon.
Of het je eigen schuld is dat je spoilers leest is natuurlijk een ander verhaal.
Tsja voor autistische gamers is dat wel fijn, geen onverwachte verrassingen.. O-) .

Er zijn dus wel mensen die spoilen waarderen.
Zo zou bv de koran/tora/bijbel/etc eigenlijk ook een spoiler kunnen zijn _/-\o_
Hoewel het meeste over het verleden gaat, gaat een groot gedeelte over wat er kan gebeuren in de toekomst.

[ Voor 10% gewijzigd door bauke1984 op 12-05-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik ben er helemaal klaar voor :) diablo 3 kom maar op!!

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/7766/20120512174140.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Monster is het enige waar ik ECHT wakker van blijf, wat een troep is dat. Wel lekker! :D

* Pedr0 heeft zelf ook een voorraadje staan!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:49

The Chosen One

Zie signature!

Al die chemische zooi blief ik echt niet. >:)
Heb niet echt specifiek inkopen gedaan voor Diablo 3 maar me ouders zijn wel 3 weken weg op vakantie.
Ff de makkelijke magnetron zooi voor de 1e week houden en die kipsate broodjes en ravioli en dat gedoe voor 's middags.

Keb trouwens een 2e HC party opgestart welke gewoon uitgerust s'ochtends begint. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Flghter1982 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:58:

[afbeelding]
Is dat studentenhaver daar rechts? Dat moet ik ook nog halen. Krijg je niet zulke vette vingers van. :)
Zal iig weinig alcohol drinken, dat werkt bij mij 's avonds als een slaapmiddel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:37
Meh. begin me nu wel een beetje zorgen te maken.. 2 maal contact gehad met BOL waar ik mijn CE besteld heb (december vorig jaar ergens), maar niemand die mij met enige zekerheid kan zeggen of hij maandag vertuurd gaat worden of niet. lekker dan. wat een bagger bedrijf is dat toch :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07 16:13
visgek82, zelfde probleem hier, heb ook enkele belletjes gewaagd naar bol. maar veel wijzer word je er niet van. de ene medewerker zegt dat de voorraad nog moet binnenkomen, later terugbellen, leert me dat de voorraad er is maar ze niet met zekerheid kunnen vertellen of alle CE pre orders ook echt hun CE krijgen.

zucht. als ik maandagmiddag nog niks weet koop ik wel de normale versie en upgrade ik later naar CE

PS. mijn CE pre order was van 16-3-2012

[ Voor 4% gewijzigd door the_assassin50 op 12-05-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
superbassie schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:51:
[...]

Is dat studentenhaver daar rechts? Dat moet ik ook nog halen. Krijg je niet zulke vette vingers van. :)
Zal iig weinig alcohol drinken, dat werkt bij mij 's avonds als een slaapmiddel. :P
ja klopt. toch nog iets gezonds ertussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Flghter1982 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:58:

[afbeelding]
:N

Veel te weinig bier...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dit was mijn preparation list:
Ben bijna klaar *O*

* Eten inslaan
* Drinken inslaan
* Huis schoonmaken
* Mobile alerts instellen
* Authenticator downloaden en installeren @ smartphone
* Authenticator instellen
* (nieuwe!) installer downloaden
* Paypal account controleren / inloggen
* Openstaande rekeningen betalen
* Gamespartitie checken op voldoende vrije ruimte
* Offline vrienden, familie en bekenden vertellen dat ik een week op vakantie ben
* Bureau opruimen
* Muis schoonmaken
* Reserve muis opzoeken

TODO
* Bedenken wat nuttige applicaties / websites zijn op m'n tweede monitor tijdens het gamen
* Digital purchase doen
* Groot laken voor mijn raam timmeren als primitief gordijn (ben net verhuisd :'))

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

the_assassin50 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:57:
visgek82, zelfde probleem hier, heb ook enkele belletjes gewaagd naar bol. maar veel wijzer word je er niet van. de ene medewerker zegt dat de voorraad nog moet binnenkomen, later terugbellen, leert me dat de voorraad er is maar ze niet met zekerheid kunnen vertellen of alle CE pre orders ook echt hun CE krijgen.

zucht. als ik maandagmiddag nog niks weet koop ik wel de normale versie en upgrade ik later naar CE

PS. mijn CE pre order was van 16-3-2012
Mag hopen dat ze leveren wat besteld is, nogal gaar anders.
(van mij was 9 nov 11)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
was helemaal vergeten dat ik deze in de kelder had staan :D misschien maar weer eens ophangen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1pZ6b.jpg?2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

