Moet ik denken aan zondagavond of zondagmiddag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Klinkt interessant
moet alleen even kijken of ik kan maar dat zal vooral op zondagavond wel moeten lukken.
Klinkt interessant
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En daarvoor maar lekker door plagen met die afbeeldingen van ze:

Is dat al officieel gezegd? Die auto is net pas onthuld, misschien dat Kunos hierna nog plannen krijgt.TVH7 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:15:
[...]
Wel jammer trouwens dat er geen P1 GTR komt. Dit staat nu op Geneve, wow..
[afbeelding]
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ze maken voor veel productieauto's wel een race variant en andersom, dus het zou best kunnen.TVH7 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:15:
[...]
En daarvoor maar lekker door plagen met die afbeeldingen van ze:
[afbeelding]
Hoop wel dat ze een beetje opschieten met dat nieuws, want we hebben de verbeteringen in de multiplayer hard nodig, en ik kan natuurlijk niet wachten op de Norschleife + F1 GTR & P1.
Wel jammer trouwens dat er geen P1 GTR komt. Dit staat nu op Geneve, wow..
[afbeelding]
hoidoei
[ Voor 51% gewijzigd door ACC op 04-03-2015 17:51 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Het word vrijdag geloof ik.Flavourlicious schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:37:
Nog een lobby vanavond?
hoidoei
[ Voor 37% gewijzigd door Koenvh op 04-03-2015 22:01 ]
🠕 This side up
Videobewerking
[ Voor 42% gewijzigd door Derksenkarting op 04-03-2015 22:31 ]
same hier ... en nu maar gedult om de groene hell te mogen temmen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Er is wel sparks.ini en spark.png aanwezig, alleen leeg...Derksenkarting schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:28:
[...]
Videobewerking![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT:
De prijs is erg netjes zeg, maar ik denk dat het ook wel slim is om het zo te doen. De meeste mensen zullen de DLC eerder kopen en de mensen die hem nog niet hebben worden later vrij gemakkelijk overgehaald het ook aan te schaffen, omdat ze anders niet mee kunnen doen in een hele boel servers. Tenzij ze het zo maken dat je de een auto uit de DLC bijvoorbeeld wel kunt zien rijden, maar niet kunt selecteren.
Dat zou wel een ontzettend gaaf zijn, mooie toevoeging!ACC schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:58:
[...]
Er is wel sparks.ini en spark.png aanwezig, alleen leeg...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 12% gewijzigd door DutchDevil79 op 05-03-2015 09:11 ]
Ben benieuwd of de ring echt 1:1 is met het eggie.ravw schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:41:
[...]
same hier ... en nu maar gedult om de groene hell te mogen temmen
Het is maar hoe je het bekijkt,zolang er nog geen 1 sim is die aan iracing kan tippen qua multplayer ben ik bereid om 8 dollar te betalen voor een baan of auto.Requiem19 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:44:
De terror zal je volgend week verlossen :-).
Ik heb besloten de pre-order niet te kopen. Echt belachelijk.....
....dat het zo goedkoop is ;-). Ik wacht even op 11 maart en koop hem dan voor de volle mep om Kunos te ondersteunen.
Nadat ik in iRacing net Interlagos moest kopen om te kunnen rijden, voor 15$, voelt de Nordschleife en 10 auto's voor €9.99 echt te goedkoop. Dan betaal ik liever €14.99!
Ben ik gek, of zijn er nog meer die dit doen?
Oh oh de fanboy komt weer kijkenNiellie41 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:46:
Als iRacer vond ik dit te goedkoop en heb daarom de DLC 5 keer gekocht, omdat het kan...
[ Voor 59% gewijzigd door Niellie41 op 05-03-2015 11:33 ]
Sluit ik me helemaal bij aan.Niellie41 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:31:
Hoezo ben ik meteen weer een fanboy? Kan ik niet van beiden genieten?
En waarom moeten iRacing en AC steeds vergeleken worden? Beide zijn race sims ja, maar de visie van beide ontwikkelaars zijn wel net anders. Daarom zijn beide strategieën verschillend en dat is mooi.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 05-03-2015 12:17 ]
Helemaal juist.NLxAROSA schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:49:
Dream Pack is echt een no-brainer voor een tientje.Snap eerlijk gezegd niet hoe mensen het in hun hoofd halen om hier nog over te klagen en roepen dat dit gratis moet zijn...
1.1 zou tegelijkertijd uit moeten komen ja, zo was dat beloofdArfman schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:47:
[...]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik ga vanaf de 11e (is Week 13 van iRacing (updateweek zeg maar) dus toch geen klap te doen) veel op de 'schleife rijden. Misschien zelfs online even proberen, kijken hoe dat werkt. Tegelijk met de Drempack komt 1.1 toch uit of heb ik dat mis?
