Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
DjCoke schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:45:
[...]

Denk je? Ik heb die ook ontvangen en ik word een beetje ongeduldig met bovenstaande berichten dat ze al verzonden zijn vandaag.

Vind wel dat intertoys wat mag doen aan hun ongelofelijke afschuwelijke website uit 2000 ofzo...

Ik had net gamemania Roermond gebeld, maar die zeiden dat er geen extra CE's zijn binnengekomen voor lossen verkoop. Enkel voor diegene die een regulier spel hebben gepreorderd.
Mja wie weet, ik ben iig (samen met een maat) uitgenodigd voor de Gamekings uitzending bij MM Rotterdam morgen, dus daar kan ik er zeker 1 scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
sc0ut0r schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:47:
[...]

Mja wie weet, ik ben iig (samen met een maat) uitgenodigd voor de Gamekings uitzending bij MM Rotterdam morgen, dus daar kan ik er zeker 1 scoren.
Je kunt er niet een extra voor mij scoren dan? :P >:)

Overigens wel vet!

[ Voor 3% gewijzigd door DjCoke op 13-05-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeace
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-07-2023
Dinsdag bewolkt en regen...... HEERLIJK =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:38

The Chosen One

Zie signature!

Me B.S. T&T is van zaterdag veranderd naar onbekend.
Kwil me gamepie hebbe. :'(

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
iemand bekend met t verschil tussen enGB en enUS?

heb ze inmiddels maar allebei gedownload (had eerst enUS, dus vandaar, andersom zou ik nooit allebei gedaan hebben hoor).

godzijdank geen datalimieten in nederland, gaat snel op die manier.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
floppie86 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:10:

heb ze inmiddels maar allebei gedownload (had eerst enUS, dus vandaar, andersom zou ik nooit allebei gedaan hebben hoor).

godzijdank geen datalimieten in nederland, gaat snel op die manier.
Volgens mij alleen de taal, Brits Engels vs Amerikaans Engels.

[ Voor 3% gewijzigd door Topskilled op 13-05-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

floppie86 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:10:
Not sure if stupid or... 8)7

Anyways! Ik ben voor de muismat gegaan en ga gewoon dinsdag ochtend mijn CE + muismat claimen bij de locale mediamarkt. Ik ga er wel van uit dat zij de boel gewoon netjes op voorraad hebben. En ik kan maandagnacht prima slapen terwijl velen van jullie deze nacht doorhalen. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Waarom zijn er zoveel mensen die niet bij Battle.net orderen? Ik heb het prijsverschil van 15 euro voor lief genomen voor de garantie dat D3 gewoon klaar staat als ik er voor wil gaan. (Twijfel nog over het spelen op dinsdag 'ochtend').

Zijn er trouwens mensen die (net als ik ) parental controls hebben ingesteld voor zichzelf? (En het wachtwoord hebben over gedragen aan een trusted third party (lees: vriendin)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Therapy777 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:13:
[...]

Not sure if stupid or... 8)7
hartstikke stupid natuurlijk! Neej, ik weet dat er bij WoW een enorm verschil is en je met de US niet zomaar op europese servers komt e.d.

Maar ik had ergens begrepen dat er niet zoiets bij D3 zou komen, gewoon de mogelijkheid om alle servers te pakken met alle versies. Alleen maar een licht taalverschil dus, lorry (gb) vs truck (us) en dat soort dingen.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

sc0rpz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:16:
Zijn er trouwens mensen die (net als ik ) parental controls hebben ingesteld voor zichzelf? (En het wachtwoord hebben over gedragen aan een trusted third party (lees: vriendin)).
Waarom zou iemand dat ooit doen ? :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Waarom zijn er zoveel mensen die niet bij Battle.net orderen? Ik heb het prijsverschil van 15 euro voor lief genomen voor de garantie dat D3 gewoon klaar staat als ik er voor wil gaan. (Twijfel nog over het spelen op dinsdag 'ochtend').

Tadaa ;)

Ik heb hem ook gekocht via battle.net wegens precies dezelfde reden trouwens, maar iedereen is anders! Meeste mensen zijn gierig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Of willen een C.E.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
DjCoke schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Je kunt er niet een extra voor mij scoren dan? :P >:)

Overigens wel vet!
Zover ik weet mogen we maar 1 CE per persoon meenemen, maar als we er meer mogen zal ik dat zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Of course, dat is een erg valide argument.
GekkeR schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:17:
[...]

