After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Haha, nou inderdaad! Gelukkig is de CE slechts een leuke bonus, ben al lekker aan het spelen met de normale versie.
je kan er een halen in utrecht als je wilt?Luit schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:30:
Het zit me niet mee om een CE te bemachtigen. Wehkamp annuleert mijn bestelling (begin november geplaatst) zonder bericht (na telefonisch contact van mijn kant bleek dat ze er te weinig binnen hadden gekregen).
Mycom heeft mijn bestelling ook geannuleerd. Na telefonisch navraag te hebben gedaan bleek dit door een winkelmedewerker te zijn gedaan. Waarschijnlijk een foutje en ze bellen vandaag terug met meer informatie.
maar weet niet waar je vandaan moet komen
http://eu.battle.net/supp...tarter-edition-guest-passSCARfaceE schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:34:
Iemand een guestcode voor me? Zou dit spel zeker wel willen proberen!
Ja, leuk, maar lees de pagina eens:
De enige manier om dus Starter te spelen momenteel is bij gratie van iemand die de volledige versie heeft gekocht en bereid is zijn Guest Pass te delen.Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
zojuist ook mijn exemplaar in de BartSmit gehaald.
Die krijg je niet bij de digitale editie, alleen bij de boxed versions (normal, CE)Denniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:44:
mmm en waar kan ik die zien als ik hem digital heb gekocht
Bij de digital download zitten geen guest passes, alleen bij de boxed versie/CE...Denniz0229 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:44:
mmm en waar kan ik die zien als ik hem digital heb gekocht
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Wat Korben zegt ja, alsnog een guestpass nodig (al zijn er mensen die zeggen zonder een guestpass te kunnen spelen, maar bij anderen lukt het weer niet). Vandaar mijn vraag of iemand hier het aan mij wilt doneren

[ Voor 14% gewijzigd door SCARfaceE op 15-05-2012 13:47 ]
PSN ID: Beest41
Korben schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Ja, leuk, maar lees de pagina eens:
[...]
De enige manier om dus Starter te spelen momenteel is bij gratie van iemand die de volledige versie heeft gekocht en bereid is zijn Guest Pass te delen.

Lezen is voor noebies!

Me inbox is altijd te vinden en ben erg geintresseerd!!
Dus wat niet langer en PM me xD
Zitten idd 2x Guest pass bij, en 1x WoW Guest pass
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Als iemand daar in de buurt komt en er 2 koopt dan koop ik de ander zo van emMontsubai schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:48:
29,99 € (!) bij de Saturn Nieuwegein (met tram ~30 min van Utrecht CS)
Guest pass pl0x?Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:49:
Heb hem, net terug van DB
Als je nog van een guest pass af wil... (a)Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:49:
O lol @ replies
Ben bang dat ik maar gewoon een maand moet wachten tot ik de starter edition kan spelen zo te zien
[ Voor 21% gewijzigd door StarLite op 15-05-2012 13:51 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik wil er wel 1tje testenCthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:49:
Enorm bedankt alvast.
F5!
Ik zou er graag een bemachtigen, maar ik heb eerst komende 30 uur toch geen tijd dus laat ze aan mede tweakers voorbij gaan!
Max lvl 20SCARfaceE schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:51:
Wat houdt de WoW key in trouwens? Bepaalde tijdslimiet of levelcap of iets dergelijks?
#1: HVC7D7-WVMB-VRBHB4-9FWZ-R4MMBM
#2: EFD2FG-7Y8Z-6GPFRM-DJ67-PTGJ6J
withPFlaton schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:53:
Iemand die toevallig naar één van bovengenoemde belachelijk goedkope shops gaat om Diablo III aan te schaffen, en zin heeft om een kopietje extra op te pikken? Direct overmaken via Internet Bankieren of Paypal?
BAM! THANKS!PFlaton schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:53:
Iemand die toevallig naar één van bovengenoemde belachelijk goedkope shops gaat om Diablo III aan te schaffen, en zin heeft om een kopietje extra op te pikken? Direct overmaken via Internet Bankieren of Paypal?
heb deze: HVC7D7-WVMB-VRBHB4-9FWZ-R4MMBM
Top heb de bovenste:Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:53:
Komen Ze, veel plezier
You are creating a Diablo III® (Starter Edition) account.
Bedankt
Ik heb hem net gekocht, maar wil wachten met openmaken totdat ik thuis ben van mijn werk
KHEB HEM !!! THANKSCthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:53:
Komen Ze, veel plezier

Oeps wel op commit drukken....Chris89 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:54:
[...]
Top heb de bovenste:
Bedankt
FAAL

Ik was te laat dus
\o/
Flowmo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:53:
[...]
BAM! THANKS!
heb deze: HVC7D7-WVMB-VRBHB4-9FWZ-R4MMBM
Dat is knapChris89 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:54:
[...]
Top heb de bovenste:
Bedankt
Als je goed kan lezen, dan zie je hierboven staan dat er daar ook 2 om 1 in zit.Rixos schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:54:
Zit er bij de normale versie van D3 ook guest passes?
Ik heb hem net gekocht, maar wil wachten met openmaken totdat ik thuis ben van mijn werk
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
[ Voor 47% gewijzigd door Flowmo op 15-05-2012 13:56 ]
Was vergeten om op START TE KLIKKEN !!!
An Error has occurred
THE GAME KEY you entered has already been claimed!! NOO-WAY!!

