Don't dream your life, live your dreams!
Verwijderd
Straks maar eens even rond bellen
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Speelt erg fijn moet ik zeggen
Nu naar het werk toe
Ik ben lvl 9 en skeleton king verslagen
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
[ Voor 10% gewijzigd door Xenophoben op 15-05-2012 08:03 ]
Eindelijk mailtje om 05.04 dat hij is verzonden! Nu hopen dat de buurman thuis isSeriph schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:57:
[...]
Je bent niet de enige hoor. Ik wacht ook nog steeds.
Haha ja indd, dat had ik dus in de planning. Dus die game moet vandaag op de mat liggenflessuh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 06:59:
[...]
die van mij van bol.com is een uur geleden verzonden... dus de 16e pas in huisaltijd als je een weekje gamen in de planning hebt met vrienden gaat er wel iets mis... mijn andere order bij 12game geannuleerd (hopen dat ze het mailtje lezen tenminste
) en straks bij de mediamarkt maar een extra halen (ff 300 euro aan diablo 3
)
Anders rijd ik wel ff langs de frs straks om een extra versie te halen -.---
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Dat bericht had ik ook. Even bij options checken of ie wel op Europa staat (bij mij stond hij op Americas).Xenophoben schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:02:
lol servers down? Ik kan niet inloggen ? error 33
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Vanochtend om 5 uur bevestiging gekregen dat hij verzonden is! Wel pas morgen dat die aankomt kennelijkMelkaz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:11:
bol.com bestelling van 13-dec-2011 staat nog steeds op 'Wordt verwerkt"terwijl ze hem dood leuk weer op de site aanbieden met morgen in huis?!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Tnx voor de tip!!Donnie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:10:
Tip voor iedereen die nog niet de code heeft, je kan gewoon inloggen met je bnet account en speelt dan t/m skeleton king gewoon de starters edition, je krijgt daarna de melding het spel aan te schaffen als je verder wilt, iedereen die dus nog geen code heeft kan starten
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Bij de retails zitten die guest passes meestal in het doosje... Maar hoe zit dat als je de online versie hebt gekocht? Krijg je dan ook guest passes om uit te delen?
helaas nog geen key anders had ik me gang nu al mogen gaan
maar is en zijn er nog dingen veranderd t.o.v de beta
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
same...besteld op 12-12.. hehe maar ziet er niet goed uitMelkaz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:11:
bol.com bestelling van 13-dec-2011 staat nog steeds op 'Wordt verwerkt"terwijl ze hem dood leuk weer op de site aanbieden met morgen in huis?!
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Probeer is in te loggen, ik heb geen buddy key en speel toch.bakbakbak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:06:
Iemand nog toevallig een guest key liggen? Mijn order ga ik vandaag niet binnen krijgenkrijg je hem daarna uiteraard terug. Wil toch ff een paar uurtjes pakken
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
ik heb al een bevestiging gehad dat hij onder weg is ( bol )nickko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:18:
[...]
same...besteld op 12-12.. hehe maar ziet er niet goed uit
En ik had hem gelijk ge pre toen hij op bol kwam ......
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ben die nu aan het opstarten, maar geen idee of die werkt. Ik moet nog naar de winkel zien te komen. Nadeel, gisteren geaccepteerd om vanuit mijn woonplaats te werken. Dus niet in de buurt van de winkel. Ga vanmiddag nog wel heen en weer overigens.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Berijd je maar voor op de laatste baas want dat is een epic gevecht verder zal ik niks zeggen enkel dit:
Zit namelijk te twijfelen over de aankoop xD
Kan dat ook voor mensen die niet in de beta hebben deelgenomen? Waarom zouden er anders nog guest passes worden uitgedeeld?Donnie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:10:
Tip voor iedereen die nog niet de code heeft, je kan gewoon inloggen met je bnet account en speelt dan t/m skeleton king gewoon de starters edition, je krijgt daarna de melding het spel aan te schaffen als je verder wilt, iedereen die dus nog geen code heeft kan starten
Helaas nietSilencerNL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:27:
[...]
Kan dat ook voor mensen die niet in de beta hebben deelgenomen? Waarom zouden er anders nog guest passes worden uitgedeeld?
Om zonder guestpass te mogen spelen moet je helaas tot 30 dagen na de officiele release wachten had ik begrepen.
Je hebt gelijkDonnie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:27:
Nog een keer maar dan, je hebt GEEN guest pass nodig, je kan spelen met je bnet account t/m de skeleton king, daarna moet je hem kopen

Hoop dat die dadelijk wel in een keer werkt, heb geen zin om vanaf DVD te installeren.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
niet nog een kleine kans dat die toch vandaag komt?
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Morgen, als het niet overmorgen is. Wellicht zelfs nooit meer.Sjonny schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:35:
grrr .. vannacht is mijn gister verzonden bol.com pakket in de radarren van het sorteercentrum van postnl verdwenen .. komt nu morgen pas volgens track& trace.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
YO! fucknuts! It's Probing time!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Game tijd!
