Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.284 views

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:41
Moet ik denken aan zondagavond of zondagmiddag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Klinkt interessant :) moet alleen even kijken of ik kan maar dat zal vooral op zondagavond wel moeten lukken.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Dit is de GT3 auto's die we gebruikt hebben. Alleen de Porsche leek nog wat aan de snelle kant.

http://www.mediafire.com/...zdf9b07/GT3cars_BoP_v1.7z

iRacing Profiel

• Derksenkarting
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09 19:51
Ik zie net dat de 1.1 versie van de Clio mod uit is, dus even proberen zo meteen!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/11cafa668d0e317ee764d0828fd758d2.png

hoidoei

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:25

ACC

Werd tijd.......

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

En daarvoor maar lekker door plagen met die afbeeldingen van ze:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YiprhC5.jpg

Hoop wel dat ze een beetje opschieten met dat nieuws, want we hebben de verbeteringen in de multiplayer hard nodig, en ik kan natuurlijk niet wachten op de Norschleife + F1 GTR & P1.

Wel jammer trouwens dat er geen P1 GTR komt. Dit staat nu op Geneve, wow..

Afbeeldingslocatie: http://ag-log.o.auroraobjects.eu/02-2015/mclaren_p1gtr/1.jpg

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

Metalfreak

Hoije woh!

TVH7 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:15:
[...]

[afbeelding]
Is dat al officieel gezegd? Die auto is net pas onthuld, misschien dat Kunos hierna nog plannen krijgt.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
Doe mij de Koenigsegg Regera maar... :D

Nog steeds geen bericht na het bericht van gister over de informatie over de patch en DLC? :P

Mijn YouTube

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

TVH7 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:15:
[...]

En daarvoor maar lekker door plagen met die afbeeldingen van ze:

[afbeelding]

Hoop wel dat ze een beetje opschieten met dat nieuws, want we hebben de verbeteringen in de multiplayer hard nodig, en ik kan natuurlijk niet wachten op de Norschleife + F1 GTR & P1.

[afbeelding]
Ze maken voor veel productieauto's wel een race variant en andersom, dus het zou best kunnen.
Als het goed is komt ook onder andere de Nissan GTR (straat) in de 1.1 update, de raceversie zit in de Dream Pack.

hoidoei

• ACC

ACC

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

YUS
Nette prijs ook :).

hoidoei

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Pre-order binnen, nog een weekje wachten!

iRacing Profiel

• kevz
Bah 11 Maart :P

Mijn YouTube

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vanavond even aanschaffen. Heb nog 7 euro op steam staan. Kan dat er mooi af.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:10

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ohhhhh, een tientje? Ik was uitgegaan van 25 euro...

10 maart krijg ik Cities: Skylines binnen (ook gepreorered) dus dat gaat of heel moeilijk kiezen of heel lang spelen worden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Nog een lobby vanavond?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Het word vrijdag geloof ik.

hoidoei

• Dacuuu
  • Nu online
Ffe posen :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2DtxI2B.png

• ACC

ACC

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W6zJzHa.jpg

vonken :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 14:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Ook een pre-order geplaatst... 33% korting kan ik niet laten liggen. Ik ben benieuwd hoe Nordschleife gaat rijden (in vergelijking met Snoopy's versie)

[ Voor 37% gewijzigd door Koenvh op 04-03-2015 22:01 ]

🠕 This side up

• Derksenkarting
Videobewerking :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

OT:
De prijs is erg netjes zeg, maar ik denk dat het ook wel slim is om het zo te doen. De meeste mensen zullen de DLC eerder kopen en de mensen die hem nog niet hebben worden later vrij gemakkelijk overgehaald het ook aan te schaffen, omdat ze anders niet mee kunnen doen in een hele boel servers. Tenzij ze het zo maken dat je de een auto uit de DLC bijvoorbeeld wel kunt zien rijden, maar niet kunt selecteren.

[ Voor 42% gewijzigd door Derksenkarting op 04-03-2015 22:31 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 07:38
same hier ... en nu maar gedult om de groene hell te mogen temmen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• ACC

ACC

Derksenkarting schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:28:
[...]

Videobewerking :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

OT:
De prijs is erg netjes zeg, maar ik denk dat het ook wel slim is om het zo te doen. De meeste mensen zullen de DLC eerder kopen en de mensen die hem nog niet hebben worden later vrij gemakkelijk overgehaald het ook aan te schaffen, omdat ze anders niet mee kunnen doen in een hele boel servers. Tenzij ze het zo maken dat je de een auto uit de DLC bijvoorbeeld wel kunt zien rijden, maar niet kunt selecteren.
Er is wel sparks.ini en spark.png aanwezig, alleen leeg...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
Mooie prijs voor die pre-order alleen jammer dat Steam denkt dat ik nu in Bonaire woon :+ Morgen maar even via een VPN proberen of even een vriend laten giften.

• Derksenkarting
ACC schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Er is wel sparks.ini en spark.png aanwezig, alleen leeg...
Dat zou wel een ontzettend gaaf zijn, mooie toevoeging!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 12:22
Nice! Heb m ook gelijk aangeschaft! Doe vrijdag ook mee denk ik :)

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dream Pack is echt een no-brainer voor een tientje. :) Snap eerlijk gezegd niet hoe mensen het in hun hoofd halen om hier nog over te klagen en roepen dat dit gratis moet zijn...