Hehe, ik heb m'n Diablo 3 t-shirt van BlizzCon 2008 opgeduikeld, ga er wel in spelen natuurlijk :)

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:11
READY SET ....
FOOD:
ice tea, banaan, avocado, magere kip, whiskey, appel, WATER, energy pillen (drogisterij en smart shop), vitamine pillen, magere melk, bleekselderij, cashew, pecan noten, zwaar donkerbruin brood, wodka, sinaasappels pers en hand, chips, paprika, cherry tomaat,, m&m, winegums, veldsla, RATU culinair sate saus, rijst, kaas, graatappeljam, KIP, energy drank, rozijnen, snickers en een Katjoesja RAKETTEN opstelling

HARDCORE WareZ (vanaf 10 gelijk naar HC)
2x CE en 1x standaard editie(toch maar gekocht om om 00:01 te kunnen spelen), laptop ati 6970m voor d3 gamen , oude laptop ati 4570 voor eten bestellen en forum, 50 incher voor bank gamen+ deken

en niet te vergeten een echt kostuum:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3RSDY.jpg

GO!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Visgek82 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:52:
Meh. begin me nu wel een beetje zorgen te maken.. 2 maal contact gehad met BOL waar ik mijn CE besteld heb (december vorig jaar ergens), maar niemand die mij met enige zekerheid kan zeggen of hij maandag vertuurd gaat worden of niet. lekker dan. wat een bagger bedrijf is dat toch :(
Bol.com:

Artikelen > Diablo III - Collector's Edition € 89,99
Bestelstatus > Wordt verwerkt
Verzending > Op verschijningsdatum

Ik zie hier nog niets om je zorgen over te maken? Ik ga er van uit dat deze dinsdag of ontvangen of verstuurd wordt. Wel ideaal is de acceptgiro er bij. Niet leveren is niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik kan online echt nergens een digitale d3 CE pre-order vinden. Je weet wel, van die websites waar je een key krijgt die je simpelweg op je Battle.net account toe kan voegen.

Ik heb geen behoefte aan een boxed versie maar de digitale CE is nowhere to be found.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:50
Serotonin schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:13:
[...]

Bol.com:

Artikelen > Diablo III - Collector's Edition € 89,99
Bestelstatus > Wordt verwerkt
Verzending > Op verschijningsdatum

Ik zie hier nog niets om je zorgen over te maken? Ik ga er van uit dat deze dinsdag of ontvangen of verstuurd wordt. Wel ideaal is de acceptgiro er bij. Niet leveren is niet betalen.
Omdat winkels wel vaker plotseling zeggen op de dag van verzending dat ze door hun supply heen zijn, en simpelweg te veel pre-orders toegelaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

kaluro2 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:24:
Ik kan online echt nergens een digitale d3 CE pre-order vinden. Je weet wel, van die websites waar je een key krijgt die je simpelweg op je Battle.net account toe kan voegen.

Ik heb geen behoefte aan een boxed versie maar de digitale CE is nowhere to be found.
Die bestaat ook niet.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dat zou dan echt de eerste game zijn waarvan geen digitale CE is, is hier een blue post over geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Het laatste Diablo filmpje "What is Diablo 3?" maakt het wachten nóg moeilijker..!

Rare Barb build trouwens, dacht dat die wel helemaal op STR zou zitten? Misschien is dit wel weer een voorbeeld van een "viable build" ipv "perfect build". Vet monster ook op het eind! (minor spoiler) >:)

[ Voor 7% gewijzigd door UltraMark op 12-05-2012 20:37 . Reden: video tag ipv url tag gebruikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Is er nog iemand die voor de echte harde kern, zenuw vernietigende "niet slapen tot het klaar is" melatonine + caffeïne gaat?

Het idee daarvan is dat je eerst even goed gaat slapen, daarna vanaf dat je wakker bent teveel melatonine inneemt met caffeïne, waardoor je als je dat in je juiste balans in blijft nemen en wat natuurlijke adrenaline aanmaakt (hopen dat de game spannend is, anders iemand je zo nu en dan laten schrikken) ervoor kan zorgen dat je natuurlijk drang te gaan slapen kompleet afwezig blijft.

Ik bedoel, als je dan toch een viervoudige caffeïne overdosis inneemt met meer dan 4 blikken Monster, kan je beter voor milde overstimulatie van zowel parasympatisch als sympatisch gaan toch? Maar voor diegene die voor zoveel caffeïne gaan, eet ajb er wat bij en neem evenveel water er achteraan!

Persoonlijk moet ik echt geen energydrinks hebben bij het gamen, het probleem is namelijk dat ik er te hard van crash als de suiker op is dus naast buikpijn val ik er juist van in slaap... Met goede espresso of ristretto heb ik dat niet, maar dan wordt ik na een uur of 6 tot 8 nogal glitchy en dan is de lol van het spelen er ook af, net als dat ik dan niet meer kan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

djunicron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:36:
Is er nog iemand die voor de echte harde kern, zenuw vernietigende "niet slapen tot het klaar is" melatonine + caffeïne gaat?

Het idee daarvan is dat je eerst even goed gaat slapen, daarna vanaf dat je wakker bent teveel melatonine inneemt met caffeïne, waardoor je als je dat in je juiste balans in blijft nemen en wat natuurlijke adrenaline aanmaakt (hopen dat de game spannend is, anders iemand je zo nu en dan laten schrikken) ervoor kan zorgen dat je natuurlijk drang te gaan slapen kompleet afwezig blijft.

Ik bedoel, als je dan toch een viervoudige caffeïne overdosis inneemt met meer dan 4 blikken Monster, kan je beter voor milde overstimulatie van zowel parasympatisch als sympatisch gaan toch? Maar voor diegene die voor zoveel caffeïne gaan, eet ajb er wat bij en neem evenveel water er achteraan!

Persoonlijk moet ik echt geen energydrinks hebben bij het gamen, het probleem is namelijk dat ik er te hard van crash als de suiker op is dus naast buikpijn val ik er juist van in slaap... Met goede espresso of ristretto heb ik dat niet, maar dan wordt ik na een uur of 6 tot 8 nogal glitchy en dan is de lol van het spelen er ook af, net als dat ik dan niet meer kan werken...
Dan zou ik juist zeggen dat je beter op een lege maag L-tryptofaan in kan nemen voor serotonine aanmaak.
Waarom zou je Melatonine in willen nemen als dit juist een slaapverwekker is?
23:30 5 á 10 gram L-tryptofaan, een uur daarna een deftige maaltijd ( 150g havermeel + 500 ml volle melk + 40g whey proteine bijvoorbeeld) en dan zit je gebakken.

Eventueel kan je ook DMAA (1,3 Dimethylamylamine) supplementatie proberen, aangezien dat uren aanhoudt en op je adrenaline receptoren werkt.

Dat stimuleert het centrale zenuwstelsel en geeft een zwakkere maar langdurigere afgifte van energie/rush, in vergelijking tot ephedrine, het is het legale broertje van ephedrine. Werkt als een soort ECA stack.
Het werkt tot 20x sterker dan caffeïne.

3 kleine doseringen over de dag genomen. Wel even aankijken of je geen crash krijgt van dat spul, het is persoonsgebonden.

Caffeïne is een synergist van DMAA en werken erg goed samen.

En ja, DMAA is (nog) legaal.

Melatonine is een CNS depressant en Caffeïne is een CNS stimulant. Het lijkt mij dan ook zeer gevaarlijk en nutteloos om deze beide in te nemen. Heel je lichaam gaat van slag. Een beetje een stimulantdrugs + alcohol verhaal, nooit combineren of je kan in het ergste geval hartstoornissen krijgen met de gevolgen van dien.

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 12-05-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ok dan :p . Hele methodiek erachter lol. Moet om 7 uur gewoon weer naar het werk, dus denk dat ik maar wat eerder opsta zodat ik iig tot lvl 10 kan spelen en 's avonds met een hc char kan beginnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

So... close...!

Ik kijk nog het meest uit naar al die cutscenes! Die zien er verrekte vet uit en ik hoop dan ook dat het spel er vol mee zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Haal dan gewoon 2 gram speed in huis en snuif zo nu en dan wat met ondertussen water te drinken.
Als het om puur wakker blijven gaat (niet dat ik het doe maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Bulls schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:48:
Haal dan gewoon 2 gram speed in huis en snuif zo nu en dan wat met ondertussen water te drinken.
Als het om puur wakker blijven gaat (niet dat ik het doe maar goed)
Dat is illegaal en schadelijk. Een goede stimulant stack maken is legaal en geheel onschadelijk met een potentiële minimale crash een aantal uur later. En ik zit er niet op te wachten om 72 uur wakker te blijven en dan nog niet te kunne slapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach waarom zou je ook binnen no-time zo veel moeten spelen, dan ben je er straks na een week al zat van, als je het wat gematigd doet en gewoon normaal gaat slapen beleef je net zoveel plezier, en blijft het ook nog langer leuk.

