ik ben op goed geluk maar naar de mediamarkt hier in hengelo gegaan voor een CE ze hadden er nog 3 liggen voor 88€ dus daar maar meegenomen nu ga ik beginnen met downloaden.
Ah nvm ook maar.
[ Voor 84% gewijzigd door The Chosen One op 15-05-2012 11:24 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Heb al zit googlen maar kan het niet echt vinden..kan ik met mijn battleaccount zowel op mn pc als macbook spelen zodat ik tussendoor kan switchen en wel mn progress kan behouden?
Bezorging tussen 8:30 en 20:30, goh wat fijn, laat me raden, hij wordt bezorgd tussen 12 en 3, want dan ben ik weg
ja... alles wordt "ïn the cloud"opgeslagen en niet lokaaldjerror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
Heb al zit googlen maar kan het niet echt vinden..kan ik met mijn battleaccount zowel op mn pc als macbook spelen zodat ik tussendoor kan switchen en wel mn progress kan behouden?
Yep.djerror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
ik kan alleen nergerns de game Downloaden bij mijn battle net staat er purache diablo 3 meer niet..Sagaris schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:23:
Guys, je kunt zonder guest pass of key gewoon spelen. Als je een Battle.net account hebt gewoon inloggen en je kunt tot de Skeleton King spelen. Heb ik net ook gedaan, SK is nu dood en ik stap nu op de fiets naar de lokale game shop.
Als iemand nog een starter key over heeft.. ...
Ik dacht dat ik goed was voorbereid
Digitale key werd niet geleverd (cjs-cdkey) om 00:00 Dus om 1:00 maar gaan slapen
Vanochtend vroeg op om een CE van Mycom op te halen blijkt ook nog spoorloos op een pallet ergens in de wereld zich te bevinden )
Nog even over gedacht om bij MM eentje te halen, maar ze hadden geen CE. Alllen de standaard versie voor 49 euro (Groningen)
En daar zit je dan..op je vrije dag .....te wachten op betere tijden...
Ik dacht dat ik goed was voorbereid
Digitale key werd niet geleverd (cjs-cdkey) om 00:00 Dus om 1:00 maar gaan slapen
Vanochtend vroeg op om een CE van Mycom op te halen blijkt ook nog spoorloos op een pallet ergens in de wereld zich te bevinden )
Nog even over gedacht om bij MM eentje te halen, maar ze hadden geen CE. Alllen de standaard versie voor 49 euro (Groningen)
En daar zit je dan..op je vrije dag .....te wachten op betere tijden...
Kon net wel inloggen op macbook en nu niet op pc...djerror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op mijn account stond de starter edition vermeld. Afgelopen zondag heb ik de client gedownload, en maandag heb ik de executable nog eens gedownload nadat mijn installer een foutmelding gaf. Na alle data gecontroleerd te hebben [ik had niet het idee dat er nog iets gedownload werd] installeerde hij prima. Ik heb geen code hoeven invoeren, waarschijnlijk omdat ik in de gesloten beta zat. Het lijkt me dus dat je niet zomaar zonder code de Starter edition kunt spelen, alleen als je account geflagged is [door bijv beta, misschien ook nog andere redenen] kun je mijns inziens zonder code in de starter edition.
contact gehad met post nl, mn bezorging van bol.com stond voor morgen op de site. Deze info is onwaar! de bestellingen komen gewoon vandaag binnen!
Dat is goed om te horen!Vriezer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:30:
contact gehad met post nl, mn bezorging van bol.com stond voor morgen op de site. Deze info is onwaar! de bestellingen komen gewoon vandaag binnen!
NU snap ik er helemaal niets meer van, volgens de battle.net site heb ik wel een active starter edition maar kan niet inloggen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb ook de Closed Beta gespeeld, maar ik heb geen Starter Edition staan in mijn account. Kan dat komen omdat ik hem via Tweakers heb gehad en niet via Battle.net?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
log je wel in met je email en niet je battletag?hmr schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
NU snap ik er helemaal niets meer van, volgens de battle.net site heb ik wel een active starter edition maar kan niet inloggen..
Misschien even je regio veranderen naar EU, bij mij stond die automatisch op US.hmr schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
Probeer eens gewoon in te loggen? Bij mij stond er ook geen starter edition, maar kon wel inloggen.Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
Ik heb ook de Closed Beta gespeeld, maar ik heb geen Starter Edition staan in mijn account. Kan dat komen omdat ik hem via Tweakers heb gehad en niet via Battle.net?
heb je beta uninstall gedaan !!! dat is ook van belang..Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
http://eu.media.battle.ne...Diablo-III-Setup-enGB.exeBaazie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:25:
[...]
ik kan alleen nergerns de game Downloaden bij mijn battle net staat er purache diablo 3 meer niet..
