Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
mauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:29:
Heeft iemand een livestream oid?
Zit op t werk en kan vanavond pas om 22.00 spelen :(
http://www.twitch.tv/directory/Diablo%20III

Kies maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
mmm, ik heb mijn Diablo 3 CE op 24 december 2011 besteld bij MyCom... Maar nog niets van hun gehoord.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TheKillingBean schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:30:
mmm, ik heb mijn Diablo 3 CE op 24 december 2011 besteld bij MyCom... Maar nog niets van hun gehoord.
Misschien is bellen met ze.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Magic schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:27:
Ik ben altijd benieuwd hoe dat nou echt gaat, of er bij zoiets een ceremonieel ritueel aan toegaat, dat er een sysadmin in een donker hoekje om 12 uur op "accept connections" drukt, of dat het gewoon gescheduled om 12 uur aangaat :P
En hij zou z'n wekkertje maar vergeten zijn te zetten _O- . Iedereen proberen te connecten zonder dat het kan :P. Maar het zal wel gewoon scheduled zijn, en genoeg Blizzard employees aanwezig om alles te controleren en dingen te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:41
De eerste problemen zijn er al, hij doet niks met de dvd speler in mijn game computer, gaat lekker dit. Nu maar via het netwerk installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik kan prima de starters edition spelen... Is dit een soort ultra-bug ofzo? Ik dacht gister toch echt gelezen te hebben over guest passes? Sorry als ik niet alles gelezen heb het kroeg-topic gaat me iets te snel jongens =p Maar het spel draait als een zonnetje! Ik twijfelde hier toch een beetje aan, en aangezien ik vind dat games als diablo helemaal soepel moeten draaien was dat een heikelpunt om niet meteen te kopen. Maar nu weet ik al beter ;)

Maar, word dit gepatcht of kan ik vrienden kennis laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Dat was me nog eens een release. Hopen dat ik de errors niet meer ga zien de eerst komende weken :p

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:10
heb hem gekocht en al geactiveerd maar mijn download client werkt niet op de mac... hij opent niet, download hem nu voor de 3de keer :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik heb mijn CE net opgehaald bij Mediamarkt groningen. Was verder geen crowd maar enkele mede nerds die hier en daar met het spel liepen.

Ik heb 2 guest pass keys post ff als je hem gebruikt hebt:

JBHVMP-92PG-K2WVDK-YYFT-79C9NY
TCERKE-YHW4-E7ERW6-PNBY-KTFMX9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVranya
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:55
Gelukkig vanochtend een mailtje gehad dat mijn CE door Bol is verzonden.
Morgen rustig installeren en donderdag een beetje gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 14:14
stime schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:34:
Ik heb mijn CE net opgehaald bij Mediamarkt groningen. Was verder geen crowd maar enkele mede nerds die hier en daar met het spel liepen.

Ik heb 2 guest pass keys post ff als je hem gebruikt hebt:

JBHVMP-92PG-K2WVDK-YYFT-79C9NY
TCERKE-YHW4-E7ERW6-PNBY-KTFMX9
Ik heb JBHVMP-92PG-K2WVDK-YYFT-79C9NY gebruikt...maar dat is een WoW starters edition? =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:08
Heerlijk die chaos vannacht. Mensen die op het forum zaten te klagen dat ze niet in konden loggen, en dachten dat het met een paar extra servers anders zou zijn geweest >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij orderstatus gechecked? Zo kwam ik er achter dat ze mijn spulletjes vandaag binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:33:
Ik kan prima de starters edition spelen... Is dit een soort ultra-bug ofzo? Ik dacht gister toch echt gelezen te hebben over guest passes? Sorry als ik niet alles gelezen heb het kroeg-topic gaat me iets te snel jongens =p Maar het spel draait als een zonnetje! Ik twijfelde hier toch een beetje aan, en aangezien ik vind dat games als diablo helemaal soepel moeten draaien was dat een heikelpunt om niet meteen te kopen. Maar nu weet ik al beter ;)

Maar, word dit gepatcht of kan ik vrienden kennis laten maken?
Jij had waarschijnlijk de beta? Ik zat in de beta en had starter edition op mijn account staan en kon dus ook prima (nou ja, prima) inloggen vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is het spel nou echt niet meer dan een paar acts met een speeltijd van 4-5 of uur? De beta was wel leuk opzich maar als het spel maar zo kort is vind ik 50 euro wel erg veel. En om nu elke keer dezelfde levels te doen…

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 22:41
Had ik wel verwacht gewoon nachtrust gepakt en keihard gamen tijdens daglicht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:40:
Is het spel nou echt niet meer dan een paar acts met een speeltijd van 4-5 of uur? De beta was wel leuk opzich maar als het spel maar zo kort is vind ik 50 euro wel erg veel. En om nu elke keer dezelfde levels te doen…
Het gaat om de beste items halen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Je hebt pas het topje van de ijsberg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bekend met Diablo 3? Constant dezelfde quests opnieuw doen met de hoop dat er betere loot dropt. Telkens hoger moeilijkheidsniveau omdat de loot kansen dan verhoogd worden. Het aantal uur aan originele content is erg mager, het is constant herhaling op hoger niveau.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12-2024
Net eens de post overlopen en ziet er naar uit dat veel mensen problemen hebben. Hopelijk krijg ik em vandaag of morgen nog binnen maar gamedumper laat nog niks weten :S en dan moet ik wachten tot volgende week met dat donderdag een feestdag is in belgie dus geen post :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Iemand nog een guest pass voor mij? (een dm zou heel fijn zijn!)

[ Voor 29% gewijzigd door Bartske op 15-05-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

De beta is 1/3e van de 1e van 4 acts op de 1e van 4 difficulty settings op de gamemode softcore.

Je bent nog wel ff zoet.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Bekend met Diablo 3? Constant dezelfde quests opnieuw doen met de hoop dat er betere loot dropt. Telkens hoger moeilijkheidsniveau omdat de loot kansen dan verhoogd worden. Het aantal uur aan originele content is erg mager, het is constant herhaling op hoger niveau.
En als je het wil probeer je het met een andere char voor een "compleet" andere speelstijl.

replay is zeer hoog.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb mijn versie 23 November besteld en er staat bij orderstatus nu: "Klaar voor transport" met een T&T nummertje. Vandaag maar eens in de gaten houden. Volgens de T&T staat hij op: "Zending voorbereid" om van MyCom Almere naar Eindhoven te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Niet echt nee, ik kon de beta nog precies een half uur proberen. Maar dezelfde levels grinden voor een beter zwaard? Meh, als dat alles is dan pas ik voor 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

skoozie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:43:
[...]

En als je het wil probeer je het met een andere char voor een "compleet" andere speelstijl.

replay is zeer hoog.
Jup, dan druk je 1 t/m 4 in op een compleet andere volgorde terwijl de rest van het spel hetzelfde is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
See you on Hardcore mode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08
als iemand een guest pass over heeft zou die die dan naar mij kunnen sturen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Jup, dan druk je 1 t/m 4 in op een compleet andere volgorde terwijl de rest van het spel hetzelfde is.
Je bent in de war met World of Warcraft denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 14:14
Ik hou me ook aanbevolen voor een guest pass =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik zou het spel ook graag willen proberen voordat ik het aanschaf, omdat ik een vrij oude PC heb (Core2Duo 3ghz, 2gb, 8800GT)

Als iemand een guest pass over heeft dan zou ik daar blij mee zijn. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
fininshed downloading van 7,60gb onderin... hij kan hem niet installeren op mac...

U kunt het programma Diablo III Setup niet openen, omdat het niet op dit type Mac wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 12:53

KatirZan

Wandelende orgaanzak

BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:
Ik zou het spel ook graag willen proberen voordat ik het aanschaf, omdat ik een vrij oude PC heb (Core2Duo 3ghz, 2gb, 8800GT)

Als iemand een guest pass over heeft dan zou ik daar blij mee zijn. Alvast bedankt.
Gewoon de try-out downloaden vanaf de website :) werkt trouwens prima op een c2d met 8800gt hoor :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]

In D2 speelde een mage, een trap-assassing en een summon-necro toch heel anders.
heb te weinig D3 kunnen testen.
natuurlijk leek een bone-necro op een sorc, en een summon druid op een summon necro.