Niet dat Diablo na 1 week saai kan zijn het is geen Torchlight :D. ik verwacht minstens 3 tot 6 jaar te kunne spelen met D3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

kaluro2 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:45:
[...]
Dan zou ik juist zeggen dat je beter op een lege maag L-tryptofaan in kan nemen voor serotonine aanmaak.
Waarom zou je Melatonine in willen nemen als dit juist een slaapverwekker is?
[snip]
Caffeïne is een synergist van DMAA en werken erg goed samen.
En ja, DMAA is (nog) legaal.

Melatonine is een CNS depressant en Caffeïne is een CNS stimulant. Het lijkt mij dan ook zeer gevaarlijk en nutteloos om deze beide in te nemen. Heel je lichaam gaat van slag. Een beetje een stimulantdrugs + alcohol verhaal, nooit combineren of je kan in het ergste geval hartstoornissen krijgen met de gevolgen van dien.
Inderdaad, kwa doelmatigheid zijn deze beide opties veel beter. Maar daar ging het niet om. ;)
DMAA is inderdaad ook een optie, had ik niet eens meer aan gedacht, maar ik was in de veronderstelling dat het niet makkelijk te krijgen was. Inderdaad veel minder crash gevoelig dan de dosis caffeïne die velen hier posten, maar crashen is wel waarschijnlijk.
De optie die ik voorschrijf hier net is gruwelijke crash garanderend. :*)

Als je echter in één keer zonder slaap tot inferno wilt, kosten wat kost, op huis tuin en keuken middelen. GO GO GO! :)

Maar thnx Kaluro, het is goed te weten dat er iemand een goed geweten weet te handhaven hier.
Maareh, zeg nou zelf, aardig slecht idee toch hoeveel energydrinkers hier langs komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Melatonine wordt je echt supermoe van, je droomt wel cool :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

djunicron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:21:

Inderdaad, kwa doelmatigheid zijn deze beide opties veel beter. Maar daar ging het niet om. ;)
DMAA is inderdaad ook een optie, had ik niet eens meer aan gedacht, maar ik was in de veronderstelling dat het niet makkelijk te krijgen was.
http://www.xxlnutrition.nl/13-dimethylamylamine/primaforce
Volgende dag in huis als je voor 16:00 bestelt.
djunicron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:21:
Maar thnx Kaluro, het is goed te weten dat er iemand een goed geweten weet te handhaven hier.
Maareh, zeg nou zelf, aardig slecht idee toch hoeveel energydrinkers hier langs komen...
Ja inderdaad, en dan nog niet eens het caffeïne gehalte maar merendeels het suikergehalte, als je heel de dag door suiker-energy drink drinkt, zullen je insuline-receptoren je heel aardig gaan vinden. 8)7

Ik ben zelf redelijk espresso drinker (zwart), op het werk wil ik er wel eens 6+ opdrinken. dat is het equivalent van 6 energy drinks. Het valt op zich wel mee, zolang je het niet binnen een uur consumeert.

Ga je voor energy drink? Neem suikervrij zodat je geen bloedsuikerspiegel-crash krijgt! En hou het op complexe koolhydraten (havermout, rijst, brood, aardappelen, pasta) en combineer dit altijd met vetten/proteïne om de opname te vertragen! Dan blijft je bloedsuiker stabiel en hieruit halen nachtbrakers waarschijnlijk nog meer profijt van qua energie dan DMAA/Caffeïne.

Het eetpatroon van menig gamer is gewoon brak en ze hebben constante rollercoaster-bloedsuikerspiegels, wanneer ze dit stabiliseren zullen ze zich energieker dan ooit voelen. :D

stream @ www.twitch.tv/kaluroo gaat trouwens ook live met D3, momenteel is het nog sc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cthulhu schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:24:
Melatonine wordt je echt supermoe van, je droomt wel cool :P
Dat is het hele punt, je kunt het punt waarop je normaal onmogelijk wakker kunt blijven zo ver vervroegen en voorkomen, zodat je daar later minder mee bezig hoeft te gaan. Kwestie van in evenwicht houden. (niet iets wat je zomaar even doet, ik l*l te makkelijk, maar goed) Als je daar eenmaal bent heb je je lichaamseigen mechanisme gesloopt en kun je vrolijk je gang gaan. Tot je zenuwstelsel de stekker er gewoon helemaal uit trekt waarschijnlijk.

