See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Is prima voor beginners op het genre, met mogelijkheid om Inferno uiteindelijk te verslaan wat tering moeilijk is.
En @ het vette handen argument, ik ga die zakken chips eten met 1 hand en mijn belangrijke skills gewoon op muis1/2 zetten even, en dan slacken terwijl ik die zak chips "naar binnen werk" (ik speel in groep met 4 man).
Is dat ding nou iets? Krijg de indruk dat die muis wel aan de erg kleine kant isLabsTipJr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:01:
[...]
Razer Naga Hex.......en je hebt je linkerhand de gehele game vrij om mee te snaaien
moet geen probleem zijn, je betaald uiteindelijk alleen een beetje meerCthulhu schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:04:
Ik koop ook de normale versie, geeft dat geen problemen als ik later de CE activeer op hetzelfde account?
[ Voor 0% gewijzigd door DjKahless op 11-05-2012 17:05 . Reden: typo ]
Stream @ http://twitch.tv/nessiroj
P.s. mensen die de wow anual pass hebben gekocht en later een CE toevoegen krijgen geen key, maar 4 maanden wow.
Ah thanks, vind het wel cool om me echt in een game te verdiepen. Denk dat ik geen rantsoen zal inslaan maar wel langs de MM rij ff DinsdagVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:04:
@ Teupje nee hoor, de game begint op laag niveau en het gaat erom dat je omhoog gaat na verloop van tijd. Het wordt steeds moeilijker en het doel is om je steeds voor te bereiden op de volgende moeilijkheidsgraad door het uitbreiden van je gear, het verbeteren van je builds, etc.
Is prima voor beginners op het genre, met mogelijkheid om Inferno uiteindelijk te verslaan wat tering moeilijk is.
En @ het vette handen argument, ik ga die zakken chips eten met 1 hand en mijn belangrijke skills gewoon op muis1/2 zetten even, en dan slacken terwijl ik die zak chips "naar binnen werk" (ik speel in groep met 4 man).
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Je kunt maar een Diablo 3 per battle.net account hebben. Je kunt wel de digitale versie upgraden naar een CE versie en dan via support een nieuwe key van de digitale versie opvragen en die aan een ander battle.net account koppelen.Cthulhu schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:04:
Ik koop ook de normale versie, geeft dat geen problemen als ik later de CE activeer op hetzelfde account?
Ik weet niet of dit ook van toepassing is op de gewone retail versie.
Maar wat als je nou als je char al level 20 is (noem maar wat) en vervolgens activeer je van normal naar CE. Krijgt je level 20 dan ook die Wings etc.? En blijft je level 20 char wel bestaan?Barthak schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:06:
[...]
Je kunt maar een Diablo 3 per battle.net account hebben. Je kunt wel de digitale versie upgraden naar een CE versie en dan via support een nieuwe key van de digitale versie opvragen en die aan een ander battle.net account koppelen.
Ik weet niet of dit ook van toepassing is op de gewone retail versie.
Je lvl 20 character blijft bestaan. Of je bestaande characters wings krijgen weet ik niet zeker, maar een nieuwe character krijgt het wel. Het is een item en je kunt die vervolgens via je stash naar je lvl 20 sturen bijvoorbeeld.Diversity schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:13:
[...]
Maar wat als je nou als je char al level 20 is (noem maar wat) en vervolgens activeer je van normal naar CE. Krijgt je level 20 dan ook die Wings etc.? En blijft je level 20 char wel bestaan?
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421603?page=2#36
Alright, so what about if I go and start a Monk for example and level it to 15 with a standard edition, then next day I go to pickup my CE and upgrade my account. Is my lvl 15 Monk able to get those Angel Wings and dyes for him then eventhough I started him with my standard account?
That's a good question. It depends on when that stuff is granted. I believe it's all possible to be traded to other characters on your account through the shared stash, so it should be a non-issue.
