WEBN & chill (@IBKR)
He who controls the Spice, controls the Universe.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Processor: Intel Dual Core 2.4Ghz Processor
Memory: 2 GB Ram
Video: NVIDIA® GeForce® 8800GTX or ATI Radeon™ HD 3870 or better
Ik heb zelf een i7 3770K, 8GB Ram en geen videokaart. Denken jullie dat ik het spel met de IGP van de 3770K kan spelen?

Rupsen, Rapsen.
'I reject your reality and substitute my own'
Verwijderd
Mjah begrijpelijk? Een midnight launch kunnen ze niet aan en toch weer proberen...bigass fail aangezien het gewoonweg niet werkt om het op die manier te doenboombes schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:38:
wat een deceptie alweer een keer! blizzard begrijpelijk maar toch kut!
Er is een stream geloof ik, ik speel samen met Izamito, Hedidit en Verderf.
Maar goed.. updateje ik had een error 61 en zit weer in het loginscreen..
My life for hire!
je bedoelt deze? http://nl.twitch.tv/izamitoWarlock schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:40:
[...]
laat aub even wat anders zien dan dat wacht schermpje.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hmm balen, dan moet ik eerst maar eens een videokaart gaan scoren voordat ik het spel aanschaf.Eguna schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:40:
het inlogscherm was met IGP van mijn 3770 met alles op low traag-ig, denk niet dat het echt speelbaar is als het druk is.
Ik denk niet dat de IGP voldoende is.Jeroen P schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:39:
Ik wil D3 binnenkort ook gaan spelen, maar vraag me af of dit kan met mijn systeem. Zie in het andere topic bij systeem eisen het volgende staan:
Processor: Intel Dual Core 2.4Ghz Processor
Memory: 2 GB Ram
Video: NVIDIA® GeForce® 8800GTX or ATI Radeon™ HD 3870 or better
Ik heb zelf een i7 3770K, 8GB Ram en geen videokaart. Denken jullie dat ik het spel met de IGP van de 3770K kan spelen?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Speedydown.nl !!!
Watnou hebben we een webcam...beetje voorbereiding!!Warlock schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:40:
[...]

This is the Way.
Iets met tetten ofzo?NightHawk4 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:42:
[...]
Watnou hebben we een webcam...beetje voorbereiding!!![]()
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Eerste Koreanen hebben het gehaald... Dat was wel heel heel erg snel?
jah plaatje wtf...lijf tetten hoor heeft RTL5 ook!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik kom er met geen mogelijkheid door op de EU servers. Als ik op de Asia probeer in te loggen krijg ik "this account does not have a Diablo 3 licence attached." Terwijl ik het spel Vanmiddag heb gekocht.
Hebben meer mensen dit?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
My life for hire!
Je kan pas andere server kiezen wanneer het global play is aangezet.Intruder schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:43:
Zit iemand er hier al in?
Ik kom er met geen mogelijkheid door op de EU servers. Als ik op de Asia probeer in te loggen krijg ik "this account does not have a Diablo 3 licence attached." Terwijl ik het spel Vanmiddag heb gekocht.
Hebben meer mensen dit?
Dit is wanneer de USA servers live gaan.
My life for hire!
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Nothing Is Everything
Ik krijg tot nu toe alleen binnen 100ms code 37. Eén keer bleef het menu 2 sec hangen, toen kreeg ik te horen dat m'n pass niet klopte.
Ga niet alle 715 (!!) nieuwe berichten hier lezen, maar ik begrijp dat er van gamen weinig komt...
Nah ja, voor het geval het zometeen wel los gaat: koffie aangezet, snacks bij de hand, installatie loopt...
Morgen maar even gelijk de stad ik als ik wakker word.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
My life for hire!
lol.Jasper 99 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:47:
vuile honden zijn het! money back imo
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
GTA VI - All aboard the hype train!!
ben benieuwd hoe het daarna loopt!
Verwijderd
My life for hire!
age restricten 15, QQ more and leave ... tyJasper 99 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:47:
vuile honden zijn het! money back imo
My life for hire!

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
Bij de beta stress test viel het imho heel erg mee.Raoul.TLS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:50:
Yes yes Yes was te verwachten maar goed.. Slecht voor de revieuws voor Blizzard Tja gaat ze punten kosten ... Ergste geval duurt dit een paar dagen
Hehe nee joh. Morgen om 9 uur in de ochtend kan je gewoon gerust spelen zonder disconnectsRaoul.TLS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:50:
Yes yes Yes was te verwachten maar goed.. Slecht voor de revieuws voor Blizzard Tja gaat ze punten kosten ... Ergste geval duurt dit een paar dagen
Mijn 'loginbot' aka logitech G11 macro command heeft de error kunnen doorbreken
[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 00:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Ik vraag me af hoe gamecardwinkel hier aan komt, want die keys zijn niet los verkrijgbaar. Ik hoop echt dat ze die keys niet uit de doosjes hebben gejat..
ik zit er nu in iig, maar wel na 2 keer te blijven hangen op die hero ding
Warhammer en PC games en lego
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik heb 3 traytjes energy drink.. moet je?Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:53:
Ik val in slaap op mn stoel pff
Verwijderd
al 85 keer......Julio-K schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:51:
Hebben jullie wel al al die Terms geaccept??
http://us.battle.net/d3/en/status
edit:
niet dat het werkt maargoed
[ Voor 26% gewijzigd door Suicyder op 15-05-2012 00:55 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
GTA VI - All aboard the hype train!!
Maar stream is op pc linkerkerel aangesloten, dus zijn scherm zie je met miezerige camera
https://nl.twitch.tv/powerunlimited
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.