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Hop, ook gepreordered. Voor een tientje doe ik niet moeilijk, da's net zoveel als 1 baan bij iRacing (zonder korting) :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ook net betaald .....voor dat 10tje..... hehehe

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Erg netjes, als je ziet hoeveel werk erin moet zitten om dit te maken, is een tientje echt een schijntje.

• DutchDevil79
Zo maar even programma voor morgen avond posten. Wat druk gehad deze week dus nog niet aan toe gekomen.
Op verzoek beginnen we met de Clio. Hij heeft deze week wel een update gekregen. Hopelijk kan je er nog steeds close mee racen. Daarnaast ook wel is een keer leuk Assen te proberen lijkt me.
En ook meteen de dreampack gepreorderd. Dat word als de patch op tijd is volgende week Woensdag Nords onveilig maken met alle nieuwe speeltjes denk ik zo. Maar even kijken wat handig is volgende week met de online racejes. Wel leuk om wat samen te testen.

Sessie start: 20:00

Race 1:
Renault Clio Cup op Oschersleben
Race rondes: 10

Race 2:
Ferrari F355 Berlinetta op Imola

Race 3:
P4/5 Competizione op TT Circuit Assen (Autosport layout)

Download links:

Renault Clio Cup:
http://www.racedepartment...enault-clio-cup-197.5390/

Oschersleben:
http://www.racedepartment.com/downloads/oschersleben.4549/

Ferrari F355 Berlinetta:
http://www.mediafire.com/...errari_355_berlinetta.rar

TT Circuit Assen:
http://www.racedepartment...en-autosport-layout.4757/

[ Voor 12% gewijzigd door DutchDevil79 op 05-03-2015 09:11 ]

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:32

Niellie41

[object Object]

Wat me wel opviel aan de trailer was dat ze de woorden "most authentistic driving experience" gebruikte.

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 13:45
Hey,

ik moet even spuien. Ik ben die teasers zat, het is voor mij omgeslagen naar terror. Verder tof spel.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:39
De terror zal je volgend week verlossen :-).

Ik heb besloten de pre-order niet te kopen. Echt belachelijk.....

....dat het zo goedkoop is ;-). Ik wacht even op 11 maart en koop hem dan voor de volle mep om Kunos te ondersteunen.

Nadat ik in iRacing net Interlagos moest kopen om te kunnen rijden, voor 15$, voelt de Nordschleife en 10 auto's voor €9.99 echt te goedkoop. Dan betaal ik liever €14.99!

Ben ik gek, of zijn er nog meer die dit doen? :D

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als iRacer vond ik dit te goedkoop en heb daarom de DLC 5 keer gekocht, omdat het kan...

• Dacuuu
  • Nu online
ravw schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:41:
[...]

same hier ... en nu maar gedult om de groene hell te mogen temmen :)
Ben benieuwd of de ring echt 1:1 is met het eggie. 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rvz4ELs.jpg

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:10

elni

Carrot

Requiem19 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:44:
De terror zal je volgend week verlossen :-).

Ik heb besloten de pre-order niet te kopen. Echt belachelijk.....

....dat het zo goedkoop is ;-). Ik wacht even op 11 maart en koop hem dan voor de volle mep om Kunos te ondersteunen.

Nadat ik in iRacing net Interlagos moest kopen om te kunnen rijden, voor 15$, voelt de Nordschleife en 10 auto's voor €9.99 echt te goedkoop. Dan betaal ik liever €14.99!

Ben ik gek, of zijn er nog meer die dit doen? :D
Het is maar hoe je het bekijkt,zolang er nog geen 1 sim is die aan iracing kan tippen qua multplayer ben ik bereid om 8 dollar te betalen voor een baan of auto.

AC heb ik puur voor offline rij plezier en het is gewoon een goede sim in mijn ogen.

• Requiem19
Niellie41 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:46:
Als iRacer vond ik dit te goedkoop en heb daarom de DLC 5 keer gekocht, omdat het kan...
Oh oh de fanboy komt weer kijken >:)

Geeft niet hoor Niel., ik race ook met veel plezier in iRacing sinds kort, maar het verschil in prijs is zo extreem dat dit best even goed genoemd mag worden. En complimenten voor Kunos, deze DLC staat op #1 in de steamsales.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoezo ben ik meteen weer een fanboy? Kan ik niet van beiden genieten?
En waarom moeten iRacing en AC steeds vergeleken worden? Beide zijn race sims ja, maar de visie van beide ontwikkelaars zijn wel net anders. Daarom zijn beide strategieën verschillend en dat is mooi. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Niellie41 op 05-03-2015 11:33 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:31:
En waarom moeten iRacing en AC steeds vergeleken worden? Beide zijn race sims ja, maar de visie van beide ontwikkelaars zijn wel net anders. Daarom zijn beide strategieën verschillend en dat is mooi. :)
Sluit ik me helemaal bij aan.