Waarom zou iemand dat ooit doen ? :)
Hehe, heb eigenlijk echt geen tijd om vast te gamen, en ik heb inmiddels ontdekt dat mijn discipline als het aankomt op RPG's nogal matig is. En dan hebben we het hier over Diablo! Voor mij de meest tijdverslindende game ooit.

[ Voor 52% gewijzigd door sc0rpz op 13-05-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86

lol! straks moet je nog gaan dreigen met een t onthouden van sex aan je vriendin als ze t pw niet geeft ;)

forever alone..

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

of ze willen het awesome doosje. Blizzard heeft echt geweldige doosjes met artwork (en klitteband). Zijn de beste hoesjes die ik ooit heb gezien en wil er geen 1 van missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Melkaz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:23:
bol.com is nog steeds ergg rustig :) Zal morgen wel verzonden of geannuleerd worden.
Deze vooruitzichten zijn altijd zo fijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
floppie86 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:17:
Maar ik had ergens begrepen dat er niet zoiets bij D3 zou komen, gewoon de mogelijkheid om alle servers te pakken met alle versies. Alleen maar een licht taalverschil dus, lorry (gb) vs truck (us) en dat soort dingen.
De servers waarop je speelt is aan je battle.net account verbonden. Dus met beide clients log je gewoon in op de Europese servers. Maar je kan dus niet op de US servers spelen als je een Europees land hebt ingevult op je battle.net account, en vise versa.

Edit: Kan dus wel. Heeft niks met je battle.net account te maken
Global Play Launch Time
We’ll be turning on Global Play when the game has launched in all regions. This means that you will not be able to play in a region outside your home region until after the Americas’ midnight launch at 12:01 a.m. PDT on May 15. We’ll provide an update once Global Play is enabled, and you’ll then be able to change the region you connect to through the game’s options. Please note that characters, items, and friends lists do not transfer across regions and players who use Global Play to connect outside of their home region will only be able to access the gold-based auction house. More information can be found in our Global Play introduction article.

[ Voor 51% gewijzigd door Topskilled op 13-05-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
alleen staat er in het begin global play nog niet aan en kun je met de enUS versie dus niet spelen op de EU servers.

En er was geloof ik iets met de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Slamdance schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:33:
alleen staat er in het begin global play nog niet aan en kun je met de enUS versie dus niet spelen op de EU servers.

Van dat global play wist ik niet. Dus je moet toch de enGB versie hebben om op de Europese servers te willen spelen? En over de AH had ik gelezen dat elk continent zijn eigen AH heeft en die niet met elkaar verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bol.com annuleerd hem 2 weken na de release omdat die "kwijt" is en zegt maar dat je opnieuw de bestelling moet plaatsen. :P

En wij hebben 3 RMAH. 1 voor de pond, 1 voor de euro en 1 voor de roebeltroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Topskilled schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:38:
[...]

Van dat global play wist ik niet. Dus je moet toch de enGB versie hebben om op de Europese servers te willen spelen? En over de AH had ik gelezen dat elk continent zijn eigen AH heeft en die niet met elkaar verbonden zijn.
De eerste paar uur kun je niet met de "verkeerde" client spelen, aangezien de enUS client met de US loginservers connect.
Global Play Launch Time
We’ll be turning on Global Play when the game has launched in all regions. This means that you will not be able to play in a region outside your home region until after the Americas’ midnight launch at 12:01 a.m. PDT on May 15. We’ll provide an update once Global Play is enabled, and you’ll then be able to change the region you connect to through the game’s options. Please note that characters, items, and friends lists do not transfer across regions and players who use Global Play to connect outside of their home region will only be able to access the gold-based auction house. More information can be found in our Global Play introduction article.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:47

PBP

Ik heb maar besloten om maar niet s' nachts op te blijven. Vraag me af of de servers het gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
sc0ut0r schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Zover ik weet mogen we maar 1 CE per persoon meenemen, maar als we er meer mogen zal ik dat zeker proberen.
Dat zou echt cool zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:48:
Ik heb maar besloten om maar niet s' nachts op te blijven. Vraag me af of de servers het gaan houden.
Afgezien van de servers speel ik liever van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat dan dat ik een hele nacht doorga. Zeker weten dat ik daar de rest van de week last van hou. Als ik op tijd naar bed ga ben ik zonder wekker om 7.00 ongeveer wakker en dat is ook een mooie tijd om te beginnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Slamdance schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:33:

De real money AH gaat pas na 1 week online voor iedereen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:50:
[...]

Afgezien van de servers speel ik liever van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat dan dat ik een hele nacht doorga. Zeker weten dat ik daar de rest van de week last van hou. Als ik op tijd naar bed ga ben ik zonder wekker om 7.00 ongeveer wakker en dat is ook een mooie tijd om te beginnen lijkt me.
Ja hier ook, en leven op redbull kan ik niet :P. Ik begin denk ik woensdag 'pas', dinsdag toch geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:17

Bluebe

Roar

superbassie schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:19:
[...]

Bij Yourgamezone, voor 46 euro volgens mij.
Krijg in de nacht van maandag op dinsdag m'n key en dinsdag het doosje.

[...]
oke bedankt dan ga ik het daar ook proberen klinkt goed ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bluebe op 13-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Slamdance schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:47:
De eerste paar uur kun je niet met de "verkeerde" client spelen, aangezien de enUS client met de US loginservers connect.
Global Play Launch Time
Duidelijk :) Je kan straks dus gewoon op de US servers spelen ongeacht welk land je hebt ingevuld in je battle.net account. Alleen ff wachten tot overal het spel uit is. Al ga ik toch op de Europese servers spelen vanwege de lagere ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook besteld, digital + physical box voor 46,99 EUR bij gamecardwinkel.nl ...

En nu vol ongeduld wachten tot dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:34
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:21:
Ook besteld, digital + physical box voor 46,99 EUR bij gamecardwinkel.nl ...

En nu vol ongeduld wachten tot dinsdag :)
Plus de verzendkosten van 4 euro neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Phorze schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Plus de verzendkosten van 4 euro neem ik aan?
Leuke avatar Phorze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoreTex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-09 14:15
Kreeg vanmorgen 11uur een emailtje van MyCom :)

Beste heer Bouman,
Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Hieronder staan alle gegevens en de producten die zijn verzonden naar het door u opgegeven bezorgadres. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug in 1 van onze 27 winkels of op MyCom.nl.

Naar verwachting wordt uw bestelling 15-05-2012 bij u afgeleverd door de TNT pakket service.

[ Voor 14% gewijzigd door CoreTex op 13-05-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Neen niemand, maar ingdsnaam waarom?....echt... 8)7 :X

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Omdat mensen hunzelf kennen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Haha, nee zover ga ik dus ook weer niet. Ik weet wel wanneer ik moet stoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Nu staat er bij mij ook "Uw order staat nu klaar voor transport." @ Mycom, ga hem zelf ophalen in de winkel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

The Chosen One schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:09:
Me B.S. T&T is van zaterdag veranderd naar onbekend.
Kwil me gamepie hebbe. :'(
Hmmm, mijn Bart Smit T&T is ergens in de afgelopen 12 uur veranderd naar "dit track en trace nummer is onbekend". Grr, daar gaan we weer.. Zucht. -O-

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

UltraMark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Hmmm, mijn Bart Smit T&T is ergens in de afgelopen 12 uur veranderd naar "dit track en trace nummer is onbekend". Grr, daar gaan we weer.. Zucht. -O-
Die van mij naar "Status onbekend"

gaat lekker

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06

22 Euro verschil op een prijs van 60 euro vind ik een onoverbrugbaar verschil. Het is een gewone werkdag ook, dus ik kan pas in de middag spelen.
Ik heb het diverse keren gedaan, van 12.01 tot de dag erna, 2x realm first met wow expansies, maar voor D3 met geen tijdrestricties op bepaalde prestige zaken, nee voel ik er weinig voor.
Of misschien ben ik ook wel wat verstandiger/volwassener geworden 8)7 , wie zal het zeggen >:)

Ik ben sinds ik van baan verwisseld ben vorige jaar op de parental controls overgegaan; In de vorm van een wekker die begint te blerren als ik moet gaan slapen.
Anders speel ik rustig door zonder de tijd in de gaten te hebben. Dit werkt voor mij, als P.C. voor jou werkt, chapeau, je hebt geen idee hoeveel mensen die inschatting niet kunnen maken en maar door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Zeg die Shaman pet wat bij de CE zit, kan je die ook giften aan iemand anders? Ik speel geen WoW namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Alles zit aan je battle.net account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
UltraMark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Bij bol.com nog steeds geen status update wat dan ook geweest.

