Troost je, je bent niet de enige. Zit ook al van 00:00 te staren naar error 37
Pfft, eindelijk heb ik em binnen de CE tijdens de nachtrelease van de mediamarkt.
Veel goodies erbij gekregen:
steelseries muismat
kaarten
Poster
T-shirt
Sloot pas om 23.59 aan in de rij en bijna de allerlaatste. CE's werden alleen nog uitgegeven bij een preorder. Ik denk dat er nog een stuk of 15 lagen. (CE's)
Veel succes aan ieder die nog moet wachten
Veel goodies erbij gekregen:
steelseries muismat
kaarten
Poster
T-shirt
Sloot pas om 23.59 aan in de rij en bijna de allerlaatste. CE's werden alleen nog uitgegeven bij een preorder. Ik denk dat er nog een stuk of 15 lagen. (CE's)
Veel succes aan ieder die nog moet wachten
Ik en mn maat zijn er in! Keep trying, good luck en have fun!
Signature
Gewoon opgeven en morgen verder proberen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik krijg best vaak nu dat scherm met checking blabla, maar steeds timeout
Jajajaja.. zodat jij meer kans hebt zeker?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Zo het duurt nu wat langer voordat ik een error 37 te zien krijg. Blijft nu wel eens hangen op authenticating.
heb je ctrl v gedaan of ingetypt?kaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:27:
Hij doet het eindelijk!
www.twitch.tv/kaluroo
720p 50FPS stream met lotsa goodies
Zo, ga maar weer plaats maken voor jullie. Morgen helaas gewoon werken, maar ff rondkijken voor een half uurtje was wel even leuk.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Damn, zou hij het nu gaan doen nu ik een fles wijn op heb...
Steeds als ik er bijna door ben staat er dat ik geen license heb
goed nieuws: http://eu.battle.net/d3/en/status
Ga je nu de straat op rennen?Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:30:
IK ZIT ERIN !!!
fuck offLunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:30:
IK ZIT ERIN !!!
wwhaaaa.... ben dronken en hij doet het.... damn..
Hij blijft wel hangen met createn van mn wizard ;s
ik schenk nog maar een whisky in, misschien helpt het echt.
Voor de mensen die er al in zitten.
Hoelang duurde het tussen het groene vinkje van Connecting to Battle.net en het groene vinkje van Authenticating Credentials? Ongeveer?
Hoelang duurde het tussen het groene vinkje van Connecting to Battle.net en het groene vinkje van Authenticating Credentials? Ongeveer?
Heb geen key dankzij falende verkoper.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lucky bastards.. mijn pre-downloader blijft hangen op 100& en installer op 1% voordat ie een error uitspuwt. Waarschijnlijk door mijn ongeduld, maar toch.. wat is er gebeurd met die prachtige streaming client...
He, net mijn laatste poging om er in te komen, omdat het te laat word aangezien ik er morgen vroeg weer uit moet. Kom ik er in xD.
Wat leuk dit! Dan maar moe op het werk
Wat leuk dit! Dan maar moe op het werk
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
fuck offCoreTex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:38:
Eindelijk! Zit erin!
Kreeg de neiging om mijn toetsenbord door mn beeldscherm te beuken gelukkig zit ik er nu in
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Verwijderd
Support group + therapy please...goblom schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:40:
Kunnen we een support group oprichten voor mensen met error code 37?
Ow btw, voor de mensen die willen weten of Ctrl C/V werkt. Voor mij wel
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Zo dat was leuk
Ff lvl 6 geworden. Nu slapen, morgen vroeg weer verder.
Hij blijft hier op retrieving hero list staan.
Gelukkig heb ik op zijn minst 20x de start quests gedaan dus moet toch wel lvl 10 in no time zijn als ik er ooit in kom!
BSTheThomas schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:41:
[...]
Ctrl-V werkt niet, je moet elke keer weer opnieuw je password invoeren...
Nee hoor. Ik kwam er inmiddels al een 2-3 keer doorheen met de ctrl + V manier.TheThomas schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:41:
[...]
Ctrl-V werkt niet, je moet elke keer weer opnieuw je password invoeren...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Eindelijk ik zit erin, plakken lukt dus gewoon.
Dafuq, nog steeds die debiele error. Al ruim 1 uur en 43 minuten doe ik niks anders dan pasten. Schiet nou op gvd

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (Ctrl - v heeft gewerkt 103 min)
Genoeg gespeeld voor deze avond.
Lv.7 Monk ^_^
Lv.7 Monk ^_^
Rupsen, Rapsen.
Iemand toevallig al de retail versie liggen met een guest pass?
Zojuist even gedownload, maar ik heb hem niet gekocht, wou eigenlijk eerst even kijken waar al die commotie voor was
Edit: Je hebt toch een code nodig, of niet soms?
Zojuist even gedownload, maar ik heb hem niet gekocht, wou eigenlijk eerst even kijken waar al die commotie voor was
Edit: Je hebt toch een code nodig, of niet soms?
[ Voor 12% gewijzigd door ChrissieOne op 15-05-2012 01:49 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Zo, skeleton king dood (in een uurtje...)
Nu toch wachten tot ik mn pre-order morgen krijg.
Nu toch wachten tot ik mn pre-order morgen krijg.
Ik zit hier al 10 minuten op Retrieving Hero List 
So tempting to press .. CANCEL ..
Must .. wait .. longer T__T
So tempting to press .. CANCEL ..
Must .. wait .. longer T__T
had ik ook. leuk bedankje voor de testersVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:49:
Ik zit er in op starter edition vanuit de beta!
Even eerste stukje gespeeld.. vet spel
Ga nu slapen en maak een plekje vrij!
Hey is er iemand die een guestcode kan delen
? Ik zou het heel erg op prijs stellen:o

