Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:42:
Ja., je kan je starcraft authenticator gebruiken en uiteraard kan ik ook me phone gebruiken.

Maar daarnaast zou ik ook graag een D3 authenticator willen hebben, gewoon omdat het kan :9

Maar in de European store staat ie niet.
Denk dat kwestie van geduld is, misschien morgen of later deze week. Kan nooit lang duren denk ik.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Zo net een lekker nappie van een uur gedaan, nu ff lekker bakkie zetten :)

En wachten maar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Iemand enig idee of je de install ook gewoon via torrents of nieuwsgroepen binnen kan halen? Vriend van me gaat momenteel 200kb/s, maar ziet hem ook op Usenet staan..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zo, dikke 5 jaar 10 jaar alweer geleden dat ik veel te veel tijd in Diablo 2 stak. Dat gaan we dus anno 2012 nog eens dunnetjes overdoen met deel 3 :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rene59 op 14-05-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimals
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-01 08:03
Hmm ik probeer net mijn game te installen, geeft ie een error ... Unable to initialize streaming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk heeft PostNL mijn pakketje van Bart Smit binnen! Die is er dus morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minimals schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:50:
Hmm ik probeer net mijn game te installen, geeft ie een error ... Unable to initialize streaming...
euhm bij je download, heb je op cancel gedrukt.. beetje een bug in die download troep. al is hij 100% ff 30 min zo laten gaat hij uiteindelijk gewoon door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
minimals schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:50:
Had ik vanmiddag ook gewoon paar keer weer proberen gaat die vanzelf beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

nouuu.. had al gisteren de preload gedaan.. ben ik thuis van mun werk wil ik hem installeren,, krijg ik een error.. achjah weer opnieuw downloaden nu... nog 20 min

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimals
Ik had een probleem met de files te downloaden via de downloader, dus ik heb ze allemaal manueel gedownload. Het leek alsof ik bij de downloader geen connectie kon leggen met de servers van Blizzard (ik zit op kotnet via een vpn waarbij trackers geblokkeerd worden). Het uitschakelen van peer-to-peer downloading in de downloader echter hielp nog steeds niet om de downloader in gang te krijgen :(. Ik denk dat het echt een probleem is met mijn connectie, maar ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minimals schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:54:
Ik had een probleem met de files te downloaden via de downloader, dus ik heb ze allemaal manueel gedownload. Het leek alsof ik bij de downloader geen connectie kon leggen met de servers van Blizzard (ik zit op kotnet via een vpn waarbij trackers geblokkeerd worden). Het uitschakelen van peer-to-peer downloading in de downloader echter hielp nog steeds niet om de downloader in gang te krijgen :(. Ik denk dat het echt een probleem is met mijn connectie, maar ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen.
Hetzelfde geld voor jou, al is die downloader zegmaar op 100% laat hem even 30 min staan zodat hij vanzelf doorgaat. dit moet het voorkomen lijkt me. ook eerder gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Zou alleen willen dat die T&T van Bartsmit eens duidelijk zou zijn. Moet morgenvroeg wel ff weg.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Is het uberhaubt waarschijnlijk dat je Diablo 3 morgen gewoon ergens in de winkel nog kan kopen, als je niet gepreordered hebt? Anders moet ik em misschien toch maar via de bliz site kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimals
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:56:
[...]

Hetzelfde geld voor jou, al is die downloader zegmaar op 100% laat hem even 30 min staan zodat hij vanzelf doorgaat. dit moet het voorkomen lijkt me. ook eerder gehad
Ik zeg hierboven net dat de downloader nooit is beginnen downloaden bij mij en dat ik alle files manueel van de server heb geplukt gisteren. Ik weet echter nog steeds niet waarom ik geen verbinding kan leggen met de server van Blizzard, aangezien ik de bestanden manueel wel van hun servers kon halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
Bah, nog geen bericht van bol.com Als ik morgen nog niks hoor annuleer ik hem en ga ik wel in de stad een gewone doos halen op woensdag. Morgen hoef ik hem zo nodig niet te spelen (Moet ook nog klussen in mijn nieuwe appartement) maar ik wil donderdag sowieso wel aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:57:
Zou alleen willen dat die T&T van Bartsmit eens duidelijk zou zijn. Moet morgenvroeg wel ff weg. :/
Zie een paar posts boven je. Bij mij staat ondertussen dat het pakketje in handen van de T&T is, waarschijnlijk een dezer minuten voor jou ook dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-05-2024
Ik had helemaal geen problemen met het downloaden/installeren. (Download rond 17:00 gestart)