[ Voor 34% gewijzigd door Kser op 11-05-2012 17:17 ]
Ben gebeld, maar heb geweigerd.Bosmonster schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:06:
Nog meer mensen hier die in de Gamekings uitzending zitten trouwens? Kunnen we meeten
Ik heb tijdens mijn bestelling bij Bart Smit het adres van mij vriendin opgegeven omdat ik daar vanaf maandagavond zit en ik er vanuit ging dat het pas maandag verzonden zou worden.
Morgen moet zij helaas werken dus er is niemand thuis haha.
naja, wachten tot maandag! Wel enorm veel zin in
Verwijderd
normale of Collectors edition? normale komt gewoon door de brievenbus toch?Exxus schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:19:
Pff wat een luxe probleem voor mij.
Ik heb tijdens mijn bestelling bij Bart Smit het adres van mij vriendin opgegeven omdat ik daar vanaf maandagavond zit en ik er vanuit ging dat het pas maandag verzonden zou worden.
Morgen moet zij helaas werken dus er is niemand thuis haha.
naja, wachten tot maandag! Wel enorm veel zin in
CEVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:20:
[...]
normale of Collectors edition? normale komt gewoon door de brievenbus toch?
Verwijderd
Anders koopje toch ook gewoon de normale editie er bij, weet je in ieder geval dat ie er is.
Verwijderd
Heb ook bij 5 winkels pre orders, je weet maar nooit welke op de goede dag levert!de.marcus schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:25:
ik koop dinsdag om half 10 een nieuwe normale, de CE komt dan in de middag wel met de post
Nieuwe mail: Beste gamer,
Tot onze spijt is de Collectors Edition van Diablo 3 helemaal uitverkocht. Er waren helaas veel ste veel reserveringen voor dit product en wij hebben niet voldoende geleverd gekregen voor iedereen.
jaja.....

Als je diablo 3 koopt koppel je die key aan je Battlenet account.
Dan maakt het toch niet uit op welke pc je gaat spelen.
Ik heb 1x CE gekocht en 1x de normale voor mijn broer.
Ik wil maandag avond gaan spelen met die van mijn broer hij moet toch werken.
Dat kan ik toch gewoon achter mijn eigen pc doen door op mijn pc in te loggen met zijn BB account.
Als hij dan uitzijn werk komt heeft hij onder zijn account al een DH die hij toch pas als 2de wilt levelen. En dan begin ik dinsdag wel opnieuw als de CE versie binnen is gekomen.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Verwijderd
Ja zijn 2 accountsVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:39:
@ Dark Angel ja dat kan, het gaat om 2 verschillende Battle.net accounts, en de computers maakt niet eens uit.
Dan kan ik ook vanaf 00:01 gamen
Net ook gebeld door de MM rotterdam over mijn preorder van de CE edition met de mededeling dat ik er gegarandeerd 1 kan krijgen mits ik meedoe met gamekings om 22.15. Niet mijn ding dus ik heb ook geweigerd. Jammer genoeg vervallen alle preoders hiermee omdat ze er te weinig hebben

Dus mocht je hem gepreordered bij de MM hebben dan krijg je hem alleen gegarandeerd bij aanwezigheid van de gamekings. (feitelijk vervalt je preorder dus)
Hoop niet dat ik nu teveel dromen vertrap

Verwijderd
Je kunt ook de Digital Version kopen, en zodra je de CE ontvangt voer je die code op. Dan bel je later Blizzard op om de Digital Version key aan je te geven. Dit is confirmed en veel mensen gaan het zo doen.
Ben ik de enige die met Demon Hunter gaat beginnen?
Steam/XBL: Avioto
Ohoh...Simball schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:36:
Bart smit: Status: Uw bestelling is verzonden. met track en trace.
Tot onze spijt is de Collectors Edition van Diablo 3 helemaal uitverkocht. Er waren helaas veel ste veel reserveringen voor dit product en wij hebben niet voldoende geleverd gekregen voor iedereen.
jaja.....
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ja, waarom doe je dat dan ook...Avioto schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:54:
We do what we must because we can.
