Ik heb 3 CE's besteld:
Dixons @ 03/11/2011 (nog niet betaald)
Dynabyte @ 03/11/2011 (betaald)
Intertoys @ 04/05/2012 (betaald)
Dixons belde net met een bijzonder wazig verhaal dat Blizzard alle CE's heeft teruggeroepen voor hun eigen online bestellingen.
Instant edit: Als je net wakker bent, klinkt Blizzard bijna hetzelfde als Dixons. Dixons zou wel kunnen. Blizzard verkoopt de CE niet online, maar Dixons wel.
Conclusie blijft wel dat Dixons voor mij geen CE heeft.
Turrycan schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:28:
Op een nachtelijke speelsessie gaat het niet lijken, als je een fysieke CE hebt besteld.(en niet in een nachtelijke releasestad zoals Rotterdam woont).
Wachten tot 9 uur in de morgen en dan naar Mycom om preorder uit januari op te halen (Echter geen enkele mail gehad van mycom dat ik hem kan ophalen)
Of de hele dag wachten dat de post langskomt om de bestelling van intertoys te leveren.
Als je pech hebt zit je dan net op het toilet zit en mag je hem woensdag na 16:00 komen ophalen op het postkantoor
Kennelijk is dit allemaal om de nachtelijke releases te beschermen. 60 euro neerleggen om dan voor die paar uur een normaal digitaal exemplaar aan te schaffen gaat me wel een beetje ver. (Ondanks dat ik 6 vakantiedagen voor D3 heb opgenomen).
Koop die digitale versie en zoek iemand aan wie je hem voor E40 kunt doorverkopen na de upgrade.
Niet iedereen is zo verslaafd dat ze per se op releasedag willen spelen. Wij echter, natuurlijk wel.
[
Voor 72% gewijzigd door
PromWarMachine op 12-05-2012 12:12
]