Denox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:32:
[...]
Misschien even je regio veranderen naar EU, bij mij stond die automatisch op US.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb hem deleted ja. Ik kijk vanmiddag of ik wel in kan loggen. Zit nu op school namelijk.Raoul.TLS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:32:
[...]
heb je beta uninstall gedaan !!! dat is ook van belang..
Ik had hem ook via tweakers, dus dat kan het verschil niet zijn. Net even gecontroleerd en ik kan nog steeds D3 in.Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
Zo dat is snel gegaan waren dr 30 toen ik er was een uur geleden:oskoozie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
zojuist een CE achter laten leggen bij Saturn A'dam waren er nog 4 (á 66 euro)
Iemand die er één voor mij wil meenemen v/d Saturn
?

Dan wil ik je nog heel erg bedanken, daardoor triggerde het mij om nog ff te bellen.Maxio098ui schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Zo dat is snel gegaan waren dr 30 toen ik er was een uur geleden:o
Ik was van plan de normale vfrsie te kopen omdat ik 80 euro voor de CE te veel vond. maar voor 66 euro kon ik hem niet laten liggen.
Act1 klaar 

spoiler:
The Butcher was best makkelijk, ben dood gegaan omdat ik niet snapte dat je niet op die warme platen kon staan. Maar als je dat weet, zijn klappen dodgen en hakken.
net gebeld met saturn adam.
op = op en je kan niet reserveren, dus pas maar op!
Ja zeiden ze tegen mij ook, maar lees van andere mensen dat ze het voor hun wel gedaan hebben. Tegen wie liegen ze nu?Patvs schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:43:
Maarja ze zijn bijna op blijkbaar dus ik geef het op. Doe het wel met m'n normale.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ik dacht ook even eraan om de 66 euro CE te kopen. Maar toen realiseerde ik me dat ik ingame wings een beetje gay vind op een Barbarian
. Dus toch maar voor de normale versie.
ik snap er niets van, nu download hij weer en staat hij stil op 7,60gb van de 7,60.....
Voor de mensen in Delft:
- Game mania uitverkocht
- Free record shop uitverkocht
Bart smit had ze nog wel liggen en kreeg er ook nog een steelseries diablo 3 muismat bij
- Game mania uitverkocht
- Free record shop uitverkocht
Bart smit had ze nog wel liggen en kreeg er ook nog een steelseries diablo 3 muismat bij
Iedereen......
Mediamarkt Cruqius heeft nog +20 CE! 80 euro
en gewone 44 euro nog een BERG!
Saturn Hoofddorp 39 euro maar je moet snel wezen... er komt vanmiddag nog een BERG aan. en nog een paar CE
Mediamarkt Cruqius heeft nog +20 CE! 80 euro
en gewone 44 euro nog een BERG!
Saturn Hoofddorp 39 euro maar je moet snel wezen... er komt vanmiddag nog een BERG aan. en nog een paar CE
Ik heb zojuist geupgrade vanuit starterkey naar full account maar ben all mn progress kwijt. begin nu weer vooraan terwijl ik net de skeleton king heb verslagen. Heeft iedereen dit gehad?
Dit kan wel een tijdje duren, bij sommige wel een half uur.nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:47:
ik snap er niets van, nu download hij weer en staat hij stil op 7,60gb van de 7,60.....
iemand die weet of saturn the wall nog een CE heeft liggen?
Gisteren gedownload en geïnstalleerd, maar het toch niet in mijn kop gekregen om tot 12 uur op te blijven. Zit nu op het werk en het begint toch te kriebelen, nog 5 uurtjes geduld.
Het probleem is dat ik net met een vriend onze wow accounts weer geactiveerd hebben, dus ik zal keuzes moeten maken. kon hij niet gewoon Diablo kopen
Het probleem is dat ik net met een vriend onze wow accounts weer geactiveerd hebben, dus ik zal keuzes moeten maken. kon hij niet gewoon Diablo kopen
Ik heb vandaag pas m'n battlenet account gemaakt, maar ik krijg het spel niet aan de gang. Lijkt erop dat dus inderdaad alleen mensen die of al langer een account hebben, en/of meegedaan hebben met de beta kunnen spelen. Iemand anders 'nieuw' die het wel lukt zonder key?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Hmm... hopelijk hebben ze dan nog wel genoeg normale versies.... Laat het vanavond wel weten...Patvs schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:43:
Ik ga zo naar de Wall toe om de mijne op te halen. Je kan ze ook even bellen natuurlijk, zal wel een uurtje overheen gaan voordat ik je info kan gevenDenniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:48:
iemand die weet of saturn the wall nog een CE heeft liggen?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Heeft iemand nog een guest pass voor deze arme jongen? Ik zou het graag willen proberen. Bij voorbaat bedankt!
Verwijderd
Mij ieder geval niet, gisteren aangemaakt.rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:49:
Ik heb vandaag pas m'n battlenet account gemaakt, maar ik krijg het spel niet aan de gang. Lijkt erop dat dus inderdaad alleen mensen die of al langer een account hebben, en/of meegedaan hebben met de beta kunnen spelen. Iemand anders 'nieuw' die het wel lukt zonder key?
maakt niet uit, ik ga 2 uur weg uit me werkrockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Ik ga zo naar de Wall toe om de mijne op te halen. Je kan ze ook even bellen natuurlijk, zal wel een uurtje overheen gaan voordat ik je info kan geven
dus post het maar en dan zie ik het wel
Ik krijg (error 12) no diablo III license is set to this account melding.
Blizzard maakt er een flink zooitje van allemaal met deze release....
Region staat op EU? En niet op US of Asia?rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:52:
Ik krijg (error 12) no diablo III license is set to this account melding.
Hoezo? Waar heb je precies last van dan?maniace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 15-05-2012 11:54 ]
Beetje een noobvraag maar kan iemand mij uitleggen hoe het zit met SP/MP en betaling? Als ik Diablo III aanschaf kan ik de SP campaign spelen, moet ik vervolgens net als WoW maandelijks betalen om te kunnen multiplayeren? En hoe zit het met co-op?
Hmm geen idee, waar kan een noob zoals ik dat vinden?
Over een dag of twee nog eens kijken en dan pas oordelen.maniace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
Cititzen of Ladonia
Gratis, alleen het spel kopen kost geldGrimmie187 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
Beetje een noobvraag maar kan iemand mij uitleggen hoe het zit met SP/MP en betaling? Als ik Diablo III aanschaf kan ik de SP campaign spelen, moet ik vervolgens net als WoW maandelijks betalen om te kunnen multiplayeren? En hoe zit het met co-op?
Nee. Geen maandelijkse kosten.Grimmie187 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
Er zijn gewoon een hoop mensen hier die niet kunnen lezenmaniace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Nope SP en MP zitten in dezelfde gameGrimmie187 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je betaalt bij Diablo 3 maar 1 maal, dit is zowel SP/MP. Maar je moet voor beide online zijn.Grimmie187 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
diablo 3 openen en dan optiesrockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:55:
[...]
Geen maandelijkse kostenGrimmie187 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
Als ik me niet vergis, kan je met 4 man CO-OP in een game.
PVP komt nog?
Diablo 3 opstarten en dan in een van de options schermen.rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:55:
[...]
True geef ik helemaal toeCaVeFiSh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:55:
[...]
Er zijn gewoon een hoop mensen hier die niet kunnen lezen
Wat was de googlespreadsheet voor de parties? Die andere was alleen een namenlijst.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Die staat en stond al op "Europe" het language pulldown menu blijft leeg, en op de battlenet webpage waar je je key in moet vullen staat verder geen 'spel' of starters edition of wat dan ook waar ik mee kan rommelen.
Lijkt er dus echt op dat je al enige geschiedenis nodig hebt bij blizzard. (of dus wel een guest pass) (of ik doe iets fout (wat heel goed mogelijk is))
In ieder geval was het intro filmpje wel erg leuk
[ Voor 12% gewijzigd door rockhopper op 15-05-2012 12:01 ]
Heeft er iemand nog een guest pass voor mij over, zou het spel graag uitproberen
Info op TNT site klopt niet.
Volgens TNT wordt hij morgen bezorgd tussen 10:45-21:30 en de "Pakketbezorger is onderweg."
Het laatste klopt. Net afgeleverd door Postnl. Besteld bij bol.com
Volgens TNT wordt hij morgen bezorgd tussen 10:45-21:30 en de "Pakketbezorger is onderweg."
Het laatste klopt. Net afgeleverd door Postnl. Besteld bij bol.com
Ik wil er niet een bedel topic van maken maar ik vraag het toch, iemand die voor mij een quest pass heeft zodat ik Diablo eens kan proberen.