Maar je speel stijlen en hoe je battles aanging veranderden compleet. een Barb boeide me nooit zoveel.

Ik weet totaal nog niet wat ik ga spelen wanneer ik het spel heb...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:
fininshed downloading van 7,60gb onderin... hij kan hem niet installeren op mac...

U kunt het programma Diablo III Setup niet openen, omdat het niet op dit type Mac wordt ondersteund.
Het is vrij duidelijk wat er staat. Je Mac wordt niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:

Heb je wel de juiste installer gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
ja gewoon voor de mac de installer gepakt. er zit ook een setup bij voor mac en pc. mac werkt gewoon niet..:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DheeradjS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Heb je wel de juiste installer gepakt?
Bij mij was het nogal belangrijk welke unzipper ik gebruikte. Unarchiver deed de truc volgens mij. Draait trouwens voor geen meter op mijn MBP uit 2010...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Mja, ik fiets eind van de middag wel op m'n gemakje naar de mediamarkt, kijken of ze hem nog hebben. No rush :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DheeradjS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:45:
[...]

See you on Hardcore mode....
Maar wel weer op dezelfde maps, ik vind het vrij saai om elke keer dezelfde maps te doen in ieder geval. Worden ze niet random gegenereerd zodat er tenminste nog iets wisselt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 26-07 00:33
Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Niet echt nee, ik kon de beta nog precies een half uur proberen. Maar dezelfde levels grinden voor een beter zwaard? Meh, als dat alles is dan pas ik voor 50 euro.
Waarvan ik geniet, samen spelen om de grote bazen kapot te krijgen, of solo ze killen.

De power van de hero te zijn die 100den beasts slained.
De builds te verbeteren, traden, verzamelen.

Het is een verslaving hoor.

Cod is mss 15 maps waar je elke keer weer doorloopt, keer op keer enemies te killen?

Het is wat het is, maar de replay value is het belangrijkste aan een (online) game hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Maar wel weer op dezelfde maps, ik vind het vrij saai om elke keer dezelfde maps te doen in ieder geval. Worden ze niet random gegenereerd zodat er tenminste nog iets wisselt?
De dungeons worden idd random gegeneerd dus het zal niet elke keer het zelfde zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Lol staat op Post NL SIte dat ik mijn pakket krijg op de 16de, maar bij details staat,
Dat de post bezorger onderweg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Om 03:00 naar bed gegaan nadat ik heerlijk Diablo 3 heb gespeeld. Om 06:30 ging de wekker weer. Zit nu op het werk.

Afbeeldingslocatie: http://bloodandbone.files.wordpress.com/2012/05/the-walking-dead-zombie.jpg

Ik wil naar huis.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
KatirZan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Gewoon de try-out downloaden vanaf de website :) werkt trouwens prima op een c2d met 8800gt hoor :)
Ik kan helaas weinig vinden op de site (of google) over een try out. Het verwijst allemaal naar de beta of guest pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Bijna iedere game bestaat uit rehashen van content. Gelukkig is het bij D3 nog grotendeels randomized! Ik moet zeggen dat Diablo 1 van de weinige games is waar je daar niet snel aan gaat storen (naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-05-2024
Heeft iemand nog guestpasses over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:48:

Grappig, ik heb atm een een AMD X2 5000+, 1GB en ook een 8800GT. Windows 7, alles op Low, geen AA, Low FX, geen clutter => strak 50FPS @ 1400x900.

Wellicht helpt dat in je besluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:59:
[...]
Ik kan helaas weinig vinden op de site (of google) over een try out. Het verwijst allemaal naar de beta of guest pass.
Gewoon naar de officiele site surfen. Daar op "download new installers" klikken ('play button linkerkant scherm')
Uurtje wachten terwijl ie download, inloggen met je account, en je zou klaar moeten zijn.

Voor de duidelijkheid, je schijnt op dit moment géén guest passes nodig te hebben. (zie eerdere berichten)

[ Voor 11% gewijzigd door rockhopper op 15-05-2012 10:04 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelfs een T2160 duo core met een 8500 GT en dan werkt die zelfs nog prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Zo, Normal mode done. Nightmare ook maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Seditiar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:
Dan hebje mooi door gedaan, welk level ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
n
nu al?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 18-09 00:11
Wat? in 10 uur door normal mode heen geknald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Colorman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:56:
[...]