Dit blijft toch altijd het meest vervelende bij dit soort pre-order van exclusives :(. Vaak genoeg gewoon geen zekerheid dat je het product daadwerkelijk gaat ontvangen, en met regelmaat achteraf één of andere slappe smoes in de zin van het item is verloren gegaan, fout binnen distributie centrum, wat dan ook als ze weer eens meer hebben verkocht dan wat ze daadwerkelijk aangeleverd gingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook allemaal je battle tag gemaakt? Je kunt niet spelen zonder battletag!

Ik heb alles klaar nu. nog 32 uurtjes te gaan.... 1x slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Battle tag is toch gewoon een battle.net account of hoe zit dat?

Wat ik me altijd heb afgevraagd btw... als ik naar de forums van blizzard ga, dan kan ik geen acct aanmaken omdat ik een in-game character zou moeten hebben ofzo. Hoe zit dat nou precies? Dan kun je als niet-beta speler dus helemaal niet op die forums reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Therapy777 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:00:

Wat ik me altijd heb afgevraagd btw... als ik naar de forums van blizzard ga, dan kan ik geen acct aanmaken omdat ik een in-game character zou moeten hebben ofzo. Hoe zit dat nou precies? Dan kun je als niet-beta speler dus helemaal niet op die forums reageren?
als je verder totaal geen blizzard spel hebt nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Therapy777, nee! Let op iedereen, je moet een Battle Tag aanmaken.

Log in op je battle.net account, en aan de linkerkant staat meteen je BattleTag.

Mijne is rEDNiNE#2962 <-- die nummers zijn het kenmerk. Als je er nog geen hebt, niet vergeten aan te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Nee, en dit vind ik écht 1 van de slechtere dingen aan Battle.net cq Blizzard games op het ogenblik. Je hebt een Real ID, een BattleTag en dan afhankelijk van de game nog Character Names. Als je StarCraft 2 hebt gespeeld heb je al een BattleTag, anders niet. Je kunt een BattleTag aanmaken op https://www.battle.net/ac...ent/battletag-create.html (LET OP: EENMALIG, daarna is je BattleTag DEFINITIEF). Zonder BattleTag kun je Diablo 3 NIET spelen. Sorry for CAPS.

Anywayz, ik vind al die verschillende accounts, namen, subnames, etc erg chaotisch.

[ Voor 0% gewijzigd door UltraMark op 13-05-2012 21:02 . Reden: Correctie nav post Kser ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is inderdaad nogal chaotisch. Ook met die launcher fail wat je moet fixen als je hem voor zaterdagochtend heb gedownload, en ook met die sms service, al dat gedoe. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ja ondanks dat ik dus wel een battle tag heb (aangezien ik SC2 ook heb) wist ik dus niet eens precies wat het nu allemaal is... beetje vaag allemaal :) bedankt voor de uitleg.

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 13-05-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik moet nog een nieuw account aanmaken. Heb gister mn Beta account aan een of andere Duitser verkocht voor 28 euro, hij wilde perse die banner hebben 8)7

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha nice. :P

Ik zal en moet die Feat of Strength hebben, ik verkoop mijn beta account echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ik moet klussen in mijn huis......

Donderdag misschien rustig! Dus 24 uur spelen :P.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraMark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Nee, en dit vind ik écht 1 van de slechtere dingen aan Battle.net cq Blizzard games op het ogenblik. Je hebt een Real ID, een BattleTag en dan afhankelijk van de game nog Character Names. Als je StarCraft 2 hebt gespeeld heb je al een BattleTag, anders niet. Je kunt een BattleTag aanmaken op https://www.battle.net/ac...ent/battletag-create.html (LET OP: EENMALIG, daarna is je BattleTag DEFINITIEF). Zonder BattleTag kun je Diablo 3 NIET spelen. Sorry for CAPS.

Anywayz, ik vind al die verschillende accounts, namen, subnames, etc erg chaotisch.
Onzin, je kan je Battletag hierna nog een keer veranderen als je toch niet tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb nu een nieuwe: Demanto#2946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46

Battle.net account is op emailadres.