[ Voor 28% gewijzigd door P-Nut op 15-05-2012 01:57 ]
Mooie intro. Nu lvl 5 WD. Morgen weer verder.
Veel plezier nog als je nog gaat spelen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
www.twitch.tv/kaluroo
720P
50FPS
Cam feed
voice chat soon
in-game music
en 48 hour!! marathon stream!
Niet vergeten op de 'follow' knop te drukken ;-)
720P
50FPS
Cam feed
voice chat soon
in-game music
Ah kijk aan om 0:39 bericht dat mijn CE van Bol is verzonden! 
(16-3 bestelling zonder onder recente bestellingen vermeld te staan en met acceptgiro)
Morgen feest!

(16-3 bestelling zonder onder recente bestellingen vermeld te staan en met acceptgiro)
Morgen feest!
De Kapsalon's zijn onderweg, wij streamen weer verder van af the skeleton king! http://nl.twitch.tv/izamito
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Aah onze zerg diablo aan het spelen !kaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:10:
www.twitch.tv/kaluroo
720P
50FPS
Cam feed
voice chat soon
in-game music
Dames en heren, het was een geweldig spel om te spelen, jammer genoeg gaat mijn wekker weer om half 7.
Heel veel speel plezier toegewenst!
Heel veel speel plezier toegewenst!
Goed, skeleton king verslagen met party of 4, me eerste gele hood geloot, nu bedtijd xD Voor de mensen die doorhalen: have fun xD
Hehe, jazeker, 48 hour marathon attempt.
Eerst ff solo tot en met de SK gedaan, daarna nog eens SK in een party en nu naar bed. Wekker gaat weer om 06:30
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ook wel even mooi geweest voor vandaag, morgen weer lekker fris en fruitig verder
.
Mijn problemen zijn verholpen. Morgen maar eens op het gemakje gaan spelen.Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:06:
Zeror in "[PC] Diablo 3 Problemen topic"
Als iemand mij kan helpen, terwijl ie wacht. Graag
Tjonge jonge wat een game zeg, heb r nu al geen spijt meer van na 1,5 uur spelen 
* TheThomas gaat nu slapen
* TheThomas gaat nu slapen

Wat een ranzig spel. Morgen even werken, en dan flux weer door.
Vriendin balen, aandachtstekort de komende dagen
Daar hebben ze apparaatjes voor uitgevondenZnorkus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 03:08:
Wat een ranzig spel. Morgen even werken, en dan flux weer door.
Hoe zit het met de ping? is dat een beetje te doen? Ik hoop namelijk op niet meer dan 60 liefst 15 maargoed naar Parijs moet in elk geval onder de 100 mogelijk zijn lijkt me?
[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 15-05-2012 03:15 ]
Zeg, die Dead Adventurers die ik continu zie; dat zijn toch wel randoms en niet jullie hè?
Hm, bij anderen ook de server ontploft?
Weer terug online.
Weer terug online.
[ Voor 22% gewijzigd door Seditiar op 15-05-2012 03:50 ]
En de Skeleton King is down. Yay!
Goed gedaan! :-)UltraMark schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 04:41:
En de Skeleton King is down. Yay!
Huppa level 15 en net de butcher verslagen - NEXT!
www.twitch.tv/kaluroo -> 24-48 hour marathon.
[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 15-05-2012 05:00 ]
Verwijderd
Nice, feli.. Level 11 hier.kaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 05:00:
Huppa level 15 en net de butcher verslagen - NEXT!
Verwijderd
Voila, level 7 barbarian waar ik mee begonnen was.
Dan een monk aangemaakt... na 3 uur spelen plots dan toch beslist om monk als main te nemen!
(lvl 11)
En nu even slaap tijd..
Dan een monk aangemaakt... na 3 uur spelen plots dan toch beslist om monk als main te nemen!
En nu even slaap tijd..
Hier nog geen feestBulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:12:
Ah kijk aan om 0:39 bericht dat mijn CE van Bol is verzonden!
Morgen feest!
Gistereavond gebeld, uiteraard konden ze me niks vertellen

Tevens is de CE weer te koop bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/d...-edition/1004004011810436
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
5 uur op gestaan vanmorgen om toch nog even te kunnen spelen
Helaas alleen nog het beta level kunnen doen want moet naar werk... Vanmiddag weer verder. Wel gaaf dat nu die tussen filmpjes erin zitten, die zaten niet in de beta
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Level 21 and still going strong!
die van mij van bol.com is een uur geleden verzonden... dus de 16e pas in huisnickko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 06:38:
[...]
Hier nog geen feestnogsteeds wordt verwerkt.
Gistereavond gebeld, uiteraard konden ze me niks vertellen
Tevens is de CE weer te koop bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/d...-edition/1004004011810436
Zoo, even voor 2 uurtjes naar school om een toets af te maken en dan kunnen we weer knallen!
Bij mijn mycom order staat nog steeds "In bestelling":(
Quis custodiet custodes?
Zo level 17, ga nu toch ook maar eens slapen tot een uur of 12
Tot straks weer.
veel plezier nog allemaal!
Tot straks weer.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.