Sleeve kits, sleeves en heatshrinks kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een webshop waar je het goedkoopst sleeves kan kopen. Tot nu toe lijkt highflow mij het goedkoopst met kits en sleeves per meter, maar MDPC-X is nog goedkoper, alleen je hebt daar dure verzendkosten en is maar paar uur per dag open. (heel irritant) Weet iemand waar je deze spullen ergens anders kan halen voor een goedkope prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 20:25
techflex,
paracord,
kijk de CM topics door, en ga dan bij hun sponsers kijken.

met een klein beetje denk en google werk had je het zelf ook kunnen vinden

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online
Ik heb gewoon veel gegoogled, alleen om bij sponsers te kijken had ik niet kunnen bedenken, maar bedankt!
Via 550paracord gratis samples laten opsturen:) Goedkope shop, maar 39 cent per meter.

[ Voor 29% gewijzigd door ion op 10-05-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkooi
  • Laatst online: 29-06-2022
huh....

weet je zeker dat dit sleeves zijn volgens mij zijn het parachute touwtjes maar ach ik heb ze ook besteld ik blijf een Nederlander he die houden van gratis dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Je kan paracord als sleeve gebruiken, maar het is er niet voor bedoeld. Heb het zelf ook gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://i1213.photobucket.com/albums/cc475/UgotHeinzzd2/Aqueum%20initium%20TJ09/AqueuminitiumTJ09-171.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1213.photobucket.com/albums/cc475/UgotHeinzzd2/Aqueum%20initium%20TJ09/AqueuminitiumTJ09-163.jpg

Verder is er met een beetje zoekwerk idd genoeg over te vinden. Voorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door UgotHeinzzd op 10-05-2012 23:51 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkooi
  • Laatst online: 29-06-2022
Oh
dat heb ik nooit geweten dat is op zich wel vet 40 cent per meter is inderdaad niet duur misschien even een voorraadje in slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03 10:23
Hier vanaf 50 cent de meter, goede sleeve, rekt van 150% tot wel 200%! Slijtvast en zeer makkelijk te knippen/snijden en rafelt niet (weet niet hoe dat met dat cord zit) Al Vanaf 1,6mm. >:)

http://www.techflex.nl/algemeen-flexo-pet-c-41_46.html

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Persoonlijk vind ik dat van hun niet van vergelijkbare kwaliteit als dat van MDPC of paracord, maar ieder zijn ding. Op deze foto zie je één afwijkende sleeve, die is van hun en dubbel over de kabel getrokken om dichtheid te krijgen. Anders keek je hoe dan ook tegen de kabel aan. Het 'nadeel' van paracord is dat je het maar in één dikte kan krijgen en je het niet langs scherpe materialen moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online
UgotHeinzzd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:39:
Je kan paracord als sleeve gebruiken, maar het is er niet voor bedoeld. Heb het zelf ook gebruikt.

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder is er met een beetje zoekwerk idd genoeg over te vinden. Voorbeeld.
Geen heatshrinks? Ik ga die samples gewoon testen. Maar mijn kabels zijn 2mm breed is het niet iets te groot?
Gertjezzz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:56:
Hier vanaf 50 cent de meter, goede sleeve, rekt van 150% tot wel 200%! Slijtvast en zeer makkelijk te knippen/snijden en rafelt niet (weet niet hoe dat met dat cord zit) Al Vanaf 1,6mm. >:)

http://www.techflex.nl/algemeen-flexo-pet-c-41_46.html
1.6 MM zou beter zijn toch. Als de kabel maar 2 mm is dan past ie er prachtig omheen.
Zoveel keus trouwens.

[ Voor 22% gewijzigd door ion op 10-05-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
ionn schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:39:
[...]

1.6 MM zou beter zijn toch. Als de kabel maar 2 mm is dan past ie er prachtig omheen.
Zoveel keus trouwens.
Let dan wel even op welke je haalt, als het uitrekt verliest het zijn dekking en kan het doorzichtig worden. Ze leveren wel 100% dekkende sleeve, al is deze wel duurder.
UgotHeinzzd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:25:
Persoonlijk vind ik dat van hun niet van vergelijkbare kwaliteit als dat van MDPC of paracord, maar ieder zijn ding. Op deze foto zie je één afwijkende sleeve, die is van hun en dubbel over de kabel getrokken om dichtheid te krijgen. Anders keek je hoe dan ook tegen de kabel aan. Het 'nadeel' van paracord is dat je het maar in één dikte kan krijgen en je het niet langs scherpe materialen moet halen.
Dat een sleeve tweemaal is gebruikt is natuurlijk niet netjes, al vraag ik mij af wie de foto heeft gemaakt als er maar 1 sleeve van techflex tussen zit. Dit zou dan nooit ter promotie van zichzelf kunnen zijn geweest. Om weer terug te komen op het onderwerp, ze leveren weldegelijk 100% dichte, vette, sleeves. Ze kosten alleen wat meer, en in vergelijking met MDPC toch nog goedkoper, en veel industriele toepassingen mocht je dit benodigd zijn.

Al is die paracord echt een ubervette uitvinding! Jammer van de maat, maar het ziet er zoooo verschrikkelijk mooi uit! :9~ Heb je btw heatshrinks zo kort gemaakt dat ze in de connetor eindigen?

[ Voor 21% gewijzigd door Gertjezzz op 10-05-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

ionn schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Geen heatshrinks? Ik ga die samples gewoon testen. Maar mijn kabels zijn 2mm breed is het niet iets te groot?

[...]

Zoveel keus trouwens.
0,75mm² kabel is wat ik gebruikt heb en dat werkt prima :)
Gertjezzz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:55: [...]

Dat een sleeve tweemaal is gebruikt is natuurlijk niet netjes, al vraag ik mij af wie de foto heeft gemaakt als er maar 1 sleeve van techflex tussen zit. Dit zou dan nooit ter promotie van zichzelf kunnen zijn geweest. Om weer terug te komen op het onderwerp, ze leveren weldegelijk 100% dichte, vette, sleeves. Ze kosten alleen wat meer, en in vergelijking met MDPC toch nog goedkoper, en veel industriele toepassingen mocht je dit benodigd zijn.

Al is die paracord echt een ubervette uitvinding! Jammer van de maat, maar het ziet er zoooo verschrikkelijk mooi uit! :9~ Heb je btw heatshrinks zo kort gemaakt dat ze in de connetor eindigen?
Het is een foto die ik zelf gemaakt heb, was ter vergelijking en de kleur.

En ik heb inderdaad geen heat shrinks gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Had deze thread gisteravond al gezien en me voorgenomen een mooi betoog voor paracord te houden, maar UgotHeinzzd is me voor geweest :)

Ik gebruik bij project Inverted ook (Shrinkless) Paracord:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/581054_337541852967435_312825515439069_878352_1340516462_n.jpg

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Bij dat paracord hoe je geen heatshrink te gebruiken? Hoe blijft het zitten dan? Ik weet van MDPC-X dat het makkelijk rafelt als je het niet vastzet, best een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Meelobee schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:26:
Had deze thread gisteravond al gezien en me voorgenomen een mooi betoog voor paracord te houden, maar UgotHeinzzd is me voor geweest :)

Ik gebruik bij project Inverted ook (Shrinkless) Paracord:

[afbeelding]
Dan zijn het er nu twee ;)
Singular1ty schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:11:
Bij dat paracord hoe je geen heatshrink te gebruiken? Hoe blijft het zitten dan? Ik weet van MDPC-X dat het makkelijk rafelt als je het niet vastzet, best een nadeel.
Ook de sleeve van MDPC is shrinkless te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
UgotHeinzzd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:25:
Ook de sleeve van MDPC is shrinkless te gebruiken :)
Hoe dan? Gewoon het uiteinde verwarmen totdat het nauwer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Zo, ook maar even wat paracord besteld, goeie tip! Zit al regelmatig te kijken op MDPC-X, maar iedere keer niet als ie open is... Beetje jammer, maargoed. Eens kijken hoe makkelijk dat paracord eromheen wil :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 09:52
Als je alleen de 24pins kabel, 6pins en 4pins cpu kabel wilt sleeven, hoeveel meter kabel heb je nodig ?
Of is 34m genoeg ?

[ Voor 6% gewijzigd door joordy op 11-05-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ligt eraan hoe lang de kabels zijn ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 09:52
Het zal deze voeding worden, moet lukken toch ? http://afuture.nl/productview.php?productID=217257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

DP Kunst schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:57:
Zo, ook maar even wat paracord besteld, goeie tip! Zit al regelmatig te kijken op MDPC-X, maar iedere keer niet als ie open is... Beetje jammer, maargoed. Eens kijken hoe makkelijk dat paracord eromheen wil :)
Die jongen moet het even rustig aan doen, maar er staat toch precies wanneer hij open is. Heb er zelf van de week nog spullen besteld :) Het is alleen wat lastiger, dat wel.
joordy schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:21:
Als je alleen de 24pins kabel, 6pins en 4pins cpu kabel wilt sleeven, hoeveel meter kabel heb je nodig ?
Of is 34m genoeg ?
Meelobee schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:38:
Ligt eraan hoe lang de kabels zijn ;)
What he said :) Even opmeten dus ;)

EDIT:
Hou er wel rekening mee dat wanneer je voeding niet 100% modulair is je de uitsparing die je hier ziet groter moet maken, kabels worden dikker. Je moet dan ook de voeding open maken en aanpassen wat de garantie niet ten goede komt. Of je hier problemen mee hebt is een tweede ;)

[ Voor 17% gewijzigd door UgotHeinzzd op 11-05-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
UgotHeinzzd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:42:
[...]

Die jongen moet het even rustig aan doen, maar er staat toch precies wanneer hij open is. Heb er zelf van de week nog spullen besteld :) Het is alleen wat lastiger, dat wel.
Jah, dat had ik gelezen. Maar als ik op die tijden ging kijken, stond er vaak al weer een nieuwe tijd. Heb alleen maar beetje producten kunnen kijken op de Duitse site

Heb nu 5x 10m paracord besteld in 5 verschillende kleuren :). Ben benieuwd hoe dat werkt

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

DP Kunst schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Jah, dat had ik gelezen. Maar als ik op die tijden ging kijken, stond er vaak al weer een nieuwe tijd. Heb alleen maar beetje producten kunnen kijken op de Duitse site

Heb nu 5x 10m paracord besteld in 5 verschillende kleuren :). Ben benieuwd hoe dat werkt
d:)b goed strak trekken anders krijg je slappe veters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online
Heatshrinks gebruiken is toch gewoon beter toch? Zoiezo mooier moet ik zeggen. Maar ik ga eerst kijken welke nu mooi passen in mijn kast, dus ik raad mensen aan bestel je samples maar eerst als je twijfelt ;) Het is toch gratis. Maandag maar is meten hoelang die kabels allemaal zijn bij elkaar ;) (krijg dan wat kabels binnen)

[ Voor 17% gewijzigd door ion op 11-05-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ionn schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:12:
Heatshrinks gebruiken is toch gewoon beter toch? Zoiezo mooier moet ik zeggen. Maar ik ga eerst kijken welke nu mooi passen in mijn kast, dus ik raad mensen aan bestel je samples maar eerst als je twijfelt ;) Het is toch gratis. Maandag maar is meten hoelang die kabels allemaal zijn bij elkaar ;) (krijg dan wat kabels binnen)
Zolang de sleeve goed vast zit is geen van beide (met of zonder shrinks) beter of slechter. Welke van de twee mooier is dan lijkt me een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online
Meelobee schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:48:
[...]

Zolang de sleeve goed vast zit is geen van beide (met of zonder shrinks) beter of slechter. Welke van de twee mooier is dan lijkt me een kwestie van smaak.
Oke, maar qua schoonheid van de kabel gebruik ik dan liever heatshrinks. Geeft mij een mooier beeld van afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online
Samples net binnen gekregen. Alle kleuren en 1 meter lange orange. Zeer stevig. Deze ga ik zoiezo kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Heb m'n paracord ook binnen. Toch ziet de Burgundi er wel wat paarser uit dan bij hun op de foto:
http://dl.dropbox.com/u/4425948/2012-05-13%2021.00.24.jpg

Verder ziet het er erg mooi uit! Nu nog krimpkous erbij zoeken...

Pagina: 1