[ Voor 32% gewijzigd door Tomskii5 op 05-03-2015 12:50 ]
Ga je nog iets van een competitie opzetten Devil?DutchDevil79 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:16:
Jullie kunnen altijd online aansluiten. Zeker ten opzichte van de eerste builds is de multiplayer code al enorm verbeterd. Je kan nu gewoon tegen elkaar racen zonder rare dingen (b.v. kleine botsing die je torpedeerd). Als je bijvoorbeeld filmpje van Clio cup die ik eerder hier gepost hebt ziet zie je dat er gewoon enorm gevochten kan worden in AC online nu. En ook de mensen die hier wekelijks rijden zijn kwa racen ook gegroeid, heb geen grote eerste bocht incidenten gehad de laatste weken tijdens de races die ik host. Kan me nog herinneren toen ik net begon dat we met de LaFerrari niet fatsoenlijk door de eerste bocht op Imola kwamen.
Dit filmpje dus:
[video]
Daar gaan we over denken als we weten wat de nieuwe functies zijn met patch 1.1. Aan de server kant zijn de opties nu nog erg karig. Hopelijk zitten daar veel verbeteringen voor aan te komen.elni schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:36:
[...]
Ga je nog iets van een competitie opzetten Devil?
[ Voor 26% gewijzigd door kevz op 05-03-2015 14:59 ]
Ja een GT3 cup staat mij ook wel aan. Hopelijk worden er flink wat features toegevoegd om dat mogelijk te maken. Het opslaan van replays zou in ieder geval ook beter moeten gaan, omdat ze een optie gaan toevoegen die de kwaliteit wat verlaagd, waardoor je een vier keer zo lange replay zou krijgen.kevz schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:53:
Een GT3 cupje begint nu wel erg aantrekkelijk te worden
Als er ook volledige replays opgeslagen kunnen worden dan kan de race leiding fatsoenlijk ongelukken bekijken. Hopelijk is het vlaggen systeem niet te wazig, maar in een league kan je meestal wel iedereen vertrouwen dat ze zich gedragen tov public servers. Wat ik graag wil zien is dat ze van die auto slots af gaan. Nu er meer GT auto's zijn is dat first come first serve gedoe een beetje lam.. ^^
Overgens lijkt me een langzamere RWD auto ook heel leuk. Bijv een BMW 235i Cup, of wellicht een DTM cup nu er een mercedes bij gekomen is naast de e30 DTM (maar die auto's zijn niet de makkelijkste). Ik twijfel over de Clio cup car, die is voor mij iets TE langzaam om m'n aandacht er bij te houden... Hoe leuk het close racen ook is
[ Voor 15% gewijzigd door Derksenkarting op 05-03-2015 17:39 ]
Verwijderd
Fanboy is wat sterk weergegeven, was ook een half grapje (zie smiley).Niellie41 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:31:
Hoezo ben ik meteen weer een fanboy? Kan ik niet van beiden genieten?
En waarom moeten iRacing en AC steeds vergeleken worden? Beide zijn race sims ja, maar de visie van beide ontwikkelaars zijn wel net anders. Daarom zijn beide strategieën verschillend en dat is mooi.
Haha, dat is op alle forums zo, bij WMD (pCARS) precies hetzelfde. Alsof je hun moeder persoonlijk hebt beledigd.Requiem19 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:11:
[...]
Op het AC forum zit zo'n figuur die bij elke kritiek op AC gelijk komt zeggen dat we onze mond moeten houden, maar vooral bij AC hebben de devs echt al veel gedaan met de feedback.
Ik volg AC redelijk goed, hoewel iets minder, maar van deze truc had ik nog niet gehoord...Sweet schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:51:
Meen je niet Jan. Had ik dat maar eerder geweten :-)
Na ja, in ieder geval is de gemoedsrust weer terug.
Ik mag hopen dat die truc met de grip online in races niet gaat werken.
Denk dat er toch een kern van waarheid in zit. Ben even aan het zoeken geweest en dan kom je YT video's tegen waarin met de 'Friction' waardes wordt gespeeld.Requiem19 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 07:58:
[...]
Ik volg AC redelijk goed, hoewel iets minder, maar van deze truc had ik nog niet gehoord...
2.16 op Spa met GT3's is best normaal volgens mij. Stukje setup, stukje oefenen
Zulke dingen worden meestal gelijk op het AC forum zelf gemeld door de community, maar ik vind er daar geen serieuze topics over. Ook niet in het RSR topic. Denk echt dat het wel meevalt.Sweet schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:04:
[...]
Denk dat er toch een kern van waarheid in zit. Ben even aan het zoeken geweest en dan kom je YT video's tegen waarin met de 'Friction' waardes wordt gespeeld.
[ Voor 20% gewijzigd door DutchDevil79 op 06-03-2015 11:44 ]
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Nou kijk, daarmee zou het eventuele cheat probleem al opgelost zijn. Zolang je online maar niet met de officiële Kunos auto's kunt cheaten. De aftermarket auto's vind ik over het algemeen de moeite niet waard om te rijden. Voor veel aftermarket circuits heb ik dan juist wel weer een zwak. Transfagarasantrion75 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:55:
Volgens mij kan je de frictie waarde van de baan wel aanpassen, maar zodra je online gaat racen dan wordt de waarde van de server overgenomen, dus daar werkt dat niet.