Ik ga vanaf de 11e (is Week 13 van iRacing (updateweek zeg maar) dus toch geen klap te doen) veel op de 'schleife rijden. Misschien zelfs online even proberen, kijken hoe dat werkt. Tegelijk met de Drempack komt 1.1 toch uit of heb ik dat mis?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DutchDevil79
Jullie kunnen altijd online aansluiten. Zeker ten opzichte van de eerste builds is de multiplayer code al enorm verbeterd. Je kan nu gewoon tegen elkaar racen zonder rare dingen (b.v. kleine botsing die je torpedeerd). Als je bijvoorbeeld filmpje van Clio cup die ik eerder hier gepost hebt ziet zie je dat er gewoon enorm gevochten kan worden in AC online nu. En ook de mensen die hier wekelijks rijden zijn kwa racen ook gegroeid, heb geen grote eerste bocht incidenten gehad de laatste weken tijdens de races die ik host. Kan me nog herinneren toen ik net begon dat we met de LaFerrari niet fatsoenlijk door de eerste bocht op Imola kwamen.

Dit filmpje dus:

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 05-03-2015 12:17 ]

iRacing Profiel

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-11 14:55
NLxAROSA schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:49:
Dream Pack is echt een no-brainer voor een tientje. :) Snap eerlijk gezegd niet hoe mensen het in hun hoofd halen om hier nog over te klagen en roepen dat dit gratis moet zijn...
Helemaal juist.

10 EUR voor een van de beste en meest uitgestrekte ciruits ter wereld met een hoop nieuwe wagens voor de prijs waarvan ik nooit gedacht had dat ze zo laag zouden gegaan zijn. Hadden ze 20 EUR gevraagd had ik het nog betaald, alleen al om in de toekomst nog meer content te verzekeren.
Arfman schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Sluit ik me helemaal bij aan.

Ik ga vanaf de 11e (is Week 13 van iRacing (updateweek zeg maar) dus toch geen klap te doen) veel op de 'schleife rijden. Misschien zelfs online even proberen, kijken hoe dat werkt. Tegelijk met de Drempack komt 1.1 toch uit of heb ik dat mis?
1.1 zou tegelijkertijd uit moeten komen ja, zo was dat beloofd :). En ik denk zelfs dat Marco dat gisteren op zijn fb profiel nog eens bevestigd heeft in de reacties.

[ Voor 32% gewijzigd door Tomskii5 op 05-03-2015 12:50 ]

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:10

elni

Carrot

DutchDevil79 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:16:
Jullie kunnen altijd online aansluiten. Zeker ten opzichte van de eerste builds is de multiplayer code al enorm verbeterd. Je kan nu gewoon tegen elkaar racen zonder rare dingen (b.v. kleine botsing die je torpedeerd). Als je bijvoorbeeld filmpje van Clio cup die ik eerder hier gepost hebt ziet zie je dat er gewoon enorm gevochten kan worden in AC online nu. En ook de mensen die hier wekelijks rijden zijn kwa racen ook gegroeid, heb geen grote eerste bocht incidenten gehad de laatste weken tijdens de races die ik host. Kan me nog herinneren toen ik net begon dat we met de LaFerrari niet fatsoenlijk door de eerste bocht op Imola kwamen.

Dit filmpje dus:

[video]
Ga je nog iets van een competitie opzetten Devil?

• DutchDevil79
elni schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:36:
[...]

Ga je nog iets van een competitie opzetten Devil?
Daar gaan we over denken als we weten wat de nieuwe functies zijn met patch 1.1. Aan de server kant zijn de opties nu nog erg karig. Hopelijk zitten daar veel verbeteringen voor aan te komen.
En ook een betere cut track systeem is gewenst want nu schakelen we dat uit. Voor fun racjes is dat nog geen probleem, maar kan me voorstellen dat met een league er toch gezeik mee krijgt als er geen controle op is.

iRacing Profiel

• kevz
Een GT3 cupje begint nu wel erg aantrekkelijk te worden :D

Als er ook volledige replays opgeslagen kunnen worden dan kan de race leiding fatsoenlijk ongelukken bekijken. Hopelijk is het vlaggen systeem niet te wazig, maar in een league kan je meestal wel iedereen vertrouwen dat ze zich gedragen tov public servers. Wat ik graag wil zien is dat ze van die auto slots af gaan. Nu er meer GT auto's zijn is dat first come first serve gedoe een beetje lam.. ^^

Overgens lijkt me een langzamere RWD auto ook heel leuk. Bijv een BMW 235i Cup, of wellicht een DTM cup nu er een mercedes bij gekomen is naast de e30 DTM (maar die auto's zijn niet de makkelijkste). Ik twijfel over de Clio cup car, die is voor mij iets TE langzaam om m'n aandacht er bij te houden... Hoe leuk het close racen ook is ;)

[ Voor 26% gewijzigd door kevz op 05-03-2015 14:59 ]

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Ja er zal als er wat meer bekend is wel gebrainstormd kunnen worden. Als er mensen zijn die mee willen helpen met het organiseren kunnen ze zich ook bij mij aanmelden (nu heeft allen Tim interesse getoond voor het opzetten van een kampioenschap hier).
Ik zat ook te denken om te starten met een GT3 kampioenschap. Daarnaast speel ik ook met het idee een soort support race ernaast met een cup auto (kortere race wat wat closer racen word). Maar heb zo nog niks uitgewerkt.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 16:41
Ik ben al een hele tijd bezig met een website om leagues te organiseren. Bijna alles draait al behalve het meest belangrijke (inlezen van resultaten) en ik hoop dat er met de nieuwe update betere server output komt, want momenteel is het gewoon kut en kan ik er niks mee. En als je niet automatisch resultaten kan laten inlezen dan is het niet te doen om regelmatig iets te organiseren denk ik.

