Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.294 views

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 00:22:
[...]

Wat jij omschrijft is precies wat ik voel aan het stuur. En wat jij zegt klopt ook, maar de theorie is dat de FFB niet bij elke auto hetzelfde is. Een zwaardere mercedes zal dus met dezelfde FFB sneller clippen dan de Ferrari GT2. Om die reden staat volgens mij ook de FFB in de carsetup om die bij elke auto de apart in te kunnen stellen.

Dus de goede FFB zal voor auto A heel anders zijn dan voor auto B. Bij de Ferrari had ik de FFB netjes onder de rode lijn bij kerbs en licht er overheen wanneer ik offtrack ging. Met diezelfde stand ging ik in de Mercedes zitten en toen ging het bij de kerbs gelijk over de rode lijn.

Nouja het voelt 10 x beter dan het was iig, want die details had ik tot nu toe nog niet in AC. Zal nog wel wat meer testen en forums afstruinen ;) Tnx for the input iig. :>
Hi Beakz,

Ik rij zelf ook met t300.. Dit zijn zowat mijn settings van voorkeur..

Algemene settings ac
- gain 100
- filter en damping 0
- minimum force 12 (moet ik nog wat met spelen)
- kerb 40 / road 60 / slip 20

FFB per categorie (welke je bij de wagen aan kan passen)
- GT2/3 en meeste andere klasses voelen ideaal aan: rond de 65%
- openwheel: rond de 55%

Vind je dit teveel of te weinig, verander met stappen van 1%, want maakt vaak al hoop verschil uit)

Stuurgraad per categorie (dit moet je telkens doen nadat je een setup hebt geladen)
- GT2/3 , openwheel: 360° (op stuur: mode en 1 tikje naar rechts duwen = lampje pinkt tweemaal)
- Oldskoolwagens en straatwagens: 450° (mode en 2 tikjes naar recht duwen = lampje pinkt driemaal)

Een flatspot voelt aan als een constante vibratie ih stuur bij me, of zoals jij het ook zegt constant tikken tegen je hand..

Hopelijk ben je er wat mee.. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 14:32 . Reden: Edit: slip 20 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Hi Beakz,

Ik rij zelf ook met t300.. Dit zijn zowat mijn settings van voorkeur.......

Hopelijk ben je er wat mee.. :)
Altijd :) Heb jij die minimum force op gevoel ingesteld of zit er nog een theorie/app achter ? Volgens andere forums kan die bij de t300 / XT namelijk veel lager en dan hoef je alle andere effecten (kirbs,slip enz.) niet meer te versterken.

Dat je die stuurgraad op die manier kon instellen wist ik niet eens joh :) Ik rij altijd standaard met 540 omdat ik elke keer de thrustmaster profiler gebruiken vervelend vond :) (handleiding lezen kan soms helpen blijkbaar :+ )

Zal nog eens met de FFBclip app kijken of ik in de buurt van jouw waardes kom, want alles voelt nu wel goed iig. Het blijft alleen zo "gokken"hoe iets zou moeten voelen. Het helpt ook niet dat een kart mijn enige real life race ervaring is.

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 07-05-2015 11:30 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Waarom geen 900 graden stuur? Dat komt overeen met de real world en de handen/stuur op je scherm.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Beakzz
Arfman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:52:
Waarom geen 900 graden stuur? Dat komt overeen met de real world en de handen/stuur op je scherm.
Werkelijk geen idee wat daar de gedachte achter is, maar het wordt vaak geadviseerd. Welke stand ik ook kies de handen/stuur weergave op mijn scherm blijven in AC hetzelfde. Ik kan me voorstellen dat een open wheeler bv. irl geen 900 graden is. Waarschijnlijk heb je met minder graden minder stuurbeweging nodig en wordt dat als fijner ervaren ? 1080 heb ik wel getest en dat vond ik iig niks.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43
AC past per auto de graden aan net als in Iracing. Dus 900 graden gebruikt die ook alleen maar als de auto dat ondersteund. per auto zelf aanpassen is iig nergens voor nodig.

iRacing Profiel

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:49:
AC past per auto de graden aan net als in Iracing. Dus 900 graden gebruikt die ook alleen maar als de auto dat ondersteund. per auto zelf aanpassen is iig nergens voor nodig.
En als je de graden dan lager instelt (neem 540) dan betekent dat toch dat je minder aan je stuur hoeft te draaien voor hetzelfde effect (minder secuur dus) ? Anders snap ik niet waarom die lagere waardes zo vaak genoemd worden bij tutorials en forums waar instellingen gedeeld worden.

• DutchDevil79
Beakzz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:32:
[...]

En als je de graden dan lager instelt (neem 540) dan betekent dat toch dat je minder aan je stuur hoeft te draaien voor hetzelfde effect (minder secuur dus) ? Anders snap ik niet waarom die lagere waardes zo vaak genoemd worden bij tutorials en forums waar instellingen gedeeld worden.
Door hem lager te zetten word je reactie van het stuur sneller. Echter verlies je wel wat precisie. Meeste race auto's hebben een lagere stuur ratio omdat ze dan wat sneller kunnen reageren. Je moet hem echter ook niet te laag zetten want dan is er bijna geen controle meer.
Echter is AC een simulatie en ik gebruik dan ook gewoon de standaard ratio's in AC. Heeft een auto 400 graden max dan past AC dat dus gewoon aan ondanks dat ik hem op 900 heb staan. Op forum heb je vaak mensen die dus liever met alle auto's een lage ratio hebben en die passen dat dus aan. Het is gewoon waar je voorkeur in ligt.

iRacing Profiel

Verwijderd

De beweging van je handen/armen op het beeld kan je in AC volledig naar keuze instellen.
Als jij met 360° rijdt stel je stuur in AC dan in op 180°, dan komt dat nagenoeg exact overeen..

Betreffende de graden.. Dit is idd iets persoonlijk.. En zou me niet verbazen als racers IRL in sommige klasses deze optie ook hebben om hun stuurgraden en lock enigszins aan te passen naar hun voorkeur.