Wat ik wel heb meegemaakt is dat iemand de waardes in gemodde auto's aanpaste, dus even 2x zoveel vermogen geven en je kan ze niet meer bijhouden.
What Dutch zegt.DutchDevil79 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:43:
..... Als ik online lekker mee kom en kan racen dan ben ik tevreden.
[ Voor 3% gewijzigd door aph3x op 06-03-2015 17:27 ]
Verwijderd
Mss ligt het aan mij of de slechte kwaliteit van de AA, maar ik vind het er over het algemeen slechter uitzien. Al vermoed ik dat het voor mijn neus (op mijn eigen scherm) er wss veel beter uit zal zien.aph3x schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:26:
De leaked vid van een rondje @ ring duikt ook weer opDuidelijk nog een oudere beta versie gezien de cornernames en transparancy issue's, maar desalnietteplus ziet het er al geweldig uit en kloppen de details tot aan de boompjes toe
Alle bekende bumps zitten er in, iedereen die bekend is met de ring zal dat kunnen beamen
![]()
![]()
![]()
Youtube:
[video]
Die video heeft een sharpening filter er over heenTomskii5 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:35:
[...]
Mss ligt het aan mij of de slechte kwaliteit van de AA, maar ik vind het er over het algemeen slechter uitzien. Al vermoed ik dat het voor mijn neus (op mijn eigen scherm) er wss veel beter uit zal zien.
Zal dat zijn dan, want als ik het zo bekijk ziet snoopy's versie er visueel beter uit xDkevz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:45:
[...]
Die video heeft een sharpening filter er over heen
Youtube zelf speelt ook met filters als je wat upload overgens.
Ziet er goed uit visueel moet ik zeggen, ik ben bang dat de iRacing versie straks wat minder zal zijn visueel. Ben benieuwd hoe het rijdt.aph3x schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:26:
De leaked vid van een rondje @ ring duikt ook weer opDuidelijk nog een oudere beta versie gezien de cornernames en transparancy issue's, maar desalnietteplus ziet het er al geweldig uit en kloppen de details tot aan de boompjes toe
Alle bekende bumps zitten er in, iedereen die bekend is met de ring zal dat kunnen beamen
![]()
![]()
![]()
Youtube:
[video]
Verwijderd
Zijn die er al dan? Volgens mij moet je dan aan de mods en die zijn toch lang niet altijd even goed.
Er is wel een mod van, alleen dan moet je dus 100% door de looks van het 3D model kijken, want dat is echt een ramp. Heb hem om die reden ook weer verwijderd..Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:47:
[...]
Zijn die er al dan? Volgens mij moet je dan aan de mods en die zijn toch lang niet altijd even goed.
[ Voor 5% gewijzigd door TVH7 op 07-03-2015 15:48 ]
Ze zouden het spel standaard op Green moeten zetten. Dat hij default naar 100% is zo arcade... En mensen raken daar dan aan gewend. Online servers zijn vaak populair als ze op 99-100% staan, de wat serieuzere servers zijn of leeg of hebben maar enkele mensen. Iedereen wil meeeeeeeeeeeer grip... Dus ja, eigenlijk hebben we LMP1 auto's wel nodigRequiem19 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:54:
Of ze de Nordschleife op 'Green'...
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 07-03-2015 17:18 ]
Ja vooral de grindbak ik in ja haha, vooral eerste bocht na de start-finish!Shva schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:17:
Wat was de grip gisteren op imola met 355, kon best lekker sliden (de grindbak in)
[ Voor 30% gewijzigd door kevz op 07-03-2015 17:52 ]
Verwijderd
Eigenlijk is dat wel spijtig idd. Het is ondertussen zo ver gekomen dat ik geïrriteerd geraak als de auto constant glijd. Terwijl ik eigenlijk weet dat dat gewoon is omdat ik te vaak op servers zit met 100% grip.kevz schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:03:
[...]
Ze zouden het spel standaard op Green moeten zetten. Dat hij default naar 100% is zo arcade... En mensen raken daar dan aan gewend. Online servers zijn vaak populair als ze op 99-100% staan, de wat serieuzere servers zijn of leeg of hebben maar enkele mensen. Iedereen wil meeeeeeeeeeeer grip... Dus ja, eigenlijk hebben we LMP1 auto's wel nodig
[ Voor 22% gewijzigd door kevz op 08-03-2015 20:29 ]
Heb je die mod auto's wel geïnstalleerd?Sweet schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:07:
Had wel even mee willen doen op die Get Real server maar kom er niet op. Wachtwoord ronin. Wat is er aan de hand?
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:08:
Dit is de GT3 auto's die we gebruikt hebben. Alleen de Porsche leek nog wat aan de snelle kant.
http://www.mediafire.com/...zdf9b07/GT3cars_BoP_v1.7z
[ Voor 35% gewijzigd door kevz op 08-03-2015 22:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq