Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
- Pakketbezorger is onderweg.
Heerlijk dagje werken dit,...
[ Voor 5% gewijzigd door Denox op 15-05-2012 10:30 ]
Don't dream your life, live your dreams!
Have faith, het is nog steeds 's morgens.MrRobers schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:32:
Meh,. Nog steeds geen mail van 12game.com over mijn CE. Bedoeling was dat je smorgens op de dag van aflevering een mail zou krijgen.
09:00 - 12:00
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL
Aan de andere kant niet zo heel erg kan op ze vroegst pas donderdag spelen
Hmmz storm in een glas water want:Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
Status zending: Pakketbezorger is onderweg.
Vreemd dat het zo veranderd terwijl er toch echt 16-5 staat. (komt zeker op de fiets...)
direct gereserveert, ga er zo heen.
ook nog 20 euro cheaper dan frs, en 10 cheaper dan bol
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Als je hem nog niet binnen heb, ga dan niet hier janken, maar probeer het desbetreffende bedrijf te bellen of mailen met de vraag wanneer je hem binnenkrijgt.
Wat ook een optie is: GET A LIFE. Maar ga niet ons 'verblijden' met je 'boodschap' dat die nog niet verzonden is.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Moet dit nog gereleased worden of hoe?
Dit zou een aantal dagen na de release geopend worden, dus nog even geduld hiermee. Hier kun je de looks bekijken.frye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:35:
Ik had ergens gelezen dat je je character online kan bekijken. Helaas vindt ik hier niets van op diablo3.com.
Moet dit nog gereleased worden of hoe?
Ehm dit is het kroegen topic, hier word gejubeld en gejammerd, net als dat iedereen zat te miepen dat de servers down waren, of dat ze hun key net voor middernacht ontvingen.Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:35:
Beste iedereen die een CE besteld heeft,
Als je hem nog niet binnen heb, ga dan niet hier janken, maar probeer het desbetreffende bedrijf te bellen of mailen met de vraag wanneer je hem binnenkrijgt.
Wat ook een optie is: GET A LIFE. Maar ga niet ons 'verblijden' met je 'boodschap' dat die nog niet verzonden is.
Hoort er allemaal bij....
Track & Trace zegt:
vandaag
12:45 - 15:15
13:30 - 21:30
Maar 100x op een dag melden dat je CE niet verzonden is, heeft geen meerwaarde voor dit topic.Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:37:
[...]
Ehm dit is het kroegen topic, hier word gejubeld en gejammerd, net als dat iedereen zat te miepen dat de servers down waren, of dat ze hun key net voor middernacht ontvingen.
Er moet meer worden gejubeld en gejammerdBulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:37:
[...]
Ehm dit is het kroegen topic, hier word gejubeld en gejammerd, net als dat iedereen zat te miepen dat de servers down waren, of dat ze hun key net voor middernacht ontvingen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
True, maar daarom is dit topic gemaakt om al dit zinloos geblaat uit het D3 topic te houden.Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:38:
[...]
Maar 100x op een dag melden dat je CE niet verzonden is, heeft geen meerwaarde voor dit topic.
Gelukkig heb ik op het werk vandaag aardig wat onder handen, dan is het lekker snel half 6
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit hele topic heeft geen meerwaarde. Daarom is het een kroegtopic.Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:38:
[...]
Maar 100x op een dag melden dat je CE niet verzonden is, heeft geen meerwaarde voor dit topic.
Verwijderd
Volgens hun hebben ze van de leverancier niets gekregen - zowel de winkels als de online webshop hebben niets. Ze kunnen niet vertellen wanneer het wel geleverd kan worden.
Gisteren had ik ze aan de telefoon en toen werd mij gegarandeerd dat ze vandaag verzonden zouden worden omdat ze in het magazijn lagen. Nu hebben ze ineens niets gekregen van de leverancier.
Zwaar klote dit.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 10:41 ]
Het kan nog erger hoor.Tonnio schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:38:
Mijn tijden van bezorging zijn wat minder relax:
13:30 - 21:30
vandaag
11:00 - 21:30
Dat zijn toch geen schattingen meer
Verwijderd
Ga daarnet naar de winkel en hij ligt er voor 40euro ?
Er is toch maar 1 versie eh?
Edit: hij is zelfs maar €66,66, max goedkoop!
[ Voor 8% gewijzigd door Cipri op 15-05-2012 10:56 . Reden: prijs erbij ]
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
YouTube: Diablo 3: Black Soul Stone Trailer
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Als je een battlenet account hebt, heb je die guest pass niet nodig. Ik kon ook gewoon gamen deze morgend in act 1 zonder dat ik het spel al geactiveerd heb op mijn b.net acc.SilencerNL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:32:
Iemand met een CE die nog een guestpass kan missen? * SilencerNL zal u erg dankbaar zijn
Gewoon downloaden, installeren en je kan aanmelden met je e-mail & pasw
Ik heb het spel ondertussen liggen met een grote poster erbij
Bye bye social life...