Ik speel ook r3e en daar kan je per wagen je stuurgraden en lock aanpassen. Ik gebruik hier ook dezelfde waardes in stuurgraden en voelt enigszins gelijk aan met behoudt van eigenschappen van het spel.. Voor AC moet ik dit met me stuurknoppen doen..

@beakz: als je vragen hebt geef maar seintje

Voor m'n FFB zit er wel een theorie achter.. Bij De pedal-app van AC is er een kolom (de grijze) die aantoont waar je FFB zich bevindt. Ik heb deze gebruikt om per wagen het goede gevoel te krijgen zonder clipping.. Als ik mijn FFB bij de wagen op 80% zou zetten, treedt er massaal clipping op en is het gevoel ih stuur ook gewoon veel te zwaar ;) voorts baseer ik me ook op bewegingen die ik zie van Onboard-footage..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 14:35 ]

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:26:

@beakz: als je vragen hebt geef maar seintje

Voor m'n FFB zit er wel een theorie achter...
Nee ik bedoelde echt je minimale FFB die op 12 % staat aangezien die bij de T300 tussen de 1 en 3 % wordt geadviseerd. Als je FFBclip even in je apps zet dan kan je zien dat de T300 al heel snel iets oppikt als de minimal force laag staat. Die FFB app is ook net even wat beter af te lezen dan de standaard clipping tool die jij gebruikt.

Naja even genoeg FFB gelul van mijn kant, want ik neem zo ongeveer het topic over ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 07-05-2015 14:42 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Nee ik bedoelde echt je minimale FFB die op 12 % staat aangezien die bij de T300 tussen de 1 en 3 % wordt geadviseerd. Als je FFBclip even in je apps zet dan kan je zien dat de T300 al heel snel iets oppikt als de minimal force laag staat. Die FFB app is ook net even wat beter af te lezen dan de standaard clipping tool die jij gebruikt.

Naja even genoeg FFB gelul van mijn kant, want ik neem zo ongeveer het topic over ;)
Zal eens proberen met lagere waarde, verbeteringen zijn altijd welkom!
Had me gebaseerd op setup van een ander met T300 en deze wat getweakt.. ;)

• DutchDevil79
Room is up:

Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

iRacing Profiel

• Sjoerd ten Brau
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-11 17:36
@jos de boss sorry dat ik je raakte in de mini race. iedereen clipte in het rond en jij helaas ook. toen ik je raakte een ctd dus huilen met de pet op weer. sorry want te had n leuke race kunnen zijn!

• DutchDevil79
race 2 nu up.

Was in het middenveld zeer leuk. Had enorm gevecht nadat ik in lap 3 een beuk kreeg van Ramon (no hard feelings) en in het midden veld kwam. Zeer leuk close racen met die Mini. Het is niet snel maar wel lachen.

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Race 3 is up.

GT2 time

iRacing Profiel

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:09
Waren weer leuke races. In de mini's leuk close kunnen rijden in het achterveld. De tweede race heel fortuinlijk als derde geëindigd na een grote crash in de eerste bocht. Jelle kwam een paar rondjes te kort om me nog bij te kunnen halen. Sebring was een erg lastige baan, eerste keer voor mij om daarop te rijden en snel rijden met de GT2 is toch ook niet makkelijk. Op een enkele keer doorschieten de race gelukkig zonder grote incidenten kunnen uitrijden.

• DutchDevil79
Hier de replays van vanavond:

http://www19.zippyshare.com/v/KdjgENft/file.html

Waren 3 leuke races en kon race 2 ook nog winnen. Leuk baantje in Polen. Sebring was ook leuk maar heeft wel wat irritante bugs zoals het gras. Maar even in de ijskast tot er een betere versie is.

Hier het gevecht in race 1 met de Mini's. Super leuk racen met die bakjes.

iRacing Profiel

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:19
Wie is wie van die auto's? En er waren nog wel meer gevechten aan de gang, toch wel grappig ondanks dat ik bijna in slaap viel tijdens de practice/quali.

lawnmower/10!

Race 2 nam ik ook niet zo serieus tot dat de lichten op groen gingen, maar de vlotte start was uiteindelijk niet handig toen ik tussen 2 man in klem zat (iedereen Helicorsa downloaden!) en daarna maar wat driften't en al de race als laatste uitgereden :')

Laatste race dacht ik JA, DIT WORD EPISCH, maar het was wat rustiger en ik kreeg al een tik in de 1e bocht. Kwam er achter dat mijn setup de verkeerde fuel hoeveelheid had dus ik moest ook nog eens voor een splash 'n dash, en nog een keer een rem foutje het gras op, duurde weer een uur om achteruit het parcours op te komen.

Al met al wel een grappige avond terwijl het allemaal voor geen meter ging 8)7

Mijn YouTube

• Beakzz
Helaas alleen de eerste race kunnen uitrijden door connection errors. Bij de 2e race freakin 100 meter voor de finish met een goede race voor mijn doen en bij de laatste race in lap 6/7 vanaf een 3e plek (eigenlijk 4e door bugs in de track)

Geen idee of het aan de Ziggo/UPC migratie ligt of mijn nieuwe router dus ik heb wat uit te zoeken. De verbinding met TS is heel de avond niet weg gevallen vreemd genoeg.

Helaas pindakaas en van de week maar even goed online testen. Voor mij was het al heel posi dat ik lekker mee kon komen op voor mij onbekende tracks (op de 1e na) en zonder geoefend te hebben. Eindelijk progress :p Het was iig weer leuk en mooie combo's. Vooral die Poolse track heeft me posi verrast. Heerlijke flow heeft die track :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 08-05-2015 02:33 ]

• DutchDevil79
kevz schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 00:47:
Wie is wie van die auto's? En er waren nog wel meer gevechten aan de gang, toch wel grappig ondanks dat ik bijna in slaap viel tijdens de practice/quali.
Ik ben die zwarte Mini en de Roze is Ramon. Daarvoor ree iemand met een griekse y, my nog iets :) . FF zijn volledige naam kwijt. Die had geluk dat ik elke keer Ramon naast me kreeg als ik naar hem toe was gereden. Daardoor kon ik hem eigenlijk nooit aanvallen. Achter ons ree volgens mij Flavo.