De dungeons worden idd random gegeneerd dus het zal niet elke keer het zelfde zijn :D
Dat is wel leuk :D
Even een poging gedaan om de client binnen te halen:
Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/s/Diablo-III-8370-enGB-Installer-downloader_05-15-12_10-06-47.png
56k6 much? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
The fuck? Normal zou toch 20-25 uur moeten zijn (als je er niet door heen vlamt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

Hoe nauwkeurig zijn die T&T deliverytijden eigenlijk? :+

*moet ff weg maar durft niet*

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Normal 20 uur? Aziaten zitten al in Act3 Hell

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
Hoe nauwkeurig zijn die T&T deliverytijden eigenlijk? :+

*moet ff weg maar durft niet*
Bij mij is de status, 16 mei, en de postbezorger is onderweg... Ik mag toch hopen dat er vandaag geleverd wordt :'(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Phyxion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Dat is wel leuk :D
Even een poging gedaan om de client binnen te halen:
[afbeelding]
56k6 much? :X
Je moet even een poort open zetten ofzo...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
DeepSeven schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
The fuck? Normal zou toch 20-25 uur moeten zijn (als je er niet door heen vlamt).
Denk minder,

Maatje en ik hebben act 1 en 2 gedaan in 5-5,5 uur en we hebben het niet eens zo heel snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DeepSeven schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
Volgens mij geef je zelf het antwoord al tussen haakjes. Ongetwijfeld kan het heel snel als je elke side quest en elk optioneel ding overslaat. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Iemand die nog een CE over heeft?

Bij FRS na 3x bellen kreeg ik te horen dat mijn order geannuleert is, de bastards...

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denox
  • Laatst online: 02-05 13:59
KunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Bij mij staat er ook 16 mei, alleen ligt ie nog in het sorteer centrum, gaat hem niet worden vandaag ben ik bang ;(
Zelfde hier,.. gister stond er nog de 15é ... balen! Kan wel een guest pass gebruiken mocht het pakketje vandaag niet arriveren. }:O (ook bij Bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bah gister nacht nog blij een bericht gehad van verzending (CE bij Bol) en nu bij track en trace staat er verwachte leverdatum 16e tussen 14 en 17 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:37
Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:10:
Bah gister nacht nog blij een bericht gehad van verzending (CE bij Bol) en nu bij track en trace staat er verwachte leverdatum 16e tussen 14 en 17 uur :(
Same here, maar dan tussen 12:45 en 16:45. Niet bepaald release-day-delivery... Blij dat ik tot die tijd in ieder geval de digital edition op m'n account heb staan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zojuist van het thuis front te horen gekregen dat m`n Diablo 3 van de PU actie is binnen gekomen via de brievenbus :)

Vanavond dus lekker knallen (hakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:08:
Normal 20 uur? Aziaten zitten al in Act3 Hell
Hoe is dat gegaan? Hoe lang was men bezig met normal/nightmare?

Men is daar om 6 uur 's avonds begonnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:14
Als je gewoon doorrent ipv alles te doorzoeken dan gaat het indd zo hard. Geniet je dan van het spel... denk het niet maar die willen gewoon world first 60 en inferno halen

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

M_V schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Hoe is dat gegaan? Hoe lang was men bezig met normal/nightmare?

Men is daar om 6 uur 's avonds begonnen toch?
Ja 6uur, geen idee hoe het is gegaan, zag gister wel een stream van 3 aziaten die op kantoor zaten te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Wij zitten inmiddels halverwege act II, we streamen inmiddels weer met een 4 man party na een 3 uur lange powernap :P http://nl.twitch.tv/izamito :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verderf op 15-05-2012 10:15 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

kripp is al 13, en die is iets meer dan een uur bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dutchminator schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Same here, maar dan tussen 12:45 en 16:45. Niet bepaald release-day-delivery... Blij dat ik tot die tijd in ieder geval de digital edition op m'n account heb staan. :(
En ze hebben me 4x verkerd dat ik hem daadwerkelijk op de 15e zou ontvangen, zelfs vandaag nog...
15-5-2012 8:45

Geachte,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 mei 2012.

U geeft aan Diablo 3: Collector's Edition voor de PC gereserveerd te hebben maar het artikel niet meer terug te kunnen vinden op onze website.

Wanneer van een game een collector's edition is aangekondigd, is het aantal beschikbare exemplaren beperkt. Dit betekent dat de uitgever aan ons een vooraf bepaald aantal te verkoper colletor's editions doorgeeft. Als vervolgens het maximaal aantal beschikbare collector's editions besteld is, kiest bol.com er voor om de titel van de website te verwijderen zodat klanten die het alsnog willen kopen niet ten onrechte denken dat het nog beschikbaar is.

Dit houdt in dat onze klanten die de collector's edition op tijd gereserveerd hebben, het artikel op de releasedatum weldegelijk in huis krijgen. Volgens de Track & Trace code xxxxxxxxxxxxxxxxx bevindt het artikel zich momenteel in het sorteercentrum in PostNL. Wij gaan ervan uit dat u het artikel vandaag ontvangt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sanne

bol.com Klantenservice

www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.

---- Original Message ----

To : klantenservice@bol.com
Subject : Re: Bevestiging van uw bestelling xxxxxxxxxxxxx [CASE:xxxxxx]
Date : Mon, 14 May 2012 16:48:45 GMT

Geachte,

Ik heb deze bestelling een tijd terug geplaatst, maar nog steeds geen verzendbevestiging, ik las op een forum waar velen al wel een bevestiging hebben ontvangen, dat het kan komen omdat klanten die op 16 maart besteld hebben geen order bij recente bestellingen hebben staan, maar bij bestelstatus staat het er wel tussen. Kan ik er nog steeds vanuit gaan dat ik daadwerkelijk (morgen) een CE van Diablo 3 kan ontvangen of is dit nu een spookbestelling.

Vriendelijke groet,
Het is ook niet echt weer een antwoord op de vraag, zoals altijd bij Bol.

Klant stelt vragen die Bol niet beantwoord, en Bol beantwoord vragen die klant niet gesteld heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 15-05-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Heeft iemand wellicht een guest code voor me? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Laatst online: 13:48
7 April de CE pas gereserveerd en ze bellen me net op:
- "Meneer de 'special edition' is binnen, moeten we die nog apart houden voor u?"

>:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:07

PBP

Ik snap dus niet waarom mensen door die game heen rushen, dat is toch geen zak aan dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Iemand een Guest code over? Dan kan ik kijken of de game goed draait.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denox
Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:
[...]

En ze hebben me 4x verkerd dat ik hem daadwerkelijk op de 15e zou ontvangen, zelfs vandaag nog...

[...]
Dit werd mij ook verteld toen ik telefonisch contact met ze had,.. stuur die bende dan een dag of twee eerder, iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
heb hem gekocht en aan het downloaden maar er verder niet in verdiept :) zit er nou een SP in die je online met meerdere kan doen? of hoe moet ik het zien? en kan je nog meer doen als je het uitgespeelt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PBP schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:19:
Ik snap dus niet waarom mensen door die game heen rushen, dat is toch geen zak aan dan :/
Want enkel jou definitie van plezier is de juiste definitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Denox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Dit werd mij ook verteld toen ik telefonisch contact met ze had,.. stuur die bende dan een dag of twee eerder, iedereen blij.
Dat mag niet zomaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:
[...]

[...]

Het is ook niet echt weer een antwoord op de vraag, zoals altijd bij Bol.