Dan kan je HC spelen ingame en IRL tegelijk. Wuhzaaahh! >:)

Zelf ook graag aan de espresso, tot het punt dat ik er langzaam 3 a 4 per dag ging drinken. (en ik zet altijd dubbele, zo'n 14-18 gram koffie) Daar werd ik dus glitchy als de hell van en na het analyseren van m'n boon van toen bleek dat ik dus in 13 uur 780mg caffeïne dronk (biobeschikbare ~780mg dus). Alles meer dan 400mg in 24uur is gewoon per definitie een overdosis, meer dan gezond voor je is. Nu valt dat inderdaad nog mee, zolang je niet over de 1200 heen gaat, dat wordt gewoon direct een probleem.

Ben toen maar even wat gaan minderen, met alle hoofdpijn van dien. Inmiddels drink ik uit pricipe gewoon niet meer dan ~1 liter filter koffie en één dubbele espresso als het even kan.

Jezelf opeens zoveel suiker voeren en meer caffeïne dan je normaal gewend bent kan echt vergaande gevolgen hebben, maar goed, ik kan dat nu wel zo zeggen, maar ik denk niet dan mensen er naar gaan luisteren.

Beter bestel je inderdaad het goedje uit Kaluro's link als je echt de hele nacht zonder al te grote problemen wilt volspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb Melatonine weleens voor dromen gebruikt, en het werkt echt de eerste paar keer, daarna verdwijnt dat effect. Je onthoud je dromen veel meer, en je hebt hele levendige dromen.
Sommige gebruiken het ook om Lucide dromen op te wekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
@Talezz vette shit die enorme poster :O waar heb je die vandaan gehaald dan :O

ps: zeker niet te koop haha

[ Voor 16% gewijzigd door the_assassin50 op 12-05-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:17

Bluebe

Roar

Waar hebben jullie Diablo III overigens besteld? Gewoon 60,- via battle.net betaald of toch voor een fysiek exemplaar gegaan? Heb een aantal webwinkels gemailed of ze wel meteen dinsdag konden leveren i.v.m. voorraad (aangezien ik nogal laat ben met bestellen) maar geen reacties gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

C.E. Bart Smit, C.E. Amazon.co.uk.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
via battle net 60 euro cba :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
ik heb me CE bij bol.com besteld toendertijd. alleen ik wil 00:00 gelijk spelen, dus waarschijnlijk dat dan een versie bij gamecardwinkel koop, en later via support een nieuwe key vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54
Shit.. Ik wilde m'n key ergens bestellen waar ze hem online versturen om middernacht, én de box nog opsturen. Die had ik via een link hier ergens gevonden, kostte dan €1 extra, maar dan kreeg je dus key & doosje.

Alleen nu weet ik die winkel niet meer :P Was iets met "Yourgamestore" oid, maar dat bestaat niet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

CE bij yorcom, normale versie via dynabyte(kost maar 46 euro+10% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Bluebe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:13:
Waar hebben jullie Diablo III overigens besteld? Gewoon 60,- via battle.net betaald of toch voor een fysiek exemplaar gegaan? Heb een aantal webwinkels gemailed of ze wel meteen dinsdag konden leveren i.v.m. voorraad (aangezien ik nogal laat ben met bestellen) maar geen reacties gehad.
Bij Yourgamezone, voor 46 euro volgens mij.
Krijg in de nacht van maandag op dinsdag m'n key en dinsdag het doosje.
Angeloonie schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:17:
Shit.. Ik wilde m'n key ergens bestellen waar ze hem online versturen om middernacht, én de box nog opsturen. Die had ik via een link hier ergens gevonden, kostte dan €1 extra, maar dan kreeg je dus key & doosje.

Alleen nu weet ik die winkel niet meer :P Was iets met "Yourgamestore" oid, maar dat bestaat niet :P
Yourgamezone dus. :P

[ Voor 30% gewijzigd door superbassie op 12-05-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
superbassie schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:19:
[...]

Bij Yourgamezone, voor 46 euro volgens mij.
Krijg in de nacht van maandag op dinsdag m'n key en dinsdag het doosje.
Ahh, yourgamezone :) Dank u! 2 van de 3 woorden had ik goed :P

(ps. ik krijg ook nog 2 CE's, maar ik wil gewoon het normale D3 doosje ook. Ben een verzamelaar, zo heb ik ook alle versies van de Halo games (normale & collector's & limited) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
@angeloonie, het doosje in de CE ( die de daadwerkelijke game bevat ) is hetzelfde als de normale versie in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Nu online

Grvy

Bot

the_assassin50 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:15:
ik heb me CE bij bol.com besteld toendertijd. alleen ik wil 00:00 gelijk spelen, dus waarschijnlijk dat dan een versie bij gamecardwinkel koop, en later via support een nieuwe key vraag

Serieus? wat ongeloofelijk hufterig?