Maar goed wat ik verwacht kwam wel uit. In de race is het lekker close racen met die Mini's. Volgende keer maar is die S2 uitproberen. >:)

iRacing Profiel

Verwijderd

Aan de deelnemers vh OldSchoolDTM-kampioenschap:

Vanavond event 3 op het Circuit van Donington (GP-versie)

Heb er al zin!

Verwijderd

Ik was die gast die voor jullie reed in de mini race, in dat blauwe autootje.
Zag in m'n spiegels een mooi gevecht, en kon daar van profiteren. Zat wel op mijn limiet. Nu ik het filmpje zie denk ik, aan de rook te zien, dat ik iets te hard de bochten in ging, niet vloeiend genoeg reed.

Verwijderd

Samenvattingen van Ronde 5 & 6 vh OldSchoolDTMKampioenschap, deze maal op Donington GP..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 22:15 ]

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 18:02
Sinds ik terug een stuurtje heb, de Thrustmaster T100 nu ook maar eens Assetto Corsa gekocht.

Het spel werkt uiteraard perfect maar krijg de FBB niet goed ingesteld. Aangezien het spel ondertussen zool uitgebreid is geworden met diverse add-ons zie ik het bos niet meer door de bomen.

Iemand deftige instellingen voor de FBB? Weet niet waar eerst kijken... Site waar alle add-ons opstaan?

• DutchDevil79
Deze week gaan we weer ouderwets op Woensdag racen. Dit is de planning voor komende Woensdag:

De 288 GTO is een lastige auto maar zeker leuk om eens te proberen. Hij is ook gemaakt door een Nederlander. Wel leuk om eens te rijden. Daarnaast is de Formula Masters mod geupdate en o.a. de Forcefeedback is nu in orde. Aangezien meerdere mensen al gevraagd hadden deze nog eens te doen maar een raceje weer ingepland.

Race 1:
Ferrari 288 GTO op Nurburgring sprint

Race 2:
Lotus Evora GTC op Thruxton

Race 3:
Formula Masters op Barcelona GP

Benodigde downloads:

Ferrari 288 GTO:
http://www.racedepartment...ads/ferrari-288-gto.5319/

Thruxton:
http://www.racedepartment.com/downloads/thruxton.6192/

Formula Masters:
https://mega.co.nz/#!SUpW...7e-8wJqPRCSc7FfKrv5t7Mo2c

Mirror Formula masters:
http://www.mediafire.com/...CTDP_IFM_2009%2BHC_1.3.7z

Barcelona GP:
http://www.mediafire.com/..._catalunya_v.1.01_acu.rar

iRacing Profiel

• Beakzz
Heel mooi, want donderdag was me deze keer niet gelukt :) Leuk dat de Formula masters terug zijn en de GTO zal wel weer zo'n slingerbak zijn ?

• DutchDevil79
Auto zit wel beetje in de lijn van de Ferrari F40, dus voorzichtig met stampen op het gas als je de bocht uit komt. Maar je moet af en toe wel uitdaging hebben. ;)

iRacing Profiel

Verwijderd

Klinkt als leuke combinaties! Vanavond eens even de boel installeren en paar 'installatie rondjes' rijden :*)

Vind deze sessies wel een toffe manier om beetje wigwijs te worden in alle mods en de ergste rommel te vermijden. Vorige keer kon ik niet alles meerijden omdat ik die DLC nog niet gekocht heb, maar dat zal er toch wel van komen :D

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:33:
Auto zit wel beetje in de lijn van de Ferrari F40, dus voorzichtig met stampen op het gas als je de bocht uit komt. Maar je moet af en toe wel uitdaging hebben. ;)
Alsof ik wat anders verwacht had van je ;) Hopen dat ik morgen nog wat oefentijd heb na de skip training. Valt me trouwens nog mee dat je die yellowbird niet hebt gekozen die we cadeau hebben gekregen :)

• DutchDevil79
Beakzz schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Alsof ik wat anders verwacht had van je ;) Hopen dat ik morgen nog wat oefentijd heb na de skip training. Valt me trouwens nog mee dat je die yellowbird niet hebt gekozen die we cadeau hebben gekregen :)
Die hebben we al een keer gedaan in het begin. Net na die uit was volgens mij op Mugello. Was toen best leuk. Zullen hem vast nog wel een keertje doen. :)

iRacing Profiel

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:36:
[...]

Die hebben we al een keer gedaan in het begin. Net na die uit was volgens mij op Mugello. Was toen best leuk. Zullen hem vast nog wel een keertje doen. :)
Oh dacht dat het toen een mod was, want ik kreeg vorige week met de update ineens een bericht in het spel dat die nieuw was. Zal wel een foutje zijn geweest dan.

Verwijderd

Die Ferrari is leuk!

Setup tips (zeer beperkt, maar om het wat stabieler te maken wel handig bij dit soort auto's):
- Even de verschillende bandjes bekijken.
- Brake bias op persoonlijke voorkeur zetten, je kan alleen kiezen voor 60-65% (ongeveer)

• DutchDevil79
90s Slicks zijn de snelste banden. Als je uitdaging zoekt zet je hem op 90s street. Alhoewel je dan ook aardig wat onderstuur krijgt.

iRacing Profiel

Verwijderd

Hi allen,

Aanstaande vrijdag de eerste "endurance" (1uur) op AC. En welk circuit is hiervoor beter dan Le Mans.. Volledig vrij qua aantal pitstops van geen tot 10 indien je dan wenst ;) Dit is een funraceje dus iedereen welkom! Wel enige kennis van GenltemenDriving en fairplay aub :)

Kiezen kan je doen uit de verschillende GT2-wagens (Ferrari 458, BMW M3, ,Corvette C7R)

linkje baan: www.racedepartment.com/downloads/circuit-de-la-sarthe.2482/

Servernaam: GTHQ / Get Real Racing Team (Be.Nl) met wachtwoord ronin
Server open: 19u00
!!Quali: 20u15 (15min) met aansluitend de race van 1uur!

Server zal ook open zijn deze week savonds (20u-23u ongeveer) voor wie wil oefenen! Wel aangeraden :)

Zal er zelf jammergenoeg niet bijzijn wegens verkenning vd Nordschleife voor Ronde 4 van OS DTM.. ;)
=> ADAC 24u en WTCC gaan checken :D

Have fun ad deelnemers!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 17:08 ]

• DutchDevil79
Is kijken of ik daar bij kan zijn. Wel leuk alhoewel ik die versie van LeMans nu niet echt geweldig vind. Hoop nog steeds op een fatsoenlijke versie voor AC. Die bomen langs de weg zijn niet om aan te zien.

btw morgen niet oefenen hey, dan zijn er hier 3 racejes voor de uitdaging.

Er is trouwens wel iemand bezig met een betere versie. Hoop dat ze die snel uit brengen. Screens zien er veel belovend uit:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-N_EalB6aUY8/VUlSSp8wEkI/AAAAAAAABEQ/Pk2xxsZGxSM/s1600/Screenshot_ks_corvette_c7r_le_mans2013_6-5-115-0-12-13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-YGq43zOj5IM/VUqSPvMZEcI/AAAAAAAABFI/MRPaJC7APtU/s1600/polycount%2B2.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-05-2015 17:18 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:14:
Is kijken of ik daar bij kan zijn. Wel leuk alhoewel ik die versie van LeMans nu niet echt geweldig vind. Hoop nog steeds op een fatsoenlijke versie voor AC. Die bomen langs de weg zijn niet om aan te zien.

Er is trouwens wel iemand bezig met een betere versie. Hoop dat ze die snel uit brengen. Screens zien er veel belovend uit:

[afbeelding]

[afbeelding]
Daar kijk ik reikhalzend naar uit! Hoe sneller, hoe beter want Le Mans is imo naast de Nordschleife de beste baan vd wereld!

betreffende deze versie.. Los van de bomen (die je niet in de gaten moet houden >:) ) en bocht 2-3 (de chicane) die net wat te scherp is vind ik ze heel goed op real life lijken na vorig jaar naar de 24u van Le Mans te zijn geweest..

En morgenavond dus niet oefenen op LeMans! ;)

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:58:
[...]

Daar kijk ik reikhalzend naar uit! Hoe sneller, hoe beter want Le Mans is imo naast de Nordschleife de beste baan vd wereld!

betreffende deze versie.. Los van de bomen (die je niet in de gaten moet houden >:) ) en bocht 2-3 (de chicane) die net wat te scherp is vind ik ze heel goed op real life lijken na vorig jaar naar de 24u van Le Mans te zijn geweest..

En morgenavond dus niet oefenen op LeMans! ;)
Die week er op weer DTM?
Als je die bomen ziet ga je gewoon niet snel genoeg :+.
Maar leuk, kijk wel even of ik mee kan doen.

hoidoei

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:49
Vet!!

Hoelang zouden ze het vol houden met het blijven updaten van dit spel?

Verwijderd

Idd vet! 2 gt3, een supertrofeo en enkele unieke straatwagens.. Heel mooi! :*)

@remco: idd, week erop weer OldSchoolDTM!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 21:43 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:28

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wow :)
Straatwagens!

Moet eerlijk bekennen dat ik straatwagens leuker vind dan GT3, die auto's zijn toch gemaakt om ongeveer even hard als alle andere GT3 wagens te gaan. Zo klinkt de GT-R GT3 totaal niet zoals in het echt, maar dat heb ik in deze game wel vaker.

Hebben jullie dat trouwens ook? Dat auto's in zo'n camera modus á la F3 veel beter klinken dan in de normale camera views?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:49
Ja!

Bijvoorbeeld de 599XX, vanuit de cockpit mwah, maar van buitenaf op Spa mjammy!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:48:
Wow :)
Straatwagens!

Moet eerlijk bekennen dat ik straatwagens leuker vind dan GT3, die auto's zijn toch gemaakt om ongeveer even hard als alle andere GT3 wagens te gaan. Zo klinkt de GT-R GT3 totaal niet zoals in het echt, maar dat heb ik in deze game wel vaker.

Hebben jullie dat trouwens ook? Dat auto's in zo'n camera modus á la F3 veel beter klinken dan in de normale camera views?
Straatwagens zijn leuker om individueel met te rijden en echt te genieten van een bepaalde combi!

Gt3 is leuk omdat ieder zijn favoriet kan kiezen, en zoals je zegt hebben deze een eenmalige bop in AC om het competitief te maken, wat voor een eventorganisator als mezelf alleen maar makkelijk is.. :) Anders moet ik uren met elke wagen gaan testen om deze zelf ve bop te voorzien.. IRL krijgen gt3 wagens zelf per circuit een bop.. En vind dit leuk voor de neutrale kijker/deelnemer.. Hoeft niet allemaal zoals in F1 te zijn van me ;)

Edit: voor het beste geluid moet je in de free2play sim RaceroomRacingExperience! Gaan je haren van omhoog staan eerste keer..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 22:14 ]

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Ben mij bezig aan het houden met de achievement om The Stig te verslaan op Imola met de 458 Italia. Je moet 1:56:600 verslaan. Ik blijf momenteel steken op 1:59:242. Iedere ronde doe ik wel iets fout :p Imola is een moeilijk circuit. Vooral de laatste 2 bochten voor het lange snelle stuk over de finish vind ik lastig. Ik heb altijd veel te weinig snelheid hierna. Blijven oefenen zeker.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben met name zeer benieuwd naar de Countach! Weer een DLC die ik al ga pre-orderen binnenkort!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 18:12

Patjeee

Ik woon in Boston MA

iPodKiller schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:51:
Ben met name zeer benieuwd naar de Countach! Weer een DLC die ik al ga pre-orderen binnenkort!
er is een countach op de officiele forums gemaakt door ik en 2 vrienden van mij. Wij zijn druk bezig met een s2000 op dit moment. Vandaag even gebrainstormd erover.

link

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Patjeee schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:59:
[...]

er is een countach op de officiele forums gemaakt door ik en 2 vrienden van mij. Wij zijn druk bezig met een s2000 op dit moment. Vandaag even gebrainstormd erover.

link
Heb geen account daar aangemaakt(nog niet), is het toevallig deze beta? http://www.racedepartment...ini-countach-lp500s.5510/

Zo ja, dan heb ik die ook even snel gereden, werkte prima!

