Ik zit ook op 2/4 met mn maten. Ik en maat staan te wachten.
Ohh retrieving hero's list..
Oh jee nu nog een naam verzinnen.. hehe
[ Voor 43% gewijzigd door junglebeast op 15-05-2012 00:57 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Samejunglebeast schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:57:
Ohh retrieving hero's list..
Sorry gasten. Diablo heeft de Hero List verbrand. We zijn te laat. De hel heeft de aarde al bereikt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Idd, steeds die error 37 arghhhVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:56:
Servers up, m'n reet.
Ik had net even mijn authentication screen, daar bleef hij hangen helaas genoeg.
4 player live stream is up! http://nl.twitch.tv/izamito
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Copy Pasten jullie ook allemaal?
Krijg echt alleen maar error 37's
G15 ToBo macro's ftw!CoreTex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:58:
Bol.com nieuws: Ik heb inmiddels een bevestiging dat het spel verstuurd is. De mail kwam om 0:38 binnen. besteld op 16-3-2012
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Moet je heel snel copy-pasten. Dan gaat er op gegeven moment doorheen en zit je vast bij de volgende opstakel.CoreTex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:58:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik kap er mee, tot morgen en succes :x
My life for hire!
Damn, kom er nogsteeds niet in...
Verwijderd
Hoeveel % van de mensen zijn nou momenteel aan het spelen?
Ik gok rond de 20-25%. Echt niet veel meer
En we zijn begonnen met de Witch Doctor Indicus..
Authenticating Credentials wederom, duuuuuuuurt
edit
Herooooooooo list! yeah
edit
Herooooooooo list! yeah
[ Voor 28% gewijzigd door Suicyder op 15-05-2012 01:00 ]
En dat op je verjaardag. Hoe durven ze!!
Proficiat iig.
Thanks!Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:00:
[...]
En dat op je verjaardag. Hoe durven ze!!
Proficiat iig.
Ik heb 18-11-11 besteld en nog geen mail van ze....Dalrok schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:59:
Bol.com nieuws: Ik heb inmiddels een bevestiging dat het spel verstuurd is. De mail kwam om 0:38 binnen. besteld op 16-3-2012
Nou heren, wens jullie veel succes met gamen. Ga de game morgen om 10:00 ophalen bij de Free Record Shop. Hopen dat alle problemen met inloggen en servercrashes is opgelost
Ik ben aan het spelen,Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:00:
Hoeveel % van de mensen zijn nou momenteel aan het spelen?
spoiler:
.
net de eerste 3 mothers gekilled
Lol ik zit er met 50% van m'n party in, maar we wachten op de andere 50%

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ga ook slapie slapie
veel plezier voor de mensen die erin zitten of die het nog gaat lukken - Ik kan morgen pas spelen als mijn CE op de mat ligt.
Game on!
Game on!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Pfff ik ondervind tot nog toe geen problemen.
Zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat ik net pas begonnen ben met installeren
Zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat ik net pas begonnen ben met installeren
Als jullie allemaal nou even op bed gaan, en de rest van de EU ook. Kan ik ff spelen! Ja?
dit dusCoreTex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:03:
Als jullie allemaal nou even op bed gaan, en de rest van de EU ook. Kan ik ff spelen! Ja?
Hij blijft al 10 minuten 'hangen' op "retrieving hero list..." iemand anders?
Iemand anders die Error 64 krijgt bij het aanmaken van een spel?
Draait op zich wel ok met me oude beestje van 2008. Alleen nog geen grote groepen monsters gezien.. ff afwachten dus.
alleen de EUR auction houseVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:04:
Servers staan weer op down
wat had je verwacht?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:05:
Ik ga pitten. Dikke faal van Blizzard. Maar leren zullen ze het wel nooit.
alleen maar E 37
This is the Way.
Jazeker! En kan nu ook geen nieuwe chars meer aanmaken.Mmore schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:04:
Iemand anders die Error 64 krijgt bij het aanmaken van een spel?
ik vraag me af hoeveel pagina's er hier bij gekomen zijn het laatste uur
Die auction house mag down blijven van mij. Als die game server maar iets gaat doen. DIe AH kan later er wel bij komen.