Gewoon de installer gedownload.. opgestart en ik had hem binnen 45min gedownload en geinstalleerd. (wel een 100mbit lijn)

Ik heb trouwens deze downloader gebruikt:

http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Zending is ontvangen bij TNT post maar die T&T staat nog op vandaag. Als er gewoon staat van 12:00 - 14:30 dan kan ik gewoon zonder problemen morgen vroeg weg en de tijd nemen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 13:36
RedruM schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:58:
Is het uberhaubt waarschijnlijk dat je Diablo 3 morgen gewoon ergens in de winkel nog kan kopen, als je niet gepreordered hebt? Anders moet ik em misschien toch maar via de bliz site kopen :')
Hij is morgen gewoon overal volop te krijgen. Alleen niet iedereen heeft overdag tijd om naar de winkel te gaan dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij ging die ook redelijk snel, kon gelijk starten en het intro filmpje zien

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Seriph schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:58:
Bah, nog geen bericht van bol.com Als ik morgen nog niks hoor annuleer ik hem en ga ik wel in de stad een gewone doos halen op woensdag. Morgen hoef ik hem zo nodig niet te spelen (Moet ook nog klussen in mijn nieuwe appartement) maar ik wil donderdag sowieso wel aan de slag.
Raar, ik had vanochtend al bericht van bol.com dat mijn bestelling was verzonden en morgen (verwacht) zal aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Zat eens te kijken hoe laat ik de mail kreeg van Bol.com, toen ik een andere CE had besteld.
Die CE zou uit komen op 8 Maart, en ik kreeg de mail om 0:34 op 8 Maart.
Had hem die ochtend binnen toen, dus de bol.com mail kan nog wel even op zich laten wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimals
Kuunlan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:00:
Ik had helemaal geen problemen met het downloaden/installeren. (Download rond 17:00 gestart)

Gewoon de installer gedownload.. opgestart en ik had hem binnen 45min gedownload en geinstalleerd. (wel een 100mbit lijn)

Ik heb trouwens deze downloader gebruikt:

http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe
Ik gebruik net dezelfde installer en toch begint hij niet te downloaden. Ik ga het nu even testen zonder antivirus en met windows firewall uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 15:24

Melkaz

Melkazar

NL-RaVeR schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:02:
[...]

Raar, ik had vanochtend al bericht van bol.com dat mijn bestelling was verzonden en morgen (verwacht) zal aankomen...
Lijkt erop dat ze vanochtend een kleine batch hebben binnengekregen en gelijk de deur uit hebben gedaan. Zover ik het gevolgd heb hebben tot nu toe mensen die bestellingen in Oktober en November 2011 hebben gedaan een bevestiging gehad. Mijne is gedaan in December en nog niks gehoord van ze. Waarschijnlijk gaan de post November bestellingen vanavond de deur uit met de rest van de 'tot 22:30, morgen in huis' bestellingen. Laten we het hopen :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Phorze schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Hij is morgen gewoon overal volop te krijgen. Alleen niet iedereen heeft overdag tijd om naar de winkel te gaan dus vandaar.
Gelukkig, dat scheelt toch weer 15 euro.. en ik verwacht dat de servers het toch niet al te goed gaan trekken vannacht om 00:00 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:05:
[...]

Lijkt erop dat ze vanochtend een kleine batch hebben binnengekregen en gelijk de deur uit hebben gedaan. Zover ik het gevolgd heb hebben tot nu toe mensen die bestellingen in Oktober en November 2011 hebben gedaan een bevestiging gehad. Mijne is gedaan in December en nog niks gehoord van ze. Waarschijnlijk gaan de post November bestellingen vanavond de deur uit met de rest van de 'tot 22:30, morgen in huis' bestellingen. Laten we het hopen :)
Eind april de CE besteld en in de middag de mail gehad van verzonden. :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:46
Had ook problemen met de downloader, zowel tome 2 als 3 als .part in de destination map. De downloader was bij 99% vanzelf afgesloten.. downloader opnieuw opgestart, tome 3 werd uiteindelijk (na het controleren van de 7,6gb) alsnog goed maar tome 2 bleef .part. In de downloader stond hij echter wel op 100% en ''Finished downloading blabla'', dus downloader gesloten (niet op cancel geduwd maar kruisje, weet niet of dat verschil maakt) en process bleef actief in taakbeheer --> 15 minuten later was tome 2 alsnog ook goed.

Install begonnen door setup te openen en is zojuist zonder problemen verlopen en klaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 19-09 15:24

Melkaz

Melkazar

Gundogan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:06:
[...]

Eind april de CE besteld en in de middag de mail gehad van verzonden. :X
8)7 Nou snap ik er niks meer van.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Is er trouwens weer gratis patat bij Bram in R'dam vanavond? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Ohnee foutmelding bij de installatie na 4 uur downloaden noooo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Download opnieuw starten :s
En nu gaat ie na de download opnieuw starten weer bij 4.0GB beginnen :s

[ Voor 57% gewijzigd door Lucky0wn op 14-05-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimals
Het proberen downloaden / installeren van reeds gedownloade files lukt ook niet bij het afsluiten van antivirus en firewall + het starten van een van beide processen met admin rechten. Het ligt volgens mij ergens bij het feit dat het internet dat ik gebruik (campusnetwerk) al het trackerverkeer blokkeert. Het enige vreemde vind ik dan dat het de bestanden ook niet download als ik peer-to-peer verkeer disable in de downloader. Hij kan dus via de client niet verbinden met de servers van Blizzard, maar ik heb geen flauw idee hoe dit komt :/.

EDIT: Dit geeft hij:

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/9734/captureyxm.png

[ Voor 8% gewijzigd door minimals op 14-05-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
60,- voor een key van de battle.net store, dat moet goedkoper kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Hahaha, kansloos om twee uur voor de go-live nog "even" te installeren natuurlijk! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:46
Zijn de tomes (.mpqe) in je downloadmap (die je voor het downloaden hebt geselecteerd) goed of is er eentje nog .part? In dat geval zou ik de downloader nog een keer proberen, heb je kans dat je niet alles opnieuw hoeft te doen :)
Lucky0wn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:08:
En nu gaat ie na de download opnieuw starten weer bij 4.0GB beginnen :s
Edit: tome 3 is 3,7gb, dus wrs was die corrupt ofzo denk ik dan?

[ Voor 25% gewijzigd door Ferio87 op 14-05-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

Draven

It wasn't me

Lucky0wn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:08:
Ohnee foutmelding bij de installatie na 4 uur downloaden noooo!!!
Laat de installer volledig downloaden maar klik NIET op 'Cancel' als de downloader 100% bereikt heeft, daarna gaat hij de installatiebestanden namelijk wat opschonen. Laat de downloader gewoon gaan totdat hij het scherm laadt met de grote 'Install' knop.

En ik ga er vanuit dat je de nieuwste installer hebt..

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeloffog
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-01 12:11
tome1 is 65671kb
2: 4111280
3: 3746325

Je kan ergens zoeken naar de tome die je nodig hebt, gaat je vele tijd uitsparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoreTex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-09 14:15
Bron schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:09:
60,- voor een key van de battle.net store, dat moet goedkoper kunnen!
zonnet extra key besteld bij http://www.randyrun.nl/

51 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier alvast geïnstalleerd en wachtende tot het 12 uur is. Kan dat voortaan niet op een normale tijd Blizz!? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
rodie83 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:12:
Hier alvast geïnstalleerd en wachtende tot het 12 uur is. Kan dat voortaan niet op een normale tijd Blizz!? :O
Je hoeft niet om 12 uur te spelen hoor? Je kan gerust tot de normale tijd van 09:00 morgenvroeg wachten ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hij zit nu Tome3 opnieuw te downloaden, stond al 20 minuten op 100% dus op kruisje gedrukt :s
En nu gezellig met mijn 5mbit lijntje nog 3 GB binnenhengelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Puc van S. schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:13:
[...]

Je hoeft niet om 12 uur te spelen hoor? Je kan gerust tot de normale tijd van 09:00 morgenvroeg wachten ;)
Ze hadden ook gewoon om 12 uur vanmiddag (om maar wat te noemen) live kunnen gaan natuurlijk, of morgenmiddag. Die drang om dat midden in de nacht te doen ontgaat me een beetje. Maar mag de lol niet bederven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
Ik install em morgen wel vanaf me dvd. Krijg nu almaar errors na de regels accord te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Zo, thuis van het werk en morgen vrij *O*

Is er al iets zodat je op een teamspeak/mumble server kan met zijn 4én? Soort GoT-Groupeer systeem? Anders wil ik wel om 00.00 starten met 3 anderen, als ik mijn key heb uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:17:

Is er al iets zodat je op een teamspeak/mumble server kan met zijn 4én? Soort GoT-Groupeer systeem? Anders wil ik wel om 00.00 starten met 3 anderen, als ik mijn key heb uiteraard.
Kijk hier eens: https://docs.google.com/s...Zk5HbkVqWEUxd25MUEE#gid=0

en TS server: ts3.jovianlegacy.net

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:31
RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:17:

http://gotd3.nl/ heeft een TS en een spreadsheet om te groupen. Gewoon even signen en dan vind je ze zo op het forum.
En gogo join party 8 als je SC en lang door wil gaan :).

[ Voor 6% gewijzigd door Roeland007 op 14-05-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Bij gamecardwinkel.nl heb ik hem laatst besteld voor +-46 euro. Nu bieden ze hem aan voor maar liefst €55,95 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

heeft iemand misschien een guest pass over in ruil voor een goede feedback :) ?

Wil het graag proberen

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
-Skyhawk- schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:19:
Bij gamecardwinkel.nl heb ik hem laatst besteld voor +-46 euro. Nu bieden ze hem aan voor maar liefst €55,95 :/
Dan zou ik denken fuck it en breng het geld maar meteen naar de makers zelf voor maar 5 euro meer...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Mauz1978 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:20:
[...]

Dan zou ik denken fuck it en breng het geld maar meteen naar de makers zelf voor maar 5 euro meer...
Precies, en het scheelt ook weer een onlineshop account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimals
minimals schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:09:
Het proberen downloaden / installeren van reeds gedownloade files lukt ook niet bij het afsluiten van antivirus en firewall + het starten van een van beide processen met admin rechten. Het ligt volgens mij ergens bij het feit dat het internet dat ik gebruik (campusnetwerk) al het trackerverkeer blokkeert. Het enige vreemde vind ik dan dat het de bestanden ook niet download als ik peer-to-peer verkeer disable in de downloader. Hij kan dus via de client niet verbinden met de servers van Blizzard, maar ik heb geen flauw idee hoe dit komt :/.

EDIT: Dit geeft hij:

[afbeelding]
Niemand die een geniale ingeving heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Het is net 31 december!!! :))

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ff vraagje.. hij heeft nu 7.60 GB gedownload.. daarna schiet de tijd van 5 min naar 11 min en naar 60 en weer naar 5 min.. is hij nu klaar met downloaden of wat??

--
nu staat er 4 uur.. -.-

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 14-05-2012 22:24 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:23:
ff vraagje.. hij heeft nu 7.60 GB gedownload.. daarna schiet de tijd van 5 min naar 11 min en naar 60 en weer naar 5 min.. is hij nu klaar met downloaden of wat??

--
nu staat er 4 uur.. -.-
Laten staan tot ie install geft! anders kun je weer opnieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

@minimals, Hmm misschien dat iemand de files op een soort van megaupload site gezet heeft ergens?

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 14-05-2012 22:25 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dear Customer,

Thank you for contacting us on this case.

Referring to your previous message I want to advise you that we have had some temporary problems with our system.
If you'll not receive key in the next 5 hours please contact us again.

Your patience will be greatly appreciated.

Best Regards,Hubert
:') zat er aan te komen natuurlijk :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Lucky0wn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:24:
[...]

Laten staan tot ie install geft! anders kun je weer opnieuw!
hmm raar.. iemand ervaring hoelang dit zo blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Meer 5 Dec :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
http://nl.twitch.tv/powerunlimited

hier zijn er mensen die nutteloos je laatste uurtje vullen :P

trouwens nog steeds geen verzendbevestiging van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Laatst online: 19-09 08:32

Raphaelo

boeiend!!

spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:25:
[...]

Half uurtje bij mij.

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik denk dat het best passend is om iedereen een gelukkig Diablo 3 te wensen :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:25:
[...]

Ik heb gewoon toen het downloaden 100% was op "Cancel" gedrukt en heb geen problemen gehad met installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

is hij nog steeds aan t downloaden? bij mijn taakbeheer zie ik dat dit niet zo is.. fout in de installer dan?

nu zie ik alleen 7.60 GB of 7.60 GB staan geen ETA ofzow.. ?? is hij nu klaar of wat?

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 14-05-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
MrVegeta schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:25:
[...]

:') zat er aan te komen natuurlijk :p
waar was dat?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Heerlijk nachtje is gekomen, nachtje van diablo 3..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

g2play.net

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Grvy

Bot

Iemand anders hier bij 12game besteld en wel een verzend bevestiging? volgens de FAQ word dat een dag van tevoren gedaan maar ik heb nog geen mail..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13
nou ik wens de mensen die om 12:00 al beginnen heel veel succes toe :)
ik ga helaas slapen, kan er weer om 5 uur uit om te werken en hoop dan als ik thuis ben dat hij dan netjes in de bus ligt :D

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Denniz0229 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:26:
http://nl.twitch.tv/powerunlimited

hier zijn er mensen die nutteloos je laatste uurtje vullen :P

trouwens nog steeds geen verzendbevestiging van bol.com
Alleen die linker heeft er verstand van, die 2 rechts hebben totaal geen idee waar ze het over hebben.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Nog meer mensen besteld bij gamecardwinkel.nl ? En gevraagd of het allemaal gaat lukken vanavond?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 20:57

scorpie

Supra Addict

Zijn zeker geen shops meer te vinden die de key nu alvast uit je doosje halen (en mailen) en dan de rest naar je opsturen he? :+
(Gezien het way over sluitingstijd is voor de normalere gameshops) ;p

[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 14-05-2012 22:31 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Damn, als ik zo naar de foto's kijk van diverse landen met release-event. Is duidelijk te zien dat heel veel mensen hebben gewacht op Diablo 3.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
RedHat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:30:
Nog meer mensen besteld bij gamecardwinkel.nl ? En gevraagd of het allemaal gaat lukken vanavond?

:D
Ik, geen antwoord

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

downloader geeft aan dat 7.60 GB is gedownload,, moet je nu wachten tot de installer verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Laatst online: 19:36
spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:32:
downloader geeft aan dat 7.60 GB is gedownload,, moet je nu wachten tot de installer verschijnt?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ook al staat er finished downloading ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Laatst online: 19-09 08:32

Raphaelo

boeiend!!

spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:32:
Kan wel lang duren trouwens.

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt even. Mij harde schijf zit bijna vol, en hij was nog minuten bezig totdat de installer tevreden was. een typisch voorbeeld van HDD trashing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:44
scorpie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:31:
Zijn zeker geen shops meer te vinden die de key nu alvast uit je doosje halen (en mailen) en dan de rest naar je opsturen he? :+
(Gezien het way over sluitingstijd is voor de normalere gameshops) ;p
Als ik een winkel had was ik dat gaan doen hoor, krijg je zo'n positieve klanten feedback. Maar ja, niet iedereen heeft het er blijkbaar voor over.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Raphaelo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:33:
[...]

Kan wel lang duren trouwens.
downloader open laten staan en zelf de installer handmatig starten mag / kan niet? (iemand geprobeerd ?) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:33:
[...]

ook al staat er finished downloading ?
Yup, dit kan wel zo'n 10-20 min duren, maar na het downloaden zal de installer automatisch starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SSD hier 210GB over. Is gewoon de installer vanuit de server af die onwijs overbelast is doordat iedereen hetzelfde aan het doen is over de EU.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:34:
[...]

downloader open laten staan en zelf de installer handmatig starten mag / kan niet? (iemand geprobeerd ?) :+
Ja zoals ik net al zei , bij mij stond er 100% finished bij de downloader dus heb toen gewoon op Cancel gedrukt en kon het spel gewoon installeren hoor.. zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
spartacusNLD schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:34:
[...]

Niet doen, de downloader is nog bezig met de installer files..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Bij mij geeft hij aan nog 1 a 2 uur nodig te hebben.

Dacht bij mezelf, laat ik eens controleren of hij al op usenet staat... bingo...
26 min and counting voordat ik hem kan installeren :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

Installing: 100% complete.
Status Bart Smit: Zending is ontvangen door PostNL.
Status BOL.com: Wordt verwerkt, zending op verschijningsdatum.

[ Voor 4% gewijzigd door UltraMark op 14-05-2012 22:55 . Reden: ready ]

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Droxia schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Niet doen, de downloader is nog bezig met de installer files..
nu snapt ik t niet meer.. is hij nog bezig als er finished downloading staat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gewoon GEDULD!!! hebben mensen! Het is onwijs druk. Geduld loont! just wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is dan nog bezig om de files te rangschikken op je HDD, of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Jeuh! Key is binnen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Chainthunder schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Ja zoals ik net al zei , bij mij stond er 100% finished bij de downloader dus heb toen gewoon op Cancel gedrukt en kon het spel gewoon installeren hoor.. zonder problemen
Dat grapje haalde ik ook uit, resultaat: met een 5mbit lijn nog 3.5 GB downloaden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bij mij is hij nu aan het installen! (L) SSD. Dit is weer het voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Afbeeldingslocatie: http://yfrog.com/esel7tlj

Live from MM Launch in Rotterdam

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 06:47
Moet je bij het installeren kiezen voor activeren of ik heb 'm al geactiveerd bij de digitale download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felair
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 19:17
Idd, vooral NIET cancellen als wanneer hij finished downloading aangeeft, dan kun je pakweg 3.5GB opnieuw downloaden.. spreek uit ervaring helaas, kan een poos duren maar daarna start de installer ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nog 1 uur en 20 minuten voordat we kunnen klagen over de loginservers :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gewoon zeggen dat je hem al geactiveerd hebt
Daarna merkt hij vanzelf dat je hem nog niet geactiveerd hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

nou bedankt mensuu hij is nu aan t installen :) duurde ong 10 min nog nadat de downloader klaar was.. (60 mbit lijn, 2* 1 tb raid-0)

[ Voor 47% gewijzigd door spartacusNLD op 14-05-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Looney11 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:39:
Moet je bij het installeren kiezen voor activeren of ik heb 'm al geactiveerd bij de digitale download?
Inloggen op battle.net, even naar diablo 3 gaan. Als status zegt "Active" is die geactiveerd. Maar als het goed is, is dat bij digitale download al het geval.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Zo ik zit er klaar voor. Ben benieuwd!!
Pagina: 1 ... 21 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.