Je gaat toch niet met een key spelen en dan als je 'echte' versie binnen is een nieuwe vragen ondanks dat de andere het deed?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
the_assassin50 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:21:
@angeloonie, het doosje in de CE ( die de daadwerkelijke game bevat ) is hetzelfde als de normale versie in de winkel :)
Hmm.. Nou ja, voor die €1.95 verzenden maakt het dan ook niet meer uit :P Heb ik in ieder geval een reservedoosje :P
Grvy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:22:
[...]

Serieus? wat ongeloofelijk hufterig?

Je gaat toch niet met een key spelen en dan als je 'echte' versie binnen is een nieuwe vragen ondanks dat de andere het deed?
Hoezo? Je betaalt ook voor 2 keys ;)
Blizzard heeft aangegeven dat ze je een nieuwe key geven als je óók de CE koopt. Je kunt namelijk maar 1 key per account koppelen.

[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 12-05-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
@Grvy, de key die ik weer terugkrijg gaat daarna naar mijn vader toe als kado'tje van mij ( niet dat hij een hele fanatieke gamer is ) dus hufterig. valt wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Nu online

Grvy

Bot

Okey.. :X

@hieronder; ah, ik begreep het verkeerd :) mijn excuus. Wist niet dat Blizz je een key teruggaf als je een CE eroverheen zet. :P

[ Voor 181% gewijzigd door Grvy op 12-05-2012 23:28 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nee hij betaalt toch 2 keer... En Blizzard heeft zelf aangeraden om tickets voor dat gedoe als je een C.E. er over heen zet en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Als de game uit is ben ik een tijdje niet op GoT te vinden, eerst helemaal uitspelen (eerste run) voordat er spoilers zijn :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die krijg je hier ook als het goed is
http://www.gamecardwinkel...6/Diablo-3-incl.-download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Ken die store qua naam meer dan die andere, iemand anders ervaringen hiermee met andere games? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Laatst online: 29-08 23:10
Waarom niet gewoon op battle.net zelf bestellen bij blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
SirQ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:46:
Shit.. Ik wilde m'n key ergens bestellen waar ze hem online versturen om middernacht, én de box nog opsturen.
Angeloonie schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:20:
(ps. ik krijg ook nog 2 CE's, maar ik wil gewoon het normale D3 doosje ook. Ben een verzamelaar, zo heb ik ook alle versies van de Halo games (normale & collector's & limited) :P)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 09:41
SirQ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:46:
Mediamarkt 44 euro, inclusief steelseries diablo 3 muismat t.w.v. 20 euro :) Had toevallig nog een 20 euro bon liggen.

Moet dus wel een paar uur laten beginnen dan de rest, maar scheelt me weer een paar tientjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Laatst online: 29-08 23:10
Ok, als je een fysiek doosje wilt is blizzard inderdaad geen optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

De CE bevat NIET precies dezelfde game DVD verpakking als de normale D3.

Bij de CE krijg je namelijk een normaal geblistert DVD doosje met de game, terwijl die in de normale versie in een kartonnen openklap omhulsel zit! Als je dus die kartonnen huls ook wilt hebben, dan moet je toch echt ook een normale bestellen Angeloonie.

edit: Ja, dat is wel zo eigenlijk, ik heb gewoon €16 betaald om niet om een uur of 10 de 15e te kunnen spelen maar 9 uur eerder... Nou móet ik wel de hele nacht doorspelen om waar voor m'n geld te krijgen he?

[ Voor 24% gewijzigd door djunicron op 12-05-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs0289
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-03-2024
Baelrog schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:53:
[...]

Mediamarkt 44 euro, inclusief steelseries diablo 3 muismat t.w.v. 20 euro :) Had toevallig nog een 20 euro bon liggen.