Gelukkig, had de TS al doorgelezen maar daar vond ik niets. Hoorde via-via dat er maandelijks betaald moest worden, schrok me de $^&$
Hoe de mensheid zulke rare ideeën allemaal kan krijgen door WoW snap ik niet.
Saturn Amsterdam gebeld en een laten reserveren (dat doen ze dus wel als je het vriendelijk vraagt)
respectievelijk SE 33,- en CE 66.-
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
installatie lukte al 4 keer niet steeds overnieuw downloaden en toen begon hij eindelijk met installeren maar nu heeft hij weer een error op 42%!
If your installation disc has been ejected, please reinsert it and try again. If not, or if you keep seeing this error, please log in to Battle.net and install Diablo II digitally.
Ik doe het al digitaal ?
If your installation disc has been ejected, please reinsert it and try again. If not, or if you keep seeing this error, please log in to Battle.net and install Diablo II digitally.
Ik doe het al digitaal ?
Ben ik niet mee eens...maniace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:54:
Na 30 min gisternacht zag ik een voor een mensen online komen (via sc2). Dat is nog netjes terwijl in Azie hadden ze geen problemen.
Het is gewoon ff file-vorming bij het inloggen, maar als je ingelogd bent heb je geen problemen meer.
En bovendien het is maar 1-2x gebeurd in de afgelopen 2 jaar bij SC2.
Het is netals in de rij gaan staan bij mediamarkt in rotterdam gister. Je mag wel klagen maar het is normaal.
Juiste installer gebruikt?nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:15:
installatie lukte al 4 keer niet steeds overnieuw downloaden en toen begon hij eindelijk met installeren maar nu heeft hij weer een error op 42%!
Ik doe het al digitaal ?
ja... installeer hem nu op me macbook air... denk niet dat hij daar op gaat draaien maarja
[ Voor 21% gewijzigd door nickdew op 15-05-2012 12:17 ]
Heb hem in februari besteld op de europese site. Levering duurde wel een tijdje.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:37:
Weet iemand of the Battle.Net Authenticator Diablo 3 edition ook in de european store komt.
Hij is vanaf vandaag verkrijgbaar in de amerikanse., maar die verzenden niet naar europa![]()
Kan D3 toch niet authenticaten met een Starcraft exemplaar
(1) Battle.net Authenticator - Diablo Edition - 9,99 €
Shipping Method: UPS GROUND
Item Subtotal: 8,35 € EUR
Estimated Tax: 1,64 € EUR
Shipping & Handling: 0,00 € EUR
Shipping Tax: 0,00 € EUR
Grand Total: 9,99 € EUR

Als er iemand is die een guestpass kan missen/over heeft zou ik die graag willen ontvangen. hartelijk dank
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Mijn order op battle.net staat nog steeds als "queued". Betaling is al wel voltooid. Customer support bellen heeft ook weinig zin aangezien de wachtrij vol is.
Bleh wil nu toch wel graag spelen.
Bleh wil nu toch wel graag spelen.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Het lijkt er toch wel op dat iedereen die hem besteld heeft en hem vandaag niet binnen krijgt 'm morgen wel ontvangt. Alle bedrijven krijgen 'm vandaag binnen en kunnen 'm dus ook uiterlijk vandaag verzenden en dan heb je 'm altijd morgen.
Net persoonlijk gebeld door Gameshop Twente en kan hem vanmiddag ophalen
Net persoonlijk gebeld door Gameshop Twente en kan hem vanmiddag ophalen
Net even langs Saturn (Utrecht, The Wall) geweest om mijn D3 CE op te halen, gisteravond gebeld of ze er nog eentje hadden en of ze die wilde reserveren (dat hadden ze en wilden ze). Very Nice!
Als mensen nog op zoek zijn, even met ze bellen (030-2425400) en vragen of ze er eentje hebben en voor je vast willen houden (D3 CE €88, een stuk goedkoper dan de gasten op marktplaats).
Mijn dank aan de mede tweaker die ons hier gister op wees.
Als mensen nog op zoek zijn, even met ze bellen (030-2425400) en vragen of ze er eentje hebben en voor je vast willen houden (D3 CE €88, een stuk goedkoper dan de gasten op marktplaats).
Mijn dank aan de mede tweaker die ons hier gister op wees.
Hoe duur kost het versturen van zo'n C.E. Is dat die 6,50 gewoon?
Just incase wanneer ik me 2e krijg en ik hem nog hier verkoop.