• DutchDevil79
Programma voor vanavond 13-05-2015:

Aanvang 19:30
Naam: GoT Fun Server

Paswoord: tweakers

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Race 1:
Ferrari 288 GTO op Nurburgring sprint
Practise: 30 min.
Kwal.: 10 ,in.
Race laps: 10

Race 2:
Lotus Evora GTC op Thruxton

Race 3:
Formula Masters op Barcelona GP

Benodigde downloads:

Ferrari 288 GTO:

Thruxton:
http://www.racedepartment.com/downloads/thruxton.6192/

Formula Masters:
https://mega.co.nz/#!SUpW...7e-8wJqPRCSc7FfKrv5t7Mo2c

Mirror Formula masters:
http://www.mediafire.com/...CTDP_IFM_2009%2BHC_1.3.7z

Barcelona GP:
http://www.mediafire.com/..._catalunya_v.1.01_acu.rar

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Linus_BE schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:31:
Ben mij bezig aan het houden met de achievement om The Stig te verslaan op Imola met de 458 Italia. Je moet 1:56:600 verslaan. Ik blijf momenteel steken op 1:59:242. Iedere ronde doe ik wel iets fout :p Imola is een moeilijk circuit. Vooral de laatste 2 bochten voor het lange snelle stuk over de finish vind ik lastig. Ik heb altijd veel te weinig snelheid hierna. Blijven oefenen zeker.
1:58:724 inmiddels :) Ooit zal het lukken :p

• DutchDevil79
Room is up!

iRacing Profiel

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:09
Ben er niet bij vanavond. Veel plezier iig :) .

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:05
Sorry ben er niet bij, moet alles nog downloaden en zo meteen speelt Real tegen Juventus :-)

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• DutchDevil79
Race 2 is up

iRacing Profiel

• DutchDevil79
en race 3 up

iRacing Profiel

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik had zelf andere plannen gisteravond maar mocht iemand feedback hebben over de 288 GTO laat het vooral weten.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:04
DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:14:

[afbeelding]

[afbeelding]
Laat ons hopen dat er een (veel) betere versie komt van een modder. De huidige is erg pover idd, net zoals de andere werkjes van die modder. Met alle respect voor wat hij doet, maar ik lig niet wakker van zijn conversions (in veel gevallen)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Verwijderd

Ik heb ook zojuist Assetto gedownload, nu vroeg ik mij af of er, net als bij iracing, veel races / kwalificaties zijn? En zo ja; waar je je daarvoor kan inschrijven ?

• DutchDevil79
GTOfire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:39:
Ik had zelf andere plannen gisteravond maar mocht iemand feedback hebben over de 288 GTO laat het vooral weten.
Het was een leuke race voor de meeste volgens mij. Had zelf alleen een crash van AC bij de start van de race (lag waarschijnlijk aan een nieuwe versie van pTracker).
De auto is lastig te besturen maar voelt zeker niet onrealistisch aan. Lijkt me ook dat zo'n GTO best een beest is om te rijden. Je kan er daardoor niet zo close mee racen als met de Mini maar er waren wel wat gevechten op de baan.

Merkte wel dat de FPS wat lager was dan normaal. Weet niet of je al LODs hebt gemaakt voor de GTO maar hij is wat FPS onvriendelijker dan de standaard auto's volgens mij.

iRacing Profiel

Verwijderd

GTOfire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:39:
Is de 288 GTO mod door jou ontwikkeld?

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:51:
Ik heb ook zojuist Assetto gedownload, nu vroeg ik mij af of er, net als bij iracing, veel races / kwalificaties zijn? En zo ja; waar je je daarvoor kan inschrijven ?
Nee alleen practice en kwali voor de race.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ja klopt, ik moet nog LODs bouwen. Ik was het een beetje aan het vooruitschuiven want het is niet het leukste werk en ik wilde eerst zeker weten dat ik het LOD A model niet meer aan hoefde te passen (waarmee ik lod B en C ook weer had moeten aanpassen) voor ik eraan begon. Ik ga nu eerst de popup lights bouwen en dan als dat eenmaal af is komen LODs. Daarnaast kwam ik erachter dat er een continu log-spam in zit als je de GTO rijdt dus het zou best kunnen dat bij meerdere GTOs on track de IO het zwaar krijgt, en dus de FPS ook. Ik had na een halve lap nordschleiffe vs 23 AI GTOs een log.txt van 70 mb. Weet nog niet waar dat door komt helaas :/

En idd jors2, uit dat verhaal valt ongetwijfeld af te leiden dat de 288 door mij is gemaakt, het model althans, de physics komen van iemand anders van de AC fora af, daar snap ik allemaal geen hout van :p

Verwijderd

GTOfire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:59:
Ja klopt, ik moet nog LODs bouwen. Ik was het een beetje aan het vooruitschuiven want het is niet het leukste werk en ik wilde eerst zeker weten dat ik het LOD A model niet meer aan hoefde te passen (waarmee ik lod B en C ook weer had moeten aanpassen) voor ik eraan begon. Ik ga nu eerst de popup lights bouwen en dan als dat eenmaal af is komen LODs. Daarnaast kwam ik erachter dat er een continu log-spam in zit als je de GTO rijdt dus het zou best kunnen dat bij meerdere GTOs on track de IO het zwaar krijgt, en dus de FPS ook. Ik had na een halve lap nordschleiffe vs 23 AI GTOs een log.txt van 70 mb. Weet nog niet waar dat door komt helaas :/

En idd jors2, uit dat verhaal valt ongetwijfeld af te leiden dat de 288 door mij is gemaakt, het model althans, de physics komen van iemand anders van de AC fora af, daar snap ik allemaal geen hout van :p
Gaaf! Goed gelukt in mijn ogen! Heb je nog meer Ferraris gepland staan? ;)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Thx! Maar in tegendeel, ik hang mn modeleerr-hoed aan de wilgen zodra ik de laatste hand hieraan gelegd heb. Het heeft me prolly rond de 500 uur gekost om het ding te maken, en dat waren lang niet allemaal blije uren :p. Ik kan me werkelijk geen enkele andere auto bedenken dan deze droomauto van mn jeugd waar ik die hoeveelheid inspanning voor over heb.

Ik heb ooit als 1e project geprobeerd een model van de Ferrari F430 wat ik jaren geleden gemaakt had in-game te krijgen (let niet op Henk, henk is een beetje dwars af en toe: http://www.kamidesign.nl/Other/on-track.png), maar niemand was bereid me met physics te helpen en het model is ook simpelweg lang zo goed niet als dat van de GTO (en dat is al op zich een OK model maar niet te vergelijken met iets van kunos zelf of de Shelby Cobra van the_meco). Je mag het zo hebben als je een team wil regelen die het verder op pikt, maar ik doe er niks meer aan iig :p

Verwijderd

GTOfire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:47:
Thx! Maar in tegendeel, ik hang mn modeleerr-hoed aan de wilgen zodra ik de laatste hand hieraan gelegd heb. Het heeft me prolly rond de 500 uur gekost om het ding te maken, en dat waren lang niet allemaal blije uren :p. Ik kan me werkelijk geen enkele andere auto bedenken dan deze droomauto van mn jeugd waar ik die hoeveelheid inspanning voor over heb.

Ik heb ooit als 1e project geprobeerd een model van de Ferrari F430 wat ik jaren geleden gemaakt had in-game te krijgen (let niet op Henk, henk is een beetje dwars af en toe: http://www.kamidesign.nl/Other/on-track.png), maar niemand was bereid me met physics te helpen en het model is ook simpelweg lang zo goed niet als dat van de GTO (en dat is al op zich een OK model maar niet te vergelijken met iets van kunos zelf of de Shelby Cobra van the_meco). Je mag het zo hebben als je een team wil regelen die het verder op pikt, maar ik doe er niks meer aan iig :p
Wow, dat zijn flink een aantal uren ja. Het resultaat ziet er goed uit! Morgen maar eens testen. Verwacht dat weggedrag op de F40 lijkt, dus dat wordt oefenen. Die turbo lag is bij de f40 nogal aanwezig..

Zelf geen mod ervaring dus kan hem niet van je overnemen ;)

Edit; volgens de AC facebook pagina komen er komende dagen aankondigingen, dus misschien ziet daar wel wat nieuws tussen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2015 22:12 ]

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

iPodKiller schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:04:
[...]

Heb geen account daar aangemaakt(nog niet), is het toevallig deze beta? http://www.racedepartment...ini-countach-lp500s.5510/

Zo ja, dan heb ik die ook even snel gereden, werkte prima!
:Y

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
Zijn er plannen om vanavond te racen? :p Op Imola bijv., daar heb ik de afgelopen dagen wel wat rondjes op gedaan O-)

• DutchDevil79
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:01:
Hi allen,

Aanstaande vrijdag de eerste "endurance" (1uur) op AC. En welk circuit is hiervoor beter dan Le Mans.. Volledig vrij qua aantal pitstops van geen tot 10 indien je dan wenst ;) Dit is een funraceje dus iedereen welkom! Wel enige kennis van GenltemenDriving en fairplay aub :)

Kiezen kan je doen uit de verschillende GT2-wagens (Ferrari 458, BMW M3, ,Corvette C7R)

linkje baan: www.racedepartment.com/downloads/circuit-de-la-sarthe.2482/

Servernaam: GTHQ / Get Real Racing Team (Be.Nl) met wachtwoord ronin
Server open: 19u00
!!Quali: 20u15 (15min) met aansluitend de race van 1uur!

Server zal ook open zijn deze week savonds (20u-23u ongeveer) voor wie wil oefenen! Wel aangeraden :)

Zal er zelf jammergenoeg niet bijzijn wegens verkenning vd Nordschleife voor Ronde 4 van OS DTM.. ;)
=> ADAC 24u en WTCC gaan checken :D

Have fun ad deelnemers!
Deze word vanavond gereden volgens mij. En mocht er nog animo zijn wil ik daarna nog wel wat hosten. Eventueel op Imola. ;)

iRacing Profiel

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
Hmm, moet ff kijken of dat gaat lukken. Ken dat circuit nu nog voor geen meter :X

Verwijderd

Benotti schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:21:
Zijn er plannen om vanavond te racen? :p Op Imola bijv., daar heb ik de afgelopen dagen wel wat rondjes op gedaan O-)
Ik wil wel, hoelaat en op welke server?

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

DutchDevil79 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:30:
[...]

Deze word vanavond gereden volgens mij. En mocht er nog animo zijn wil ik daarna nog wel wat hosten. Eventueel op Imola. ;)
Hoi iedereen ik heb eindelijk een update voor mijn s2000.

vriend van mij is eindelijk gestart met het 3d model

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11265123_914394648618797_1863404279784233549_n.jpg?oh=af72eefe9b0e28dd95836459706c2079&oe=55D6E95C

Offieciele forum link

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/11012836_914394635285465_7554211624007491401_n.jpg?oh=419e96d340e28b149af5db51934ba952&oe=55CB1B03&__gda__=1439864202_460cb418b0824fec54490dbe4f0c0001

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11204974_914394301952165_3797069815251071851_n.jpg?oh=2b7c5f07e959c2978f6f329d301a0a8e&oe=55C0B3DE

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11200781_914394308618831_4378687160909848639_n.jpg?oh=58b3c7b1323e0d64a59a24c1f30b9a62&oe=55D455B6

:D

[ Voor 41% gewijzigd door Patjeee op 16-05-2015 02:23 . Reden: andere host voor plaatjes ]

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Patjeee schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:07:
[...]

[afbeelding]

Offieciele forum link

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammer dat je foto's het niet doen, omdat ik niet ingelogd ben op het ac forum :(

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Patjeee schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:07:
[...]

[afbeelding]

Offieciele forum link

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er veelbelovend uit :D.

Ik ga binnen nu en een maand of 2 ook beginnen met een 3d model die ooit misschien een keer in AC komt, beetje om te kijken of 3d moddelen me ligt.
Dus als iemand nog suggesties heeft voor wat voor auto, graag :).

Oudere auto, Opel Kadet ofzo, lijkt me wel een goed idee.
Daar rijden er ook nog wel wat van rond, geluid opnemen van zo'n ding en foto's maken is dan ook makkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Remcom00 op 15-05-2015 17:29 ]

hoidoei

• Derksenkarting
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09 19:51
Wie doen er vanavond allemaal mee met de endurance race? Ik ben er zeker bij.

Verwijderd

Ik ben er ook bij

Verwijderd

Klopt het dat de server nog niet open is?

Verwijderd

:) open

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 19:11 ]

• DutchDevil79
Ik ben er toch niet bij. Last minut bbq uitnodiging gehad.

iRacing Profiel

• Beakzz
Remcom00 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:28:
[...]

Oudere auto, Opel Kadet ofzo, lijkt me wel een goed idee.
Daar rijden er ook nog wel wat van rond, geluid opnemen van zo'n ding en foto's maken is dan ook makkelijk.
Doe mij deze maar ;) (De Audi 100 Quattro 1988 _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://www.tamsoldracecarsite.net/IMG_B4545A.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 15-05-2015 19:20 ]

• kevz
Dat is de DLC. Helaas kan je een server niet op als die ook maar 1 DLC auto gebruikt. Beetje slecht uitgewerkt wat dat betreft... Maaaaaar, een laserscanned Nordschleife is het wel waard ;)

Mijn YouTube

Verwijderd

Ik zat perongelijk niet op te letten tijdens een practise lap waardoor ik iemand raakte en nu ben ik gebanned van de server ?? Wie kan mij helpen? Beetje vreemd dit.. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 20:03 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Beakzz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:19:
[...]

Doe mij deze maar ;) (De Audi 100 Quattro 1988 _/-\o_ )

[afbeelding]
Kunos is al met de normale Quattro bezig :D

hoidoei

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:28

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Remcom00 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:29:
[...]

Kunos is al met de normale Quattro bezig :D
En werkelijk niemand doet iets met iconische auto's, Golf 1 GTI, oude luchtgekoelde Porsche 911 (niet nog een RUF please, Yellowbird is prachtig maar er normaal mee rijden lukt je bijna niet), Nissan Skyline R33 GT-R, Porsche 944, wellicht zelfs echte klassiekers (zij het motorisch getuned) als de originele Lada, de Kever, Porsche 356 en verzin het maar. Ook mis ik moderne "normale" auto's, maar waarvan de meeste toch hun hele leven moeten blijven dromen, dus de GTI 5/6/7, Golf R32/R20, Audi RS3/4/5/6, Seat Leon ST Cupra, Skoda RS en misschien nog een pakket Amerikanen á la muscle cars enz. enz. enz.

Kortom, ik ben nooit tevreden, maar die parkeergarage vol met GT3 auto's die ken ik ondertussen wel. Sowieso, AC is toch echt meer een hotlap game dan wat anders, en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga daar geen 12 in een dozijn GT3 auto voor pakken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• kevz
Porsche kan je wel vergeten, EA Games heeft daar de licentie op en dat kan Kunos niet betalen ;)

Mijn YouTube

• Beakzz
kuusj98 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:45:
[...]

Kortom, ik ben nooit tevreden, maar die parkeergarage vol met GT3 auto's die ken ik ondertussen wel. Sowieso, AC is toch echt meer een hotlap game dan wat anders, en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga daar geen 12 in een dozijn GT3 auto voor pakken.
Hmm ik heb toch heel wat leuke races gereden met AC. Hotlappen zonder doel heb ik nog nooit gedaan eigenlijk.

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-11 12:12
[...]

En werkelijk niemand doet iets met iconische auto's, Golf 1 GTI, oude luchtgekoelde Porsche 911 (niet nog een RUF please, Yellowbird is prachtig maar er normaal mee rijden lukt je bijna niet), Nissan Skyline R33 GT-R, Porsche 944, wellicht zelfs echte klassiekers (zij het motorisch getuned) als de originele Lada, de Kever, Porsche 356 en verzin het maar. Ook mis ik moderne "normale" auto's, maar waarvan de meeste toch hun hele leven moeten blijven dromen, dus de GTI 5/6/7, Golf R32/R20, Audi RS3/4/5/6, Seat Leon ST Cupra, Skoda RS en misschien nog een pakket Amerikanen á la muscle cars enz. enz. enz.
hier ben ik het zeker mee eens!! Vergeet de Audi r8 v10 met handbak niet (het liefst één met een twin turbo niet alleen vanwege het vermogen maar ook qua geluid)
Ik kan ook niet wachten op de group 5 mod van DRM.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

[...]

Golf MK1 of MK2 is ook wel een idee, daar rijden er ook nog wel wat van rond :D.
Maar ja, die auto's komen vanzelf wel :).

hoidoei

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

TVH7 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:23:
[...]

Jammer dat je foto's het niet doen, omdat ik niet ingelogd ben op het ac forum :(
heb een andere host gekozen nu zou je ze wel kunnen zien :>

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11265123_914394648618797_1863404279784233549_n.jpg?oh=af72eefe9b0e28dd95836459706c2079&oe=55D6E95C

Offieciele forum link

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/11012836_914394635285465_7554211624007491401_n.jpg?oh=419e96d340e28b149af5db51934ba952&oe=55CB1B03&__gda__=1439864202_460cb418b0824fec54490dbe4f0c0001

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11204974_914394301952165_3797069815251071851_n.jpg?oh=2b7c5f07e959c2978f6f329d301a0a8e&oe=55C0B3DE

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11200781_914394308618831_4378687160909848639_n.jpg?oh=58b3c7b1323e0d64a59a24c1f30b9a62&oe=55D455B6

we gebruiken een techniek (photogametry) waarbij we over 600 foto's van de auto hebben gemaakt met de matte papier erop en het wordt door een programma samengesteld en met de hand wordt het bewerkt tot een model.

Het dak gaat er ook af en er wordt een AP1 en AP2 (facelift model) gemaakt van dit model.

[ Voor 74% gewijzigd door Patjeee op 16-05-2015 02:27 ]

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Patjeee schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 02:23:
[...]

heb een andere host gekozen nu zou je ze wel kunnen zien :>

[afbeelding]

Offieciele forum link

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

we gebruiken een techniek (photogametry) waarbij we over 600 foto's van de auto hebben gemaakt met de matte papier erop en het wordt door een programma samengesteld en met de hand wordt het bewerkt tot een model.

Het dak gaat er ook af en er wordt een AP1 en AP2 (facelift model) gemaakt van dit model.
Ziet er super tof uit, allee het interieur lijk te wel lastig?

Ik zal jullie forum post op het ac forum in de gaten blijven houden!

**MOD REQUEST DAN MAAR**

Nu we dan toch bezig zijn, ik zou graag een P1 GTR zien, wat een UBER cool ding, en lijkt mij leuk vs de GT3/GT2 auto's etc.

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:05
Iedereen die hier rijdt, ondertussen ook CARS aangeschaft eventueel?

Had het junior membership en nu moet ik 40 euro betalen, maar vond het toch net niet.

Dus voorlopig nog niet over.

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• kevz
Ik heb alleen interesse in de echte hardcore sims, dus pCars blijft voor mij niet interessant. Wellicht na een boel patches en een goede sale wil ik hem aanschaffen, maar tot dan is het voor mij alleen Assetto Corsa voor road racing en af en toe Dirt Rally (maar Codemasters mag wel eens opschieten met verbeterde FFB :P )

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Net terug van de 24h op de ring, maar zag dit op Racing Derpartment.

Update voor de 288 GTO uit (nu met klaplichies):

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

TVH7 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:06:
[...]

**MOD REQUEST DAN MAAR**

Nu we dan toch bezig zijn, ik zou graag een P1 GTR zien, wat een UBER cool ding, en lijkt mij leuk vs de GT3/GT2 auto's etc.
Mclaren is zelf nog niet eens klaar met de P1 GTR :+.

hoidoei

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

TVH7 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:06:
[...]

**MOD REQUEST DAN MAAR**

wordt volledig met foto's nagemaakt :9

Verwijderd

Patjeee schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 02:23:

Waarom heb je dat papier nodig? Zonder zou ook moeten werken en dan is je model een stuk schoner.

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 02:46:
[...]

Waarom heb je dat papier nodig? Zonder zou ook moeten werken en dan is je model een stuk schoner.
werkt niet heel goed zonder het papier. en wat wij hebben gedaan is niet het model. Het is alleen als voorbeeld , er zijn ~600 foto's gemaakt van de exterieur en interieur , dit is zegmaar net als een "blueprint" zodat alles 1:1 is . er zijn metingen gedaan van elk stuk in en uit de auto. als het klaar is zal het je verbazen.

we hebben dit al eerder zo gedaan met de lamborghini Countach.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t35.0-12/11288561_10152808752487093_1328779869_o.jpg?oh=e72203ff5f020306fad7f447f91d1140&oe=5559D5D3

...ja we hebben een lamborghini in een papier mache bak gegooid 8)7 :')

[ Voor 22% gewijzigd door Patjeee op 17-05-2015 03:06 ]

• kevz
Cant wait! Hopelijk schiet de MX-5 mod wat op om het gat op te vullen voor entry level RWD race auto's. Maar een S2000 heb ik altijd een stuk meer awesome gevonden. Er komt toch wel een Stage 1 versie heh? :P Wat meer pk'tjes en downforce en de mogelijkheid om de auto aardig aan te passen enzo :D

Mijn YouTube

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

kevz schreef op zondag 17 mei 2015 @ 03:10:
Cant wait! Hopelijk schiet de MX-5 mod wat op om het gat op te vullen voor entry level RWD race auto's. Maar een S2000 heb ik altijd een stuk meer awesome gevonden. Er komt toch wel een Stage 1 versie heh? :P Wat meer pk'tjes en downforce en de mogelijkheid om de auto aardig aan te passen enzo :D
er komt een S2000 CR , weet nog niet zeker of er een " s1 " model of iets komt

maar in ieder geval zijn we wel bezig met foto's verzamelen , de foto's die we al hebben worden gebruikt , en we zijn ook bezig met de blueprints nu.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/q85/p526x395/11167993_10152810304337093_2631597769856158219_o.jpg

dit is de countach btw. Hij zag eerst er net uit als de S2000 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Patjeee op 17-05-2015 03:38 ]

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Remcom00 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 01:23:
[...]

Mclaren is zelf nog niet eens klaar met de P1 GTR :+.
Ach, doesn't matter :P

Verwijderd

TVH7 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:55:
[...]

Ach, doesn't matter :P
Zou gaaf zijn, met de FXXK..

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Zou gaaf zijn, met de FXXK..
Zeker! Maar deze moet dan ook nog komen... (of is die al onderweg?)

Verwijderd

TVH7 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Zeker! Maar deze moet dan ook nog komen... (of is die al onderweg?)
Voor AC? Nog niet aangekondigd. Volgens FB komen er komende dagen aankondigingen, dus hopelijk een nieuwe McLaren of Ferrari :)
Pagina: 1 ... 71 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.