Mijn iRacing profiel

• Derksenkarting
kevz schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:53:
Een GT3 cupje begint nu wel erg aantrekkelijk te worden :D

Als er ook volledige replays opgeslagen kunnen worden dan kan de race leiding fatsoenlijk ongelukken bekijken. Hopelijk is het vlaggen systeem niet te wazig, maar in een league kan je meestal wel iedereen vertrouwen dat ze zich gedragen tov public servers. Wat ik graag wil zien is dat ze van die auto slots af gaan. Nu er meer GT auto's zijn is dat first come first serve gedoe een beetje lam.. ^^

Overgens lijkt me een langzamere RWD auto ook heel leuk. Bijv een BMW 235i Cup, of wellicht een DTM cup nu er een mercedes bij gekomen is naast de e30 DTM (maar die auto's zijn niet de makkelijkste). Ik twijfel over de Clio cup car, die is voor mij iets TE langzaam om m'n aandacht er bij te houden... Hoe leuk het close racen ook is ;)
Ja een GT3 cup staat mij ook wel aan. Hopelijk worden er flink wat features toegevoegd om dat mogelijk te maken. Het opslaan van replays zou in ieder geval ook beter moeten gaan, omdat ze een optie gaan toevoegen die de kwaliteit wat verlaagd, waardoor je een vier keer zo lange replay zou krijgen.

Dat idee van de Mercedes naast de E30 lijkt me ook top inderdaad, daar kun je wel zo fantastisch mee raggen zeg! Ik vind dat Assetto heel erg goed naar je overbrengt hoe stijf die auto's zijn. De Alfa 155 zal helaas een aardig tikje te snel zijn om ook mee te doen, maar ik denk dat ze de Mercedes en BMW wel redelijk op elkaar afgestemd zullen hebben.

edit:
Het zou zelfs wel mogelijk zijn om een multiclass cup te maken met de GT2 en GT3. Er zijn straks drie GT2 auto's en zelfs vier GT3 auto's, dus het veld is dan heel mooi divers. Ik denk alleen dat het snelheidsverschil tussen de beide klassen te klein is. Zeker op een circuit als Spa zal het voor de GT2 erg lastig zijn om een Nissan of Mercedes voorbij te komen bijvoorbeeld.

Een ander idee dat wel inhaakt op wat Kevin zei is dan de GT3 naast die BMW 235i. Dan zou iemand met minder ervaring bijvoorbeeld kunnen beginnen in de 235i en later doorstromen naar de GT3.

[ Voor 15% gewijzigd door Derksenkarting op 05-03-2015 17:39 ]

Verwijderd

Hi iedereen,

Effe een kleine update voor wie zin heeft om aanstaande zondag te joinen want er zijn 2 zaken gewijzigd.

Zo zijn de individuele gt3 mods vervangen door deze waarvan DutchDevil me heeft voorzien (de gt3BOP welke op de vorige pagina staat), waarvoor dank! Zo hoeven jullie ook niets aan te passen aangezien jullie deze betere versie al hebben.

Er is ook een nieuwe server voorzien onder de naam Get Real Racing Team - GTHQ (Be.Nl) met paswoord ronin aangezien we toch echt geen vreemde willen welke het voor ons verpest! Als jullie dit willen plaatsen we Tweakers ofzo ook bij de naam.. Deze is niet 24/7 open maar zal wel doordeweeks savonds open staan!

Vergeet niet: dit is louter een eerste test om te zien of er wat volk op afkomt en dit is idd op zondagavond! Wij starten altijd om 19u00 tot ongeveer 22u zodat iedereen daarna nog wat kan bekomen met een borrel en/of sigaar ;)

En bij deze meld ik me dan ook graag bij Dutch om ook een leuk kampioenschappie te organiseren op termijn voor dit multi-forumproject!

Van ons uit mag je alvast een 10-tal rijders verwachten!

Bedankt voor het lezen en de medewerking en hopelijk tot zondag!

• Derksenkarting
Klinkt goed Jonathan, is de nieuwe server vanavond ook al open? Dan kom ik wel even kijken denk ik.

Ik weet nog niet of ik vrijdag en zondag mee kan doen, want ik ga testen met het echte werk ;)

• kevz
De GT2's zijn wel degelijk sneller hoor, je moet er alleen wel gebruik van maken; oftewel, agressiever rijden en dichter op de limiet tov GT3 auto's, de downforce en banden maximaal gebruiken. De SLS is inderdaad een aardige auto op Spa vanwege de pk'tjes en lange rechte stukken... Maar de bochten... :P

Mijn YouTube

• Derksenkarting
Tja Kevin, ik zeg dan ook niet dat ze langzamer dan of gelijk aan de GT3 zijn.. Ik denk dat we met de race op Laguna wel hebben bewezen dat het inderdaad bloedsnelle auto's zijn. Wat ik bedoel is dat we rijden met mensen met verschillende vaardigheidsniveau's. Op Laguna zag je dus dat een aantal GT2 mannen sneller waren dan sommige Oreca's. Dat kan in een GT2 / GT3 combi nog wel eens lastige situaties opleveren, aangezien de GT2 rijder het gevoel zal hebben sneller te zijn, terwijl in absolute rondetijd de GT3 rijder misschien sneller is. Dan krijg je steeds van die situaties waarin je elkaar alleen maar vertraagd, als een snelle GT3 rijder er bijvoorbeeld voorbij wil, maar het steeds net niet lukt.

• kevz
Hmm tja, dat hangt dan puur af waar mensen in willen rijden dan. Op Laguna had ik ook even de snelste ronde tijd tot mijn verbazing, in de laatste 10 ronden reed ik op mediums onder een M3GT2 behoorlijk snel. Ik dacht echt dat de LMP-C (?) in ieder geval één sec of meer per ronde zouden vasthouden haha.
Verder moeten wel wel voorzichtig zijn met multiklasse races gezien AC nog niet zo veel pitboxen ondersteunt om het echt leuk te maken. Om nou met 3 of 4 klassen te gaan rijden en de hoogste en/of laagste klasse heeft maar 3 rijders dan heb je altijd een top 3 zeg maar, niet echt heel spannend :D

Uiteindelijk zal iedereen tijdens het rijden vlot genoeg door krijgen wie wat sneller zijn en wie wat langzamer, zodat daar tijdens de race rekening mee gehouden kan worden

Mijn YouTube

• Requiem19
Niellie41 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:31:
Fanboy is wat sterk weergegeven, was ook een half grapje (zie smiley).

Mijn punt is dat als iemand iets negatiefs over iRacing zegt, jij gelijk op de barricades springt. Ook als het in andere topics is.

Waarom vergelijken? Uhm tjah, ze bieden beiden straks de Nordschleife aan, alleen kost het bij de één wat meer om erop te rijden... Neemt niet weg dat ik voorlopig met veel plezier iRacer ben. En ook dat neemt niet weg dat je kritiek mag hebben op iRacing. Evenzo als je kritiek mag, kunt en moet hebben op AC (en vooral de multiplayer..).

Ik snap niet en wordt er moe van dat als iemand kritiek heeft, dat gelijk weggewuifd wordt. Juist door kritiek worden producten beter! en nog voordat jij iRacer was (volgens mij?) in het prille begin, ergens zomer 2008, kostte de Circuits 20-25 dollar en de auto's 15 dollar. Dat hebben ze toen na kritiek naar beneden bijgesteld. En guess what, ze bestaan nog steeds...

Hoe beter AC rF2 Pcars etc het doen, hoe meer druk op iRacing. Zeker als de MP van die sims eindelijk ook eens echt goed gaat worden. Win win.

Ik heb jou overigens nog niet kunnen betrappen op iets positiefs over AC, behalve dat je het speelt. Ik heb onlangs nog iRacing de hemel in geprezen hier op GOT (online racen in Ir is ook echt ubertof). Op het AC forum zit zo'n figuur die bij elke kritiek op AC gelijk komt zeggen dat we onze mond moeten houden, maar vooral bij AC hebben de devs echt al veel gedaan met de feedback.

In de nieuwe build krijgen we eindelijk een alternatief voor die stomme 5 sec penalty etc.

• Sweet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12-2022

Sweet

Leuk zo'n GT3 competitie. Laat maar komen.

Even over RSR Live Timing.

Ik heb me vanavond het snot voor de ogen gereden om in de McLaren GT3 op Spa onder de 2.19 te komen. Als een uurwerk klokte ik lage 19's maar niet één keer eronder. Heb gereden om 12.00 uur, om 10.30, om 16.00 uur, het maakte weinig uit. Hoe in godsnaam is het mogelijk dat er gasten zijn die 2.16's rijden? Die auto en baan zijn niet moeilijk, 2,5 seconde is een eeuwigheid. Is er een crux? Klopt die timing? Ben ik gewoon te traag?

Hielke

• Jan_C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 13:42
Net even een stukje wezen rijden met die jongens van de gthq, en denk dat ik mij zondag ook daar zal laten zien. Al ben ik niet een fanboy van de rwd-cars, het lijkt me leuk als een grote club mensen met het zelfde doel op de baan zijn. Dus gewoon racen zonder te klieren.

En Hielke wat betreft rsr : ik heb ooit begrepen dat je de grip van de track dusdanig hoog kan zetten, dat je supersnelle tijden kan klokken, zonder dat rsr hier erg in heeft. Dus de WR-tijden zijn full-of-crap.

iRacing Profiel

• Sweet

Sweet

Meen je niet Jan. Had ik dat maar eerder geweten :-)

Na ja, in ieder geval is de gemoedsrust weer terug.

Ik mag hopen dat die truc met de grip online in races niet gaat werken.

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Requiem19 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:11:
[...]

Op het AC forum zit zo'n figuur die bij elke kritiek op AC gelijk komt zeggen dat we onze mond moeten houden, maar vooral bij AC hebben de devs echt al veel gedaan met de feedback.
Haha, dat is op alle forums zo, bij WMD (pCARS) precies hetzelfde. Alsof je hun moeder persoonlijk hebt beledigd. :+

Wat een aantal mensen niet begrijpen is dat concurrentie ons betere en goedkopere games/sims oplevert. En het niveau van argumenteren is over het algemeen van het niveau Ajax vs Feyenoord discussie, kan ik weinig mee eerlijk gezegd.

Assetto Corsa en deze DLC zijn helemaal top, maar is AC de perfecte sim? Nope, genoeg issues die je aan kan wijzen. Project CARS die straks uitkomt legt de lat (vooral op consoles!) weer een stuk hoger en brengt weer meer dingen die door geen andere sim worden gesimuleerd. Is-ie perfect? Nope. En dat geldt net zo hard voor iRacing of andere games/sims...

In de tussentijd blijf ik gewoon alles kopen en spelen. :D

• Requiem19
Sweet schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:51:
Meen je niet Jan. Had ik dat maar eerder geweten :-)

Na ja, in ieder geval is de gemoedsrust weer terug.

Ik mag hopen dat die truc met de grip online in races niet gaat werken.
Ik volg AC redelijk goed, hoewel iets minder, maar van deze truc had ik nog niet gehoord...

2.16 op Spa met GT3's is best normaal volgens mij. Stukje setup, stukje oefenen ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

Je hebt toch die track settings? Green/dusty/optimal? Dat kan zomaar een paar seconden schelen kan ik me zo voorstellen.

• DutchDevil79
Volledig programma voor vanavond (tijd wat vroeger gezet voor de start omdat ik s avonds laat nog weg moet):

Sessie start: 19:30
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Race 1:
Renault Clio Cup op Oschersleben
Practise: 30 min.
Qualify: 10 min.

Race 2:
Ferrari F355 Berlinetta op Imola

Race 3:
P4/5 Competizione op TT Circuit Assen (Autosport layout)

Benodigde downloads:

Renault Clio Cup:
http://www.racedepartment...enault-clio-cup-197.5390/

Oschersleben:
http://www.racedepartment.com/downloads/oschersleben.4549/

Ferrari F355 Berlinetta:
http://www.mediafire.com/...errari_355_berlinetta.rar

TT Circuit Assen:
http://www.racedepartment...en-autosport-layout.4757/

Uitleg instalatie:

Auto's instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\track s'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• Sweet

Sweet

Requiem19 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 07:58:
[...]

Ik volg AC redelijk goed, hoewel iets minder, maar van deze truc had ik nog niet gehoord...

2.16 op Spa met GT3's is best normaal volgens mij. Stukje setup, stukje oefenen ;)
Denk dat er toch een kern van waarheid in zit. Ben even aan het zoeken geweest en dan kom je YT video's tegen waarin met de 'Friction' waardes wordt gespeeld.

• Requiem19
Sweet schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:04:
[...]

Denk dat er toch een kern van waarheid in zit. Ben even aan het zoeken geweest en dan kom je YT video's tegen waarin met de 'Friction' waardes wordt gespeeld.
Zulke dingen worden meestal gelijk op het AC forum zelf gemeld door de community, maar ik vind er daar geen serieuze topics over. Ook niet in het RSR topic. Denk echt dat het wel meevalt.

Zeker ook als je de namen bekijkt die snel zijn in AC, die zijn overal snel.

• DutchDevil79
Ach mij boeit heel die hotlap competities niet. Net zoiets van mijn lul is groter dan de jouwe.

So what, het gaat om racen. Je kan over een rondje snel zijn maar kan je ook met druk om gaan en meer dan een rondje op de baan blijven. Nee ik heb nog nooit aan die onzin van hotlappen mee gedaan.

Ik zou me ook niet snel druk maken als ik niet bij die tijden in de buurt kom. Als ik online lekker mee kom en kan racen dan ben ik tevreden. :)

[ Voor 20% gewijzigd door DutchDevil79 op 06-03-2015 11:44 ]

iRacing Profiel

• Sweet

Sweet

Hotlappen en racen zijn natuurlijk twee beestjes van een gelijke soort. Er worden driving skills gemeten.

RSR live timing was leuk geweest om te weten waar je ongeveer staat in je afstelwerk en training. Nu heb ik daar geen vertrouwen meer in.

Het doet er verder niet toe, het gaat om de online races.

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Volgens mij kan je de frictie waarde van de baan wel aanpassen, maar zodra je online gaat racen dan wordt de waarde van de server overgenomen, dus daar werkt dat niet.

Wat ik wel heb meegemaakt is dat iemand de waardes in gemodde auto's aanpaste, dus even 2x zoveel vermogen geven en je kan ze niet meer bijhouden.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Sweet

Sweet

trion75 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:55:
Volgens mij kan je de frictie waarde van de baan wel aanpassen, maar zodra je online gaat racen dan wordt de waarde van de server overgenomen, dus daar werkt dat niet.

Wat ik wel heb meegemaakt is dat iemand de waardes in gemodde auto's aanpaste, dus even 2x zoveel vermogen geven en je kan ze niet meer bijhouden.
Nou kijk, daarmee zou het eventuele cheat probleem al opgelost zijn. Zolang je online maar niet met de officiële Kunos auto's kunt cheaten. De aftermarket auto's vind ik over het algemeen de moeite niet waard om te rijden. Voor veel aftermarket circuits heb ik dan juist wel weer een zwak. Transfagarasan :*)

• Jan_C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 13:42
DutchDevil79 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:43:
..... Als ik online lekker mee kom en kan racen dan ben ik tevreden. :)
What Dutch zegt. ;) Het maakt voor mij niet veel uit hoe hoog je in een ranking staat. Als je het snot voor je ogen racet en dan nog kan zeggen dat je een fijne avond hebt gehad, is meer dan genoeg. Dat je dan 5 seconden langzamer bent per hotlap :O .

iRacing Profiel

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
De leaked vid van een rondje @ ring duikt ook weer op :) Duidelijk nog een oudere beta versie gezien de cornernames en transparancy issue's, maar desalnietteplus ziet het er al geweldig uit en kloppen de details tot aan de boompjes toe :D Alle bekende bumps zitten er in, iedereen die bekend is met de ring zal dat kunnen beamen :9~ :9 _/-\o_

Youtube:

[ Voor 3% gewijzigd door aph3x op 06-03-2015 17:27 ]

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 12:22
Kan er vanavond helaas weer niet bij zijin.. :(
Heel misschien de laatste race. Ik ga me best doen.
Have fun in ieder geval!

