NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Leuk maar ik zou hem niet willen, beetje permanent
Ik had zelf anders ook liever Auriel genomen.

Zelf zou ik dit nooit doen maar hij is wel fucking stoer. Ben jij dat?
Verwijderd
Ik hoop dat je bedoeld dat je de tattoo had willen hebben ;-)Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:17:
[...]
Leuk maar ik zou hem niet willen, beetje permanent![]()
Ik had zelf anders ook liever Auriel genomen.
[afbeelding]
45min nog -.-
Verwijderd
Haha nee.. deze gast is 't.Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:17:
[...]
Zelf zou ik dit nooit doen maar hij is wel fucking stoer. Ben jij dat?
Verwijderd
denk dat veel van die webshops het effectief maar om 0u zullen mailen ?Zethiel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:18:
Meer mensen hier die hun G2play key nog niet hebben ontvangen ?
Heb zelf bij gamecardwinkel.nl besteld en ook nog niks ontvangen.
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Afzien morgen i guesssssss.Lunick schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:20:
Pff morgenvroeg er weer om half 7 uit, effe bikkelen maar ik moet en zal deze avond / nacht spelen
Dude wtf.....
Had toevallig deze week vrij genomen.. dus ik heb wel een beetje medelijden met jullieNipje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:21:
[...]
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Afzien morgen i guesssssss.
automation fanboy
Sturen écht pas om middernacht.Flghter1982 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:23:
iemand al the key ontvangen van gamecardwinkel?
Verwijderd
Ik heb bewust vrij genomen deze weekPunkbuster schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:23:
[...]
Had toevallig deze week vrij genomen.. dus ik heb wel een beetje medelijden met jullie
ik hoop dat ze de drafts klaar hebben staan en dan gelijk 00:01 sturen
Ik hoop niet dat ze op een UPC lijn zitten, die hebben op verschillende plaatsen tussen 23.00 en 6.00 uur onderhoudFlghter1982 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:24:
[...]
Wat nou drafts, mag toch hopen dat het automatisch gaatFlghter1982 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:24:
[...]

Wellicht wil iemand er een swappen voor een Tera key, dat is toch echt wel het enige wat ik je kan bieden.
Uiteraard kunnen we ook V&A recs doorgeven.
thanks.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
I don't want to break your bubble, maar we moeten realistisch blijven.
De beta stress test ging al niet al te vlot, en die was maar 2 dagen op voorhand aangekondigd... (Dus de toeloop was nog "relatief klein")
Ze zullen wel hier en daar de bottlenecks al gereduceerd hebben maar het zou me verwonderen als iedereen onmiddellijk deftig zou kunnen spelen.
@Asgaro, je heb natuurlijk gelijk, maar leuk is het wel om zo'n release weer mee te maken.
Soms werkt het als ze gewoonweg goed voorbereid zijn, en Blizzard is geen kleintje.Asgaro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:28:
Mensen denken hier precies dat ze om Stipt Middernacht zullen kunnen spelen...
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Open beta was voor de hele wereld. 00:01 is voor europa. En Azië zit er al in (als ze geflagged zijn door een GMAsgaro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:28:
De beta stress test ging al niet al te vlot, en die was maar 2 dagen op voorhand aangekondigd... (Dus de toeloop was nog "relatief klein")
Ze zullen wel hier en daar de bottlenecks al gereduceerd hebben maar het zou me verwonderen als iedereen onmiddellijk deftig zou kunnen spelen.

Verwijderd
Asgaro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:28:
Uit heel de wereld mag iedereen die gratis op een zaterdag morgen op de usa server mag spelen
VS
degene in europa, die nu al een key in handen hebben, en de gelegenheid om midden op een school/werk nacht op een eur server te spelen
Jij denkt echt dat die nrs vergelijkbaar zijn ?
[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 14-05-2012 23:34 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Helemaal geen in om met potjes te gooien waar spinnetjes uit komen, gewoon met wilde thunder rondrammen!
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik heb mijn key vanmorgen om 12h ontvangen van G2play.net.Zethiel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:18:
My life for hire!
Verwijderd

Hier nog niet..RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:34:
Key binnen, 1 sec geleden, van gamecardwinkel!
Verwijderd
Met de eerste de beste Aldi PC speel je Diablo al op max.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:35:
Mocht er iemand nog een trial key hebben houd ik me aanbevolen, PM me pleaseIk hang echt op het randje van de specs, en ik wil weten of hij het trekt voor ik er geld aan uit geef, ik heb geleerd van SWTOR
speaking of wich.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:35:
Mocht er iemand nog een trial key hebben houd ik me aanbevolen, PM me pleaseIk hang echt op het randje van de specs, en ik wil weten of hij het trekt voor ik er geld aan uit geef, ik heb geleerd van SWTOR
SWTOR draait op het moment een stuk beter dan tijdens de beta en launch.
zaten in het begin wat bugs in die lag veroorzaakte
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Ook net de key binnen van gamecardwinkel .. game activated :-DRedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:36:
Key werkt ook gewoon van gamecardwinkel, geactiveerd en wel !!
Heb toch 2 monitors staan.
True that!Fratti schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:30:
Nog 30 min!!
@Asgaro, je heb natuurlijk gelijk, maar leuk is het wel om zo'n release weer mee te maken.
Ik heb de game nog niet gekocht (geen tijd wegens aankomende examens) maar ik zit hier ook wel intussen op de forums bezig
TrustenVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:36:
Veel plezier allemaal vannacht, ik duik lekker mijn bed in!
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 23:39 ]
Verwijderd
Met die wel ja, maar niet met de eerste de beste Mac miniVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:35:
[...]
Met de eerste de beste Aldi PC speel je Diablo al op max.
Als iemand nog geen team heeft, ik wil wel meedoen mits je mumble hebt voor voice. Ik ga Monk btw.
Edit: van gamecardwinkel.
[ Voor 9% gewijzigd door Seditiar op 14-05-2012 23:40 ]
Verwijderd
Heb ik gehoord ja, schijnt een stuk beter te draaien sinds 1.2, misschien binnenkort maar weer eens proberen. Maar wacht liever tot ze een keer met een mac versie komen, steeds rebooten is echt vreselijk irritant.RocketKoen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:36:
[...]
speaking of wich.
SWTOR draait op het moment een stuk beter dan tijdens de beta en launch.
zaten in het begin wat bugs in die lag veroorzaakte
Even de installer opnieuw van battle.net downloaden. Die update dan nog ongeveer 60 MB aan data.exi22 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:38:
Mijn instal blijft hangen op updating setup files.... En dan zie ik 1 sec de launcher en dan weer weg
Daarna werkt je installer goed.
Happy Blessings <3
Lijkt me dat ze die doosjes al open hebben getrokken na ontvangst en een mailing batch op hebben gezet, dat gaan ze echt niet even last minute nog handmatig zitten doen.Seditiar schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:40:
Heb ook zojuist m'n key binnen gekregen, zullen wel de lijst afwerken (eerste pre-order krijgt als eerste key, tweede pre-order als tweede etc.).
Edit: van gamecardwinkel.
Dat bedoel ik eigenlijk. Maar zal zeker wel op die volgorde gaan.Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:42:
[...]
Lijkt me dat ze die doosjes al open hebben getrokken na ontvangst en een mailing batch op hebben gezet, dat gaan ze echt niet even last minute nog handmatig zitten doen.
Heb ik gedownload.RedSoniq schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:41:
[...]
Even de installer opnieuw van battle.net downloaden. Die update dan nog ongeveer 60 MB aan data.
Zelfs alles opnieuw gedaan helpt niet
Aye ook nog niet ontvangen, heb ze nog gevraagd of het geen probleem zou zijn. Screenshot gemaakt maar ja...Zethiel schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:18:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
--------------------------------------------------------------------------------
stel ik wil nu kopen....om over 3=nu 1 kwartier te spelen.....is er dan een optie??? Battle.net, of gaat dat ook niet meer lukken in de verwerking?
dat ze mephisto niet eens weten....stime schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:42:
Die gasten in de gamekings quiz weten ook niks. Ik had daar moeten staan, weet al die vragen
Battle.net gin bij mij ook redelijk snel.. kwartiertje? Maar dat was iets meer dan een uur geleden.ChUcKiE schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:43:
Soory voor de cross posting, maar ja, dit is ook wel een momentje hoor
--------------------------------------------------------------------------------
stel ik wil nu kopen....om over 3=nu 1 kwartier te spelen.....is er dan een optie??? Battle.net, of gaat dat ook niet meer lukken in de verwerking?
Er was inderdaad een nieuwe installer las ik, maar die zou ik al moeten hebben aangezien ik hem pas een half uur geleden ofzo gedownload heb, maar ook bij mij hangt hij vast of gaat heel langzaam bij updating setup files. De download ging wel lekker snel trouwensRedSoniq schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:41:
[...]
Even de installer opnieuw van battle.net downloaden. Die update dan nog ongeveer 60 MB aan data.
Dan ben ik morgen maar een zombie op het werk...
Hier ook een minuut of 5 geleden mijn key van gamecardwinkel binnen. Spel is geïnstalleerd en geactiveerd, nog een kwartierRedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:36:
Key werkt ook gewoon van gamecardwinkel, geactiveerd en wel !!
Wel uitkijken dat de Barbarian op het werk je niet cleaved (met exploding on death rune)Krukar schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:44:
Als we gelijk om 12 uur kunnen spelen ga ik toch even 2 uurtjes spelen
Dan ben ik morgen maar een zombie op het werk...
Rupsen, Rapsen.
My life for hire!
27 april
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Gaan jullie nou gewoon nachtje door met jullie energiedrank, en komende weken gewoon zoveel mogelijk speeluur pakken?
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
6 dagen vrij.... Maar ik ontken alles!Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:48:
Ff vraagje aan die diehards hier.
Gaan jullie nou gewoon nachtje door met jullie energiedrank, en komende weken gewoon zoveel mogelijk speeluur pakken?
Zit klaar voor tot een uur of 5 morgen vroeg en ga dan slapen
See you on the flip side!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Wou eerste wizard of witch doctor maar nu neig ik meer naar barbarian.
Ikzelf ga met twee vrienden deze nacht door. Waarschijnlijk dan morgenavond rond 24:00 6-8 uur slaap pakken en weer door.Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:48:
Ff vraagje aan die diehards hier.
Rupsen, Rapsen.
Altijd met je 1e idee gaan hè!belgian1 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:49:
nog 12 minuten en ik begin meer en meer te twijfelen aan de classe van men eerste character.
Wou eerste wizard of witch doctor maar nu neig ik meer naar barbarian.
Er is genoeg tijd, het duurt nog wel een paar jaar voor dat Diablo 4 uit is
* Katerin zet haar puppyoogjes op
Zitten afaik in de doos (klein boekje)Krukar schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:52:
Waar haal je die guestpasses dan? Ik wil er wel 1 weggeven maar weet niet waar die staat.
Ben dit weekend wat diablo2 aan het spelen geweest als een barbarian denk dat het daarmee te maken heeft die twijfel.
Scherm staat klaar en login gegevens al ingevuld, tabben en drukken op login en dan lekker gamen. Heb de beta niet gespeeld dus lekker alles verkennen.
Wie boeit het nou of je puppyoogjes opzet? Het feit dat je een meisje bent garandeert dat je per direct 20 invites krijgtKaterin schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:51:
Als er iemand nog een guestpass heeft, dit hele hele lieve meisje wil er heel graag 1![]()
* Katerin zet haar puppyoogjes op
GTA VI - All aboard the hype train!!
Bij World of Warcraft: Cataclysm kwamen de guestpasses bij het doosje. Ik denk dat het bij Diablo 3 hetzelfde is.Krukar schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:52:
Waar haal je die guestpasses dan? Ik wil er wel 1 weggeven maar weet niet waar die staat.
Zit in je gamebox, digital weet ik niet of je er ook 1 krijgt.Krukar schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:52:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Floksor
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Verwijderd
Floks schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:53:
en waar zit hij als je hem via battle.net hebt gekocht?
Hahaha invites is leuk hoor maar ik wil een guestpass, ik heb mijn key pas morgen.Sir_Hendro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:52:
[...]
Wie boeit het nou of je puppyoogjes opzet? Het feit dat je een meisje bent garandeert dat je per direct 20 invites krijgt
Ik heb dus ook morgen weer een guestpass om terug te geven als iemand die van hem nu aan mij geeft.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.