Klant stelt vragen die Bol niet beantwoord, en Bol beantwoord vragen die klant niet gesteld heeft.
Wat staat er op jouw track en trace site? Bij mij staat in de dikke regel dat de bestelling morgen (woensdag 16/05) eind van de middag geleverd wordt. Als ik bij 'toon meer informatie' kijk, zie ik dat de chauffeur al onderweg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:20:
heb hem gekocht en aan het downloaden maar er verder niet in verdiept :) zit er nou een SP in die je online met meerdere kan doen? of hoe moet ik het zien? en kan je nog meer doen als je het uitgespeelt hebt?
De SP is van hetzelfde principe als borderlands, het gaat alleen maar met hoemeer je speelt hoe sterker de vijanden worden en persoonlijk is het gewoon leuker om met vrienden te spelen.
En het gaat heel vlot, stel nu je speelt alleen en er komt iemand bij dan worden de vijanden direct sterker en omgekeerd ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:00
PBP schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:19:
Na een keer rustig aan te doen wordt het ook saai. Maar mijn eerste run door normal ga ik wel rustig in mijn eentje doen. En dan daarna wordt het met andere karren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denox
Ik weet het,.. oneerlijke concurrentie etc,.. maar toch! Heerlijk zeuren om een spelletje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
oké maar als je de game uitspeelt, kan je online ook niets meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxio098ui
  • Laatst online: 21-01-2022
Net de saturn binnengelopen in Amsterdam ze hebben een stuk of 30 CE voor 66 euro :o. Wel 1 per persoon maar ja soms is geduld hebben voor een keer zo amazing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:23:
uitspelen?
Tegen de tijd dat jij inferno hebt verslagen in hardcore zijn we een paar jaar verder :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind als je bij pre-order hem op de dag van release in huis mag ontvangen, ze het zo moeten regelen dat je hem vóór de release in huis hebt, dus ook voor de nachtelijke launch. Want wat voor voordeel heb je dan op gewoon in de winkel kopen, heb vaak genoeg gehad als ik iets pre-order dat het nog eerder in de winkel ligt dan dat je het ontvangt.

Misschien ga ik vanmiddag toch de stad in op 1 te scoren, en dan verkoop ik deze wel weer als ik hem ontvang of gaat hij retour...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:39
Mycom fail, bestelling geannuleerd... bel ik zegt de man "ja bij de freerecordshop aan de overkant hebben ze er nog heel veel", dus ik gebeld, en ja hoor, ze bewaren er een voor me! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geluk gehad met het krijgen van informatie over de CE bij de online winkel van freerecordshop?

Sta al 20 minuten in de wacht bij hun klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
nickdew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:23:
Euh eenmaal de game uit is blijft er niet anders over om opnieuw te doen met een verschillende class of verschillende moeilijkheid. Zo is er een moeilijkheid wanneer je dood bent, ben je dood dus je character is niet meer speelbaar :) dat zorgt wel voor een challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:07

PBP

Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Want enkel jou definitie van plezier is de juiste definitie?
Nee, ik snap alleen niet wat daar leuk aan is, zo snel mogelijk door die game rushen :+ . Maar ja ik snap ook niet dat mensen 2weken vrij nemen, maar goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Crowbar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Wat staat er op jouw track en trace site? Bij mij staat in de dikke regel dat de bestelling morgen (woensdag 16/05) eind van de middag geleverd wordt. Als ik bij 'toon meer informatie' kijk, zie ik dat de chauffeur al onderweg is...
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:52

Dizzy

Where am I?

Dhrzao schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:25:
Mycom fail, bestelling geannuleerd... bel ik zegt de man "ja bij de freerecordshop aan de overkant hebben ze er nog heel veel", dus ik gebeld, en ja hoor, ze bewaren er een voor me! _/-\o_ _/-\o_
welke filiaal is dat?

ik zoek me de pleures naar een CE editie, nu FRS mijn olnine pre-order klakkeloos geannuleert heeft, de f'ing bastards

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:43
Iemand toevallig een guest pass voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere87
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 22:52
Nog een CE bij bol.com kunnen bemachtigen met status "Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" hopen dat ik m morge in huis heb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dizzy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:
[...]

welke filiaal is dat?

ik zoek me de pleures naar een CE editie, nu FRS mijn olnine pre-order klakkeloos geannuleert heeft, de f'ing bastards
Bol.com heeft er nog. Het staat in ieder geval weer op hun site te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:39
Dizzy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:
[...]

welke filiaal is dat?

Zeist. CE hadden ze daar ook niet meer, alleen de normale versie in flinke hoeveelheden... Toch fijn dat de Mycom zo lekker de concurrent helpt, de klant is er iig bij gebaat :) Lang leve de FRS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

http://www.bol.com/nl/p/d...edition/1004004011810436/

Bol.com Vandaag voor 22:30 besteld, morgen in huis.

Pagina: 1 ... 32 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.