http://www.twitch.tv/directory/Diablo%20IIImauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:29:
Heeft iemand een livestream oid?
Zit op t werk en kan vanavond pas om 22.00 spelen
Kies maar
http://www.twitch.tv/directory/Diablo%20IIImauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:29:
Heeft iemand een livestream oid?
Zit op t werk en kan vanavond pas om 22.00 spelen
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Misschien is bellen met ze.TheKillingBean schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:30:
mmm, ik heb mijn Diablo 3 CE op 24 december 2011 besteld bij MyCom... Maar nog niets van hun gehoord.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
En hij zou z'n wekkertje maar vergeten zijn te zettenMagic schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:27:
Ik ben altijd benieuwd hoe dat nou echt gaat, of er bij zoiets een ceremonieel ritueel aan toegaat, dat er een sysadmin in een donker hoekje om 12 uur op "accept connections" drukt, of dat het gewoon gescheduled om 12 uur aangaat
Rupsen, Rapsen.
Ik heb JBHVMP-92PG-K2WVDK-YYFT-79C9NY gebruikt...maar dat is een WoW starters edition? =Pstime schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:34:
Ik heb mijn CE net opgehaald bij Mediamarkt groningen. Was verder geen crowd maar enkele mede nerds die hier en daar met het spel liepen.
Ik heb 2 guest pass keys post ff als je hem gebruikt hebt:
JBHVMP-92PG-K2WVDK-YYFT-79C9NY
TCERKE-YHW4-E7ERW6-PNBY-KTFMX9
Verwijderd
Bij orderstatus gechecked? Zo kwam ik er achter dat ze mijn spulletjes vandaag binnen krijgen.TheKillingBean schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:30:
mmm, ik heb mijn Diablo 3 CE op 24 december 2011 besteld bij MyCom... Maar nog niets van hun gehoord.
Verwijderd
Jij had waarschijnlijk de beta? Ik zat in de beta en had starter edition op mijn account staan en kon dus ook prima (nou ja, prima) inloggen vannacht.Brutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:33:
Ik kan prima de starters edition spelen... Is dit een soort ultra-bug ofzo? Ik dacht gister toch echt gelezen te hebben over guest passes? Sorry als ik niet alles gelezen heb het kroeg-topic gaat me iets te snel jongens =p Maar het spel draait als een zonnetje! Ik twijfelde hier toch een beetje aan, en aangezien ik vind dat games als diablo helemaal soepel moeten draaien was dat een heikelpunt om niet meteen te kopen. Maar nu weet ik al beter
Maar, word dit gepatcht of kan ik vrienden kennis laten maken?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het gaat om de beste items halen!Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:40:
Is het spel nou echt niet meer dan een paar acts met een speeltijd van 4-5 of uur? De beta was wel leuk opzich maar als het spel maar zo kort is vind ik 50 euro wel erg veel. En om nu elke keer dezelfde levels te doen…
Je hebt pas het topje van de ijsberg gezien.Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:40:
Is het spel nou echt niet meer dan een paar acts met een speeltijd van 4-5 of uur? De beta was wel leuk opzich maar als het spel maar zo kort is vind ik 50 euro wel erg veel. En om nu elke keer dezelfde levels te doen…
Bekend met Diablo 3? Constant dezelfde quests opnieuw doen met de hoop dat er betere loot dropt. Telkens hoger moeilijkheidsniveau omdat de loot kansen dan verhoogd worden. Het aantal uur aan originele content is erg mager, het is constant herhaling op hoger niveau.Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:40:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 29% gewijzigd door Bartske op 15-05-2012 09:44 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
En als je het wil probeer je het met een andere char voor een "compleet" andere speelstijl.Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:42:
[...]
Bekend met Diablo 3? Constant dezelfde quests opnieuw doen met de hoop dat er betere loot dropt. Telkens hoger moeilijkheidsniveau omdat de loot kansen dan verhoogd worden. Het aantal uur aan originele content is erg mager, het is constant herhaling op hoger niveau.
Ik heb mijn versie 23 November besteld en er staat bij orderstatus nu: "Klaar voor transport" met een T&T nummertje. Vandaag maar eens in de gaten houden. Volgens de T&T staat hij op: "Zending voorbereid" om van MyCom Almere naar Eindhoven te sturen.TheKillingBean schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:30:
Niet echt nee, ik kon de beta nog precies een half uur proberen. Maar dezelfde levels grinden voor een beter zwaard? Meh, als dat alles is dan pas ik voor 50 euro.Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:42:
[...]
Bekend met Diablo 3? Constant dezelfde quests opnieuw doen met de hoop dat er betere loot dropt. Telkens hoger moeilijkheidsniveau omdat de loot kansen dan verhoogd worden. Het aantal uur aan originele content is erg mager, het is constant herhaling op hoger niveau.
Jup, dan druk je 1 t/m 4 in op een compleet andere volgorde terwijl de rest van het spel hetzelfde is.skoozie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:43:
[...]
En als je het wil probeer je het met een andere char voor een "compleet" andere speelstijl.
replay is zeer hoog.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
See you on Hardcore mode....Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:40:
Verwijderd
Je bent in de war met World of Warcraft denk ikTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Jup, dan druk je 1 t/m 4 in op een compleet andere volgorde terwijl de rest van het spel hetzelfde is.
Gewoon de try-out downloaden vanaf de websiteBlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:
Ik zou het spel ook graag willen proberen voordat ik het aanschaf, omdat ik een vrij oude PC heb (Core2Duo 3ghz, 2gb, 8800GT)
Als iemand een guest pass over heeft dan zou ik daar blij mee zijn. Alvast bedankt.
Wabbawabbawabbawabba
In D2 speelde een mage, een trap-assassing en een summon-necro toch heel anders.Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Jup, dan druk je 1 t/m 4 in op een compleet andere volgorde terwijl de rest van het spel hetzelfde is.
Het is vrij duidelijk wat er staat. Je Mac wordt niet ondersteunt.nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:
fininshed downloading van 7,60gb onderin... hij kan hem niet installeren op mac...
U kunt het programma Diablo III Setup niet openen, omdat het niet op dit type Mac wordt ondersteund.
Heb je wel de juiste installer gepakt?nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:
fininshed downloading van 7,60gb onderin... hij kan hem niet installeren op mac...
U kunt het programma Diablo III Setup niet openen, omdat het niet op dit type Mac wordt ondersteund.
Verwijderd
Bij mij was het nogal belangrijk welke unzipper ik gebruikte. Unarchiver deed de truc volgens mij. Draait trouwens voor geen meter op mijn MBP uit 2010...
Maar wel weer op dezelfde maps, ik vind het vrij saai om elke keer dezelfde maps te doen in ieder geval. Worden ze niet random gegenereerd zodat er tenminste nog iets wisselt?
Waarvan ik geniet, samen spelen om de grote bazen kapot te krijgen, of solo ze killen.Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Niet echt nee, ik kon de beta nog precies een half uur proberen. Maar dezelfde levels grinden voor een beter zwaard? Meh, als dat alles is dan pas ik voor 50 euro.
De dungeons worden idd random gegeneerd dus het zal niet elke keer het zelfde zijnPhyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Maar wel weer op dezelfde maps, ik vind het vrij saai om elke keer dezelfde maps te doen in ieder geval. Worden ze niet random gegenereerd zodat er tenminste nog iets wisselt?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik kan helaas weinig vinden op de site (of google) over een try out. Het verwijst allemaal naar de beta of guest pass.KatirZan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Gewoon de try-out downloaden vanaf de websitewerkt trouwens prima op een c2d met 8800gt hoor
Verwijderd
Bijna iedere game bestaat uit rehashen van content. Gelukkig is het bij D3 nog grotendeels randomized! Ik moet zeggen dat Diablo 1 van de weinige games is waar je daar niet snel aan gaat storen (naar mijn mening).Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Verwijderd
Grappig, ik heb atm een een AMD X2 5000+, 1GB en ook een 8800GT. Windows 7, alles op Low, geen AA, Low FX, geen clutter => strak 50FPS @ 1400x900.BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:
Ik zou het spel ook graag willen proberen voordat ik het aanschaf, omdat ik een vrij oude PC heb (Core2Duo 3ghz, 2gb, 8800GT)
Als iemand een guest pass over heeft dan zou ik daar blij mee zijn. Alvast bedankt.
Gewoon naar de officiele site surfen. Daar op "download new installers" klikken ('play button linkerkant scherm')BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:59:
[...]
Ik kan helaas weinig vinden op de site (of google) over een try out. Het verwijst allemaal naar de beta of guest pass.
[ Voor 11% gewijzigd door rockhopper op 15-05-2012 10:04 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dan hebje mooi door gedaan, welk level ben je nu?Seditiar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:
Zo, Normal mode done. Nightmare ook maar eens doen.
nSeditiar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Wat? in 10 uur door normal mode heen geknald?Seditiar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:
Dat is wel leukColorman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:56:
[...]
De dungeons worden idd random gegeneerd dus het zal niet elke keer het zelfde zijn
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Bij mij is de status, 16 mei, en de postbezorger is onderweg... Ik mag toch hopen dat er vandaag geleverd wordtThe Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
Hoe nauwkeurig zijn die T&T deliverytijden eigenlijk?
*moet ff weg maar durft niet*
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Je moet even een poort open zetten ofzo...Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:07:
[...]
Dat is wel leuk
Even een poging gedaan om de client binnen te halen:
[afbeelding]
56k6 much?
Denk minder,DeepSeven schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
The fuck? Normal zou toch 20-25 uur moeten zijn (als je er niet door heen vlamt).
Volgens mij geef je zelf het antwoord al tussen haakjes. Ongetwijfeld kan het heel snel als je elke side quest en elk optioneel ding overslaat.DeepSeven schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
The fuck? Normal zou toch 20-25 uur moeten zijn (als je er niet door heen vlamt).
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Zelfde hier,.. gister stond er nog de 15é ... balen! Kan wel een guest pass gebruiken mocht het pakketje vandaag niet arriveren.KunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Bij mij staat er ook 16 mei, alleen ligt ie nog in het sorteer centrum, gaat hem niet worden vandaag ben ik bang
Same here, maar dan tussen 12:45 en 16:45. Niet bepaald release-day-delivery... Blij dat ik tot die tijd in ieder geval de digital edition op m'n account heb staan.Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:10:
Bah gister nacht nog blij een bericht gehad van verzending (CE bij Bol) en nu bij track en trace staat er verwachte leverdatum 16e tussen 14 en 17 uur
Hoe is dat gegaan? Hoe lang was men bezig met normal/nightmare?Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
Normal 20 uur? Aziaten zitten al in Act3 Hell
Ja 6uur, geen idee hoe het is gegaan, zag gister wel een stream van 3 aziaten die op kantoor zaten te gamenM_V schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Hoe is dat gegaan? Hoe lang was men bezig met normal/nightmare?
Men is daar om 6 uur 's avonds begonnen toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Verderf op 15-05-2012 10:15 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
En ze hebben me 4x verkerd dat ik hem daadwerkelijk op de 15e zou ontvangen, zelfs vandaag nog...dutchminator schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:12:
[...]
Same here, maar dan tussen 12:45 en 16:45. Niet bepaald release-day-delivery... Blij dat ik tot die tijd in ieder geval de digital edition op m'n account heb staan.
Het is ook niet echt weer een antwoord op de vraag, zoals altijd bij Bol.15-5-2012 8:45
Geachte,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 mei 2012.
U geeft aan Diablo 3: Collector's Edition voor de PC gereserveerd te hebben maar het artikel niet meer terug te kunnen vinden op onze website.
Wanneer van een game een collector's edition is aangekondigd, is het aantal beschikbare exemplaren beperkt. Dit betekent dat de uitgever aan ons een vooraf bepaald aantal te verkoper colletor's editions doorgeeft. Als vervolgens het maximaal aantal beschikbare collector's editions besteld is, kiest bol.com er voor om de titel van de website te verwijderen zodat klanten die het alsnog willen kopen niet ten onrechte denken dat het nog beschikbaar is.
Dit houdt in dat onze klanten die de collector's edition op tijd gereserveerd hebben, het artikel op de releasedatum weldegelijk in huis krijgen. Volgens de Track & Trace code xxxxxxxxxxxxxxxxx bevindt het artikel zich momenteel in het sorteercentrum in PostNL. Wij gaan ervan uit dat u het artikel vandaag ontvangt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sanne
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
---- Original Message ----
To : klantenservice@bol.com
Subject : Re: Bevestiging van uw bestelling xxxxxxxxxxxxx [CASE:xxxxxx]
Date : Mon, 14 May 2012 16:48:45 GMT
Geachte,
Ik heb deze bestelling een tijd terug geplaatst, maar nog steeds geen verzendbevestiging, ik las op een forum waar velen al wel een bevestiging hebben ontvangen, dat het kan komen omdat klanten die op 16 maart besteld hebben geen order bij recente bestellingen hebben staan, maar bij bestelstatus staat het er wel tussen. Kan ik er nog steeds vanuit gaan dat ik daadwerkelijk (morgen) een CE van Diablo 3 kan ontvangen of is dit nu een spookbestelling.