Moet dus wel een paar uur laten beginnen dan de rest, maar scheelt me weer een paar tientjes ;)
ik zit net op mediamarkt te kijken maar daar staat ie voor 60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Maakt me niet uit welke doos je koopt (of download), nog 48 uur en dan gaan we loooooooos.. :)

EDIT: +1 voor diegene die correct opmerkt dat de servers pas om 0:01 CEST live gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door UltraMark op 13-05-2012 00:02 . Reden: ocd fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

57 uur, vroeg slapen en dan hele dag door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
UltraMark schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:35:
Het laatste Diablo filmpje "What is Diablo 3?" maakt het wachten nóg moeilijker..!
[video]
Rare Barb build trouwens, dacht dat die wel helemaal op STR zou zitten? Misschien is dit wel weer een voorbeeld van een "viable build" ipv "perfect build". Vet monster ook op het eind! (minor spoiler) >:)
Damn deze is echt gaaf !!!!!!!!!!!! Nog paar daagjes heren en dames _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

UltraMark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 00:00:
Maakt me niet uit welke doos je koopt (of download), nog 48 uur en dan gaan we loooooooos.. :)

EDIT: +1 voor diegene die correct opmerkt dat de servers pas om 0:01 CEST live gaan.
Ik ben zo blij dat ik morgen de hele dag een (waarschijnlijk spannende) wedstrijd heb en maandag gewoon even hard aan de slag moet op werk. Op die manier zijn die 2 dagen om voordat ik er erg in heb gok ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
UltraMark schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:35:
[video]
Ik kan ook niet wachten, maar bij het horen van de Cathedral background music kreeg ik een 'been there done that' gevoel :'( En dat wil ik niet! :X

Resultaat van teveel beta gespeeld -O-

Gelukkig kreeg ik een opwelling bij het zien van een "ander stadje"
dus de drang zit er nog wel in, ik schrok al |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Als D3 uitkomt zit ik waarschijnlijk alleen in de klas. Ik hoor niks anders dag in dag uit. Ik heb er zelf niks mee :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, laat ons weten hoeveel mensen zich ziek melden. :P

Diablo 3 heeft alle presale records gebroken op amazon en voor blizzard zelf. De nummers gaan ziek zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die moeite hebben om Mobile Alerts aan te krijgen bij hun battle.net account?
Ik krijg maar geen smsje binnen van hen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 07:11:
Zijn er meer mensen die moeite hebben om Mobile Alerts aan te krijgen bij hun battle.net account?
Ik krijg maar geen smsje binnen van hen. :(
Dat duurt even. Ik wilde het vorige week instellen en kreeg ook geen sms'je. Vervolgens probeerde ik het nog drie keer, maar omdat toen nog niets gebeurde, besloot ik om maar even te wachten. Even later kreeg ik (bijna) al die sms'jes die ik nog tegoed had achter elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilly schreef op zondag 13 mei 2012 @ 08:48:
[...]

Dat duurt even. Ik wilde het vorige week instellen en kreeg ook geen sms'je. Vervolgens probeerde ik het nog drie keer, maar omdat toen nog niets gebeurde, besloot ik om maar even te wachten. Even later kreeg ik (bijna) al die sms'jes die ik nog tegoed had achter elkaar. :P
Over wat voor periode heb je het? Ik wacht namelijk al een paar dagen...

edit: nogmaals geprobeerd en nu wel een smsje gekregen! jeuj! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 08:58:
[...]

Over wat voor periode heb je het? Ik wacht namelijk al een paar dagen...

edit: nogmaals geprobeerd en nu wel een smsje gekregen! jeuj! :)
Over dagen had ik het niet, meer over uren. In ieder geval gefeliciteerd met je nieuw verworven succesverhaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Voo degene die geen spoilers willen lezen op GoT en de Custom CSS feature hebben:

.games .spoiler {
display: none;
}
gegarandeerd geen spoilers meer (zolang css aanstaat natuurlijk)

Verbergt overigens alle spoilers in Spielerij momenteel, nog geen tijd gehad om te kijken of het specifiek voor de diablo topics kan.

[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 13-05-2012 09:49 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Pff, ik begin nu wel al behoorlijk zenuwachtig te worden voor dinsdag. Gelukkig heb ik straks tm het eind van de dag wat te doen en moet ik morgen de hele dag werken. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met werk op maandag :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mss valt dat hele D3 wel tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Heeft iemand nog een linkje voor mij naar de diablo3+muismat deal bij de mediamarkt? Of moet ik mijn huis uit en de wrede kou in richting het filiaal?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Windhoos
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 20:26
Ik kreeg net een mail van MyCom dat mijn CE is verzonden.
Op de orderstatus pagina staat wel "Uw order staat nu klaar voor transport."