Just incase wanneer ik me 2e krijg en ik hem nog hier verkoop.
Ik ben in Act II aangekomen !
Ben nu lvl 13 ofzo.
Iemand ook al in Act II aangekomen (of bijna) en die met mij wilt spelen? (Wel gelieve voice)
Ik ben er over 15 minuten
Ben nu lvl 13 ofzo.
Iemand ook al in Act II aangekomen (of bijna) en die met mij wilt spelen? (Wel gelieve voice)
Ik ben er over 15 minuten
En bij Saturn Venlo is de normale editie €54.Bad Brains schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:10:
Saturn Amsterdam gebeld en een laten reserveren (dat doen ze dus wel als je het vriendelijk vraagt)

Heb m ook besteld via billgames. Heb net mijn post gehad en diablo3 zat er niet tussen, baal hier wel enorm van eigenlijk, vooral omdat ze zeiden zat ze hem op release datum zouden leveren...piderman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:55:
[...]
Heb m daar besteld maar is nog niet verzonden... of ze updaten pas heel laat
Waarom geen authenticator op je android/iphone? veel makkelijker dan zo'n rsa token ding iets.falconxp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Heb hem in februari besteld op de europese site. Levering duurde wel een tijdje.
(1) Battle.net Authenticator - Diablo Edition - 9,99 €
Shipping Method: UPS GROUND
Item Subtotal: 8,35 € EUR
Estimated Tax: 1,64 € EUR
Shipping & Handling: 0,00 € EUR
Shipping Tax: 0,00 € EUR
Grand Total: 9,99 € EUR
[afbeelding]
Saturn in Hoofdorp 39 euries. Die van amsterdam is zo'n speciale openings actie, die winkel is daar net open.Sagaris schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:23:
[...]
En bij Saturn Venlo is de normale editie €54.Ik ben maar gauw naar de DynaByte gelopen.
[ Voor 21% gewijzigd door ye-roon op 15-05-2012 12:27 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Juist niet makkelijker.
w00t

Edit: Nu helaas tot 17:15 verder werken en pas vanavond installeren.

Edit: Nu helaas tot 17:15 verder werken en pas vanavond installeren.
[ Voor 45% gewijzigd door OkkE op 15-05-2012 12:35 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Heeft iemand nog een guestpass over? zou je me heel blij mee maken
Waarom niet?The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:26:
Juist niet makkelijker.
ben het met je eens hoor, als je op een laptop speelt moet je dat ding meenemen.
en je mobiel heb je denk ik altijd bij je
Ik heb nog een CE over, bol.com, 92 euro kost prijs, dond / vrijdag op te halen tegen kost prijs, anders gaat hij gewoon retour, iemand?
omgeving tiel
omgeving tiel
[ Voor 28% gewijzigd door DrParanoid op 15-05-2012 12:36 ]
Sowieso kan je die authenticator met de recovery code op al je devices installeren, Android en iPhone crossplatform. Dan heb je altijd wel een device waar hij op werktDenniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:36:
[...]
ben het met je eens hoor, als je op een laptop speelt moet je dat ding meenemen.
en je mobiel heb je denk ik altijd bij je
hoe kan de CE bij saturn amsterdam nou zo goedkoop zijn,
in utrecht kost die gewoon 88 euro
in ieder geval 1 besteld, als iemand anders hem wil ophalen mag ook,
moet je even een PM sturen dan krijg je de naam waarmee je hem kan halen.
heb namelijk net horen gekregen dat ik niet meer richting utrecht hoef voor me werk
heb namelijk net horen gekregen dat ik niet meer richting utrecht hoef voor me werk

[ Voor 56% gewijzigd door Denniz0229 op 15-05-2012 12:39 ]
Openingsaanbieding van de nieuwe flagshipstore.Denniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:37:
Zit blijkbaar een leuke marge op. En waarschijnlijk zien ze gamers die CE's kopen als een doelgroep voor klantenwervingDenniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:37:
CE van Bol.com is hier ook binnen, nu aan het installeren, vaag dat ik niet kon aangeven naar welke schijf ik hem wilde installeren.
Je zult wel over iets heen gekeken hebben, het kan iig wel .KunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:41:
CE van Bol.com is hier ook binnen, nu aan het installeren, vaag dat ik niet kon aangeven naar welke schijf ik hem wilde installeren.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Kan wel, maar staat op een onlogische plaats. Dit had ik ook bij het installeren van de Beta. Bij het installeren van de volledige versie was ik er dus op voorbereidKunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:41:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.