BattleTag: Als je D3 wilt spelen moet je een BattleTag kiezen, dat is in feite je nickname voor Diablo 3. Blizzard plakt daarachter een 4 cijferige code als unieke identifier, zodat er meerdere mensen dezelfde nickname kunnen hebben. Die 4 cijferige code heb je nodig als je vrienden via hun BattleTag wilt toevoegen en vice versa. BattleTag is verplicht voor Diablo 3.

Starcraft 2: Sc2 spelers hebben een nickname met een 3 cijferige code. Dit is geen BattleTag en deze nickname wordt alleen gebruikt in Sc2 (en voor je vrienden op Real-ID)

Real-ID: Naast BattleTag is er "een hogere stap", genaamd Real-ID. Met Real-ID blijft je in contact met al je vrienden. Dit is in eerste instantie bedoeld voor WoW spelers die per character een vriendenlijst hebben. Met Real-ID voeg je iemand 1 keer toe aan je vriendenlijst en kun je elkaar altijd online zien. Met Real-ID hoef je je vrienden niet nogmaals toe te voegen met hun BattleTag. Ook kun je je vrienden zien als zij Starcraft 2 spelen. Real-ID is optioneel en je kunt het niet gebruiken en/-of uitschakelen.

Wanneer BattleTag beschikbaar komt voor Sc2 en WoW kun je in principe je in-game vrienden via BattleTag toevoegen en je kunt cross-game elkaar online zien en met elkaar chatten. Dit is ook het punt waar de verschillen tussen Real-ID en BattleTag vervagen. De enige verschillen die ik kan bedenken zijn : bij Real-ID is je echte naam zichtbaar en je moet je vrienden toevoegen dmv hun Battle.net e-mailadres, terwijl bij BattleTag alleen je BattleTag nickname zichtbaar is, en je voegt vrienden toe dmv je BattleTag.

Oftewel, gebruikt BattleTag voor "in-game vrienden", en gebruik Real-ID als je iemand bij echte naam kent.

Zodra je je BattleTag hebt aangemaakt kun je vervolgens op het forum posten met je BattleTag als naam ipv een in-game character.

Blizzard's uitleg:
http://eu.battle.net/en/battletag/

[ Voor 15% gewijzigd door Kser op 13-05-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Laatst online: 12-06 20:53
Alles geregeld krijg je dit:

In de nacht van maandag 14 op dinsdag 15 mei 2012 vinden er tussen 1.00 en 6.00 uur werkzaamheden in uw buurt plaats.

FFFUUUUuuu!! Hopen dat het meevalt met onderbrekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd! Heb 1&2 nooit gespeeld maar door het enthousiasme hier heb ik hem ook maar ge-preordered gisteren. Heb hem bij een online key store besteld (g2play) dus ben benieuwd of het allemaal goed gaat. Op dinsdag helaas een bespreking dus kan hem pas rond een uur of 8/9 gaan spelen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:32:
Onzin, je kan je Battletag hierna nog een keer veranderen als je toch niet tevreden bent.
Ja, dat kan éénmalig maar ik ga het mooi niet op m'n geweten hebben als iemand stiekem toch al een BattleTag had (zoals Therapy777) dat hij daardoor door mij die ene gratis BattleTag change verspilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Waterdr0p schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:39:
Alles geregeld krijg je dit:

In de nacht van maandag 14 op dinsdag 15 mei 2012 vinden er tussen 1.00 en 6.00 uur werkzaamheden in uw buurt plaats.

FFFUUUUuuu!! Hopen dat het meevalt met onderbrekingen.
Trololololol. :o

Werken duidelijk geen D3 spelers daar. :(

Denk dat ik zelf alleen de starters edition een uurtje ga spelen en dan de volgende dag verder met de CE als Bol het ook daadwerkelijk gaat leveren (zat in de laatste 'wave' van eind april, dus kan nog misgaan, dus misschien is een tripje naar de lokale gamehandelaar nodig).
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:41:
Ben erg benieuwd! Heb 1&2 nooit gespeeld maar door het enthousiasme hier heb ik hem ook maar ge-preordered gisteren. Heb hem bij een online key store besteld (g2play) dus ben benieuwd of het allemaal goed gaat. Op dinsdag helaas een bespreking dus kan hem pas rond een uur of 8/9 gaan spelen ;(.
Gisteren nog Diablo1 geïnstalleerd vanaf de originele cd. Geen enkel probleem in win7 64bit en de laatste patch staat nog netjes bij Blizzard en dat voor een 1996 game. _O_

En dan kom je er weer achter dat je niet kan rennen in D1. First world problems....

[ Voor 33% gewijzigd door Gundogan op 13-05-2012 16:50 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterdr0p dat zuigt, welke regio is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
Gundogan schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:46:
[...]
Denk dat ik zelf alleen de starters edition een uurtje ga spelen en dan de volgende dag verder met de CE als Bol het ook daadwerkelijk gaat leveren (zat in de laatste 'wave' van eind april, dus kan nog misgaan, dus misschien is een tripje naar de lokale gamehandelaar nodig).
Kan pas over 30 dagen als je geen guest-pass toevoegd aan je account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vriezer schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:49:
[...]

Kan pas over 30 dagen als je geen guest-pass toevoegd aan je account :(
FUUUuuuu! Nouja, dan maar een goed nachtje slapen en voor de deur liggen op dinsdag....

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds donderdag op zakenreis, ff lekker niet aan diablo denken omdat de laatste dagen voor de release weel heel zwaar werden. Morgen weer terug in NL ff uitrusten dan vroeg wakker worden hopen dat ik een normale versie ergens kan scoren dan 10 dagen lang no-life gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak plan J. gabro, hopelijk kun je snel een kopietje vinden dan wel.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

My god, het is bijna tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ga weg man, nog bijna 1 dag en 7 uur ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Laatst online: 12-06 20:53
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:49:
Waterdr0p dat zuigt, welke regio is dat?
Zoetermeer. -1 voor Ziggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je verlof/vrije tijd die week? Misschien doe je er beter aan gewoon lekker te gaan slapen die avond en dan begin je 's ochtends, kun je ook langer doortrekken.

Naar mijn ervaring zijn dat soort werkzaamheden vrij weinig downtime, maar wel vaak lage snelheden en dat soort zaken. Ligt natuurlijk aan de werkzaamheden maar ik zou het er niet op wagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik weet nog steeds niet of ik met de WD of de Monk begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopgunFred
  • Laatst online: 12-05-2023
WD of DH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Solo Wizard! :D DH voor multiplayer :D

[ Voor 60% gewijzigd door Therapy777 op 13-05-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik twijfelde tussen DH, Barb en WD. Uiteindelijk toch maar voor de WD gekozen. Dit vooral omdat ik om 00:01 begin en co-op ga spelen met een barb , DH en ?Wizard?. Een WD zal sowieso veel utility bieden aan een co-op groep, met veel CC en een 20 sec 20% attack/movement speed increase en 30% damage (via runestone). Ook zijn er meer allies, dus de kans dat een boss je pets meteen afmaakt is dan ook lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:46
Demon Hunter sowieso! Heel veel plezier mee gehad in de beta.
Tweede character wordt een Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor 'n Barb uiteindelijk.

Had moeite met kiezen, mijn vrienden zijn niet zo hardcore als ik wil zijn met Diablo 3 maar uiteindelijk gaan er toch 2 mee spelen de eerste week, en een vierde voor eerste paar dagen. Dus we gaan DPS/Tank Barb met DPS/Full support Monk en AoE WD met een DH erbij nog. De switch naar 2e build maken we zodra we de brick wall tegenkomen.

Op dit moment is mijn enigste zorg dat de login servers stabiel zijn en dat we een party kunnen maken/spel kunnen starten in die chaotische drukte wat Blizzard te wachten staat. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Hmm ik heb wat unboxing video's bekeken en wat mij opvalt is dat de game zelf in een saai, standaard plastic DVD hoesje zit. Waarom zit er niet gewoon de volledige boxart in zoals de normale editie uitgegeven wordt? Kom op zeg, ik betaal niet voor niks twee keer zo veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 13-05-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Hm.. In tegenstelling tot velen andere kan ik juist wel vanaf launch heel de dag spelen. Alleen ik moet woensdag dan wel weer van 10.00 tot 18.00 ofzo in ziekenhuis zitten.. :D

Had ik nou maar een laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Therapy777 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:49:
Hmm ik heb wat unboxing video's bekeken en wat mij opvalt is dat de game zelf in een saai, standaard plastic DVD hoesje zit. Waarom zit er niet gewoon de volledige boxart in zoals de normale editie uitgegeven wordt? Kom op zeg, ik betaal niet voor niks twee keer zo veel.
:F

Sorry andere smiley heb ik er niet voor, ik zou je CE cancelen en een gewone halen voor de helft van het geld, hoe durven ze he.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bokkie schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:56:
[...]

Sorry andere smiley heb ik er niet voor, ik zou je CE cancelen en een gewone halen voor de helft van het geld, hoe durven ze he.
Leuk geprobeerd, maar ik zeg niet dat ik het een reden vind om de CE te cancelen. Wel vind ik het enigszins teleurstellend, zeker gezien het bedrag dat ik voor de CE heb neergelegd. En dat mag ik vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Bokkie schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:56:
[...]

Ik vind hem gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Opzich staat het gewone DVD hoesje wel op elk plaatje waar de CE is uitgestald. Echt verrassend is het dus niet ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Zo de levering van de CE van Mycom staat gepland tussen 12.30 uur en 15.00 uur, gelukkig heb ik de Annual Pass en kan ik gelijk spelen. Ik vind dit topic overigens nu leuker om te lezen dan het echte D3 topic, bedankt voor het maken van dit topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Er komt nog eens bij dat je dat doosje niet eens open gaat maken, iedereen die nu op D3 zit te wachten heeft hem al ge pre-load en zal dat ook zo blijven doen gok ik.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Dat ligt er aan waar de CE key zit he ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

voxxel schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:56:
Dat ligt er aan waar de CE key zit he ;)
Dat weet ik dus niet, zal wss niet in het doosje zitten, daar zat ie bij de SC2 CE ook niet geloof ik :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Blue_Entharion schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:59:
[...]

Dat weet ik dus niet, zal wss niet in het doosje zitten, daar zat ie bij de SC2 CE ook niet geloof ik :)
Jawel, bij SC2 CE in het dvd doosje op een sticker :) ook daar zat niet de 'gewone' card board sleeve bij.
Therapy777 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:08:
[...]

Leuk geprobeerd, maar ik zeg niet dat ik het een reden vind om de CE te cancelen. Wel vind ik het enigszins teleurstellend, zeker gezien het bedrag dat ik voor de CE heb neergelegd. En dat mag ik vinden.
Dat mag je vinden, maar met de opmerking "ik betaal niet voor niks twee keer zo veel." maak je jezelf nogal belachelijk imho. Je krijgt een artbook, een DVD met making of cd met soundtrack en nog wat andere goodies. DAAR betaal je het dubbele voor, niet voor de standaard kartonnen sleeve. Dat je die sleeve mooi vind en hem graag zou willen hebben is een ander verhaal. Maar afsluiten met zo'n opmerking komt nogal dom over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bokkie schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:03:
Dat mag je vinden, maar met de opmerking "ik betaal niet voor niks twee keer zo veel." maak je jezelf nogal belachelijk imho. Je krijgt een artbook, een DVD met making of cd met soundtrack en nog wat andere goodies. DAAR betaal je het dubbele voor, niet voor de standaard kartonnen sleeve. Dat je die sleeve mooi vind en hem graag zou willen hebben is een ander verhaal. Maar afsluiten met zo'n opmerking komt nogal dom over.
Dat is jouw mening. Ik vind het persoonlijk niet meer dan logisch dat je de complete normale editie krijgt, en daarbovenop dan dus de CE content omdat je daar dus ook meer voor betaalt. Ik vind het dan weer dom van jou dat jij deze vrij logische aanname dom vind. Maar dat is dan weer mijn mening. En zo kunnen we nog wel even doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
Therapy777 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Dat is jouw mening. Ik vind het persoonlijk niet meer dan logisch dat je de complete normale editie krijgt, en daarbovenop dan dus de CE content omdat je daar dus ook meer voor betaalt. Ik vind het dan weer dom van jou dat jij deze logische aanname dom vind. Maar dat is dan weer mijn mening ;)
wellicht had je vooronderzoek kunnen doen? alle andere CE's van blizzard zijn praktisch hetzelfde...

wow vanilla jewelcase en TBC-cata is dvd doosje, zelfde geld voor SC2 CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaltaraz1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-05-2024
Wie weet toevallig of dynabyte in leeuwarden ook een midnight opening heeft dit keer net zoals met WoW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 15-09 13:43
Ik ga hem denk ik dinsdag middag in mijn pauze gewoon halen bij game mania.

Vanuit waar kun je de game pre-loaden? Zodat ik die dag alleen nog maar de key in hoef te voeren en niet ales vanuit mijn trage dvd-speler moet afhalen

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Vriezer schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:09:
[...]

wellicht had je vooronderzoek kunnen doen? alle andere CE's van blizzard zijn praktisch hetzelfde...

wow vanilla jewelcase en TBC-cata is dvd doosje, zelfde geld voor SC2 CE
Is een goed punt en dat had natuurlijk gekund. Echter ik ging er gewoon simpelweg van uit en daardoor kwam het dus niet bij me op om vooronderzoek te doen aangezien het verder ook geen dealbreaker zou zijn. Het is meer iets waar ik nu door filmpjes toevallig achter ben gekomen en wat ik dan dus een klein beetje jammer vind. Maar zoals ik al zei, het is geen ramp en al helemaal geen reden om dat ding te cancellen. Er zit genoeg in om vrolijk van te worden :)

Zo'n standaard hoes staat achteraf waarschijnlijk alleen maar beter omdat ik D1, D2 en D2 expansion ook allemaal in mijn kast heb staan in een standaard hoesje ;) de boxart zal vast wel ergens anders in de CE te vinden zijn en anders bekijk ik het wel eens in de winkel ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Therapy777 op 13-05-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Waarom kom je dan met het argument "ik betaal niet voor niks twee keer zo veel." als je weet dat het de prijs gewoon waard is. Nogmaals ik kan best begrijpen dat men het jammer vind dat de standaard kartonnen sleeve er niet bijzit, vind ik zelf op zich ook namelijk. (Heb met SC2 de gewone en de CE :X ) maar die opmerking vind ik dus gewoon dom en maakt dat je overkomt als een verwend kind omdat het lijkt alsof je het nog niet genoeg vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 15-09 13:43
Iemand nog Diablo3 youtube voer +) ?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oz.
  • Laatst online: 21-04-2022

Oz.

Net toch maar de knoop doorgehakt en hem gekocht. Heb nooit echt diablo gespeeld maar verwacht er veel van. Can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

alaintje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:31:
Iemand nog Diablo3 youtube voer +) ?
YouTube: Kripparrian

Best videos to get ready for da game! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bokkie schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:22:
Waarom kom je dan met het argument "ik betaal niet voor niks twee keer zo veel." als je weet dat het de prijs gewoon waard is. Nogmaals ik kan best begrijpen dat men het jammer vind dat de standaard kartonnen sleeve er niet bijzit, vind ik zelf op zich ook namelijk. (Heb met SC2 de gewone en de CE :X ) maar die opmerking vind ik dus gewoon dom en maakt dat je overkomt als een verwend kind omdat het lijkt alsof je het nog niet genoeg vind. :)
Tja nu hebben de niet CE bezitters ook niet de CE box van de game DVD. Dus is het toch exclusief, en aangezien er meer normal editions zijn dan CE vind ik het helemaal niet erg. En anders maakt het toch niet uit want je hebt de DVD niet eens nodig :D

I got my WIIINGS! (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bokkie schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:22:
Laten we het er dan maar op houden dat het een verkeerd geuite reactie is op een volkomen begrijpelijke situatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Status van mijn CE order is op de dynabyte site veranderd! Werd tijd ook, krijg grijze haren van dat wachten. Nou die maandag nog doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:29

ResuCigam

BOFH

20+ pagina's van mensen die lopen te stressen waar en wanneer ze een key krijgen 8) Ik ben zo blij dat ik wat meer betaald heb en het spel gewoon bij Blizzard gekocht heb.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:02:
20+ pagina's van mensen die lopen te stressen waar en wanneer ze een key krijgen 8) Ik ben zo blij dat ik wat meer betaald heb en het spel gewoon bij Blizzard gekocht heb.
Zelf gewoon de normale editie ge pre-ordered bij een website waar ik tot nu toe altijd een game op de releasedag of de dag ervoor binnen kreeg. Toch weer mooi een tientje bespaard en hij komt lekker door de brievenbus!
Pagina: 1 ... 7 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.