Verwijderd

Ga het niet redden vanavond dus volgende keer mer geluk, maar veel ONLINE RACE PLEZIER toe gewenst.

Ik rijd altijd het snot voor de ogen weg, en zal je vertellen ik heb het altijd naar mijn zin, ook al ben ik niet een van de snelste. Ik vermaak me en daar gaat het om.

Het is toch niet voor niks de FUN server

• Jello17
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04 20:32
Ik doe mee

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
Ik ben er helaas ook niet bij. Ondanks dat ik vandaag mijn playseat heb gekregen moet ik vanavond mijn in financieel nood verkerende clubje steunen

• DutchDevil79
Server is up!

Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

iRacing Profiel

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
ik kijk nog even of ik mss de laatste race nog mee kan doen

• DutchDevil79
Race 2 practise start nu.

Mirror voor de Ferrari als Mediafire te langzaam is:

http://www78.zippyshare.com/v/JQoPhplH/file.html

iRacing Profiel

• Tomskii5
aph3x schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:26:
De leaked vid van een rondje @ ring duikt ook weer op :) Duidelijk nog een oudere beta versie gezien de cornernames en transparancy issue's, maar desalnietteplus ziet het er al geweldig uit en kloppen de details tot aan de boompjes toe :D Alle bekende bumps zitten er in, iedereen die bekend is met de ring zal dat kunnen beamen :9~ :9 _/-\o_

Youtube:
[video]
Mss ligt het aan mij of de slechte kwaliteit van de AA, maar ik vind het er over het algemeen slechter uitzien. Al vermoed ik dat het voor mijn neus (op mijn eigen scherm) er wss veel beter uit zal zien.

• kevz
Tomskii5 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:35:
[...]

Mss ligt het aan mij of de slechte kwaliteit van de AA, maar ik vind het er over het algemeen slechter uitzien. Al vermoed ik dat het voor mijn neus (op mijn eigen scherm) er wss veel beter uit zal zien.
Die video heeft een sharpening filter er over heen :P

Youtube zelf speelt ook met filters als je wat upload overgens.

Mijn YouTube

• Tomskii5
kevz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:45:
[...]

Die video heeft een sharpening filter er over heen :P

Youtube zelf speelt ook met filters als je wat upload overgens.
Zal dat zijn dan, want als ik het zo bekijk ziet snoopy's versie er visueel beter uit xD

• DutchDevil79
Race 3 is up. beetje rond knallen in Noorden des lands.

iRacing Profiel

• NickThissen
aph3x schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:26:

Youtube:
[video]
Ziet er goed uit visueel moet ik zeggen, ik ben bang dat de iRacing versie straks wat minder zal zijn visueel. Ben benieuwd hoe het rijdt.

Maar mijn god wat heeft die auto belachelijk veel grip, dat is die nieuwe corvette c7r toch? Ik kan me echt niet voorstellen dat die zo snel de bocht om kan, lijkt wel een F1 auto.

Mijn iRacing profiel

• kevz
^ super softs, tyre wear uit, waarschijnlijk 100% track grip en misschien zelfs een aangepaste temperatuur...

tldr; niet realistisch ;)

Mijn YouTube

• NickThissen
Slaat gewoon nergens op dus, waarom zou je dat doen? Ga dan gewoon need for speed spelen ofzo als je oneindig grip wil :p

Mijn iRacing profiel

• kevz
ik zou zeggen, pak dan een LMP1 auto ofzo :P

Mijn YouTube

Verwijderd

kevz schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:40:
ik zou zeggen, pak dan een LMP1 auto ofzo :P
Zijn die er al dan? Volgens mij moet je dan aan de mods en die zijn toch lang niet altijd even goed.

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:47:
[...]

Zijn die er al dan? Volgens mij moet je dan aan de mods en die zijn toch lang niet altijd even goed.
Er is wel een mod van, alleen dan moet je dus 100% door de looks van het 3D model kijken, want dat is echt een ramp. Heb hem om die reden ook weer verwijderd..

[ Voor 5% gewijzigd door TVH7 op 07-03-2015 15:48 ]

• kevz
Oh ja helaas zijn er nog geen officiele LMP1 auto's. Er kwam wel een Audi aan geloof ik, maar dat kan werkelijk maanden of jaren duren :P

Pak dan maar een F1 auto en gooi de downforce helemaal omhoog haha

Mijn YouTube

• Requiem19
Of ze de Nordschleife op 'Green'...