Toch kan mijn dag in ieder geval niet meer stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-05-2024
Dasherman schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:39:
Heeft iemand nog een linkje voor mij naar de diablo3+muismat deal bij de mediamarkt? Of moet ik mijn huis uit en de wrede kou in richting het filiaal?
http://flyer.redblue.de/N...JP1/NL_MM_FNL_3004JP1.pdf

pdf van de mediamarkt flyer. ;)

kijk op pagina 12 13 voor de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakelaki
  • Laatst online: 02-04 17:02
Enkel bij het filiaal op te halen, en de muismat krijg je mee mist je voor die tijd al een keer langs bent geweest om hem te reserveren.

http://folder.folders.nl/...85/pages/ddb3486e4c35.pdf

edit: reserveren zou volgens mij ook telfonisch moeten kunnen, ze registreren namelijk alleen je naam. Je betaald pas bij de release

[ Voor 23% gewijzigd door Fakelaki op 13-05-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Ow, dan preorder ik maar gewoon bij Mycom, ik heb geen tijd om naar het filiaal te gaan voor een muismat:$

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Op Bol.com staat dat mijn CE word verstuurd op de release dag,
Normaal verzonden ze altijd een dag ervoor als ik me niet vergis.
Ben benieuwd, maandag weet ik waarschijnlijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere87
  • Laatst online: 09-09 21:13
Net de CE op 12game.com besteld, maar zodra je afrekend komt de prijs op 0 euro te staan waarna je alleen de verzendkosten betaald.

De link naar het spel: http://www.12game.com/catalog/product/view/id/5357?ref=24

[ Voor 26% gewijzigd door sphere87 op 13-05-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wordt toch gegarandeerd geannuleerd. En ze zijn er ook niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij de MM is die maar 44? Dan ga ik morgenavond ff naar de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere87
  • Laatst online: 09-09 21:13
Lijkt me inderdaad sterk dat ze het voor die prijs gaan leveren, wil ook best het resterende bedrag bijbetalen om de CE te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij DB kost die ook maar 46euro, dus zou wel kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nog 36 uur! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
sphere87 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:42:
Net de CE op 12game.com besteld, maar zodra je afrekend komt de prijs op 0 euro te staan waarna je alleen de verzendkosten betaald.

De link naar het spel: http://www.12game.com/catalog/product/view/id/5357?ref=24
Beschikbaarheid: Tijdelijk niet op voorraad

Veel succes daarmee, ik geef het weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Ow ow ow...

Het is heerlijk weer vandaag, ik ga maar lekker een rondje skaten. Aan het aftellen in my brain! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 19:14
Krijg net berichtje van Dixons dat mn CE is verzonden :D. Jammer genoeg krijgen we geen pakketjes hier op maandag :(. Anders kon ik alvast kwijlen op alle goodies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Same here, maar dan van Dynabyte, en geen pakketjes op maandag :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48

Melkaz

Melkazar

bol.com is nog steeds ergg rustig :) Zal morgen wel verzonden of geannuleerd worden.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Melkaz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:23:
bol.com is nog steeds ergg rustig :) Zal morgen wel verzonden of geannuleerd worden.
Vind het wel erg jammer dat ze niks van zich laten horen.

Heb ook een bestelling bij intertoys, maar daar is niet eens een track and trace systeem.
Zou bol.com echt bestellingen aannemen, zonder verificatie met een voorraadsysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Heb van Intertoys een acceptgiro ontvangen; hopelijk dus een teken dat ik iig van hun de CE geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

RampageNL schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:07:
Gisteren mailtje gehad van Dynabyte dat de Collector's Edition is verzonden :> Zal ie dinsdag wel aankomen.
Mijn mailtje kwam vanmorgen *O*
Ook van Dynabyte. Heb 'm op 03-11-2011 besteld. Wanneer had jij hem besteld..?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb D3 in combinatie met zo'n Power Unlimited abonnement besteld, maar heb nog niets gehoord. Denk dat ik hem maar gewoon in de winkel ga halen en een (mogelijke) dubbele met verlies verkoop. Wordt een beetje moe van amateuristische bedrijven die hun AO/IB niet op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik koop ook de normale versie, de CE laat ik dicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
sc0ut0r schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:37:
Heb van Intertoys een acceptgiro ontvangen; hopelijk dus een teken dat ik iig van hun de CE geleverd krijg.
Denk je? Ik heb die ook ontvangen en ik word een beetje ongeduldig met bovenstaande berichten dat ze al verzonden zijn vandaag.

Vind wel dat intertoys wat mag doen aan hun ongelofelijke afschuwelijke website uit 2000 ofzo...

Ik had net gamemania Roermond gebeld, maar die zeiden dat er geen extra CE's zijn binnengekomen voor losse verkoop. Enkel voor diegene die een regulier spel hebben gepreorderd.
Pagina: 1 ... 6 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.