andere mensen nog met keys?
Ja, 2x Guest Pass voor D3, 1x WoWRixos schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:54:
Zit er bij de normale versie van D3 ook guest passes?
je kan er 2 mensen heeeeeeeeel blij mee maken (mij niet
Thanks, mooi dan kan ik een paar vrienden uitnodigen die nog niet helemaal zeker waren of ze het spel zouden kopen, blizzard is echt slim in dat soort dingen.
Waar wacht je op hop hop naar de deur
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gefeliciteerd!! Hier alleen een bus met een bank voor de buren..
Alle digitale edities hebben geen guest passes, alleen de fysieke boxed edities .junglebeast schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:59:
De Annual Pass D3 editie heeft geen guest pass of wel? Ik kan niks vinden op mijn b.net account. Zou zonde zijn namelijk..
\o/
Eer dat ik op mijn tempo dit heb bereikt wil ik gewoon eerst een trial account, hierna kan ik altijd nog kopen.Svenneh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:59:
Mensen kinderen. Wat een gezeur om die guest passes. Als je de levelcap hebt bereikt ga je het spel waarschijnlijk toch kopen, dus waarom kopen jullie het niet gelijk
.
Is dat gerechtvaardigd?
This is a Rapture reminder..
Hij rijd weer wegOdysseus1985 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:59:
[...]
Gefeliciteerd!! Hier alleen een bus met een bank voor de buren..

Nee, dat is hoofdzakelijk gejank over dat ze niet in kunnen loggenSssquirrel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
De user reviews op metacritic zijn niet echt positief voor Diablo 3... in de 80 negatief :-S
Is dat gerechtvaardigd?
Hm toch eens vragen (zoeken) of dat wel mogelijk is.StarLite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
[...]
Alle digitale edities hebben geen guest passes, alleen de fysieke boxed edities .
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nee, iedereen zeurt alleen maar over dat ze neit kunnen connecten. Inhoudelijk zijn er nog bijna geen echte reviews...Sssquirrel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
De user reviews op metacritic zijn niet echt positief voor Diablo 3... in de 80 negatief :-S
Is dat gerechtvaardigd?
\o/
NOOOOoooooo!!! ;-) Shame. Ik denk dat ik zo maar even naar Nieuwegein moet.. :-SGroentenman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
[...]
Hij rijd weer wegOMFG zou die dan toch pas morgen komen
MetacriticSssquirrel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
Is dat gerechtvaardigd?

Heb je het gros van de reviews gezien? Gaat eigenlijk maar over "OMG Can't connect! Bad game!" Oftewel degene die om middernacht proberen in te loggen, wat natuurlijk niet lukt.Sssquirrel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
Is dat gerechtvaardigd?
Tuurlijk krijg je dit, het kan immers niks anders zijn dat er mensen klaagen het te makkelijk is of te moeilijk of niet mooi genoeg.Sssquirrel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
Is dat gerechtvaardigd?
En ondertussen zich helemaal niet verdiepen in de lore enz enz enz enz.
Nee als je lvl cap heb en alle gear die uber rare is en je hebt het op alle soorten moeilijkheidsgraden uit, dan mag je whine.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
straks even proberen zonder code te beginnen, ben nu aan t downloaden.
[ Voor 32% gewijzigd door SCARfaceE op 15-05-2012 14:03 ]
Nope, dan zeurt ie dat je geen geldig account hebt (net nog geprobeerd)Donnie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:03:
Guest pass is niet nodig hoor, je kan gewoon starten met je battlenet login...
\o/
Krijg hem dan morgen binnen
Ben benieuwd
Alleen als je de Beta toch ook gespeeld hebt?Donnie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:03:
Guest pass is niet nodig hoor, je kan gewoon starten met je battlenet login...
User reviews van Metacritic zijn onzin. Gewoon negeren, bij ieder spel. De gemiddelde speler is niet in staat om een gebalanceerde review te schrijven, zeker niet na zo'n korte tijd. Als een speler iets tegenkomt dat niet bevalt, is het gelijk een 1 of 2. Werkt alles goed en vindt de speler het spel na een uur spelen nog leuk, direct een 9 of 10. Daarnaast heb je vaak groepen spelers die het niet eens zijn met een kleine design-beslissing en daarom maar negatieve reviews spammen.Sssquirrel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:00:
Is dat gerechtvaardigd?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Bij voorbaat dank!
Ik heb vanochtend zonder Diablo 3 key gewoon Act 1 kunnen spelen?StarLite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:03:
[...]
Nope, dan zeurt ie dat je geen geldig account hebt (net nog geprobeerd)
Wie gaat er straks ook beginnen en wil samen spelen? Mijn Battletag is Kombo#1669
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.