Vriendelijke groet,
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 15-05-2012 10:18 ]
-
Dit werd mij ook verteld toen ik telefonisch contact met ze had,.. stuur die bende dan een dag of twee eerder, iedereen blij.Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:
[...]
En ze hebben me 4x verkerd dat ik hem daadwerkelijk op de 15e zou ontvangen, zelfs vandaag nog...
[...]
Want enkel jou definitie van plezier is de juiste definitie?PBP schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:19:
Ik snap dus niet waarom mensen door die game heen rushen, dat is toch geen zak aan dan
Dat mag niet zomaarDenox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Dit werd mij ook verteld toen ik telefonisch contact met ze had,.. stuur die bende dan een dag of twee eerder, iedereen blij.
Wat staat er op jouw track en trace site? Bij mij staat in de dikke regel dat de bestelling morgen (woensdag 16/05) eind van de middag geleverd wordt. Als ik bij 'toon meer informatie' kijk, zie ik dat de chauffeur al onderweg is...Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:
[...]
En ze hebben me 4x verkerd dat ik hem daadwerkelijk op de 15e zou ontvangen, zelfs vandaag nog...
[...]
Het is ook niet echt weer een antwoord op de vraag, zoals altijd bij Bol.
Klant stelt vragen die Bol niet beantwoord, en Bol beantwoord vragen die klant niet gesteld heeft.
De SP is van hetzelfde principe als borderlands, het gaat alleen maar met hoemeer je speelt hoe sterker de vijanden worden en persoonlijk is het gewoon leuker om met vrienden te spelen.nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:20:
heb hem gekocht en aan het downloaden maar er verder niet in verdieptzit er nou een SP in die je online met meerdere kan doen? of hoe moet ik het zien? en kan je nog meer doen als je het uitgespeelt hebt?
Na een keer rustig aan te doen wordt het ook saai. Maar mijn eerste run door normal ga ik wel rustig in mijn eentje doen. En dan daarna wordt het met andere karren.PBP schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:19:
Ik snap dus niet waarom mensen door die game heen rushen, dat is toch geen zak aan dan
uitspelen?nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:23:
oké maar als je de game uitspeelt, kan je online ook niets meer doen?
Ik vind als je bij pre-order hem op de dag van release in huis mag ontvangen, ze het zo moeten regelen dat je hem vóór de release in huis hebt, dus ook voor de nachtelijke launch. Want wat voor voordeel heb je dan op gewoon in de winkel kopen, heb vaak genoeg gehad als ik iets pre-order dat het nog eerder in de winkel ligt dan dat je het ontvangt.
Verwijderd
Euh eenmaal de game uit is blijft er niet anders over om opnieuw te doen met een verschillende class of verschillende moeilijkheid. Zo is er een moeilijkheid wanneer je dood bent, ben je dood dus je character is niet meer speelbaarnickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:23:
oké maar als je de game uitspeelt, kan je online ook niets meer doen?
Nee, ik snap alleen niet wat daar leuk aan is, zo snel mogelijk door die game rushenTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:21:
[...]
Want enkel jou definitie van plezier is de juiste definitie?
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.Crowbar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:22:
[...]
Wat staat er op jouw track en trace site? Bij mij staat in de dikke regel dat de bestelling morgen (woensdag 16/05) eind van de middag geleverd wordt. Als ik bij 'toon meer informatie' kijk, zie ik dat de chauffeur al onderweg is...
welke filiaal is dat?Dhrzao schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:25:
Mycom fail, bestelling geannuleerd... bel ik zegt de man "ja bij de freerecordshop aan de overkant hebben ze er nog heel veel", dus ik gebeld, en ja hoor, ze bewaren er een voor me!![]()
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Bol.com heeft er nog. Het staat in ieder geval weer op hun site te koop.Dizzy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:
[...]
welke filiaal is dat?
ik zoek me de pleures naar een CE editie, nu FRS mijn olnine pre-order klakkeloos geannuleert heeft, de f'ing bastards
Zeist. CE hadden ze daar ook niet meer, alleen de normale versie in flinke hoeveelheden... Toch fijn dat de Mycom zo lekker de concurrent helpt, de klant is er iig bij gebaatDizzy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:
[...]
welke filiaal is dat?
ik zoek me de pleures naar een CE editie, nu FRS mijn olnine pre-order klakkeloos geannuleert heeft, de f'ing bastards
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq