tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
NopeTonnio schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:49:
Je bent niet verplicht een authenticator te gebruiken toch?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Deze Amsterdam winkel is net open.Denniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:37:
hoe kan de CE bij saturn amsterdam nou zo goedkoop zijn,
in utrecht kost die gewoon 88 euro
in ieder geval 1 besteld, als iemand anders hem wil ophalen mag ook,
moet je even een PM sturen dan krijg je de naam waarmee je hem kan halen.
heb namelijk net horen gekregen dat ik niet meer richting utrecht hoef voor me werk
Ander zaaken, deze collectors edition is zo vet, echt kwaliteid all over, die artbook is zo dik. Na zo lang wachten ben ik satisfied en ik heb t spel nog niet eens gespeeld.
Verwijderd
natuurlijk moet ik ook nog eerst probleemloos door de instalatie komen.
Niet verplicht maar wel heel erg handig om te voorkomen dat je straks per ongeluk iets aanklikt waardoor je een trojan binnen krijgt oid en je password word gekeylogged. Vervolgens loggen ze snel in op je account en word je account gestript. Zeker vanwege de real-life AH die er in zit zou ik het zekere voor het onzekere nemen en gewoon op je smartphone de _GRATIS_ Blizzard Mobile Authenticator installeren en activeren.Tonnio schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:49:
Je bent niet verplicht een authenticator te gebruiken toch?
Zolang je op dezelfde machine op dezelfde lokatie inlogd hoef je maar eens per zoveel dagen de extra key in te voeren.
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Heb je hier nog iets over gehoord? Ik probeer ze te bereiken maar het lukt me niet. Mijn verzending stond 3 weken geleden al op "Verzonden"Sleepkever schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:26:
[...]
Heb m ook besteld via billgames. Heb net mijn post gehad en diablo3 zat er niet tussen, baal hier wel enorm van eigenlijk, vooral omdat ze zeiden zat ze hem op release datum zouden leveren...
Dat is wel erg duur voor de normale editie.Dizzy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:54:
Bij de MediaMarkt in Almere issie 79,-
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Voor het spel heb ik hem volgens mij niet nodig. Alleen op de battle.net site. Ik heb ook zo'n authenticator voor Knight of the Old Republic. Voor de rest een leuk hebbedingetjeredfoxert schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:37:
[...]
Sowieso kan je die authenticator met de recovery code op al je devices installeren, Android en iPhone crossplatform. Dan heb je altijd wel een device waar hij op werkt
daar heb ik hem zojuist opgehaald
[ Voor 50% gewijzigd door Dizzy op 15-05-2012 12:55 ]
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Normaal is de pakketdienst hier altijd tussen 10.00u en 11.00u
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Voor het spel ook, ik moest gisten mn auth code invoeren voordat ik uberhaubt nog tot aan de login servers kon komen. WoW idem.falconxp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Voor het spel heb ik hem volgens mij niet nodig. Alleen op de battle.net site. Ik heb ook zo'n authenticator voor Knight of the Old Republic. Voor de rest een leuk hebbedingetje
Ik heb ze net een mailtje gestuurd, hoop eigenlijk dat ze daar wel op antwoorden. Maar ik heb inderdaad ook nog niets gehoord. Beetje vreemd voor eens shop die in de shop reviews zelfs de shop aanprijzen voor zijn communicatie...finsdefis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:54:
[...]
Heb je hier nog iets over gehoord? Ik probeer ze te bereiken maar het lukt me niet. Mijn verzending stond 3 weken geleden al op "Verzonden"Dus geen idee wat dat nu betekent.
Dacht ik eerst ook, ik kreeg de melding dat er niet genoeg ruimte was op mijn schijf. Staat bovenaan in één van de eerste menu's bij de installatieKunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:41:
CE van Bol.com is hier ook binnen, nu aan het installeren, vaag dat ik niet kon aangeven naar welke schijf ik hem wilde installeren.
Ik hoop toch zo dat die vanmiddag binnenkomt.
Anders swing ik nog een winkel binnen en verpats ik de bestelling
die nemen alle pakketjes altijd voor me aan, echt top.
vanmiddag dus knallen met de CE!
Ok, nog niet geprobeert. Ben bijna klaar met de client download.redfoxert schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:56:
[...]
Voor het spel ook, ik moest gisten mn auth code invoeren voordat ik uberhaubt nog tot aan de login servers kon komen. WoW idem.
Rupsen, Rapsen.
Ik wil hem eigenlijk best gaan halen maar niet voor 59,95.
€33 bij Saturn A'dam.Mektheb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:58:
Is er ergens een D3 te koop voor een schappelijk bedrag ?.
ligt er aan waar je woont...
saturn amsterdam heeft hem voor 33 euro misschien dat ik hem ook ga halen hoewel ik nog niet van plan was om te gaan spelen door niet teveel tijd maar 33 euro is niet verkeerdMektheb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:58:
Op internet? Key kopen en spelen?Mektheb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:58:
Net opgepikt bij plaatselijke filiaal.
Voor 33 euro zou ik hem wel willen hebben, is er niemand die hem kan halen ?
Er zijn toch wel meer gameshops in de buurt? Die zou je even kunnen bellen bijvoorbeeld.Mektheb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:00:
Ja ik woon dus in Vdaal en hier kost hij 55euro bij de Mediamarkt ( EDE ).
Voor 33 euro zou ik hem wel willen hebben, is er niemand die hem kan halen ?
Kom ik nog op zo'n 50 euro, terwijl ze met box gewoon voor 33 te koop zijn ergens.
Intertoys 59,95Rezje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:01:
[...]
Er zijn toch wel meer gameshops in de buurt? Die zou je even kunnen bellen bijvoorbeeld.
Bartsmit 49,95
Dixons 59,95
Wij hebben geen gamestore verder hier, en ook geen saturn
[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 15-05-2012 13:02 ]
Zou een beetje balen zijn als ze mijn D3 niet vandaag kunnen leveren.
Zoals gezegt bij saturn Centraal station amsterdam ligt ie voor 33 euro.Mektheb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:58:
Verwijderd
Al gelezen alleen is een treinreis van anderhalf uur duurder als hem dan bestellen op internetMaxio098ui schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:03:
[...]
Zoals gezegt bij saturn Centraal station amsterdam ligt ie voor 33 euro.
Vooral doorgaan.Bron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:03:
lvl 31 en act 3 done, slapen of doorgaan.....
Evil never sleeps! dus ehm,.. doorgaan?Bron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:03:
lvl 31 en act 3 done, slapen of doorgaan.....
idd, tot je erbij neervalt, dan haal je de hall of fame :-)
je laat toch geen koreaan met die eer lopen ;-)
Ach, heeft blizzard iig nog tijd om de inlog problemen te fixen.redfoxert schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:01:
Onze CE's staan inmiddels in de gangHelaas vanavond een meeting van mn werk dus het zal er weer niet van komen ... /huil
Zelfde probleem hiero, spel binnen maar geen tijd
Dixons/Mycom/Dynabyte 47 euro
Adam MM/Saturn 33 euro
Hoofddorp Saturn 39 euro
MM Cruqius 44 euro
En alle andere winkels allemaal rond de 50-55 euro.
Of koop online ergens (beetje google) heb je vaak je key binnen dag...
en de rest niet zo zanikken op de postbezorgers..
@demarcus Nee...
Graag! ik wacht nog op mn CE : (Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:09:
Heb 2 guest passes voor wie wil
Edit: Lol! terwijl ik t poste ging de bel,... toch nog optijd via bol.com
[ Voor 18% gewijzigd door Denox op 15-05-2012 13:12 ]
graagVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:09:
Ik heb een guest pass oid (ik denk omdat ik in de open beta heb gezeten ?)de.marcus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:09:
vraagjeals ik een guest pass invoer, kan ik dan straks (als mijn CE binnen is) verder waar ik gebleven ben?
En er staat nu continu zo'n dingetje van upgrade je account naar de full versie hier.
DUs ja moet kunnen.....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Me pleaseVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:09:
Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses,you can sitll raed it
edit 55€ bij game mania (BE)
[ Voor 14% gewijzigd door BitchCrew op 15-05-2012 13:15 ]
Dat zou me heel erg logisch lijken. Maar ik heb net ook posts gelezen op battle.net forums dat iemand dat gedaan had, wel z'n level behoude, maar terug werd gegooid naar het begin van act I. Het is dus nog maar even de vraag of dat echt werkt.de.marcus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:09:
vraagjeals ik een guest pass invoer, kan ik dan straks (als mijn CE binnen is) verder waar ik gebleven ben?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
inmiddels fix daarvoor gevonden. als je voor je op start klikt eerst een nieuwe quest kiest ga je verder vlak VOOR de skeleton king. dus niet heel veel verlies danSleepkever schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Dat zou me heel erg logisch lijken. Maar ik heb net ook posts gelezen op battle.net forums dat iemand dat gedaan had, wel z'n level behoude, maar terug werd gegooid naar het begin van act I. Het is dus nog maar even de vraag of dat echt werkt.
Ik weet dat de vijanden sterker worden maar kheb nog nergens gelezen ofdat de items ook sterker worden...
Verwijderd
Denox geef je guest pass dan door aan iemand van hier, ik heb hem je al gestuurd namelijkDenox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:10:
[...]
Graag! ik wacht nog op mn CE : (
Edit: Lol! terwijl ik t poste ging de bel,... toch nog optijd via bol.com
de CE (die is van mijzelf) is onderweg. Erg nu zit ik dus te wachten terwijl ik 2 spellen hier
heb liggen hahahaha
die van mij staat als verzonden krijg vanmorgen rond 10:00 een email van ze.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:03:
mijn billgames bestelling staat ook nog op 'bezig met verwerken'normaal is de pakketpost altijd tussen 11-12 bij mij en er nog niks binnen
JE kunt toch gewoon kiezen met welke q je begint na SKRuudvanelk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:13:
[...]
inmiddels fix daarvoor gevonden. als je voor je op start klikt eerst een nieuwe quest kiest ga je verder vlak VOOR de skeleton king. dus niet heel veel verlies dan
Tenminste zo was het in de beta, als je niks koos begon je aan a1
Ah dat zeg je eigenlijk ook. al vind ik fix een groot woord
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 15-05-2012 13:16 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Heb op dit moment geen geld voor de volle game...(verhuizing)
Kijk, dat is dan wel weer handig om te weten aangezien ik misschien in hetzelfde bootje beland als billgames niet opschiet >.<Ruudvanelk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:13:
[...]
inmiddels fix daarvoor gevonden. als je voor je op start klikt eerst een nieuwe quest kiest ga je verder vlak VOOR de skeleton king. dus niet heel veel verlies dan
Hier een ander idee voor je print de folder uit van saturn (kan je vinden op de site.) Ga naar de dichtbijzijnde Media Markt en rock gewoon die laagste prijs garantie.Mektheb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:03:
[...]
Al gelezen alleen is een treinreis van anderhalf uur duurder als hem dan bestellen op internet
Tuurlijk : )Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:14:
[...]
Denox geef je guest pass dan door aan iemand van hier, ik heb hem je al gestuurd namelijk
Dat is inderdaad een goeieMaxio098ui schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:17:
[...]
Hier een ander idee voor je print de folder uit van saturn (kan je vinden op de site.) Ga naar de dichtbijzijnde Media Markt en rock gewoon die laagste prijs garantie.
Helaas geld die laagste prijs garantie voor winkels binnen een bepaald aantal KM. Het is het proberen waard idd, maar ik denk dat ze daar niet in zullen trappen.Maxio098ui schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:17:
[...]
Hier een ander idee voor je print de folder uit van saturn (kan je vinden op de site.) Ga naar de dichtbijzijnde Media Markt en rock gewoon die laagste prijs garantie.
Nee, dat blijft hetzelfde. Er dropt alleen wel 4x zoveel loot als je met 4 personen speelt, dus de kans op iets goeds is wel groter.Colorman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:13:
Heeft iemand enig idee of de items sterker worden als je met meerdere mensen speelt?
Ik weet dat de vijanden sterker worden maar kheb nog nergens gelezen ofdat de items ook sterker worden...
Dus ik heb er 3 liggen voor de liefhebber...
Hier alvast 2 :
XY24T8 - JJDD - 8ETTEP - XXRP - KB69RV
KE4WKG - PMHJ - YK4VJY - MW7C - 7TGKTD
Post even welke je gebruikt voor anderen
Deze heb ik zojuist gebruikt, mijn dank is groot:)de.marcus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
ik heb nog 4 guest passes. ik wacht geduldig op mijn CE, misschien dat ik toch maar 1 guest pass gebruik.
Hier alvast 2 :
Ja de twee guest passes voor diablo. ik heb 2 van die WOW en 2 D3 passes die zaten bij elkaar in me CE. btw als iemand die nodig heeft pm me maarMelkaz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:12:
Hoe werken die guest passes? Uurtje geleden thuis de CE opengemaakt en daar zitten alleen passes in voor WoW accounts. Ben inmiddels weer op het werk, heb ik iets gemist?
[ Voor 3% gewijzigd door Maxio098ui op 15-05-2012 13:21 ]
Aardig van je! Kan hem zelf niet gebruiken, zit op het werk nude.marcus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
ik heb nog 4 guest passes. ik wacht geduldig op mijn CE, misschien dat ik toch maar 1 guest pass gebruik.
Hier alvast 2 :
Miss iets foto shoppen (A)Sleepkever schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
[...]
Helaas geld die laagste prijs garantie voor winkels binnen een bepaald aantal KM. Het is het proberen waard idd, maar ik denk dat ze daar niet in zullen trappen.
Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses,you can sitll raed it
Actuele voorraad (20 min geleden) The Wall Saturn: 1 CE in de schappen, en eentje die op zij is gelegd voor mij, die weer terug kan in de schappen. (prijs 88€) Reguliere versie: stuk of 15 (prijs €44)Denniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:52:
[...]
maakt niet uit, ik ga 2 uur weg uit me werk![]()
dus post het maar en dan zie ik het wel
Degene die spel voor mij opzij gelegd had was onvindbaar dus kreeg ik het andere exemplaar uit de schappen mee.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Ahn niet zoals borderlands dan, maar idd je hebt meer kans op itemsBosmonster schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
[...]
Nee, dat blijft hetzelfde. Er dropt alleen wel 4x zoveel loot als je met 4 personen speelt, dus de kans op iets goeds is wel groter.
ik stuur mijn laatste met pmnvkxtrm schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:20:
Iemand hier nog een Pass voor mij? nick_vankampen3@hotmail.com
Damn, net te laatde.marcus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
Hier alvast 2 :
Als je er nog 1tje hebt zou ik er erg blij mee zijn!
PM staat ingeschakeld
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Haha elke keer dat ik iets bestel en weet dat ie die dag komt. Elke diesel motor die ik hoor jongen meteen bij de raam als een hond wachtend op zijn baasje.Groentenman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:20:
Argh, elke keer wanneer ik een auto voorbij hoor komen zit ik weer krampachtig uit het raam te kijken of het de bezorger van de TNT is... Helaas is die nog steeds niets langsgekomen..
voor mij ligt er een bij de mediabalie,rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:20:
[...]
Actuele voorraad (20 min geleden) The Wall Saturn: 1 CE in de schappen, en eentje die op zij is gelegd voor mij, die weer terug kan in de schappen. (prijs 88€) Reguliere versie: stuk of 15 (prijs €44)
Degene die spel voor mij opzij gelegd had was onvindbaar dus kreeg ik het andere exemplaar uit de schappen mee.
PM me even als je hem wilt halen, dan krijg je de naam door die er bij hoort
Dixons had mijn tweede bestelling geanuleerd, maar wordt net gebeld dat hij binnen is.
Ik zou er graag een hebbende.marcus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
Hier alvast 2 :
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Op battle.net staat wel
maar als ik met een full edition iemand uitnodig die een starter edition heeft gaat dat dan wel?Matchmaking available only with other Starter Edition players
Via helpdesk werd er gezegt dat het 72 uur kon duren. Ik heb gelijk een refund gevraagt en gekregen, even naar de bart smit en ik kreeg hem daar voor 46 euro ipv 59.95 voor de digitale versie.
Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik vind de monk wel okee maar merk inderdaad ook wat jij gemerkt hebtRedHat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:27:
Ik heb gekozen voor de monk, ben in act 2, maar vind de monk toch niet zo geweldig spelen eerlijk gezegd. In Act 2 ook al een keer dood gegaan.
spoiler:Die heal-ding heb je echt nodig, althans ik. Zonder die skill had ik al 10x dood geweest
Danku zeer!
Dit is heel goed om te horen, er is toch nog een beetje hoopfinsdefis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:25:
Voor degenen die met billgames besteld hebben: ik heb zojuist gehoord dat ze gister verzonden zijn. Degenen die met Paypal betaald hebben kunnen wellicht zien dat 'ie nog niet verwerkt is, dit is een foutje in het systeem gebleken. Maargoed, de bal ligt nu dus bij PostNL..
Heeft er iemand nog een guest pass op overschot?
Verwijderd
Mycom heeft mijn bestelling ook geannuleerd. Na telefonisch navraag te hebben gedaan bleek dit door een winkelmedewerker te zijn gedaan. Waarschijnlijk een foutje en ze bellen vandaag terug met meer informatie.
Verwijderd
dat is heel fijn om te horenfinsdefis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:25:
Voor degenen die met billgames besteld hebben: ik heb zojuist gehoord dat ze gister verzonden zijn. Degenen die met Paypal betaald hebben kunnen wellicht zien dat 'ie nog niet verwerkt is, dit is een foutje in het systeem gebleken. Maargoed, de bal ligt nu dus bij PostNL..
aanklagen die hap!Luit schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:30:
Het zit me niet mee om een CE te bemachtigen. Wehkamp annuleert mijn bestelling (begin november geplaatst) zonder bericht (na telefonisch contact van mijn kant bleek dat ze er te weinig binnen hadden gekregen).
Mycom heeft mijn bestelling ook geannuleerd. Na telefonisch navraag te hebben gedaan bleek dit door een winkelmedewerker te zijn gedaan. Waarschijnlijk een foutje en ze bellen vandaag terug met meer informatie.
PSN ID: Beest41
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.