Irritant heFelair schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:40:
Idd, vooral NIET cancellen als wanneer hij finished downloading aangeeft, dan kun je pakweg 3.5GB opnieuw downloaden.. spreek uit ervaring helaas, kan een poos duren maar daarna start de installer ^.^
OK, bezig met installeren.. Ik heb overigens ook op cancel gedrukt toen ie klaar was.. Het is alleen maar een P2P client die up wordt gehouden IMO. Als je op info klikt, zie je dat ie aan het uploaden is, de volledige 7.6Gb was gedownload.
Overigens op 42% install nu, ik hou u op de hoogte
14% met installatie
22:43: 29%
22:44 55%
22:45 96%
22:43: 29%
22:44 55%
22:45 96%
[ Voor 54% gewijzigd door Xtr3me4me op 14-05-2012 22:45 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Kijk maar eens in je gedownloade folder.. Heet een bestand nu toevallig Installer Tome 3.MPQE.Part en staat er nog een 2de file Installer Tome 3.MPQE die 0 byte groot is?Looney11 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:42:
OK, bezig met installeren.. Ik heb overigens ook op cancel gedrukt toen ie klaar was.. Het is alleen maar een P2P client die up wordt gehouden IMO. Als je op info klikt, zie je dat ie aan het uploaden is, de volledige 7.6Gb was gedownload.
eeh, nee, 1.MPQE = 65Mb, 2.MPQE = 4.1 Gb en 3.MPQE.part = 3.7 GbDroxia schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:44:
[...]
Kijk maar eens in je gedownloade folder.. Heet een bestand nu toevallig Installer Tome 3.MPQE.Part en staat er nog een 2de file Installer Tome 3.MPQE die 0 byte groot is?
Ja die .part gaat dus wrs een error geven vrees ikLooney11 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:46:
[...]
eeh, nee, 1.MPQE = 65Mb, 2.MPQE = 4.1 Gb en 3.MPQE.part = 3.7 Gb
[ Voor 5% gewijzigd door Ferio87 op 14-05-2012 22:47 ]
Nope das iemand die relatief voor in de rij staat
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Als ik naar deze foto kijk vanuit Warsaw, Polen.

Zit er groot verschil tussen kwa drukte.
Oke nvm mijn bericht hier bovenShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:46:
[...]
Nope das iemand die relatief voor in de rij staat

[ Voor 24% gewijzigd door Metian op 14-05-2012 22:47 ]
Rupsen, Rapsen.
Die 3.MPQE.part gaat je waarschijnlijk problemen geven.. daarom moet je dus NIET op cancel klikken...Looney11 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:46:
[...]
eeh, nee, 1.MPQE = 65Mb, 2.MPQE = 4.1 Gb en 3.MPQE.part = 3.7 Gb
Ik wens iedereen veel speelplezier. Tweakers gaat bij mij tm woensdag 1700u op zwart. Nog 2 dagen werken... En na vanacht stromen de spoilers het internet en de fora op dus waag ik mij hier niet meer
.
Woensdag vanuit het werk de CE en nieuw monitor ophalen
, en dan eindelijk...
See u on the other side!
Woensdag vanuit het werk de CE en nieuw monitor ophalen
See u on the other side!
Yup moet je de foto's uit korea of taiwan zien hehe daar verbleek Polen bijMetian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:46:
[...]
Als ik naar deze foto kijk vanuit Warsaw, Polen.
[afbeelding]
Zit er groot verschil tussen kwa drukte.
100% i can play
Die ben ik nog niet tegen gekomen, maar ik geloof dat die nog wel drukker zijn xD.ShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:47:
[...]
Yup moet je de foto's uit korea of taiwan zien hehe daar verbleek Polen bij
Rupsen, Rapsen.
misschien kan je proberen om die .part te hernoemen naar die file van 0kB, en dan nog eens proberen?Ferio87 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:46:
[...]
Ja die .part gaat dus wrs een error geven vrees ik, was bij mij althans zo...
Waar zie je die fotos? Ik durf niet meer te surfen, probeer spoilers te vermijden.
Installer opnieuw opgestart, loopt nu door de bestanden heen, download nog niks, is druk bezig.. Ik hou 'm in de gaten
De foto die ik poste, komt van facebook.drvinnie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:48:
Waar zie je die fotos? Ik durf niet meer te surfen, probeer spoilers te vermijden.
Rupsen, Rapsen.
heeft er iemand een key voor de starter editie voor mij over ?
dan kan ik het morgen ook spelen
moet nog een weekje wachten voordat ik loon heb namelijk
Diablo3 op facebook heeft foto's gepost, en ook twitters van jay wilson of bashiok. Krijg je zeker geen spoilers en wel snel leuke info
Voor de downloader werkte dit iig niet, dan begint hij de file helemaal opnieuw te downloaden.. Uiteindelijk was de .part file ook groter dan de goede file die ik opnieuw gedownload heb. Toen werkte alles ook naar behoren!TheThomas schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:48:
[...]
misschien kan je proberen om die .part te hernoemen naar die file van 0kB, en dan nog eens proberen?
Monk, lekker bashen met je handen
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
De vierde van ons team ligt nog te knakken. In zijn ventrilo comment "SCHREEUWEN IK LIG OP BED".
Volgens mij ben ik morgen hees als een mofo, hij heeft nog een uur en 10 minuten om op te staan. Z'n client is klaar. Help
Volgens mij ben ik morgen hees als een mofo, hij heeft nog een uur en 10 minuten om op te staan. Z'n client is klaar. Help
Ehm, je wist al 4 jaar of langer dat het er zat aan te komen, had je van vorige maand ook wel wat van kunnen bewarenProVine schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:51:
heeft er iemand een key voor de starter editie voor mij over ?dan kan ik het morgen ook spelen
moet nog een weekje wachten voordat ik loon heb namelijk
Zooo mooie cinematic. Heb hem gestart en dacht voor de gein te spelen
Dus log in en kreeg error code 33. Servers are in maintenance pls check later 
Rechts staat: Servers go online @ 00:00 at 15 may
hhmzzz.... Ik heb niet eens een serial code ingevuld :-P Dacht dat ie daarom nog wel ging vragen
Rechts staat: Servers go online @ 00:00 at 15 may
hhmzzz.... Ik heb niet eens een serial code ingevuld :-P Dacht dat ie daarom nog wel ging vragen
wachten!. En morgen die-hard dag dromen.Jo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:53:
Fuck,, Morgen weer een lange dag, wachten of slapen ?
Poll xD
Rupsen, Rapsen.
Denk dat hier de meeste spelen zeggen!Jo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:53:
Poll xD
SlapenJo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:53:
Poll xD

Goed idee xD
Dat doe ik meestal toch al
Doen alsof ik hard werk
Dat doen alle ICT-ers toch whaha
001100100010101101011101001
Nou, hij is klaar zonder iets te downloaden, wachten totdat de installer komt..
Shi..morgen ook nog presentatie geven aan iemand van gemeente Utrecht..
..word nog wat.
Rupsen, Rapsen.
Allang geïnstalleerd, ben lekker aan het wachten. Kan zo gewoon spelen. Wie is er jaloers ?
Onderwerp:d3?Metian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Shi..morgen ook nog presentatie geven aan iemand van gemeente Utrecht....word nog wat.
Verwijderd
Dat ben ik, geen probleem.Metian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Shi..morgen ook nog presentatie geven aan iemand van gemeente Utrecht....word nog wat.
Eerst bericht van Bol... Ik zie het niet gebeuren dat ik hem morgen ontvang. Schijtwinkel Iedereen krijgt de verzendbevestiging, zelfs van april terwijl ik in maart besteld heb.Jo3y schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:53:
Poll xD

Verwijderd
Ik heb een standard edition van Diabro 3, kan ik ook zo'n guest pass weggeven of is dat alleen voor de CE? En zoja, waar kan ik deze precies vinden?
Ik, iedereen hier zit al te wachten sinds vanmiddag ofzoElite.! schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Allang geïnstalleerd, ben lekker aan het wachten. Kan zo gewoon spelen. Wie is er jaloers ?
Utrecht 2018. Al is het meer voor studie dan dat er daadwerkelijk iets meer gebeurd. Dus dat scheelt weer
Helemaal top!.
[ Voor 26% gewijzigd door Metian op 14-05-2012 22:57 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik hoop niet dat je een presentatie met spelfouten gaat geven, itt je post.Metian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
zit in de boxed versie als het goed is.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:56:
Ik heb een standard edition van Diabro 3, kan ik ook zo'n guest pass weggeven of is dat alleen voor de CE? En zoja, waar kan ik deze precies vinden?
pompidompidomp, kijk uit malloot een kokosnoot.... Oh nee een zombie Waaaaaaahhhh.
I mean demon. waaaaaah.
I mean demon. waaaaaah.
Same here, niet jaloers, wel enorm veel zin!!Elite.! schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Je bent niet de enige hoor. Ik wacht ook nog steeds.Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:56:
[...]
Eerst bericht van Bol... Ik zie het niet gebeuren dat ik hem morgen ontvang. Schijtwinkel Iedereen krijgt de verzendbevestiging, zelfs van april terwijl ik in maart besteld heb. [afbeelding]
Ja zit nog steeds te twijfelen tussen DH en Monk..
Ik heb in de beta alle 5 gespeeld, maar vond DH wel iets moeilijker t is volgens mij ook de meest tactische..
Ik heb in de beta alle 5 gespeeld, maar vond DH wel iets moeilijker t is volgens mij ook de meest tactische..
Ik heb aangegeven dat ik D3 al geactiveerd heb (Wat niet zo is) maar hij ging vrolijk verder.
Vreemde is als ik inlog geeft hij alleen aan dat ik moet wachten tot 00:00.
beetje weird, had echt verwacht dat hij nog aankwam van...Hey lullo je moet D3 nog activeren...
Iemand idee of hij daar nog mee aankomt??
beetje weird, had echt verwacht dat hij nog aankwam van...Hey lullo je moet D3 nog activeren...
Staat er nu gewoon finished downloading en blijft de downloader open staan of sluit de downloader zich automatisch af?Looney11 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Nou, hij is klaar zonder iets te downloaden, wachten totdat de installer komt..
Bij mij sloot de downloader zich steeds automatisch af, waardoor ik uiteindelijk de .part file heb moeten verwijderen en opnieuw gedownload. Toen bleef de downloader wel open en werd de installer uiteindelijk dan ook vanzelf gestart.
Ik krijg net mijn key binnen van yourgamezone! Ik ben er klaar voor.
Presentatie:Metian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
Deckard Cain is de oude wijze man en de laatste van de Horadrim, hij geeft je vaak aanwijzingen voor nieuwe queesten.
Als het goed is, zit er een extra kaart (of 2) in je doosje met daarop de guestpass. Deze kan je dan vervolgens aan mij geven ;-)Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:56:
(Mijn CE komt pas morgen in de loop van de dag, en als ik hem heb, gaan de mijne ook op GoT).
jah had ik net ook wacht ff 15 min ofzowDroxia schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:57:
[...]
Staat er nu gewoon finished downloading en blijft de downloader open staan of sluit de downloader zich automatisch af?
Bij mij sloot de downloader zich steeds automatisch af, waardoor ik uiteindelijk de .part file heb moeten verwijderen en opnieuw gedownload. Toen bleef de downloader wel open en werd de installer uiteindelijk dan ook vanzelf gestart.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Niet alleen jij hoor, ik wacht ook nog steeds..... (maar dan wel in April besteld)Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:56:
[...]
Eerst bericht van Bol... Ik zie het niet gebeuren dat ik hem morgen ontvang. Schijtwinkel Iedereen krijgt de verzendbevestiging, zelfs van april terwijl ik in maart besteld heb. [afbeelding]
Ik krijg te zien dat de servers down zijn voor maintenance als ik probeer in te loggen....Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:57:
Ik heb aangegeven dat ik D3 al geactiveerd heb (Wat niet zo is) maar hij ging vrolijk verder.
hahaha!Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:58:
[...]
Presentatie:
Deckard Cain is de oude wijze man en de laatste van de Horadrim, hij geeft je vaak aanwijzingen voor nieuwe queesten.
Damn, wachten duurt lang.
Rupsen, Rapsen.
Zit nu ook op de installer te wachten om klaar te zijn. Zie nu wel dat ie nog daadwerkelijk wat doet; ik heb een Tome 3 MPQE en een Tome 3 .part; om de minuut wordt Tome3.MPQE groter in bestandsgrootte. Gewoon wachten dus!
Het zal mij eigenlijk niets verbazen dat het zo'n groot succes wordt dat de servers een week compleet plat liggen
Battle.net bereidt zich wat beter voor als menig andere game!RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:59:
Het zal mij eigenlijk niets verbazen dat het zo'n groot succes wordt dat de servers een week compleet plat liggen
001100100010101101011101001
Heeft er iemand nog leuke spoilerloze filmpjes van de makers om naar te kijken, heb die van ign net gehad!
1 hour left!
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Voor wie zich verveeld
De livestream van Gamekings Live vanuit de MediaMarkt in Rotterdam!
http://www.gamekings.tv/
De livestream van Gamekings Live vanuit de MediaMarkt in Rotterdam!
http://www.gamekings.tv/
Met de open Beta hebben ze goed kunnen oefenen lijkt me! ;-)RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:59:
Bij mij staat er may 15 at 00:00 am CEST. Heb je toevallig de enUS installer gebruikt? Zou kunnen dat je dan moet wachten op de US release, merk je vanzelf wel of dat nu wel of niet kloptgoblom schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:57:
Trouwens, ik zie als ik 'm opstart 12.00 PDT staan... Maar das alleen voor de Amerikaanse servers?
*sigh*, nog steeds geen bericht van g2play.com, nou ja. Nu game of thrones kijken, mocht ik hem hebben ga ik online en anders wachten tot morgen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Oh... FijnDroxia schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:01:
[...]
Bij mij staat er may 15 at 00:00 am CEST. Heb je toevallig de enUS installer gebruikt? Zou kunnen dat je dan moet wachten op de US release, merk je vanzelf wel of dat nu wel of niet klopt
Is het niet mogelijk om in de settings EU server te kiezen ?. Misschien dat die dan wel gewoon werkt.
Rupsen, Rapsen.
enUS maakt niets uit!
Regio stel je in onder Options > Account
[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2012 23:03 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb ook CEST staan maar ik weet 1000 promille zeker dat ik de ENGB versie heb.Droxia schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:01:
[...]
Bij mij staat er may 15 at 00:00 am CEST. Heb je toevallig de enUS installer gebruikt? Zou kunnen dat je dan moet wachten op de US release, merk je vanzelf wel of dat nu wel of niet klopt
Heb je al bij setting je Regio op Europa gezet!?Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:03:
[...]
Ik heb ook CEST staan maar ik weet 1000 promille zeker dat ik de ENGB versie heb.
Behalve dat ze een uur later starten? / unlocken.Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:02:
enUS maakt niets uit!
Regio kun je ingame wel aanpassen natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 14-05-2012 23:04 ]
Ach zeur niet zo man mijn Order uit Oktober 2011 heeft nog niet eens een bevestiging gehad maar Bol.com staat er bekend om om ergens midden in de nacht pas de statussen te updaten en de mails te vversturenBulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:56:
[...]
Settings aangepast, uitloggen, opnieuw inloggen, nog steeds PDT...Metian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:02:
[...]
Is het niet mogelijk om in de settings EU server te kiezen ?. Misschien dat die dan wel gewoon werkt.
Nee. enUS, enGB, deDE, frFR zijn PUUR talen, geen regioinstellingen.
Zijn er mensen die hier nog een guest pass op overschot hebben liggen?

Damn ik ben ff weg en BOEM 728 nieuwe messages xD
Zo, het spel is geïnstalleerd. Nu lekker een boek lezen, morgen langs de mediamarkt mijn CE oppikken en gaan met die banaan
Iedereen veel plezier/succes vannacht. Ik lees morgen wel of jullie de nacht spelend of RAGING doorgebracht hebben, haha
Zo, het spel is geïnstalleerd. Nu lekker een boek lezen, morgen langs de mediamarkt mijn CE oppikken en gaan met die banaan
Iedereen veel plezier/succes vannacht. Ik lees morgen wel of jullie de nacht spelend of RAGING doorgebracht hebben, haha
https://twitter.com/#!/Bashiok/status/199697102769631233Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:02:
enUS maakt niets uit!
Maakt wel uit, je kan 4 uur later online!
Stond nog op US region, maar na wijziging en relog blijft het op CEST staan, maakt toch niet uit want ik speel niet om middernacht (nog geen key)Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:04:
[...]
Heb je al bij setting je Regio op Europa gezet!?
De Installer doet het eindelijk 
Moet ik kiezen voor allready Activated of Activate? heb de key namelijk nog niet ontvangen.
Moet ik kiezen voor allready Activated of Activate? heb de key namelijk nog niet ontvangen.
Dat bericht is al bevestigd dat het onjuist is. Global Play = alle regio's kunnen kiezen vanuit je EU account. Echt, de enUS of enGB is puur taal, verder helemaal niets.Mavado schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:07:
[...]
https://twitter.com/#!/Bashiok/status/199697102769631233
Maakt wel uit, je kan 4 uur later online!
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2012 23:08 ]
Aan je post te zien deel je de tension...ShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:04:
[...]
Ach zeur niet zo man mijn Order uit Oktober 2011 heeft nog niet eens een bevestiging gehad maar Bol.com staat er bekend om om ergens midden in de nacht pas de statussen te updaten en de mails te vversturen

Ik heb op Activate gedrukt en toen moest ik inloggen op B.net. Maar de installer ging aan de gang. B.net gewoon weggeklikt. Key kan ik morgen pas halen.RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:07:
De Installer doet het eindelijk
Die gamekings stream doet et niet? Wel 1050 kijkers.
Neej hoor! Je kan pas je server kiezen nadat USA ook gelaunched is.Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:08:
[...]
Dat bericht is al bevestigd dat het onjuist is. Global Play = alle regio's kunnen kiezen vanuit je EU account.
Nu dus alleen nog EU server.
We gaan het zien zo om 0:00! Alles staat verder op Europa, alleen op m'n battle.net account staat er bij region global...Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:08:
[...]
Dat bericht is al bevestigd dat het onjuist is. Global Play = alle regio's kunnen kiezen vanuit je EU account. Echt, de enUS of enGB is puur taal, verder helemaal niets.
Ff refreshen, en niet vergeten linksonder op play te klikkenPhorze schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:08:
Die gamekings stream doet et niet? Wel 1050 kijkers.
van beide CE bestellingen nog geen verzendbevestiging gehad bij bol.com... 1 van 19 december en 1 van 26 april....
nouja ik ga slapen.... hopen dat ik morgen een mailtje in mn box vind dat ie verzonden is.
anders word het nog de lokale gamewinkels afzoeken voor 2x een CE :\
nouja ik ga slapen.... hopen dat ik morgen een mailtje in mn box vind dat ie verzonden is.
anders word het nog de lokale gamewinkels afzoeken voor 2x een CE :\
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Klopt, dus kun je nu nog geen Global Play kiezen. Maar dat maakt niets uit voor de versie die je download.CoreTex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:09:
[...]
Neej hoor! Je kan pas je server kiezen nadat USA ook gelaunched is.
Nu dus alleen nog EU server.
Verwijderd
Van de official forums: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4926494400
Here is the current situation for players from the ASIA region:
-Everybody with the digital version is getting "Error 12- No license attached".
-In Korea, GMs have a thread going to manually flag digital accounts to allow them to play. Currently, there is no other way for Digital Edition players to play and they have to wait for the GMs to flag the account one by one.
-In Taiwan, there are no GMs around to flag accounts.
Hope this doesn't affect the EU and NA accounts when the time comes. We're over 3 hour into the ASIA launch, and most people can't get in.
http://kr.battle.net/d3/ko/forum/topic/1380288015?page=1
Here is the current situation for players from the ASIA region:
-Everybody with the digital version is getting "Error 12- No license attached".
-In Korea, GMs have a thread going to manually flag digital accounts to allow them to play. Currently, there is no other way for Digital Edition players to play and they have to wait for the GMs to flag the account one by one.
-In Taiwan, there are no GMs around to flag accounts.
Hope this doesn't affect the EU and NA accounts when the time comes. We're over 3 hour into the ASIA launch, and most people can't get in.
http://kr.battle.net/d3/ko/forum/topic/1380288015?page=1
Nee dat kloptAngeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:10:
[...]
Klopt, dus kun je nu nog geen Global Play kiezen. Maar dat maakt niets uit voor de versie die je download.
Niet echt heb nog een digital download en 3 andere ce bevestigingen zo te zien
Ik heb een WoW Annual pass, vanmiddag de hele boel gedownload, begin van de avond geïnstalleerd, all set
. Vanmiddag is mijn CE bevestigd als verzonden (besteld oktober bij bol.com). Morgen dus kijken hoe ik de key moet invoeren over de standaard heen. Wel vreemd dat sommige mensen nog steeds geen bevestiging hebben
Wij gaan vanavond streamen met wat vrienden (4 man) -> http://nl.twitch.tv/izamito
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.