Ik hoop dat je gelijk hebt maar als ik bedenk dat er al ca 30.000 beta spelers waren welke dus een gratis 2e key hebben ontvangen maakt dat dat er nog geen 100.000 kopieen zijn verkocht @ 20 euro per stuk? = 2 miljoen euro? (het spel moest worden uitgebracht omdat beta investeringen uitgeput waren). Voor een particulier een hoop geld natuurlijk maar voor een bedrijf valt dat allemaal wel mee lijkt mij (ookal zijn het maar krap 10 man).evilpin0 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:49:
150.000 copies sold in het begin is toch niet slecht? Als deze ook nog wat afgeprijsd wordt gaat die weer heel goed lopen. Het is ook een klein bedrijf zonder veel heel kosten.
Toch blijf ik het jammer vinden dat de source engine is afgestoten, deze engine heeft een hele lekere en smooth feel, de huidige engine tips daar niet echt aan.
Bedenk ook dat het idee was om na release gewoon aan de game te blijven doorwerken voor de komende jaren. (jaar?)
In de eerste instantie was ik ook een beetje huiverig voor een nieuwe engine. Achteraf moet ik toegeven dat het toch best prima heeft uitgepakt. De engine voelt op mijn hardware in ieder geval super direct aan en doet voor mij ook niet onder voor source.
Er zijn helaas nog best veel servers (50%? zomaar een greep) die het spel gewoon niet trekken. Wanneer je op die servers speelt dan is het directe er wel vanaf en gaat de hele ervaring wat mij betreft verloren...
[ Voor 4% gewijzigd door Motorhelm op 16-11-2012 11:13 ]