• kevz
Requiem19 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:54:
Of ze de Nordschleife op 'Green'...
Ze zouden het spel standaard op Green moeten zetten. Dat hij default naar 100% is zo arcade... En mensen raken daar dan aan gewend. Online servers zijn vaak populair als ze op 99-100% staan, de wat serieuzere servers zijn of leeg of hebben maar enkele mensen. Iedereen wil meeeeeeeeeeeer grip... Dus ja, eigenlijk hebben we LMP1 auto's wel nodig ;)

Mijn YouTube

• Shva
  • Laatst online: 31-10 12:40

Shva

aka Jos_theboss

Wat was de grip gisteren op imola met 355, kon best lekker sliden (de grindbak in :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 07-03-2015 17:18 ]

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Shva schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:17:
Wat was de grip gisteren op imola met 355, kon best lekker sliden (de grindbak in :+)
Ja vooral de grindbak ik in ja haha, vooral eerste bocht na de start-finish!

• kevz
Grip start op Dutch zijn servers vaak rond de 96-97% geloof ik, en loopt dan langzaam op naar 100% (en dat gaat vrij snel als er veel mensen op de server zijn)

Die 355 was goed mee te remmen met ABS aan en dan het rem pedaal 90-95% van de max in drukken, dan de bocht in sturen. Iets te hard remmen en je komt een stuk verder tot stilstand dan hij kan :D

De p4/5 op Assen was mijn favo race, lekker tempo op dat parcours maar ik vond die hele scherpe naar links irritant... Ook omdat de p4/5 zo'n wazige view heeft. Jammer dat in in de laatste lap de laatst 1/3'e het gras aan raakte... Ragequit :')

ps: kevz in "Algemeen race topic Deel 2"

[ Voor 30% gewijzigd door kevz op 07-03-2015 17:52 ]

Mijn YouTube

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Die hele scherpe naar links is de strubben, irl ook een k* bocht ontzettend lastig om je instuur punt te vinden. Ook in de MotoGP wordt enorm over deze bocht geklaagd, er zijn vanuit meerdere kanten diverse verbeter voorstellen aangedragen, omdat de lijn nu compleet onnatuurlijk is. Iedere trackday zie ik mensen hier wijd lopen de grindbak in, of scary aanrem situaties ontstaan.

Dit was destijds het voorstel voor verbetering, ook goed te zien waarom de huidige bocht zo'n ramp is:
Afbeeldingslocatie: http://www.racesport.nl/Portals/0/iPhoto/nieuwe%20lay-out%20noordlus%20assen%202012_800.jpg

Verwijderd

Hi iedereen,

Nog even een remindertje na mijn voorgaande posten aan geïnteresseerden voor het funtestevent deze avond.

- GT3 @ nurburgring GP/F (parket gt3bop voorzien door Dutchpower, zie voorgaande pagina + kunos gt3)
- loungenaam: Get Real Racing + GTHQ (B/Nl) en wachtwoord ronin
- start event 19u00 tot er niemand rest :)
- quali + 10 lapraces

Ik zal er deze avond jammer genoeg niet bijzijn want ga naar concert vd heer Frank Boeijen! Was dit totaal vergeten..

Volgende week zondag zou er een nieuw funtestevent op Catalunya zijn.
Wagen is nnb maar wordt wrs oldskool DTM of de oude Lotus F1.

It's all about the fun :)

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:41
Ik ben er vanavond wel bij. Wel weer zin om een keer te racen aangezien ik afgelopen vrijdag niet kon :)

• Tomskii5
kevz schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Ze zouden het spel standaard op Green moeten zetten. Dat hij default naar 100% is zo arcade... En mensen raken daar dan aan gewend. Online servers zijn vaak populair als ze op 99-100% staan, de wat serieuzere servers zijn of leeg of hebben maar enkele mensen. Iedereen wil meeeeeeeeeeeer grip... Dus ja, eigenlijk hebben we LMP1 auto's wel nodig ;)
Eigenlijk is dat wel spijtig idd. Het is ondertussen zo ver gekomen dat ik geïrriteerd geraak als de auto constant glijd. Terwijl ik eigenlijk weet dat dat gewoon is omdat ik te vaak op servers zit met 100% grip.

• kevz
Een beetje unfortunate timing voor de GT3 race op Nurburgring (ivm GT race die nu start...), maar ik join wel even om te zien hoe de opkomst is, en dan kijken of ik mee blijf racen ;)

- loungenaam: Get Real Racing + GTHQ (B/Nl)
- wachtwoord: ronin

edit; En de server is offline. Ik ga de GT3 race kijken ^^
edit2; GT race is net afgelopen, en de AC race begint in een minuut haha, past precies :P

[ Voor 22% gewijzigd door kevz op 08-03-2015 20:29 ]

Mijn YouTube

• Sweet

Sweet

Had wel even mee willen doen op die Get Real server maar kom er niet op. Wachtwoord ronin. Wat is er aan de hand?

• kevz
Sweet schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:07:
Had wel even mee willen doen op die Get Real server maar kom er niet op. Wachtwoord ronin. Wat is er aan de hand?
Heb je die mod auto's wel geïnstalleerd?
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:08:
Dit is de GT3 auto's die we gebruikt hebben. Alleen de Porsche leek nog wat aan de snelle kant.

http://www.mediafire.com/...zdf9b07/GT3cars_BoP_v1.7z

[ Voor 35% gewijzigd door kevz op 08-03-2015 22:00 ]

Mijn YouTube

• Sweet

Sweet

Nope, my mistake.

Hou trouwens ook niet van die third party gemodde auto's.
Pagina: 1 ... 64 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.