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
En kripparian?Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:38:
Athene is pas 27, dan lvlen die Aziaten sneller, die waren na een uurtje of 6/7 al 30+
Geen betaSilencerNL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:27:
[...]
Kan dat ook voor mensen die niet in de beta hebben deelgenomen? Waarom zouden er anders nog guest passes worden uitgedeeld?
Geen guestpass
En kan wel spelen, vraag me niet hoe.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
http://eu.battle.net/supp...tarter-edition-guest-pass
Maar het staat er niet tussen.
Oke je hebt dus geen key ofzo nodig, maar hoezo krijg ik telkens de melding:
Battle.net is down for maintenance. Code 33
[ Voor 24% gewijzigd door Vuurvoske op 15-05-2012 08:45 ]
Beroeps brabander
Blijkbaar heb je geen guestpass nodigVuurvoske schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:42:
Weet iemand waar je de starters edition kunt vinden op eu.battle.net? Ik heb deze guide gevolgd:
Me 1e C.E. komt om 12:15 - 14:15 als dt T&T van Bart Smit DIT keer wel goed is.
En wat was die link van die googlespreadsheat ook al weer? Moet ff aan favorieten toevoegen zodat ik em niet vergeet...
[ Voor 59% gewijzigd door The Chosen One op 15-05-2012 08:49 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb begrepen dat men rond 1 uur goed en wel begon binnen te druppelen.The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:48:
Ga niet de vorige 50 pagina's doorlezen dus hoe ging de launch over het algemeen?
Me 1e C.E. komt om 12:15 - 14:15 als dt T&T van Bart Smit DIT keer wel goed is.
En wat was die link van die googlespreadsheat ook al weer? Moet ff aan favorieten toevoegen zodat ik em niet vergeet...
Hier wel in ieder geval, zonder key naar level 9 en SK verslagen, vandaag die key ontvangen en invullen.
Die spreadsheet staat in het andere topic in de 3e post van de OP(s)
Ligt eraan wat je verwachtingspatroon isThe Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:48:
Ga niet de vorige 50 pagina's doorlezen dus hoe ging de launch over het algemeen?
Als je vind dat je gewoon vanaf 00:01 moet kunnen spelen, ongeacht dat er miljoenen mensen op de knop zitten te rammen en er hierdoor een gigantische stress op de autorisatieservers zit die vervolgens zuchte en steunde, dan is het vreselijk en kan je beter vandaag terug naar de winkel om een anders spelletje uit te zoeken (protip: de nieuwe Dora is uit!).
Als je vind dat leven niet eindigt bij Diablo 3, je rustig met wat vrienden op Teamspeak zat te grappen over al die nerds die aan het ragen waren op diverse fora en met een biertje onderuitgezakt naar de laatste ep van Game of Thrones zat te kijken, en vandaag in de loop van de dag maar eens goed ervoor gaat zitten, dan zit het wel pluis
Surfin' paradise!
Ik heb ook via BOL.com besteld maar heb geen Track en trace ontvangen waar zie jij dit staan ?Sjonny schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:35:
grrr .. vannacht is mijn gister verzonden bol.com pakket in de radarren van het sorteercentrum van postnl verdwenen .. komt nu morgen pas volgens track& trace.
Mijne stond namelijk gisteren al op verzonden.
Bij de mediamarkt kost die 44 euro , iniedergeval bij pre-order weet niet hoeveel die kost als je niet ge pre-ordered hebt. Maar denk dat de prijs gewoon hetzelfde isShodan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:32:
Wat kost hij bij de mediamarkt eigenlijk? Ik wil hem vanavond ergens gaan kopen, indien hij gewoon in de schappen ligt. Bij een hoop winkels staat op internet niet leverbaar.....
[ Voor 5% gewijzigd door Chainthunder op 15-05-2012 08:54 ]
Welke level zijn ze en hoe staan ze er voor in act1 hell?Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:51:
Aziaten zitten al in Hell...
Ik heb via sk-gaming de key gekocht, had hem binnen 20 seconden in mijn mailbox staan. Ik hoef geen mooie doos te hebben (hoewel het altijd leuk is om te hebbensonox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:52:
[...]
Ik heb ook via BOL.com besteld maar heb geen Track en trace ontvangen waar zie jij dit staan ?
[ Voor 49% gewijzigd door HesRuud op 15-05-2012 08:54 ]
Kiek em goan!
in een e-mail of op de site bij bestelstatussonox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:52:
[...]
Ik heb ook via BOL.com besteld maar heb geen Track en trace ontvangen waar zie jij dit staan ?
lvl52 las ik ergensMelkaz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:54:
[...]
Welke level zijn ze en hoe staan ze er voor in act1 hell?
Ja heb beide gechekt en er staat geen track en trace bij zowel email als bestelstatus.Denniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:54:
[...]
in een e-mail of op de site bij bestelstatus
Word alleen aangegeven dat het is verzonden thats it.
Als iemand een guest pass over heeft ben ik je eeuwig dankbaar!
Je hebt geen guest pass nodig je kan gewoon spelen tot lvl 13.MaikelvE schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:00:
Ik las vanochtend op mijn Track en Trace dat mijn CE pas woensdag avond binnen komt.
Heb geen guest pass of beta gespeeld en kan gewoon inloggen en spelen.
Probeer gewoon in te loggen, werkte bij mij ook namelijk (als starters edition dus)MaikelvE schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:00:
Ik las vanochtend op mijn Track en Trace dat mijn CE pas woensdag avond binnen komt.
Gisteren las ik dat je een guest pass nodig hebt, maar als dit waar is dan zou dat super zijn!sonox schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:01:
[...]
Je hebt geen guest pass nodig je kan gewoon spelen tot lvl 13.
Heb geen guest pass of beta en kan gewoon spelen.
Stomme PostNL...
Beroeps brabander
kijk eens in je opties of je realm wel op EU staat.Vuurvoske schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:42:
Weet iemand waar je de starters edition kunt vinden op eu.battle.net? Ik heb deze guide gevolgd:
Oke je hebt dus geen key ofzo nodig, maar hoezo krijg ik telkens de melding:
Battle.net is down for maintenance. Code 33
edit: 1 sec te laat
Ben gister nog lvl 10 geworden, SK op lvl 8 dood, wel moeilijker lijkt het.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Redelijk, sinds middernacht konden een paar mensen erin, de rest kwam vast te zitten toen de login servers eruit gingen (error 37 busy servers en time outs). Na een half uur werkten het inloggen maar kwam je vast te zitten bij retrieving hero list. Kort daarna was dat ook verholpen en kreeg je alleen te maken met error 37's maar na een poging of 5 kwam je erdoor en kon je spelen.The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:48:
Wat een drama gister
Ik kwam er pas om 3 uur ofzo in.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 15-05-2012 09:07 ]
Het ging helemaal niet smooth, heb tot 1:00 zitten ctrl-v enterenKser schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:06:
[...]
Redelijk, sinds middernacht konden een paar mensen erin, de rest kwam vast te zitten toen de login servers eruit gingen (error 37 busy servers en time outs). Na een half uur werkten het inloggen maar kwam je vast te zitten bij retrieving hero list. Kort daarna was dat ook verholpen en kreeg je alleen te maken met error 37's maar na een poging of 5 kwam je erdoor en kon je spelen.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
vallen en opstaan dan maar.. alleen niet met dezelfde character
http://www.craftymind.com...t-of-blizzard-downloader/
http://us.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe
Mochten mensen hier ook last van hebben.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
vreemd.... bij mij staat bij postNL bezorging 16 mei, maar de bezorger is wel met mijn pakketten onderweg.....
[ Voor 6% gewijzigd door Nirrilith op 15-05-2012 09:15 ]
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Welke class had je gekozen dan?Flghter1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:13:
en me 1e hardcore death zit er inmiddels op
vallen en opstaan dan maar.. alleen niet met dezelfde character
Ignorance Is Bliss
Bij mij staat er ook 16 mei, alleen ligt ie nog in het sorteer centrum, gaat hem niet worden vandaag ben ik bangNirrilith schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:15:
Vanaf bol.com
vreemd.... bij mij staat bij postNL bezorging 16 mei, maar de bezorger is wel met mijn pakketten onderweg.....
Maar is deze wel de 14e al aangeboden bij TNT?KunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Bij mij staat er ook 16 mei, alleen ligt ie nog in het sorteer centrum, gaat hem niet worden vandaag ben ik bang
want mensen leggen het probleem altijd meteen bij de webshop, maar ook TNT kan het verneuken.
Same, en gisteren stond er nog gewoon 15 mei...KunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Bij mij staat er ook 16 mei, alleen ligt ie nog in het sorteer centrum, gaat hem niet worden vandaag ben ik bang
Naja, ik ga maar eens kijken of ik van elke class een character naar 13 kan krijgen terwijl ik wacht.
Same here. Ligt in het sorteer centrum. Vorige keer ging het wel allemaal goed met een preorder maar dat was geen grote bulkzending. Het lijkt me dat bol.com gisteren een heleboel preorder van Diablo3 de deur uit heeft moeten doen.KunDun schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:19:
[...]
*ThinClientQ te druk voor Diablo helaas.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ok ok, het is eigenlijk omdat ik geen downloadlimiet meer heb en mijn teller pas de 16e gereset wordt.
I'll do what I can, but expect very little.
Zit op t werk en kan vanavond pas om 22.00 spelen
Ik heb zelf geen betakey gehad, maar wel in het open beta weekend gespeeld. Als ik in battle.net kijk, zie ik dat ik inderdaad ook een starter key heb. Naja, in ieder geval even tot aan de skeleton king gespeeld, ging vrij eenvoudig (had het al 10x gedaan
http://www.twitch.tv/nl_Kripp
www.twitch.tv/powerunlimited Ze hebben een marathon van 25 uur sinds gisteravond 23:00.mauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:29:
Heeft iemand een livestream oid?
Zit op t werk en kan vanavond pas om 22.00 spelen
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.