Is er geen link op de website van blizzard om een guestpass aan te vragen?
De spanning stijgt.
Heb mijn koelkastje met energiedrank naast me staan, lekkere dingetjes erbij.. kan de komende dagen wel vooruit. De buitenlucht ziet mij niet weer deze week
Heb mijn koelkastje met energiedrank naast me staan, lekkere dingetjes erbij.. kan de komende dagen wel vooruit. De buitenlucht ziet mij niet weer deze week
de meeste gamer chicks zijn toch al bezet
*de rest is heeft censuur wat ik wilde zeggen dus Piep pieeeeep pieeeep*
*de rest is heeft censuur wat ik wilde zeggen dus Piep pieeeeep pieeeep*
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Iemand zn code van game-card.net al binnen.
?
Verwijderd
Hehehe, al begonnen met Nalu te drinken hier. Straks nog een goeie koffie er bij!Nenoki schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:54:
De spanning stijgt.
Pfff morgen veeelste vroeg op, maar ga toch maar spelen!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
nog geen mail gehad van battlenet, hij geeft wel aan dat de game tussen de gekochte games staat
Floksor
Daarom heb ik dus op ebay voor een paar euri een guest pass gekocht...morgen wel even een box scoren voor 45 joero...altijd nog goedkoper dan bij blizzard bestellenKaterin schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:54:
[...]
Hahaha invites is leuk hoor maar ik wil een guestpass, ik heb mijn key pas morgen.
Ik heb dus ook morgen weer een guestpass om terug te geven als iemand die van hem nu aan mij geeft.

Vier hele lange minuten
Rupsen, Rapsen.
Ik wel al. om 23.41 ontvangen
En nochtans een paar uur geleden pas besteld.
[ Voor 13% gewijzigd door duarf op 14-05-2012 23:57 ]
Verwijderd
Ik doe alleen effe Normal. Ga ik morgen wel met Nightmare verderm0nk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:55:
Pfff morgen veeelste vroeg op, maar ga toch maar spelen!
HF alvast!!
Effe normal....Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:56:
[...]
Ik doe alleen effe Normal. Ga ik morgen wel met Nightmare verder

Doe ff NORMAAL!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
ja ik was in de veronderstelling dat ik hem vandaag al wel zou hebben.NightHawk4 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:56:
[...]
Daarom heb ik dus op ebay voor een paar euri een guest pass gekocht...morgen wel even een box scoren voor 45 joero...altijd nog goedkoper dan bij blizzard bestellen
En mijn guestpass die ik had gefixed ging niet door..
Dus nu wil ik er zo graag 1
*valt in slaap, maar wilt te graag*
kijken hoe lang we dit volhouden..
kijken hoe lang we dit volhouden..
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Je key staat bij de details van de game op battle net als het goed isFloks schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:56:
[...]
nog geen mail gehad van battlenet, hij geeft wel aan dat de game tussen de gekochte games staat
Net gauw ff via battle.net gekocht...downloading (again)...
Juist een totale stilte lijkt meMuta schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:57:
post explosie in 3
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Het is straks al morgen, en als Normal 15 uur duurt klopt het inderdaad dat je "morgen" verder gaat (alleen een non-stop run van Normal naar NM)Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:56:
[...]
Ik doe alleen effe Normal. Ga ik morgen wel met Nightmare verder
Zometeen de spanning van WEER de skeleton king neer batsen en daarna eindelijk wel verder kunnen zonder koeienletters in het scherm is al motivatie genoeg om de slaap tegen te gaan xD
My life for hire!
In mijn mails staat niks over een guest key vemeld. Ik heb de digital pre sale gekocht. Wil graag zo een guest key aan m'n broer geven.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Veel plezier voor de mensen die vannacht kunnen spelen. Ik ga morgen tijdens de lunch m'n CE ophalen bij de Saturn.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Nah...
ik verwacht 100 ppl tegelijk dat ie het niet doet
Battle.net gaat down! Let maar op!
Kreeg net een andere error, dat m'n gegevens niet klopte
Wut..duarf schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:56:
[...]
Ik wel al. om 23.41 ontvangen
En nochtans een paar uur geleden pas besteld.
Eventjes geduld nog 
Morgen nog 1 dagje werken, maar kan het niet laten toch even te proeven!!!
Morgen nog 1 dagje werken, maar kan het niet laten toch even te proeven!!!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
veel plezier allemaal!
Hij doet het!!
Hij doet het!!
Och, zit nu gewoon lekker streams te kijken op twitch en morgen in de winkel halen we de game in een doos. Dat klinkt nog steeds goed.Katerin schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:57:
[...]
ja ik was in de veronderstelling dat ik hem vandaag al wel zou hebben.
En mijn guestpass die ik had gefixed ging niet door..
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
flesje champagne opentrekt ITS OVER !!!
Iedereen een gelukkig nieu...diablo3-jaar!.
Rupsen, Rapsen.
don't lie to me..
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Ben al in character creation! 
YEah
YEah
krijg nog steeds servers down for maintenance error code 33
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
tot ziens!. D3 here I come
Rupsen, Rapsen.
GL HF!
|| Vierkant voor Wiskunde ||
ffs Hang nog steeds vast op updating setup files...
wachten op gamecard om de key op te sturen!
zo hee drie dikke EULA's, TLDR XD
My life for hire!
@iedereen die niet op de postbode hoeft te wachten: veel plezier
sameredfoxert schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:01:
En alles blijft hangen op Authenticating Credentials ... *sigh*
Servers are busy, try another day OMG FFFSSS
Ergens in frankrijk krijgt een server nu hard op z'n ballen
My life for hire!
Lange inlog-tijd, toen wat EULAs om te accepten en nu weer het inlog scherm... spannend.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Error 37, error 37, error 37, error 37, error 37, error 37, error 37, error 37...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Even snelle scroll door de EULA's.. xD
Rupsen, Rapsen.
en ingelogd
veel plezier
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Vroegst 16e, beter ophalen met de fiets waar dan ook.ES335 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:01:
Als ik D3 vandaag bij MyCom bestel, wanneer zou ik het spel op de deurmat kunnen verwachten?
Heb alles kunnen accepteren, mar de boel lijkt nu echt plat
En.... zoals verwacht
*Server busy melding*
Een standaard GoTter ;)
Blizzard heeft dus niks geleerd van de WoW:Cataclysm release
Error 37 Jeej!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.