Error 12, bij opties staat het op EU, wat moet ik nog doen?
Jup, retrieving hero list...Seditiar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:06:
Zit erin, nu nog de andere 2 van m'n party..
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
/saluteImbalanced schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:03:
Hij blijft al 10 minuten 'hangen' op "retrieving hero list..." iemand anders?
Nog stream waar het is gelukt!
http://www.athenelive.com/stream/259259/
http://www.athenelive.com/stream/259259/
Ik weiger om te gaan slapen
Heb hem niet voor niets vanmiddag gehaald!
Ik heb ergens eerder gelezen dat je dan op een US server zit.. ff je battlenet account checken.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:07:
wat is error 33 :S:S:S krijg alleen die
Ik zit erin. wooohoo
even je region op europe zetten bij optionsVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:07:
wat is error 33 :S:S:S krijg alleen die
Bashiok@Bashiok
The Europe region servers are slowly letting more players in as we work to increase stability. You may see an Error 37 but keep trying.
The Europe region servers are slowly letting more players in as we work to increase stability. You may see an Error 37 but keep trying.
Bij mij is het voornamelijk "error 37" met af en toe tussendoor "error 315300". Zucht... ik ga denk ik maar slapen en morgen opnieuw proberen...

GTA VI - All aboard the hype train!!
Damn, Monk is echt AWESOME!.
Rupsen, Rapsen.
enter, ctrl v, enter
enter, ctrl v, enter
enter, ctrl v, enter
misschien maar es tijd dat ik een powernap ga doen en om een uur of 4 mn wekker zet. Dat werkte perfect bij Cataclysm. Niemand meer online...
enter, ctrl v, enter
enter, ctrl v, enter
misschien maar es tijd dat ik een powernap ga doen en om een uur of 4 mn wekker zet. Dat werkte perfect bij Cataclysm. Niemand meer online...
Going to sleep, zet me wekker wel
ben al 1uur en 10min ctrl+v aan het doen. Niks anders dan error 37. Succes allemaal
@Bashiok
Server lijkt beter te worden tho. Ik zit nu al constant vast op autenticating credentials. In plaats van dat hij meteen naar error 37 springt. Probeer het nog even door en anders ga ik gewoon lekker pitten vanavond. Morgen weer een dag.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Heeft iemand nog een guest key beschikbaar? PM me aub
bij voorbaat bedankt
[ Voor 28% gewijzigd door sacinici op 15-05-2012 01:13 ]
ik krijg alleen nog maar player disconnected
same hereJasper 99 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:13:
ik krijg alleen nog maar player disconnected
Fijn. Zit je er eindelijk in heb je allemaal last van grafische artifacts..... 
Die had ik in de beta niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 01:15 ]
alleen maar error 37, niet eens meer naar de tweede stap, hopeloos.
welke video kaart/drivers?Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:14:
Fijn. Zit je er eindelijk in heb je allemaal last van grafische artifacts.....
Hier nog een stream met redelijke kwaliteit die er in zit btw
http://www.own3d.tv/live/18755/CLG_Wickd
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Game-card.net kan mijn foute code niet controleren omdat het om een DVD box versie gaat en die al naar mij opgestuurd is. Ja, dat is te verwachten. Maar ik vroeg juist of de code al direct gestuurd kon worden en heb op basis daarvan besloten daar het spel aan te schaffen bij game-card.net. Dan is dit toch wel een vrij grote domper en geen reden om nogmaals daar te kopen. Ik kan dan net zo goed morgen even langs de winkel rijden en dan heb ik hem vast nog eerder ook dan de post.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voor de dames die er al in zitten: Hebben jullie ook heel erg lang moeten wachten op Retrieving Hero list? Bij mij staat dat er nu bijna al een half uur.. Of moet ik die gewoon cancellen en blijven proberen?
2 minuten geleden klaar met installeren en kon er direct in.
Even een error bij het accepteren van de EULA maar dat was het.
Maar toen het eerste echt probleem
met welke class begin ik
, had er nog uberhaubt niet over na gedacht waarmee ik zou beginnen dus is het voor het moment maar een Wizard geworden.
Wens jullie allemaal veel geluk ermee om in de game te komen.
Maar toen het eerste echt probleem
EINDELIJK, ik zit er in en heb net mijn wizard aangemaakt!
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Heb jij ook problemen met het activeren van diablo 3?Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:16:
Game-card.net kan mijn foute code niet controleren omdat het om een DVD box versie gaat en die al naar mij opgestuurd is. Ja, dat is te verwachten. Maar ik vroeg juist of de code al direct gestuurd kon worden en heb op basis daarvan besloten daar het spel aan te schaffen bij game-card.net. Dan is dit toch wel een vrij grote domper en geen reden om nogmaals daar te kopen. Ik kan dan net zo goed morgen even langs de winkel rijden en dan heb ik hem vast nog eerder ook dan de post.
The game key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. "eu.battle.net") in your web browser, or for a different Battle.net account.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:18:
Heb jij ook problemen met het activeren van diablo 3?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ati Radeon 3870 met nieuwste drivers catalyst versie 12.3
Verwijderd
Ja die had ik ook , en nu heb ik too many attemptss>.>Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:18:
[...]
The game key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. "eu.battle.net") in your web browser, or for a different Battle.net account.
Oke WTF!!
Ik kreeg dus steeds die 315300 tussendoor. Dus ik ga wat googlen en iemand zegt van "je moet niet je password met ctrl+c ctrl+v proberen te doen want dat werkt niet". Dus ik probeer het 2x zonder copy paste en ben er meteen in...
Allemaal even zonder copy paste proberen inloggen
Ik kreeg dus steeds die 315300 tussendoor. Dus ik ga wat googlen en iemand zegt van "je moet niet je password met ctrl+c ctrl+v proberen te doen want dat werkt niet". Dus ik probeer het 2x zonder copy paste en ben er meteen in...
Allemaal even zonder copy paste proberen inloggen
GTA VI - All aboard the hype train!!
Same here!Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:19:
Leuk, iedereen speelt al en ik zit al bijna anderhalf uur naar een error 37 te staren.
Ach, jij bent niet jarig.. Ik hoopte op een leuk cadeau en zit nu dronken te worden..Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:19:
Leuk, iedereen speelt al en ik zit al bijna anderhalf uur naar een error 37 te staren.
jij verdient ze echt... mensen, waaronder ik, zitten gvd ruim een uur te ctrl+v'en zonder succes en jij vlamt er ff in 1x in.. :((((Deadsy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:17:
2 minuten geleden klaar met installeren en kon er direct in.
Maar toen het eerste echt probleemmet welke class begin ik
, had er nog uberhaubt niet over na gedacht waarmee ik zou beginnen dus is het voor het moment maar een Wizard geworden.
Is dit echt?Sir_Hendro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:19:
Oke WTF!!
Allemaal even zonder copy paste proberen inloggen![]()
Zo vet!!! Wat een sfeer
nope. Werkt niet.Sir_Hendro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:19:
Oke WTF!!
Allemaal even zonder copy paste proberen inloggen![]()
wilde het al niet zeggenrboin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:20:
[...]
jij verdient ze echt... mensen, waaronder ik, zitten gvd ruim een uur te ctrl+v'en zonder succes en jij vlamt er ff in 1x in.. :((((
zit erin!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Dit begint best frustrerend to worden, kan het niet geloven dat na constant het te proberen ik er niet in kom en om mij heen mensen na een poging of 5 er al in zitten.
Nou zeg dat wel idd!Bron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:22:
Dit begint best frustrerend to worden, kan het niet geloven dat na constant het te proberen ik er niet in kom en om mij heen mensen na een poging of 5 er al in zitten.
Verwijderd
Weet iemand toevallig wat er nu met mijn key is gebeurd?
Wanneer ik mijn key gebruik krijg ik de melding "too many attempts "
Wanneer ik mijn key gebruik krijg ik de melding "too many attempts "
Wordt steeds rustiger hiero!
Neem aan dat de meesten er al in zitten!
GVD!
GVD!
ik wordt ook echt super chagrijnig hiervan. 2 van mijn vrienden er al ik zit sinds 12 uur control v te drukken en nogsteeds niet....
of al in bedje gestrompeldCoreTex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:25:
Wordt steeds rustiger hiero!
GVD!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.