Verwijderd
Ik weet wel dat ik met een barbarian alles in m'n weg genadeloos kapot hak. Maten van me nemen een demon hunter en waarschijnlijk een monk dus is leuk verdeeld zoAvioto schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:54:
Jeumig dit topic gaat hard..ik wist niet dat Diablo zo populair was
En ondertussen worden ze dus wel verstuurd, waarbij ze dus morgen geleverd worden. (en in afgelegen gebieden op maandag)
Dat zal dus waarschijnlijk betekenen dat ik alsnog de digitale versie voor €60 zag moeten gaan kopen. Het ontbreken van het schijfje vind ik niet zo erg, maar dat ik s' werelds hoogste prijs moet betalen vind ik wel kwalijk.
Ik koop hem wel dinsdag morgen bij Dynabyte, 's nachts inloggen kun je toch wel vergetendjunicron schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:01:
Zucht, vrijwel alle winkels hebben dus de fysieke media al binnen, maar ze moeten op straffe van €10.000 per te vroeg verkocht exemplaar dus nog "nee" verkopen.
En ondertussen worden ze dus wel verstuurd, waarbij ze dus morgen geleverd worden. (en in afgelegen gebieden op maandag)
Dat zal dus waarschijnlijk betekenen dat ik alsnog de digitale versie voor €60 zag moeten gaan kopen. Het ontbreken van het schijfje vind ik niet zo erg, maar dat ik s' werelds hoogste prijs moet betalen vind ik wel kwalijk.
Verwijderd
http://www.gamecardwinkel...ijst/category/33/Diablo-3 i
k hoop dat er nog genoeg keys zijn
Dat is natuurlijk de grootste bullshit dat er is........Cthulhu schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:02:
[...]
Ik koop hem wel dinsdag morgen bij Dynabyte, 's nachts inloggen kun je toch wel vergeten

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Bah...dan gaat die van mij zeker niet door...Simball schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:36:
Bart smit: Status: Uw bestelling is verzonden. met track en trace.
jaja.....
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
10 uurtjes opnieuw spelen is niet zo erg. Want ik kan de 2de keer er sneller door heen want dat heb ik dan allemaal gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:48:
Ja inderdaad, maar dan moet je wel opnieuw beginnen, ook kut.
Je kunt ook de Digital Version kopen, en zodra je de CE ontvangt voer je die code op. Dan bel je later Blizzard op om de Digital Version key aan je te geven. Dit is confirmed en veel mensen gaan het zo doen.
Track& Trace afleverinformatie:
za 12 mei 2012
12:15 - 14:15
Dus er is nog hoop, ik heb vanmiddag om 12:45 besteld bij BartShit!
[ Voor 4% gewijzigd door M_V op 11-05-2012 18:07 ]
Zeker als 50% van de mensen geen digitale versie heeft, zal het wel meevallen met de drukte. Ik denk dat om een uur of 11 in de ochtend het even druk zal zijn en ik verwacht juist dat de dinsdag avond, uurtje of 19:00 absoluut spitsuur zal zijn.
Trouwens een stapel CE's verplaatst zien worden, ik weet niet hoeveel preorders er zijn gedaan, maar als een kleine winkel al ~20 stuks ontvangt...
Me gusta 8^{|}
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Verwijderd
Dat heb je dus goed mis hè maat.Cthulhu schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:09:
Laat ze maar lekker 's nachts spelen, die zijn om 09.00 helemaal kapot na een dag/nacht doorhalen, kan ik fris en fruitig om 09.30 aan D3 beginnen
*Kuch, met 12MB/s!
En dat was waarschijnlijk omdat m'n Wifi niet sneller is hier op werk. Gewoon binnen 10 minuten over 3 https connecties die 7,60Gb geplukt... Hoezo gaan ze problemen krijgen bij de release? Volgens mij hebben ze behoorlijke servertjes staan!
Je krijgt hem maandag echt wel mee, was gister bij DB en vroeg of ik hem maandag al kon ophalen, die verkoper deed totaal niet moeilijk, moest mn 06 achter laten zodat die me kon bellenIcepegel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:16:
Wel vreemd dat de bestellingen al op zaterdag of maandag binnenkomen. Waarom kun je dan de pre-orders al niet maandag in de winkel ophalen? Zodat je om 0.00 uur kunt gamen?
edit -ik kan alleen pas na 18u, en dan zijn ze al dicht
[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 11-05-2012 18:23 ]
(Ik ben er laat bij, excuus)
Bedankt.
Dan moet ik morgen ook maar even de gameshop bellen of ze maandag al mee mogen. Zo niet gooi ik gewoon voor hun voeten dat alle online bestellingen zaterdag of maandag al binnenkomen. Is te proberen toch?Cthulhu schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:18:
[...]
Je krijgt hem maandag echt wel mee, was gister bij DB en vroeg of ik hem maandag al kon ophalen, die verkoper deed totaal niet moeilijk, moest mn 06 achter laten zodat die me kon bellen
Verwijderd
Omdat er dan zaterdag weer mensen zullen komen of ze hem niet alvast mee kunnen nemen omdat ze maandag geen tijd hebben.Icepegel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:16:
Wel vreemd dat de bestellingen al op zaterdag of maandag binnenkomen. Waarom kun je dan de pre-orders al niet maandag in de winkel ophalen? Zodat je om 0.00 uur kunt gamen?
ze moeten gewoon ergens een streep trekken, en dat de games er zaterdag al zijn vind ik alleen maar een positief iets, stel je voor dat je bij de lokale gameboer diablo 3 wil halen en deze je moet melden dat de zending is vertraagd aangezien deze eigenlijk maandag middag pas binnen zou komen?
Snap best dat ze ergens een streep moeten trekken. Maar trek hem dan ook recht.. .en niet kromVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:20:
[...]
Omdat er dan zaterdag weer mensen zullen komen of ze hem niet alvast mee kunnen nemen omdat ze maandag geen tijd hebben.
ze moeten gewoon ergens een streep trekken, en dat de games er zaterdag al zijn vind ik alleen maar een positief iets, stel je voor dat je bij de lokale gameboer diablo 3 wil halen en deze je moet melden dat de zending is vertraagd aangezien deze eigenlijk maandag middag pas binnen zou komen?
Verwijderd
Nee, hier nog een Demon Hunter. Slow them down, shoot them fast.Avioto schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:54:
Jeumig dit topic gaat hard..ik wist niet dat Diablo zo populair was
MHW: Jay
Verwijderd
Tja, doordat een paar winkels dus besluiten eerder te komen met de verkoop worden winkels die zich netjes aan de afspraak houden er raar op aan gekeken.Icepegel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:21:
[...]
Snap best dat ze ergens een streep moeten trekken. Maar trek hem dan ook recht.. .en niet krom
Waarschijnlijk wil blizzard dus ook dat de hard copies echt op maandag nacht pas worden verkocht zodat mensen die gelijk willen spelen eerder online bij blizzard zelf zullen bestellen.
je krijgt anders ook concurrentievervalsing lijkt mijVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:25:
[...]
Tja, doordat een paar winkels dus besluiten eerder te komen met de verkoop worden winkels die zich netjes aan de afspraak houden er raar op aan gekeken.
Waarschijnlijk wil blizzard dus ook dat de hard copies echt op maandag nacht pas worden verkocht zodat mensen die gelijk willen spelen eerder online bij blizzard zelf zullen bestellen.
Dat de pre-orders eerder verzonden worden zal ook zijn omdat ze met de post moeten en daar ook "lag" kan optreden.
Nog heel even geduld
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
dus dan ben je zelf de streep krom aan het maken ;PIcepegel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:33:
Ja kan ik me best voorstellen. Maar als ik hem maandag bij winkel A wel kan halen en mijn pre-order bij winkel B niet... dan heb ik snel een keuze gemaakt
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
En dat is dus precies waarom het oneerlijke concurrentie is.Icepegel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:33:
Ja kan ik me best voorstellen. Maar als ik hem maandag bij winkel A wel kan halen en mijn pre-order bij winkel B niet... dan heb ik snel een keuze gemaakt
Lukt het niet om maandag een copy te krijgen, wacht ik netjes tot dinsdag hoor...
Ja, heb gewoon een werkende T&T, word morgenochtend bezorgd staat er.The Chosen One schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:54:
[...]
Ohoh...had je ook al een mail met verzonden en een werkende T&T?
Ik wacht wel af

Gamemania haal ik hem niet is evenduur als online, ga ik geen benzine verneuken als ik hem ook gewoon bij blizzard kan bestellen.
Dynabyte wist het nog niet of ze het gingen doen.
Krijg er behoorlijk konthaar van, doe niet zielig en geeft die game gewoon maandag voor sluitingstijd.
Maandag even kijken of iemand hem heeft, zo niet ?
Digitaal.
Veel plezier fysieke shops

[ pctje te zien hier ] - Miauw
Normaal zou ik hem ook digitaal kopen, Echer aangezien ik de Cases van Diablo 1/hellfire Diablo 2 en lod heb staan, wil ik graag ook Diablo 3GekkeR schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:43:
Daarom ook gewoon een boycot.
Digitaal.
Gaat er ook meer geld naar Blizzard zelf en niet naar al die tussen handelaren en transport. Als ik geen CE wilde had ik hem ook digitaal gekocht. Jamer dat ze niet ook een online only SE hebben met alleen de digitale benefits van de CE, dan had ik die wel genomen (niet voor 90 euro maar mijpart 70 ofzo)GekkeR schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:43:
Daarom ook gewoon een boycot.
Digitaal.
Verwijderd
Vraag me af of het de moeite waard is al dat gedoe.
Al hoop ik toch wel dat hier nog een officieel bericht over komt dat het inderdaad zo is en hoe dit uit te voeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Diversity op 11-05-2012 18:59 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Edit: onee, tis de kleinere variant
[ Voor 30% gewijzigd door Blue_Entharion op 11-05-2012 19:16 ]
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Verwijderd
Geweldig! Haha, heb zelf hem niet besteld, de normale editie maar heb wel mixed feelings. Ik bedoel tis altijd leuk zo een collectors maarja... de making of en soundtrack kom ik nog wel ergens tegen waarschijnlijkSagaris schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:47:
De Yogscast met een unboxing video van de CE, Yogscast style.
[video]
Kan niet wachten om bad boys zoals deze KAPOT te maken! :

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 19:16 ]
Dus is er iemand die ergens op een stoep gaat liggen in limburg en weet of de deur ook nog opengaat ?
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Voor zover ik weet hebben alleen MediaMarkt Eindhoven en Rotterdam een (officiele) midnight launch.boombes schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:17:
Weet iemand of er ergens in limburg een nachtopening is voor deze release, mediamarkt heerlen sowieso al niet. Game mania landgraaf waarschijnlijk ook niet omdat die geen vergunning hiervoor kunnen krijgen (modernwarfare 3 ook al niet)
Dus is er iemand die ergens op een stoep gaat liggen in limburg en weet of de deur ook nog opengaat ?
Dynabyte Venlo!boombes schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:17:
Weet iemand of er ergens in limburg een nachtopening is voor deze release, mediamarkt heerlen sowieso al niet. Game mania landgraaf waarschijnlijk ook niet omdat die geen vergunning hiervoor kunnen krijgen (modernwarfare 3 ook al niet)
Zijn er wel meer, alleen bij deze 2 zijn er blizzard medewerkers bijsc0ut0r schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:18:
[...]
Voor zover ik weet hebben alleen MediaMarkt Eindhoven en Rotterdam een (officiele) midnight launch.

Heb d'r zin an
Verwijderd
Door het aantal midnight launches in te perken probeert de MM de klantenstroom beter te concentreren kreeg ik laatst te horen in MM ArenA omdat anders voor de deur van iedere MM +- 50 klanten staan wat hun in dat geval eigenlijk niets opleverd.sc0ut0r schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:18:
[...]
Voor zover ik weet hebben alleen MediaMarkt Eindhoven en Rotterdam een (officiele) midnight launch.
Awesome!Morrar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:20:
Oeiii toch maar aangeschaftUiteindelijk voor gamecardwinkel gekozen, nu maar hopen dat ze mailen.
Heb d'r zin an
ik heb hem hier ook met 40MB/s binnengetrokken; die problemen ontstaan niet door te weinig bandbreedte, maar meestal omdat er gewoon flink op de servers gehamerd wordt omdat iedereen tegelijk probeert in te loggen. Het gaat hier niet om het dataverbruik van die connecties, maar puur het gigantische aantal connecties wat aangemaakt moet worden.djunicron schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:18:
OMFG, ik heb zojuist even op m'n werklaptop m'n digitale key gekocht bij Blizz, en ook daar maar even gedownload.*
*Kuch, met 12MB/s!
En dat was waarschijnlijk omdat m'n Wifi niet sneller is hier op werk. Gewoon binnen 10 minuten over 3 https connecties die 7,60Gb geplukt... Hoezo gaan ze problemen krijgen bij de release? Volgens mij hebben ze behoorlijke servertjes staan!
Verwijderd
Mijn pre-order levering van de CE is trouwens bevestigd door 12game! (na navragen)
Verwijderd
Haha ik vind het geweldig ik hoop dat de playerbase over een paar jaar nog net zo groot is als bij Diablo 2, zou geweldig zijn!uqrax schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:30:
20-21 delen en een eigen kroegtopic voor een spel dat nog moet uitkomen? Ziek...
Mijn pre-order levering van de CE is trouwens bevestigd door 12game! (na navragen)
(Edit, mijn enthousiasme voor de game klinkt duidelijk door uit mijn uitzinnige gebruik van geweldig)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 19:40 ]
Je kan het idd ook overdrijvenuqrax schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:30:
20-21 delen en een eigen kroegtopic voor een spel dat nog moet uitkomen? Ziek...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472706
Verwijderd
(Er vanuit gaande dat deze gast nog thuis woont) Als zijn moeder dit ziet denkt die zeker dat hij bij een sekte zit hahaha, geweldig.Cthulhu schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:40:
[...]
Je kan het idd ook overdrijven
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472706
Ik vind trouwens (met trailers, beta gameplay als referentiekader) wel dat de voice acting echt top-of-the-bill is, pretty awesome!
Lol, Decard Cain Soundboard
Wahahaha Cain Rap:
[YouTube: http://youtu.be/gMAbNFptzAA]
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 19:51 ]
Ook onbekend hoeveel er "over" zijn en hoe deze verdeeld worden over de filialen.
Dat wordt gewoon dinsdag maar wat winkels afgaan en hopen dat ik er nog 1 vind bij. Grootste kans bij de mm las ik.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die t&t code zegt pas wat als hij bij postnl is aangemeld bedrijven kunnen die namelijk gewoon online uitprinten en het pakket een week later bijv pas op de post doen, zelfs als consument kan datSimball schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:38:
[...]
Ja, heb gewoon een werkende T&T, word morgenochtend bezorgd staat er.
Ik wacht wel af
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Zou idd niet op gokken dat de pc versie op een mac werkt gewoon specifieke versie downloaden voor mac idd!zAo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:17:
Ik zit nog in het buitenland, maar vraag me af of de PC versie universeel met de Mac versie? Gewoon een kwestie van de Mac cliënt downloaden neem ik aan?
Hele week vrij. Dik gamen tot ik ga ijlen vanwege slaap te kort. 4 tray's energy blikjes gehaald.
Genoeg magnetron voedsel en nieuwe 256GB SSD gehaald. Me vriendin en ik willen de Darkside binnen treden mwuhauhauha!
Zij op haar Alienware x18 laptop 2 x 580m SLI en ik op me eigen gaming rig op 32inch LCD scherm gamen
Tevens 2 sloffen pall mall gehaald
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
DVD's zijn hybrid, net zoals SC2 en WoWRepeace schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:18:
[...]
Zou idd niet op gokken dat de pc versie op een mac werkt gewoon specifieke versie downloaden voor mac idd!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.