Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Same hereRedHat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:02:
Heb alles kunnen accepteren, mar de boel lijkt nu echt plat
Error 75 nu?
[ Voor 17% gewijzigd door sc0rpz op 15-05-2012 00:03 ]
Die ging toch vlekkeloos?Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:02:
Blizzard heeft dus niks geleerd van de WoW:Cataclysm release
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
automation fanboy
GTA VI - All aboard the hype train!!
Al die disclaimers ook he
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Zo te zien mis ik nog niets omdat alle servers nog down zijn; zucht!
Heejik heb niet voor niets een XPS17 gekocht
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Rupsen, Rapsen.
Typisch
Nee, ook release om 12 uur en pas speelbaar voor de meeste mensen rond 3 uur.
Inderdaad!biggydeen2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:03:
Stuur eerst die key maar eens even game-card..
Linkje?Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:03:
Lol at de rage op de forums van Diablo.
Een standaard GoTter ;)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd

anyway hf guys.
hier kon u advertentie staan
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
MEgalaunch en dan zo op je plaat gaan....doe dan geen timed launch prutsers

You en million others, en daarom blijft hij platVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:03:
OMG Ik zit erin! Gewoon ff hameren, password onder je ctrl+v en gaan
Ja, op server queues na verliep de Cataclysm release zonder veel problemen als ik me het goed herinner.
alsof dat nu nut heeft als de servers alweer plat liggen
hier kon u advertentie staan
VETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier ook iseenbug geloof ikXerion404 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:00:
ffs Hang nog steeds vast op updating setup files...
My life for hire!
Echt he?!still_the_same schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
Als ik blizzard zou zijn, zou ik trots zijn op het feit dat je hele infra plat gaat omdat je zooooo populair bent..
btw, happy birthday
[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 15-05-2012 00:05 ]
ja dohhh waar komen anders die monsters vandaan...belgian1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
Ik heb medelijden met het team die instaan voor de servers. Graveyard shift from hell.
100 Blade enclosures, anyone? =]belgian1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
Ik heb medelijden met het team die instaan voor de servers. Graveyard shift from hell.
Ben jij even jarig op de D3 launch!still_the_same schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
Als ik blizzard zou zijn, zou ik trots zijn op het feit dat je hele infra plat gaat omdat je zooooo populair bent..
Verwijderd
Gaat prima met mijn trusty studio 15.. maar ik kan pas morgenavond beginnen, ik ik moet morgen relatief vroeg op.ChUcKiE schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:03:
[...]
Heejik heb niet voor niets een XPS17 gekochtpuur om Diablo3 fatsoenlijk te kunnen spelen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Die gaan skyhigh.. Thanks!FragNeck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
[...]
Echt he?!ik ben wel benieuwd naar die resource gebruik van die machines daar
btw, happy birthday
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
My life for hire!
Daar hoop ik nog een achievement voor te krijgen... Wel jammer voor de visiteVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
[...]
Gaat prima met mijn trusty studio 15.. maar ik kan pas morgenavond beginnen, ik ik moet morgen relatief vroeg op.
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Blizzard is sowieso al trots op alles dat ze makenstill_the_same schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
Proficiat btw, mooie dag om jarig te zijn
battle.net login werkt prima via de site.. xD
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Iedereen voelt zich jarig vandaag, allemaal een kado voor zichzelf gekochtEguna schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:06:
happy bday @ still the same!
Ook een queue kan het op een bepaald moment niet aan..Bad Brains schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:06:
Ze hebben zeker geen que ingebouwd, als duizenden (miljoenen?) inloggen zonder dat er een que is dan ... tja...
Dit is gewoon een georganiseerde DDos eigenlijkKrukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:06:
Je zou maar een netwerk engineer zijn bij Blizzard en een monitor hebben openstaan op één van de corerouters om 12 uur
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
misschien na 20 keer je password intikken een foutje gemaakt?Mojo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:07:
Wth, Login information incorrect... Die ken ik niet.
battle.net login werkt prima via de site.. xD
succes het komende uur ( of 5) XD
edit: gelukkig nog een half glas hertog jan grand prestige
[ Voor 66% gewijzigd door Scorchor op 15-05-2012 00:08 ]
Ik logde in op mijn battle.net account staat er dat ik diablo gekocht heb?!?! ik heb niets gekocht laat staan aangeklikt!!!

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Blijf ik daarvoor wakker, ik dacht char aanmaken en slapen.. xD
001100100010101101011101001
Niet eensRocketKoen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:07:
[...]
misschien na 20 keer je password intikken een foutje gemaakt?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
ctrl v spammen bedoel jeRocketKoen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:07:
[...]
misschien na 20 keer je password intikken een foutje gemaakt?
Maar toch, dan haal je al veel stress van de server af, neem aan dat de inlog servers separaat zijn. (lijkt mij iig logisch)still_the_same schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:07:
[...]
Ook een queue kan het op een bepaald moment niet aan..
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Och, als je geen CC hebt ingevuld is dat niet al te erg tochmprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:08:
WTF!?!?!?
Ik logde in op mijn battle.net account staat er dat ik diablo gekocht heb?!?! ik heb niets gekocht laat staan aangeklikt!!!
Je mag best toegeven dat je een cadeautje voor jezelf gekocht hebt hoor =) Vinden wij niet ergmprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:08:
WTF!?!?!?
Denk dat er wel iets te fakkelen staat in Frankrijk en Amerika ergens
Absoluut relatief, relatief absoluut.
haha zou ik best willen doen maar ik heb echt niets gedaan I_I of wordt het me allemaal teveel ?!??BroodjeKoffie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:09:
[...]
Je mag best toegeven dat je een cadeautje voor jezelf gekocht hebt hoor =) Vinden wij niet erg
kga hem maar gelijk downloaden O_O
ssstBroodjeKoffie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:09:
[...]
Je mag best toegeven dat je een cadeautje voor jezelf gekocht hebt hoor =) Vinden wij niet erg
is bewijs voor zn vriendin daar gaat ie gezeik mee krijgen!
Die zullen los staan, maar die worden nu geddosd.. Dan kan je wel queue servers neer zetten, maar ook die kunnen maar een max load aan. En om nou zoveel servers neer te zetten voor een event die je later niet kan gebruiken is ook ernstig kostbaar...Bad Brains schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:08:
[...]
Maar toch, dan haal je al veel stress van de server af, neem aan dat de inlog servers separaat zijn. (lijkt mij iig logisch)
ook zonder die blikjes zit ik al te stuiteren
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Rupsen, Rapsen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.