[ Voor 10% gewijzigd door Rinzler op 15-05-2012 10:45 ]
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Verwijderd
Heb gisteren ff een Battlenet account aangemaakt maar zie geen dl link.
Heb nu free want als je 1 day shipping wilt (en het zal waarschijnlijk weer uit Amsterdam komen) moet je 20-25 pond betalen...

Nog ~2 uur voor me BS C.E.
[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 15-05-2012 10:43 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Magic schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:40:
Iedereen die reden heeft om te jubelen is nu aan het spelen
Gelukkig heb ik op het werk vandaag aardig wat onder handen, dan is het lekker snel half 6
Dit is onzin. Je krijgt eenvoudigweg de melding dat er geen Diablo III licentie aan het account zit (een error 12).Rinzler schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Als je een battlenet account hebt, heb je die quest pass niet nodig. Ik kon ook gewoon gamen deze morgend in act 1 zonder dat ik het spel al geactiveerd heb op mijn b.net acc.
Tuurlijk wel,Slamdance schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Het kan nog erger hoor.
vandaag
"Dat zijn onze werktijden, verwacht ons maar ergens"
Klopt, nouja je hebt de collectors edition,.. die heeft een aantal extra's. Maar die kom je waarschijnlijk niet tegen voor 60 of 40 eu,-Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:
Hmm. Ik zag gisteren dat ik diablo 3 online kon kopen voor 60 euro.
Ga daarnet naar de winkel en hij ligt er voor 40euro ?
Er is toch maar 1 versie eh?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zal ik dan maar zeggen dat ik tevreden ben over de muziek die afspeelt tijdens het installeren? Die is echt awesome, acoustische versie van oude diablo2 act1 muziek, en echt goede kwaliteit!Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:43:
[...]
ja dat is meestal het geval met internet en forums. Iedereen die tevreden is heeft niets te melden totdat er problemen zijn. Daarom staan meeste productreviews vol met klachten en af en toe een fanboy ophemel verhaal (kieskeurig etc.)
Ik probeer het net. Ik kom bij het character creation scherm... Kan dus waarschijnlijk gewoon tot de skeleton king.Sgreehder schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:44:
[...]
Dit is onzin. Je krijgt eenvoudigweg de melding dat er geen Diablo III licentie aan het account zit (een error 12).
edit: Ik kan gewoon spelen. Staat wel rechtboven in het menu upgrade dus zit gewoon in de starter edition zonder key. Thanks Rinzler voor de tip!
[ Voor 17% gewijzigd door Baardmeester op 15-05-2012 10:47 ]
Er staat netjes als je over het vraagtekentje hovered dat ze continue het tijdvak verkleinenSlamdance schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Het kan nog erger hoor.
vandaag
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Daar kwam ik dus pas achter toen ik 'em al geinstalleerd hadGoron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:44:
[...]
Zal ik dan maar zeggen dat ik tevreden ben over de muziek die afspeelt tijdens het installeren? Die is echt awesome, acoustische versie van oude diablo2 act1 muziek, en echt goede kwaliteit!
https://niels.nu
Verwijderd
Is er nog iemand die een extra CE heeft die ik kan overkopen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 10:48 ]
Riant! Ik kijk er ook naar uitBrummetje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:13:
Zojuist van het thuis front te horen gekregen dat m`n Diablo 3 van de PU actie is binnen gekomen via de brievenbus
Vanavond dus lekker knallen (hakken).
ik hoop het!Baardmeester schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:45:
[...]
Ik probeer het net. Ik kom bij het character creation scherm... Kan dus waarschijnlijk gewoon tot de skeleton king.
edit: Ik kan gewoon spelen. Staat wel rechtboven in het menu upgrade dus zit gewoon in de starter edition zonder key. Thanks Rinzler voor de tip!
*edit: kon net idd gewoon inloggen op mijn laptop.. maar nu op mijn pc krijg ik error 12..
[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 15-05-2012 11:12 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bol.com heeft er nog.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:47:
Freerecordshop heeft maar 20 exemplaren gekregen en is nu bezig aan iedereen die belt het geld terug te geven.
Is er nog iemand die een extra CE heeft die ik kan overkopen?
http://www.bol.com/nl/p/d...edition/1004004011810436/
Ik heb het daarnet nog samen met een kamaraad die op zijn levering wacht samen in party gezeten. Toen was ik ook nog niet in het bezit van het spel.Sgreehder schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:44:
[...]
Dit is onzin. Je krijgt eenvoudigweg de melding dat er geen Diablo III licentie aan het account zit (een error 12).
Dus nee, het is geen onzin. Harde realiteit zonder foutmelding.
[ Voor 4% gewijzigd door Rinzler op 15-05-2012 10:51 ]
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Verwijderd
Verwijderd
Fantastisch! Ik heb hem meteen besteld.swipe schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Bol.com heeft er nog.
http://www.bol.com/nl/p/d...edition/1004004011810436/
Daar ongeveer: http://www.facebook.com/Diablo/posts/10150808870071641frye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:49:
Iemand al wat info hoe het in America is gegaan met de release?
Is dit gebaseerd op eigen ervaring vandaag, newsflash info zeg maar, of quote je nou gewoon de info die ze al een tijdje 'gemeld' hebben? Er zijn namelijk een aantal onder ons die vandaag gewoon zonder key / pass kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:49:
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
http://i46.tinypic.com/2ni1uvb.jpg
Dat is dus alleen als je heel toevallig van Blizzard een starter hebt gehadRinzler schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Als je een battlenet account hebt, heb je die guest pass niet nodig. Ik kon ook gewoon gamen deze morgend in act 1 zonder dat ik het spel al geactiveerd heb op mijn b.net acc.
Ik heb het spel ondertussen liggen met een grote poster erbij
Bye bye social life...
inkoop prijsDNi-Cow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:51:
Bij de saturn in nieuwegein hebben ze een fout gemaakt met de prijs van D3. Net gehaald voor 30 euro, ze hadden er alleen niet zoveel meer.
http://i46.tinypic.com/2ni1uvb.jpg
Dit heb ik ook staan. Helaas ben ik niet thuis, dus als ze hem niet bij de buren droppen wordt het sowieso pas morgen, maar ach, geduld is een schone zaak.Crowbar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:22:
[...]
Wat staat er op jouw track en trace site? Bij mij staat in de dikke regel dat de bestelling morgen (woensdag 16/05) eind van de middag geleverd wordt. Als ik bij 'toon meer informatie' kijk, zie ik dat de chauffeur al onderweg is...
Dagje meer of minder maakt over een paar weekjes toch niet meer uit.
Ik zit nu ook te spelen in de starter edition dankzij jou tipRinzler schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Ik heb het daarnet nog samen met een kamaraad die op zijn levering wacht samen in party gezeten. Toen was ik ook nog niet in het bezit van het spel.
Dus nee, het is geen onzin. Harde realiteit zonder foutmelding.
Ja dit zijn volgens mij alleen de mensen die ook beta acces hadden.rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:51:
Is dit gebaseerd op eigen ervaring vandaag, newsflash info zeg maar, of quote je nou gewoon de info die ze al een tijdje 'gemeld' hebben? Er zijn namelijk een aantal onder ons die vandaag gewoon zonder key / pass kunnen spelen.
Very nize
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Klinkt niet alsof je het zelf geprobeerd hebt. Ik ben zelf nog met install bezig, maar ik ga zo maar eens naar de Saturn m'n CE ophalen. Het duurde wat langer met het downloaden en installen dan gehoopt (nu pas op 80%), dus ik kan het niet zelf testen en straks heb ik gewoon een echte key.MrRobers schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:54:
[...]
Ja dit zijn volgens mij alleen de mensen die ook beta acces hadden.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
die G15 heb ik ook
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Idd ik ben ingame, en heb het game niet eensNL-RaVeR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:52:
Indien je al een battle.net account hebt en je stelt je region in op europe, dan kun je gewoon spelen (tot level 13!). Voor diegene die nog wachten op hun key/game
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
lol ik ook
zucht nog de hele dag werken
en dan eindelijk de 15 mei ervaring
halleluja
ik wil dat de komende zoveel uur voorbij vliegen dan kan ik me 5 dagen uitleven
Battle.net.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:07:
Dl link voor starter edition?
Officiele website diablo III Kom op mensen, een beetje eigen zoekwerk kan toch wel?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:07:
Dl link voor starter edition?
Goed bezig... Deze knul moet morgen ook nog werken helaasVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:07:
[...]
en dan eindelijk de 15 mei ervaring
halleluja
ik wil dat de komende zoveel uur voorbij vliegen dan kan ik me 5 dagen uitleven

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Reken daar maar niet op, dat gaat rap als ze weten dat het daar 30 euro kost.namarae schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:08:
Ik hoop dat de Saturn in Nieuwegein vanavond nog een exemplaar heeft. Ik kan niet eerder dan 18.30 bij de winkel zijn...
Ook geen tijd om te bellen, zodat ze een exemplaar achter kunnen houden?namarae schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:08:
Ik hoop dat de Saturn in Nieuwegein vanavond nog een exemplaar heeft. Ik kan niet eerder dan 18.30 bij de winkel zijn...
Geduld, dat kan wel even duren.rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:10:
Bij mij blijft de installer op 100% hangen, vraag me af of ik op cancel moet drukken of nog even geduld moet hebben.....
Hmmm zou fijn zijn als ik wist hoe lang 'wel even' duurt. Zit inmiddels al op zo'n 10 minuten.
veel langerrockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:11:
[...]
Hmmm zou fijn zijn als ik wist hoe lang 'wel even' duurt. Zit inmiddels al op zo'n 10 minuten.
dat is dan pas net echt 1 minuut? want hij doet het niet meer hier en net nog welVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:49:
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
(44 euro trouwens)
Verwijderd
Of je kan de URL linken, als ik het gevonden had zou ik 't toch niet vragen of wel?rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:08:
[...]
Officiele website diablo III Kom op mensen, een beetje eigen zoekwerk kan toch wel?
Heb geen Blizzard game op mijn account, hou zo ie zo niet van dat soort spellen.
Als ik inlog op mijn Battlenet account is er geen dl link voor D3.
Op diablo3.com zie ik alleen de full installer.
*juich* nou ja het is nu droog, dus ik ga maar eens naar de Saturn toe (the Wall) ben benieuwd of ik daar €88 of ook inkoop prijs krijg voor de CE. Die berichten over Nieuwegein zetten me aan het denken om misschien toch daar heen te gaan lol.
Bedankt voor de feedback, ik zal straks even verifyen of ik er in kom zonder key. Daarna maar meteen de CE registreren.
Heb ik nu ook recht om een vriend de gratis starter edition key te geven? Kan het namelijk nergens vinden op battle.net
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Blijkbaar wel kan geen Client Downloaden Starter of wat dan ook.
zelfs gezocht en US.battle.net geeft aan wat je moet doen voor starter maar de Client is niet te downloaden....
Bij saturn Amsterdam centraal is ie standaard 33 euro wegens de net geopende winkel en CE is 66 euro n ze hebben nog een goed aantal van beiden.Neoseer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:10:
[...]
Reken daar maar niet op, dat gaat rap als ze weten dat het daar 30 euro kost.
Nee. Alleen wanneer je de boxed (retail) versie gekocht hebt.frye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:15:
Ik heb de digitale versie (standaard edition) via battle.net gepre-ordered.
Heb ik nu ook recht om een vriend de gratis starter edition key te geven? Kan het namelijk nergens vinden op battle.net
Die krijg je helaas niet bij een digitale kopie.frye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:15:
Ik heb de digitale versie (standaard edition) via battle.net gepre-ordered.
Verwijderd
Misschien heb ik gisteren overheen gekeken, maar dat stond volgens mij niet.hmr schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:13:
[...]
dat is dan pas net echt 1 minuut? want hij doet het niet meer hier en net nog wel
Gisteren zei de website nog dat Starter Edition pas over 30 dagen zonder Guest Pass gespeeld worden.
Dat is nu veranderd in mijn quote, kijk maar zelf.
snap het niet, kon net nog een char aanmaken, verander van pc en kan opeens niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:17:
[...]
Misschien heb ik gisteren overheen gekeken, maar dat stond volgens mij niet.
Gisteren zei de website nog dat Starter Edition pas over 30 dagen zonder Guest Pass gespeeld worden.
Dat is nu veranderd in mijn quote, kijk maar zelf.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ga nu naar de saturnMaxio098ui schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:16:
[...]
Bij saturn Amsterdam centraal is ie standaard 33 euro wegens de net geopende winkel en CE is 66 euro n ze hebben nog een goed aantal van beiden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die full installer heb je dan ook nodig denk ik, zover ik begrepen heb hoe je bij starters edition alleen key in te voeren / aan account koppelen en je hebt de full gameVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:14:
[...]
Of je kan de URL linken, als ik het gevonden had zou ik 't toch niet vragen of wel?
Heb geen Blizzard game op mijn account, hou zo ie zo niet van dat soort spellen.
Als ik inlog op mijn Battlenet account is er geen dl link voor D3.
Op diablo3.com zie ik alleen de full installer.
Verwijderd
Wel leuk om te zien hoeveel interesse er is voor dit spel.
Voel net alsof de goeie ouwe tijden
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 11:21 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.